Znakomity wybór! Nasi Klienci byli tym hotelem zachwyceni.

  • Wszyscy obywatele Polski podróżujący na Cypr, są zwolnieni z obowiązku okazywania negatywnego testu COVID-19 oraz certyfikatu szczepień.
  • Ponieważ podróż na Cypr Północny odbywa się z przelotem na Cypr Południowy, wszyscy podróżujący podlegają również przepisom wjazdowym na Cypr Południowy.
  • Powrót do Polski
    • Od 28.03.2022 został zniesiony obowiązek odbycia kwarantanny po przekroczeniu polskiej granicy, co oznacza że po powrocie z wakacji nie ma już obowiązku: legitymowania się podczas przekraczania granicy certyfikatami szczepienia, wykonywania testów w kierunku COVID-19 oraz odbywania tzw. kwarantanny przyjazdowej.
    • Warunki te mogą ulec zmianie. Przed podróżą sprawdź aktualne przepisy rządowe na stronie www.gov.pl. Na tej samej stronie znajdziesz aktualne warunki podróżowania na terytorium Cypru Północnego.

od 1 861 za osobę

Wybierz termin

Wybraliśmy dla was

Obserwuj spodziewany rozwój cen w nadchodzących miesiącach

Wybierz termin

Nieoficjalny opis hotelu

Numer hotelu: 27 001

Opis

LOKALIZACJA - w południowo-zachodniej części Zatoki Limassol, w pobliżu stanowisko archeologiczne Królestwa Amathus. To tylko 10 minut jazdy od centrum miasta (ok. 8 km). Ok. 65 km od lotniska w Pafos, ok. 65 km od plotniska w Larnace
PLAŻA -bezpośrednio przy hotelu, hotelowa, piaszczysta, wyróżniona certyfikatem Błękitnej Flagi, dojście przez teren hotelu, parasole, leżaki bezpłatnie
HOTEL - 292 pokoje w sześciopiętowym budynku (windy), 24h recepcja z lobby, sklep z pamiątkami, kantor, kiosk, jubiler, zaplecze konferencyjne, taras z widokiem na basen i morze, ogród. Płatne: wypożyczalnia samochodów, pralnia, fryzjer, opiekunka do dziecka (na zamówienie)
Restauracja główna Aquaria, 3 restauracje la carte, 3 bary
Wi-Fi w miejscach ogólnodostępnych bezpłatnie
POKOJE  - Deluxe (ok.25 m2) dla 2 osób dorosłych z możliwością jednej dostawki, Klimatyzacja/ogrzewanie (sezonowo), łazienka (WC, wanna/prysznic, suszarka do włosów), TV-sat, telefon, minibar (płatny), sejf, zestaw do zaparzania kawy i herbaty, balkon/taras. Oferta zawiera zdjęcia przykładowych pokoi.
REKREACJA, SPORT, ATRAKCJE  - basen, brodzik dla dzieci, bezpłatne parasole i leżaki wokółnbasenu, tenis stołowy, ; pokój i plac zabaw dla dzieci, mini-klub (sezonowo), sezonowo muzyka na żywo. Płatne: bilard, pokój gier, centrum nurkowe, sporty wodne na plaży.
WYŻYWIENIE - HB (Half Board - 2 posiłki) - śniadanie i obiadokolacja w formie bufetu. Napoje do kolacji płatne.
FB (Full Board - 3 posiłki) - śniadanie, obiad i kolacja w formie bufetu. Napoje do obiadu i kolacji płatne.Więcej informacji o hotelu: https://www.medbeach.com/?utm_source=mybusiness&utm_medium=organic
Uwaga! pokoje o podwyższonym standarcie (większe, superior, suite, z widokiem na morze/basen, de lux - dodatkowo płatne). Pokoje rodzinne standardowe (family bez podwyższonego standardu) to pokoje z dostawką dla dzieci w postaci rozkładanej sofy, dwóch łóżek/rozkładanych foteli, łóżka piętrowego.

