Aktualne do Czarnogóry

Hotel Tara

Ocena: 4/5

Czarnogóra, Bečiči, Bečići

Klienci nie ocenili jeszcze tego hotelu Hotel nie został oceniony

Wyświetl wszystkie recenzje

Więcej o hotelu

od 1 889 za os.

Wybierz termin

Wybraliśmy dla was

Prognozowane ceny wycieczek w nadchodzących miesiącach

Wykres przedstawia prognozowane ceny wycieczek w nadchodzących miesiącach

Minimalna cena za osobę z możliwymi różnicami w czasie trwania podróży

Wybierz termin

Nieoficjalny opis hotelu

Cena zawiera:

Przelot - Zakwaterowanie - Transfer - Ubezpieczenie: KL NNW Bagaż. Przy zakupie samego hotelu nie jest zawarty: przelot oraz transfer.

Informacje o destynacji:

Klienci mają możliwość skorzystania z linii alarmowej dostępnej w języku polskim 24h/7  (Szczegółowe informacje klienci znajdą w dokumentach podróży).

Ważne informacje:

Nasze ceny są aktualizowane i obowiązują w momencie zakładania rezerwacji. Dzięki nowoczesnej technologii dynamicznego pakietowania, oferty są odświeżane 24h/7. Potwierdzamy koszt rezerwacji niezwłocznie tego samego dnia (dni robocze).

Położenie - Hotel Tara:

Hotel Tara znajduje się około 25 km od lotniska (TIV), a kolejne lotnisko (TGD) jest oddalone o około 60 km. Oferuje taras oraz możliwość gry w bilard i tenisa stołowego. Na miejscu dostępna jest również wypożyczalnia samochodów.

Ważne miejsca w okolicy obejmują plażę Dukley, oddaloną o 500 m, oraz plażę Slovenska, która znajduje się niecały kilometr od hotelu. Najbliższe lotnisko, Tivat, znajduje się 19 km od obiektu Hotel Tara w Becici.

Wyposażenie:

Hotel oferuje łącznie 227 pokoi. Do dyspozycji gości jest lobby oraz recepcja. Poszczególne piętra osiągalne są za pomocą windy bądź też schodami. Na miejscu znajduje się przechowalnia bagażu i sejf. Wi-Fi zapewnia gościom stały dostęp do internetu. Do dyspozycji gości jest restauracja, jadalnia, bar i bar na plaży. W sklepie z pamiątkami nabyć można drobiazgi upamiętniające pobyt. W obrębie obiektu znajduje się malowniczy ogród i plac zabaw. Do Państwa dyspozycji jest również sala telewizyjna i pokój zabaw dla dzieci. Auto pozostawić można w garażu oraz na parkingu. Do pozostałych świadczonych usług należą babysitting, opieka nad dziećmi, serwis pokojowy, pralnia i usługi fryzjerskie. Podróżnych preferujących zapoznanie się z okolicą w sposób aktywny ucieszy z pewnością możliwość wypożyczenia rowerów (bezpłatnie).

Pokoje:

Pokoje wyposażone są w klimatyzację, centralne ogrzewanie, pomieszczenie mieszkalne i łazienkę. Większość pokoi posiada balkon z widokiem na okolicę. Urzekającą atmosferę wielu kwater podkreśla widok na morze. Pokoje dysponują łóżkiem podwójnym i sofą. Opcjonalnie dostępne są oddzielne sypialnie. Dla naszych małych gości przygotowaliśmy łóżeczka dziecięce. Ponadto skorzystać można z sejfu i minibarku. Minilodówka i ekspres do kawy / herbaty również należą do standardowego wyposażenia. Do wyposażenia należą również internet, telefon, telewizor, radio i Wi-Fi. W pokoju znajdziecie Państwo również obuwie domowe. Dostępne są pokoje przystosowane dla osób poruszających się na wózkach inwalidzkich. Łazienki wyposażone są w prysznic i wannę. W łazience znajduje się suszarka do włosów, lusterko kosmetyczne i szlafroki. Obiekt oferuje pokoje rodzinne i pokoje dla niepalących.

Informacje dodatkowe (Pokoje Ekonomiczne/ Promocyjne/ Aneks/ Run Of the House):

Pokoje ekonomiczne (pokoje eko, Ecco-Rooms) , pokoje promocyjne (promo, promotion room), pokoje Run Of the House lub Pokoje Aneks (Annex – typ pokoju bez kuchni) zazwyczaj różnią się od pokoi standardowych wielkością, wyposażeniem, lokalizacją i widokiem. Ten rodzaj pokoju zostanie przydzielony niezależnie przez hotelarza na miejscu, w zależności od dostępności.

