Znakomity wybór! Nasi Klienci byli tym hotelem zachwyceni.

Hotel Louis Paphos Breeze

Cypr, Pafos, Pafos

Komfortowe i funkcjonalnie wyposażone pokoje Organizowane zajęcia sportowe oraz siłownia Atrakcje i udogodnienia dla dzieci Bus hotelowy oferujący przejazd do portu

Więcej o hotelu

od 1 969 za osobę

Wybierz termin

Wybraliśmy dla was

Obserwuj spodziewany rozwój cen w nadchodzących miesiącach

Wybierz termin

Opis hotelu

Numer hotelu: 123 732

POŁOŻENIE

W zielonej okolicy Chloraka w Pafos, z widokiem na Morze Śródziemne. Hotel Louis Paphos Breeze usytuowany jest w spokojnej okolicy, kilka minut jazdy taksówką od tętniących życiem barów i portu. Hotel organizuje bezpłatny transfer do portu i centrum handlowego Kings Avenue. W odległości ok. 25 km od lotniska w Pafos i ok. 140 km od lotniska w Larnace.

PLAŻA

Louis Paphos Breeze znajduje się nad brzegiem morza, ale nie zapewnia zorganizowanej plaży. Publiczna plaża, piaszczysto-żwirowa oddalona od hotelu ok. 50m, serwis plażowy dodatkowo płatny.

HOTEL

KATEGORIA LOKALNA 4*
Hotel po generalnym remoncie w 2018 r. Składa się z kilkunastu jednopiętrowych budynków, należy do prestiżowej sieci Louis Hotels.

DO DYSPOZYCJI GOŚCI

Recepcja, lobby, restauracja główna Rigani, restauracja Meze, 2 bar przy basenach, lobby bar, bar w nocnym klubie. Za dodatkową opłatą pralnia, lekarz na wezwanie, wypożyczalnia samochdów. Parking. Hotel akceptuje karty kredytowe. 

INTERNET

Darmowe Wi-Fi we wszystkich pokojach i miejscach publicznych.

SPORT, REKREACJA I ROZRYWKA

Bezpłatnie: 2 baseny, leżaki, parasole i ręczniki plażowe (Depozyt zwrotny w wysokości 10 (za ręcznik) jest pobierany po otrzymaniu ręcznika kąpielowego / plażowego i zwracany po zwróceniu ręczników w dniu wyjazdu. W recepcji co 3 dni Goście mogą wymieniać ręczniki plażowe na świeże), siłownia, joga, waterpolo, aqua aerobic.
Odpłatnie: centrum Spa.

DLA DZIECI

Brodzik, plac zabaw, bezpłatne łóżeczka na życzenie, specjalny bufet oraz wysokie krzesełka w restauracji.

ZAKWATEROWANIE

Hotel składa się ze 144 pokoi typu studio superior i apartamentów z 1 sypialnią.
Studia superior dwuosobowe bez możliwości dostawki, o powierzchni 38m. Klimatyzowane wyposażone w łazienkę z prysznicem, toaletą i zestawem kosmetyków, TV/SAT, mini bar za opłatą, sejf, zestaw do kawy/herbaty, internet WiFi, suszarkę do włosów, oraz balkon lub taras. Butelka wody w dniu przyjazdu. Studia z widokiem na morze za dodatkową opłatą.
Pokoje typu suite z 1 sypialnią dwuosobowe z możliwością dwóch dostawek dla dzieci lub jednej dla osoby dorosłej, o powierzchni 41m. Klimatyzowane wyposażone w podwójne łóżko lub dwa łóżka i 2 rozkładane sofy, łazienkę z prysznicem, toaletą i zestawem kosmetyków, TV/SAT, mini bar za opłatą, sejf, zestaw do kawy/herbaty, internet WiFi, suszarkę do włosów, oraz balkon lub taras. Butelka wody w dniu przyjazdu.
 

WYŻYWIENIE

Ulta All Inclusive śniadania, obiady i kolacje w formie bufetu. Przekąski w ciągu dnia. Lokalne lub międzynarodowe markowe napoje alkoholowe, w tym piwo z beczki, napoje spirytusowe, wino, likiery i koktajle inapoje bezalkoholowew godzinach 10.00-24.00 w wyznaczonych barach. Napoje gorące, w tym kawa, herbata, cappuccino, gorąca czekolada, espresso itp. w godzinach 07.00-24.00.

