Aktualne do Czarnogóry

Hotel Carine Hotel Delfin (Bijela)

Ocena: 4/5

Czarnogóra, Herceg Novi

Klienci nie ocenili jeszcze tego hotelu Hotel nie został oceniony

Wyświetl wszystkie recenzje

Więcej o hotelu

od 2 360 za os.

Wybierz termin

Wybraliśmy dla was

Prognozowane ceny wycieczek w nadchodzących miesiącach

Wykres przedstawia prognozowane ceny wycieczek w nadchodzących miesiącach

Minimalna cena za osobę z możliwymi różnicami w czasie trwania podróży

Wybierz termin

Nieoficjalny opis hotelu

Cena zawiera:

Przelot - Zakwaterowanie - Transfer - Ubezpieczenie: KL NNW Bagaż. Przy zakupie samego hotelu nie jest zawarty: przelot oraz transfer.

Informacje o destynacji:

Klienci mają możliwość skorzystania z linii alarmowej dostępnej w języku polskim 24h/7  (Szczegółowe informacje klienci znajdą w dokumentach podróży).

Ważne informacje:

Nasze ceny są aktualizowane i obowiązują w momencie zakładania rezerwacji. Dzięki nowoczesnej technologii dynamicznego pakietowania, oferty są odświeżane 24h/7. Potwierdzamy koszt rezerwacji niezwłocznie tego samego dnia (dni robocze).

Wyposażenie:

Hotel oferuje 202 pokoje. Poszczególne piętra osiągalne są za pomocą windy bądź też schodami. Dopełnieniem komfortowego pobytu jest możliwość skorzystania z przechowalni bagażu, sejfu i bankomatu. Wi-Fi umożliwia dostęp do internetu również w pomieszczeniach ogólnodostępnych. Na urozmaiconą ofertę gastronomiczną składają się restauracja i bar na plaży. W sklepie z pamiątkami nabyć można drobiazgi upamiętniające pobyt. Dzieci mogą bawić się do woli na placu zabaw. Goście przybywający własnym autem skorzystać mogą z parkingu. Do pozostałych świadczonych usług należą wielojęzyczny personel, wypożyczalnia samochodów, transfer hotelowy, pralnia i usługi fryzjerskie. Dostępna jest powierzchnia biznesowa z projektor i flipchart. Większe imprezy mogą być zorganizowane z pomocą obsługi kongresowej. Sala konferencyjna umożliwia przeprowadzenie konferencji, odczytów oraz zjazdów.

Pokoje:

Wszystkie pokoje dysponują klimatyzacją, centralnym ogrzewaniem i łazienką. Balkon należy do standardowego wyposażenia większości pokoi. Urzekającą atmosferę wielu kwater podkreśla widok na morze. Pomieszczenia mieszkalne i sypialne wyłożone są wykładziną dywanową oraz wyposażone w łóżko podwójne bądź sofę. Na życzenie mogą być dostawione łóżeczka dziecięce. Ponadto skorzystać można z sejfu i biurka. W skład standardowego wyposażenia wchodzi również minilodówka. Elementami podwyższającymi komfort pobytu są internet, telefon, telewizor i Wi-Fi. W pokoju znajdziecie Państwo również obuwie domowe. W łazience znajduje się prysznic. W łazienkach znajduje się ponadto suszarka do włosów. Ekskluzywnie dla naszych podróżnych przygotowaliśmy w łazienkach komplet ręczników. Obiekt oferuje pokoje rodzinne i pokoje dla niepalących.

Informacje dodatkowe (Pokoje Ekonomiczne/ Promocyjne/ Aneks/ Run Of the House):

Pokoje ekonomiczne (pokoje eko, Ecco-Rooms) , pokoje promocyjne (promo, promotion room), pokoje Run Of the House lub Pokoje Aneks (Annex – typ pokoju bez kuchni) zazwyczaj różnią się od pokoi standardowych wielkością, wyposażeniem, lokalizacją i widokiem. Ten rodzaj pokoju zostanie przydzielony niezależnie przez hotelarza na miejscu, w zależności od dostępności.

