• Wszyscy obywatele Polski podróżujący na Cypr, są zwolnieni z obowiązku okazywania negatywnego testu COVID-19 oraz certyfikatu szczepień.
  • Ponieważ podróż na Cypr Północny odbywa się z przelotem na Cypr Południowy, wszyscy podróżujący podlegają również przepisom wjazdowym na Cypr Południowy.
  • Powrót do Polski
    • Od 28.03.2022 został zniesiony obowiązek odbycia kwarantanny po przekroczeniu polskiej granicy, co oznacza że po powrocie z wakacji nie ma już obowiązku: legitymowania się podczas przekraczania granicy certyfikatami szczepienia, wykonywania testów w kierunku COVID-19 oraz odbywania tzw. kwarantanny przyjazdowej.
    • Warunki te mogą ulec zmianie. Przed podróżą sprawdź aktualne przepisy rządowe na stronie www.gov.pl. Na tej samej stronie znajdziesz aktualne warunki podróżowania na terytorium Cypru Północnego.

od 1 226 za osobę

Wybierz termin

Wybraliśmy dla was

Obserwuj spodziewany rozwój cen w nadchodzących miesiącach

Wybierz termin

Nieoficjalny opis hotelu

Numer hotelu: 135 663

Opis

Paphos Gardens Holiday Resort zapewnia doskonałą obsługę i niezrównane zakwaterowanie dla indywidualnego komfortu i relaksu. Będąc jedynym połączonym ośrodkiem oferującym zakwaterowanie w aparatamentach z własnym wyżywieniem lub w hotelu, Paphos Gardens Holiday Resort oferuje swoim gościom wszelkie udogodnienia, aby zapewnić spokojny i niezapomniany pobyt. 
LOKALIZACJA - w dzielnicy hotelowej Pafos, przy głównej nadmorskiej drodze, w bobliżu sklepów, restauracji i wieczornych rozrywek, ok. 4 km od centrum kurortu, ok. 18 km od lotniska w Pafos, ok. 145 km od lotniska w Larnace
PLAŻA - ok. 350 m od hotelu, przejście przez ulicę, publiczna, piaszczysta, parasole i leżaki płatne
 
HOTEL - 58 pokoi i 182 apartamenty; składa się z budynku hotelowego i budynków ze studiami i apartamentami; 24h recepcja z lobby, kantor, sala telewizyjna, parking, restauracja Taverna z tarasem, restauracja/bar Oasis przy basenie (czynna od maja do października), bar w lobby z tarasem, bar przy basenie
Płatne: centrum kongresowe, minimarket,  sejf w recepcji, opiekunka do dziecka (na zamówienie), żelazko i deska do prasowania
Wi-Fi w hotelu płatne
POKOJE - typu Standard (ok. 22 m2, w budynku hotelowym) dla 2 osób dorosłych z możliwością dostawki; klimatyzacja/ogrzewanie (w zależności od sezonu), łazienka (WC, prysznic/wanna, suszarka), TV-sat, telefon, zestaw do kawy i herbaty, sejf (płatny), balkon (stolik i krzesełka)Sudio/Apartament z jedną lub dwiema sypialniami (one bedroom/two bedroom) - wyposażenie jak w pokoju standardowym, dodatkowo aneks kuchenny.

REKREACJA,SPORT, ATARKCJE  - 2 baseny, jacuzzi, brodzik dla dzieci,  basen kryty podgrzewany w sezonie zimowym, jacuzzi (płatne); przy basenach bezpłatne parasole i leżaki, kort tenisowy z wypożyczalnią sprzętu (za opłatą), tenis stołowy, siłownia, rzutki, pokój i plac zabaw dla dzieci, miniklub (4-12 lat, czynny w sezonie letnim), dzienne i wieczorne animacje dla dorosłych i dla dzieci
Płatne: bilard, pokój gier, centrum spa (płatne)
WIęcej informacji o hotelu: https://paphosgardens.com/

