• Wszyscy obywatele Polski podróżujący do Bułgarii, są zwolnieni z obowiązku okazywania negatywnego testu COVID-19 oraz certyfikatu szczepień.
  • Wymagane wypełnienie i posiadanie deklaracji zdrowia oraz karty lokacyjnej POBIERZ ZE STRONY
  • Powrót do Polski
    • Od 28.03.2022 został zniesiony obowiązek odbycia kwarantanny po przekroczeniu polskiej granicy, co oznacza że po powrocie z wakacji nie ma już obowiązku: legitymowania się podczas przekraczania granicy certyfikatami szczepienia, wykonywania testów w kierunku COVID-19 oraz odbywania tzw. kwarantanny przyjazdowej.
    • Warunki te mogą ulec zmianie. Przed podróżą sprawdź aktualne przepisy rządowe na stronie www.gov.pl

Hotel Vezhen

Bułgaria, Złote Piaski, Czajka

Spokojne relaksujące wakacje 400 m od plaż Kabakum, Journalist i Riviera Basen z tarasem, brodzik

Więcej o hotelu

od 718 za osobę

Wybierz termin

Wybraliśmy dla was

Obserwuj spodziewany rozwój cen w nadchodzących miesiącach

Wybierz termin

Nieoficjalny opis hotelu

Numer hotelu: 97 918

Naszym zdaniem

Nieduży hotel na obrzeżach Złotych Piasków. Spokojna atmosfera, otoczenie innych hoteli i parku. 

Położenie

W turystycznej miejscowości Czajka, 600 m od piaszczystej plaży, ok. 4 km od Złotych Piasków, ok. 18 km od Warny. Przy hotelu jest przystanek autobusowy (przejazdy do Złotych Piasków i do Warny). 

Wyposażenie

Recepcja z odpłatnymi sejfami, punkt wymiany walut, restauracja główna z tarasem (widok na ogród i basen), bar w lobby i bar przy basenie, usługi pralnicze, bezpłatne łącza Wi-Fi. 

Pokoje

Hotel posiada 64 pokoje typu duble standard. Wyposażone są w klimatyzację, TV sat., łazienkę, telefon, lodówkę, balkon. Powierzchnia - ok. 12 m kw. 

Wyżywienie

BB - śniadanie w formie bufetu w restauracji głównej.
All Incluisve -  śniadanie, obiad, kolacja, przekąski, słodki podwieczorek, wyznaczone napoje i lokalne alkohole serwowane w godzinach 10.30- 22.30, raz w tygodniu bułgarska kolacja tematyczna. 

Sport i rozrywka

Basen, taras słoneczny, tenis stołowy, rzutki. Odpłatnie: bilard, masaże, wypożyczalnia rowerów, sporty wodne na plaży.

Dla dzieci

Plac zabaw, wydzielona część dla dzieci w basenie, wysokie krzesełka w restauracji. 

Cena zawiera

Bilet lotniczy z opłatami lotniskowymi (w przypadku ofert z przelotem), transfer lotnisko-hotel-lotnisko (w przypadku ofert z przelotem), zakwaterowanie wg oferty, wyżywienie wg oferty, anglojęzyczną telefoniczną opiekę lokalnego przedstawiciela, ubezpieczenie od KL, NNW, bagażu i chorób przewlekłych, VAT.

Cena nie zawiera

Podatków turystycznych i opłat klimatycznych pobieranych przy zakwaterowaniu (jeśli są wymagane), opłat wizowych (jeśli są wymagane) wycieczek fakultatywnych, napiwków, wydatków własnych, dodatkowych ubezpieczeń (np. od kosztów rezygnacji i czy pakietów wyższego rzędu).

