• Wszyscy obywatele Polski podróżujący na Cypr, są zwolnieni z obowiązku okazywania negatywnego testu COVID-19 oraz certyfikatu szczepień.
  • Ponieważ podróż na Cypr Północny odbywa się z przelotem na Cypr Południowy, wszyscy podróżujący podlegają również przepisom wjazdowym na Cypr Południowy.
  • Powrót do Polski
    • Od 28.03.2022 został zniesiony obowiązek odbycia kwarantanny po przekroczeniu polskiej granicy, co oznacza że po powrocie z wakacji nie ma już obowiązku: legitymowania się podczas przekraczania granicy certyfikatami szczepienia, wykonywania testów w kierunku COVID-19 oraz odbywania tzw. kwarantanny przyjazdowej.
    • Warunki te mogą ulec zmianie. Przed podróżą sprawdź aktualne przepisy rządowe na stronie www.gov.pl. Na tej samej stronie znajdziesz aktualne warunki podróżowania na terytorium Cypru Północnego.

od 879 za osobę

Wybierz termin

Wybraliśmy dla was

Obserwuj spodziewany rozwój cen w nadchodzących miesiącach

Wybierz termin

Nieoficjalny opis hotelu

Numer hotelu: 9 895

POŁOŻENIE

Hotel położony 4 km od  turystycznego centrum Limmasol i 7 km od starówki. W pobliżu można znaleźć tawerny, sklepy i restauracje oraz przystanek autobusowy. Oddalony ok. 60 km od lotniska w Larnace.

PLAŻA

Piaszczysta plaża z ciemnym piaskiem znajduje się ok. 200 m od hotelu. Leżaki i parasole za dodatkową opłatą.

HOTEL

Dobrze wyposażony hotel z miłą atmosferą. Polecany wszystkim klientom szukającym możliwości zwiedzania oraz miejskich rozrywek, jakie oferuje centrum kurortu.

DO DYSPOZYCJI GOŚCI

Recepcja, lobby, winda, restauracja główna, restauracja a la carte,  bar,  bar przy basenie, kantor, pralnia, centrum konferencyjne, minimarket, wypożyczalnia rowerów, sejf (płatny około 8.50 eur/ za tydzień). Leżaki i parasole bezpłatnie przy basenie.

INTERNET

Internat za oplatą. Wi - Fi bezpłatnie.

KONFERENCJE/INCENTIVE

Dostępne sale konferencyjne do 600 os.

SPORT, REKREACJA I ROZRYWKA

Bezpłatnie: basen z brodzikiem dla dzieci, muzyka na żywo, wieczory cypryjskie.
Odpłatnie: masaże, sauna, łaźnia parowa, kort tenisowy, tenis stołowy, bilard, pokój gier, sporty wodne na plaży.

DLA DZIECI

Brodzik dla dzieci, plac zabaw, opiekunka do dziecka za dodatkową opłatą.

WYŻYWIENIE

HB: śniadanie i obiadokolacja w formie bufetu,  napoje płatne dodatkowo
FB: śniadanie, obiad i kolacja w formie bufetu,  napoje płatne dodatkowo
All Inclusive: śniadanie, obiad i kolacja w formie bufetu,  przekąski w ciągu dnia, kawa, herbata, słodkości, lokalne napoje alkoholowe i bezalkoholowe.Kolacja Wigilijna (24.12) oraz kolacja Noworoczna (31.12) wliczone w cenę.

ZAKWATEROWANIE

Liczba pokoi: 130
Pokój 2-osobowy: klimatyzacja, łazienka z prysznicem/wanną i WC, balkon lub taras, telefon, TV Sat, sejf (dodatkowo płatny), mini bar za opłatą na zamówienie.