WYŻYWIENIE

WYŻYWIENIE  (w zależności od wykupionej oferty)
Bez wyżywienia
BB - śniadania w formie bufetu
HB (Half Board - 2 posiłki) - śniadanie i obiadokolacja w formie bufetu. Napoje do kolacji płatne.
FB (Full Board - 3 posiłki) - śniadanie, obiad i kolacja w formie bufetu. Napoje do obiadu i kolacji płatne.
All Inclusive: śniadanie, obiad, kolacja w formie bufetu, w ciągu dnia przekąski, wybrane lokalne napoje alkoholowe i bezalkoholowe serwowane w wyznaczonych barach w wyznaczonych przez hotel godzinach

WYTYCZNE COVID 19

REPUBLIKA CYPRYJSKA
UWAGA! Przepisy od 01.06.2022 r
TEST:  BRAK
RODZAJ TESTU: BRAK
ZWOLNIENIE Z TESTU:  BRAK TESTUOd 01 czerwca 2022 r. Cypr znosi ograniczenia wjazdowe.
Turyści z Polski nie muszą już przedstawiać certyfikatów covidowych czy negatywnych wyników testów!Więcej informacji: https://www.visitcyprus.com/files/Covid19/COVID-19_Destination_Protocol_31AUG2022_transl__PL_KJK_02092022.pdf
UWAGA! Od 08.07.2022 r. Cypr wprowadza obowiązek noszenia maseczek w przestrzeniach zamkniętych, w tym na lotniskach.
Szczegóły dotyczące aktualnych formalności wjazdowych dla osób podróżujących na Cypr dostępne są w języku polskim na stronie Ambasady Republiki Cypryjskiej w Warszawie.

DOKONANIE REZERWACJI

Każda rezerwacja wstępna, po potwierdzeniu przez Agenta/Klienta, uzyskuje status "Do potwierdzenia", co oznacza, że Organizator sprawdza dostępność miejsc w hotelu/samolocie (rodzaj pokoju lub inne składniki zarezerwowane przez Klienta)  i dopiero po sprawdzeniu dostępności nadaje rezerwacji odpowiedni status (Potwierdzona/Anulowana).

SERWIS HOTELOWY

W następstwie pandemii hotele wdrażają regulacje sanitarne mające na celu zapewnienie Klientom bezpiecznego wypoczynku. W każdym hotelu znajdą się wytyczne dotyczące korzystania z: infrastruktury (baseny, siłownie, SPA, sale zabaw, wspólne pomieszczenia, sposób wydawania posiłków itp.), z systemu All Inclusive, atrakcji, animacji itp. Hotele zastrzegają sobie prawo do wprowadzania  zmiany zasad korzystania z oferty hotelowej zgodnie z wymogami. Zalecenia i regulacje mogą się zmieniać dynamicznie i mogą być wprowadzane w trybie nagłym. Obiekty działają zgodnie z wytycznymi władz danego kraju obowiązującymi w związku z przeciwdziałaniem epidemii COVID-19. Wszelkie zmiany wynikają z wdrażania przepisów sanitarnych, do których stosowania zobowiązane są hotele oraz turyści. Zmiany te mogą wpłynąć na niektóre usługi. Obowiązek dostosowania się do reżimu sanitarnego nie uprawnia Klienta do możliwości żądania odszkodowania.
Prosimy każdorazowo o zapoznawanie się z komunikatami MSZ, przepisami wizowymi, paszportowymi i sanitarnymi dotyczącymi odwiedzanego kraju: https://www.gov.pl/web/dyplomacja/informacje-dla-podrozujacych. W przypadku rezerwacji wakacji w Polsce: https://www.gov.pl/web/rozwoj/hotele-i-inne-miejsca-noclegowe.
Aktualne wytyczne można również znaleźć na stronie Głównego Inspektoratu Sanitarnego, Światowej Organizacji Zdrowia oraz Europejskiego Centrum ds. Zapobiegania i Kontroli Chorób.
Światowa Organizacja Zdrowia uznała epidemię wywołaną wirusem SARS-CoV-2 za pandemię. Podejmując decyzję o wyjeździe należy liczyć się z ograniczeniami w ruchu lotniczym, w przypadku uzasadnionych podejrzeń wystąpienia SARS-CoV-2 z koniecznością pobytu w wyznaczonym przez władze kraju obiekcie lub szpitalu, z trudnościami w powrocie do kraju, obowiązkiem poddania się kwarantannie lub samoizolacji, a także przeprowadzenia dodatkowych badań lekarskich na zlecenie władz miejscowych.