Powrót do Polski

28 marca 2022 r. zostały zniesione wszelkie ograniczenia w podróżowaniu do Polski. Nie ma obowiązku okazywania certyfikatu szczepienia,  wykonywania testów i  odbywania tzw. kwarantanny przyjazdowej.
https://www.gov.pl/web/koronawirus/aktualne-zasady-i-ograniczenia
http://https://strazgraniczna.pl/pl/aktualnosci/informacje-dla-podrozny/9081,Kwarantanna-po-przekroczeniu-granicy.html

Zmiana świadczeń

Informujemy, że w rzadkich przypadkach hotele mogą zmienić warunki wyżywienia oraz oferty sportowo-rekreacyjnej bez wcześniejszej informacji (np. zamknięte bary na świeżym powietrzu, grill, część basenów zewnętrznych). Takie decyzje są uzależnione od obłożenia, pory roku, warunków pogodowych i wewnętrznych decyzji hotelu, na co nie mamy wpływu.

Warunki wjazdu do Bułgarii

Bułgaria - informacje COVID 19Aktualizacja 13.04.2022
Osoby, które przylatują z Polski na terytorium Bułgarii nie muszą okazywać certyfikatów szczepień ani wyników testów. 
Informacje: https://coronavirus.bg coronavirus.bghttps://coronavirus.bg
Komunikaty na stronie polskigo MSZ: https://www.gov.pl/web/dyplomacja/bulgaria

Informacje o lotach liniami LOT, Wizzair, Ryanair,

Przeloty do Bulgarii oparte są o dynamiczne pakietowanie.
Przelot liniami WizzAir:
* w cenie jedna sztuka bagażu podręcznego, nie większa niż 40 x 30 x 20 cm, maks. 10 kg (bagaż umieszczany pod fotelem poprzedzającym)
* WIZZ Priority ww dwie WIZZ Priority daje prawo do wniesienia na pokład jednej sztuki bezpłatnego bagażu podręcznego (maks. wymiary: 40 x 30 x 20 cm) i dodatkowej sztuki bagażu podręcznego na kółkach (maks. wymiary: 55 x 40 x 23 cm). Obie sztuki bagażu możba zabrać zdo kabiny, chyba że będzie to niemożliwe ze względu na ograniczenia operacyjne.)
* bagaż rejestrowany za dopłatą z podziałem na porty wylotowe (podane poniżej ceny za bagaż w dwie strony)

Przelot liniami Ryanair:
* w cenie jedna sztuka bagażu podręcznego, nie większa niż 40 x 20 x 25 cm (umieszczana pod fotelem poprzedzającym)
* pierwszeństwo wejścia na pokład. Pasażerowie, którzy zakupią usługę mogą zabrać 1 dodatkową 10 kg torbę, która musi zmieścić się w koszu do mierzenia bagażu - nie przekraczająca 10 kg i o wymiarach 55x40x20 cm.
* bagaż rejestrowany za dopłatą (podane ceny za bagaż w dwie strony)
Przelot PLL LOT:
* w cenie jeden bagaż podręczny - waga maksymalna 8 kg (wymiary 55x40x23cm).
* bagaż rejestrowany do 23 kg za dodatkową dopłatą (wymiary jednej sztuki bagażu nie mogą przekroczyć 158 cm)

COVID

Ze względu na bardzo dynamicznie zmieniającą się ogólnoświatową sytuację związaną z epidemią Covid-19, hotel zastrzega sobie prawo do wprowadzenia obostrzeń i zmian dotyczących korzystania z infrastruktury hotelu oraz formuły wyżywienia zgodnej z wprowadzanymi wymogami i zasadami władz odwiedzanego kraju. Prosimy mieć na uwadze, że tego typu zamiany mogą być wprowadzone w trybie nagłym i bez wcześniejszego informowania organizatora. Różnice w opisie oferty wynikające z powyższej informacji nie stanowią podstawy reklamacyjnej.Dodatkowo, przed wyjazdem prosimy o zapoznanie się z komunikatem MSZ, przepisami wizowymi, paszportowymi dotyczącymi odwiedzanego kraju: https://www.gov.pl/web/dyplomacja/informacje-dla-podrozujacych

UWAGA!

W Bułgarii cena zawiera obsługę telefoniczą rezydenta w języku polskim.
24 godziny przed wylotem powrotnym do kraju, klient zobowiązany jest do telefonicznego kontaktu z naszym lokalnym przedstawicielem (kontakt w języku polskim), aby potwierdzić godzinę transferu i lotu.