ZMIANA DLA PODRÓŻUJĄCYCH

Od 28 marca 2022 zostaje zniesiony obowiązek odbycia kwarantanny po przekroczeniu granicy RP.
Od dnia 28 marca 2022 r. na podstawie przepisów Rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 25 marca 2022 r. w sprawie ustanowienia określonych ograniczeń, nakazów i zakazów w związku z wystąpieniem stanu epidemii (Dz.U. poz 673) zniesione zostają wszelkie ograniczenia w podróżowaniu do Rzeczypospolitej Polskiej, co oznacza, że od 28.03.2022 podczas przekraczania granicy nie ma obowiązku:
- przedstawiania certyfikatu szczepienia,
- wykonywania testów w kierunku SARS-COV-2,
- odbywania tzw. kwarantanny przyjazdowej.
Link do aktualnego rozporządzenia:
https://dziennikustaw.gov.pl/D2022000067901.pdf
https://www.strazgraniczna.pl/pl/aktualnosci/informacje-dla-podrozny/9977,Zniesiono-ograniczenia-pandemiczne-w-podrozowaniu.html
UWAGA!
Przypominamy, że w dalszym ciągu przed przekroczeniem granicy należy wypełnić Kartę Lokalizacji Podróżnego
Powracający do Polski uzupełniają elektroniczną KARTĘ LOKALIZACJI PODRÓŻNEGO (KLP) na stronie https://www.gov.pl/web/gov/wypelnij-klp
KLP zastępuje konieczność uzupełniania papierowej wersji Karty Lokalizacji Pasażera.
Elektroniczna KLP dotyczy tylko lotu powrotnego do Polski. Należy ją wypełnić przed odprawą.WAŻNE! Przypominamy, że maski są nadal wymagane na pokładach większości samolotów - pamiętaj o zabraniu jednej ze sobą, wymagane jest noszenie maski przed wejściem na pokład naszego samolotu.

WYTYCZNE COVID 19

REPUBLIKA CYPRYJSKA
UWAGA! Przepisy od 01.06.2022 r
TEST:  BRAK
RODZAJ TESTU: BRAK
ZWOLNIENIE Z TESTU:  BRAK TESTUOd 01 czerwca 2022 r. Cypr znosi ograniczenia wjazdowe.
Turyści z Polski nie muszą już przedstawiać certyfikatów covidowych czy negatywnych wyników testów!Więcej informacji: https://www.visitcyprus.com/files/Covid19/COVID-19_Destination_Protocol_31AUG2022_transl__PL_KJK_02092022.pdf
UWAGA! Od 08.07.2022 r. Cypr wprowadza obowiązek noszenia maseczek w przestrzeniach zamkniętych, w tym na lotniskach.
Szczegóły dotyczące aktualnych formalności wjazdowych dla osób podróżujących na Cypr dostępne są w języku polskim na stronie Ambasady Republiki Cypryjskiej w Warszawie.