RODZAJ OFERTY - PRZELOTY / BAGAŻE

1. Oferty z przelotem liniami rejsowymi/tanimi liniami lotniczymi (np.: LOT, WIZZAIR, RYANAIR) to oferty DYNAMICZNEGO PAKIETOWANIA co oznacza, że ceny wszystkich przelotów są stale aktualizowane - cena wycieczki od momentu zrobienia rezerwacji do momentu potwierdzenia jej przez Organizatora może ulec zmianie. 
2. Uczestnik imprezy zobowiązany jest do potwierdzenia, u Organizatora lub Agenta, aktualnych godzin lotu 48 h przed wylotem (dotyczy zarówno wylotów jak i powrotów z wakacji). Wszystkie przeloty odbywają się zgodnie z Ogólnymi warunkami przewozu pasażerów i bagażu danego przewoźnika.
3. Warunki przewozów wybranych przewoźników:
Wizzair - Cena oferty zawiera 1 szt. bagażu podręcznego o wymiarach 40x30x20 cm. Do każdej rezerwacji istnieje możliwość dokupienia: - bagażu podręcznego Wizz Priority (1 sztuka bagażu podręcznego umieszczana pod fotelem +1 podręczna walizka kabinowa na kółkach brana na pokład, stanowisko odprawy priorytetowej i pierwszeństwo wejścia na pokład); - bagażu rejestrowanego o maksymalnej wadze 10 kg i wymiarach 55x40x20 cm; - bagażu rejestrowanego o maksymalnej wadze 20 kg i wymiarach 149,9x119,4x171,5 cm; - bagażu rejestrowanego o maksymalnej wadze 32 kg. UWAGA! odprawa w przypadku nie dokupienia miejsc obok siebie odbywa się na 1-2 dni przed wylotem i 1-2 dni przed powrotem - karty pokładowe wysyłane są na adresy mailowe wskazane w rezerwacji.
Ryanair - cena oferty zawiera 1 szt. bagażu podręcznego o wymiarach, które nie przekraczają 40x20x25 cm. Do każdej rezerwacji istnieje możliwość dokupienia: dodatkowego bagażu podręcznego o maksymalnej wadze 10 kg i wymiarach nieprzekraczających 55x40x23 cm (w taryfie standard będzie on przewożony jako bagaż rejestrowany - należy nadać go w punkcie odprawy przed kontrolą bezpieczeństwa; w taryfie z wykupioną usługą Pierwszeństwa wejścia na pokład bagaż dodatkowy będzie przewożony jako podręczny - dostępność usługi jest ograniczona na każdym locie) lub bagażu rejestrowanego o wadze 20 kg.
PLL LOT - cena oferty zawiera bagaż podręczny 8 kg (55x40x23) oraz małą torebkę (40x35x12). Do każdej rezerwacji istnieje możliwość dokupienia bagażu rejestrowanego 23 kg.
CORENDON - cena oferty zawiera bagaż podręczny 8 kg (55x40x23). Do każdej rezerwacji istnieje możliwość dokupienia bagażu rejestrowanego 20 kg.SMART WINGS- cena oferty zawiera bagaż podręczny 8 kg. Do każdej rezerwacji istnieje możliwość dokupienia bagażu rejestrowanego 23 kg. UWAGA! bagaż można dobrać w momencie potwierdzania rezerwacji. Po potwierdzeniu rezerwacji przez Organizatora dokupienie bagażu rejestrowanego nie jest możliwe. Mejsca są przydzielane bezpłatnie przy odprawie na lotnisku, nie ma możliwości dokupienia miejsc obok siebie za pośrednictwem Organizatora.
Przekroczenie dozwolonego limitu bagażu (ilość, wymiary, waga) podlega dodatkowej opłacie zgodnie z przepisami dotyczącymi nadbagażu w samolocie zgodnie z taryfą obowiązującą u danego przewoźnika. Serwis pokładowy - zgodnie z warunkami przewoźnika. Ceny dodatkowych bagaży na każdej linii są aktualizowane w systemie rezerwacyjnym i zależą od wagi, kierunku, terminu lotu. Jeżeli bagaż zostanie dodany już po potwierdzeniu rezerwacji, szczególnie na kilka dni przed wylotem-cena zazwyczaj jest wyższa. Dodatkowy bagaż można dokupić minimum na 4 dni pracujące przed datą wylotu.
4. Klienci zobowiązani są podać właściwe dane Uczestników (imię, nazwisko, data urodzenia, płeć - zgodne z danymi w paszporcie/dowodzie). Po założeniu rezerwacji i potwierdzeniu jej nie ma możliwości bezpłatnej zmiany istotnych danych niezbędnych do zakupienia i wystawienia biletu.
5. Na lotnisku należy stawić się 2,5 h przed godziną wylotu.