Oferta sportowo-rozrywkowa:

Orzeźwienie i ochłodę znajdziecie Państwo w jednym z naszych basenów (krytym bądź otwartym). Położone w cieniu parasoli leżaki idealnie nadają się na chwilę relaksu. Entuzjastom ruchu i aktywności fizycznej proponujemy boccię i siatkówkę. Rower wodny i snorkeling organizowane są przez firmy zewnętrzne. Studio fitness i tenis stołowy stanowią część oferty sportowo-rekreacyjnej obiektu. Hotel zaprasza do skorzystania z szerokiej oferty Centrum Wellness. Oferowane zabiegi to spa, jak również za dodatkową opłatą sauna, salon piękności i zabiegi masażu. Wieczorne chwile mile upłyną przy akompaniamencie muzyki na żywo.

Wyżywienie:

Istnieje możliwość wykupienia opcji all inclusive. Podawane na miejscu posiłki to śniadanie, obiad i kolacja. Polecamy również przekąski.

Hotel Check-in / Check-out:

Proszę zwrócić uwagę, że zgodnie z międzynarodowym standardem dobra hotelowa:
- zaczyna się meldunkiem - od ok. godziny 14:00- 15:00 w dniu przyjazdu 
- kończy się po wymeldowaniu - do ok. godziny 11:00 - 12:00 w dniu wyjazdu 
Godziny te mogą nieznacznie różnić się w zależności od kraju i hotelu.
Dostęp do wszelkich wykupionych usług hotelowych, w tym posiłków i napojów, jest możliwy tylko w godzinach meldunku w hotelu.
W przypadku opcji half board, full board i all inclusive pierwszym dostępnym posiłkiem po godzinie meldunku jest zazwyczaj lunch (wydawany w godzinach urzędowania restauracji hotelowej), w przypadku pobytu ze śniadaniem, jest ono serwowane następnego dnia rano.
Część hoteli oferuje odpłatną możliwość wcześniejszego meldunku i późniejszego wymeldowania. Potrzebę taką należy zgłosić bezpośrednio na recepcji w dniu przyjazdu, a jej realizacja zależna jest od dostępności pokoi w hotelu, w danym dniu.

Ważne - Przeloty nocne:

W przypadku nocnych przelotów i przybyciu na miejsce o godzinie 04:00 i późniejszej, zameldowanie w hotelu nastąpi dopiero o godzinie 14:00.
W przypadku nocnych lotów powrotnych i wylotu do godziny 04:00 dnia następnego wymeldowanie z hotelu następuje o 12:00 dnia poprzedniego.
Istnieje możliwość przedłużenia doby hotelowej lub wcześniejszego zameldowania za dodatkową opłatą w zależności od dostępności pokoi po uprzednim zapytaniu w recepcji hotelowej.

Kaucja w hotelach, Kilamtyzacja, Wi-Fi, dzieci poniżej 18 i inne:

Kaucja (inaczej depozyt zabezpieczający) to określona kwota pieniędzy pobierana przez część hoteli podczas zameldowania. Hotele pobierają taki depozyt, aby zabezpieczyć koszty dodatkowe, jakie powstają w związku z pobytem gościa w hotelu.Kaucja (deposit) może zostać zablokowana na karcie kredytowej w formie preautoryzacji  lub alternatywnie można dokonać wpłaty gotówkowej w recepcji. Wysokość kaucji ustalana jest przez hotel. Kaucja (deposit) podlega zwrotowi w przypadku braku dodatkowych kosztów.
Nie wszystkie pokoje są wyposażane w sejfy, telefony oraz inne dodatkowe sprzęty. W przypadku szczegółowego opisu, prosimy o kontakt z naszym działem call center.

Jeśli hotele mają takie udogodnienia, jak klimatyzacja lub sieć WIFI, nie oznacza to, że są one bezpłatne. Informujemy, że niektóre hotele pobierają dodatkową opłatę za korzystanie z klimatyzacji lub Wi-Fi. Tak jest w przypadku wielu hoteli i apartamentów w Europie, na przykład we Włoszech, Grecji, Cyprze, Bułgarii, Portugalii i Hiszpanii.

