Znakomity wybór! Nasi Klienci byli tym hotelem zachwyceni.

  • Wszyscy obywatele Polski podróżujący na Cypr, są zwolnieni z obowiązku okazywania negatywnego testu COVID-19 oraz certyfikatu szczepień.
  • Ponieważ podróż na Cypr Północny odbywa się z przelotem na Cypr Południowy, wszyscy podróżujący podlegają również przepisom wjazdowym na Cypr Południowy.
  • Powrót do Polski
    • Od 28.03.2022 został zniesiony obowiązek odbycia kwarantanny po przekroczeniu polskiej granicy, co oznacza że po powrocie z wakacji nie ma już obowiązku: legitymowania się podczas przekraczania granicy certyfikatami szczepienia, wykonywania testów w kierunku COVID-19 oraz odbywania tzw. kwarantanny przyjazdowej.
    • Warunki te mogą ulec zmianie. Przed podróżą sprawdź aktualne przepisy rządowe na stronie www.gov.pl. Na tej samej stronie znajdziesz aktualne warunki podróżowania na terytorium Cypru Północnego.

Hotel Atlantica Oasis

Cypr, Limassol, Limassol

Więcej o hotelu

od 1 771 za osobę

Wybierz termin

Wybraliśmy dla was

Obserwuj spodziewany rozwój cen w nadchodzących miesiącach

Wybierz termin

Nieoficjalny opis hotelu

Numer hotelu: 24 212

Strona www

https://www.atlanticahotels.com/hotels-in-limassol/atlantica-oasis-hotel

Wyposażenie

Poszczególne piętra są szybko i wygodnie osiągalne za pomocą windy bądź też schodami. Do dyspozycji gości jest przechowalnia bagażu. Wi-Fi w pomieszczeniach ogólnodostępnych zapewnia stały dostęp do sieci. Pomocą w rezerwacji wycieczek służy Państwu nasz tour-desk. Na urozmaiconą ofertę gastronomiczną składają się restauracja, kawiarnia i bar. W artykuły codziennego użytku możecie Państwo zaopatrzyć się w supermarkecie. W sklepie z pamiątkami nabyć można drobiazgi upamiętniające pobyt. W obrębie hotelu znajduje się malowniczy ogród i plac zabaw. Do Państwa dyspozycji jest również sala telewizyjna i pokój zabaw dla dzieci. Goście przybywający własnym autem skorzystać mogą z parkingu. Do pozostałych świadczonych usług należą opieka nad dziećmi, pralnia i usługi fryzjerskie.

Pokoje

Pokoje wyposażone są w klimatyzację, centralne ogrzewanie, kuchnię i łazienkę. Większość pokoi posiada balkon z widokiem na okolicę. Pokoje dysponują łózkiem typu king size oraz sofą. Opcjonalnie dostępne są oddzielne sypialnie. Dla naszych małych gości przygotowaliśmy łóżeczka dziecięce. Ponadto skorzystać można z sejfu, minibarku i biurka. Dostępne są również lodówka, minilodówka i ekspres do kawy / herbaty. Do wyposażenia należą również internet, telefon, telewizor, radio i Wi-Fi (bezpłatnie). Łazienki wyposażone są w prysznic i wannę. W łazienkach znajduje się ponadto suszarka do włosów. Obiekt oferuje pokoje rodzinne i pokoje dla niepalących.

Oferta sportowo-rozrywkowa

Orzeźwienie i ochłodę znajdziecie Państwo w jednym z naszych basenów (krytym bądź otwartym). Spragnionym relaksu i odprężenia polecamy leżaki i parasole na tarasie do opalania. O Państwa pełne odprężenie zadba kąpiel w jacuzzi. Na miejscu dostępny jest ponadto bar z przekąskami. Entuzjastom ruchu i aktywności fizycznej proponujemy tenisa ziemnego, siatkówkę i strzelanie z łuku. Bogata oferta sportowa wewnątrz obiektu obejmuje studio fitness, tenisa stołowego, bilard, darta i squasha. Hotel oferuje w Centrum Wellness bogatą gamę zabiegów, w tym spa, łaźnię parową i zabiegi masażu, jak również za dodatkową opłatą saunę. Muzyka na żywo, dyskoteka i miniklub zapewnią Państwu doskonałą zabawę w czasie wolnym. Copyright GIATA 2004 - 2023. Multilingual, powered by www.giata.com for client no. 126413