WARUNKI PODRÓŻOWANIA

Należy każdorazowo przed wylotem zapoznać się z komunikatami MSZ, przepisami wizowymi, paszportowymi i sanitarnymi dotyczącymi odwiedzanego kraju: https://www.gov.pl/web/dyplomacja/informacje-dla-podrozujacych. W przypadku rezerwacji wakacji w Polsce: https://www.gov.pl/web/rozwoj/hotele-i-inne-miejsca-noclegowe.
Aktualne wytyczne można również znaleźć na stronie Głównego Inspektoratu Sanitarnego, Światowej Organizacji Zdrowia oraz Europejskiego Centrum ds. Zapobiegania i Kontroli Chorób.
W każdym hotelu znajdą się wytyczne dotyczące korzystania z: infrastruktury (baseny, siłownie, SPA, sale zabaw, wspólne pomieszczenia, sposób wydawania posiłków itp.), z systemu All Inclusive, atrakcji, animacji itp. Hotele zastrzegają sobie prawo do wprowadzania  zmiany zasad korzystania z oferty hotelowej zgodnie z wymogami. Zalecenia i regulacje mogą się zmieniać dynamicznie i mogą być wprowadzane w trybie nagłym.

CENA ZAWIERA / NIE ZAWIERA -WAŻNE INFORMACJE

Cena zawiera:
- ubezpieczenie (KL, NW, bagaż),
- bilet lotniczy,
- zakwaterowanie w hotelu (doba hotelowa zaczyna się zazwyczaj w dniu przyjazdu od godz. 14:00-15:00, kończy o godz.12:00),
- wyżywienie według wybranej opcji,
- bagaż podręczny w przypadku przelotów liniami rejsowymi i czarterowymi (Wizzair,  Ryanair, Easyjet tylko mały bagaż),
- bagaż główny tylko w przypadku przelotów liniami czarterowymi
- transfer lotnisko-hotel-lotnisko
- opieka anglo lub polskojęzycznego przedstawiciela lokalnego kontrahenta
UWAGA! PODSTAWA CENY NIE ZAWIERA:
- bagażu głównego w przypadku przelotów liniami rejsowymi, bagażu 10 kg podręcznego (Wizzair, Ryanair).
- miejsc obok siebie w przypadku linii lotniczych Wizzair
Klienci przylatujący na Cypr są pod telefoniczną opieką polskojęzycznego lub anglojęzycznego przedstawiciela organizatora. Oferta pobytu na Cyprze nie zawiera standardowej opieki rezydenta. Oferta nie obejmuje standardowych spotkań informacyjnych z rezydentem, Klienci dysponują telefonem w przypaku pytań, chęci wykupienia wycieczek.
UWAGA! Dodatkowy bagaż można dokupić minimum na 4 dni przed datą wylotu - licząc dni pracujące.

