Aktualne do Chorwacji

Hotel Miramare

Ocena: 4/5

Chorwacja, Dalmacja północna, Vodice

Klienci nie ocenili jeszcze tego hotelu Hotel nie został oceniony

Wyświetl wszystkie recenzje

Więcej o hotelu

od 496 za os.

Wybierz termin

Wybraliśmy dla was

Prognozowane ceny wycieczek w nadchodzących miesiącach

Wykres przedstawia prognozowane ceny wycieczek w nadchodzących miesiącach

Minimalna cena za osobę z możliwymi różnicami w czasie trwania podróży

Wybierz termin

Nieoficjalny opis hotelu

Informacje o destynacji:

Klienci mają możliwość skorzystania z linii alarmowej dostępnej w języku polskim 24h/7  (Szczegółowe informacje klienci znajdą w dokumentach podróży).

Cena zawiera:

Przelot - Zakwaterowanie – Ubezpieczenie: KL NNW Bagaż . OFERTA NIE ZAWIERA TRANSFERU Z/DO LOTNISKA!
Przy zakupie samego hotelu nie jest zawarty przelot.

Ważne informacje:

Nasze ceny są aktualizowane i obowiązują w momencie zakładania rezerwacji. Dzięki nowoczesnej technologii dynamicznego pakietowania, oferty są odświeżane 24h/7. Potwierdzamy koszt rezerwacji niezwłocznie tego samego dnia (dni robocze).

Położenie - Hotel Miramare:

Hotel Miramare położony jest bezpośrednio przy plaży w Vodice. Centrum miasta z lokalami rozrywkowymi i restauracjami oddalone jest o ok. 300 metrów (ok. 10 minut spacerem). Lotniska w Splicie i Zadarze oddalone są o ok. 75 km.

Adres - Hotel Miramare:


Ljudevita Gaja 4 , HR-22211 Vodice - Chorwacja
Tel: +385 22 440 927  ,  Web:  www.miramare-vodice.com

Wyposażenie:

Goście mogą rozgościć się w jednym z 61 przytulnych pokoi. Na większość pięter można dostać się za pomocą windy. Na miejscu znajduje się przechowalnia bagażu, sejf i kantor wymiany walut. Wi-Fi umożliwia dostęp do internetu również w pomieszczeniach ogólnodostępnych. Pomocą w rezerwacji wycieczek służy Państwu nasz tour-desk. Hotel dysponuje szeregiem udogodnień dla niepełnosprawnych. Na urozmaiconą ofertę gastronomiczną składają się restauracja, kawiarnia i bar. W obrębie obiektu znajduje się ogród. Na terenie obiektu znajduje się również sala telewizyjna. Auto pozostawić można w garażu oraz na parkingu. Rowery będą bezpieczne w naszej przechowalni. Do pozostałych oferowanych na miejscu usług należą: wielojęzyczny personel, 24-godzinna ochrona, wypożyczalnia samochodów, transfer hotelowy, serwis pokojowy i pralnia. Istnieje możliwość skorzystania z transportu wahadłowego. Wsparciem w sferze biznesowej jest faks.

Pokoje:

Pokoje wyposażone są w klimatyzację i centralne ogrzewanie. Większość pokoi posiada balkon z widokiem na okolicę. Urzekającą atmosferę wielu kwater podkreśla widok na morze. Pokoje dysponują łóżkiem podwójnym i sofą. Opcjonalnie dostępne są oddzielne sypialnie. Na życzenie dostępne są dostawki oraz łóżeczka dziecięce. Ponadto skorzystać można z sejfu i minibarku. Kolejnym udogodnieniem jest prasa do spodni. Do wyposażenia należą również internet, telefon, telewizor i Wi-Fi (bezpłatnie). Dostępne są pokoje przystosowane dla osób poruszających się na wózkach inwalidzkich. W łazience znajduje się prysznic. W łazience goście znajdą suszarkę do włosów. Obiekt oferuje pokoje dla niepalących.

Wyżywienie:

Dostępne warianty żywieniowe to wyżywienie częściowe i wyżywienie pełne. W ofercie gastronomicznej znajdują się śniadanie i obiad. Dania dietetyczne, potrawy bezglutenowe i potrawy wegetariańskie mogą być przygotowane na życzenie gościa. Polecamy również inne opcje żywieniowe.