INFORMACJE DODATKOWE

https://louispaphosbreeze.com
Teren ośrodka przystosowany dla osób poruszających się na wózkach inwalidzkich, pokoje przystosowane do wózków inwalidzkich na zapytanie.

CENA

Cena zawiera - oferta z przelotem: bilet lotniczy, opłaty lotniskowe, bagaż podręczny do 10kg, transfer lotnisko-hotel-lotnisko (shuttle bus), zakwaterowanie w hotelu, wyżywienie wg oferty, opiekę anglojęzycznego rezydenta, ubezpieczenie ERGO Reiseversicherung AG (ERGO Ubezpieczenia Podróży) NNW, KL, bagaż, OC organizatora,składkę na Turystyczny Fundusz Gwarancyjny (TFG - uruchamiany w przypadku niewypłacalności touroperatora), Turystyczny Fundusz Pomocowy (TFP - uruchamiany w przypadku opóźnień w zwrotach przedpłat na skutek wystąpienia nieuniknionych i nadzwyczajnych okoliczności uniemożliwiających realizację imprezy turystycznej. Składka na TFP jest bezzwrotna nawet w przypadku rezygnacji Klienta z imprezy turystycznej), VAT.
Od 26.11.2016r wszystkie oferty zawierają w cenie składkę na Turystyczny Fundusz Gwarancyjny (TFG), 
oraz od 01.01.2021 analogiczą wyskość składki na Turystyczny Fundusz Pomocowy (TFP): 
15PLN - za imprezy samolotowe czarterowe (za wyjątkiem krajów mających granicę lądową z Polską)
13PLN - za imprezy nieczarterowe realizowane poza Europę
10PLN - za imprezy oparte o loty rejsowe oraz autokarowe i dojazd własny na terenie Europy (za wyjątkiem krajów mających granicę lądową z Polską)
Cena zawiera - oferta z dojazdem własnym: zakwaterowanie w hotelu, wyżywienie wg oferty, ubezpieczenie ERGO Reiseversicherung AG NNW, KL, bagaż (od momentu rozpoczęcia imprezy do jej zakończenia z wyłączeniem czasu trwania dojazdu własnego), OC organizatora, VAT.
Cena nie zawiera: bagażu rejestrowanego (ok. 300 PLN /os.), miejsc obok siebie, dodatkowego ubezpieczenia: od kosztów rezygnacji ( ok 3% wartości rezerwacji), chorób przewlekłych( ok. 68 PLN/os/tydz.), a także dodatkowego ubezpieczenie KL w okresie pandemii (w tym COVID-19 - KL do 20 000 EUR) / cena ok. 47.12 PLN/ os/tydz.) , wycieczek fakultatywnych.
Cena uzależniona jest od dostępności miejsc w samolocie w danej taryfie cenowej. Linie lotnicze podają ceny aktualne na chwile zapytania. W związku z powyższym ze względu na wyczerpanie się danych taryf, do momentu podpisania umowy cena może ulegać zmianom.
Transfery indywidualne są usługą shuttle, co oznacza, że autobus zbiera klientów przylatujących wieloma różnymi lotami. Z tego powodu wyjazd autobusu nie odbywa się w momencie, w którym klient zostanie do niego zaprowadzony, ale kiedy wszystkie osoby znajdujące sie na jego liście znajdą się już na pokładzie.
W przypadku bagażu, który przekracza obowiązujący bezpłatny limit (ilość sztuk lub wymiary) pobierane będą opłaty za nadbagaż. Przekroczenie dozwolonego limitu bagażu podręcznego podlegać będzie dodatkowej opłacie zgodnie z przepisami dotyczącymi nadbagażu w samolocie.

PRZELOT

Połączenie oparte na LOT z wylotem z Wrocławia, Poznania, Katowic i Gdańska z przesiądką w Warszawie.

