Imperial Ocena: 4/5 Czechy, Północne Morawy, Ostrawa
Nikola K.
Zweryfikowana opinia Data pobytu 25.3. - 26.3.2023 Oceniono: Marzec 2023
Opinia tekstowa w trakcie moderacji.
Opinia tekstowa w trakcie moderacji.
Przejdź do... | Przejdź do głównego menu
Nikola K.
Zweryfikowana opinia Data pobytu 25.3. - 26.3.2023 Oceniono: Marzec 2023
Opinia tekstowa w trakcie moderacji.
Opinia tekstowa w trakcie moderacji.
Anonim
Zweryfikowana opinia Data pobytu 19.8. - 23.8.2025 Oceniono: Sierpień 2025
Zakwaterowanie i śniadanie są dobre, adekwatne do ceny. Jacuzzi nie działało, trzeba było iść do innego budynku na około 5 minut. Sauna jest dostępna tylko w drugim budynku. Wokół ośrodka znajduje się wiele parkingów i bezpłatnych miejsc parkingowych, nie trzeba płacić za miejsce parkingowe bezpośrednio w garażu ośrodka.
Zakwaterowanie i śniadanie są dobre, adekwatne do ceny. Jacuzzi nie działało, trzeba było iść do innego budynku na około 5 minut. Sauna jest dostępna tylko w drugim budynku. Wokół ośrodka znajduje się wiele parkingów i bezpłatnych miejsc parkingowych, nie trzeba płacić za miejsce parkingowe bezpośrednio w garażu ośrodka.
Zakwaterowanie
Świetnie
Wyżywienie
bardzo dobre (śniadanie)
Obsługa w hotelu
pomocny personel
Plaża
Trawiasta, zadbana plaża, około 10 minut spacerem w dół wzgórza, ciepła woda (24,5 w połowie sierpnia), ale bardzo mętna i lekko śmierdząca. Kamienne wejście do wody, polecam buty do pływania. Na plaży bufety (prosty i ograniczony wybór jedzenia) oraz wypożyczalnia desek SUP i łodzi. Wypożyczalnia motorówek w porcie. Można płacić wszędzie kartą i zostawić napiwek...
Ta recenzja została automatycznie przetłumaczona za pomocą Google Translate
Anna Profotová
Zweryfikowana opinia Opinia utworzona 3 lub więcej lat temu
Czyste pokoje, przyjazny personel
Czyste pokoje, przyjazny personel
Zakwaterowanie
Rozsądna cena, w większości wszędzie czysto
Wyżywienie
Przeważnie wszystko smakowało dobrze, zwłaszcza śniadania były obfite
Obsługa w hotelu
W porządku, tylko nie dowiedzieliśmy się, dlaczego płacą 50 CZK za nocleg, skoro wszędzie mają napisane 35 CZK
Plaża
OK
Ta recenzja została automatycznie przetłumaczona za pomocą Google Translate
Anonim
Zweryfikowana opinia Data pobytu 28.6. - 1.7.2024 Oceniono: Lipiec 2024
brak opinii opisowej
brak opinii opisowej
Anonim
Niezweryfikowana opinia Opinia utworzona 3 lub więcej lat temu
Rezerwacji dokonaliśmy z miesięcznym wyprzedzeniem, aby hotel nie był wyprzedany. Tydzień przed naszym przyjazdem zadzwonili do nas z hotelu, czy rzeczywiście przyjedziemy, co potwierdziłem, że naprawdę mogą na nas liczyć. Pan zgodził się, że będzie miał dla nas pokój. Po dwugodzinnej podróży do hotelu Pani w recepcji poinformowała nas, że nastąpiła zmiana, że nie mają dla nas pokoju i same wybrały dla nas inny hotel, bo nie t zwrócić nasze pieniądze. Bezczelnie zabrali pieniądze jeszcze przed naszym przyjazdem, mimo że już wiedzieli, że nie będą mieli dla nas miejsca. Mogliśmy zaparkować w tym hotelu, ale mieszkaliśmy gdzie indziej, więc codziennie musieliśmy wspinać się pod górę po samochód. Zadzwoniliśmy pod wszystkie numery, które mają na stronie internetowej, nikt nie był w stanie odebrać telefonu, więc musieliśmy tam ponownie pojechać osobiście, aby kierownictwo hotelu nam to wyjaśniło, ponieważ oczywiście