Oferta sportowo-rozrywkowa:

Na terenie hotelu znajduje się basen otwarty oraz brodzik dla dzieci. Spragnionym relaksu i odprężenia polecamy leżaki i parasole na tarasie do opalania. W ofercie baru znajdują się napoje orzeźwiające. Urozmaicenie stanowią liczne i różnorodne aktywności rekreacyjne oferowane w obiekcie, jak np. rower / rower górski, tenis ziemny, siatkówka plażowa, siatkówka, koszykówka i jazda konna. Kitesurfing i nurkowanie dostarczą miłośnikom sportów wodnych wyśmienitej zabawy. Szeroka oferta rekreacyjna wewnątrz obiektu obejmuje studio fitness, tenisa stołowego, darta i aerobik oraz odpłatnie bilard. Wizyta w Strefie Wellness przyniesie ukojenie ciału i zmysłom. Wśród oferowanych zabiegów znajdują się spa i salon piękności, jak również za dodatkową opłatą zabiegi masażu. Do pozostałych możliwości spędzenia czasu wolnego należą program animacyjny, muzyka na żywo i miniklub.

Wyżywienie:

Dostępne warianty żywieniowe to nocleg ze śniadaniem, wyżywienie częściowe, wyżywienie pełne i opcja all inclusive. W ofercie gastronomicznej znajdują się śniadanie, obiad i kolacja. Polecamy również przekąski. Specjalną atrakcję stanowi pokaz show-cookingu. Dostępne są napoje bezalkoholowe i napoje alkoholowe.

Karty kredytowe:

W hotelu akceptowane są następujące karty kredytowe: Visa, Diners Club i MasterCard.

Hotel Check-in / Check-out:

Proszę zwrócić uwagę, że zgodnie z międzynarodowym standardem dobra hotelowa:
- zaczyna się meldunkiem - od ok. godziny 14:00- 15:00 w dniu przyjazdu 
- kończy się po wymeldowaniu - do ok. godziny 11:00 - 12:00 w dniu wyjazdu 
Godziny te mogą nieznacznie różnić się w zależności od kraju i hotelu.
Dostęp do wszelkich wykupionych usług hotelowych, w tym posiłków i napojów, jest możliwy tylko w godzinach meldunku w hotelu.
W przypadku opcji half board, full board i all inclusive pierwszym dostępnym posiłkiem po godzinie meldunku jest zazwyczaj lunch (wydawany w godzinach urzędowania restauracji hotelowej), w przypadku pobytu ze śniadaniem, jest ono serwowane następnego dnia rano.
Część hoteli oferuje odpłatną możliwość wcześniejszego meldunku i późniejszego wymeldowania. Potrzebę taką należy zgłosić bezpośrednio na recepcji w dniu przyjazdu, a jej realizacja zależna jest od dostępności pokoi w hotelu, w danym dniu.

Ważne - Przeloty nocne:

W przypadku nocnych przelotów i przybyciu na miejsce o godzinie 04:00 i późniejszej, zameldowanie w hotelu nastąpi dopiero o godzinie 14:00.
W przypadku nocnych lotów powrotnych i wylotu do godziny 04:00 dnia następnego wymeldowanie z hotelu następuje o 12:00 dnia poprzedniego.
Istnieje możliwość przedłużenia doby hotelowej lub wcześniejszego zameldowania za dodatkową opłatą w zależności od dostępności pokoi po uprzednim zapytaniu w recepcji hotelowej.

Kaucja w hotelach, Kilamtyzacja, Wi-Fi, dzieci poniżej 18 i inne:

Kaucja (inaczej depozyt zabezpieczający) to określona kwota pieniędzy pobierana przez część hoteli podczas zameldowania. Hotele pobierają taki depozyt, aby zabezpieczyć koszty dodatkowe, jakie powstają w związku z pobytem gościa w hotelu.Kaucja (deposit) może zostać zablokowana na karcie kredytowej w formie preautoryzacji  lub alternatywnie można dokonać wpłaty gotówkowej w recepcji. Wysokość kaucji ustalana jest przez hotel. Kaucja (deposit) podlega zwrotowi w przypadku braku dodatkowych kosztów.
Nie wszystkie pokoje są wyposażane w sejfy, telefony oraz inne dodatkowe sprzęty. W przypadku szczegółowego opisu, prosimy o kontakt z naszym działem call center.