Oferta sportowo-rozrywkowa:

Na terenie hotelu znajduje się basen otwarty oraz brodzik dla dzieci. Do dyspozycji gości jest również taras oraz taras do opalania wraz z leżakami i parasolami przeciwsłonecznymi. W ofercie baru znajdują się napoje orzeźwiające. Pasjonatom sportu proponujemy rower / rower górski. Narty wodne, windsurfing, rower wodny, przejażdżki na bananie wodnym, kanadyjki, żeglowanie i snorkeling zapewnią mnóstwo dobrej zabawy amatorom sportów wodnych. Gościom pragnącym zachować dobrą formę polecamy studio fitness. W Strefie Wellness zapraszamy Państwa do skorzystania z zabiegów masażu. Doskonałą formą relaksu i urozmaiceniem czasu wolnego będzie program animacyjny, dyskoteka i night-club.

Informacje dodatkowe (Pokoje Ekonomiczne/ Promocyjne/ Aneks/ Run Of the House):

Pokoje ekonomiczne (pokoje eko, Ecco-Rooms) , pokoje promocyjne (promo, promotion room), pokoje Run Of the House lub Pokoje Aneks (Annex – typ pokoju bez kuchni) zazwyczaj różnią się od pokoi standardowych wielkością, wyposażeniem, lokalizacją i widokiem. Ten rodzaj pokoju zostanie przydzielony niezależnie przez hotelarza na miejscu, w zależności od dostępności.

Podatek Turystyczny - Chorwacja:

W cenie nie jest zawarty: Podatek turystyczny (ok. 1.5 Euro/dzień dla osób powyżej 12 roku życia, cena może ulec zmienia, nie ponosimy odpowiedzialności), wycieczki fakultatywne, wydatki własne, dodatkowe ubezpieczenia.

Kaucja w hotelach, Kilamtyzacja, Wi-Fi, dzieci poniżej 18 i inne:

Kaucja (inaczej depozyt zabezpieczający) to określona kwota pieniędzy pobierana przez część hoteli podczas zameldowania. Hotele pobierają taki depozyt, aby zabezpieczyć koszty dodatkowe, jakie powstają w związku z pobytem gościa w hotelu.Kaucja (deposit) może zostać zablokowana na karcie kredytowej w formie preautoryzacji  lub alternatywnie można dokonać wpłaty gotówkowej w recepcji. Wysokość kaucji ustalana jest przez hotel. Kaucja (deposit) podlega zwrotowi w przypadku braku dodatkowych kosztów.
Nie wszystkie pokoje są wyposażane w sejfy, telefony oraz inne dodatkowe sprzęty. W przypadku szczegółowego opisu, prosimy o kontakt z naszym działem call center.

Jeśli hotele mają takie udogodnienia, jak klimatyzacja lub sieć WIFI, nie oznacza to, że są one bezpłatne. Informujemy, że niektóre hotele pobierają dodatkową opłatę za korzystanie z klimatyzacji lub Wi-Fi. Tak jest w przypadku wielu hoteli i apartamentów w Europie, na przykład we Włoszech, Grecji, Cyprze, Bułgarii, Portugalii i Hiszpanii.

Dzieci poniżej 18 roku - Wymagania wiekowe dotyczące pobytu:
Wszyscy Goście muszą mieć ukończone 18 lat, aby móc samodzielnie zameldować się i przebywać w pokoju.
Jeśli rodziny z dziećmi zarezerwują 2 pokoje, rodzice są odpowiedzialni za oba pokoje, nawet jeśli dzieci przebywają samodzielnie w oddzielnym pokoju.
Osoby niepełnoletnie:
Osoby niepełnoletnie poniżej 18 roku życia mogą przebywać na terenie obiektu wyłącznie w towarzystwie stałych, okazjonalnych opiekunów prawnych lub dorosłych opiekunów będących członkami rodziny i posiadających oficjalne zezwolenie właściwych organów kraju wysyłającego.

Hotel Check-in / Check-out:

Proszę zwrócić uwagę, że zgodnie z międzynarodowym standardem dobra hotelowa:
- zaczyna się meldunkiem - od ok. godziny 14:00- 15:00 w dniu przyjazdu 
- kończy się po wymeldowaniu - do ok. godziny 11:00 - 12:00 w dniu wyjazdu 
Godziny te mogą nieznacznie różnić się w zależności od kraju i hotelu.
Dostęp do wszelkich wykupionych usług hotelowych, w tym posiłków i napojów, jest możliwy tylko w godzinach meldunku w hotelu.
W przypadku opcji half board, full board i all inclusive pierwszym dostępnym posiłkiem po godzinie meldunku jest zazwyczaj lunch (wydawany w godzinach urzędowania restauracji hotelowej), w przypadku pobytu ze śniadaniem, jest ono serwowane następnego dnia rano.
Część hoteli oferuje odpłatną możliwość wcześniejszego meldunku i późniejszego wymeldowania. Potrzebę taką należy zgłosić bezpośrednio na recepcji w dniu przyjazdu, a jej realizacja zależna jest od dostępności pokoi w hotelu, w danym dniu.