Podróżni z paszportem innym niż polski

Jeśli uczestnik wyjazdu nie jest obywatelem polskim (nie posiada paszportu polskiego) - powinien nas o tym fakcie bezzwłocznie powiadomić, ponieważ ceny naszych ofert są skalkulowane dla klientów legitymujących się polskimi paszportami. Dodatkowo osoby nieposiadające obywatelstwa polskiego zobowiązane są we własnym zakresie zrealizować kwestie wizowe. Biuro nie ponosi odpowiedzialności w sytuacji, gdy klient nie wyleci do kraju docelowego, zostanie zawrócony lub w jakikolwiek inny sposób sprawy paszportowo-wizowe wpłyną na jego wylot i pobyt.

Oferta pakietowana dynamicznie

W przypadku ofert pakietowanych dynamicznie (przeloty liniami rejsowymi i tzw. "low costami") cena aktualizuje się sama po założeniu rezerwacji. Rozkład lotów podany jest na "Zgłoszeniu rezerwacji". Aby cena mogła zostać ostatecznie potwierdzona, muszą być wprowadzone poprawnie dane uczestników: płeć "Pan/Pani", imię, nazwisko, data urodzenia (takie same jak w paszportach). Po założeniu rezerwacji wstępnej nie mamy możliwości edycji danych.
W przypadku braku możliwości rezerwacji biletów lotniczych w przyjętych taryfach cena ostateczna imprezy może ulec zmianie. Ewentualna dopłata podlega akceptacji klienta. W przypadku przelotów rejsowych wszelkie zmiany zgłoszone po potwierdzeniu rezerwacji i wystawieniu biletów są rozpatrywane indywidualnie. Odpowiedzialność za konsekwencje zmian i wszelkie koszty z tym związane ponosi klient.

Wyjazd osoby małoletniej z osobą trzecią

Na podróż dziecka z osobą trzecią, szczególnie poza strefę Schengen, zalecamy wziąć pisemną zgodę rodziców/ opiekunów prawnych. Funkcjonariusze służb na granicy czasami proszą o okazanie takowej zgody. Jest ona niezbędna również ze względu na konieczność np. decydowania o opiece medycznej lub w przypadku wyrobienia dokumentu po utracie paszportu. Zgoda taka powinna być potwierdzona notarialnie z tłumaczeniem przysięgłym na język angielski. Zdarza się także, że hotel prosi o okazanie takiej zgody przy zameldowaniu. 

Prezentowane w informacji opisy, opinie oraz zdjęcia przedstawiają subiektywne odczucia ich autora i nie stanowią części oficjalnego opisu obiektu organizatora turystyki (przedsiębiorcy turystycznego). Pokoje oraz udogodnienia mogą się różnić od zawartych w informacji, za co Travelplanet.pl S.A. nie ponosi odpowiedzialności. Oficjalny opis dostarczony przez organizatora turystyki znajdziesz na stronie poświęconej wybranej przez Ciebie imprezie turystycznej, po wskazaniu interesującego Cię terminu wyjazdu.

Informacje o hotelu

  • Odległość od plaży Plaża 500 m
  • Odległość od centrum miasta Centrum miasta 4 km
  • Odległość od lotniska Lotnisko 21 km
  • Klimatyzacja Klimatyzacja tak
  • Basen zewnętrzny Basen zewnętrzny tak
  • Leżaki i parasole przy basenie Leżaki i parasole przy basenie tak
  • TV TV tak
  • Lódowka Lódowka tak
  • Kącik dziecięcy, Plac zabaw, Basen dla dzieci Kącik dziecięcy tak
  • Spokojna okolica Spokojna okolica tak
  • Fitness Fitness tak
  • Bar Bar tak
  • Hotelowa restauracja Hotelowa restauracja tak
  • Kawiarnia Kawiarnia tak
  • Recepcja 24h Recepcja 24h tak
  • Wypożyczalnia rowerów Wypożyczalnia rowerów tak
  • Siatkówka Siatkówka tak

Opinie o hotelu

Ocena 3,7 / 5
Travelplanet

Całkiem dobre (317 ocena hotelu)

Zakwaterowanie 3,9 / 5

Wyżywienie 3,7 / 5

Okolica 3,3 / 5

Cena 3,9 / 5

Informacje dotyczące weryfikacji opinii

78. najwyższa ocena z 241 hoteli w Złote Piaski

Lenka K.

