Aktualne na Cypr

Hotel Golden Bay Beach

Ocena: 5/5

Cypr, Larnaka, Oroklini

Klienci nie ocenili jeszcze tego hotelu Hotel nie został oceniony

Wyświetl wszystkie recenzje

Więcej o hotelu

od 2 511 za os.

Wybierz termin

Wybraliśmy dla was

Prognozowane ceny wycieczek w nadchodzących miesiącach

Wykres przedstawia prognozowane ceny wycieczek w nadchodzących miesiącach

Minimalna cena za osobę z możliwymi różnicami w czasie trwania podróży

Wybierz termin

Nieoficjalny opis hotelu

Informacje o destynacji:

Szanowni Państwo chcielibyśmy poinformować, iż Klienci biura podróży TOP Touristik są pod opieką polskojęzycznego przedstawiciela.

Cena zawiera:

Przelot - Zakwaterowanie - Transfer - Ubezpieczenie: KL NNW Bagaż. Przy zakupie samego hotelu nie jest zawarty: przelot oraz transfer.

Ważne informacje:

Nasze ceny są aktualizowane i obowiązują w momencie zakładania rezerwacji. Dzięki nowoczesnej technologii dynamicznego pakietowania, oferty są odświeżane 24h/7. Potwierdzamy koszt rezerwacji niezwłocznie tego samego dnia (dni robocze).

Położenie - Golden Bay Beach Hotel:

Hotel Golden Bay mieści się w Larnace, bezpośrednio przy publicznej piaszczystej plaży. Sklepy znajdują się w odległości około 7 km od hotelu. Postój taksówek znajduje się około 5 metrów od hotelu, a do przystanku autobusowego jest około 100 metrów. Lotnisko w Larnace (LCA) oddalone jest o około 20 km, a lotnisko w Pafos (PFO) o około 135 km.

Adres - Golden Bay Beach Hotel:


Dhekelia Rd, Larnaca - Cypr
Tel:  +357 24 645 444 , Web: https://goldenbay.com.cy/

Wyposażenie:

Kurort zbudowany został w roku 1983. Serdecznie zapraszamy naszych gości do łącznie 193 pokoi. Na większość pięter można dostać się za pomocą windy. Na miejscu znajduje się szatnia, przechowalnia bagażu, sejf, kantor wymiany walut i bankomat. Wi-Fi (odpłatnie) umożliwia dostęp do internetu również w pomieszczeniach ogólnodostępnych. Pomocą w rezerwacji wycieczek służy Państwu nasz tour-desk. Ośrodek wczasowy dysponuje szeregiem udogodnień dla niepełnosprawnych. Na urozmaiconą ofertę gastronomiczną składają się restauracja, jadalnia, sala śniadaniowa, bar i pub. Udane zakupy zrealizujecie Państwo w supermarkecie i sklepie z pamiątkami oraz w pozostałych placówkach handlowych. W obrębie kompleksu znajduje się malowniczy ogród i plac zabaw. Do Państwa dyspozycji jest również kiosk z prasą, sala telewizyjna, pokój zabaw dla dzieci i biblioteka. Goście przybywający własnym autem skorzystać mogą z parkingu. Poza tym goście skorzystać mogą z przechowalni rowerów. Do pozostałych świadczonych usług należą wielojęzyczny personel, 24-godzinna ochrona, babysitting, opieka nad dziećmi, wypożyczalnia samochodów, opieka medyczna, transfer hotelowy, serwis pokojowy, pobudka na życzenie, pralnia i usługi fryzjerskie. Podróżnych preferujących zapoznanie się z okolicą w sposób aktywny ucieszy z pewnością możliwość wypożyczenia rowerów. W naszej ofercie biznesowej znajdziecie Państwo faks i projektor.

Pokoje:

Pokoje wyposażone są w klimatyzację, centralne ogrzewanie i łazienkę. Balkon bądź taras stanowi dla podróżnych doskonałą okazję do relaksu. Urzekającą atmosferę wielu kwater podkreśla widok na morze. Pomieszczenia mieszkalne i sypialne wyłożone są wykładziną dywanową oraz wyposażone w łóżko podwójne, łóżko typu king size bądź sofę. Na życzenie dostępne są dostawki oraz łóżeczka dziecięce. Ponadto skorzystać można z sejfu, minibarku i biurka. W skład standardowego wyposażenia wchodzi również ekspres do kawy / herbaty. Do dyspozycji jest ponadto zestaw do prasowania i prasa do spodni. Elementami podwyższającymi komfort pobytu są internet, telefon, telewizor, radio i Wi-Fi. W pokoju znajdziecie Państwo również obuwie domowe. Dostępne są pokoje przystosowane dla osób poruszających się na wózkach inwalidzkich. Łazienki wyposażone są w prysznic i wannę. W łazience znajduje się suszarka do włosów, szlafroki i telefon. Ekskluzywnie dla naszych gości przygotowaliśmy w łazienkach artykuły kosmetyczne i komplet ręczników. Obiekt oferuje pokoje rodzinne i pokoje dla niepalących.