RODZAJ OFERTY - PRZELOTY / BAGAŻE

1. Oferty z przelotem liniami rejsowymi/tanimi liniami lotniczymi (np.: LOT, WIZZAIR, RYANAI, Easy Jet, Corendon, Aegean) to oferty DYNAMICZNEGO PAKIETOWANIA co oznacza, że ceny wszystkich przelotów są stale aktualizowane - cena wycieczki od momentu zrobienia rezerwacji do momentu potwierdzenia jej przez Organizatora może ulec zmianie. 
2. Uczestnik imprezy zobowiązany jest do potwierdzenia, u Organizatora lub Agenta, aktualnych godzin lotu 48 h przed wylotem (dotyczy zarówno wylotów jak i powrotów z wakacji). Wszystkie przeloty odbywają się zgodnie z Ogólnymi warunkami przewozu pasażerów i bagażu danego przewoźnika.
3. Warunki przewozów wybranych przewoźników:
Wizzair - Cena oferty zawiera 1 szt. bagażu podręcznego o wymiarach 40x30x20 cm. Do każdej rezerwacji istnieje możliwość dokupienia: - bagażu podręcznego - Wizz Priority (1 sztuka bagażu podręcznego umieszczana pod fotelem, 1 podręczna walizka na kółkach na pokładzie, stanowisko odprawy priorytetowej i pierwszeństwo wejścia na pokład); - bagażu rejestrowanego o maksymalnej wadze 10 kg i wymiarach 55x40x20 cm; - bagażu rejestrowanego o maksymalnej wadze 20 kg i wymiarach 149,9x119,4x171,5 cm; - bagażu rejestrowanego o maksymalnej wadze 32 kg. UWAGA! odprawa w przypadku nie dokupienia miejsc obok siebie odbywa się na 1-2 dni przed wylotem i 1-2 dni przed powrotem - karty pokładowe wysyłane są na adresy mailowe wskazane w rezerwacji.
Ryanair - cena oferty zawiera 1 szt. bagażu podręcznego o wymiarach, które nie przekraczają 40x20x25 cm. Do każdej rezerwacji istnieje możliwość dokupienia: dodatkowego bagażu o maksymalnej wadze 10 kg i wymiarach nieprzekraczających 55x40x23 cm (w taryfie standard będzie on przewożony jako bagaż rejestrowany - należy nadać go w punkcie odprawy przed kontrolą bezpieczeństwa; w taryfie z wykupioną usługą Pierwszeństwa wejścia na pokład bagaż dodatkowy będzie przewożony jako podręczny - dostępność usługi jest ograniczona na każdym locie) lub bagażu rejestrowanego o wadze 20 kg.
PLL LOT - cena oferty zawiera bagaż podręczny 8 kg (55x40x23) oraz małą torebkę (40x35x12). Do każdej rezerwacji istnieje możliwość dokupienia bagażu rejestrowanego 23 kg.
CORENDON - cena oferty zawiera bagaż podręczny 8 kg (55x40x23). Do każdej rezerwacji istnieje możliwość dokupienia bagażu rejestrowanego 20 kg.SMART WINGS- cena oferty zawiera bagaż podręczny 8 kg. Do każdej rezerwacji istnieje możliwość dokupienia bagażu rejestrowanego 23 kg. UWAGA! bagaż można dobrać w momencie potwierdzania rezerwacji. Po potwierdzeniu rezerwacji przez Organizatora dokupienie bagażu rejestrowanego nie jest możliwe. Mejsca są przydzielane bezpłatnie przy odprawie na lotnisku, nie ma możliwości dokupienia miejsc obok siebie za pośrednictwem Organizatora.
Przekroczenie dozwolonego limitu bagażu (ilość, wymiary, waga) podlega dodatkowej opłacie zgodnie z przepisami dotyczącymi nadbagażu w samolocie zgodnie z taryfą obowiązującą u danego przewoźnika. Serwis pokładowy - zgodnie z warunkami przewoźnika. Ceny dodatkowych bagaży na każdej linii są aktualizowane w systemie rezerwacyjnym i zależą od wagi, kierunku, terminu lotu. Jeżeli bagaż zostanie dodany już po potwierdzeniu rezerwacji jego cena może być wyższa. Dodatkowy bagaż można dokupić minimum na 4 dni pracujące przed datą wylotu.
4. Klienci zobowiązani są podać właściwe dane Uczestników (imię, nazwisko, data urodzenia, płeć - zgodne z danymi w paszporcie/dowodzie). Po założeniu rezerwacji i potwierdzeniu jej nie ma możliwości bezpłatnej zmiany istotnych danych niezbędnych do zakupienia i wystawienia biletu.
5. Na lotnisku należy stawić się 2,5 h przed godziną wylotu.

DOKONANIE REZERWACJI

Każda rezerwacja wstępna, po potwierdzeniu przez Agenta/Klienta, uzyskuje status "Do potwierdzenia", co oznacza, że Organizator sprawdza dostępność miejsc w hotelu/samolocie (rodzaj pokoju lub inne składniki zarezerwowane przez Klienta)  i dopiero po sprawdzeniu dostępności nadaje rezerwacji odpowiedni status (Potwierdzona/Anulowana).