Dzieci poniżej 18 roku - Wymagania wiekowe dotyczące pobytu:
Wszyscy Goście muszą mieć ukończone 18 lat, aby móc samodzielnie zameldować się i przebywać w pokoju.
Jeśli rodziny z dziećmi zarezerwują 2 pokoje, rodzice są odpowiedzialni za oba pokoje, nawet jeśli dzieci przebywają samodzielnie w oddzielnym pokoju.
Osoby niepełnoletnie:
Osoby niepełnoletnie poniżej 18 roku życia mogą przebywać na terenie obiektu wyłącznie w towarzystwie stałych, okazjonalnych opiekunów prawnych lub dorosłych opiekunów będących członkami rodziny i posiadających oficjalne zezwolenie właściwych organów kraju wysyłającego.

Podatek Turystyczny – Czarnogóra:

Podatek turystyczny: W Czarnogórze obecnie pobiera się podatek turystyczny za osobę i za dzień, płatny na miejscu w hotelu, podczas zakwaterowania:
1,00 EUR - 3,00 EUR płatne przez osoby w wieku 18 lat i starsze
0,50 EUR płatne przez osoby w wieku 12-17 lat. (update 11.03.2024)

Informacje odnośnie przelotów samolotem:

Wszystkie przeloty na destynacjach oferowanych przez TOP Touristik odbywają się zgodnie z Ogólnymi Warunkami Przewozu Pasażerów i Bagażu danego przewoźnika.
W przypadku tanich linii lotniczych oraz regularnych linii lotniczych na krótkich dystansach cena zawiera tylko bagaż podręczny. Istnieje możliwość dokupienia bagażu rejestrowanego za dodatkową opłatą (*). Podane ceny bagażu obowiązują do momentu zakupu rezerwacji lotniczej (biletu), cena bagażu po zakupie biletów zwiększa się.
+ W przypadku czarterów np. Travel Service, Enter Air cena zawiera bagaż podręczny 5 kg oraz bagaż rejestrowany 15 kg.
+ Smartwings (QS) : 55x40x23 cm, 8 kg. *Bagaż rejestrowany: 23 kg, cena 270 - 390 PLN
++ Ryanair & Buzz (FR), bezpłatnie: tylko 1 mała torebka - wymiary: 40x30x20 cm, max. 10 kg.
Pierwszeństwo wejścia na pokład i 2 sztuki bagażu (na pokład) - Priorytet: ok 220 – 250 PLN/ osobę/ obie strony. 1 mała torebka do 40x30x20 cm + 1 bagaż do 10 kg 55x40x20 cm, usługa dodawana jest dla całej rezerwacji (wszystkich pasażerów). *Bagaż rejestrowany: 500 – 680 PLN / 1 szt. 20 kg w obie strony. Bagaż odprawiany przed kontrolą bezpieczeństwa przy stanowisku check-in. 
>>> Uwaga – karty pokładowe linii lotniczych Ryanair:
Informujemy że od 12.11.2025 linia lotnicza Ryanair akceptuje jedynie karty pokładowe w wersji elektronicznej. 
Wyjątek stanowią wyloty z Maroko, gdzie z elektronicznymi kartami pokładowymi należy podejść do stanowiska przewoźnika na lotnisku. Karty pokładowe zostaną wydane po zeskanowaniu kodu QR.
++ Wizz Air (W6), bezpłatnie: tylko 1 mała torebka - wymiary: 40x30x20 cm, max 10 kg.
Pierwszeństwo wejścia na pokład i 2 sztuki bagażu (na pokład) - Priorytet: ok 275 - 400 PLN / osobę/ obie strony. 1 mała torebka do 40x30x20 cm + 1 bagaż do 10 kg 55x40x23 cm, usługa może być dodana dla poszczególnych pasażerów. *Bagaż rejestrowany: 20 kg, cena 600 – 890 PLN.
++ Easyjet (U2): 45 x 36 x 20 cm, *Bagaż rejestrowany: 15 kg, cena 420 – 550 PLN.
+++ LOT (LO), Lufthansa (LH), Air France (AF), KLM (KL), TAP (TP), British Airways (BA), Alitalia (AZ), El Al (LY): 55x40x23 cm, 8 kg. *Bagaż rejestrowany: 23 kg, cena 265 - 400 PLN.
Serwis pokładowy - napoje, przekąski zwyczajowo nie jest zawarty w cenie przelotu. Gwarancja miejsc obok siebie w liniach lotniczych low cost (np. Ryanair, Wizzair, easyJet) dodatkowo płatna.