Informacje dodatkowe (Pokoje Ekonomiczne/ Promocyjne/ Aneks/ Run Of the House):

Pokoje ekonomiczne (pokoje eko, Ecco-Rooms) , pokoje promocyjne (promo, promotion room), pokoje Run Of the House lub Pokoje Aneks (Annex – typ pokoju bez kuchni) zazwyczaj różnią się od pokoi standardowych wielkością, wyposażeniem, lokalizacją i widokiem. Ten rodzaj pokoju zostanie przydzielony niezależnie przez hotelarza na miejscu, w zależności od dostępności.

All Inclusive:

Śniadanie, obiad i kolacja, z reguły w formie bufetu, oraz przekąski w ciągu dnia. Lokalne wyselekcjonowane napoje alkoholowe i bezalkoholowe w wybranych punktach (barach).  All inclusive dla klientów serwowane jest  w godzinach od ok. 10:00 - do ok. 24:00 (więcej i dokładne informacji w recepcji).

Oferta sportowo-rozrywkowa:

Orzeźwienie i ochłodę znajdziecie Państwo w jednym z naszych basenów (krytym bądź otwartym). Do dyspozycji gości jest również taras, leżaki oraz parasole przeciwsłoneczne. O Państwa pełne odprężenie zadba kąpiel w jacuzzi. Na miejscu dostępny jest ponadto bar z przekąskami. Dużym urozmaiceniem są rozliczne aktywności outdoorowe oferowane w kurorcie. Należą do nich m.in. rower / rower górski i tenis ziemny, jak również za dodatkową opłatą siatkówka plażowa i strzelanie z łuku. Do dyspozycji gości jest szeroki wachlarz aktywności sportowych, w tym wodnych jak narty wodne, windsurfing, żeglowanie, aerobik wodny i aqua fitness oraz za dodatkową opłatą jet ski, przejażdżki motorówką, rower wodny, przejażdżki na bananie wodnym, kanadyjki, rejsy katamaranem, snorkeling i nurkowanie. Dla osób preferujących aktywny wypoczynek przygotowaliśmy bogaty program zajęć również wewnątrz obiektu. Dostępne są studio fitness, tenis stołowy, bilard, dart, zajęcia gimnastyczne i aerobik. Zapraszamy Państwa do odwiedzin naszej Strefy Wellness. Polecamy spa, łaźnię turecką i solarium, jak również za dodatkową opłatą saunę, łaźnię parową i zabiegi masażu. Do pozostałych możliwości spędzenia czasu wolnego należą program animacyjny, muzyka na żywo i miniklub.

Karty kredytowe:

W tym ośrodku wczasowym akceptowane są następujące karty kredytowe: American Express, Visa, Diners Club, JCB i MasterCard.

Kaucja w hotelach, Kilamtyzacja, Wi-Fi, dzieci poniżej 18 i inne:

Kaucja (inaczej depozyt zabezpieczający) to określona kwota pieniędzy pobierana przez część hoteli podczas zameldowania. Hotele pobierają taki depozyt, aby zabezpieczyć koszty dodatkowe, jakie powstają w związku z pobytem gościa w hotelu.Kaucja (deposit) może zostać zablokowana na karcie kredytowej w formie preautoryzacji  lub alternatywnie można dokonać wpłaty gotówkowej w recepcji. Wysokość kaucji ustalana jest przez hotel. Kaucja (deposit) podlega zwrotowi w przypadku braku dodatkowych kosztów.
Nie wszystkie pokoje są wyposażane w sejfy, telefony oraz inne dodatkowe sprzęty. W przypadku szczegółowego opisu, prosimy o kontakt z naszym działem call center.

Jeśli hotele mają takie udogodnienia, jak klimatyzacja lub sieć WIFI, nie oznacza to, że są one bezpłatne. Informujemy, że niektóre hotele pobierają dodatkową opłatę za korzystanie z klimatyzacji lub Wi-Fi. Tak jest w przypadku wielu hoteli i apartamentów w Europie, na przykład we Włoszech, Grecji, Cyprze, Bułgarii, Portugalii i Hiszpanii.