Ocena 1,1 / 5

Zweryfikowana opinia (Invia.cz) Data pobytu 9.6. - 18.6.2022 Oceniono: Czerwiec 2022

Vezhen Bułgaria, Złote Piaski

W hotelu musieliśmy pilnować czasu na jedzenie, kiedy przyjechaliśmy później, ukraińskie dzieci zjadły wszystkie arbuzy, których nie dostarczyły, kawę tylko o określonej godzinie. Oravdu wszystko w pośpiechu

W hotelu musieliśmy pilnować czasu na jedzenie, kiedy przyjechaliśmy później, ukraińskie dzieci zjadły wszystkie arbuzy, których nie dostarczyły, kawę tylko o określonej godzinie. Oravdu wszystko w pośpiechu

Zakwaterowanie 1,0 / 5

Wyżywienie 0,5 / 5

Okolica 1,5 / 5

Cena 1,5 / 5

Zakwaterowanie
Szaleństwo, kurz wszędzie w łazience, pleśń w pokoju, dym z bocznych klap czuć było nawet w łazience, pies sąsiadów szczekał, kot miauczał po drugiej stronie. Łóżka na sprężynach, tak wciśnięte w żebra, firanki na balkonie jasnożółte, już jasne od piątej. Jak do tej pory najgorszy hotel z jakim miałem do czynienia. Zapłaciłem 500 CZK za Wi-Fi i ciągle odpadało lub nie działało wcale

Wyżywienie
Jedzenie było cały czas to samo, czy jedzenie było niesmaczne, czy zbyt ostre, wszędzie za dużo kopru, córka nie chciała go jeść, jak były desery, to nie było już miejsca dla późniejszych przyjazdów. Kawę podawano tylko dwa razy dziennie. Więc katastrofa

Obsługa w hotelu
Pokojówki były miłe i przyjemne, ale sprzątanie było niechlujne. Musieliśmy się kłócić o papier toaletowy

Plaża
Plaża jest świetna, choć wszędzie pełno niedopałków, morze było czyste dopiero po burzy i deszczu. Ludzie przywarli do siebie

Ta recenzja została automatycznie przetłumaczona za pomocą Google Translate

Czy ta recenzja była pomocna? (2) (2)

Danuta

Ocena 4,7 / 5

Niezweryfikowana opinia Data pobytu 31.5. - 7.6.2019 Oceniono: Luty 2020

Vezhen Bułgaria, Złote Piaski

HOTEL MAŁY SKROMNY ALE BARDZO BARDZO FAJNY OBSŁUGA PRZEMIŁA JEDZENIE SUPER POLECAM Z CZYSTYM SUMIENIEM

HOTEL MAŁY SKROMNY ALE BARDZO BARDZO FAJNY OBSŁUGA PRZEMIŁA JEDZENIE SUPER POLECAM Z CZYSTYM SUMIENIEM

Zakwaterowanie 4,9 / 5

Wyżywienie 5,0 / 5

Okolica 4,0 / 5

Czy ta recenzja była pomocna? (1) (0)

Filtruj opinie

Lenka K.

Ocena 1,1 / 5

Zweryfikowana opinia (Invia.cz) Data pobytu 9.6. - 18.6.2022 Oceniono: Czerwiec 2022

Vezhen Bułgaria, Złote Piaski

W hotelu musieliśmy pilnować czasu na jedzenie, kiedy przyjechaliśmy później, ukraińskie dzieci zjadły wszystkie arbuzy, których nie dostarczyły, kawę tylko o określonej godzinie. Oravdu wszystko w pośpiechu

W hotelu musieliśmy pilnować czasu na jedzenie, kiedy przyjechaliśmy później, ukraińskie dzieci zjadły wszystkie arbuzy, których nie dostarczyły, kawę tylko o określonej godzinie. Oravdu wszystko w pośpiechu