recepcjonista nie jest odpowiedzialny i chcieliśmy zwrócić pieniądze, ponieważ sami chcieliśmy wybrać inny hotel. W rzeczywistości nawet nie wiedzieli o tym, że zostaliśmy przeniesieni i nadal odsyłali nas do jakiegoś biura podróży, które rzekomo dokonało rezerwacji, więc nawet nie otrzymaliśmy faktury, ponownie odnoszącej się do CK. Kiedy w końcu rozmawiałem z kimś z kierownictwa, pani po prostu niegrzecznie poinformowała nas, że nie zwróci pieniędzy, ponieważ zapłaciliśmy je Rezerwacji (ale za ten hotel!) Ponadto w nowym hotelu dowiedzieliśmy się, że byliśmy co najmniej trzema parami, którym to zrobiono. Kierownictwo hotelu powinno pomyśleć o tym, jak traktuje klientów. Najpierw rezerwują dla ciebie pokój, ale jak dzwoni ktoś, kto zostawia więcej pieniędzy na zabiegi, to przenoszą twój pobyt gdzie indziej, nie mają nawet na tyle przyzwoitości, żeby zadzwonić i anulować pobyt, głównie szybko biorą pieniądze, więc nie gubią tego. ZDECYDOWANIE NIE POLECAM TEGO HOTELU I MAM NADZIEJĘ, ŻE BĘDZIE WIĘCEJ REKLAMACJI I KTOŚ SIĘ Z TOBĄ ZROBI. Jeszcze zajmę się rezerwacją i prawnikiem. Jedynym plusem była miła recepcjonistka, ale niestety nie uratowało to ogólnego horroru.
Rezerwacji dokonaliśmy z miesięcznym wyprzedzeniem, aby hotel nie był wyprzedany. Tydzień przed naszym przyjazdem zadzwonili do nas z hotelu, czy rzeczywiście przyjedziemy, co potwierdziłem, że naprawdę mogą na nas liczyć. Pan zgodził się, że będzie miał dla nas pokój. Po dwugodzinnej podróży do hotelu Pani w recepcji poinformowała nas, że nastąpiła zmiana, że nie mają dla nas pokoju i same wybrały dla nas inny hotel, bo nie t zwrócić nasze pieniądze. Bezczelnie zabrali pieniądze jeszcze przed naszym przyjazdem, mimo że już wiedzieli, że nie będą mieli dla nas miejsca. Mogliśmy zaparkować w tym hotelu, ale mieszkaliśmy gdzie indziej, więc codziennie musieliśmy wspinać się pod górę po samochód. Zadzwoniliśmy pod wszystkie numery, które mają na stronie internetowej, nikt nie był w stanie odebrać telefonu, więc musieliśmy tam ponownie pojechać osobiście, aby kierownictwo hotelu nam to wyjaśniło, ponieważ oczywiście recepcjonista nie jest odpowiedzialny i chcieliśmy zwrócić pieniądze, ponieważ sami chcieliśmy wybrać inny hotel. W rzeczywistości nawet nie wiedzieli o tym, że zostaliśmy przeniesieni i nadal odsyłali nas do jakiegoś biura podróży, które rzekomo dokonało rezerwacji, więc nawet nie otrzymaliśmy faktury, ponownie odnoszącej się do CK. Kiedy w końcu rozmawiałem z kimś z kierownictwa, pani po prostu niegrzecznie poinformowała nas, że nie zwróci pieniędzy, ponieważ zapłaciliśmy je Rezerwacji (ale za ten hotel!) Ponadto w nowym hotelu dowiedzieliśmy się, że byliśmy co najmniej trzema parami, którym to zrobiono. Kierownictwo hotelu powinno pomyśleć o tym, jak traktuje klientów. Najpierw rezerwują dla ciebie pokój, ale jak dzwoni ktoś, kto zostawia więcej pieniędzy na zabiegi, to przenoszą twój pobyt gdzie indziej, nie mają nawet na tyle przyzwoitości, żeby zadzwonić i anulować pobyt, głównie szybko biorą pieniądze, więc nie gubią tego. ZDECYDOWANIE NIE POLECAM TEGO HOTELU I MAM NADZIEJĘ, ŻE BĘDZIE WIĘCEJ REKLAMACJI I KTOŚ SIĘ Z TOBĄ ZROBI. Jeszcze zajmę się rezerwacją i prawnikiem. Jedynym plusem była miła recepcjonistka, ale niestety nie uratowało to ogólnego horroru.