Jeśli hotele mają takie udogodnienia, jak klimatyzacja lub sieć WIFI, nie oznacza to, że są one bezpłatne. Informujemy, że niektóre hotele pobierają dodatkową opłatę za korzystanie z klimatyzacji lub Wi-Fi. Tak jest w przypadku wielu hoteli i apartamentów w Europie, na przykład we Włoszech, Grecji, Cyprze, Bułgarii, Portugalii i Hiszpanii.

Dzieci poniżej 18 roku - Wymagania wiekowe dotyczące pobytu:
Wszyscy Goście muszą mieć ukończone 18 lat, aby móc samodzielnie zameldować się i przebywać w pokoju.
Jeśli rodziny z dziećmi zarezerwują 2 pokoje, rodzice są odpowiedzialni za oba pokoje, nawet jeśli dzieci przebywają samodzielnie w oddzielnym pokoju.
Osoby niepełnoletnie:
Osoby niepełnoletnie poniżej 18 roku życia mogą przebywać na terenie obiektu wyłącznie w towarzystwie stałych, okazjonalnych opiekunów prawnych lub dorosłych opiekunów będących członkami rodziny i posiadających oficjalne zezwolenie właściwych organów kraju wysyłającego.

Podatek Turystyczny – Czarnogóra:

Podatek turystyczny: W Czarnogórze obecnie pobiera się podatek turystyczny za osobę i za dzień, płatny na miejscu w hotelu, podczas zakwaterowania:
1,00 EUR - 3,00 EUR płatne przez osoby w wieku 18 lat i starsze
0,50 EUR płatne przez osoby w wieku 12-17 lat. (update 11.03.2024)

Informacje odnośnie przelotów samolotem:

Wszystkie przeloty na destynacjach oferowanych przez TOP Touristik odbywają się zgodnie z Ogólnymi Warunkami Przewozu Pasażerów i Bagażu danego przewoźnika.
W przypadku tanich linii lotniczych oraz regularnych linii lotniczych na krótkich dystansach cena zawiera tylko bagaż podręczny. Istnieje możliwość dokupienia bagażu rejestrowanego za dodatkową opłatą (*). Podane ceny bagażu obowiązują do momentu zakupu rezerwacji lotniczej (biletu), cena bagażu po zakupie biletów zwiększa się.
+ W przypadku czarterów np. Travel Service, Enter Air cena zawiera bagaż podręczny 5 kg oraz bagaż rejestrowany 15 kg.
+ Smartwings (QS) : 55x40x23 cm, 8 kg. *Bagaż rejestrowany: 23 kg, cena 270 - 390 PLN
++ Ryanair & Buzz (FR), bezpłatnie: tylko 1 mała torebka - wymiary: 40x30x20 cm, max. 10 kg.
Pierwszeństwo wejścia na pokład i 2 sztuki bagażu (na pokład) - Priorytet: ok 220 – 250 PLN/ osobę/ obie strony. 1 mała torebka do 40x30x20 cm + 1 bagaż do 10 kg 55x40x20 cm, usługa dodawana jest dla całej rezerwacji (wszystkich pasażerów). *Bagaż rejestrowany: 500 – 680 PLN / 1 szt. 20 kg w obie strony. Bagaż odprawiany przed kontrolą bezpieczeństwa przy stanowisku check-in. 
>>> Uwaga – karty pokładowe linii lotniczych Ryanair:
Informujemy że od 12.11.2025 linia lotnicza Ryanair akceptuje jedynie karty pokładowe w wersji elektronicznej. 
Wyjątek stanowią wyloty z Maroko, gdzie z elektronicznymi kartami pokładowymi należy podejść do stanowiska przewoźnika na lotnisku. Karty pokładowe zostaną wydane po zeskanowaniu kodu QR.
++ Wizz Air (W6), bezpłatnie: tylko 1 mała torebka - wymiary: 40x30x20 cm, max 10 kg.
Pierwszeństwo wejścia na pokład i 2 sztuki bagażu (na pokład) - Priorytet: ok 275 - 400 PLN / osobę/ obie strony. 1 mała torebka do 40x30x20 cm + 1 bagaż do 10 kg 55x40x23 cm, usługa może być dodana dla poszczególnych pasażerów. *Bagaż rejestrowany: 20 kg, cena 600 – 890 PLN.
++ Easyjet (U2): 45 x 36 x 20 cm, *Bagaż rejestrowany: 15 kg, cena 420 – 550 PLN.
+++ LOT (LO), Lufthansa (LH), Air France (AF), KLM (KL), TAP (TP), British Airways (BA), Alitalia (AZ), El Al (LY): 55x40x23 cm, 8 kg. *Bagaż rejestrowany: 23 kg, cena 265 - 400 PLN.
Serwis pokładowy - napoje, przekąski zwyczajowo nie jest zawarty w cenie przelotu. Gwarancja miejsc obok siebie w liniach lotniczych low cost (np. Ryanair, Wizzair, easyJet) dodatkowo płatna.