BAGAŻ

LIMIT BAGAŻU PODRĘCZNEGO w cenie:
Wizzair: Klienci Prima Holiday mają wykupioną usługę WIZZ PRIORITY!
Usługa daje mozliwość:
* zabrania na pokład jednej sztuki małego bagażu, która musi zmieścić się pod fotelem, np. torbę na aparat, na laptopa, lub torebkę ( 40 x 30 x 20 cm, maks. 10 kg))
* zabrania na pokład jednej podręcznej walizki na kółkach (55 x 40 x 23 cm, maks. 10 kg)
* pierwszeństwo wejścia na pokład
* Gwarantujemy, że możesz zabrać obie sztuki bagażu ze sobą do kabiny, chyba że będzie to niemożliwe ze względu na ograniczenia operacyjne.
Ryanair: 10kg, nieprzekraczający wymiarów 55 x 40 x 20 cm, oraz dodatkowo jeden mały bagaż, np. torebkę lub torbę na laptopa, nieprzekraczający wymiarów 35 x 20 x 20 cm. Pasażerowie, którzy wykupili opcję pierwszeństwa wejścia na pokład mogą wnieść na pokład jeden mały oraz jeden duży bagaż podręczny, chyba że ze względów operacyjnych konieczne jest umieszczenie dużego bagażu podręcznego w luku. Pasażerowie korzystający ze standardowej taryfy będą zobowiązani pozostawić swój duży bagaż podręczny przy bramce do wejścia na pokład w celu bezpłatnego umieszczenia go w luku jako bagaż rejestrowany. Obowiązuje Regulamin dotyczący bagażu rejestrowanego.
EasyJet: o wymiarach nie przekraczających 56x45x25 cm (w tym kółka, kieszonki i rączki)
LOT: 8 kg nieprzekraczający wymiarów 55 x 40 x 23 cm. Dodatkowo jako bagaż podręczny pasażer może zabrać ze sobą torebkę damską lub torbę męską lub laptopa (wymiary 40 cm x 35 cm x 12 cm)
CENY DODATKOWEGO BAGAŻU REJESTROWANEGO:
Wizzair: 10kg/20kg/32kg - 100-400 zł - cena na potwierdzenie uzależniona od wagi bagażu, trasy i terminu lotu
Ryanair: 20 kg - ok 300 zł - cena na potwierdzenie uzależniona od trasy i terminu lotu
EasyJet: 15 kg ok. 350 PLN
Uwaga!! Ceny podane na moment zakładania rezerwacji. Po potwierdzeniu rezerwacji cena bagażu dodatkowego może ulec zmianie!
LOT: 23KG - ok. 300 PLN 

WARUNKI WJAZDOWE

* dokumentem podróży uprawniającym do wjazdu i pobytu (niezależnie od jego celu) na terytorium Cypru jest ważny paszport lub dowód osobisty.
* Obywatele polscy korzystają z prawa do swobodnego przepływu osób w ramach Unii Europejskiej/Europejskiego Obszaru Gospodarczego.
* każdy uczestnik imprezy zobowiązany jest do przestrzegania paszportowych, celnych, zdrowotnych i innych przepisów kraju, do którego podróżuje. Klient odpowiedzialny jest za dotrzymanie wszelkich przepisów niezbędnych do przeprowadzenia imprezy turystycznej, o których został poinformowany przez organizatora.