WAŻNE INFORMACJE DODATKOWE

Część usług, sportów i gier dodatkowo płatna. Szczegółowe informacje na temat płatnych i bezpłatnych usług w ramach pakietu (All Inclusive, FB, HB, BB, bez wyżywienia) Goście otrzymują w hotelu. Hotel zastrzega sobie prawdo do modyfikacji wykupionej oferty (godziny podawania posiłków, sposób podawania posiłków, rodzaje napojów itp.). Pakiet różni się w zależności od sezonu (wysoki/niski). All Inclusive (określone napoje i posiłki) w wyznaczonych barach i godzinach. Terminy oraz godziny działania klimatyzacji określa dyrekcja hotelu. Organizator podaje przykładowe propozycje animacji, zabaw, zajęć sportowych, szczegółowe informacje Klienci otrzymują na miejscu. W sezonie zimowym i w  niskim sezonie (do połowy czerwca, od połowy września) hotele ograniczają działalność aqua parków, animacji, zajęć sportowych. Oferty zawierają zdjęcia przykładowych pokoi. Pokoje rodzinne o niepodwyższonym standardzie mogą mieć dostawkę dla dzieci w postaci rozkładanej sofy, rozkładanych foteli, jednego łóżka, dwóch mniejszych łóżek, łóżka piętrowego. W przypadku późnych przylotów hotele mogą przygotować "lunch pakiety", w przypadku późnego wyjazdu z hotelu oferta zakwaterowania włącznie ze świadczeniami (ALL, HB, FB) kończy się wraz z wymeldowaniem.

Cypr


Prezentowane w informacji opisy, opinie oraz zdjęcia przedstawiają subiektywne odczucia ich autora i nie stanowią części oficjalnego opisu obiektu organizatora turystyki (przedsiębiorcy turystycznego). Pokoje oraz udogodnienia mogą się różnić od zawartych w informacji, za co Travelplanet.pl S.A. nie ponosi odpowiedzialności. Oficjalny opis dostarczony przez organizatora turystyki znajdziesz na stronie poświęconej wybranej przez Ciebie imprezie turystycznej, po wskazaniu interesującego Cię terminu wyjazdu.

Informacje o hotelu

  • Odległość od plaży 300 m
  • Odległość od centrum miasta 800 m
  • Klimatyzacja tak
  • Basen zewnętrzny tak
  • Basen wewnętrzny tak
  • Leżaki i parasole przy basenie tak
  • TV tak
  • Lódowka tak
  • Kącik dziecięcy, Plac zabaw, Basen dla dzieci tak
  • Tenis tak
  • Fitness tak
  • Bar tak
  • Ułatwienia dla niepełnosprawnych tak
  • Hotelowa restauracja tak
  • Kawiarnia tak
  • Aneks kuchnny tak

Opinie o hotelu

Ocena 3,8 / 5
Travelplanet

Doskonałe (7 ocena hotelu)

Zakwaterowanie 3,7 / 5

Wyżywienie 3,6 / 5

Okolica 4,5 / 5

Cena 3,7 / 5

Informacje dotyczące weryfikacji opinii

228. najwyższa ocena z 1250 hoteli w Cypr

Anna C.

Ocena 5,0 / 5

Zweryfikowana opinia (Travelplanet.pl) Data pobytu 28.2. - 7.3.2023 Oceniono: Marzec 2023

Bardzo miła.obsluga, hotel ładnie położony bardzo blisko plaży. Na jedzenie również nie można narzekać

Bardzo miła.obsluga, hotel ładnie położony bardzo blisko plaży. Na jedzenie również nie można narzekać

Zakwaterowanie 5,0 / 5

Wyżywienie 5,0 / 5

Okolica 5,0 / 5

Cena 5,0 / 5

Plaża
300m

Czy ta recenzja była pomocna? (0) (0)

Eva Nováková

Ocena 4,2 / 5

Zweryfikowana opinia (Invia.cz) Data pobytu 16.2. - 23.2.2023 Oceniono: Luty 2023

Bardzo przyjemnie spędzony czas. Cypr jest ciekawym kierunkiem turystycznym, są tu wyjątkowe zabytki, piękne plaże, zróżnicowany krajobraz, mili ludzie, świetna kuchnia i dobre piwo. Personel hotelu był bardzo przyjazny i pomocny, ładny ogród wokół hotelu. Miasto i jego okolice są bardzo dobrze obsługiwane przez autobusy miejskie i międzymiastowe, można też kupić tygodniowe zezwolenie za 20 euro do Pafos i okolic, i warto!