INFORMACJE DODATKOWE

www.navarriahotel.com

CENA

Cena zawiera - oferta z przelotem: bilet lotniczy, bagaż [dla czarterów bagaż 23kg + 5 kg bagaż podręczy // dla przelotów low costowych Ryanair bagaż 10kg + mała podręczna torebka, przy lotach Wizzair Klienci Prima mają w cenie WIZZ Priority: podręczna walizka na kółkach (55x40x23 cm maks. 10kg), stanowisko odprawy priorytetowej, pierwszeństwo wejścia na pokład  // dla lotów rejsowych LOT tylko bagaż podręczny 8kg], Easy Jet bagaż o wymiarach nie przekraczających 45x36x20cm; opłaty lotniskowe, bagaż podręczny do 10kg, transfer lotnisko-hotel-lotnisko (shuttle bus), zakwaterowanie w hotelu, wyżywienie wg oferty, ubezpieczenie ERGO Reiseversicherung AG (ERGO Ubezpieczenia Podróży) NNW, KL, bagaż, OC organizatora,składkę na Turystyczny Fundusz Gwarancyjny (TFG - uruchamiany w przypadku niewypłacalności touroperatora), Turystyczny Fundusz Pomocowy (TFP - uruchamiany w przypadku opóźnień w zwrotach przedpłat na skutek wystąpienia nieuniknionych i nadzwyczajnych okoliczności uniemożliwiających realizację imprezy turystycznej. Składka na TFP jest bezzwrotna nawet w przypadku rezygnacji Klienta z imprezy turystycznej), VAT.
Od 26.11.2016r wszystkie oferty zawierają w cenie składkę na Turystyczny Fundusz Gwarancyjny (TFG), 
oraz od 01.01.2021 analogiczą wyskość składki na Turystyczny Fundusz Pomocowy (TFP): 
15PLN - za imprezy samolotowe czarterowe (za wyjątkiem krajów mających granicę lądową z Polską)
13PLN - za imprezy nieczarterowe realizowane poza Europę
10PLN - za imprezy oparte o loty rejsowe oraz autokarowe i dojazd własny na terenie Europy (za wyjątkiem krajów mających granicę lądową z Polską)
Cena zawiera - oferta z dojazdem własnym: zakwaterowanie w hotelu, wyżywienie wg oferty, ubezpieczenie ERGO Reiseversicherung AG NNW, KL, bagaż (od momentu rozpoczęcia imprezy do jej zakończenia z wyłączeniem czasu trwania dojazdu własnego), OC organizatora, VAT.
Cena nie zawiera: bagażu rejestrowanego (ok. 300 PLN /os.), miejsc obok siebie (ok. 100pln/os), dodatkowego ubezpieczenia: od kosztów rezygnacji ( ok 3%-4,5% wartości rezerwacji), chorób przewlekłych( ok. 68 PLN/os/tydz.), a także dodatkowego ubezpieczenie KL w okresie pandemii (w tym COVID-19 - KL do 20 000 EUR) / cena ok. 47.12 PLN/ os/tydz.) , wycieczek fakultatywnych.
Cena uzależniona jest od dostępności miejsc w samolocie w danej taryfie cenowej. Linie lotnicze podają ceny aktualne na chwile zapytania. W związku z powyższym ze względu na wyczerpanie się danych taryf, do momentu podpisania umowy cena może ulegać zmianom.
Transfery indywidualne są usługą shuttle, co oznacza, że autobus zbiera klientów przylatujących wieloma różnymi lotami. Z tego powodu wyjazd autobusu nie odbywa się w momencie, w którym klient zostanie do niego zaprowadzony, ale kiedy wszystkie osoby znajdujące sie na jego liście znajdą się już na pokładzie.
W przypadku bagażu, który przekracza obowiązujący bezpłatny limit (ilość sztuk lub wymiary) pobierane będą opłaty za nadbagaż. Przekroczenie dozwolonego limitu bagażu podręcznego podlegać będzie dodatkowej opłacie zgodnie z przepisami dotyczącymi nadbagażu w samolocie.

PRZELOT

Połączenie oparte na LOT z wylotem z Wrocławia, Poznania, Katowic i Gdańska z przesiądką w Warszawie.