Covid-19

Cypr - najważniejsze informacjePodejmując decyzję o wyjeździe należy liczyć się z możliwymi trudnościami w powrocie do kraju, ograniczeniami w ruchu lotniczym, obowiązkiem poddania się kwarantannie lub samoizolacji, a także przeprowadzenia dodatkowych badań lekarskich na zlecenie władz miejscowych.
W związku z powyższym prosimy o bieżące śledzenie warunków wjazdowych do krajów odwiedzanych : https://www.gov.pl/web/dyplomacja/informacje-dla-podrozujacych , jak również obostrzeń na polskiej granicy przy powrocie z wakacji: https://www.strazgraniczna.pl/ .
Podróżując w  czasie pandemi należy liczyć się z pewnymi obostrzeniami i ograniczeniami.
Część infrastruktury hotelowej (restauracje, oferta rekreacyjno - sportowa),  animacje może być ograniczona, czy też niedostępna ze względu na obostrzenia sanitarne. Osoby podróżujące linią Easy Jet, podczas przelotu zobowiązane są do posiadania maseczek FFP2 (chirurgiczne lub materiałowe). Szaliki, osłony twarzy (przyłbice) oraz maski z zaworami nie będą przez przewoźnika akceptowane. 
AKTUALIZACJA 8.11.2020
Polska została przeniesiona do grupy C na CyprzeTo znaczy, że loty komercyjne z państw z kategorii C są dozwolone, jednak na ich pokładzie mogą być wyłącznie ściśle określone kategorie pasażerów: obywatele Republiki Cypryjskiej i członkowie ich rodzin, osoby mieszkające na stałe w Republice Cypryjskiej, członkowie korpusu dyplomatycznego oraz osoby, które uzyskały indywidualną zgodę władz cypryjskich w oparciu o odrębną procedurę. Oznacza to w praktyce brak możliwości przylotów z Polski w celach turystycznych.Osoby uprawnione po przylocie muszą okazać negatywny wynik testu molekularnego RT-PCR wykonanego nie wcześniej niż 72 godziny przed wylotem lub poddać się (na własny koszt) obowiązkowemu testowi na lotnisku, a następnie odbyć 14-dniową samoizolację.W dniu 03.11.2020 wprowadzono obowiązek  noszenia maseczek zarówno w pomieszczeniach zamkniętych jak i przestrzeniach otwartych.
AKTUALIZACJA z dnia 11.08.2020
Ministerstwo Zdrowia ogłosiło, że od piątku 14 sierpnia Polska i Portugalia znajdą się na Cyprze na liście krajów kategorii B. 
Co to oznacza? Aby przylecieć na Cypr trzeba okazać negatywny wynik testu wystawiony nie wcześniej niż 72 godziny przed odlotem, zaświadczenie o braku COVID-19.
Koszt takiego badania to ok 550 zł/os z zaświadczeniem w języku angielskim
UWAGA! Zaświadczenie o wyniku testu będzie uznane tylko wtedy, jeżeli będzie zawierało następujące dane: data pobrania próbki do badania, określenie metody wykonania testu (musi to być molekularny test RT-PCR, wszelkie inne testy na przeciwciała/antygeny nie będą akceptowane), imię i nazwisko osoby poddanej testowi oraz wynik testu.
Aktualizacja z dnia 01.08.2020 r.
Z dniem 01.08.2020 wprowadzono nakaz noszenia maseczek ochronnych w zamkniętych przestrzeniach publicznych (np. centra handlowe, banki, supermarkety, szpitale, kościoły itp.). Nieprzestrzeganie tego nakazu grozi nałożeniem mandatu w wysokości 300 EUR.
Z uwagi na uwarunkowania lokalne w Limassol wprowadzono czasowo (do końca sierpnia) zakaz zgromadzeń powyżej 10 osób oraz obniżono dopuszczalne limity liczby osób mogących przebywać w lokalach gastronomicznych.
CYPR POŁUDNIOWY
 
Ministerstwo Transportu Republiki Cypru poinformowało, że wypełnienie Karty Podróżnej (Cyprus Flight Pass zgodnie z procedurami przewidzianymi na stronie internetowej cyprusflightpass.gov.cy) jest obowiązkowe dla wszystkich pasażerów zamierzających przylecieć na Cypr. Pasażerowie, którzy nie wypełnią Karty Podróży będą mieli dwie opcje: uiszczenie grzywny w wysokości 300 EUR lub powrót do kraju z którego przelecieli. Pasażerowie przybywający na Cypr z krajów kategorii A bez posiadania Cyprus Flight Pass będą traktowani jak pasażerowie z krajów kategorii B i oprócz uiszczenia kary w wysokości 300 EURO będą zobowiązani do poddania się testowi laboratoryjnemu na COVID-19 na lotnisku w Republice, ponosząc również koszty 60 EURO za test laboratoryjny.  
Wypełnianie Cyprus Flight Pass na 24 godziny przed rozpoczęciem podróży do Republiki Cypryjskiej jest obowiązkowe dla wszystkich pasażerów podróżujących z każdej kategorii kraju, zarówno w celu wejścia na pokład samolotu, jak i wjazd na Cypr.
   Zgodnie z procedurami przewidzianymi na stronie internetowej www.cyprusflightpass.gov.cyw celu uzyskania Cyprus Flight Pass pasażer musi:
  ·       Utworzyć konto,
* Wpisać swoje dane osobowe oraz kontaktowe, 
* Dodać szczegóły lotu,
* Cel podróży,
·       Miejsce zamieszkania na Cyprze, 
* Dane kontaktowe w nagłych przypadkach,
* Złożyć oficjalną deklaracje, że dane podane w formularzu są prawdziwe.
  