Wyżywienie

Dostępne warianty żywieniowe to wyżywienie częściowe i opcja all inclusive. W ofercie gastronomicznej znajdują się śniadanie, obiad i kolacja. Potrawy bezglutenowe i potrawy wegetariańskie mogą być przygotowane na życzenie gościa. Polecamy również przekąski. Specjalną atrakcję stanowi pokaz show-cookingu. Dostępne są napoje bezalkoholowe i napoje alkoholowe.

Świadczenia

przelot,

pobyt w hotelu,

opłaty lotniskowe i paliwowe,

obowiązkowe ubezpieczenia KL NW,

transfer lotnisko-hotel-lotnisko,

bagaż podręczny:


Ryanair/Ryanair Sun - bagaż podręczny (40 x 20 x 25 cm) w kabinie, umieszczony pod fotelem

Wizzair - 1 mały bagaż - 40 x 30 x 20 cm


Dodatkowo płatne

bagaż rejestrowany oraz dodatkowy bagaż podręczny zgodnie z ofertą

miejsca obok siebie w samolocie

Uwaga! Po potwierdzeniu rezerwacji przez Ecco Holiday, dokupienie miejsc w samolocie lub dodatkowego bagażu jest możliwe wyłącznie po przez kontakt z infolinią Ecco Holiday - cena może być wyższa niż w momencie potwierdzania rezerwacji.

Obsługa

Opieka w języku polskim zapewniona przez pracownika lokalnego kontrahenta (nie dotyczy Cypru Północnego)

Udogodnienia

Brak udogodnień dla osób o ograniczonej sprawności ruchowej. W przypadku pytań prosimy o kontakt.

Ważne informacje

Aquaparki hotelowe na Cyprze są nieczynne w okresie zimowym - od 1 listopada do 30 kwietnia

Prezentowane w informacji opisy, opinie oraz zdjęcia przedstawiają subiektywne odczucia ich autora i nie stanowią części oficjalnego opisu obiektu organizatora turystyki (przedsiębiorcy turystycznego). Pokoje oraz udogodnienia mogą się różnić od zawartych w informacji, za co Travelplanet.pl S.A. nie ponosi odpowiedzialności. Oficjalny opis dostarczony przez organizatora turystyki znajdziesz na stronie poświęconej wybranej przez Ciebie imprezie turystycznej, po wskazaniu interesującego Cię terminu wyjazdu.

Informacje o hotelu

  • Odległość od plaży Plaża 300 m
  • Odległość od centrum miasta Centrum miasta 5 km
  • Klimatyzacja Klimatyzacja tak
  • Basen zewnętrzny Basen zewnętrzny tak
  • Basen wewnętrzny Basen wewnętrzny tak
  • Leżaki i parasole przy basenie, Leżaki i parasole na plaży Leżaki i parasole przy basenie tak
  • TV TV tak
  • Minibar, Bar Minibar tak
  • Lódowka Lódowka tak
  • Plac zabaw, Basen dla dzieci Plac zabaw tak
  • Tenis Tenis tak
  • Hotel przy ulicy Hotel przy ulicy tak
  • Spokojna okolica Spokojna okolica tak
  • Fitness Fitness tak
  • Programy animacyjne Programy animacyjne tak
  • Hotelowa restauracja Hotelowa restauracja tak
  • Kawiarnia Kawiarnia tak

Opinie o hotelu

Ocena 4,6 / 5
Travelplanet

Znakomity (11 ocena hotelu)

Zakwaterowanie 4,9 / 5

Wyżywienie 4,8 / 5

Okolica 4,2 / 5

Cena 4,6 / 5

Informacje dotyczące weryfikacji opinii

50. najwyższa ocena z 1258 hoteli w Cypr

Pavel J.