BAGAŻ

LIMIT BAGAŻU PODRĘCZNEGO w cenie:
Wizzair: Klienci Prima Holiday mają wykupioną usługę WIZZ PRIORITY!
Usługa daje mozliwość:
* zabrania na pokład jednej sztuki małego bagażu, która musi zmieścić się pod fotelem, np. torbę na aparat, na laptopa, lub torebkę ( 40 x 30 x 20 cm, maks. 10 kg))
* zabrania na pokład jednej podręcznej walizki na kółkach (55 x 40 x 23 cm, maks. 10 kg)
* pierwszeństwo wejścia na pokład
* możesz zabrać obie sztuki bagażu ze sobą do kabiny, chyba że będzie to niemożliwe ze względu na ograniczenia operacyjne.
Ryanair: 10kg, nieprzekraczający wymiarów 55 x 40 x 20 cm, oraz dodatkowo jeden mały bagaż, np. torebkę lub torbę na laptopa, nieprzekraczający wymiarów 35 x 20 x 20 cm. Pasażerowie, którzy wykupili opcję pierwszeństwa wejścia na pokład mogą wnieść na pokład jeden mały oraz jeden duży bagaż podręczny, chyba że ze względów operacyjnych konieczne jest umieszczenie dużego bagażu podręcznego w luku. Pasażerowie korzystający ze standardowej taryfy będą zobowiązani pozostawić swój duży bagaż podręczny przy bramce do wejścia na pokład w celu bezpłatnego umieszczenia go w luku jako bagaż rejestrowany. Obowiązuje Regulamin dotyczący bagażu rejestrowanego.
EasyJet: bagaż o wymiarach nie przekraczających 45x36x20 cm (w tym kółka, kieszonki i rączki, mała torba podręczna która musi mieścić się pod siedzeniem pasażera)
W przypadku zakupienia miejsca Up front (dodatkowo płatne) Klient może zabrać na pokład duży bagaż podręczny (maks. 56 x 45 x 25 cm), który musi mieścić się w schowku nad głową.
LOT: 8 kg nieprzekraczający wymiarów 55 x 40 x 23 cm. Dodatkowo jako bagaż podręczny pasażer może zabrać ze sobą torebkę damską lub torbę męską lub laptopa (wymiary 40 cm x 35 cm x 12 cm)
Smartwings: Bagaż podręczny jest bagażem nierejstowanym o wymiarach max. 55x45x25 cm i max. ciężarze 8 kg.

CENY DODATKOWEGO BAGAŻU REJESTROWANEGO:
Wizzair: 10kg/20kg/32kg - od ok. 100 do ok. 550 zł - cena na potwierdzenie uzależniona od wagi bagażu, trasy i terminu lotu
Ryanair: 20 kg - ok. 300 - 550 zł - cena na potwierdzenie uzależniona od trasy i terminu lotu
EasyJet: 15 kg ok. 350 - 550 PLN
LOT: 23KG - ok. 300-500 PLN 
Uwaga!! Ceny podane na moment zakładania rezerwacji. Po potwierdzeniu rezerwacji cena bagażu dodatkowego może ulec zmianie!

WARUNKI WJAZDOWE

* dokumentem podróży uprawniającym do wjazdu i pobytu (niezależnie od jego celu) na terytorium Cypru jest ważny paszport lub dowód osobisty.
* Obywatele polscy korzystają z prawa do swobodnego przepływu osób w ramach Unii Europejskiej/Europejskiego Obszaru Gospodarczego.
* każdy uczestnik imprezy zobowiązany jest do przestrzegania paszportowych, celnych, zdrowotnych i innych przepisów kraju, do którego podróżuje. Klient odpowiedzialny jest za dotrzymanie wszelkich przepisów niezbędnych do przeprowadzenia imprezy turystycznej, o których został poinformowany przez organizatora.

Covid-19 / Warunki wjazdu

Podejmując decyzję o wyjeździe należy liczyć się z możliwymi trudnościami w powrocie do kraju, ograniczeniami w ruchu lotniczym, obowiązkiem poddania się kwarantannie lub samoizolacji, a także przeprowadzenia dodatkowych badań lekarskich na zlecenie władz miejscowych
W związku z powyższym prosimy o bieżące śledzenie warunków wjazdowych do krajów odwiedzanych : https://www.gov.pl/web/dyplomacja/informacje-dla-podrozujacych , jak również obostrzeń na polskiej granicy przy powrocie z wakacji: https://www.strazgraniczna.pl/ .
Podróżując w  czasie pandemi należy liczyć się z pewnymi obostrzeniami i ograniczeniami.
Część infrastruktury hotelowej (restauracje, oferta rekreacyjno - sportowa),  animacje może być ograniczona, czy też niedostępna ze względu na obostrzenia sanitarne. CYPR POŁUDNIOWY: od 1 czerwca 2022 obostrzenia zniesione. Wymagane są jedynie zwykłe dokumenty podróży ważny dowód osobisty lub ważny paszport.
 
