Vrissaki Beach (Paralimni) Ocena: 4/5 Cypr, Protaras, Protaras
Daniela G.
Zweryfikowana opinia Data pobytu 15.9. - 23.9.2025 Oceniono: Październik 2025
Ładny hotel tuż przy plaży, czyste pokoje, miła i zawsze pomocna obsługa. Piękna, czysta plaża. Świetna gospodyni. Wszystko świetnie zorganizowane.
Ładny hotel tuż przy plaży, czyste pokoje, miła i zawsze pomocna obsługa. Piękna, czysta plaża. Świetna gospodyni. Wszystko świetnie zorganizowane.
Mária B.
Zweryfikowana opinia Data pobytu 15.9. - 22.9.2025 Oceniono: Wrzesień 2025
Wygląd zewnętrzny hotelu jest imponujący, ale całość oceniamy na maksymalnie 3,5*, nie odpowiada to poziomowi hotelu 4*.
Wygląd zewnętrzny hotelu jest imponujący, ale całość oceniamy na maksymalnie 3,5*, nie odpowiada to poziomowi hotelu 4*.
Zakwaterowanie
Pokój był mniejszy niż te, do których jesteśmy przyzwyczajeni w hotelach 4*. Podobało nam się rozwiązanie oświetleniowe w pokoju, efektowne przeszklenia i oświetlenie między łazienką a pokojem. Łazienka była odpowiednio wyposażona (choć bez bidetu). W pokoju było bardzo mało miejsca na ubrania, a półki były bardzo wysokie. Suszarka na balkonie była absolutnie nieodpowiednia – dwa chromowane pręty o długości ok. 30 cm przymocowane do ściany (pokój 102). Łóżko podwójne było mniejsze niż standardowe.
Wyżywienie
Rozdział specjalny... Wszystkie posiłki były serwowane wyłącznie na zewnątrz, w restauracji BIKINI, mimo że hotel posiada dużą, zamkniętą restaurację. Oprócz uroczych kotów, muchy i ptaki dotrzymywały nam towarzystwa podczas śniadania, obiadu i kolacji. Musieliśmy znaleźć miejsce w cieniu, a nie w słońcu, które od rana paliło nas w oczy. Jakość jedzenia – choć było go pod dostatkiem, asortyment był zawsze powtarzalny, zwłaszcza wieprzowina, jagnięcina, ryby bardzo słabej jakości (łosoś tylko raz, tuńczyk ani razu), ryby były albo smażone, albo naturalne z odrobiną sosu. Desery były prawie takie same każdego dnia, a ich krojenie było niezadowalające. Hotel deklaruje serwowanie przekąsek, ale było to całkowicie niepraktyczne. Przekąski nie były dostępne w formie bufetu, ale trzeba było usiąść, zamówić z menu i poczekać, aż zostaną przygotowane. Spróbowaliśmy tylko raz, ale biorąc pod uwagę postawę personelu, mieliśmy wrażenie, że im przeszkadzamy. W końcu trzeba było się tam uśmiechać do płacących gości. Na kolację sadzali ludzi na promenadzie, aby przyciągnąć płacących gości, wobec których byli bardzo uprzejmi. Prawdopodobnie właśnie taki był cel istnienia zamkniętej restauracji hotelowej.
Obsługa w hotelu
Ręczniki udostępnione na plażę były bardzo zniszczone, wyblakłe, dawno po okresie użytkowania. Hotel deklaruje, że posiada kryty basen, ale personel nawet nie polecał z niego korzystać z powodu rzekomo bardzo zimnej wody – basen był nadal pusty, więc praktycznie niefunkcjonalny. Oceniamy standard sprzątania pokoi.
Plaża
Plaża nam odpowiadała, wejście do wody było łagodne, liczba parasoli wystarczająca – około 5 rzędów, cena serwisu plażowego bardzo przystępna (7,50 EUR za parasol i 2 leżaki). Spacery po plaży lub promenadzie były bardzo satysfakcjonujące.
Ta recenzja została automatycznie przetłumaczona za pomocą Google Translate
od 2 310 zł za os.










