Ondřej B.
Zweryfikowana opinia Data pobytu 18.10. - 19.10.2025 Oceniono: Październik 2025
Wszystko było świetne
Wszystko było świetne
Irena D.
Zweryfikowana opinia Data pobytu 3.8. - 4.8.2024 Oceniono: Sierpień 2024
wszystko było zgodnie z oczekiwaniami
wszystko było zgodnie z oczekiwaniami
Hana P.
Zweryfikowana opinia Data pobytu 27.12. - 2.1.2025 Oceniono: Styczeń 2025
Sprawdzony krajowy kierunek.
Sprawdzony krajowy kierunek.
Zakwaterowanie
Pokoje w hotelu mają bardzo zróżnicowany standard.
Wyżywienie
Najwyższa jakość jedzenia i cateringu. „Kuchnia czeska”. Jedzenie jest zawsze wysokiej jakości, gorące, urozmaicone, z urozmaiconym menu. Najlepsze: kluski twarogowe z truskawkami, gulasz z dziczyzny, policzki wołowe na boczku, knedle karlowarskie, knedle wlčnowskie.
Obsługa w hotelu
Bar hotelowy na przyzwoitym poziomie, biblioteka samoobsługowa, komputer dostępny całą dobę, wi-fi na terenie całego hotelu bez hasła, mały sejf w pokoju, zabiegi spa: inhalacje, kąpiele, masaże.
Plaża
Przez cały rok: W pobliżu hotelu dyskoteki i muzyka na żywo w restauracji Elektra (ok. 200 m), wieczorna sprzedaż świeżych wypieków w pobliskiej piekarni (ok. 100 m), źródło mineralne Aloiska (ok. 400 m). W lecie możliwość spacerów w pobliskim parku leśnym (zaczyna się tuż za hotelem), wycieczek rowerowych, kąpieli w zaporze (5 km). Kilkanaście przyjemnych kawiarni i cukierni w promieniu 2 km, inne źródła mineralne, z których najsłynniejsze: Vincentka.
Ta recenzja została automatycznie przetłumaczona za pomocą Google Translate
Anonim
Zweryfikowana opinia Opinia utworzona 3 lub więcej lat temu
Urlop się udał, pogoda dopisała. Procedury również na dobrym poziomie.
Urlop się udał, pogoda dopisała. Procedury również na dobrym poziomie.
Zakwaterowanie
Wyposażenie pokoju dobre, lodówka, suszarka w pokoju. Powitałem balkon, na przyjemne posiedzenie.
Wyżywienie
Jedzenie na dobrym poziomie. Skład menu nam odpowiadał.
Obsługa w hotelu
Recepcja i obsługa w jadalni bardzo przyjemna.
Ta recenzja została automatycznie przetłumaczona za pomocą Google Translate
Gabriela N.