Ocena 4,4 / 5

Zweryfikowana opinia (Invia.cz) Data pobytu 18.7. - 22.7.2023 Oceniono: Lipiec 2023

Atlantica Oasis Cypr, Limassol

Nie mam nic do zarzucenia hotelowi. Hotel 4 * naprawdę pasował do tego, czego się spodziewałem. Hotel jest czysty, odpowiednio wyposażony, obsługa jest chętna i miła. Doskonałe jedzenie. Jestem jednak rozczarowany obsługą delegata. Wybierałem wycieczkę z czeskiego CK i kiedy CA udaje czeskiego CK z informacją, że delegat będzie dostępny, spodziewałbym się, że delegat będzie mówił po czesku. Tak przynajmniej było napisane w ofercie wycieczki. Ale oto, kilka dni przed rozpoczęciem trasy, nieprzyjemnie odkryto, że delegat mówi po angielsku i że Invia Care jest dostępna tylko w nagłych przypadkach, gdy delegat nie może się z nim skontaktować. Po przyjeździe problem polegał na tym, że delegat nie dał broszury po angielsku, tylko po niemiecku, więc zostaliśmy bez broszury. Witryna MTS Global, na której gościł delegata, była absolutnie przerażająca. Prezentacja maszyny w języku czeskim, 80% wyjazdów w językach innych niż angielski lub po terminie wyjazdu. Kiedy już wybraliśmy wycieczkę, dzień przed wyjazdem poinformowano nas, że wyjazd właściwie nie jest dla nas (korespondująca ze mną pani była Słowaczką, więc oczywiście była reprezentacja w prawie jej „ojczystym” języku). Więc kiedy skontaktowałem się z naszym delegatem, zaproponowano mi 2 wycieczki, z których jedna była w dniu wyjazdu... więc kiedy chcieliśmy drugą, delegat powiedział mi, abym wysłał numer karty, CVV i datę ważności karty przez WhatsApp . W tym momencie odebrało mi mowę. Na szczęście udało mi się znaleźć taką samą wycieczkę na ich stronie i tam za nią zapłacić... Sama wycieczka była w porządku, byliśmy zadowoleni, ale to tylko te rzeczy, które pozostawiają niesmak w całym wyjeździe.

Nie mam nic do zarzucenia hotelowi. Hotel 4 * naprawdę pasował do tego, czego się spodziewałem. Hotel jest czysty, odpowiednio wyposażony, obsługa jest chętna i miła. Doskonałe jedzenie. Jestem jednak rozczarowany obsługą delegata. Wybierałem wycieczkę z czeskiego CK i kiedy CA udaje czeskiego CK z informacją, że delegat będzie dostępny, spodziewałbym się, że delegat będzie mówił po czesku. Tak przynajmniej było napisane w ofercie wycieczki. Ale oto, kilka dni przed rozpoczęciem trasy, nieprzyjemnie odkryto, że delegat mówi po angielsku i że Invia Care jest dostępna tylko w nagłych przypadkach, gdy delegat nie może się z nim skontaktować. Po przyjeździe problem polegał na tym, że delegat nie dał broszury po angielsku, tylko po niemiecku, więc zostaliśmy bez broszury. Witryna MTS Global, na której gościł delegata, była absolutnie przerażająca. Prezentacja maszyny w języku czeskim, 80% wyjazdów w językach innych niż angielski lub po terminie wyjazdu. Kiedy już wybraliśmy wycieczkę, dzień przed wyjazdem poinformowano nas, że wyjazd właściwie nie jest dla nas (korespondująca ze mną pani była Słowaczką, więc oczywiście była reprezentacja w prawie jej „ojczystym” języku). Więc kiedy skontaktowałem się z naszym delegatem, zaproponowano mi 2 wycieczki, z których jedna była w dniu wyjazdu... więc kiedy chcieliśmy drugą, delegat powiedział mi, abym wysłał numer karty, CVV i datę ważności karty przez WhatsApp . W tym momencie odebrało mi mowę. Na szczęście udało mi się znaleźć taką samą wycieczkę na ich stronie i tam za nią zapłacić... Sama wycieczka była w porządku, byliśmy zadowoleni, ale to tylko te rzeczy, które pozostawiają niesmak w całym wyjeździe.