Uwaga – karty pokładowe linii lotniczych Ryanair:

Informujemy że od 12.11.2025 linia lotnicza Ryanair akceptuje jedynie karty pokładowe w wersji elektronicznej. 
Wyjątek stanowią wyloty z Maroko, gdzie z elektronicznymi kartami pokładowymi należy podejść do stanowiska przewoźnika na lotnisku. Karty pokładowe zostaną wydane po zeskanowaniu kodu QR. (update 05.11.2025)

Prezentowane w informacji opisy, opinie oraz zdjęcia przedstawiają subiektywne odczucia ich autora i nie stanowią części oficjalnego opisu obiektu organizatora turystyki (przedsiębiorcy turystycznego). Pokoje oraz udogodnienia mogą się różnić od zawartych w informacji, za co Travelplanet.pl S.A. nie ponosi odpowiedzialności. Oficjalny opis dostarczony przez organizatora turystyki znajdziesz na stronie poświęconej wybranej przez Ciebie imprezie turystycznej, po wskazaniu interesującego Cię terminu wyjazdu.

Nieoficjalny opis hotelu

Informacje o hotelu

  • Odległość od plaży Plaża 200 m
  • Odległość od centrum miasta Centrum miasta 2 km
  • Klimatyzacja Klimatyzacja tak
  • Basen zewnętrzny Basen zewnętrzny tak
  • Bezpłatne leżaki i parasole przy basenie, Bezpłatne leżaki i parasole na plaży Bezpłatne leżaki i parasole przy basenie tak
  • TV TV tak
  • Minibar, Bar Minibar tak
  • Kącik dziecięcy, Plac zabaw, Basen dla dzieci Kącik dziecięcy tak
  • Tenis, Siatkówka Tenis tak
  • Hotel przy ulicy Hotel przy ulicy tak
  • Fitness Fitness tak
  • Programy animacyjne Programy animacyjne tak
  • Ułatwienia dla niepełnosprawnych Ułatwienia dla niepełnosprawnych tak
  • Hotelowa restauracja Hotelowa restauracja tak
  • Kawiarnia Kawiarnia tak
  • Wypożyczalnia rowerów Wypożyczalnia rowerów tak
  • Wifi Wifi tak

Opinie o hotelu

Bardzo Dobry (Na podstawie 19 opinii)

Informacje dotyczące weryfikacji opinii

Ocena 4,3 / 5

Zakwaterowanie 4,2 / 5

Wyżywienie 4,3 / 5

Okolica 4,1 / 5

Cena 4,3 / 5

34. najwyższa ocena z 1117 hoteli w Czarnogóra

Jaromír K.

Ocena 4,3 / 5

Zweryfikowana opinia (Invia.cz) Data pobytu 8.9. - 12.9.2025 Oceniono: Wrzesień 2025

Tara Ocena: 4/5 Czarnogóra, Bečiči

Zakwaterowanie w aneksie hotelowym. Klimatyzacja w naszym pokoju była zepsuta – z drzwi obok wystawał biały wąż do odprowadzania skroplin, przyklejony srebrną taśmą 3M. W łazience „rzemieślnicy” prawdopodobnie raz przeoczyli wiercenie otworów pod różne wsporniki. Po fugowaniu płytek zapomnieli o umyciu ramy okiennej. Nie prosiliśmy o zmianę pokoju, ponieważ klimatyzacja działała, a estetyczne dodatki w łazience nie zakłócały funkcjonowania. Wnętrza naszego pokoju, całego hotelu i restauracji były nowoczesne i czyste, a jedzenie wyśmienite. Wokół hotelu przebiega autostrada Adriatycka, na której panuje ciągły i intensywny ruch. Po drugiej stronie znajdowały się duże zewnętrzne klimatyzatory sąsiednich hoteli. Na noc zabraliśmy ze sobą zatyczki do uszu.