Uwaga – karty pokładowe linii lotniczych Ryanair:

Informujemy że od 12.11.2025 linia lotnicza Ryanair akceptuje jedynie karty pokładowe w wersji elektronicznej. 
Wyjątek stanowią wyloty z Maroko, gdzie z elektronicznymi kartami pokładowymi należy podejść do stanowiska przewoźnika na lotnisku. Karty pokładowe zostaną wydane po zeskanowaniu kodu QR. (update 05.11.2025)

Higiena
Ogólnie
Zasady dystansu społecznego
Ekrany ochronne
Wzmożone działania dotyczące czystości (codziennie)
Kontrole zdrowia wśród personelu
Sprzęt ochronny dla personelu
Odstęp czasowy między rezerwacjami pokoi
Stosowanie dostępnych w sprzedaży środków dezynfekujących
Niedostępny od (data) do (data): Bar z przekąskami
Wyżywienie
Konieczna uprzednia rezerwacja: Salon piękności, Usługi fryzjerskie, Sauna
Pokoje
Usunięcie często dotykanych przedmiotów
Usługi
Maski ochronne dla gości
Płatności bezdotykowe
Usunięcie z obszarów publicznych często dotykanych przedmiotów
Sprzęt ochronny dla gości
Informationen über die besonderen Hygienemaßnahmen werden unmittelbar vom Hotelbetreiber zugesteuert. Weder der Veranstalter noch GIATA übernehmen Gewähr für Aktualität und Korrektheit der Angaben.

Prezentowane w informacji opisy, opinie oraz zdjęcia przedstawiają subiektywne odczucia ich autora i nie stanowią części oficjalnego opisu obiektu organizatora turystyki (przedsiębiorcy turystycznego). Pokoje oraz udogodnienia mogą się różnić od zawartych w informacji, za co Travelplanet.pl S.A. nie ponosi odpowiedzialności. Oficjalny opis dostarczony przez organizatora turystyki znajdziesz na stronie poświęconej wybranej przez Ciebie imprezie turystycznej, po wskazaniu interesującego Cię terminu wyjazdu.

Nieoficjalny opis hotelu

Informacje o hotelu

  • Odległość od plaży Plaża 20 m
  • Klimatyzacja Klimatyzacja tak
  • TV TV tak
  • Minibar, Bar Minibar tak
  • Plac zabaw Plac zabaw tak
  • Fitness Fitness tak
  • Hotelowa restauracja Hotelowa restauracja tak
  • Kawiarnia Kawiarnia tak
  • Recepcja 24h Recepcja 24h tak
  • Siatkówka Siatkówka tak

Opinie o hotelu

Bardzo Dobry (Na podstawie 48 opinii)

Informacje dotyczące weryfikacji opinii

Ocena 4,5 / 5

Zakwaterowanie 4,6 / 5

Wyżywienie 4,5 / 5

Okolica 4,4 / 5

Cena 4,4 / 5

19. najwyższa ocena z 1117 hoteli w Czarnogóra

Klient chciał pozostać anonimowy

Ocena 5,0 / 5

Zweryfikowana opinia (Invia.cz) Data pobytu 20.8. - 27.8.2025 Oceniono: Wrzesień 2025

Carine Hotel Delfin (Bijela) Ocena: 4/5 Czarnogóra, Herceg Novi

Hotel jest stosunkowo nowy, zadbany, a jego dużym atutem jest bezpośrednie sąsiedztwo basenu i plaży z wystarczającą liczbą bezpłatnych leżaków. Nie jest to duży kompleks hotelowy i w okolicy nie ma podobnych hoteli, więc jest cicho, ale mimo to w niewielkiej odległości od hotelu można znaleźć wszystko, czego potrzeba (pamiątki, restauracje, kawiarnie, sklepy itp.).

Hotel jest stosunkowo nowy, zadbany, a jego dużym atutem jest bezpośrednie sąsiedztwo basenu i plaży z wystarczającą liczbą bezpłatnych leżaków. Nie jest to duży kompleks hotelowy i w okolicy nie ma podobnych hoteli, więc jest cicho, ale mimo to w niewielkiej odległości od hotelu można znaleźć wszystko, czego potrzeba (pamiątki, restauracje, kawiarnie, sklepy itp.).