Zakwaterowanie 1,0 / 5

Wyżywienie 0,5 / 5

Okolica 1,5 / 5

Cena 1,5 / 5

Zakwaterowanie
Szaleństwo, kurz wszędzie w łazience, pleśń w pokoju, dym z bocznych klap czuć było nawet w łazience, pies sąsiadów szczekał, kot miauczał po drugiej stronie. Łóżka na sprężynach, tak wciśnięte w żebra, firanki na balkonie jasnożółte, już jasne od piątej. Jak do tej pory najgorszy hotel z jakim miałem do czynienia. Zapłaciłem 500 CZK za Wi-Fi i ciągle odpadało lub nie działało wcale

Wyżywienie
Jedzenie było cały czas to samo, czy jedzenie było niesmaczne, czy zbyt ostre, wszędzie za dużo kopru, córka nie chciała go jeść, jak były desery, to nie było już miejsca dla późniejszych przyjazdów. Kawę podawano tylko dwa razy dziennie. Więc katastrofa

Obsługa w hotelu
Pokojówki były miłe i przyjemne, ale sprzątanie było niechlujne. Musieliśmy się kłócić o papier toaletowy

Plaża
Plaża jest świetna, choć wszędzie pełno niedopałków, morze było czyste dopiero po burzy i deszczu. Ludzie przywarli do siebie

Ta recenzja została automatycznie przetłumaczona za pomocą Google Translate

Czy ta recenzja była pomocna? (2) (2)

Danuta

Ocena 4,7 / 5

Niezweryfikowana opinia Data pobytu 31.5. - 7.6.2019 Oceniono: Luty 2020

Vezhen Bułgaria, Złote Piaski

HOTEL MAŁY SKROMNY ALE BARDZO BARDZO FAJNY OBSŁUGA PRZEMIŁA JEDZENIE SUPER POLECAM Z CZYSTYM SUMIENIEM

HOTEL MAŁY SKROMNY ALE BARDZO BARDZO FAJNY OBSŁUGA PRZEMIŁA JEDZENIE SUPER POLECAM Z CZYSTYM SUMIENIEM

Zakwaterowanie 4,9 / 5

Wyżywienie 5,0 / 5

Okolica 4,0 / 5

Czy ta recenzja była pomocna? (1) (0)

Marek

Ocena 3,0 / 5

Niezweryfikowana opinia Data pobytu 6.9. - 13.9.2019 Oceniono: Wrzesień 2019

Vezhen Bułgaria, Złote Piaski

1. Pracownicy recepcji pomocni, choć zakres ich obowiązków potrafił zaskoczyć. Widok recepcjonistki uganiającej się poza budynkiem hotelu za gościem w sprawie rzekomo zaginionych ręczników nie jest dla mnie normalny. Tym bardziej, że w tym wypadku ręczniki zabrała pani sprzątająca. Wystarczyło ją najpierw zapytać, zamiast sugerować przy świadkach kradzież. Szemrane standardy.

2. Część obsługi restauracji hotelowej trafiła tam prawdopodobnie przez przypadek lub za karę a praca jednej z młodych pań, to zwyczajne nieporozumienie. Obrusy na stołach wymieniane są chyba dopiero przed kolejnym sezonem. Potwierdziły się wcześniejsze opinie, że jedzenie jest monotonne a zimne już pod koniec pierwszej godziny posiłku. Nie wszystkie dania są dostępne przez czas jego trwania. To, co nie zostało zjedzone dzisiaj często jest podawane w innej formie (np. zapieczone) następnego dnia. W ramach all inclusive są trzy posiłki dziennie oraz bar kawowy (podwieczorek) pomiędzy obiadem a kolacją. Mimo tego w dniu wyjazdu gości obsługa hotelu przecina im kolorowe opaski i pozwala (bez względu na godzinę wylotu) jedynie na zjedzenie obiadu, mimo że ostatnia doba pobytu powinna kończyć się możliwością skorzystania z oferty baru kawowego (pobyt zaczyna się kolacją). Wstydliwa, wręcz żenująca oszczędność. Czas z nią wreszcie skończyć.