CYPR PÓŁNOCNY:  Od 13.06.2022 zniesiony został obowiązek okazywania testu lub certyfikatu szczepienia.KLIENCI PRIMA HOLIDAY LECĄ NA CYPR POŁUDNIOWY,  KOLEJNO MAJĄ TRANSFER PRZEZ GRANICĘ NA CYPR PÓŁNCNY - DLATEGO MUSZĄ SPEŁNIAĆ WARUNKI WJAZDOWE OBOWIĄZUJĄCE DLA OBU CZĘŚCI WYSPY (zarówno te na Cypr Południowy jak i na Cypr Północny) 
Wiecej informacji: https://www.gov.pl/web/dyplomacja/cypr  , https://saglik.gov.ct.tr/TRAVEL-RULES 

Powrót do Polski z zagranicy:
UWAGA! Ze względu na dynamiczną sytuację i częstotliwość zmian dotyczących procedur podróżowania, prosimy o zapoznanie się z komunikatem na temat aktualnych informacji i wymogów dotyczących kwarantanny na stronie STRAŻY GRANICZNEJ.

REZYDENT

Hotele w rejonie Ayia Napa i Protaras z polskojęzyczną obsługą rezydenta.
Hotele w Larnace, okolicach Paphos i Limassol pod opieką anglojęzycznego lokalnego kontrahenta.
Klienci na Cyprze Północnym pod opieką anglojęzycznego lokalnego kontrahenta.

Prezentowane w informacji opisy, opinie oraz zdjęcia przedstawiają subiektywne odczucia ich autora i nie stanowią części oficjalnego opisu obiektu organizatora turystyki (przedsiębiorcy turystycznego). Pokoje oraz udogodnienia mogą się różnić od zawartych w informacji, za co Travelplanet.pl S.A. nie ponosi odpowiedzialności. Oficjalny opis dostarczony przez organizatora turystyki znajdziesz na stronie poświęconej wybranej przez Ciebie imprezie turystycznej, po wskazaniu interesującego Cię terminu wyjazdu.

Informacje o hotelu

  • Odległość od plaży 250 m
  • Odległość od centrum miasta 5 km
  • Klimatyzacja tak
  • Basen zewnętrzny tak
  • Leżaki i parasole przy basenie, Leżaki i parasole na plaży tak
  • TV tak
  • Minibar, Bar tak
  • Lódowka tak
  • Tenis tak
  • Hotel przy ulicy tak
  • Fitness tak
  • Programy animacyjne tak
  • Basen dla dzieci tak
  • Hotelowa restauracja tak
  • Kawiarnia tak
  • Wypożyczalnia rowerów tak
  • Wifi tak

Opinie o hotelu

Ocena 3,7 / 5
Travelplanet

Całkiem dobre (65 ocena hotelu)

Zakwaterowanie 3,8 / 5

Wyżywienie 3,4 / 5

Okolica 4,0 / 5

Cena 3,7 / 5

Informacje dotyczące weryfikacji opinii

232. najwyższa ocena z 1250 hoteli w Cypr

Lenka Brdlíková

Ocena 1,7 / 5

Zweryfikowana opinia (Invia.cz) Data pobytu 14.6. - 21.6.2022 Oceniono: Czerwiec 2022

Odwiedziłem ten hotel po raz kolejny. Zawsze byliśmy zadowoleni. W tym roku - szok! Hotel zmienił właściciela, cypryjska obsługa zniknęła. Sprzątanie zapewniały 4 osoby, które chyba przyzwyczaiły się do tego, co to znaczy. Basen był sprzątany raz w tygodniu, pokoje były brudne, niezbyt luksusowe, ręczniki nie były zmieniane, papier toaletowy nie był uzupełniany. Po wyjeździe grupy „globalnej” wieczorne bufety zostały odwołane i zastąpione menu – do wyboru 3 dania główne. Kiedy zapytałem, dlaczego nie można już wybierać z bufetu, odpowiedź brzmiała, że nie ma ludzi. Bogaty program kulturalny, który był częścią „dawnych” czasów, całkowicie zniknął. Ogólnie w tym roku Cypr wydawał mi się dość zaniedbany, nie czułam tam radości turystów. Jeśli podróżujesz z TUI / Eurowings, musisz pobrać aplikację, aby dokończyć odprawę.