Zakwaterowanie 5,0 / 5

Wyżywienie 5,0 / 5

Okolica 5,0 / 5

Cena 5,0 / 5

Czy ta recenzja była pomocna? (1) (0)

Jan V.

Ocena 3,2 / 5

Zweryfikowana opinia (Invia.cz) Data pobytu 30.7. - 6.8.2025 Oceniono: Sierpień 2025

Carine Hotel Delfin (Bijela) Ocena: 4/5 Czarnogóra, Herceg Novi

Jedzenie było całkiem smaczne, włoskie piwo lane było prawie niejadalne, wino przeciętne, soki smaczne, zakwaterowanie, hotel i obsługa były w porządku. Jedyny minus to słaba komunikacja, bo w porównaniu z krajami Bliskiego Wschodu i Afryki, po czesku można się porozumieć przyzwoicie, ale nie tutaj. Komunikacja z delegatem była katastrofą. Na początku powiedział: „Skontaktuj się ze mną, o co chcesz”, ale kiedy zapytałem o wycieczki w te okolice, odpowiedział dzień przed wyjazdem, cztery dni później. W drodze powrotnej, w minibusie, ja i inna osoba musieliśmy stać z powodu braku miejsca.

Jedzenie było całkiem smaczne, włoskie piwo lane było prawie niejadalne, wino przeciętne, soki smaczne, zakwaterowanie, hotel i obsługa były w porządku. Jedyny minus to słaba komunikacja, bo w porównaniu z krajami Bliskiego Wschodu i Afryki, po czesku można się porozumieć przyzwoicie, ale nie tutaj. Komunikacja z delegatem była katastrofą. Na początku powiedział: „Skontaktuj się ze mną, o co chcesz”, ale kiedy zapytałem o wycieczki w te okolice, odpowiedział dzień przed wyjazdem, cztery dni później. W drodze powrotnej, w minibusie, ja i inna osoba musieliśmy stać z powodu braku miejsca.

Zakwaterowanie 4,0 / 5

Wyżywienie 3,0 / 5

Okolica 4,0 / 5

Cena 1,5 / 5

Zakwaterowanie
w idealnym stanie.

Wyżywienie
Jest całkiem smaczne, choć warto wspomnieć, że jest bardziej słone.

Obsługa w hotelu
przyzwoity poziom.

Plaża
kamieniste, zbyt strome wejście do morza, nie byliśmy w stanie podejść około 7 metrów od krawędzi.

Ta recenzja została automatycznie przetłumaczona za pomocą Google Translate

Czy ta recenzja była pomocna? (1) (1)

Filtruj opinie

Klient chciał pozostać anonimowy

Ocena 5,0 / 5

Zweryfikowana opinia (Invia.cz) Data pobytu 20.8. - 27.8.2025 Oceniono: Wrzesień 2025

Carine Hotel Delfin (Bijela) Ocena: 4/5 Czarnogóra, Herceg Novi

Hotel jest stosunkowo nowy, zadbany, a jego dużym atutem jest bezpośrednie sąsiedztwo basenu i plaży z wystarczającą liczbą bezpłatnych leżaków. Nie jest to duży kompleks hotelowy i w okolicy nie ma podobnych hoteli, więc jest cicho, ale mimo to w niewielkiej odległości od hotelu można znaleźć wszystko, czego potrzeba (pamiątki, restauracje, kawiarnie, sklepy itp.).

Hotel jest stosunkowo nowy, zadbany, a jego dużym atutem jest bezpośrednie sąsiedztwo basenu i plaży z wystarczającą liczbą bezpłatnych leżaków. Nie jest to duży kompleks hotelowy i w okolicy nie ma podobnych hoteli, więc jest cicho, ale mimo to w niewielkiej odległości od hotelu można znaleźć wszystko, czego potrzeba (pamiątki, restauracje, kawiarnie, sklepy itp.).

Zakwaterowanie 5,0 / 5

Wyżywienie 5,0 / 5

Okolica 5,0 / 5

Cena 5,0 / 5

Czy ta recenzja była pomocna? (1) (0)

Jan V.