Bardzo przyjemnie spędzony czas. Cypr jest ciekawym kierunkiem turystycznym, są tu wyjątkowe zabytki, piękne plaże, zróżnicowany krajobraz, mili ludzie, świetna kuchnia i dobre piwo. Personel hotelu był bardzo przyjazny i pomocny, ładny ogród wokół hotelu. Miasto i jego okolice są bardzo dobrze obsługiwane przez autobusy miejskie i międzymiastowe, można też kupić tygodniowe zezwolenie za 20 euro do Pafos i okolic, i warto!

Zakwaterowanie 4,0 / 5

Wyżywienie 3,5 / 5

Okolica 5,0 / 5

Cena 4,5 / 5

Zakwaterowanie
Zakwaterowanie komfortowe, średnio komfortowe, wyposażenie hotelu przestarzałe, ale funkcjonalne. Czystość i porządek bez uwag.

Wyżywienie
Zarezerwowaliśmy obiadokolację, więc mogę ocenić tylko z tego punktu widzenia. Wysokiej jakości śniadania i obiadokolacje, niezbyt duży wybór, ale dla nas wystarczający. Słodycze w ofercie super! Napoje z automatu, jakość odpowiadająca, kawę piliśmy tylko w kawiarniach poza hotelem. Ale wtedy to naprawdę była kawa!! Kuchnia grecka jest bardzo smaczna i zdrowa, codziennie w ofercie było mięso, przygotowanie i rodzaj można było wybrać. Ale było mało ryb, spodziewałbym się więcej.

Obsługa w hotelu
Obsługa hotelowa zrobiła dobre wrażenie, obsługa recepcji pomocna i zawsze dostępna. Znudzonym gościom zawsze zapewniano wieczorny program. (quizy, muzyka na żywo, karaoke, bingo...). Szkoda tylko, że większy z basenów (mają 2 zewnętrzne i 1 mini kryty) jest obecnie w remoncie, o czym klient zdecydowanie powinien wiedzieć przed rezerwacją hotelu! Oceniam to tylko jako jedyny minus z usług hotelu.

Plaża
Plaża była 3 minuty spacerem od hotelu, bardzo ładna miejska z udogodnieniami (prysznice, toalety, przebieralnie, widok na morze, kawiarnia) i promenadą prowadzącą do portu.

Ta recenzja została automatycznie przetłumaczona za pomocą Google Translate

Czy ta recenzja była pomocna? (0) (0)

Filtruj opinie

Anna C.

Ocena 5,0 / 5

Zweryfikowana opinia (Travelplanet.pl) Data pobytu 28.2. - 7.3.2023 Oceniono: Marzec 2023

Bardzo miła.obsluga, hotel ładnie położony bardzo blisko plaży. Na jedzenie również nie można narzekać

Bardzo miła.obsluga, hotel ładnie położony bardzo blisko plaży. Na jedzenie również nie można narzekać

Zakwaterowanie 5,0 / 5

Wyżywienie 5,0 / 5

Okolica 5,0 / 5

Cena 5,0 / 5

Plaża
300m

Czy ta recenzja była pomocna? (0) (0)

Eva Nováková

Ocena 4,2 / 5

Zweryfikowana opinia (Invia.cz) Data pobytu 16.2. - 23.2.2023 Oceniono: Luty 2023

Bardzo przyjemnie spędzony czas. Cypr jest ciekawym kierunkiem turystycznym, są tu wyjątkowe zabytki, piękne plaże, zróżnicowany krajobraz, mili ludzie, świetna kuchnia i dobre piwo. Personel hotelu był bardzo przyjazny i pomocny, ładny ogród wokół hotelu. Miasto i jego okolice są bardzo dobrze obsługiwane przez autobusy miejskie i międzymiastowe, można też kupić tygodniowe zezwolenie za 20 euro do Pafos i okolic, i warto!