Odwiedziłem ten hotel po raz kolejny. Zawsze byliśmy zadowoleni. W tym roku - szok! Hotel zmienił właściciela, cypryjska obsługa zniknęła. Sprzątanie zapewniały 4 osoby, które chyba przyzwyczaiły się do tego, co to znaczy. Basen był sprzątany raz w tygodniu, pokoje były brudne, niezbyt luksusowe, ręczniki nie były zmieniane, papier toaletowy nie był uzupełniany. Po wyjeździe grupy „globalnej” wieczorne bufety zostały odwołane i zastąpione menu – do wyboru 3 dania główne. Kiedy zapytałem, dlaczego nie można już wybierać z bufetu, odpowiedź brzmiała, że nie ma ludzi. Bogaty program kulturalny, który był częścią „dawnych” czasów, całkowicie zniknął. Ogólnie w tym roku Cypr wydawał mi się dość zaniedbany, nie czułam tam radości turystów. Jeśli podróżujesz z TUI / Eurowings, musisz pobrać aplikację, aby dokończyć odprawę.

Zakwaterowanie 1,0 / 5

Wyżywienie 1,0 / 5

Okolica 4,5 / 5

Cena 1,0 / 5

Zakwaterowanie
Brudny, przewraca szuflady.

Obsługa w hotelu
Niedziałający prysznic przy basenie

Plaża
Plaże są ładne, woda jest super.

Ta recenzja została automatycznie przetłumaczona za pomocą Google Translate

Czy ta recenzja była pomocna? (0) (0)

Bozena

Ocena 4,4 / 5

Niezweryfikowana opinia Data pobytu 1.11. - 8.11.2019 Oceniono: Grudzień 2019

HOTEL POŁOZONY BLISKO MORZA,OBSŁUGA MIŁA ,CODZIENNE SPRZĄTANIE.POSIŁKI MOGŁY BYC LEPSZE,MONOTONNE

HOTEL POŁOZONY BLISKO MORZA,OBSŁUGA MIŁA ,CODZIENNE SPRZĄTANIE.POSIŁKI MOGŁY BYC LEPSZE,MONOTONNE

Zakwaterowanie 4,4 / 5

Wyżywienie 4,0 / 5

Okolica 5,0 / 5

Czy ta recenzja była pomocna? (2) (0)

Filtruj opinie

Lenka Brdlíková

Ocena 1,7 / 5

Zweryfikowana opinia (Invia.cz) Data pobytu 14.6. - 21.6.2022 Oceniono: Czerwiec 2022

Odwiedziłem ten hotel po raz kolejny. Zawsze byliśmy zadowoleni. W tym roku - szok! Hotel zmienił właściciela, cypryjska obsługa zniknęła. Sprzątanie zapewniały 4 osoby, które chyba przyzwyczaiły się do tego, co to znaczy. Basen był sprzątany raz w tygodniu, pokoje były brudne, niezbyt luksusowe, ręczniki nie były zmieniane, papier toaletowy nie był uzupełniany. Po wyjeździe grupy „globalnej” wieczorne bufety zostały odwołane i zastąpione menu – do wyboru 3 dania główne. Kiedy zapytałem, dlaczego nie można już wybierać z bufetu, odpowiedź brzmiała, że nie ma ludzi. Bogaty program kulturalny, który był częścią „dawnych” czasów, całkowicie zniknął. Ogólnie w tym roku Cypr wydawał mi się dość zaniedbany, nie czułam tam radości turystów. Jeśli podróżujesz z TUI / Eurowings, musisz pobrać aplikację, aby dokończyć odprawę.

Odwiedziłem ten hotel po raz kolejny. Zawsze byliśmy zadowoleni. W tym roku - szok! Hotel zmienił właściciela, cypryjska obsługa zniknęła. Sprzątanie zapewniały 4 osoby, które chyba przyzwyczaiły się do tego, co to znaczy. Basen był sprzątany raz w tygodniu, pokoje były brudne, niezbyt luksusowe, ręczniki nie były zmieniane, papier toaletowy nie był uzupełniany. Po wyjeździe grupy „globalnej” wieczorne bufety zostały odwołane i zastąpione menu – do wyboru 3 dania główne. Kiedy zapytałem, dlaczego nie można już wybierać z bufetu, odpowiedź brzmiała, że nie ma ludzi. Bogaty program kulturalny, który był częścią „dawnych” czasów, całkowicie zniknął. Ogólnie w tym roku Cypr wydawał mi się dość zaniedbany, nie czułam tam radości turystów. Jeśli podróżujesz z TUI / Eurowings, musisz pobrać aplikację, aby dokończyć odprawę.