SERWIS HOTELOWY

W następstwie pandemii hotele wdrażają regulacje sanitarne mające na celu zapewnienie Klientom bezpiecznego wypoczynku. W każdym hotelu znajdą się wytyczne dotyczące korzystania z: infrastruktury (baseny, siłownie, SPA, sale zabaw, wspólne pomieszczenia, sposób wydawania posiłków itp.), z systemu All Inclusive, atrakcji, animacji itp. Hotele zastrzegają sobie prawo do wprowadzania  zmiany zasad korzystania z oferty hotelowej zgodnie z wymogami. Zalecenia i regulacje mogą się zmieniać dynamicznie i mogą być wprowadzane w trybie nagłym. Obiekty działają zgodnie z wytycznymi władz danego kraju obowiązującymi w związku z przeciwdziałaniem epidemii COVID-19. Wszelkie zmiany wynikają z wdrażania przepisów sanitarnych, do których stosowania zobowiązane są hotele oraz turyści. Zmiany te mogą wpłynąć na niektóre usługi. Obowiązek dostosowania się do reżimu sanitarnego nie uprawnia Klienta do możliwości żądania odszkodowania.
Prosimy każdorazowo o zapoznawanie się z komunikatami MSZ, przepisami wizowymi, paszportowymi i sanitarnymi dotyczącymi odwiedzanego kraju: https://www.gov.pl/web/dyplomacja/informacje-dla-podrozujacych. W przypadku rezerwacji wakacji w Polsce: https://www.gov.pl/web/rozwoj/hotele-i-inne-miejsca-noclegowe.
Aktualne wytyczne można również znaleźć na stronie Głównego Inspektoratu Sanitarnego, Światowej Organizacji Zdrowia oraz Europejskiego Centrum ds. Zapobiegania i Kontroli Chorób.
Światowa Organizacja Zdrowia uznała epidemię wywołaną wirusem SARS-CoV-2 za pandemię. Podejmując decyzję o wyjeździe należy liczyć się z ograniczeniami w ruchu lotniczym, w przypadku uzasadnionych podejrzeń wystąpienia SARS-CoV-2 z koniecznością pobytu w wyznaczonym przez władze kraju obiekcie lub szpitalu, z trudnościami w powrocie do kraju, obowiązkiem poddania się kwarantannie lub samoizolacji, a także przeprowadzenia dodatkowych badań lekarskich na zlecenie władz miejscowych.

CENA ZAWIERA / NIE ZAWIERA -WAŻNE INFORMACJE

Cena zawiera:
- ubezpieczenie (KL, NW, bagaż),
- bilet lotniczy,
- zakwaterowanie w hotelu (doba hotelowa zaczyna się zazwyczaj w dniu przyjazdu od godz. 14:00-15:00, kończy o godz.12:00),
- wyżywienie według wybranej opcji,
- bagaż podręczny w przypadku przelotów liniami rejsowymi i czarterowymi (Wizzair,  Ryanair, Easyjet tylko mały bagaż),
- bagaż główny tylko w przypadku przelotów liniami czarterowymi
- transfer lotnisko-hotel-lotnisko
- opieka anglo lub polskojęzycznego przedstawiciela lokalnego kontrahenta
UWAGA! PODSTAWA CENY NIE ZAWIERA:
- bagażu głównego w przypadku przelotów liniami rejsowymi, bagażu 10 kg podręcznego (Wizzair, Ryanair).
- miejsc obok siebie w przypadku linii lotniczych Wizzair
Klienci przylatujący na Cypr są pod telefoniczną opieką polskojęzycznego lub anglojęzycznego przedstawiciela organizatora. Oferta pobytu na Cyprze nie zawiera standardowej opieki rezydenta. Oferta nie obejmuje standardowych spotkań informacyjnych z rezydentem, Klienci dysponują telefonem w przypaku pytań, chęci wykupienia wycieczek.
UWAGA! Dodatkowy bagaż można dokupić minimum na 4 dni przed datą wylotu - licząc dni pracujące.

WAŻNE INFORMACJE DODATKOWE

Część usług, sportów i gier dodatkowo płatna. Szczegółowe informacje na temat płatnych i bezpłatnych usług w ramach pakietu (All Inclusive, FB, HB, BB, bez wyżywienia) Goście otrzymują w hotelu. Hotel zastrzega sobie prawdo do modyfikacji wykupionej oferty (godziny podawania posiłków, sposób podawania posiłków, rodzaje napojów itp.). Pakiet różni się w zależności od sezonu (wysoki/niski). All Inclusive (określone napoje i posiłki) w wyznaczonych barach i godzinach. Terminy oraz godziny działania klimatyzacji określa dyrekcja hotelu. Organizator podaje przykładowe propozycje animacji, zabaw, zajęć sportowych, szczegółowe informacje Klienci otrzymują na miejscu. W sezonie zimowym i w  niskim sezonie (do połowy czerwca, od połowy września) hotele ograniczają działalność aqua parków, animacji, zajęć sportowych. Oferty zawierają zdjęcia przykładowych pokoi. Pokoje rodzinne o niepodwyższonym standardzie mogą mieć dostawkę dla dzieci w postaci rozkładanej sofy, rozkładanych foteli, jednego łóżka, dwóch mniejszych łóżek, łóżka piętrowego. W przypadku późnych przylotów hotele mogą przygotować "lunch pakiety", w przypadku późnego wyjazdu z hotelu oferta zakwaterowania włącznie ze świadczeniami (ALL, HB, FB) kończy się wraz z wymeldowaniem.