Dzieci poniżej 18 roku - Wymagania wiekowe dotyczące pobytu:
Wszyscy Goście muszą mieć ukończone 18 lat, aby móc samodzielnie zameldować się i przebywać w pokoju.
Jeśli rodziny z dziećmi zarezerwują 2 pokoje, rodzice są odpowiedzialni za oba pokoje, nawet jeśli dzieci przebywają samodzielnie w oddzielnym pokoju.
Osoby niepełnoletnie:
Osoby niepełnoletnie poniżej 18 roku życia mogą przebywać na terenie obiektu wyłącznie w towarzystwie stałych, okazjonalnych opiekunów prawnych lub dorosłych opiekunów będących członkami rodziny i posiadających oficjalne zezwolenie właściwych organów kraju wysyłającego.

Hotel Check-in / Check-out:

Proszę zwrócić uwagę, że zgodnie z międzynarodowym standardem dobra hotelowa:
- zaczyna się meldunkiem - od ok. godziny 14:00- 15:00 w dniu przyjazdu 
- kończy się po wymeldowaniu - do ok. godziny 11:00 - 12:00 w dniu wyjazdu 
Godziny te mogą nieznacznie różnić się w zależności od kraju i hotelu.
Dostęp do wszelkich wykupionych usług hotelowych, w tym posiłków i napojów, jest możliwy tylko w godzinach meldunku w hotelu.
W przypadku opcji half board, full board i all inclusive pierwszym dostępnym posiłkiem po godzinie meldunku jest zazwyczaj lunch (wydawany w godzinach urzędowania restauracji hotelowej), w przypadku pobytu ze śniadaniem, jest ono serwowane następnego dnia rano.
Część hoteli oferuje odpłatną możliwość wcześniejszego meldunku i późniejszego wymeldowania. Potrzebę taką należy zgłosić bezpośrednio na recepcji w dniu przyjazdu, a jej realizacja zależna jest od dostępności pokoi w hotelu, w danym dniu.

Ważne - Przeloty nocne:

W przypadku nocnych przelotów i przybyciu na miejsce o godzinie 04:00 i późniejszej, zameldowanie w hotelu nastąpi dopiero o godzinie 14:00.
W przypadku nocnych lotów powrotnych i wylotu do godziny 04:00 dnia następnego wymeldowanie z hotelu następuje o 12:00 dnia poprzedniego.
Istnieje możliwość przedłużenia doby hotelowej lub wcześniejszego zameldowania za dodatkową opłatą w zależności od dostępności pokoi po uprzednim zapytaniu w recepcji hotelowej.

Informacje odnośnie przelotów samolotem:

Wszystkie przeloty na destynacjach oferowanych przez TOP Touristik odbywają się zgodnie z Ogólnymi Warunkami Przewozu Pasażerów i Bagażu danego przewoźnika.
W przypadku tanich linii lotniczych oraz regularnych linii lotniczych na krótkich dystansach cena zawiera tylko bagaż podręczny. Istnieje możliwość dokupienia bagażu rejestrowanego za dodatkową opłatą (*). Podane ceny bagażu obowiązują do momentu zakupu rezerwacji lotniczej (biletu), cena bagażu po zakupie biletów zwiększa się.
+ W przypadku czarterów np. Travel Service, Enter Air cena zawiera bagaż podręczny 5 kg oraz bagaż rejestrowany 15 kg.
+ Smartwings (QS) : 55x40x23 cm, 8 kg. *Bagaż rejestrowany: 23 kg, cena 270 - 390 PLN
++ Ryanair & Buzz (FR), bezpłatnie: tylko 1 mała torebka - wymiary: 40x30x20 cm, max. 10 kg.
Pierwszeństwo wejścia na pokład i 2 sztuki bagażu (na pokład) - Priorytet: ok 220 – 250 PLN/ osobę/ obie strony. 1 mała torebka do 40x30x20 cm + 1 bagaż do 10 kg 55x40x20 cm, usługa dodawana jest dla całej rezerwacji (wszystkich pasażerów). *Bagaż rejestrowany: 500 – 680 PLN / 1 szt. 20 kg w obie strony. Bagaż odprawiany przed kontrolą bezpieczeństwa przy stanowisku check-in. 
>>> Uwaga – karty pokładowe linii lotniczych Ryanair:
Informujemy że od 12.11.2025 linia lotnicza Ryanair akceptuje jedynie karty pokładowe w wersji elektronicznej. 
Wyjątek stanowią wyloty z Maroko, gdzie z elektronicznymi kartami pokładowymi należy podejść do stanowiska przewoźnika na lotnisku. Karty pokładowe zostaną wydane po zeskanowaniu kodu QR.
++ Wizz Air (W6), bezpłatnie: tylko 1 mała torebka - wymiary: 40x30x20 cm, max 10 kg.
Pierwszeństwo wejścia na pokład i 2 sztuki bagażu (na pokład) - Priorytet: ok 275 - 400 PLN / osobę/ obie strony. 1 mała torebka do 40x30x20 cm + 1 bagaż do 10 kg 55x40x23 cm, usługa może być dodana dla poszczególnych pasażerów. *Bagaż rejestrowany: 20 kg, cena 600 – 890 PLN.
++ Easyjet (U2): 45 x 36 x 20 cm, *Bagaż rejestrowany: 15 kg, cena 420 – 550 PLN.
+++ LOT (LO), Lufthansa (LH), Air France (AF), KLM (KL), TAP (TP), British Airways (BA), Alitalia (AZ), El Al (LY): 55x40x23 cm, 8 kg. *Bagaż rejestrowany: 23 kg, cena 265 - 400 PLN.
Serwis pokładowy - napoje, przekąski zwyczajowo nie jest zawarty w cenie przelotu. Gwarancja miejsc obok siebie w liniach lotniczych low cost (np. Ryanair, Wizzair, easyJet) dodatkowo płatna.