Ważne - Przeloty nocne:

W przypadku nocnych przelotów i przybyciu na miejsce o godzinie 04:00 i późniejszej, zameldowanie w hotelu nastąpi dopiero o godzinie 14:00.
W przypadku nocnych lotów powrotnych i wylotu do godziny 04:00 dnia następnego wymeldowanie z hotelu następuje o 12:00 dnia poprzedniego.
Istnieje możliwość przedłużenia doby hotelowej lub wcześniejszego zameldowania za dodatkową opłatą w zależności od dostępności pokoi po uprzednim zapytaniu w recepcji hotelowej.

Informacje odnośnie przelotów samolotem:

Wszystkie przeloty na destynacjach oferowanych przez TOP Touristik odbywają się zgodnie z Ogólnymi Warunkami Przewozu Pasażerów i Bagażu danego przewoźnika.
W przypadku tanich linii lotniczych oraz regularnych linii lotniczych na krótkich dystansach cena zawiera tylko bagaż podręczny. Istnieje możliwość dokupienia bagażu rejestrowanego za dodatkową opłatą (*). Podane ceny bagażu obowiązują do momentu zakupu rezerwacji lotniczej (biletu), cena bagażu po zakupie biletów zwiększa się.
+ W przypadku czarterów np. Travel Service, Enter Air cena zawiera bagaż podręczny 5 kg oraz bagaż rejestrowany 15 kg.
+ Smartwings (QS) : 55x40x23 cm, 8 kg. *Bagaż rejestrowany: 23 kg, cena 270 - 390 PLN
++ Ryanair & Buzz (FR), bezpłatnie: tylko 1 mała torebka - wymiary: 40x30x20 cm, max. 10 kg.
Pierwszeństwo wejścia na pokład i 2 sztuki bagażu (na pokład) - Priorytet: ok 220 – 250 PLN/ osobę/ obie strony. 1 mała torebka do 40x30x20 cm + 1 bagaż do 10 kg 55x40x20 cm, usługa dodawana jest dla całej rezerwacji (wszystkich pasażerów). *Bagaż rejestrowany: 500 – 680 PLN / 1 szt. 20 kg w obie strony. Bagaż odprawiany przed kontrolą bezpieczeństwa przy stanowisku check-in. 
>>> Uwaga – karty pokładowe linii lotniczych Ryanair:
Informujemy że od 12.11.2025 linia lotnicza Ryanair akceptuje jedynie karty pokładowe w wersji elektronicznej. 
Wyjątek stanowią wyloty z Maroko, gdzie z elektronicznymi kartami pokładowymi należy podejść do stanowiska przewoźnika na lotnisku. Karty pokładowe zostaną wydane po zeskanowaniu kodu QR.
++ Wizz Air (W6), bezpłatnie: tylko 1 mała torebka - wymiary: 40x30x20 cm, max 10 kg.
Pierwszeństwo wejścia na pokład i 2 sztuki bagażu (na pokład) - Priorytet: ok 275 - 400 PLN / osobę/ obie strony. 1 mała torebka do 40x30x20 cm + 1 bagaż do 10 kg 55x40x23 cm, usługa może być dodana dla poszczególnych pasażerów. *Bagaż rejestrowany: 20 kg, cena 600 – 890 PLN.
++ Easyjet (U2): 45 x 36 x 20 cm, *Bagaż rejestrowany: 15 kg, cena 420 – 550 PLN.
+++ LOT (LO), Lufthansa (LH), Air France (AF), KLM (KL), TAP (TP), British Airways (BA), Alitalia (AZ), El Al (LY): 55x40x23 cm, 8 kg. *Bagaż rejestrowany: 23 kg, cena 265 - 400 PLN.
Serwis pokładowy - napoje, przekąski zwyczajowo nie jest zawarty w cenie przelotu. Gwarancja miejsc obok siebie w liniach lotniczych low cost (np. Ryanair, Wizzair, easyJet) dodatkowo płatna.

Uwaga – karty pokładowe linii lotniczych Ryanair:

Informujemy że od 12.11.2025 linia lotnicza Ryanair akceptuje jedynie karty pokładowe w wersji elektronicznej. 
Wyjątek stanowią wyloty z Maroko, gdzie z elektronicznymi kartami pokładowymi należy podejść do stanowiska przewoźnika na lotnisku. Karty pokładowe zostaną wydane po zeskanowaniu kodu QR. (update 05.11.2025)

Prezentowane w informacji opisy, opinie oraz zdjęcia przedstawiają subiektywne odczucia ich autora i nie stanowią części oficjalnego opisu obiektu organizatora turystyki (przedsiębiorcy turystycznego). Pokoje oraz udogodnienia mogą się różnić od zawartych w informacji, za co Travelplanet.pl S.A. nie ponosi odpowiedzialności. Oficjalny opis dostarczony przez organizatora turystyki znajdziesz na stronie poświęconej wybranej przez Ciebie imprezie turystycznej, po wskazaniu interesującego Cię terminu wyjazdu.

