Marina Grand Beach Ocena: 4/5
od 529 zł za osobę
Przejdź do... | Przejdź do głównego menu
od 529 zł za osobę
od 1 068 zł za osobę
od 949 zł za osobę
od 1 845 zł za osobę
Wykres przedstawia prognozowane ceny wycieczek w nadchodzących miesiącach
Minimalna cena za osobę z możliwymi różnicami w czasie trwania podróży
Prezentowane w informacji opisy, opinie oraz zdjęcia przedstawiają subiektywne odczucia ich autora i nie stanowią części oficjalnego opisu obiektu organizatora turystyki (przedsiębiorcy turystycznego). Pokoje oraz udogodnienia mogą się różnić od zawartych w informacji, za co Travelplanet.pl S.A. nie ponosi odpowiedzialności. Oficjalny opis dostarczony przez organizatora turystyki znajdziesz na stronie poświęconej wybranej przez Ciebie imprezie turystycznej, po wskazaniu interesującego Cię terminu wyjazdu.
Dobry (Na podstawie 5 opinii)
63. najwyższa ocena z 314 hoteli w Złote Piaski
Lenka B.
Zweryfikowana opinia (Invia.cz) Data pobytu 1.9. - 8.9.2025 Oceniono: Wrzesień 2025
Vezhen Ocena: 3/5 Bułgaria, Złote Piaski
Na początku, po przyjeździe do hotelu, byliśmy rozczarowani postawą recepcjonisty. Zakwaterowanie dopiero za 4,5 godziny. Brak śniadania, które było uzgodnione i dostarczone punktualnie. Bałagan w hotelu. We wrześniu bar przy basenie przestał działać. Daleko od morza. Na szczęście nic nie zepsuło nam humoru. W ciągu kolejnych dni wszystko rozwiązała taksówka, zmiana recepcji, dobre i wysokiej jakości śniadanie. Świetna plaża, bar i obsługa na plaży. Leżaki z materacami na plaży za 15 lewów dziennie, ale morze jest piękne. Przylecieliśmy tu ze względu na morze.
Na początku, po przyjeździe do hotelu, byliśmy rozczarowani postawą recepcjonisty. Zakwaterowanie dopiero za 4,5 godziny. Brak śniadania, które było uzgodnione i dostarczone punktualnie. Bałagan w hotelu. We wrześniu bar przy basenie przestał działać. Daleko od morza. Na szczęście nic nie zepsuło nam humoru. W ciągu kolejnych dni wszystko rozwiązała taksówka, zmiana recepcji, dobre i wysokiej jakości śniadanie. Świetna plaża, bar i obsługa na plaży. Leżaki z materacami na plaży za 15 lewów dziennie, ale morze jest piękne. Przylecieliśmy tu ze względu na morze.
Zakwaterowanie
Czysto, świetna obsługa. Wymiana ręczników, sprzątanie w porządku. Tylko zamarznięta lodówka i głośny kompresor. Klimatyzacja w porządku.
Wyżywienie
Śniadanie. Świetne, ale wciąż to samo
Obsługa w hotelu
Wymiana waluty w recepcji OK. Zamówienie taksówki OK. Woda w recepcji za opłatą OK. Czysty basen, strefa basenowa OK.
Plaża
Optymalne...prysznice na plaży, leżaki płatne, bary, miła i pomocna obsługa, rewelacyjne menu
Ta recenzja została automatycznie przetłumaczona za pomocą Google Translate
Czy ta recenzja była pomocna? (0) (0)
Monika P.