Zweryfikowana opinia Data pobytu 30.5. - 1.6.2025 Oceniono: Czerwiec 2025
Weekend ok
Weekend ok
Zakwaterowanie
Zakwaterowanie jest w porządku, hotel w pięknym miejscu
Wyżywienie
Pobyt wyłącznie ze śniadaniami, być może więcej pomysłów (świeże wypieki, owoce, warzywa, słodkie wypieki) i poleciłbym ekspres do kawy na śniadanie.
Obsługa w hotelu
Personel jest miły, recepcjonistka jest bardzo pomocna i miła. Masaże są idealne.
Ta recenzja została automatycznie przetłumaczona za pomocą Google Translate
Jana C.
Zweryfikowana opinia Data pobytu 23.12. - 27.12.2024 Oceniono: Grudzień 2024
Hotel ma świetną lokalizację, jest 12 minut na piechotę od dworca kolejowego, 3 minuty od przystanku autobusowego do Chebu. Znajduje się przy parku, naprzeciwko kościoła Podwyższenia Krzyża Świętego, gdzie w okresie Bożego Narodzenia odprawiana była nie tylko msza o północy, ale także koncert organowy, a centrum Florydy z promenadą i źródłami zaczyna się tuż za rogiem hotel. Idealny punkt wypadowy na spacery i wycieczki po okolicy. Bardzo dobry stosunek jakości do ceny, polecam. Klientela jest starsza (70+), wielu gości z Niemiec. W miasteczku jest spokojniej, w Święta Bożego Narodzenia ulice były zupełnie puste, sklepy oraz większość kawiarni i restauracji była zamknięta, goście nocowali głównie w hotelach na kartę.
Hotel ma świetną lokalizację, jest 12 minut na piechotę od dworca kolejowego, 3 minuty od przystanku autobusowego do Chebu. Znajduje się przy parku, naprzeciwko kościoła Podwyższenia Krzyża Świętego, gdzie w okresie Bożego Narodzenia odprawiana była nie tylko msza o północy, ale także koncert organowy, a centrum Florydy z promenadą i źródłami zaczyna się tuż za rogiem hotel. Idealny punkt wypadowy na spacery i wycieczki po okolicy. Bardzo dobry stosunek jakości do ceny, polecam. Klientela jest starsza (70+), wielu gości z Niemiec. W miasteczku jest spokojniej, w Święta Bożego Narodzenia ulice były zupełnie puste, sklepy oraz większość kawiarni i restauracji była zamknięta, goście nocowali głównie w hotelach na kartę.
Zakwaterowanie
Zakwaterowanie było jedną ze słabszych części pobytu, korytarze hotelu przypominają akademik, tutaj widać trochę zniszczenia czasu. Pokoje są mniejsze, łazienka z prysznicem niewielka, ale wszystko jest pięknie czyste i działa tak, jak powinno. W pokoju nie ma zbyt wielu gniazdek, więc naładowałem telefon komórkowy na podłodze w korytarzu. Mała lodówka działa, są dwie szafki (co prawda kosztem miejsca, ale lepiej dla wygody), w każdej zamykany sejf. Stroje kąpielowe można suszyć na grzejniku = drabince w łazience.
Wyżywienie
Jedzenie było doskonałe, duży wybór zarówno na śniadanie, jak i podczas kolacji. Tradycyjny obiad świąteczny, smażony karp i steki, kilka rodzajów doskonałych sałatek ziemniaczanych. Obsługa jest szybka i uważna. Godzina kolacji trochę nas zaskoczyła, od 17:00 do 19:00 wydawała się wczesna, ale biorąc pod uwagę, że mieliśmy obiadokolację, tj. śniadanie do 10 rano i to, że nawet po kolacji można było iść na basen, to w końcu było zadowalające. W hotelu znajduje się również lobby bar, w którym siedzieliśmy codziennie, w cenę pobytu wliczona jest kawa i strudel z bitą śmietaną raz na pobyt, ceny napojów są bardzo przyzwoite w porównaniu do np. hotelu Monty Spa w Mariańskich Łaźniach , ale to naprawdę zupełnie inna kategoria hotelu i tym samym ceny. W Święta Bożego Narodzenia zatrzymaliśmy się na spacer w stylowej kawiarni luksusowego Hotelu Imperial, którą gorąco polecam.