Bardzo przyjemnie spędzony czas. Cypr jest ciekawym kierunkiem turystycznym, są tu wyjątkowe zabytki, piękne plaże, zróżnicowany krajobraz, mili ludzie, świetna kuchnia i dobre piwo. Personel hotelu był bardzo przyjazny i pomocny, ładny ogród wokół hotelu. Miasto i jego okolice są bardzo dobrze obsługiwane przez autobusy miejskie i międzymiastowe, można też kupić tygodniowe zezwolenie za 20 euro do Pafos i okolic, i warto!

Zakwaterowanie 4,0 / 5

Wyżywienie 3,5 / 5

Okolica 5,0 / 5

Cena 4,5 / 5

Zakwaterowanie
Zakwaterowanie komfortowe, średnio komfortowe, wyposażenie hotelu przestarzałe, ale funkcjonalne. Czystość i porządek bez uwag.

Wyżywienie
Zarezerwowaliśmy obiadokolację, więc mogę ocenić tylko z tego punktu widzenia. Wysokiej jakości śniadania i obiadokolacje, niezbyt duży wybór, ale dla nas wystarczający. Słodycze w ofercie super! Napoje z automatu, jakość odpowiadająca, kawę piliśmy tylko w kawiarniach poza hotelem. Ale wtedy to naprawdę była kawa!! Kuchnia grecka jest bardzo smaczna i zdrowa, codziennie w ofercie było mięso, przygotowanie i rodzaj można było wybrać. Ale było mało ryb, spodziewałbym się więcej.

Obsługa w hotelu
Obsługa hotelowa zrobiła dobre wrażenie, obsługa recepcji pomocna i zawsze dostępna. Znudzonym gościom zawsze zapewniano wieczorny program. (quizy, muzyka na żywo, karaoke, bingo...). Szkoda tylko, że większy z basenów (mają 2 zewnętrzne i 1 mini kryty) jest obecnie w remoncie, o czym klient zdecydowanie powinien wiedzieć przed rezerwacją hotelu! Oceniam to tylko jako jedyny minus z usług hotelu.

Plaża
Plaża była 3 minuty spacerem od hotelu, bardzo ładna miejska z udogodnieniami (prysznice, toalety, przebieralnie, widok na morze, kawiarnia) i promenadą prowadzącą do portu.

Ta recenzja została automatycznie przetłumaczona za pomocą Google Translate

Czy ta recenzja była pomocna? (0) (0)

Paweł S.

Ocena 2,8 / 5

Zweryfikowana opinia (Travelplanet.pl) Data pobytu 13.2. - 17.2.2023 Oceniono: Luty 2023

Ogólnie hotel na plus, blisko do plaży i centrum, posiłki takie sobie, mało kuchni regionalnej, ale coś z reguły dało się znaleźć do jedzenia dobrego. Obsługa taka sobie, bardziej traktująca jak intruzów niż gości. Na miejscu okazało się też że basen z oferty wycieczki jest w remoncie i nie można z niego korzystać. Pokoje ładne i duże, ale z zimną wodą niezależnie od ustawień bojlera.

Ogólnie hotel na plus, blisko do plaży i centrum, posiłki takie sobie, mało kuchni regionalnej, ale coś z reguły dało się znaleźć do jedzenia dobrego. Obsługa taka sobie, bardziej traktująca jak intruzów niż gości. Na miejscu okazało się też że basen z oferty wycieczki jest w remoncie i nie można z niego korzystać. Pokoje ładne i duże, ale z zimną wodą niezależnie od ustawień bojlera.

Zakwaterowanie 2,5 / 5

Wyżywienie 2,0 / 5

Okolica 4,5 / 5

Cena 2,5 / 5

Zakwaterowanie
Pokoje w porządku, wygodne łóżko, ale stara klimatyzacja w sypialni która nie grzała

Wyżywienie
Średnie, kilka dobrych rzeczy się znalazło, ale brak lokalnych specjałów na minus, też mały wybór, zdarzały się posiłki gdy nie było nic wartego uwagi

Obsługa w hotelu
W porządku, ale natrętny pan przeszkadzał spożywać posiłki pytając o numer pokoju i robiąc wywiad czy na pewno jest się w tym hotelu zameldowanym