Zakwaterowanie 1,0 / 5

Wyżywienie 1,0 / 5

Okolica 4,5 / 5

Cena 1,0 / 5

Zakwaterowanie
Brudny, przewraca szuflady.

Obsługa w hotelu
Niedziałający prysznic przy basenie

Plaża
Plaże są ładne, woda jest super.

Ta recenzja została automatycznie przetłumaczona za pomocą Google Translate

Czy ta recenzja była pomocna? (0) (0)

Bozena

Ocena 4,4 / 5

Niezweryfikowana opinia Data pobytu 1.11. - 8.11.2019 Oceniono: Grudzień 2019

HOTEL POŁOZONY BLISKO MORZA,OBSŁUGA MIŁA ,CODZIENNE SPRZĄTANIE.POSIŁKI MOGŁY BYC LEPSZE,MONOTONNE

HOTEL POŁOZONY BLISKO MORZA,OBSŁUGA MIŁA ,CODZIENNE SPRZĄTANIE.POSIŁKI MOGŁY BYC LEPSZE,MONOTONNE

Zakwaterowanie 4,4 / 5

Wyżywienie 4,0 / 5

Okolica 5,0 / 5

Czy ta recenzja była pomocna? (2) (0)

Hm

Ocena 3,0 / 5

Niezweryfikowana opinia Data pobytu 4.10. - 11.10.2019 Oceniono: Listopad 2019

Rzucający się od pierwszych minut pobytu w hotelu obojętny stosunek personelu do gości hotelowych. W pokojach brak minibarku nie mówiąc o powitalnych napojach. Przyjeżdżając po północy do hotelu brak możliwości posilenia się czy wypicia gorącej herbaty/kawy (brak suchego prowiantu za obiadokolację w pierwszej dobie hotelowej!!!). Karygodną sprawą są hordy kotów w restauracji hotelowej, chodzących swobodnie po stołach i wyjadających resztki z talerzy!!! W restauracji codziennością był brak małych łyżeczek do herbaty/kawy. Przez cały pobyt nie usłyszeliśmy ze strony personelu hotelowego czy to w recepcji, restauracji czy od sprzątaczek powitania/pozdrowienia. Mieliśmy wrażenie, że momentami traktowani jesteśmy jak intruzi a nie goście, o których hotel powinien właściwie zadbać. Zaletą hotelu jest bliskość do plaży i przystanków komunikacji miejskiej.

Rzucający się od pierwszych minut pobytu w hotelu obojętny stosunek personelu do gości hotelowych. W pokojach brak minibarku nie mówiąc o powitalnych napojach. Przyjeżdżając po północy do hotelu brak możliwości posilenia się czy wypicia gorącej herbaty/kawy (brak suchego prowiantu za obiadokolację w pierwszej dobie hotelowej!!!). Karygodną sprawą są hordy kotów w restauracji hotelowej, chodzących swobodnie po stołach i wyjadających resztki z talerzy!!! W restauracji codziennością był brak małych łyżeczek do herbaty/kawy. Przez cały pobyt nie usłyszeliśmy ze strony personelu hotelowego czy to w recepcji, restauracji czy od sprzątaczek powitania/pozdrowienia. Mieliśmy wrażenie, że momentami traktowani jesteśmy jak intruzi a nie goście, o których hotel powinien właściwie zadbać. Zaletą hotelu jest bliskość do plaży i przystanków komunikacji miejskiej.