Zakwaterowanie w aneksie hotelowym. Klimatyzacja w naszym pokoju była zepsuta – z drzwi obok wystawał biały wąż do odprowadzania skroplin, przyklejony srebrną taśmą 3M. W łazience „rzemieślnicy” prawdopodobnie raz przeoczyli wiercenie otworów pod różne wsporniki. Po fugowaniu płytek zapomnieli o umyciu ramy okiennej. Nie prosiliśmy o zmianę pokoju, ponieważ klimatyzacja działała, a estetyczne dodatki w łazience nie zakłócały funkcjonowania. Wnętrza naszego pokoju, całego hotelu i restauracji były nowoczesne i czyste, a jedzenie wyśmienite. Wokół hotelu przebiega autostrada Adriatycka, na której panuje ciągły i intensywny ruch. Po drugiej stronie znajdowały się duże zewnętrzne klimatyzatory sąsiednich hoteli. Na noc zabraliśmy ze sobą zatyczki do uszu.

Zakwaterowanie 4,0 / 5

Wyżywienie 5,0 / 5

Okolica 3,5 / 5

Cena 4,5 / 5

Zakwaterowanie
Pomimo bardzo słabo wyposażonej łazienki i klimatyzacji, byliśmy zadowoleni z zakwaterowania.

Wyżywienie
Oferowane jedzenie było różnorodne i bogate w mięso, ryby, warzywa i owoce, a także słodkie desery.

Obsługa w hotelu
Obsługa recepcji zawsze była miła i pomocna.

Plaża
Byliśmy zadowoleni z dostępu do morza na części plaży zarezerwowanej dla naszego hotelu.

Ta recenzja została automatycznie przetłumaczona za pomocą Google Translate

Czy ta recenzja była pomocna? (0) (0)

Ingrid G.

Ocena 5,0 / 5

Zweryfikowana opinia (Invia.sk) Data pobytu 8.8. - 15.8.2025 Oceniono: Sierpień 2025

Tara Ocena: 4/5 Czarnogóra, Bečiči

Byliśmy zadowoleni, hotel był nowoczesny, czysty, klimatyzacja działała przyjemnie...ponieważ było bardzo gorąco, miło, że nie schładzali powietrza w środku

Byliśmy zadowoleni, hotel był nowoczesny, czysty, klimatyzacja działała przyjemnie...ponieważ było bardzo gorąco, miło, że nie schładzali powietrza w środku

Zakwaterowanie 5,0 / 5

Wyżywienie 5,0 / 5

Okolica 5,0 / 5

Cena 5,0 / 5

Zakwaterowanie
Ładny, nowocześnie umeblowany pokój... Podobał mi się dywan, który powtarzał się w całym wnętrzu hotelu

Wyżywienie
Jedzenie smaczne, różnorodne, dużo owoców

Obsługa w hotelu
Mieliśmy kryty basen ???? podczas upału i z mnóstwem dzieci przy basenie zewnętrznym było to bezcenne ????

Plaża
Plaża jest czysta, szeroka, Adriatyk przepiękny... i ludzi dużo ????

Ta recenzja została automatycznie przetłumaczona za pomocą Google Translate

Czy ta recenzja była pomocna? (1) (0)

Filtruj opinie

Jaromír K.

Ocena 4,3 / 5

Zweryfikowana opinia (Invia.cz) Data pobytu 8.9. - 12.9.2025 Oceniono: Wrzesień 2025

Tara Ocena: 4/5 Czarnogóra, Bečiči

Zakwaterowanie w aneksie hotelowym. Klimatyzacja w naszym pokoju była zepsuta – z drzwi obok wystawał biały wąż do odprowadzania skroplin, przyklejony srebrną taśmą 3M. W łazience „rzemieślnicy” prawdopodobnie raz przeoczyli wiercenie otworów pod różne wsporniki. Po fugowaniu płytek zapomnieli o umyciu ramy okiennej. Nie prosiliśmy o zmianę pokoju, ponieważ klimatyzacja działała, a estetyczne dodatki w łazience nie zakłócały funkcjonowania. Wnętrza naszego pokoju, całego hotelu i restauracji były nowoczesne i czyste, a jedzenie wyśmienite. Wokół hotelu przebiega autostrada Adriatycka, na której panuje ciągły i intensywny ruch. Po drugiej stronie znajdowały się duże zewnętrzne klimatyzatory sąsiednich hoteli. Na noc zabraliśmy ze sobą zatyczki do uszu.

