od 266 za osobę

Wybierz termin

Wybraliśmy dla was

Obserwuj spodziewany rozwój cen w nadchodzących miesiącach

Wybierz termin

Nieoficjalny opis hotelu

Numer hotelu: 113 347

Kraj

CHORWACJA

Położenie

 ok. 500 m od centrum Novalja, na terenie parku.

Plaża

 żwirowa, ok. 50 m od obiektu, leżaki i parasole na plaży za opłatą.

Wyposażenie

 recepcja, hol z lobby, sala śniadaniowa, restauracja, bar, kawiarnia, taras.

Zakwaterowanie

 pokoje dwuosobowe standard (ok. 18 m2): wanna lub prysznic, WC, suszarka, telefon, TV, WiFi, klimatyzacja, sejf, mini bar (za opłatą). Pokoje dwuosobowe premium (ok. 18 m2): wyposażone jak pokoje dwuosobowe standard.

Wyżywienie

 ze śniadaniami lub z dwoma posiłkami, w formie bufetu.

Sport

 Za opłatą: tenis, oferta sportów wodnych.

Wellness

 basen zewnętrzny (ok. 150 m2), leżaki i parasole w cenie.

Opłata klimatyczna

 płatna na miejscu.

Łóżeczko dla dziecka

 do 2 lat ok. 5 EUR/dzień (na zapytanie). 

Parkowanie

 w cenie. 

Zwierzę domowe

 hotel nie akceptuje zwierząt.

Kategoria Nekera

3 gwiazdki, kategoria lokalna: 3 gwiazdki.
Przyjazd od godz. 14:00, wyjazd do godz. 10:00.

Cena zawiera

Noclegi, wyżywienie zgodnie z rezerwacją, ubezpieczenie, telefoniczną opiekę rezydenta. Dodatkowo w przypadku imprez pakietowych z przelotem, oprócz ww. świadczeń w cenie zawarty jest: przelot, opłata lotniskowa, opłata za wylot z lotniska lokalnego, transfer lotnisko-hotel-lotnisko (chyba, że dana oferta stanowi inaczej), telefoniczna lub bezpośrednia opieka rezydenta.W przypadku imprez turystycznych opartych o przeloty przewóz bagażu może być nieuwzględniony w cenie (standardowo przy przelotach czarterowych w cenie zawarty jest bagaż 20 kg/osoba).W zależności od linii lotniczej dopłata waha się od 0 do ok 500 zł/bagaż. Przykładowe linie lotnicze, gdzie bagaż jest dodatkowo płatny to: FR (Ryanair), W6 (WizzAir), LO (Lot).

Ważne

W związku ze zmianami w przepisach sanitarnych oraz przekraczania granicy w poszczególnych krajach Nekera przygotowała listę wymaganych procedur wjazdowych do danego kraju - https://www.nekera.pl/bezpieczne-wakacje/ Zachęcamy do sprawdzenia tych informacji przed Państwa wyjazdem
TELEFONICZNA OPIEKA W JEZYKU POLSKIM
 

Mocne strony

- ok. 50 m od plaży

Prezentowane w informacji opisy, opinie oraz zdjęcia przedstawiają subiektywne odczucia ich autora i nie stanowią części oficjalnego opisu obiektu organizatora turystyki (przedsiębiorcy turystycznego). Pokoje oraz udogodnienia mogą się różnić od zawartych w informacji, za co Travelplanet.pl S.A. nie ponosi odpowiedzialności. Oficjalny opis dostarczony przez organizatora turystyki znajdziesz na stronie poświęconej wybranej przez Ciebie imprezie turystycznej, po wskazaniu interesującego Cię terminu wyjazdu.

Informacje o hotelu

  • Odległość od plaży 20 m
  • Odległość od centrum miasta 300 m
  • Klimatyzacja tak
  • Basen zewnętrzny tak
  • Leżaki i parasole przy basenie tak
  • TV tak
  • Minibar, Bar tak
  • Lódowka tak
  • Tenis, Siatkówka tak
  • Surfing tak
  • Fitness tak
  • Basen dla dzieci tak
  • Hotelowa restauracja tak
  • Kawiarnia tak
  • Wypożyczalnia rowerów tak
  • Wifi tak

Opinie o hotelu

Ocena 1,9/5
Travelplanet

Słabo (1 ocena hotelu)