Formularz należy wypełnić online za pośrednictwem platformy https://cyprusflightpass.gov.cy/
  
Wypełnienie odręczne formularza możliwe jest tylko w przypadku wystąpienia problemu technicznego lub konserwacji platformy elektronicznej oficjalnie ogłoszonej na tejże platformie.
CYPR PÓŁNOCNY otworzył takżę swoje granice!!!
Kraje zostały podzielone na kategorię A ( w tym POLSKA), kategorię B i kategorię C. Odwiedzający z krajów kategorii A będą musieli przejść 72-godzinny negatywny test PCR i nie będą musieli poddawać się kwarantannie
POZOSTAŁE WARUNKI SĄ IDENTYCZNE DLA OBU CZĘŚCI KRAJU ( PÓŁNOCNEJ I POŁUDNIOWEJ)
HoteleMinisterstwo Zdrowia wysłało do managerów bazy noclegowej ścisłe wytyczne, aby wakacje na Cyprze przebiegały w sposób bezpieczny i zorganizowany. Wśród nich, znajdują się m.in.: 
* Przeszkolony i zdyscyplinowany personel - Należy wyznaczyć role i obowiązki pracownikom oraz przeszkolić personel w zakresie przestrzegania norm sanitarnych i podejmowanych działań na wypadek wykrycia przypadków COVID-19. Pracownicy mający objawy choroby, powinni zostać w domu i zgłosić ten fakt przełożonemu. 
* Ograniczenie kontaktu - w recepcji powinna zostać zainstalowana przejrzysta przegroda zabezpieczająca. Personel sprzątający pokoje, powinien wykonywać swoje obowiązki tylko, kiedy goście przebywają poza pomieszczeniem.
* Komunikacja i stosowanie widocznej informacji - wszystkie hotele na Cyprze muszą informować swoich gości na temat stosowanych zabezpieczeń i dostępności płynów dezynfekujących w ogólnodostępnych pomieszczeniach. 
* Sprzątanie - Sprzątanie pokojów ma się odbywać z wykorzystaniem środków dezynfekujących przy użyciu przez personel środków zabezpieczających (maski, rękawiczki). Zabrania się udostępniania pokojów nowym gościom przed upływem 2 godzin od pobytu poprzednich turystów oraz przed dokładną dezynfekcją pomieszczenia. 
* Dezynfekcja i wietrzenie ogólnodostępnych pomieszczeń - Wszystkie ogólnodostępne pomieszczenia i newralgiczne powierzchnie jak np.: przyciski do windy, powinny być regularnie dezynfekowane. Tam gdzie to możliwe, powinna być stosowana całodobowa, naturalna wentylacja. 
* Ograniczona dostępność - W windach i ogólnodostępnych pomieszczeniach powinny obowiązywać zasady ograniczonej dostępności. Personel w widocznych miejscach powinien umieścić informacje o limicie korzystających. 
* Ogólnodostępne środki dezynfekujące i zapobiegawcze - Obiekty noclegowe są zobowiązane do udostępniania gościom i korzystania przez ich personel ze środków dezynfekujących oraz materiałów zabezpieczających (maski, rękawiczki). W publicznych toaletach powinny być dostępne również papierowe ręczniki jednorazowego użytku. 
* Sprawna i zadbana klimatyzacja - Hotele mają obowiązek zwrócenia szczególnej uwagi na dobry stan klimatyzacji, jej właściwego funkcjonowania i zwiększenia cyrkulacji powietrza. Zaleca się także stosowanie naturalnej wentylacji w pokojach i ogólnodostępnych pomieszczeniach. 
* Place zabaw - zaleca się, aby place zabaw pozostały zamknięte.
* Transakcje bezgotówkowe - zaleca się do stosowania transakcji bezgotówkowych podczas płacenia za dodatkowe usługi. 
* Restauracje i bary - od personelu wymaga się przestrzegania najbardziej rygorystycznych zasad bezpieczeństwa. Pomiędzy stolikami powinien być zapewniony min. 2-metrowy odstęp, a ilość nie może przekroczyć określonego przez regulamin limitu. Zaleca się ograniczenie użytkowania ogólnodostępnych serwisów do napojów i przyrządów do nakładania jedzenia. Zamawianie posiłków do pokojów powinno być oferowane za darmo lub w obniżonej cenie. 
* Ograniczony i nadzorowany dostęp osób z zewnątrz - hotele powinny ograniczyć dostęp osób z zewnątrz i ściśle nadzorować liczbę stałych dostawców.
* Izolacja i dyskrecja wobec osób chorych - Osoby z objawami choroby powinny zostać odseparowane do czasu przeniesienia do placówki medycznej. Wszystkie działania powinny być podejmowane w sposób spokojny i dyskretny wobec osób chorych. 
Plaże i baseny* Dystans społeczny - Zalecane jest utrzymywanie 4 metrowej odległości pomiędzy parasolami i 2 metrowej pomiędzy leżakami osób, które nie wypoczywają wspólnie. 
* Dezynfekcja obiektów wspólnych - wymagane jest, aby osoby nadzorujące, regularnie dezynfekowały przedmioty wspólnego użytku (leżaki, parasole, skrytki na cenne przedmioty itp.) oraz przebieralnie i toalety. 
* Ograniczenie animacji - Zaleca się, aby programy animacyjne nie były organizowane do czasu zniesienia restrykcji. 
Atrakcje turystyczne i inne* Zgromadzenia i wydarzenia publiczne - Od 24.06.2020 Cypr wprowadza nowy limit 75 osób gromadzących się wewnątrz i 150 osób na zewnątrz. Organizacja imprez masowych i festiwali będzie możliwa najwcześniej od 01.09.2020. 
* Dystans społeczny - Zalecane jest utrzymywanie 2 metrowej odległości pomiędzy osobami. 
* Maseczki ochronne w przestrzeni publicznej - Stosowanie masek jest obowiązkowe w miejscach, gdzie utrudnione jest zachowanie dystansu społecznego.
* Muzea i zabytki - Cypryjskie muzea i zabytki są otwarte dla zwiedzających pod warunkiem stosowania dezynfekcji i przestrzegania zasad społecznego dystansu. 
* Sklepy i restauracje - otwarte z obowiązkiem przestrzegania wysokich standardów higieny i bezpieczeństwa. Restauracje obsługują klientów na zewnątrz