3. Nie wiem skąd te trzy gwiazdki dla hotelu. Stanowczo za dużo. Zatrzymał się on w poprzedniej epoce jako budynek (np. siatkowe przesłony międzybalkonowe na V piętrze) wraz z częścią wyposażenia. Co z tego, że pokoje i łazienki są przestronne, skoro nikt nie zauważa kompromitujących elementów wyposażenia łazienek. Np. ceratowych zasłon prysznicowych, których mocowanie jest podwieszane do sufitu na kawałku plastikowego łańcuszka lub na zwyczajnej lince. Wypadającego ze ściany uchwytu na papier toaletowy. Ponadto w łazienkach nie ma niczego do wycierania podłogi po wzięciu prysznica. Dostałem coś dopiero po interwencji u zdziwionej recepcjonistki. Prawdopodobnie goście hotelowi radzą sobie używając ręczników.

4. Sprzątanie w pokojach pod zdechłym Azorkiem. Byłem tam 10 dni a odkurzania podłogi doczekałem się dopiero po interwencji w recepcji.

5. Pokoje z widokiem na morze, to kolejny problem. Chociaż wszystkie są od strony morza, to jego widok zasłaniają wysokie drzewa, których nikt nie przycina, co na piętrach III i IV powoduje loterię. Drzewa nie sięgają V-go piętra. Radzę naciskać biuro podróży, żeby uniknąć ewentualnych rozczarowań.

6. Winda malutka. Swobodnie mogły nią jechać najwyżej cztery osoby średniej wagi. Czasy świetności ma dawno za sobą. Żadnego przewiewu. Zaduch w środku.

7. Widoczny brak ręki dobrego gospodarza. Pod względem wyposażenia hotelu, porządku wewnątrz i wokół budynku oraz wykonywania obowiązków przez część obsługi.

8. Trzeba wiedzieć, że do hotelu można przyjeżdżać ze zwierzętami. Nikt nie dyscyplinuje ich właścicieli. Psy chodzą bez smyczy i kagańca tak po hotelu jak i na basenie. Załatwiają się na trawnikach. Obsługa nie reaguję.Widok psa sąsiadów na moim balkonie i w pokoju (wszedł przez otwarte drzwi balkonowe) mocno mnie zdziwił a budzenie szczekaniem o 1.30 w nocy nie było przyjemne. Prośba o interwencję zakończyła się informacją recepcjonistki, że sąsiedzi w południe wyjeżdżają i problemu nie będzie.

8. Woda w hotelowym basenie była zimna.

9. Opieka rezydenta mocno dyskusyjna. Numer jego telefonu pozostał tajny. Choć w grafiku był zapis "opieka telefoniczna", to podano warszawski numer telefonu.

10. Podobała mi się wycieczka do Balcziku i na półwysep Kaliakra. Atrakcyjna i zorganizowana bez zarzutu. Warta ceny (49 euro od osoby).

1. Pracownicy recepcji pomocni, choć zakres ich obowiązków potrafił zaskoczyć. Widok recepcjonistki uganiającej się poza budynkiem hotelu za gościem w sprawie rzekomo zaginionych ręczników nie jest dla mnie normalny. Tym bardziej, że w tym wypadku ręczniki zabrała pani sprzątająca. Wystarczyło ją najpierw zapytać, zamiast sugerować przy świadkach kradzież. Szemrane standardy.

2. Część obsługi restauracji hotelowej trafiła tam prawdopodobnie przez przypadek lub za karę a praca jednej z młodych pań, to zwyczajne nieporozumienie. Obrusy na stołach wymieniane są chyba dopiero przed kolejnym sezonem. Potwierdziły się wcześniejsze opinie, że jedzenie jest monotonne a zimne już pod koniec pierwszej godziny posiłku. Nie wszystkie dania są dostępne przez czas jego trwania. To, co nie zostało zjedzone dzisiaj często jest podawane w innej formie (np. zapieczone) następnego dnia. W ramach all inclusive są trzy posiłki dziennie oraz bar kawowy (podwieczorek) pomiędzy obiadem a kolacją. Mimo tego w dniu wyjazdu gości obsługa hotelu przecina im kolorowe opaski i pozwala (bez względu na godzinę wylotu) jedynie na zjedzenie obiadu, mimo że ostatnia doba pobytu powinna kończyć się możliwością skorzystania z oferty baru kawowego (pobyt zaczyna się kolacją). Wstydliwa, wręcz żenująca oszczędność. Czas z nią wreszcie skończyć.