Zweryfikowana opinia (Invia.cz) Data pobytu 23.6. - 30.6.2025 Oceniono: Lipiec 2025
Vezhen Ocena: 3/5 Bułgaria, Złote Piaski
Bałagan. Przepełnione kosze na śmieci, wszędzie śmieci. Obsługa w restauracji w tej lokalizacji była bardzo poniżej przeciętnej. Czechów było tam może 5%, reszta mówiła po rosyjsku lub ukraińsku. Morze było przyjemne, ale odległość to około 1,5 km, strome zbocze. Plaża była czysta i łagodne wejście do morza. Fale 3 razy w tygodniu, żółte, ale można było pływać. Hotel jest retro, żadnych pozytywów. Recepcja, jakby nikogo nie było, w ogóle nie spaliśmy, łóżka pełzały, sprężyny w materacu naciskały na plecy. Sprzątanie 0. Cieszę się, że jedliśmy tylko śniadania, które zawsze były takie same, podstawowe menu i coś wrzucono do obiegu z poprzedniego dnia, nie marnować ???? Mięso przywieźli o 6 rano i przy 28C leżało na rampie do około 11.45, zanim je wyłowili, więc cieszę się, że nie zjedliśmy nic poza śniadaniem. Dla mnie najgorszy nocleg, w jakim kiedykolwiek byłem, ale był świetny Ostatnia promocja i za dobrą cenę, więc nie narzekam, tylko wystawiam opinię. Uważajcie na taksówkarzy, nie używają taksometru. Na przykład pojechaliśmy 4 km do kolumnady, tam za 5l i z powrotem za 30l.
Bałagan. Przepełnione kosze na śmieci, wszędzie śmieci. Obsługa w restauracji w tej lokalizacji była bardzo poniżej przeciętnej. Czechów było tam może 5%, reszta mówiła po rosyjsku lub ukraińsku. Morze było przyjemne, ale odległość to około 1,5 km, strome zbocze. Plaża była czysta i łagodne wejście do morza. Fale 3 razy w tygodniu, żółte, ale można było pływać. Hotel jest retro, żadnych pozytywów. Recepcja, jakby nikogo nie było, w ogóle nie spaliśmy, łóżka pełzały, sprężyny w materacu naciskały na plecy. Sprzątanie 0. Cieszę się, że jedliśmy tylko śniadania, które zawsze były takie same, podstawowe menu i coś wrzucono do obiegu z poprzedniego dnia, nie marnować ???? Mięso przywieźli o 6 rano i przy 28C leżało na rampie do około 11.45, zanim je wyłowili, więc cieszę się, że nie zjedliśmy nic poza śniadaniem. Dla mnie najgorszy nocleg, w jakim kiedykolwiek byłem, ale był świetny Ostatnia promocja i za dobrą cenę, więc nie narzekam, tylko wystawiam opinię. Uważajcie na taksówkarzy, nie używają taksometru. Na przykład pojechaliśmy 4 km do kolumnady, tam za 5l i z powrotem za 30l.
Zakwaterowanie
Stary, stęchły, prysznic przeciekał, ale po zgłoszeniu naprawili. Nie było sprzątania, tylko jak poproszono o papier toaletowy lub wymianę ręczników, to sprzątaczka przynosiła. Jak się przygotuje, to zabierze śmieci. Ale może to kwestia umowy ze sprzątaczką, jak się będzie potrzebowało sprzątania, to pewnie posprząta. Sami sprzątaliśmy. Najbardziej przeszkadzał nam brak dostępu do kawy (tylko na śniadanie) i musieliśmy kupować wodę w mini markecie (0,5 km dalej). Basen nie jest sprzątany, oglądałem z balkonu, siatka raz rano o 9 i tyle, niekonserwowany i nie miałem ochoty się w nim bawić. Bar przy basenie to katastrofa, nie ma tu zainteresowania wydawaniem pieniędzy. Klienci chcieli się bawić, była muzyka z okolicznych hoteli, tutaj tylko sporadycznie i przez ograniczony czas. Klienci siedzieli w barze po ciemku, bez muzyki i bawili się sami. Tutaj też bardzo źle. Brak zainteresowania.
Wyżywienie
Kiełbasa, jajecznica z pieca konwekcyjnego (bleh), raz w tygodniu jajecznica. Tosty, bagietka, ogórek i pomidor (mieszanka z poprzedniego dnia, widać), suche salami, którego nikt nie chciał i zostało na cały tydzień. Codziennie naleśniki z marmoladą, miodem. Ser i mini croissant. Płatki zbożowe. Zjesz, ale...