Informacje o hotelu

  • Klimatyzacja tak
  • Basen zewnętrzny tak
  • Basen wewnętrzny tak
  • Leżaki i parasole przy basenie tak
  • TV tak
  • Lódowka tak
  • Kącik dziecięcy, Plac zabaw, Basen dla dzieci tak
  • Tenis, Siatkówka tak
  • Fitness tak
  • Programy animacyjne tak
  • Bar tak
  • Hotelowa restauracja tak
  • Aneks kuchnny tak

Opinie o hotelu

Ocena 4,7/5
Travelplanet

Znakomity (3 ocena hotelu)

Zakwaterowanie 4,7/5

Wyżywienie 5,0/5

Okolica 4,4/5

33. najwyższa ocena z 1219 hoteli w Cypr

Patryk Wrzesień 2019

Data pobytu: 7.9. - 14.9.2019

Ocena 4,8/5
Wszystko absolutnie wszystko rewelacyjne. Spokojnie, mimo sporej ilości ludzi. Jedzenie pyszne, przeróżne. Jedyne co mi nie smakowało to jajecznica,...
Całkowita ocena

Wszystko absolutnie wszystko rewelacyjne.

Spokojnie, mimo sporej ilości ludzi.

Jedzenie pyszne, przeróżne. Jedyne co mi nie smakowało to jajecznica, reszta potraw, bardzo dobra.

Ryby, owoce morza - fenomenalne. Wszystko wg mnie na najwyższym poziomie.

Czystość bez zastrzeżeń, jedyne co może minimalnie irytować, to malutkie mrówki, które idą do wilgoci i można je spotkać na korytarzu i w łazience mieszkania. Przechodzą przez szczeliny pod drzwiami wejściowymi. Ręczniki były wymieniane codziennie, wręcz nie przyzwoicie często, mimo zostawiania ich na wieszakach a nie na podłodze. Obsługa, wręcz bije się o Ciebie, żeby obsłużyć, pomocni, mili, uprzejmi. Absolutny sztos! Na wakacje z dziećmi i w parze, idealne spokojne miejsce. Każdy znajdzie coś intresującego dla siebie. Polecam, choć wolałbym nie, żeby ceny nie skoczyły i dało się tam jeszcze wrócić.