Zakwaterowanie 3,0 / 5

Wyżywienie 2,0 / 5

Okolica 4,0 / 5

Czy ta recenzja była pomocna? (0) (0)

Karolina

Ocena 3,9 / 5

Niezweryfikowana opinia Data pobytu 3.5. - 10.5.2019 Oceniono: Maj 2019

Hotel urządzony w starym stylu, ale pokoje dość czyste, sprzątane codziennie. Bardzo miła i pomocna obsługa. Jedzenie takie sobie, trochę monotonne, zarówno śniadania i obiady. Każdego dnia kolacja jest "tematyczna", tzn. np. w poniedziałki jest wieczór włoski, we wtorek wieczór pieczonego mięsa, w środy cypryjski, itd., co oznacza, że serwowane są odpowiednie specjały zgodne z tematem. Jednak mimo to nie ma dużego wyboru. W większości są te same elementy + jeden lub dwa dodatkowe specjały. Z hotelu jest blisko na plaże, które są czyste i o dziwo dość puste (byliśmy w maju). Plusem jest zakaz handlu na plażach, dzięki czemu nikt nie zakłóca nam odpoczynku upierdliwym nagabywaniem na zakup plażowych akcesoriów, zegarków czy masażu, jak to ma miejsce np. na plażach na Sycylii. Wymeldowanie z hotelu dopiero o 12:00 dzięki czemu przy późnych lotach można spokojnie jeszcze z rana iść na plaże czy popływać. Ogólnie przyzwoita jakość w stosunku do ceny. Polecam dla osób niewymagających.

PS. Przy hotelu jest przystanek autobusowy, skąd można podjechać bez problemu do centrum za 1,5 euro (busy nr 30 w dni powszednie kursują co 5-10min, w weekendy co 20min.).

Hotel urządzony w starym stylu, ale pokoje dość czyste, sprzątane codziennie. Bardzo miła i pomocna obsługa. Jedzenie takie sobie, trochę monotonne, zarówno śniadania i obiady. Każdego dnia kolacja jest "tematyczna", tzn. np. w poniedziałki jest wieczór włoski, we wtorek wieczór pieczonego mięsa, w środy cypryjski, itd., co oznacza, że serwowane są odpowiednie specjały zgodne z tematem. Jednak mimo to nie ma dużego wyboru. W większości są te same elementy + jeden lub dwa dodatkowe specjały. Z hotelu jest blisko na plaże, które są czyste i o dziwo dość puste (byliśmy w maju). Plusem jest zakaz handlu na plażach, dzięki czemu nikt nie zakłóca nam odpoczynku upierdliwym nagabywaniem na zakup plażowych akcesoriów, zegarków czy masażu, jak to ma miejsce np. na plażach na Sycylii. Wymeldowanie z hotelu dopiero o 12:00 dzięki czemu przy późnych lotach można spokojnie jeszcze z rana iść na plaże czy popływać. Ogólnie przyzwoita jakość w stosunku do ceny. Polecam dla osób niewymagających.

PS. Przy hotelu jest przystanek autobusowy, skąd można podjechać bez problemu do centrum za 1,5 euro (busy nr 30 w dni powszednie kursują co 5-10min, w weekendy co 20min.).

Zakwaterowanie 4,2 / 5

Wyżywienie 3,0 / 5

Okolica 4,0 / 5

Czy ta recenzja była pomocna? (0) (1)

Mat

Ocena 3,0 / 5

Niezweryfikowana opinia Data pobytu 4.1. - 11.1.2019 Oceniono: Styczeń 2019

Bez szału

Bez szału

Zakwaterowanie 2,7 / 5

Wyżywienie 3,0 / 5

Okolica 4,0 / 5

Czy ta recenzja była pomocna? (0) (0)

Nie udało się znaleźć oferty Twoich marzeń?

Zadzwoń lub wyślij zapytanie, a my wyszukamy dla Ciebie wyjazd, który będziesz długo i mile wspominać!

Jesteśmy dostępni pn. - pt: 7:00 - 23:00, sb. - nd.: 8:00 - 22:00,.

+48 71 771 76 55

Ładuję

Ładowanie położenia hotelu i opisu...

Pogoda

Aktualna pogoda

  • Temperatura 22 °C temperatura w nocy 11 °C

  • Temperatura wody 17 °C

Prognoza pogody na następne dni

  • Jutro 21 °C temperatura w nocy 12 °C

  • Czw 23 °C temperatura w nocy 13 °C

  • Pt 21 °C temperatura w nocy 12 °C

Najlepsze miesiące na wakacje:

  • Najlepszy
  • Dobry
  • Niski sezon
  1. Styczeń
  2. Luty
  3. Marzec
  4. Kwiecień
  5. Maj
  6. Czerwiec
  7. Lipiec
  8. Sierpień
  9. Wrzesień
  10. Październik
  11. Listopad
  12. Grudzień