Plaża
Ładna, nieduża, czysta

Czy ta recenzja była pomocna? (0) (0)

Rafał Stankowski

Ocena 2,7 / 5

Zweryfikowana opinia (Travelplanet.pl) Data pobytu 25.8. - 30.8.2021 Oceniono: Wrzesień 2021

Hotel przystosowany pod Anglików, jedzenie oraz ogólne podejście do klienta. Obsługa wyraźnie lepiej traktuje Brytyjczyków, uśmiech u obsługi hotelu to naprawdę prawie niespotykany, wręcz czuliśmy się tam jak gorsza rasa.

Hotel przystosowany pod Anglików, jedzenie oraz ogólne podejście do klienta. Obsługa wyraźnie lepiej traktuje Brytyjczyków, uśmiech u obsługi hotelu to naprawdę prawie niespotykany, wręcz czuliśmy się tam jak gorsza rasa.

Zakwaterowanie 2,8 / 5

Wyżywienie 1,5 / 5

Okolica 5,0 / 5

Cena 1,5 / 5

Zakwaterowanie
Apartament spełnił nasze oczekiwanie, ale sprzątanie pokoju tragedia. Obsługa zostawiała tylko ręczniki i nic więcej w pokoju nie robiła. Oczywiście, nawet sami chcieliśmy posprzątać pokój ale nie było czym . Po kilku dniach pobytu, podłogi były w piachu.

Wyżywienie
Brytyjskie śniadanie, obiad, kolacja i tak codziennie.

Zaczęliśmy jadąc w restauracjach , gdzie mogliśmy zasmakować lokalnych dań, chociaż na wyspie ciężko było nie trafić na brytyjskie restauracje

Obsługa w hotelu
Obsługa smutna, a manager restauracji bardzo nie miły

Plaża
Plaża znajduje się nie daleko od hotelu, około 10 minut spacerkiem. Można wynająć leżaki. Zdecydowanie polecam wynająć auto i pojechać na ładniejsze plaże na Cyprze, a pięknych i spokojnych plaż tam nie brakuje

Czy ta recenzja była pomocna? (3) (0)

Dp

Ocena 4,3 / 5

Niezweryfikowana opinia

POLECAM, bardzo fajny hotel. Cena odpowiada ilości gwiazdek. Pyszne jedzenie, duże apartamenty, piękna okolica. Sympatyczni animatorzy m.in przesympatyczna Ola z Polski :)

POLECAM, bardzo fajny hotel. Cena odpowiada ilości gwiazdek. Pyszne jedzenie, duże apartamenty, piękna okolica. Sympatyczni animatorzy m.in przesympatyczna Ola z Polski :)

Zakwaterowanie 3,9 / 5

Wyżywienie 5,0 / 5

Okolica 5,0 / 5

Czy ta recenzja była pomocna? (0) (0)

Nie udało się znaleźć oferty Twoich marzeń?

Zadzwoń lub wyślij zapytanie, a my wyszukamy dla Ciebie wyjazd, który będziesz długo i mile wspominać!

Jesteśmy dostępni pn. - pt: 7:00 - 23:00, sb. - nd.: 8:00 - 22:00,.

+48 71 771 76 55

Ładuję

Ładowanie położenia hotelu i opisu...

Pogoda

Aktualna pogoda

  • Temperatura 17 °C temperatura w nocy 13 °C

  • Temperatura wody 17 °C

Prognoza pogody na następne dni

  • Jutro 19 °C temperatura w nocy 15 °C

  • Śr 19 °C temperatura w nocy 14 °C

  • Czw 19 °C temperatura w nocy 15 °C

  • Pt 19 °C temperatura w nocy 15 °C

Najlepsze miesiące na wakacje:

  • Najlepszy
  • Dobry
  • Niski sezon
  1. Styczeń
  2. Luty
  3. Marzec
  4. Kwiecień
  5. Maj
  6. Czerwiec
  7. Lipiec
  8. Sierpień
  9. Wrzesień
  10. Październik
  11. Listopad
  12. Grudzień