Uwaga – karty pokładowe linii lotniczych Ryanair:

Informujemy że od 12.11.2025 linia lotnicza Ryanair akceptuje jedynie karty pokładowe w wersji elektronicznej. 
Wyjątek stanowią wyloty z Maroko, gdzie z elektronicznymi kartami pokładowymi należy podejść do stanowiska przewoźnika na lotnisku. Karty pokładowe zostaną wydane po zeskanowaniu kodu QR. (update 05.11.2025)

Prezentowane w informacji opisy, opinie oraz zdjęcia przedstawiają subiektywne odczucia ich autora i nie stanowią części oficjalnego opisu obiektu organizatora turystyki (przedsiębiorcy turystycznego). Pokoje oraz udogodnienia mogą się różnić od zawartych w informacji, za co Travelplanet.pl S.A. nie ponosi odpowiedzialności. Oficjalny opis dostarczony przez organizatora turystyki znajdziesz na stronie poświęconej wybranej przez Ciebie imprezie turystycznej, po wskazaniu interesującego Cię terminu wyjazdu.

Nieoficjalny opis hotelu

Informacje o hotelu

  • Odległość od plaży Plaża 0 m
  • Odległość od lotniska Lotnisko 15 km
  • Klimatyzacja Klimatyzacja tak
  • Basen zewnętrzny Basen zewnętrzny tak
  • Basen wewnętrzny Basen wewnętrzny tak
  • Bezpłatne leżaki i parasole przy basenie Bezpłatne leżaki i parasole przy basenie tak
  • TV TV tak
  • Minibar, Bar Minibar tak
  • Lódowka Lódowka tak
  • Kącik dziecięcy, Plac zabaw, Basen dla dzieci Kącik dziecięcy tak
  • Tenis, Siatkówka Tenis tak
  • Surfing Surfing tak
  • Centrum nurkowania Centrum nurkowania tak
  • Fitness Fitness tak
  • Programy animacyjne Programy animacyjne tak
  • Ułatwienia dla niepełnosprawnych Ułatwienia dla niepełnosprawnych tak
  • Zwierzęta dozwolone Zwierzęta dozwolone tak
  • Hotelowa restauracja Hotelowa restauracja tak
  • Recepcja 24h Recepcja 24h tak
  • Wypożyczalnia rowerów Wypożyczalnia rowerów tak

Opinie o hotelu

Bardzo Dobry (Na podstawie 13 opinii)

Informacje dotyczące weryfikacji opinii

Ocena 4,4 / 5

Zakwaterowanie 4,5 / 5

Wyżywienie 4,3 / 5

Okolica 4,4 / 5

Cena 4,1 / 5

117. najwyższa ocena z 1347 hoteli w Cypr

Edit Klára T. S.

Ocena 5,0 / 5

Zweryfikowana opinia (Invia.hu) Data pobytu 30.9. - 7.10.2025 Oceniono: Październik 2025

Golden Bay Beach Ocena: 5/5 Cypr, Larnaka

Wszystko spełniło nasze oczekiwania. Bliskość hotelu do lotniska, jakość pokoju, udogodnienia, poziom obsługi, bliskość morza i, co było dla nas bardzo ważne, piaszczysta plaża z niewielkimi, łatwymi do przebycia przeszkodami i stopniowo pogłębiającym się morzem. W tym czasie nie było już tłoku, ani w jadalni, ani na plaży. Zawsze był wolny leżak, po tym jak zarezerwowaliśmy go na cały tydzień za pomocą karty, którą otrzymaliśmy w recepcji. Nawet jeśli go nie było, to i tak było mnóstwo wolnych leżaków. Przez cały dzień mieliśmy słoneczną pogodę, z temperaturami od 25 do 32 stopni, wieczorami również było przyjemnie, a wilgotność powietrza była nie do przebicia. To samo mogę powiedzieć o temperaturze morza, pływaliśmy w nim codziennie i było to przyjemne.