Zakwaterowanie w aneksie hotelowym. Klimatyzacja w naszym pokoju była zepsuta – z drzwi obok wystawał biały wąż do odprowadzania skroplin, przyklejony srebrną taśmą 3M. W łazience „rzemieślnicy” prawdopodobnie raz przeoczyli wiercenie otworów pod różne wsporniki. Po fugowaniu płytek zapomnieli o umyciu ramy okiennej. Nie prosiliśmy o zmianę pokoju, ponieważ klimatyzacja działała, a estetyczne dodatki w łazience nie zakłócały funkcjonowania. Wnętrza naszego pokoju, całego hotelu i restauracji były nowoczesne i czyste, a jedzenie wyśmienite. Wokół hotelu przebiega autostrada Adriatycka, na której panuje ciągły i intensywny ruch. Po drugiej stronie znajdowały się duże zewnętrzne klimatyzatory sąsiednich hoteli. Na noc zabraliśmy ze sobą zatyczki do uszu.

Zakwaterowanie 4,0 / 5

Wyżywienie 5,0 / 5

Okolica 3,5 / 5

Cena 4,5 / 5

Zakwaterowanie
Pomimo bardzo słabo wyposażonej łazienki i klimatyzacji, byliśmy zadowoleni z zakwaterowania.

Wyżywienie
Oferowane jedzenie było różnorodne i bogate w mięso, ryby, warzywa i owoce, a także słodkie desery.

Obsługa w hotelu
Obsługa recepcji zawsze była miła i pomocna.

Plaża
Byliśmy zadowoleni z dostępu do morza na części plaży zarezerwowanej dla naszego hotelu.

Ta recenzja została automatycznie przetłumaczona za pomocą Google Translate

Czy ta recenzja była pomocna? (0) (0)

Ingrid G.

Ocena 5,0 / 5

Zweryfikowana opinia (Invia.sk) Data pobytu 8.8. - 15.8.2025 Oceniono: Sierpień 2025

Tara Ocena: 4/5 Czarnogóra, Bečiči

Byliśmy zadowoleni, hotel był nowoczesny, czysty, klimatyzacja działała przyjemnie...ponieważ było bardzo gorąco, miło, że nie schładzali powietrza w środku

Byliśmy zadowoleni, hotel był nowoczesny, czysty, klimatyzacja działała przyjemnie...ponieważ było bardzo gorąco, miło, że nie schładzali powietrza w środku

Zakwaterowanie 5,0 / 5

Wyżywienie 5,0 / 5

Okolica 5,0 / 5

Cena 5,0 / 5

Zakwaterowanie
Ładny, nowocześnie umeblowany pokój... Podobał mi się dywan, który powtarzał się w całym wnętrzu hotelu

Wyżywienie
Jedzenie smaczne, różnorodne, dużo owoców

Obsługa w hotelu
Mieliśmy kryty basen ???? podczas upału i z mnóstwem dzieci przy basenie zewnętrznym było to bezcenne ????

Plaża
Plaża jest czysta, szeroka, Adriatyk przepiękny... i ludzi dużo ????

Ta recenzja została automatycznie przetłumaczona za pomocą Google Translate

Czy ta recenzja była pomocna? (1) (0)

Kristina

Ocena 5,0 / 5

Zweryfikowana opinia (Invia.sk) Data pobytu 8.8. - 15.8.2025 Oceniono: Sierpień 2025

Tara Ocena: 4/5 Czarnogóra, Bečiči

Jest tam bardzo miło. Jedzenie było wyśmienite. Nasze słowiańskie. Wycieczki fakultatywne są idealne, a delegatki Zuzanka i Zorka Adamovič są najlepsze ze wszystkich. Zaopiekowały się nami od pierwszej chwili i przez cały tydzień. Zorka Adamovič świetnie opowiada o historii. Podczas kilkugodzinnej jazdy do atrakcji z gustem opowiadała nam ciekawą historię Czarnogóry i Albanii. Nigdy wcześniej mi się to nie zdarzyło. Gorąco polecam.

Jest tam bardzo miło. Jedzenie było wyśmienite. Nasze słowiańskie. Wycieczki fakultatywne są idealne, a delegatki Zuzanka i Zorka Adamovič są najlepsze ze wszystkich. Zaopiekowały się nami od pierwszej chwili i przez cały tydzień. Zorka Adamovič świetnie opowiada o historii. Podczas kilkugodzinnej jazdy do atrakcji z gustem opowiadała nam ciekawą historię Czarnogóry i Albanii. Nigdy wcześniej mi się to nie zdarzyło. Gorąco polecam.