3. Nie wiem skąd te trzy gwiazdki dla hotelu. Stanowczo za dużo. Zatrzymał się on w poprzedniej epoce jako budynek (np. siatkowe przesłony międzybalkonowe na V piętrze) wraz z częścią wyposażenia. Co z tego, że pokoje i łazienki są przestronne, skoro nikt nie zauważa kompromitujących elementów wyposażenia łazienek. Np. ceratowych zasłon prysznicowych, których mocowanie jest podwieszane do sufitu na kawałku plastikowego łańcuszka lub na zwyczajnej lince. Wypadającego ze ściany uchwytu na papier toaletowy. Ponadto w łazienkach nie ma niczego do wycierania podłogi po wzięciu prysznica. Dostałem coś dopiero po interwencji u zdziwionej recepcjonistki. Prawdopodobnie goście hotelowi radzą sobie używając ręczników.

4. Sprzątanie w pokojach pod zdechłym Azorkiem. Byłem tam 10 dni a odkurzania podłogi doczekałem się dopiero po interwencji w recepcji.

5. Pokoje z widokiem na morze, to kolejny problem. Chociaż wszystkie są od strony morza, to jego widok zasłaniają wysokie drzewa, których nikt nie przycina, co na piętrach III i IV powoduje loterię. Drzewa nie sięgają V-go piętra. Radzę naciskać biuro podróży, żeby uniknąć ewentualnych rozczarowań.

6. Winda malutka. Swobodnie mogły nią jechać najwyżej cztery osoby średniej wagi. Czasy świetności ma dawno za sobą. Żadnego przewiewu. Zaduch w środku.

7. Widoczny brak ręki dobrego gospodarza. Pod względem wyposażenia hotelu, porządku wewnątrz i wokół budynku oraz wykonywania obowiązków przez część obsługi.

8. Trzeba wiedzieć, że do hotelu można przyjeżdżać ze zwierzętami. Nikt nie dyscyplinuje ich właścicieli. Psy chodzą bez smyczy i kagańca tak po hotelu jak i na basenie. Załatwiają się na trawnikach. Obsługa nie reaguję.Widok psa sąsiadów na moim balkonie i w pokoju (wszedł przez otwarte drzwi balkonowe) mocno mnie zdziwił a budzenie szczekaniem o 1.30 w nocy nie było przyjemne. Prośba o interwencję zakończyła się informacją recepcjonistki, że sąsiedzi w południe wyjeżdżają i problemu nie będzie.

8. Woda w hotelowym basenie była zimna.

9. Opieka rezydenta mocno dyskusyjna. Numer jego telefonu pozostał tajny. Choć w grafiku był zapis "opieka telefoniczna", to podano warszawski numer telefonu.

10. Podobała mi się wycieczka do Balcziku i na półwysep Kaliakra. Atrakcyjna i zorganizowana bez zarzutu. Warta ceny (49 euro od osoby).

Zakwaterowanie 3,0 / 5

Wyżywienie 3,0 / 5

Okolica 3,0 / 5

Czy ta recenzja była pomocna? (0) (1)

Sylwia

Ocena 4,7 / 5

Niezweryfikowana opinia Data pobytu 6.9. - 13.9.2019 Oceniono: Wrzesień 2019

Vezhen Bułgaria, Złote Piaski

Hotel dobry. Jedzenie smaczne, urozmaicone. Obsługa miła.

Hotel dobry. Jedzenie smaczne, urozmaicone. Obsługa miła.