Zakwaterowanie 5,0 / 5

Wyżywienie 5,0 / 5

Okolica 4,0 / 5

Cena 3,0 / 5

Zakwaterowanie
Widok na basen i „scenę”, na której odbywał się program animacyjny. Z jednej strony super, że sala była klimatyzowana, ale z drugiej strony, kiedy wchodzi się z zewnątrz, gdzie jest 35°C do pokoju, gdzie jest 24°C, to prawie śmierć. Nie można było regulować temperatury, można było jedynie wyłączyć klimatyzację.

Wyżywienie
Oferta all inclusive przerosła nasze oczekiwania. Czułem się, jakbyśmy nic nie robili, tylko jedli :-D. Codziennie inne menu na lunch i kolację. Duży wybór słodkich i słonych. Każdego dnia mogliśmy spróbować czegoś nowego.

Plaża
Hotel nie miał prywatnej plaży, ale była plaża publiczna, na której nie było zbyt wielu ludzi i można było wylegiwać się, gdzie się chciało. Kiedy spacerowaliśmy po morzu, było mnóstwo miejsc, w których można było wypożyczyć leżaki lub wypożyczyć skuter wodny lub inną rozrywkę na morze. Morze jest przyjemnie ciepłe i pięknie czyste. Podobnie plaże.

Ta recenzja została automatycznie przetłumaczona za pomocą Google Translate

Czy ta recenzja była pomocna? (0) (0)

Karel K.

Ocena 4,6 / 5

Zweryfikowana opinia (Invia.cz) Data pobytu 14.5. - 21.5.2022 Oceniono: Czerwiec 2022

Atlantica Oasis Cypr, Limassol

Biorąc pod uwagę miejsce, w którym jest łącznie 333 słonecznych dni w roku, pogoda nie mogła być lepsza. Od morza wieje trochę mocniej, ale przyjemnie.

Biorąc pod uwagę miejsce, w którym jest łącznie 333 słonecznych dni w roku, pogoda nie mogła być lepsza. Od morza wieje trochę mocniej, ale przyjemnie.

Zakwaterowanie 4,5 / 5

Wyżywienie 5,0 / 5

Okolica 4,5 / 5

Cena 4,5 / 5

Zakwaterowanie
Odpowiada hotelowi 4 *. Tylko liczba wind nie jest wystarczająca dla wielkości hotelu. Zalecają schodzenie po schodach.

Wyżywienie
Dieta odpowiadająca normie europejskiej. Wybór jest wystarczający, choć trochę monotonny, z małymi zmianami każdego dnia. Każdy wybiera. Ekskluzywna kolacja dla dwojga we włoskim stylu.

Obsługa w hotelu
Przyjmuję do wiadomości, że strefa przeznaczona jest wyłącznie dla osób dorosłych. Zarówno strefa przy basenie, jak i wieczorny bar z programem.

Plaża
Nie byliśmy na plaży, więc nie mogę ocenić.

Ta recenzja została automatycznie przetłumaczona za pomocą Google Translate

Czy ta recenzja była pomocna? (0) (0)

Filtruj opinie

Pavel J.

Ocena 4,4 / 5

Zweryfikowana opinia (Invia.cz) Data pobytu 18.7. - 22.7.2023 Oceniono: Lipiec 2023

