Opis hotelu
Hotel i sąsiadujące z nim apartamenty znajdują się w samym centrum Larnaki, skąd roztacza się panoramiczny widok na słynną promenadę Palm Trees i Morze Śródziemne. Uprzywilejowana lokalizacja hotelu, naprzeciwko centrum handlowo-handlowego, sprawia, że jest to najlepszy wybór zarówno dla wczasowiczów, jak i wymagających gości biznesowych. Położony przy plaży (przejście przez ulicę) - pośród restauracji, przy deptaku i atrakcjach turystycznych - w samym sercu kurortu.
Odowiony w 2011 roku, składa się ze 113 pokoi/apartamentów. Na terenie hotelu: całodobowa recepcja i całodobowa usługa wymeldowania, przechowalnia bagażu, sejf i punkt wymiany walut, dostęp do Internetu w miejscach publicznych, restaurację, jadalnię, salę śniadaniową, kawiarnię, bar i pub. Dodatkowe usługi obejmują opiekę nad dziećmi, pomoc medyczną, room service, pralnię i salon fryzjerski. Aktywni goście mogą skorzystać z wypożyczalni rowerów do zwiedzania okolicy (za opłatą).
W pobilżu supermarket, sklepy. Wszystkie pokoje i apartamenty wyposażone są w klimatyzację, centralne ogrzewanie i łazienkę. Większość pokoi dysponuje balkonem lub tarasem. Wiele pokoi oferuje widok na morze. Do dyspozycji Gości jest również sejf i minibar. Wyposażenie obejmuje minilodówkę oraz zestaw do parzenia kawy i herbaty. Dostępne są również pokoje przystosowane dla osób poruszających się na wózkach inwalidzkich. W każdej łazience znajduje się prysznic, wanna i suszarka do włosów.
Pokoje o podwyższonym standardzie, z widokiem na morze, o większej powieżchni - dodatkowo płatne.
Twin Room Inland View Max Pax: 3 - Min Pax: 2
Twin Room Side Sea View Max Pax: 3 - Min Pax: 2
Twin Room Sea View Max Pax: 3 - Min Pax: 2
Superior Room Side Sea View / Sea View Max Pax: 3 - Min Pax: 2
Grand Suite Sea View Max Pax: 3 - Min Pax: 2
Family Room Inland View Max Pax: 4 - Min Pax: 2
WYŻYWIENIE: BB- śniadania / HB - śniadania i obiadokolacje /FB - śniadania, lunche, obiadokolacje.
WARTO WYRÓŻNIĆ- centralna lokalizacja przy głównym deptaku, w sercu Larnaki, przy plaży, pośród tawern, barów i atrakcji wakacyjnych.
DOKONANIE REZERWACJI
Każda rezerwacja wstępna, po potwierdzeniu przez Agenta/Klienta, uzyskuje status "Do potwierdzenia", co oznacza, że Organizator sprawdza dostępność miejsc w hotelu/samolocie (rodzaj pokoju lub inne składniki zarezerwowane przez Klienta) i dopiero po sprawdzeniu dostępności nadaje rezerwacji odpowiedni status (Potwierdzona/Anulowana).
SERWIS HOTELOWY
W następstwie pandemii hotele wdrażają regulacje sanitarne mające na celu zapewnienie Klientom bezpiecznego wypoczynku. W każdym hotelu znajdą się wytyczne dotyczące korzystania z: infrastruktury (baseny, siłownie, SPA, sale zabaw, wspólne pomieszczenia, sposób wydawania posiłków itp.), z systemu All Inclusive, atrakcji, animacji itp. Hotele zastrzegają sobie prawo do wprowadzania zmiany zasad korzystania z oferty hotelowej zgodnie z wymogami. Zalecenia i regulacje mogą się zmieniać dynamicznie i mogą być wprowadzane w trybie nagłym. Obiekty działają zgodnie z wytycznymi władz danego kraju obowiązującymi w związku z przeciwdziałaniem epidemii COVID-19. Wszelkie zmiany wynikają z wdrażania przepisów sanitarnych, do których stosowania zobowiązane są hotele oraz turyści. Zmiany te mogą wpłynąć na niektóre usługi. Obowiązek dostosowania się do reżimu sanitarnego nie uprawnia Klienta do możliwości żądania odszkodowania.
Prosimy każdorazowo o zapoznawanie się z komunikatami MSZ, przepisami wizowymi, paszportowymi i sanitarnymi dotyczącymi odwiedzanego kraju: https://www.gov.pl/web/dyplomacja/informacje-dla-podrozujacych. W przypadku rezerwacji wakacji w Polsce: https://www.gov.pl/web/rozwoj/hotele-i-inne-miejsca-noclegowe.
Aktualne wytyczne można również znaleźć na stronie Głównego Inspektoratu Sanitarnego, Światowej Organizacji Zdrowia oraz Europejskiego Centrum ds. Zapobiegania i Kontroli Chorób.
Światowa Organizacja Zdrowia uznała epidemię wywołaną wirusem SARS-CoV-2 za pandemię. Podejmując decyzję o wyjeździe należy liczyć się z ograniczeniami w ruchu lotniczym, w przypadku uzasadnionych podejrzeń wystąpienia SARS-CoV-2 z koniecznością pobytu w wyznaczonym przez władze kraju obiekcie lub szpitalu, z trudnościami w powrocie do kraju, obowiązkiem poddania się kwarantannie lub samoizolacji, a także przeprowadzenia dodatkowych badań lekarskich na zlecenie władz miejscowych.
WARUNKI PODRÓŻOWANIA
Należy każdorazowo przed wylotem zapoznać się z komunikatami MSZ, przepisami wizowymi, paszportowymi i sanitarnymi dotyczącymi odwiedzanego kraju: https://www.gov.pl/web/dyplomacja/informacje-dla-podrozujacych. W przypadku rezerwacji wakacji w Polsce: https://www.gov.pl/web/rozwoj/hotele-i-inne-miejsca-noclegowe.
Aktualne wytyczne można również znaleźć na stronie Głównego Inspektoratu Sanitarnego, Światowej Organizacji Zdrowia oraz Europejskiego Centrum ds. Zapobiegania i Kontroli Chorób.
W każdym hotelu znajdą się wytyczne dotyczące korzystania z: infrastruktury (baseny, siłownie, SPA, sale zabaw, wspólne pomieszczenia, sposób wydawania posiłków itp.), z systemu All Inclusive, atrakcji, animacji itp. Hotele zastrzegają sobie prawo do wprowadzania zmiany zasad korzystania z oferty hotelowej zgodnie z wymogami. Zalecenia i regulacje mogą się zmieniać dynamicznie i mogą być wprowadzane w trybie nagłym.