Wszystko spełniło nasze oczekiwania. Bliskość hotelu do lotniska, jakość pokoju, udogodnienia, poziom obsługi, bliskość morza i, co było dla nas bardzo ważne, piaszczysta plaża z niewielkimi, łatwymi do przebycia przeszkodami i stopniowo pogłębiającym się morzem. W tym czasie nie było już tłoku, ani w jadalni, ani na plaży. Zawsze był wolny leżak, po tym jak zarezerwowaliśmy go na cały tydzień za pomocą karty, którą otrzymaliśmy w recepcji. Nawet jeśli go nie było, to i tak było mnóstwo wolnych leżaków. Przez cały dzień mieliśmy słoneczną pogodę, z temperaturami od 25 do 32 stopni, wieczorami również było przyjemnie, a wilgotność powietrza była nie do przebicia. To samo mogę powiedzieć o temperaturze morza, pływaliśmy w nim codziennie i było to przyjemne.

Zakwaterowanie 5,0 / 5

Wyżywienie 5,0 / 5

Okolica 5,0 / 5

Cena 5,0 / 5

Zakwaterowanie
Ładny, wygodny pokój i łazienka z żelazkiem, suszarką do włosów, ekspresem do kawy, codziennym sprzątaniem i pościelą, zmianą ręczników, 1 butelką wody mineralnej dziennie, ale gdy poprosiliśmy, sprzątaczka chętnie dawała nam kolejną butelkę, minibaru nie brakowało. Była lodówka, ale nie była pełna, nie prosiliśmy o nią. Był telewizor i Wi-Fi, kapcie, szlafrok, standardowy żel pod prysznic w łazience itp. Pamiętam, że jest też sejf, ale z niego nie korzystaliśmy. Suszarka do ubrań jest na balkonie, odpływ poniżej, woda nie spływała z rozłożonych ubrań. Poprosiliśmy o boczny widok na morze, ale dzięki nachyleniu balkonu mieliśmy komfortowy widok na morze. Na każdym piętrze były 3 windy, więc czas oczekiwania był prawie zerowy. Może to być również spowodowane październikową datą.

Wyżywienie
Można było zjeść w restauracji wewnątrz hotelu i na tarasie. Poprosiliśmy o pełne wyżywienie, więc można było jeść prawie cały dzień, ale opcja all inclusive była dostępna, co byłoby stratą pieniędzy. Od słodyczy, przez sałatki, pieczenie, dania z grilla, owoce, sery, po zupy – wszystko było dostępne. Wybór był szeroki i jak dla nas bardzo smaczne. Nie było 200 rodzajów jedzenia, jak w Turcji, ale każdy mógł znaleźć coś dla siebie. Byliśmy bardzo zadowoleni z wyboru, smaku potraw i higieny. Był też bar na plaży, choć nie bezpośrednio przy plaży, a przy basenie, ale nas tam nie było.

Obsługa w hotelu
Obok recepcji znajduje się bar, z którego każdy może skorzystać. Przytulne tarasy z nastrojową atmosferą przy stolikach. Na piętrze -1 znajduje się mały sklepik z pamiątkami, a ręczniki plażowe można codziennie wymieniać na kartę, która również znajduje się na tym poziomie. Stamtąd można przejść na basen i plażę, które są zaledwie kilka kroków dalej. Jak wspomniałem, po przyjeździe otrzymujemy zieloną kartę z naszym imieniem i nazwiskiem, którą należy umieścić w pustym etui na parasole. Dwa leżaki z parasolem są do naszej dyspozycji tylko przez czas naszego pobytu (w naszym przypadku był to tydzień). Pracownicy są bardzo mili i pomocni.

Plaża
Bezpośrednio przy hotelu, kilka kroków od budynku, piaszczysta, powoli pogłębiająca się i bardzo przyjemna na początku października. Nie ma potrzeby wchodzenia po schodach, niezbyt stroma, zdecydowanie polecam osobom starszym.

Ta recenzja została automatycznie przetłumaczona za pomocą Google Translate

Czy ta recenzja była pomocna? (0) (0)

Milena K.