Ocena 3,2 / 5

Zweryfikowana opinia (Invia.cz) Data pobytu 30.7. - 6.8.2025 Oceniono: Sierpień 2025

Carine Hotel Delfin (Bijela) Ocena: 4/5 Czarnogóra, Herceg Novi

Jedzenie było całkiem smaczne, włoskie piwo lane było prawie niejadalne, wino przeciętne, soki smaczne, zakwaterowanie, hotel i obsługa były w porządku. Jedyny minus to słaba komunikacja, bo w porównaniu z krajami Bliskiego Wschodu i Afryki, po czesku można się porozumieć przyzwoicie, ale nie tutaj. Komunikacja z delegatem była katastrofą. Na początku powiedział: „Skontaktuj się ze mną, o co chcesz”, ale kiedy zapytałem o wycieczki w te okolice, odpowiedział dzień przed wyjazdem, cztery dni później. W drodze powrotnej, w minibusie, ja i inna osoba musieliśmy stać z powodu braku miejsca.

Jedzenie było całkiem smaczne, włoskie piwo lane było prawie niejadalne, wino przeciętne, soki smaczne, zakwaterowanie, hotel i obsługa były w porządku. Jedyny minus to słaba komunikacja, bo w porównaniu z krajami Bliskiego Wschodu i Afryki, po czesku można się porozumieć przyzwoicie, ale nie tutaj. Komunikacja z delegatem była katastrofą. Na początku powiedział: „Skontaktuj się ze mną, o co chcesz”, ale kiedy zapytałem o wycieczki w te okolice, odpowiedział dzień przed wyjazdem, cztery dni później. W drodze powrotnej, w minibusie, ja i inna osoba musieliśmy stać z powodu braku miejsca.

Zakwaterowanie 4,0 / 5

Wyżywienie 3,0 / 5

Okolica 4,0 / 5

Cena 1,5 / 5

Zakwaterowanie
w idealnym stanie.

Wyżywienie
Jest całkiem smaczne, choć warto wspomnieć, że jest bardziej słone.

Obsługa w hotelu
przyzwoity poziom.

Plaża
kamieniste, zbyt strome wejście do morza, nie byliśmy w stanie podejść około 7 metrów od krawędzi.

Ta recenzja została automatycznie przetłumaczona za pomocą Google Translate

Czy ta recenzja była pomocna? (1) (1)

Veronika N.

Ocena 3,8 / 5

Zweryfikowana opinia (Invia.cz) Data pobytu 6.8. - 13.8.2025 Oceniono: Sierpień 2025

Carine Hotel Delfin (Bijela) Ocena: 4/5 Czarnogóra, Herceg Novi

Naprawdę podobały nam się nasze wakacje. Jedyne, do czego mógłbym się przyczepić, to obsługa delegata. Hotel był naprawdę piękny, prawie codziennie odbywały się jakieś wieczorne zajęcia, a rano głównie ćwiczenia na basenie.

Naprawdę podobały nam się nasze wakacje. Jedyne, do czego mógłbym się przyczepić, to obsługa delegata. Hotel był naprawdę piękny, prawie codziennie odbywały się jakieś wieczorne zajęcia, a rano głównie ćwiczenia na basenie.

Zakwaterowanie 4,3 / 5

Wyżywienie 3,5 / 5

Okolica 3,5 / 5

Cena 4,0 / 5

Plaża
Polecam kupić buty do wody. Morze było pięknie czyste.

Ta recenzja została automatycznie przetłumaczona za pomocą Google Translate

Czy ta recenzja była pomocna? (0) (0)

Soňa H.