Atlantica Oasis Cypr, Limassol

Nie mam nic do zarzucenia hotelowi. Hotel 4 * naprawdę pasował do tego, czego się spodziewałem. Hotel jest czysty, odpowiednio wyposażony, obsługa jest chętna i miła. Doskonałe jedzenie. Jestem jednak rozczarowany obsługą delegata. Wybierałem wycieczkę z czeskiego CK i kiedy CA udaje czeskiego CK z informacją, że delegat będzie dostępny, spodziewałbym się, że delegat będzie mówił po czesku. Tak przynajmniej było napisane w ofercie wycieczki. Ale oto, kilka dni przed rozpoczęciem trasy, nieprzyjemnie odkryto, że delegat mówi po angielsku i że Invia Care jest dostępna tylko w nagłych przypadkach, gdy delegat nie może się z nim skontaktować. Po przyjeździe problem polegał na tym, że delegat nie dał broszury po angielsku, tylko po niemiecku, więc zostaliśmy bez broszury. Witryna MTS Global, na której gościł delegata, była absolutnie przerażająca. Prezentacja maszyny w języku czeskim, 80% wyjazdów w językach innych niż angielski lub po terminie wyjazdu. Kiedy już wybraliśmy wycieczkę, dzień przed wyjazdem poinformowano nas, że wyjazd właściwie nie jest dla nas (korespondująca ze mną pani była Słowaczką, więc oczywiście była reprezentacja w prawie jej „ojczystym” języku). Więc kiedy skontaktowałem się z naszym delegatem, zaproponowano mi 2 wycieczki, z których jedna była w dniu wyjazdu... więc kiedy chcieliśmy drugą, delegat powiedział mi, abym wysłał numer karty, CVV i datę ważności karty przez WhatsApp . W tym momencie odebrało mi mowę. Na szczęście udało mi się znaleźć taką samą wycieczkę na ich stronie i tam za nią zapłacić... Sama wycieczka była w porządku, byliśmy zadowoleni, ale to tylko te rzeczy, które pozostawiają niesmak w całym wyjeździe.

Nie mam nic do zarzucenia hotelowi. Hotel 4 * naprawdę pasował do tego, czego się spodziewałem. Hotel jest czysty, odpowiednio wyposażony, obsługa jest chętna i miła. Doskonałe jedzenie. Jestem jednak rozczarowany obsługą delegata. Wybierałem wycieczkę z czeskiego CK i kiedy CA udaje czeskiego CK z informacją, że delegat będzie dostępny, spodziewałbym się, że delegat będzie mówił po czesku. Tak przynajmniej było napisane w ofercie wycieczki. Ale oto, kilka dni przed rozpoczęciem trasy, nieprzyjemnie odkryto, że delegat mówi po angielsku i że Invia Care jest dostępna tylko w nagłych przypadkach, gdy delegat nie może się z nim skontaktować. Po przyjeździe problem polegał na tym, że delegat nie dał broszury po angielsku, tylko po niemiecku, więc zostaliśmy bez broszury. Witryna MTS Global, na której gościł delegata, była absolutnie przerażająca. Prezentacja maszyny w języku czeskim, 80% wyjazdów w językach innych niż angielski lub po terminie wyjazdu. Kiedy już wybraliśmy wycieczkę, dzień przed wyjazdem poinformowano nas, że wyjazd właściwie nie jest dla nas (korespondująca ze mną pani była Słowaczką, więc oczywiście była reprezentacja w prawie jej „ojczystym” języku). Więc kiedy skontaktowałem się z naszym delegatem, zaproponowano mi 2 wycieczki, z których jedna była w dniu wyjazdu... więc kiedy chcieliśmy drugą, delegat powiedział mi, abym wysłał numer karty, CVV i datę ważności karty przez WhatsApp . W tym momencie odebrało mi mowę. Na szczęście udało mi się znaleźć taką samą wycieczkę na ich stronie i tam za nią zapłacić... Sama wycieczka była w porządku, byliśmy zadowoleni, ale to tylko te rzeczy, które pozostawiają niesmak w całym wyjeździe.

Zakwaterowanie 5,0 / 5

Wyżywienie 5,0 / 5

Okolica 4,0 / 5

Cena 3,0 / 5

Zakwaterowanie
Widok na basen i „scenę”, na której odbywał się program animacyjny. Z jednej strony super, że sala była klimatyzowana, ale z drugiej strony, kiedy wchodzi się z zewnątrz, gdzie jest 35°C do pokoju, gdzie jest 24°C, to prawie śmierć. Nie można było regulować temperatury, można było jedynie wyłączyć klimatyzację.

Wyżywienie
Oferta all inclusive przerosła nasze oczekiwania. Czułem się, jakbyśmy nic nie robili, tylko jedli :-D. Codziennie inne menu na lunch i kolację. Duży wybór słodkich i słonych. Każdego dnia mogliśmy spróbować czegoś nowego.