Nieoficjalny opis hotelu

Informacje o hotelu

  • Odległość od plaży Plaża 50 m
  • Odległość od centrum miasta Centrum miasta 600 m
  • Klimatyzacja Klimatyzacja tak
  • Basen zewnętrzny Basen zewnętrzny tak
  • Bezpłatne leżaki i parasole przy basenie Bezpłatne leżaki i parasole przy basenie tak
  • TV TV tak
  • Minibar, Bar Minibar tak
  • Surfing Surfing tak
  • Fitness Fitness tak
  • Ułatwienia dla niepełnosprawnych Ułatwienia dla niepełnosprawnych tak
  • Basen dla dzieci Basen dla dzieci tak
  • Zwierzęta dozwolone Zwierzęta dozwolone tak
  • Hotelowa restauracja Hotelowa restauracja tak
  • Kawiarnia Kawiarnia tak
  • Wifi Wifi tak

Opinie o hotelu

Bardzo Dobry (Na podstawie 3 opinii)

Informacje dotyczące weryfikacji opinii

Ocena 4,5 / 5

Zakwaterowanie 4,7 / 5

Wyżywienie 4,5 / 5

Okolica 4,3 / 5

Cena 4,0 / 5

17. najwyższa ocena z 1658 hoteli w Dalmacja północna

Štefan

Ocena 4,2 / 5

Zweryfikowana opinia (Invia.sk) Data pobytu 8.7. - 14.7.2025 Oceniono: Lipiec 2025

Miramare Ocena: 4/5 Chorwacja, Dalmacja północna

Byliśmy mile zaskoczeni. Obsługa, jedzenie, otoczenie – wszystko było w porządku. Jedyne, czego brakowało, to możliwość skorzystania z wody z automatu wieczorem – trzeba było ją zamówić.

Byliśmy mile zaskoczeni. Obsługa, jedzenie, otoczenie – wszystko było w porządku. Jedyne, czego brakowało, to możliwość skorzystania z wody z automatu wieczorem – trzeba było ją zamówić.

Zakwaterowanie 4,0 / 5

Wyżywienie 4,5 / 5

Okolica 4,0 / 5

Cena 4,0 / 5

Czy ta recenzja była pomocna? (0) (0)

Iva S.

Ocena 5,0 / 5

Zweryfikowana opinia (Invia.cz) Data pobytu 2.9. - 7.9.2023 Oceniono: Wrzesień 2023

Miramare Ocena: 4/5 Chorwacja, Dalmacja północna

Bardzo ładny hotel z pięknym basenem i wspaniałą obsługą. Bardzo nam się tam podobało. Doskonałe śniadanie, obiadokolacja serwowana, smacznie.

Bardzo ładny hotel z pięknym basenem i wspaniałą obsługą. Bardzo nam się tam podobało. Doskonałe śniadanie, obiadokolacja serwowana, smacznie.

Zakwaterowanie 5,0 / 5

Wyżywienie 5,0 / 5

Okolica 5,0 / 5

Cena 5,0 / 5

Zakwaterowanie
Hotel z windą, parking przed hotelem lub w garażu podziemnym za opłatą. Piękny czysty basen, leżaki i parasole oraz bezpłatna wypożyczalnia ręczników. Cisza i spokój, jak na początek września, jest mniej ludzi zarówno w hotelu, jak i na plażach.

Wyżywienie
Śniadania były bardzo dobre. Obiad podany, zupa, trzy dania do wyboru. Zawsze w ofercie dania rybne i wegetariańskie. Bogate sałatki warzywne i desery. Wszystko nam się podobało.

Plaża
Plaża jest czysta, kamienista, w niewielkiej odległości od hotelu i piaszczysta. Vodice są ładne, tętniące życiem, promenady wokół wybrzeża ????

Ta recenzja została automatycznie przetłumaczona za pomocą Google Translate

Czy ta recenzja była pomocna? (0) (0)

Filtruj opinie

Štefan

Ocena 4,2 / 5

Zweryfikowana opinia (Invia.sk) Data pobytu 8.7. - 14.7.2025 Oceniono: Lipiec 2025

Miramare Ocena: 4/5 Chorwacja, Dalmacja północna

Byliśmy mile zaskoczeni. Obsługa, jedzenie, otoczenie – wszystko było w porządku. Jedyne, czego brakowało, to możliwość skorzystania z wody z automatu wieczorem – trzeba było ją zamówić.