Ocena 3,7 / 5

Zweryfikowana opinia (Invia.cz) Data pobytu 2.8. - 9.8.2025 Oceniono: Sierpień 2025

Carine Hotel Delfin (Bijela) Ocena: 4/5 Czarnogóra, Herceg Novi

Na wakacjach było nas 6 osób – 4 dorosłych i 2 dzieci. Dwoje dorosłych mieszkało w głównym hotelu, a dwoje dorosłych i dzieci w sąsiednim budynku. Więc jeśli planowaliście włączyć nianię wieczorem i pójść do lobby, to nie miało to sensu. Hotel jest przyjemny, pomijając kilka szczegółów. Personel jest bez zastrzeżeń, wszyscy są mili i pomocni. Jedzenie jest dobre, morze czyste. Jednak jeśli nie macie wszystkiego w hotelu, okolica jest dość pusta. Brak promenady, kilka restauracji, jeden większy sklep spożywczy, jedna piekarnia. Najbardziej niefortunne były jednak usługi delegata. Pozytywnie oceniam to, że odebrał nas z lotniska i napisał przed odjazdem, kiedy autobus nas odbierze. To wszystko. Przed wyjazdem do hotelu, powiedział nam w autobusie, że ma dużo hoteli, więc może być nerwowo, wspomniał o kilku wycieczkach, mówiąc, że niektóre z nich nie odbędą się z powodu skomplikowanego transportu, powiedział, że skontaktuje się z nami pod numerami podanymi w umowach przez WhatsApp i odszedł. Pojechaliśmy do hotelu sami, ponieważ mój mąż i ja byliśmy jedynymi osobami w grupie, które mówiły po angielsku, tłumaczyliśmy dla pozostałych. Przyjechaliśmy w sobotę, delegat skontaktował się z nami po raz pierwszy w poniedziałek po południu. Kiedy poprosiłam go o informacje na temat wycieczek, odpowiedział następnego dnia około 22:00 z ofertą jednej wycieczki... Dzięki usługom hotelu wakacje były wspaniałe, a dzieci cieszyły się zarówno morzem, jak i odkrytym basenem. Nie polecam jednak tego miejsca dorosłym, którzy szukają bardziej urozmaiconego wypoczynku.

Na wakacjach było nas 6 osób – 4 dorosłych i 2 dzieci. Dwoje dorosłych mieszkało w głównym hotelu, a dwoje dorosłych i dzieci w sąsiednim budynku. Więc jeśli planowaliście włączyć nianię wieczorem i pójść do lobby, to nie miało to sensu. Hotel jest przyjemny, pomijając kilka szczegółów. Personel jest bez zastrzeżeń, wszyscy są mili i pomocni. Jedzenie jest dobre, morze czyste. Jednak jeśli nie macie wszystkiego w hotelu, okolica jest dość pusta. Brak promenady, kilka restauracji, jeden większy sklep spożywczy, jedna piekarnia. Najbardziej niefortunne były jednak usługi delegata. Pozytywnie oceniam to, że odebrał nas z lotniska i napisał przed odjazdem, kiedy autobus nas odbierze. To wszystko. Przed wyjazdem do hotelu, powiedział nam w autobusie, że ma dużo hoteli, więc może być nerwowo, wspomniał o kilku wycieczkach, mówiąc, że niektóre z nich nie odbędą się z powodu skomplikowanego transportu, powiedział, że skontaktuje się z nami pod numerami podanymi w umowach przez WhatsApp i odszedł. Pojechaliśmy do hotelu sami, ponieważ mój mąż i ja byliśmy jedynymi osobami w grupie, które mówiły po angielsku, tłumaczyliśmy dla pozostałych. Przyjechaliśmy w sobotę, delegat skontaktował się z nami po raz pierwszy w poniedziałek po południu. Kiedy poprosiłam go o informacje na temat wycieczek, odpowiedział następnego dnia około 22:00 z ofertą jednej wycieczki... Dzięki usługom hotelu wakacje były wspaniałe, a dzieci cieszyły się zarówno morzem, jak i odkrytym basenem. Nie polecam jednak tego miejsca dorosłym, którzy szukają bardziej urozmaiconego wypoczynku.

Zakwaterowanie 3,8 / 5

Wyżywienie 3,5 / 5

Okolica 4,0 / 5

Cena 3,5 / 5

Zakwaterowanie
Zakwaterowanie było dobre. Pokój 2-osobowy był świetny (budynek główny), pokój 4-osobowy (budynek sąsiedni) mógłby być o kilka metrów większy. Było dość ciasno z dziećmi. Dodatkowo musieliśmy podpierać materac na składanym łóżku po bokach, ponieważ było większe niż „kanapa” i jeśli dzieci dosięgnęły krawędzi, to spadały na podłogę. Zaraz po przyjeździe poszliśmy wymienić ręczniki, które były brudne. Zakwaterowanie w hotelu z pewnością nie odpowiadało 4 gwiazdkom. Bardziej przypominało przyzwoite bałkańskie 3 gwiazdki. Jednak pokój w budynku głównym był bez zarzutu.