WARUNKI PODRÓŻOWANIA

Należy każdorazowo przed wylotem zapoznać się z komunikatami MSZ, przepisami wizowymi, paszportowymi i sanitarnymi dotyczącymi odwiedzanego kraju: https://www.gov.pl/web/dyplomacja/informacje-dla-podrozujacych. W przypadku rezerwacji wakacji w Polsce: https://www.gov.pl/web/rozwoj/hotele-i-inne-miejsca-noclegowe.
Aktualne wytyczne można również znaleźć na stronie Głównego Inspektoratu Sanitarnego, Światowej Organizacji Zdrowia oraz Europejskiego Centrum ds. Zapobiegania i Kontroli Chorób.
W każdym hotelu znajdą się wytyczne dotyczące korzystania z: infrastruktury (baseny, siłownie, SPA, sale zabaw, wspólne pomieszczenia, sposób wydawania posiłków itp.), z systemu All Inclusive, atrakcji, animacji itp. Hotele zastrzegają sobie prawo do wprowadzania  zmiany zasad korzystania z oferty hotelowej zgodnie z wymogami. Zalecenia i regulacje mogą się zmieniać dynamicznie i mogą być wprowadzane w trybie nagłym.

Cypr


Prezentowane w informacji opisy, opinie oraz zdjęcia przedstawiają subiektywne odczucia ich autora i nie stanowią części oficjalnego opisu obiektu organizatora turystyki (przedsiębiorcy turystycznego). Pokoje oraz udogodnienia mogą się różnić od zawartych w informacji, za co Travelplanet.pl S.A. nie ponosi odpowiedzialności. Oficjalny opis dostarczony przez organizatora turystyki znajdziesz na stronie poświęconej wybranej przez Ciebie imprezie turystycznej, po wskazaniu interesującego Cię terminu wyjazdu.

Informacje o hotelu

  • Odległość od plaży 0 m
  • Odległość od centrum miasta 8 km
  • Klimatyzacja tak
  • Basen zewnętrzny tak
  • Basen wewnętrzny tak
  • Leżaki i parasole przy basenie, Leżaki i parasole na plaży tak
  • TV tak
  • Minibar, Bar tak
  • Kącik dziecięcy, Plac zabaw, Basen dla dzieci tak
  • Tenis tak
  • Golf tak
  • Surfing tak
  • Centrum nurkowania tak
  • Hotel przy ulicy tak
  • Spokojna okolica tak
  • Fitness tak
  • Programy animacyjne tak
  • Ułatwienia dla niepełnosprawnych tak
  • Hotelowa restauracja tak
  • Kawiarnia tak
  • Recepcja 24h tak
  • Wypożyczalnia rowerów tak
  • Wifi tak

Opinie o hotelu

Ocena 4,4 / 5
Travelplanet

Znakomity (12 ocena hotelu)

Zakwaterowanie 4,5 / 5

Wyżywienie 4,7 / 5

Okolica 4,3 / 5

Cena 4,1 / 5

87. najwyższa ocena z 1248 hoteli w Cypr

Ewa W. Czerwiec 2022

Data pobytu: 17.6. - 24.6.2022

Ocena 4,0 / 5
Hotel spełnił oczekiwania, plaża hotelowa dostępna o każdej porze dnia jedzenie świetne.
Całkowita ocena

Hotel spełnił oczekiwania, plaża hotelowa dostępna o każdej porze dnia jedzenie świetne.

Zakwaterowanie 3,8 / 5

Wyżywienie 4,5 / 5

Okolica 4,5 / 5

Cena 3,5 / 5

Zakwaterowanie
Pokój czysty, codziennie sprzątany.