Byliśmy mile zaskoczeni. Obsługa, jedzenie, otoczenie – wszystko było w porządku. Jedyne, czego brakowało, to możliwość skorzystania z wody z automatu wieczorem – trzeba było ją zamówić.

Zakwaterowanie 4,0 / 5

Wyżywienie 4,5 / 5

Okolica 4,0 / 5

Cena 4,0 / 5

Czy ta recenzja była pomocna? (0) (0)

Iva S.

Ocena 5,0 / 5

Zweryfikowana opinia (Invia.cz) Data pobytu 2.9. - 7.9.2023 Oceniono: Wrzesień 2023

Miramare Ocena: 4/5 Chorwacja, Dalmacja północna

Bardzo ładny hotel z pięknym basenem i wspaniałą obsługą. Bardzo nam się tam podobało. Doskonałe śniadanie, obiadokolacja serwowana, smacznie.

Bardzo ładny hotel z pięknym basenem i wspaniałą obsługą. Bardzo nam się tam podobało. Doskonałe śniadanie, obiadokolacja serwowana, smacznie.

Zakwaterowanie 5,0 / 5

Wyżywienie 5,0 / 5

Okolica 5,0 / 5

Cena 5,0 / 5

Zakwaterowanie
Hotel z windą, parking przed hotelem lub w garażu podziemnym za opłatą. Piękny czysty basen, leżaki i parasole oraz bezpłatna wypożyczalnia ręczników. Cisza i spokój, jak na początek września, jest mniej ludzi zarówno w hotelu, jak i na plażach.

Wyżywienie
Śniadania były bardzo dobre. Obiad podany, zupa, trzy dania do wyboru. Zawsze w ofercie dania rybne i wegetariańskie. Bogate sałatki warzywne i desery. Wszystko nam się podobało.

Plaża
Plaża jest czysta, kamienista, w niewielkiej odległości od hotelu i piaszczysta. Vodice są ładne, tętniące życiem, promenady wokół wybrzeża ????

Ta recenzja została automatycznie przetłumaczona za pomocą Google Translate

Czy ta recenzja była pomocna? (0) (0)

Jiří Z.

Ocena 4,9 / 5

Zweryfikowana opinia (Invia.cz) Opinia utworzona 3 lub więcej lat temu 

Miramare Ocena: 4/5 Chorwacja, Dalmacja północna

Wspaniałe wakacje. hotel jest nowy, czysty, nie ma na co narzekać.

Wspaniałe wakacje. hotel jest nowy, czysty, nie ma na co narzekać.

Zakwaterowanie 5,0 / 5

Wyżywienie 4,5 / 5

Okolica 5,0 / 5

Cena 5,0 / 5

Zakwaterowanie
Wielkość pokoju wystarczająca. Pokój i łazienka czyste.

Wyżywienie
Bogaty wybór śniadań. Kolacja, do wyboru trzy dania główne. Zawsze wybieraliśmy i zawsze smakowało dobrze. Nie ma na co narzekać.

Obsługa w hotelu
Zadowolenie

Plaża
Czysto, dużo ludzi

Ta recenzja została automatycznie przetłumaczona za pomocą Google Translate

Czy ta recenzja była pomocna? (1) (0)

Nie udało się znaleźć oferty Twoich marzeń?

Zadzwoń lub wyślij zapytanie, a my wyszukamy dla Ciebie wyjazd, który będziesz długo i mile wspominać!

Jesteśmy dostępni 7 dni/tyg. 8:00-23:00.

+48 71 771 76 83

Ładuję

Ładowanie położenia hotelu i opisu...

Pogoda

Aktualna pogoda

  • Temperatura powietrza 12 °C

  • Temperatura wody 15 °C

Najlepsze miesiące na wakacje w tym miejscu

  • Najlepszy
  • Dobry
  • Niski sezon
  1. Styczeń: Niski sezon
  2. Luty: Niski sezon
  3. Marzec: Niski sezon
  4. Kwiecień: Niski sezon
  5. Maj: Dobry
  6. Czerwiec: Dobry
  7. Lipiec: Najlepszy
  8. Sierpień: Najlepszy
  9. Wrzesień: Dobry
  10. Październik: Niski sezon
  11. Listopad: Niski sezon
  12. Grudzień: Niski sezon

Więcej hoteli, które mogą Cię zainteresować