Obsługa w hotelu
0
Plaża
Plaża dobra, fale morskie, brak możliwości nurkowania, ale można pływać. Odświeżanie i restauracje OK. Ratownik na plaży. Leżak i parasol 20 lew. Skutery wodne, poza tym nie zauważyłem żadnych innych aktywności.
Ta recenzja została automatycznie przetłumaczona za pomocą Google Translate
Czy ta recenzja była pomocna? (0) (0)
Filtruj opinie
Lenka B.
Zweryfikowana opinia (Invia.cz) Data pobytu 1.9. - 8.9.2025 Oceniono: Wrzesień 2025
Vezhen Ocena: 3/5 Bułgaria, Złote Piaski
Na początku, po przyjeździe do hotelu, byliśmy rozczarowani postawą recepcjonisty. Zakwaterowanie dopiero za 4,5 godziny. Brak śniadania, które było uzgodnione i dostarczone punktualnie. Bałagan w hotelu. We wrześniu bar przy basenie przestał działać. Daleko od morza. Na szczęście nic nie zepsuło nam humoru. W ciągu kolejnych dni wszystko rozwiązała taksówka, zmiana recepcji, dobre i wysokiej jakości śniadanie. Świetna plaża, bar i obsługa na plaży. Leżaki z materacami na plaży za 15 lewów dziennie, ale morze jest piękne. Przylecieliśmy tu ze względu na morze.
Na początku, po przyjeździe do hotelu, byliśmy rozczarowani postawą recepcjonisty. Zakwaterowanie dopiero za 4,5 godziny. Brak śniadania, które było uzgodnione i dostarczone punktualnie. Bałagan w hotelu. We wrześniu bar przy basenie przestał działać. Daleko od morza. Na szczęście nic nie zepsuło nam humoru. W ciągu kolejnych dni wszystko rozwiązała taksówka, zmiana recepcji, dobre i wysokiej jakości śniadanie. Świetna plaża, bar i obsługa na plaży. Leżaki z materacami na plaży za 15 lewów dziennie, ale morze jest piękne. Przylecieliśmy tu ze względu na morze.
Zakwaterowanie
Czysto, świetna obsługa. Wymiana ręczników, sprzątanie w porządku. Tylko zamarznięta lodówka i głośny kompresor. Klimatyzacja w porządku.
Wyżywienie
Śniadanie. Świetne, ale wciąż to samo
Obsługa w hotelu
Wymiana waluty w recepcji OK. Zamówienie taksówki OK. Woda w recepcji za opłatą OK. Czysty basen, strefa basenowa OK.
Plaża
Optymalne...prysznice na plaży, leżaki płatne, bary, miła i pomocna obsługa, rewelacyjne menu
Ta recenzja została automatycznie przetłumaczona za pomocą Google Translate
Czy ta recenzja była pomocna? (0) (0)
Monika P.
Zweryfikowana opinia (Invia.cz) Data pobytu 23.6. - 30.6.2025 Oceniono: Lipiec 2025
Vezhen Ocena: 3/5 Bułgaria, Złote Piaski
Bałagan. Przepełnione kosze na śmieci, wszędzie śmieci. Obsługa w restauracji w tej lokalizacji była bardzo poniżej przeciętnej. Czechów było tam może 5%, reszta mówiła po rosyjsku lub ukraińsku. Morze było przyjemne, ale odległość to około 1,5 km, strome zbocze. Plaża była czysta i łagodne wejście do morza. Fale 3 razy w tygodniu, żółte, ale można było pływać. Hotel jest retro, żadnych pozytywów. Recepcja, jakby nikogo nie było, w ogóle nie spaliśmy, łóżka pełzały, sprężyny w materacu naciskały na plecy. Sprzątanie 0. Cieszę się, że jedliśmy tylko śniadania, które zawsze były takie same, podstawowe menu i coś wrzucono do obiegu z poprzedniego dnia, nie marnować ???? Mięso przywieźli o 6 rano i przy 28C leżało na rampie do około 11.45, zanim je wyłowili, więc cieszę się, że nie zjedliśmy nic poza śniadaniem. Dla mnie najgorszy nocleg, w jakim kiedykolwiek byłem, ale był świetny Ostatnia promocja i za dobrą cenę, więc nie narzekam, tylko wystawiam opinię. Uważajcie na taksówkarzy, nie używają taksometru. Na przykład pojechaliśmy 4 km do kolumnady, tam za 5l i z powrotem za 30l.