Ocena 4,3 / 5

Zweryfikowana opinia (Invia.cz) Data pobytu 4.9. - 15.9.2025 Oceniono: Wrzesień 2025

Golden Bay Beach Ocena: 5/5 Cypr, Larnaka

Urlop był doskonały. Jedyne, co zepsuło ogólne wrażenie, to transfer z lotniska do hotelu, a jeszcze gorzej z hotelu na lotnisko. Po przylocie na lotnisko nie było nikogo z biura podróży, a taksówkarz, dzięki pomocy przedstawiciela biura podróży, przyjechał po godzinie oczekiwania. Na lotnisko nie było żadnej wiadomości, a po skargach do przedstawiciela biura podróży, taksówkarz zażądał, abyśmy byli gotowi o 6:15. Po kilku skargach telefonicznych do przedstawiciela i dzięki pomocy hotelu, taksówkarz przyjechał o 7:15 i powiedział, że to była wyznaczona godzina. Poza tym taksówkarze byli pomocni i szybcy. Błąd ewidentnie leżał po stronie przedstawiciela biura podróży.

Urlop był doskonały. Jedyne, co zepsuło ogólne wrażenie, to transfer z lotniska do hotelu, a jeszcze gorzej z hotelu na lotnisko. Po przylocie na lotnisko nie było nikogo z biura podróży, a taksówkarz, dzięki pomocy przedstawiciela biura podróży, przyjechał po godzinie oczekiwania. Na lotnisko nie było żadnej wiadomości, a po skargach do przedstawiciela biura podróży, taksówkarz zażądał, abyśmy byli gotowi o 6:15. Po kilku skargach telefonicznych do przedstawiciela i dzięki pomocy hotelu, taksówkarz przyjechał o 7:15 i powiedział, że to była wyznaczona godzina. Poza tym taksówkarze byli pomocni i szybcy. Błąd ewidentnie leżał po stronie przedstawiciela biura podróży.

Zakwaterowanie 5,0 / 5

Wyżywienie 4,0 / 5

Okolica 4,0 / 5

Cena 4,0 / 5

Zakwaterowanie
Świetny

Wyżywienie
Różnorodny

Obsługa w hotelu
Świetny

Plaża
Bardzo dobry

Ta recenzja została automatycznie przetłumaczona za pomocą Google Translate

Czy ta recenzja była pomocna? (0) (0)

Filtruj opinie

Edit Klára T. S.

Ocena 5,0 / 5

Zweryfikowana opinia (Invia.hu) Data pobytu 30.9. - 7.10.2025 Oceniono: Październik 2025

Golden Bay Beach Ocena: 5/5 Cypr, Larnaka

Wszystko spełniło nasze oczekiwania. Bliskość hotelu do lotniska, jakość pokoju, udogodnienia, poziom obsługi, bliskość morza i, co było dla nas bardzo ważne, piaszczysta plaża z niewielkimi, łatwymi do przebycia przeszkodami i stopniowo pogłębiającym się morzem. W tym czasie nie było już tłoku, ani w jadalni, ani na plaży. Zawsze był wolny leżak, po tym jak zarezerwowaliśmy go na cały tydzień za pomocą karty, którą otrzymaliśmy w recepcji. Nawet jeśli go nie było, to i tak było mnóstwo wolnych leżaków. Przez cały dzień mieliśmy słoneczną pogodę, z temperaturami od 25 do 32 stopni, wieczorami również było przyjemnie, a wilgotność powietrza była nie do przebicia. To samo mogę powiedzieć o temperaturze morza, pływaliśmy w nim codziennie i było to przyjemne.

Wszystko spełniło nasze oczekiwania. Bliskość hotelu do lotniska, jakość pokoju, udogodnienia, poziom obsługi, bliskość morza i, co było dla nas bardzo ważne, piaszczysta plaża z niewielkimi, łatwymi do przebycia przeszkodami i stopniowo pogłębiającym się morzem. W tym czasie nie było już tłoku, ani w jadalni, ani na plaży. Zawsze był wolny leżak, po tym jak zarezerwowaliśmy go na cały tydzień za pomocą karty, którą otrzymaliśmy w recepcji. Nawet jeśli go nie było, to i tak było mnóstwo wolnych leżaków. Przez cały dzień mieliśmy słoneczną pogodę, z temperaturami od 25 do 32 stopni, wieczorami również było przyjemnie, a wilgotność powietrza była nie do przebicia. To samo mogę powiedzieć o temperaturze morza, pływaliśmy w nim codziennie i było to przyjemne.