Zakwaterowanie 1,2/5

Wyżywienie 2,0/5

Okolica 4,0/5

130. najwyższa ocena z 555 hoteli w Wyspa Pag

Magda

Ocena 1,9/5
Zakładając że jedziemy do hotelu 2 * nie spodziewaliśmy się luksusów. Nie mniej jednak : - nigdy wcześniej nie miałam do czynienia z tak obceswą obsł
Całkowita ocena

Zakładając że jedziemy do hotelu 2 * nie spodziewaliśmy się luksusów. Nie mniej jednak :

- nigdy wcześniej nie miałam do czynienia z tak obceswą obsługa zarówno na recepcji jak i przez menadżera hotelu.Przy rezerwacji nie zostaliśmy poinformowani ze będziemy ulokowano w pawilonach przy hotelu ( wygląd pawilonów to w przybliżeniu nasze nadmorskie ośrodki wczasowe ze wcześniej ych kat 70tych).Pomimo że byliśmy z teściami a teść jest osobą niepełnosprawna po amputacji nogi i potrzebuje pomocy w chodzeniu po schodach i wchodzeniu do wanny bo niestety pokoju z kabiną prysznicową nie było - usłyszeliśmy ze nie ma możliwości ulokowana nas w jednym budynku a następnym razem trzeba patrzeć ci się rezerwuje.To cytat z pani z recepcji.

- w pokoju nr 426 w pawilonie śmierdziało szambem z toalety tak okropnie ze dziecko nie chciało się w nim załatwić. Wezwany pan z obsługi technicznej zalecił codzienne zalewanie toalety odpowiednikiem polskiego kreta ????

- pokoje nie są sprzątane

- na stołówce jest tak zorganizowane nakładanie posiłków ze należy dostać w kolejce kilkudziesięciuosobowej. Niektórzy wczasowicze formowania kolejki juz przed otwarciem restauracji żeby skrócić czas oczekiwania. Brak czarnej herbaty.Notorycznie brak szklanek.

Jedyny plus hotelu to lokalizacja.

Zakwaterowanie 1,2/5

Wyżywienie 2,0/5

Okolica 4,0/5

Czy ta recenzja była pomocna? (0) (0)

Filtruj opinie

Magda

Ocena 1,9/5
Zakładając że jedziemy do hotelu 2 * nie spodziewaliśmy się luksusów. Nie mniej jednak : - nigdy wcześniej nie miałam do czynienia z tak obceswą obsługa zarówno na recepcji jak i przez menadżera hotelu.Przy rezerwacji nie zostaliśmy poinformowani ze będziemy ulokowano w pawilonach przy hotelu ( wygląd pawilonów to w przybliżeniu nasze nadmorskie ośrodki wczasowe ze wcześniej ych kat 70tych).Pomim
Całkowita ocena

Zakładając że jedziemy do hotelu 2 * nie spodziewaliśmy się luksusów. Nie mniej jednak :

- nigdy wcześniej nie miałam do czynienia z tak obceswą obsługa zarówno na recepcji jak i przez menadżera hotelu.Przy rezerwacji nie zostaliśmy poinformowani ze będziemy ulokowano w pawilonach przy hotelu ( wygląd pawilonów to w przybliżeniu nasze nadmorskie ośrodki wczasowe ze wcześniej ych kat 70tych).Pomimo że byliśmy z teściami a teść jest osobą niepełnosprawna po amputacji nogi i potrzebuje pomocy w chodzeniu po schodach i wchodzeniu do wanny bo niestety pokoju z kabiną prysznicową nie było - usłyszeliśmy ze nie ma możliwości ulokowana nas w jednym budynku a następnym razem trzeba patrzeć ci się rezerwuje.To cytat z pani z recepcji.

- w pokoju nr 426 w pawilonie śmierdziało szambem z toalety tak okropnie ze dziecko nie chciało się w nim załatwić. Wezwany pan z obsługi technicznej zalecił codzienne zalewanie toalety odpowiednikiem polskiego kreta ????

- pokoje nie są sprzątane

- na stołówce jest tak zorganizowane nakładanie posiłków ze należy dostać w kolejce kilkudziesięciuosobowej. Niektórzy wczasowicze formowania kolejki juz przed otwarciem restauracji żeby skrócić czas oczekiwania. Brak czarnej herbaty.Notorycznie brak szklanek.

Jedyny plus hotelu to lokalizacja.

Zakwaterowanie 1,2/5

Wyżywienie 2,0/5

Okolica 4,0/5

Czy ta recenzja była pomocna? (0) (0)

Ładuję

Ładowanie położenia hotelu i opisu...