Plaża
Hotel nie miał prywatnej plaży, ale była plaża publiczna, na której nie było zbyt wielu ludzi i można było wylegiwać się, gdzie się chciało. Kiedy spacerowaliśmy po morzu, było mnóstwo miejsc, w których można było wypożyczyć leżaki lub wypożyczyć skuter wodny lub inną rozrywkę na morze. Morze jest przyjemnie ciepłe i pięknie czyste. Podobnie plaże.

Ta recenzja została automatycznie przetłumaczona za pomocą Google Translate

Czy ta recenzja była pomocna? (0) (0)

Karel K.

Ocena 4,6 / 5

Zweryfikowana opinia (Invia.cz) Data pobytu 14.5. - 21.5.2022 Oceniono: Czerwiec 2022

Atlantica Oasis Cypr, Limassol

Biorąc pod uwagę miejsce, w którym jest łącznie 333 słonecznych dni w roku, pogoda nie mogła być lepsza. Od morza wieje trochę mocniej, ale przyjemnie.

Biorąc pod uwagę miejsce, w którym jest łącznie 333 słonecznych dni w roku, pogoda nie mogła być lepsza. Od morza wieje trochę mocniej, ale przyjemnie.

Zakwaterowanie 4,5 / 5

Wyżywienie 5,0 / 5

Okolica 4,5 / 5

Cena 4,5 / 5

Zakwaterowanie
Odpowiada hotelowi 4 *. Tylko liczba wind nie jest wystarczająca dla wielkości hotelu. Zalecają schodzenie po schodach.

Wyżywienie
Dieta odpowiadająca normie europejskiej. Wybór jest wystarczający, choć trochę monotonny, z małymi zmianami każdego dnia. Każdy wybiera. Ekskluzywna kolacja dla dwojga we włoskim stylu.

Obsługa w hotelu
Przyjmuję do wiadomości, że strefa przeznaczona jest wyłącznie dla osób dorosłych. Zarówno strefa przy basenie, jak i wieczorny bar z programem.

Plaża
Nie byliśmy na plaży, więc nie mogę ocenić.

Ta recenzja została automatycznie przetłumaczona za pomocą Google Translate

Czy ta recenzja była pomocna? (0) (0)

Magda

Ocena 4,8 / 5

Niezweryfikowana opinia

Atlantica Oasis Cypr, Limassol

Ładny hotel, kawałek od plaży, bardzo ładne i czyste pokoje i łazienki, kilka budynków i basenów o nieregularnych kształtach, większy teren, restauracja z ładnym wystrojem i bardzo dobre jedzenie, bardzo duży wybór potraw.

Ładny hotel, kawałek od plaży, bardzo ładne i czyste pokoje i łazienki, kilka budynków i basenów o nieregularnych kształtach, większy teren, restauracja z ładnym wystrojem i bardzo dobre jedzenie, bardzo duży wybór potraw.

Zakwaterowanie 5,0 / 5

Wyżywienie 5,0 / 5

Okolica 4,0 / 5

Czy ta recenzja była pomocna? (0) (0)

Nie udało się znaleźć oferty Twoich marzeń?

Zadzwoń lub wyślij zapytanie, a my wyszukamy dla Ciebie wyjazd, który będziesz długo i mile wspominać!

Jesteśmy dostępni pn. - pt: 7:00 - 23:00, sb. - nd.: 8:00 - 22:00.

+48 71 771 76 55

Ładuję

Ładowanie położenia hotelu i opisu...

Pogoda

Aktualna pogoda

  • Temperatura 35 °C temperatura w nocy 21 °C

  • Temperatura wody 27 °C

Prognoza pogody na następne dni

  • Jutro 34 °C temperatura w nocy 23 °C

  • Niedziela 36 °C temperatura w nocy 22 °C

  • Poniedziałek 36 °C temperatura w nocy 22 °C

Najlepsze miesiące na wakacje w tym miejscu

  • Najlepszy
  • Dobry
  • Niski sezon
  1. Styczeń
  2. Luty
  3. Marzec
  4. Kwiecień
  5. Maj
  6. Czerwiec
  7. Lipiec
  8. Sierpień
  9. Wrzesień
  10. Październik
  11. Listopad
  12. Grudzień

Więcej hoteli, które mogą Cię zainteresować