Wyżywienie
Super, każdy znajdzie coś dla siebie. Kolacje tematyczne, każdego dnia inne.

Obsługa w hotelu
Zgodne z oczekiwaniem.

Plaża
Piaszczysta, piasek ciemny (to jedyny minus), leżaki hotelowe, dostępne o każdej porze dnia.

Czy ta recenzja była pomocna? (0) (0)

Turystka

Ocena 4,0 / 5
W hotelu przebywaliśmy od 26.06 do 3.07....jezeli chodzi o koszt wycieczki to jest ona wygórowana w stosunku do tego hotelu....Moze zacznę od plusów d
Całkowita ocena

W hotelu przebywaliśmy od 26.06 do 3.07....jezeli chodzi o koszt wycieczki to jest ona wygórowana w stosunku do tego hotelu....Moze zacznę od plusów duzy plus za obsługę super kelnerzy,barmani,pracownicy recepcji bardzo pomocni i mili w stosunku do gości-jeżeli chodzi o język to słaba znajomość angielskiego ale to nie było problemem....Pokój super z pięknym widokiem na morze-sprzątany codziennie i hotel ogólnie bardzo czysty....Basen przy hotelu czysty,ciepła woda tylko czynny do godz.18:(.....Wspaniali animatorzy ktorzy organizowali czas dzieciom i dorosłym....gorąco polecam Pania Julie i Pana Pawła:).....niedaleko do sklepów.....i to by było na tyle...Minus bardzo daleko do plaży,która nie jest rewelacyjna:(daleko do Promenady,zeby cokolwiek zobaczyc to najlepiej być swoim samochodem albo wynając na miejscu ale z tym wynajmem to na własne ryzyko bo w Albanii kazdy jezdzi jak chce!!!!drugi minus za jedzenie było smaczne ale codziennie to samo i jak na opcje All inclusiv bardzooooo skromnie:(...szczególnie śniadania.....podwieczorki i obiadokolacje już zdecydowanie lepsze....bardzo mało deserów......niedojrzałe owoce.....jeżeli chodzi o rezydetke to owszem co nieco powiedziała o hotelu i atrakcjach ale nie informuje o bardzo waznych szczegółach np.dotyczacych wycieczki na Safarii gdzie takie informacje ze kazdy turysta odpowiada za zniszczenia powinny byc powiedziane w pierwszej kolejnosci a nie po fakcie.......to jest hotel dla osób ktorzy cały czas sa poza hotelem i wracaja na wieczór.....opcja All wygórowana jak cała reszta jezeli chodzi o cenę.......polecam ten hotel tylko jezeli chodzi o nocleg....

Zakwaterowanie 5,0 / 5

Wyżywienie 3,0 / 5

Okolica 2,0 / 5

Czy ta recenzja była pomocna? (1) (0)

Filtruj opinie

Ewa W. Czerwiec 2022

Data pobytu: 17.6. - 24.6.2022

Ocena 4,0 / 5
Hotel spełnił oczekiwania, plaża hotelowa dostępna o każdej porze dnia jedzenie świetne.
Całkowita ocena

Hotel spełnił oczekiwania, plaża hotelowa dostępna o każdej porze dnia jedzenie świetne.

Zakwaterowanie 3,8 / 5

Wyżywienie 4,5 / 5

Okolica 4,5 / 5

Cena 3,5 / 5

Zakwaterowanie
Pokój czysty, codziennie sprzątany.

Wyżywienie
Super, każdy znajdzie coś dla siebie. Kolacje tematyczne, każdego dnia inne.

Obsługa w hotelu
Zgodne z oczekiwaniem.

Plaża
Piaszczysta, piasek ciemny (to jedyny minus), leżaki hotelowe, dostępne o każdej porze dnia.