Zakwaterowanie 5,0 / 5

Wyżywienie 5,0 / 5

Okolica 5,0 / 5

Cena 5,0 / 5

Zakwaterowanie
Ładny, wygodny pokój i łazienka z żelazkiem, suszarką do włosów, ekspresem do kawy, codziennym sprzątaniem i pościelą, zmianą ręczników, 1 butelką wody mineralnej dziennie, ale gdy poprosiliśmy, sprzątaczka chętnie dawała nam kolejną butelkę, minibaru nie brakowało. Była lodówka, ale nie była pełna, nie prosiliśmy o nią. Był telewizor i Wi-Fi, kapcie, szlafrok, standardowy żel pod prysznic w łazience itp. Pamiętam, że jest też sejf, ale z niego nie korzystaliśmy. Suszarka do ubrań jest na balkonie, odpływ poniżej, woda nie spływała z rozłożonych ubrań. Poprosiliśmy o boczny widok na morze, ale dzięki nachyleniu balkonu mieliśmy komfortowy widok na morze. Na każdym piętrze były 3 windy, więc czas oczekiwania był prawie zerowy. Może to być również spowodowane październikową datą.

Wyżywienie
Można było zjeść w restauracji wewnątrz hotelu i na tarasie. Poprosiliśmy o pełne wyżywienie, więc można było jeść prawie cały dzień, ale opcja all inclusive była dostępna, co byłoby stratą pieniędzy. Od słodyczy, przez sałatki, pieczenie, dania z grilla, owoce, sery, po zupy – wszystko było dostępne. Wybór był szeroki i jak dla nas bardzo smaczne. Nie było 200 rodzajów jedzenia, jak w Turcji, ale każdy mógł znaleźć coś dla siebie. Byliśmy bardzo zadowoleni z wyboru, smaku potraw i higieny. Był też bar na plaży, choć nie bezpośrednio przy plaży, a przy basenie, ale nas tam nie było.

Obsługa w hotelu
Obok recepcji znajduje się bar, z którego każdy może skorzystać. Przytulne tarasy z nastrojową atmosferą przy stolikach. Na piętrze -1 znajduje się mały sklepik z pamiątkami, a ręczniki plażowe można codziennie wymieniać na kartę, która również znajduje się na tym poziomie. Stamtąd można przejść na basen i plażę, które są zaledwie kilka kroków dalej. Jak wspomniałem, po przyjeździe otrzymujemy zieloną kartę z naszym imieniem i nazwiskiem, którą należy umieścić w pustym etui na parasole. Dwa leżaki z parasolem są do naszej dyspozycji tylko przez czas naszego pobytu (w naszym przypadku był to tydzień). Pracownicy są bardzo mili i pomocni.

Plaża
Bezpośrednio przy hotelu, kilka kroków od budynku, piaszczysta, powoli pogłębiająca się i bardzo przyjemna na początku października. Nie ma potrzeby wchodzenia po schodach, niezbyt stroma, zdecydowanie polecam osobom starszym.

Ta recenzja została automatycznie przetłumaczona za pomocą Google Translate

Czy ta recenzja była pomocna? (0) (0)

Milena K.

Ocena 4,3 / 5

Zweryfikowana opinia (Invia.cz) Data pobytu 4.9. - 15.9.2025 Oceniono: Wrzesień 2025

Golden Bay Beach Ocena: 5/5 Cypr, Larnaka

Urlop był doskonały. Jedyne, co zepsuło ogólne wrażenie, to transfer z lotniska do hotelu, a jeszcze gorzej z hotelu na lotnisko. Po przylocie na lotnisko nie było nikogo z biura podróży, a taksówkarz, dzięki pomocy przedstawiciela biura podróży, przyjechał po godzinie oczekiwania. Na lotnisko nie było żadnej wiadomości, a po skargach do przedstawiciela biura podróży, taksówkarz zażądał, abyśmy byli gotowi o 6:15. Po kilku skargach telefonicznych do przedstawiciela i dzięki pomocy hotelu, taksówkarz przyjechał o 7:15 i powiedział, że to była wyznaczona godzina. Poza tym taksówkarze byli pomocni i szybcy. Błąd ewidentnie leżał po stronie przedstawiciela biura podróży.

Urlop był doskonały. Jedyne, co zepsuło ogólne wrażenie, to transfer z lotniska do hotelu, a jeszcze gorzej z hotelu na lotnisko. Po przylocie na lotnisko nie było nikogo z biura podróży, a taksówkarz, dzięki pomocy przedstawiciela biura podróży, przyjechał po godzinie oczekiwania. Na lotnisko nie było żadnej wiadomości, a po skargach do przedstawiciela biura podróży, taksówkarz zażądał, abyśmy byli gotowi o 6:15. Po kilku skargach telefonicznych do przedstawiciela i dzięki pomocy hotelu, taksówkarz przyjechał o 7:15 i powiedział, że to była wyznaczona godzina. Poza tym taksówkarze byli pomocni i szybcy. Błąd ewidentnie leżał po stronie przedstawiciela biura podróży.