Bałagan. Przepełnione kosze na śmieci, wszędzie śmieci. Obsługa w restauracji w tej lokalizacji była bardzo poniżej przeciętnej. Czechów było tam może 5%, reszta mówiła po rosyjsku lub ukraińsku. Morze było przyjemne, ale odległość to około 1,5 km, strome zbocze. Plaża była czysta i łagodne wejście do morza. Fale 3 razy w tygodniu, żółte, ale można było pływać. Hotel jest retro, żadnych pozytywów. Recepcja, jakby nikogo nie było, w ogóle nie spaliśmy, łóżka pełzały, sprężyny w materacu naciskały na plecy. Sprzątanie 0. Cieszę się, że jedliśmy tylko śniadania, które zawsze były takie same, podstawowe menu i coś wrzucono do obiegu z poprzedniego dnia, nie marnować ???? Mięso przywieźli o 6 rano i przy 28C leżało na rampie do około 11.45, zanim je wyłowili, więc cieszę się, że nie zjedliśmy nic poza śniadaniem. Dla mnie najgorszy nocleg, w jakim kiedykolwiek byłem, ale był świetny Ostatnia promocja i za dobrą cenę, więc nie narzekam, tylko wystawiam opinię. Uważajcie na taksówkarzy, nie używają taksometru. Na przykład pojechaliśmy 4 km do kolumnady, tam za 5l i z powrotem za 30l.
Zakwaterowanie
Stary, stęchły, prysznic przeciekał, ale po zgłoszeniu naprawili. Nie było sprzątania, tylko jak poproszono o papier toaletowy lub wymianę ręczników, to sprzątaczka przynosiła. Jak się przygotuje, to zabierze śmieci. Ale może to kwestia umowy ze sprzątaczką, jak się będzie potrzebowało sprzątania, to pewnie posprząta. Sami sprzątaliśmy. Najbardziej przeszkadzał nam brak dostępu do kawy (tylko na śniadanie) i musieliśmy kupować wodę w mini markecie (0,5 km dalej). Basen nie jest sprzątany, oglądałem z balkonu, siatka raz rano o 9 i tyle, niekonserwowany i nie miałem ochoty się w nim bawić. Bar przy basenie to katastrofa, nie ma tu zainteresowania wydawaniem pieniędzy. Klienci chcieli się bawić, była muzyka z okolicznych hoteli, tutaj tylko sporadycznie i przez ograniczony czas. Klienci siedzieli w barze po ciemku, bez muzyki i bawili się sami. Tutaj też bardzo źle. Brak zainteresowania.
Wyżywienie
Kiełbasa, jajecznica z pieca konwekcyjnego (bleh), raz w tygodniu jajecznica. Tosty, bagietka, ogórek i pomidor (mieszanka z poprzedniego dnia, widać), suche salami, którego nikt nie chciał i zostało na cały tydzień. Codziennie naleśniki z marmoladą, miodem. Ser i mini croissant. Płatki zbożowe. Zjesz, ale...
Obsługa w hotelu
0
Plaża
Plaża dobra, fale morskie, brak możliwości nurkowania, ale można pływać. Odświeżanie i restauracje OK. Ratownik na plaży. Leżak i parasol 20 lew. Skutery wodne, poza tym nie zauważyłem żadnych innych aktywności.
Ta recenzja została automatycznie przetłumaczona za pomocą Google Translate
Czy ta recenzja była pomocna? (0) (0)
Lenka K.