Czy ta recenzja była pomocna? (0) (0)

Turystka

Ocena 4,0 / 5
W hotelu przebywaliśmy od 26.06 do 3.07....jezeli chodzi o koszt wycieczki to jest ona wygórowana w stosunku do tego hotelu....Moze zacznę od plusów duzy plus za obsługę super kelnerzy,barmani,pracownicy recepcji bardzo pomocni i mili w stosunku do gości-jeżeli chodzi o język to słaba znajomość angielskiego ale to nie było problemem....Pokój super z pięknym widokiem na morze-sprzątany codziennie i
Całkowita ocena

W hotelu przebywaliśmy od 26.06 do 3.07....jezeli chodzi o koszt wycieczki to jest ona wygórowana w stosunku do tego hotelu....Moze zacznę od plusów duzy plus za obsługę super kelnerzy,barmani,pracownicy recepcji bardzo pomocni i mili w stosunku do gości-jeżeli chodzi o język to słaba znajomość angielskiego ale to nie było problemem....Pokój super z pięknym widokiem na morze-sprzątany codziennie i hotel ogólnie bardzo czysty....Basen przy hotelu czysty,ciepła woda tylko czynny do godz.18:(.....Wspaniali animatorzy ktorzy organizowali czas dzieciom i dorosłym....gorąco polecam Pania Julie i Pana Pawła:).....niedaleko do sklepów.....i to by było na tyle...Minus bardzo daleko do plaży,która nie jest rewelacyjna:(daleko do Promenady,zeby cokolwiek zobaczyc to najlepiej być swoim samochodem albo wynając na miejscu ale z tym wynajmem to na własne ryzyko bo w Albanii kazdy jezdzi jak chce!!!!drugi minus za jedzenie było smaczne ale codziennie to samo i jak na opcje All inclusiv bardzooooo skromnie:(...szczególnie śniadania.....podwieczorki i obiadokolacje już zdecydowanie lepsze....bardzo mało deserów......niedojrzałe owoce.....jeżeli chodzi o rezydetke to owszem co nieco powiedziała o hotelu i atrakcjach ale nie informuje o bardzo waznych szczegółach np.dotyczacych wycieczki na Safarii gdzie takie informacje ze kazdy turysta odpowiada za zniszczenia powinny byc powiedziane w pierwszej kolejnosci a nie po fakcie.......to jest hotel dla osób ktorzy cały czas sa poza hotelem i wracaja na wieczór.....opcja All wygórowana jak cała reszta jezeli chodzi o cenę.......polecam ten hotel tylko jezeli chodzi o nocleg....

Zakwaterowanie 5,0 / 5

Wyżywienie 3,0 / 5

Okolica 2,0 / 5

Czy ta recenzja była pomocna? (1) (0)

Bozena

Ocena 4,6 / 5
Bardzo dobry hotel , warty polecenia. Dobre położenie przy plaży, przyjemne wnętrza , dobre jedzenie i obsługa.
Całkowita ocena

Bardzo dobry hotel , warty polecenia. Dobre położenie przy plaży, przyjemne wnętrza , dobre jedzenie i obsługa.

Zakwaterowanie 4,4 / 5

Wyżywienie 5,0 / 5

Okolica 5,0 / 5

Czy ta recenzja była pomocna? (0) (0)

Tomek

Ocena 5,0 / 5
Bardzo ładny hotel z miłą obsługą. Teren wokół hotelu jest blisko morza z ładnym widokiem na morze.
Całkowita ocena

Bardzo ładny hotel z miłą obsługą. Teren wokół hotelu jest blisko morza z ładnym widokiem na morze.

Zakwaterowanie 5,0 / 5

Wyżywienie 5,0 / 5

Okolica 5,0 / 5

Czy ta recenzja była pomocna? (0) (0)

Ładuję

Ładowanie położenia hotelu i opisu...

Pogoda

Aktualna pogoda

  • Temperatura 20 °C temperatura w nocy 11 °C

  • Temperatura wody 18 °C

Prognoza pogody na następne dni

  • Jutro 20 °C temperatura w nocy 13 °C

  • Ndz 18 °C temperatura w nocy 11 °C

  • Pon 18 °C temperatura w nocy 9 °C

  • Wt 17 °C temperatura w nocy 10 °C

Najlepsze miesiące na wakacje:

  • Najlepszy
  • Dobry
  • Niski sezon
  1. Styczeń
  2. Luty
  3. Marzec
  4. Kwiecień
  5. Maj
  6. Czerwiec
  7. Lipiec
  8. Sierpień
  9. Wrzesień
  10. Październik
  11. Listopad
  12. Grudzień