Obsługa w hotelu
Bardzo dobry, pomocny i przyjazny personel w całym hotelu: w spa, w recepcji, w restauracji, w lobby barze i pokojówkach. Nie było problemu z pozostaniem w pokoju do 13:00 zamiast 10:00. Mały basen i sauna max. dla 6 osób (tutaj tylko prysznic dla ochłody). Basen i sauna czynne są w dni powszednie od 15:00 do 21:00, w weekendy od 11:00, ale to nie jest hotel, do którego idzie się tylko w tym celu, więc było w porządku - pływałem sam w basenie, jesteśmy tylko tam było ich trzech. Procedury zawarte w cenie pakietu były w porządku.
Plaża
To nie był hotel przy plaży.
Ta recenzja została automatycznie przetłumaczona za pomocą Google Translate
Lukáš N.
Zweryfikowana opinia Data pobytu 3.10. - 5.10.2023 Oceniono: Październik 2023
Opinia tekstowa w trakcie moderacji.
Opinia tekstowa w trakcie moderacji.
od 457 zł za os.
Anonim
Zweryfikowana opinia Data pobytu 13.10. - 15.10.2023 Oceniono: Październik 2023
Opinia tekstowa w trakcie moderacji.
Opinia tekstowa w trakcie moderacji.
Jaroslava P.
Zweryfikowana opinia Opinia utworzona 3 lub więcej lat temu
Gorąco polecamy pobyt w hotelu Maralák. Byliśmy zachwyceni.
Gorąco polecamy pobyt w hotelu Maralák. Byliśmy zachwyceni.
Petr K.
Zweryfikowana opinia Opinia utworzona 3 lub więcej lat temu
Estetycznie.
Estetycznie.
Anonim
Zweryfikowana opinia Data pobytu 21.1. - 28.1.2024 Oceniono: Luty 2024
WYSOKI POZIOM USŁUG I PERSONELU
WYSOKI POZIOM USŁUG I PERSONELU
Zakwaterowanie
POKÓJ ZADOWOLONY, WYMAGANIE, ABY POKÓJ BYŁ BLISKO WINDY, ALE PROBLEM BYŁ W TYM, ŻE WINDA BYŁA NIECZYNNA PRZEZ CAŁY POBYT. W ciągu siedmiu dni pobytu nie była wykonywana żadna praca ani inna praca usługowa.
Wyżywienie
ŚWIETNIE
Obsługa w hotelu
NA WYSOKIM POZIOMIE
Ta recenzja została automatycznie przetłumaczona za pomocą Google Translate
Jarmila Kroupová
Zweryfikowana opinia Opinia utworzona 3 lub więcej lat temu
Było super, za rok znowu ????
Było super, za rok znowu ????
Lenka V.
Zweryfikowana opinia Data pobytu 12.8. - 15.8.2024 Oceniono: Sierpień 2024
Całkowita satysfakcja z zakwaterowania, personelu, jedzenia i lokalizacji hotelu
Całkowita satysfakcja z zakwaterowania, personelu, jedzenia i lokalizacji hotelu
Zakwaterowanie
Pokój jest czysty, przytulny
Wyżywienie
Śniadania były doskonałe
Obsługa w hotelu
dla jednego
Ta recenzja została automatycznie przetłumaczona za pomocą Google Translate
od 1 700 zł za os.
Matej K.
Zweryfikowana opinia Data pobytu 15.7. - 19.7.2024 Oceniono: Lipiec 2024
brak opinii opisowej
brak opinii opisowej
od 275 zł za os.
Karla B.
Zweryfikowana opinia Data pobytu 18.8. - 20.8.2023 Oceniono: Sierpień 2023
Opinia tekstowa w trakcie moderacji.
Opinia tekstowa w trakcie moderacji.
od 2 140 zł za os.
Dostępne regiony