Zweryfikowana opinia (Invia.cz) Opinia utworzona 3 lub więcej lat temu
Vezhen Ocena: 3/5 Bułgaria, Złote Piaski
W hotelu musieliśmy pilnować czasu na jedzenie, kiedy przyjechaliśmy później, ukraińskie dzieci zjadły wszystkie arbuzy, których nie dostarczyły, kawę tylko o określonej godzinie. Oravdu wszystko w pośpiechu
W hotelu musieliśmy pilnować czasu na jedzenie, kiedy przyjechaliśmy później, ukraińskie dzieci zjadły wszystkie arbuzy, których nie dostarczyły, kawę tylko o określonej godzinie. Oravdu wszystko w pośpiechu
Zakwaterowanie
Szaleństwo, kurz wszędzie w łazience, pleśń w pokoju, dym z bocznych klap czuć było nawet w łazience, pies sąsiadów szczekał, kot miauczał po drugiej stronie. Łóżka na sprężynach, tak wciśnięte w żebra, firanki na balkonie jasnożółte, już jasne od piątej. Jak do tej pory najgorszy hotel z jakim miałem do czynienia. Zapłaciłem 500 CZK za Wi-Fi i ciągle odpadało lub nie działało wcale
Wyżywienie
Jedzenie było cały czas to samo, czy jedzenie było niesmaczne, czy zbyt ostre, wszędzie za dużo kopru, córka nie chciała go jeść, jak były desery, to nie było już miejsca dla późniejszych przyjazdów. Kawę podawano tylko dwa razy dziennie. Więc katastrofa
Obsługa w hotelu
Pokojówki były miłe i przyjemne, ale sprzątanie było niechlujne. Musieliśmy się kłócić o papier toaletowy
Plaża
Plaża jest świetna, choć wszędzie pełno niedopałków, morze było czyste dopiero po burzy i deszczu. Ludzie przywarli do siebie
Ta recenzja została automatycznie przetłumaczona za pomocą Google Translate
Czy ta recenzja była pomocna? (4) (5)
Danuta G.
Niezweryfikowana opinia Opinia utworzona 3 lub więcej lat temu
Vezhen Ocena: 3/5 Bułgaria, Złote Piaski
HOTEL MAŁY SKROMNY ALE BARDZO BARDZO FAJNY OBSŁUGA PRZEMIŁA JEDZENIE SUPER POLECAM Z CZYSTYM SUMIENIEM
HOTEL MAŁY SKROMNY ALE BARDZO BARDZO FAJNY OBSŁUGA PRZEMIŁA JEDZENIE SUPER POLECAM Z CZYSTYM SUMIENIEM
Czy ta recenzja była pomocna? (1) (0)
Marek
Niezweryfikowana opinia Opinia utworzona 3 lub więcej lat temu
Vezhen Ocena: 3/5 Bułgaria, Złote Piaski
1. Pracownicy recepcji pomocni, choć zakres ich obowiązków potrafił zaskoczyć. Widok recepcjonistki uganiającej się poza budynkiem hotelu za gościem w sprawie rzekomo zaginionych ręczników nie jest dla mnie normalny. Tym bardziej, że w tym wypadku ręczniki zabrała pani sprzątająca. Wystarczyło ją najpierw zapytać, zamiast sugerować przy świadkach kradzież. Szemrane standardy.
2. Część obsługi restauracji hotelowej trafiła tam prawdopodobnie przez przypadek lub za karę a praca jednej z młodych pań, to zwyczajne nieporozumienie. Obrusy na stołach wymieniane są chyba dopiero przed kolejnym sezonem. Potwierdziły się wcześniejsze opinie, że jedzenie jest monotonne a zimne już pod koniec pierwszej godziny posiłku. Nie wszystkie dania są dostępne przez czas jego trwania. To, co nie zostało zjedzone dzisiaj często jest podawane w innej formie (np. zapieczone) następnego dnia. W ramach all inclusive są trzy posiłki dziennie oraz bar kawowy (podwieczorek) pomiędzy obiadem a kolacją. Mimo tego w dniu wyjazdu gości obsługa hotelu przecina im kolorowe opaski i pozwala (bez względu na godzinę wylotu) jedynie na zjedzenie obiadu, mimo że ostatnia doba pobytu powinna kończyć się możliwością skorzystania z oferty baru kawowego (pobyt zaczyna się kolacją). Wstydliwa, wręcz żenująca oszczędność. Czas z nią wreszcie skończyć.