Pokoje jasne, duże, schludnie urządzone, wszystko po generalnym remoncie. Łóżka bardzo wygodne, łazienka funkcjonalna. Nie ma się do czego przyczepić poza zbyt małą ilością dni spędzonych w tym hotelu.

Zakwaterowanie 5,0/5

Wyżywienie 5,0/5

Okolica 4,0/5

Czy ta recenzja była pomocna? (0) (0)

Karolina Październik 2019

Data pobytu: 5.10. - 12.10.2019

Ocena 4,6/5
+ przestronne pokoje + pyszne jedzenie + bardzo dobra obsługa + hotel zapewnia bezpłatny dojazd do centrum Pafos - bardzo slabo sprzątane pokoje
Całkowita ocena

+ przestronne pokoje

+ pyszne jedzenie

+ bardzo dobra obsługa

+ hotel zapewnia bezpłatny dojazd do centrum Pafos

- bardzo slabo sprzątane pokoje

Zakwaterowanie 4,4/5

Wyżywienie 5,0/5

Okolica 5,0/5

Czy ta recenzja była pomocna? (0) (0)

Filtruj opinie

Karolina Październik 2019

Data pobytu: 5.10. - 12.10.2019

Ocena 4,6/5
+ przestronne pokoje + pyszne jedzenie + bardzo dobra obsługa + hotel zapewnia bezpłatny dojazd do centrum Pafos - bardzo slabo sprzątane pokoje
Całkowita ocena

+ przestronne pokoje

+ pyszne jedzenie

+ bardzo dobra obsługa

+ hotel zapewnia bezpłatny dojazd do centrum Pafos

- bardzo slabo sprzątane pokoje

Zakwaterowanie 4,4/5

Wyżywienie 5,0/5

Okolica 5,0/5

Czy ta recenzja była pomocna? (0) (0)

Patryk Wrzesień 2019

Data pobytu: 7.9. - 14.9.2019

Ocena 4,8/5
Wszystko absolutnie wszystko rewelacyjne. Spokojnie, mimo sporej ilości ludzi. Jedzenie pyszne, przeróżne. Jedyne co mi nie smakowało to jajecznica, reszta potraw, bardzo dobra. Ryby, owoce morza - fenomenalne. Wszystko wg mnie na najwyższym poziomie. Czystość bez zastrzeżeń, jedyne co może minimalnie irytować, to malutkie mrówki, które idą do wilgoci i można je spotkać na korytarzu i w łazience...
Całkowita ocena

Wszystko absolutnie wszystko rewelacyjne.

Spokojnie, mimo sporej ilości ludzi.

Jedzenie pyszne, przeróżne. Jedyne co mi nie smakowało to jajecznica, reszta potraw, bardzo dobra.

Ryby, owoce morza - fenomenalne. Wszystko wg mnie na najwyższym poziomie.

Czystość bez zastrzeżeń, jedyne co może minimalnie irytować, to malutkie mrówki, które idą do wilgoci i można je spotkać na korytarzu i w łazience mieszkania. Przechodzą przez szczeliny pod drzwiami wejściowymi. Ręczniki były wymieniane codziennie, wręcz nie przyzwoicie często, mimo zostawiania ich na wieszakach a nie na podłodze. Obsługa, wręcz bije się o Ciebie, żeby obsłużyć, pomocni, mili, uprzejmi. Absolutny sztos! Na wakacje z dziećmi i w parze, idealne spokojne miejsce. Każdy znajdzie coś intresującego dla siebie. Polecam, choć wolałbym nie, żeby ceny nie skoczyły i dało się tam jeszcze wrócić.

Pokoje jasne, duże, schludnie urządzone, wszystko po generalnym remoncie. Łóżka bardzo wygodne, łazienka funkcjonalna. Nie ma się do czego przyczepić poza zbyt małą ilością dni spędzonych w tym hotelu.