Zakwaterowanie 5,0 / 5

Wyżywienie 5,0 / 5

Okolica 5,0 / 5

Cena 5,0 / 5

Zakwaterowanie
Bardzo miło i czysto. Regularnie sprzątali i zmieniali nam ręczniki.

Wyżywienie
Świetny

Obsługa w hotelu
Świetny

Plaża
Morze było dla mnie zimne, ale plaża była czysta.

Ta recenzja została automatycznie przetłumaczona za pomocą Google Translate

Czy ta recenzja była pomocna? (0) (0)

Klient chciał pozostać anonimowy

Ocena 5,0 / 5

Zweryfikowana opinia (Invia.sk) Data pobytu 21.7. - 27.7.2025 Oceniono: Sierpień 2025

Tara Ocena: 4/5 Czarnogóra, Bečiči

Idealne wakacje.

Idealne wakacje.

Zakwaterowanie 5,0 / 5

Wyżywienie 5,0 / 5

Okolica 5,0 / 5

Cena 5,0 / 5

Zakwaterowanie
Wygodnie, nowocześnie, czysto.

Wyżywienie
Różnorodne, smaczne, zdrowe.

Obsługa w hotelu
Doskonała, perfekcyjna obsługa.

Plaża
Ładnie, czysto, wszystkie usługi dostępne.

Ta recenzja została automatycznie przetłumaczona za pomocą Google Translate

Czy ta recenzja była pomocna? (0) (0)

Milena K.

Ocena 4,4 / 5

Zweryfikowana opinia (Invia.sk) Data pobytu 25.7. - 1.8.2025 Oceniono: Sierpień 2025

Tara Ocena: 4/5 Czarnogóra, Bečiči

Doskonałe wakacje. Lot trwał około 55 minut, szybki transfer z lotniska, doskonała organizacja transferu do hotelu – bez przestojów – wszystko przebiegło pomyślnie – i wielkie podziękowania dla delegatów. Piękne krajobrazy, wszędzie czysto, bez problemów z jedzeniem i napojami. Budva, Tivat, Kotor – piękne miasta. Jeśli wybieracie się z Budvy w kierunku Tivat – Kotor – bądźcie cierpliwi – droga jest wyboista i wszędzie pełno samochodów – korki. Hotel, plaża – super. Jeśli ta opcja będzie dostępna w przyszłym roku – na pewno ją powtórzymy.

Doskonałe wakacje. Lot trwał około 55 minut, szybki transfer z lotniska, doskonała organizacja transferu do hotelu – bez przestojów – wszystko przebiegło pomyślnie – i wielkie podziękowania dla delegatów. Piękne krajobrazy, wszędzie czysto, bez problemów z jedzeniem i napojami. Budva, Tivat, Kotor – piękne miasta. Jeśli wybieracie się z Budvy w kierunku Tivat – Kotor – bądźcie cierpliwi – droga jest wyboista i wszędzie pełno samochodów – korki. Hotel, plaża – super. Jeśli ta opcja będzie dostępna w przyszłym roku – na pewno ją powtórzymy.

Zakwaterowanie 4,5 / 5

Wyżywienie 4,0 / 5

Okolica 4,5 / 5

Cena 4,5 / 5

Zakwaterowanie
Zakwaterowano nas w części po drugiej stronie ulicy - Vila Magnólia - przestronny pokój z tarasem - na parterze - palmy tworzyły ścianę od strony drogi. Pokój, łazienka i taras były sprzątane codziennie. Ręczniki wymieniane codziennie, kosmetyki uzupełniane, pościel zmieniana co trzy dni. Rano spotykało się sprzątaczkę - pytała, czy wszystko w porządku, czego się potrzebuje. Doskonały wybór - pokoje są większe niż pokoje hotelowe, nie trzeba czekać na windę. Wieczorem - ludzie żyją - do rana jest tłoczno - ale to wakacje. Pokój jest klimatyzowany.