Zakwaterowanie 4,9 / 5

Wyżywienie 5,0 / 5

Okolica 4,0 / 5

Czy ta recenzja była pomocna? (0) (0)

Marcelina

Ocena 1,0 / 5

Niezweryfikowana opinia Data pobytu 2.8. - 9.8.2019 Oceniono: Sierpień 2019

Vezhen Bułgaria, Złote Piaski

Hotel powinien dawno zniknąć z ofert biur podróży. Pokoje nie są sprzątane, ręczniki nie wymieniane, śmieci nie wynoszone, grzyb pod prysznicami, a zasłonki brudne, cieknące klimatyzacje i odpadające słuchawki od prysznica. Przerwy w dostawie wody (W tym więcej wody zimnej niż ciepłej). Internet płatny. Jedzenie na stołówkach niedobre, monotonne, niezjedzony chleb przerabiany jest następnie na tostowy, tak samo jest w przypadku innych posiłków. Napoje rozwodnione, mały wybór alkoholi, które dosłownie zcinają z nóg. Wino nalewane z butelek plastikowych, bardzo brudne stoły na stołówce. Kelnerzy nie kulturalni (wyrywają talerze spod ust). Jeden basen hotelowy, też oczywiście brudny. Stołówka zamykana o 20.30, all inclusive w barze kończy się o 23 (niekiedy wcześniej, zależnie od humoru barmana), muzyka przy barze to głównie rap. Uszy pękają. Daleko do centrum, do morza ciężka, dziurawa droga. Wyjście z hotelu jest przy wysypisku śmieci. Nie polecam nikomu o zdrowych zmysłach. Ten pseudo hotel powinni dawno zamknąć! Syf, kiła i mogiła.

Hotel powinien dawno zniknąć z ofert biur podróży. Pokoje nie są sprzątane, ręczniki nie wymieniane, śmieci nie wynoszone, grzyb pod prysznicami, a zasłonki brudne, cieknące klimatyzacje i odpadające słuchawki od prysznica. Przerwy w dostawie wody (W tym więcej wody zimnej niż ciepłej). Internet płatny. Jedzenie na stołówkach niedobre, monotonne, niezjedzony chleb przerabiany jest następnie na tostowy, tak samo jest w przypadku innych posiłków. Napoje rozwodnione, mały wybór alkoholi, które dosłownie zcinają z nóg. Wino nalewane z butelek plastikowych, bardzo brudne stoły na stołówce. Kelnerzy nie kulturalni (wyrywają talerze spod ust). Jeden basen hotelowy, też oczywiście brudny. Stołówka zamykana o 20.30, all inclusive w barze kończy się o 23 (niekiedy wcześniej, zależnie od humoru barmana), muzyka przy barze to głównie rap. Uszy pękają. Daleko do centrum, do morza ciężka, dziurawa droga. Wyjście z hotelu jest przy wysypisku śmieci. Nie polecam nikomu o zdrowych zmysłach. Ten pseudo hotel powinni dawno zamknąć! Syf, kiła i mogiła.

Zakwaterowanie 1,0 / 5

Wyżywienie 1,0 / 5

Okolica 1,0 / 5

Czy ta recenzja była pomocna? (0) (0)

Nie udało się znaleźć oferty Twoich marzeń?

Zadzwoń lub wyślij zapytanie, a my wyszukamy dla Ciebie wyjazd, który będziesz długo i mile wspominać!

Jesteśmy dostępni pn. - pt: 7:00 - 23:00, sb. - nd.: 8:00 - 22:00.

+48 71 771 76 55

Ładuję

Ładowanie położenia hotelu i opisu...

Pogoda

Aktualna pogoda

  • Temperatura 25 °C temperatura w nocy 15 °C

  • Temperatura wody 21 °C

Prognoza pogody na następne dni

  • Jutro 24 °C temperatura w nocy 14 °C

  • day_6 23 °C temperatura w nocy 14 °C

  • day_7 22 °C temperatura w nocy 14 °C

  • day_1 22 °C temperatura w nocy 11 °C

Najlepsze miesiące na wakacje w tym miejscu

  • Najlepszy
  • Dobry
  • Niski sezon
  1. Styczeń
  2. Luty
  3. Marzec
  4. Kwiecień
  5. Maj
  6. Czerwiec
  7. Lipiec
  8. Sierpień
  9. Wrzesień
  10. Październik
  11. Listopad
  12. Grudzień