3. Nie wiem skąd te trzy gwiazdki dla hotelu. Stanowczo za dużo. Zatrzymał się on w poprzedniej epoce jako budynek (np. siatkowe przesłony międzybalkonowe na V piętrze) wraz z częścią wyposażenia. Co z tego, że pokoje i łazienki są przestronne, skoro nikt nie zauważa kompromitujących elementów wyposażenia łazienek. Np. ceratowych zasłon prysznicowych, których mocowanie jest podwieszane do sufitu na kawałku plastikowego łańcuszka lub na zwyczajnej lince. Wypadającego ze ściany uchwytu na papier toaletowy. Ponadto w łazienkach nie ma niczego do wycierania podłogi po wzięciu prysznica. Dostałem coś dopiero po interwencji u zdziwionej recepcjonistki. Prawdopodobnie goście hotelowi radzą sobie używając ręczników.
4. Sprzątanie w pokojach pod zdechłym Azorkiem. Byłem tam 10 dni a odkurzania podłogi doczekałem się dopiero po interwencji w recepcji.
5. Pokoje z widokiem na morze, to kolejny problem. Chociaż wszystkie są od strony morza, to jego widok zasłaniają wysokie drzewa, których nikt nie przycina, co na piętrach III i IV powoduje loterię. Drzewa nie sięgają V-go piętra. Radzę naciskać biuro podróży, żeby uniknąć ewentualnych rozczarowań.
6. Winda malutka. Swobodnie mogły nią jechać najwyżej cztery osoby średniej wagi. Czasy świetności ma dawno za sobą. Żadnego przewiewu. Zaduch w środku.
7. Widoczny brak ręki dobrego gospodarza. Pod względem wyposażenia hotelu, porządku wewnątrz i wokół budynku oraz wykonywania obowiązków przez część obsługi.
8. Trzeba wiedzieć, że do hotelu można przyjeżdżać ze zwierzętami. Nikt nie dyscyplinuje ich właścicieli. Psy chodzą bez smyczy i kagańca tak po hotelu jak i na basenie. Załatwiają się na trawnikach. Obsługa nie reaguję.Widok psa sąsiadów na moim balkonie i w pokoju (wszedł przez otwarte drzwi balkonowe) mocno mnie zdziwił a budzenie szczekaniem o 1.30 w nocy nie było przyjemne. Prośba o interwencję zakończyła się informacją recepcjonistki, że sąsiedzi w południe wyjeżdżają i problemu nie będzie.
8. Woda w hotelowym basenie była zimna.
9. Opieka rezydenta mocno dyskusyjna. Numer jego telefonu pozostał tajny. Choć w grafiku był zapis "opieka telefoniczna", to podano warszawski numer telefonu.
10. Podobała mi się wycieczka do Balcziku i na półwysep Kaliakra. Atrakcyjna i zorganizowana bez zarzutu. Warta ceny (49 euro od osoby).
1. Pracownicy recepcji pomocni, choć zakres ich obowiązków potrafił zaskoczyć. Widok recepcjonistki uganiającej się poza budynkiem hotelu za gościem w sprawie rzekomo zaginionych ręczników nie jest dla mnie normalny. Tym bardziej, że w tym wypadku ręczniki zabrała pani sprzątająca. Wystarczyło ją najpierw zapytać, zamiast sugerować przy świadkach kradzież. Szemrane standardy.