Zakwaterowanie 5,0 / 5

Wyżywienie 4,0 / 5

Okolica 4,0 / 5

Cena 4,0 / 5

Zakwaterowanie
Świetny

Wyżywienie
Różnorodny

Obsługa w hotelu
Świetny

Plaża
Bardzo dobry

Ta recenzja została automatycznie przetłumaczona za pomocą Google Translate

Czy ta recenzja była pomocna? (0) (0)

Ferenc H.

Ocena 4,8 / 5

Zweryfikowana opinia (Invia.hu) Data pobytu 9.7. - 18.7.2025 Oceniono: Lipiec 2025

Golden Bay Beach Ocena: 5/5 Cypr, Larnaka

+++

+++

Zakwaterowanie 5,0 / 5

Wyżywienie 5,0 / 5

Okolica 4,0 / 5

Cena 5,0 / 5

Zakwaterowanie
+++

Wyżywienie
+++

Obsługa w hotelu
+++

Plaża
+++

Ta recenzja została automatycznie przetłumaczona za pomocą Google Translate

Czy ta recenzja była pomocna? (0) (0)

Dagmar K.

Ocena 4,8 / 5

Zweryfikowana opinia (Invia.cz) Data pobytu 18.6. - 9.7.2025 Oceniono: Lipiec 2025

Golden Bay Beach Ocena: 5/5 Cypr, Larnaka

Cudowne wakacje w idealnych warunkach

Cudowne wakacje w idealnych warunkach

Zakwaterowanie 4,8 / 5

Wyżywienie 5,0 / 5

Okolica 5,0 / 5

Cena 4,5 / 5

Zakwaterowanie
Hotel położony jest tuż przy piaszczystej plaży z własnym ogrodem. Pokoje są przestronne, w pełni wyposażone i funkcjonalne. Łatwy dojazd autobusem do centrum Larnaki.

Wyżywienie
Dwie przestronne sale restauracyjne bez tłumów i kolejek. Możliwość spożywania posiłków wewnątrz i na dużym tarasie z widokiem na ogród i morze. Jedzenie jest różnorodne i pyszne, od owoców, sałatek, ciast, dań głównych, dodatków i owoców.

Obsługa w hotelu
Żadnych skarg, kompleksowa obsługa, zawsze chętna do pomocy. Codzienne sprzątanie pokoi, szybka reakcja na prośby. Stoliki w jadalni zawsze gotowe, szybkie sprzątanie, natychmiastowa oferta napojów. Obsługa przy basenie i na plaży bardzo pomocna, zawsze na miejscu.

Plaża
Piaszczysta plaża, morze piasku. Mnóstwo parasoli, własny system rezerwacji parasoli i leżaków w wybranej lokalizacji na cały pobyt.

Ta recenzja została automatycznie przetłumaczona za pomocą Google Translate

Czy ta recenzja była pomocna? (0) (0)

Klient chciał pozostać anonimowy

Ocena 4,7 / 5

Zweryfikowana opinia (Invia.cz) Data pobytu 29.9. - 10.10.2024 Oceniono: Październik 2024

Golden Bay Beach Ocena: 5/5 Cypr, Larnaka

Doskonałe wakacje bez problemów.

Doskonałe wakacje bez problemów.

Zakwaterowanie 4,8 / 5

Wyżywienie 5,0 / 5

Okolica 4,5 / 5

Cena 4,5 / 5

Czy ta recenzja była pomocna? (1) (0)

Nie udało się znaleźć oferty Twoich marzeń?

Zadzwoń lub wyślij zapytanie, a my wyszukamy dla Ciebie wyjazd, który będziesz długo i mile wspominać!

Jesteśmy dostępni 7 dni/tyg. 8:00-23:00.

+48 71 771 76 83

Ładuję

Ładowanie położenia hotelu i opisu...

Pogoda

Aktualna pogoda

  • Temperatura powietrza 18 °C

  • Temperatura wody 20 °C

Najlepsze miesiące na wakacje w tym miejscu

  • Najlepszy
  • Dobry
  • Niski sezon
  1. Styczeń: Niski sezon
  2. Luty: Niski sezon
  3. Marzec: Dobry
  4. Kwiecień: Dobry
  5. Maj: Najlepszy
  6. Czerwiec: Najlepszy
  7. Lipiec: Najlepszy
  8. Sierpień: Najlepszy
  9. Wrzesień: Najlepszy
  10. Październik: Najlepszy
  11. Listopad: Dobry
  12. Grudzień: Niski sezon

Więcej hoteli, które mogą Cię zainteresować