Wyżywienie
Jedzenia było mnóstwo, dobry wybór na śniadanie, obiad i kolację. Na śniadaniu brakowało trochę wysokiej jakości wędlin. Brakowało nam owoców na przekąskę. Napoje przez cały dzień były w porządku, w tym drinki alkoholowe.

Obsługa w hotelu
Bardzo miły i pomocny personel! Pomogą w planowaniu podróży, wydrukują mapę okolicy, rozkład jazdy lub polecą zorganizowaną wycieczkę. Przy wymianie ręczników, przeprosili i od razu naprawili usterkę. W niepogodę hotel ma basen kryty, ale jest on dla bardziej zahartowanych, bo woda jest zimniejsza niż w morzu. Każdego wieczoru odbywał się jakiś program, muzyka na żywo, pokazy tańców ludowych, karaoke. W ciągu dnia aqua aerobik lub ćwiczenia przy basenie. Nie było z tym problemu.

Plaża
Hotel posiada własny basen i prywatną plażę. Wejście do morza przy basenie prowadzi po schodach, nie ma możliwości spokojnego wejścia (dla małych dzieci). Wejście na plażę jest łagodniejsze, ale po około 2 metrach pojawia się duża przerwa w morzu. Plaża jest kamienista. Morze było bardzo czyste!

Ta recenzja została automatycznie przetłumaczona za pomocą Google Translate

Czy ta recenzja była pomocna? (0) (0)

Ludmila T.

Ocena 5,0 / 5

Zweryfikowana opinia (Invia.cz) Data pobytu 26.7. - 2.8.2025 Oceniono: Sierpień 2025

Carine Hotel Delfin (Bijela) Ocena: 4/5 Czarnogóra, Herceg Novi

WSZYSTKO BYŁO W PORZĄDKU, ALE NIE BYLIŚMY NA OBSŁUDZE DELEGATÓW. ZOBACZYLIŚMY GO TYLKO PO PRZYJEŹDZIE. PONIEWAŻ MAMY PONAD 80 LAT I NIE ZNAMY JĘZYKA, BYŁY PROBLEMY Z KOMUNIKACJĄ W RECEPCJI.

WSZYSTKO BYŁO W PORZĄDKU, ALE NIE BYLIŚMY NA OBSŁUDZE DELEGATÓW. ZOBACZYLIŚMY GO TYLKO PO PRZYJEŹDZIE. PONIEWAŻ MAMY PONAD 80 LAT I NIE ZNAMY JĘZYKA, BYŁY PROBLEMY Z KOMUNIKACJĄ W RECEPCJI.

Zakwaterowanie 5,0 / 5

Wyżywienie 5,0 / 5

Okolica 5,0 / 5

Cena 5,0 / 5

Czy ta recenzja była pomocna? (0) (0)

Nie udało się znaleźć oferty Twoich marzeń?

Zadzwoń lub wyślij zapytanie, a my wyszukamy dla Ciebie wyjazd, który będziesz długo i mile wspominać!

Jesteśmy dostępni 7 dni/tyg. 8:00-23:00.

+48 71 771 76 83

Ładuję

Ładowanie położenia hotelu i opisu...

Pogoda

Aktualna pogoda

  • Temperatura 14 °C temperatura w nocy 7 °C

  • Temperatura powietrza 13 °C

  • Temperatura wody 15 °C

Najlepsze miesiące na wakacje w tym miejscu

  • Najlepszy
  • Dobry
  • Niski sezon
  1. Styczeń: Niski sezon
  2. Luty: Niski sezon
  3. Marzec: Niski sezon
  4. Kwiecień: Niski sezon
  5. Maj: Dobry
  6. Czerwiec: Najlepszy
  7. Lipiec: Najlepszy
  8. Sierpień: Najlepszy
  9. Wrzesień: Najlepszy
  10. Październik: Dobry
  11. Listopad: Niski sezon
  12. Grudzień: Niski sezon

Więcej hoteli, które mogą Cię zainteresować