2. Część obsługi restauracji hotelowej trafiła tam prawdopodobnie przez przypadek lub za karę a praca jednej z młodych pań, to zwyczajne nieporozumienie. Obrusy na stołach wymieniane są chyba dopiero przed kolejnym sezonem. Potwierdziły się wcześniejsze opinie, że jedzenie jest monotonne a zimne już pod koniec pierwszej godziny posiłku. Nie wszystkie dania są dostępne przez czas jego trwania. To, co nie zostało zjedzone dzisiaj często jest podawane w innej formie (np. zapieczone) następnego dnia. W ramach all inclusive są trzy posiłki dziennie oraz bar kawowy (podwieczorek) pomiędzy obiadem a kolacją. Mimo tego w dniu wyjazdu gości obsługa hotelu przecina im kolorowe opaski i pozwala (bez względu na godzinę wylotu) jedynie na zjedzenie obiadu, mimo że ostatnia doba pobytu powinna kończyć się możliwością skorzystania z oferty baru kawowego (pobyt zaczyna się kolacją). Wstydliwa, wręcz żenująca oszczędność. Czas z nią wreszcie skończyć.
3. Nie wiem skąd te trzy gwiazdki dla hotelu. Stanowczo za dużo. Zatrzymał się on w poprzedniej epoce jako budynek (np. siatkowe przesłony międzybalkonowe na V piętrze) wraz z częścią wyposażenia. Co z tego, że pokoje i łazienki są przestronne, skoro nikt nie zauważa kompromitujących elementów wyposażenia łazienek. Np. ceratowych zasłon prysznicowych, których mocowanie jest podwieszane do sufitu na kawałku plastikowego łańcuszka lub na zwyczajnej lince. Wypadającego ze ściany uchwytu na papier toaletowy. Ponadto w łazienkach nie ma niczego do wycierania podłogi po wzięciu prysznica. Dostałem coś dopiero po interwencji u zdziwionej recepcjonistki. Prawdopodobnie goście hotelowi radzą sobie używając ręczników.
4. Sprzątanie w pokojach pod zdechłym Azorkiem. Byłem tam 10 dni a odkurzania podłogi doczekałem się dopiero po interwencji w recepcji.
5. Pokoje z widokiem na morze, to kolejny problem. Chociaż wszystkie są od strony morza, to jego widok zasłaniają wysokie drzewa, których nikt nie przycina, co na piętrach III i IV powoduje loterię. Drzewa nie sięgają V-go piętra. Radzę naciskać biuro podróży, żeby uniknąć ewentualnych rozczarowań.
6. Winda malutka. Swobodnie mogły nią jechać najwyżej cztery osoby średniej wagi. Czasy świetności ma dawno za sobą. Żadnego przewiewu. Zaduch w środku.
7. Widoczny brak ręki dobrego gospodarza. Pod względem wyposażenia hotelu, porządku wewnątrz i wokół budynku oraz wykonywania obowiązków przez część obsługi.
8. Trzeba wiedzieć, że do hotelu można przyjeżdżać ze zwierzętami. Nikt nie dyscyplinuje ich właścicieli. Psy chodzą bez smyczy i kagańca tak po hotelu jak i na basenie. Załatwiają się na trawnikach. Obsługa nie reaguję.Widok psa sąsiadów na moim balkonie i w pokoju (wszedł przez otwarte drzwi balkonowe) mocno mnie zdziwił a budzenie szczekaniem o 1.30 w nocy nie było przyjemne. Prośba o interwencję zakończyła się informacją recepcjonistki, że sąsiedzi w południe wyjeżdżają i problemu nie będzie.
8. Woda w hotelowym basenie była zimna.
9. Opieka rezydenta mocno dyskusyjna. Numer jego telefonu pozostał tajny. Choć w grafiku był zapis "opieka telefoniczna", to podano warszawski numer telefonu.
10. Podobała mi się wycieczka do Balcziku i na półwysep Kaliakra. Atrakcyjna i zorganizowana bez zarzutu. Warta ceny (49 euro od osoby).
Czy ta recenzja była pomocna? (2) (4)
Zadzwoń lub wyślij zapytanie, a my wyszukamy dla Ciebie wyjazd, który będziesz długo i mile wspominać!
Jesteśmy dostępni 7 dni/tyg. 8:00-23:00.
Ładowanie położenia hotelu i opisu...
Temperatura powietrza 8 °C
Temperatura wody 10 °C