Wyżywienie
Jedzenie – wysokiej jakości – różnorodne. Śniadania – nic specjalnego – wszystko, co jedzono na śniadanie, było serwowane codziennie. Obiady – nieco słabsze – prawie każdy obiad – niedogotowany ryż, twarda wołowina, ale sarma, faszerowane papryki, gołąbki, grillowane mięsa były doskonałe. Grillowane warzywa, świeżo przygotowane makarony i pizza, świeże warzywa – doskonałe. Napoje – samoobsługowe – nalewało się sobie lampkę wina lub napoje bezalkoholowe. Kolacja – lepsza niż obiadowa, zróżnicowany wybór. Oczywiście były słodycze, świeże owoce. Obsługa była miła.

Obsługa w hotelu
Recepcja - zawsze więcej recepcjonistek, miłe, doradzą, wyjaśnią i udzielą informacji. Przyjemna atmosfera w barze w lobby - ale trzeba za to zapłacić, przyjemnie klimatyzowana i cichsze miejsca do siedzenia. Masaże, kryty basen, sauny, fitness - nie korzystaliśmy - ale jest otwarty codziennie, poszliśmy zobaczyć - wszystko jest nowe, zadbane. Bar w hotelu all-inclusive - mały - ale działał - napoje. Przekąski w ciągu dnia all-inclusive były przy basenie - naleśniki, frytki, tacos... oraz napoje i lody w barze przy basenie. Basen - leżaki, ręczniki, parasole - bezpłatne. Wystarczająca liczba personelu wszędzie. Hotel czysty - był sprzątany przez cały dzień. Toalety w hotelu - czyste. Wystarczająco dużo miejsca do siedzenia w hotelowym lobby. Hotel został nowocześnie odnowiony.

Plaża
Około 100 metrów od hotelu, asfaltowa ścieżka – przyjemne przejście z hotelu na plażę i promenadę. Plaża piaszczysta, codziennie utrzymywana, bezpłatne leżaki i parasole, ręcznik za 1 euro. Prysznic, toaleta. Bar – nie był w opcji all inclusive – napoje, przekąski, miejsca do siedzenia. Wejście do morza jest piaszczyste, szybko robi się głęboko. Zaleca się zabranie butów do wody. Woda czysta, nieco zimniejsza. Sporty wodne oddalone o około 200 metrów. Leżaki – tylko do leżenia, jeśli chciało się podnieść oparcie – upadało się – nie trzymały – plastikowe mechanizmy… wszystkie zepsute. Mam tylko dwoje uszu, ale z trzech barów można było słuchać brutalnej muzyki non stop, jak to mówią u nas, na cały regulator... Prysznice - z jednego kapało, jednego zaworu brakowało na nogach, a z drugiego ciągle tryskała woda - pomyśleć, że zepsuł się teraz, a naprawa miałaby nastąpić jutro... nie cały tydzień... kosz nie był opróżniany przez 2 dni... zwłaszcza obsługa baru oparta o bar - grająca w piłkę nożną i siatkówkę z członkami rodziny - piłka przelatuje ci nad głową - jeśli coś do nich powiesz - to czego chcesz... a pierwsze zdanie zasad na plaży mówi, że gry w piłkę są zabronione. Osoba odpowiedzialna siedzi tam cały dzień - prawdopodobnie medytuje... wiatr zaczął obracać parasolami - więc obserwował... Podczas naszego pobytu było mnóstwo leżaków i parasoli.

Ta recenzja została automatycznie przetłumaczona za pomocą Google Translate

Czy ta recenzja była pomocna? (0) (0)

Nie udało się znaleźć oferty Twoich marzeń?

Zadzwoń lub wyślij zapytanie, a my wyszukamy dla Ciebie wyjazd, który będziesz długo i mile wspominać!

Jesteśmy dostępni 7 dni/tyg. 8:00-23:00.

+48 71 771 76 83

Ładuję

Ładowanie położenia hotelu i opisu...

Pogoda

Aktualna pogoda

  • Temperatura powietrza 13 °C

  • Temperatura wody 15 °C

Najlepsze miesiące na wakacje w tym miejscu

  • Najlepszy
  • Dobry
  • Niski sezon
  1. Styczeń: Niski sezon
  2. Luty: Niski sezon
  3. Marzec: Niski sezon
  4. Kwiecień: Niski sezon
  5. Maj: Dobry
  6. Czerwiec: Najlepszy
  7. Lipiec: Najlepszy
  8. Sierpień: Najlepszy
  9. Wrzesień: Najlepszy
  10. Październik: Dobry
  11. Listopad: Niski sezon
  12. Grudzień: Niski sezon

Więcej hoteli, które mogą Cię zainteresować