Zakwaterowanie 5,0/5

Wyżywienie 5,0/5

Okolica 4,0/5

Czy ta recenzja była pomocna? (0) (0)

Iwona Lipiec 2019

Data pobytu: 6.7. - 13.7.2019

Ocena 4,6/5
Przyznaję, że po raz pierwszy pisze opinię o hotelu, ale ten naprawdę na to zasługuje. Od początku przyjazdu, hotel zaskakiwał nas bardzo pozytywnie. Obsługa hotelowa po kolei odprowadzała gości do pokojów. W pokoju czekały na nas przygotowane kanapki (przybyliśmy do hotelu w nocy). W aneksie kuchennym znajdowała się lodówka, do której codziennie przynoszono jedną butelkę wody, po za tym jest mikrofalówka...
Całkowita ocena

Przyznaję, że po raz pierwszy pisze opinię o hotelu, ale ten naprawdę na to zasługuje.

Od początku przyjazdu, hotel zaskakiwał nas bardzo pozytywnie. Obsługa hotelowa po kolei odprowadzała gości do pokojów. W pokoju czekały na nas przygotowane kanapki (przybyliśmy do hotelu w nocy).

W aneksie kuchennym znajdowała się lodówka, do której codziennie przynoszono jedną butelkę wody, po za tym jest mikrofalówka i czajnik bezprzewodowy oraz codziennie uzupełniana herbata, kawa i mleczko do kawy. Pokoje są przestrzenne i czyste. Codziennie sprzątano i wymieniano ręczniki.

W każdym pokoju (apartament - pokój+pokój z aneksem kuchennym) znajduje się klimatyzacja. Kolejna niespodzianka - voucher na ręczniki plażowe, które również codziennie można wymienić na czyste. Na każdym basenie był ratownik. Woda w basenach naprawdę ciepła. Coś na co zwróciłam uwagę, to mały basen dla dzieci, który był zadaszony żaglem przeciwsłonecznym. Nie brakowało miejsc na leżakach. W sumie są trzy baseny: maleńki(0,50 m) dla najmłodszych dzieci, duży (1,20m)z pełnym wyposażeniem, tzn. różnego rodzaju dmuchańcami do pływania, piłkami itp., więc nie ma potrzeby zabierać ze sobą oraz trzeci (1,45 m) gdzie panuje cisza i spokój.

Obsługa hotelowa, zawsze uśmiechnięta, gotowa do pomocy. W restauracji bardzo czysto i elegancko. Obsługa przy wejściu pyta na ile osób potrzebne jest miejsce i błyskawicznie organizuje stolik. Kelnerzy zbierają zamówienie na napoje i przynoszą do stolika. Jedzenie pyszne! Każdy wybierze coś dla siebie.

Codziennie od 22.00 w Night Club'ie zorganizowany był program artystyczny.

Okolica bardzo spokojna, po za tym, że trafił nam się pokój od strony budowy nowego hotelu i rankiem na tarasie było głośno od sprzętów i maszyn budowlanych. Na dodatek w naszym pokoju był jakiś problem z kanalizacją - po otwarciu szafki w części kuchennej wyłaniał się przykry zapach. W pozostałych pokojach u naszych znajomych takich problemów nie było.

Oprócz wymienionych niuansów, hotel godny polecenia. Mam nadzieję, że jeszcze tam wrócimy.

Do Paphos można dojechać bezpłatnym hotelowym busem. Dla spragnionych morskich kąpieli, sugeruje zabranie butów do wody i polecam małą zatoczkę ( 5 min drogi w lewo od hotelu).

Zakwaterowanie 4,7/5

Wyżywienie 5,0/5

Okolica 4,0/5

Czy ta recenzja była pomocna? (0) (0)

Ładuję

Ładowanie położenia hotelu i opisu...

Pogoda

Aktualna pogoda

  • Temperatura 18 °C temperatura w nocy 12 °C

  • Temperatura wody 17 °C

Prognoza pogody na następne dni

  • Jutro 18 °C temperatura w nocy 13 °C

  • Pon 17 °C temperatura w nocy 13 °C

  • Wt 18 °C temperatura w nocy 13 °C

  • Śr 20 °C temperatura w nocy 13 °C

Najlepsze miesiące na wakacje:

  • Najlepszy
  • Dobry
  • Niski sezon
  1. Styczeń
  2. Luty
  3. Marzec
  4. Kwiecień
  5. Maj
  6. Czerwiec
  7. Lipiec
  8. Sierpień
  9. Wrzesień
  10. Październik
  11. Listopad
  12. Grudzień