Znakomity wybór! Nasi Klienci byli tym hotelem zachwyceni.

Hotel Sentido Marea

Bułgaria, Złote Piaski, Złote Piaski

W bezpośrednim sąsiedztwie złocistej plaży Bezpłatny serwis plażowy Czyste i duże pokoje

Więcej o hotelu

od 879 za osobę

Wybierz termin

Wybraliśmy dla was

Obserwuj spodziewany rozwój cen w nadchodzących miesiącach

Wybierz termin

Opis hotelu

Numer hotelu: 111 538

POŁOŻENIE

przy plaży (przejście przez nadmorską promenadę), ok. 1,5 km od centrum Złotych Piasków, ok. 30 km od portu lotniczego w Varnie

PLAŻA

 wydzielona część hotelowa na publicznej plaży, szeroka i piaszczysta,  2 leżaki i parasol na pokój (bezpłatnie)

HOTEL

obiekt wyremontowany w 2017 roku, dysponuje 298 pokojami, kategoria lokalna 4*

DO DYSPOZYCJI GOŚCI

recepcja, lobby, kantor, fryzjer, salon piękności, restauracja główna z tarasem, restauracja a'la carte bułgarska (płatna), lobby bar,  blue bar, bar przy basenie, bar na plaży 

INTERNET

internet Wi-Fi w lobby (bezpłatny)

SPORT, REKREACJA I ROZRYWKA

Bezpłatne: basen, parasole i leżaki przy basenie, siłownia, pilates, zumba, step, aerobik, gimnastyka wodna, boccia, rzutki, siatkówka plażowa, wieczorne programy animacyjne
Odpłatne: salon spa (sauna, łaźnia turecka, masaże), sporty wodne na plaży

DLA DZIECI

brodzik z małymi zjeżdżalniami, plac zabaw, mini klub, animacje, mini disco,lunch i kolacja z animatorami, wysokie krzesełka w restauracji

ZAKWATEROWANIE

Pokój Standardowy: powierzchnia ok. 32 m2,  klimatyzacja centralna,  LCD TV-Sat, telefon, internet Wi-Fi,  zestaw do parzenia kawy i herbaty,  mini bar (bezpłatnie napoje bezalkoholowe i piwo), sejf (płatny), łazienka (prysznic, suszarka do włosów), balkon

WYŻYWIENIE

All Inclusive 24H: śniadanie, późne śniadanie, obiad i kolacja w formie bufetu, lekkie przekąski po południu w barze na plaży. Lokalne napoje alkoholowe i bezalkoholowe serwowane są 24 H w wybranym barze.

INFORMACJE DODATKOWE

-

CENA

Cena zawiera - oferta z przelotem: bilet lotniczy, bagaż  [dla czarterów bagaż 23kg + 5 kg bagaż podręczy // dla przelotów low costowych Ryanair bagaż 10kg + mała podręczna torebka, przy lotach Wizzair Klienci Prima mają w cenie WIZZ Priority: podręczna walizka na kółkach (55x40x23 cm maks. 10kg), stanowisko odprawy priorytetowej, pierwszeństwo wejścia na pokład  // dla lotów rejsowych LOT tylko bagaż podręczny 8kg], opłaty lotniskowe i transfer lotnisko - hotel - lotnisko, zakwaterowanie w hotelu, wyżywienie wg oferty, opiekę polskojęzycznego rezydenta (przy  pobytach od 19 czerwca do 18 września), ERGO Reiseversicherung AG NNW, KL, bagaż, OC organizatora, składkę na Turystyczny Fundusz Gwarancyjny (TFG - uruchamiany w przypadku niewypłacalności touroperatora), Turystyczny Fundusz Pomocowy (TFP - uruchamiany w przypadku opóźnień w zwrotach przedpłat na skutek wystąpienia nieuniknionych i nadzwyczajnych okoliczności uniemożliwiających realizację imprezy turystycznej. Składka na TFP jest bezzwrotna nawet w przypadku rezygnacji Klienta z imprezy turystycznej), VAT.
Od 26.11.2016r wszystkie oferty zawierają w cenie składkę na Turystyczny Fundusz Gwarancyjny (TFG), 
oraz od 01.01.2021 analogiczą wyskość składki na Turystyczny Fundusz Pomocowy (TFP): 
15PLN - za imprezy samolotowe czarterowe (za wyjątkiem krajów mających granicę lądową z Polską)
13PLN - za imprezy nieczarterowe realizowane poza Europę
10PLN - za imprezy oparte o loty rejsowe oraz autokarowe i dojazd własny na terenie Europy (za wyjątkiem krajów mających granicę lądową z Polską)
Cena zawiera - oferta z dojazdem własnym: zakwaterowanie w hotelu, wyżywienie wg oferty, ERGO Reiseversicherung AG NNW, KL, bagaż (od momentu rozpoczęcia imprezy do jej zakończenia z wyłączeniem czasu trwania dojazdu własnego), OC organizatora, VAT.
Cena nie zawiera: obowiązkowej opłaty klimatycznej 6 euro/os./pobyt (płatnej na miejscu u rezydenta), dodatkowego ubezpieczenia: od kosztów rezygnacji, chorób przewlekłych( ok. 68 PLN/os/tydz.), a także dodatkowego ubezpieczenie KL w okresie pandemii (w tym COVID-19 - KL do 20 000 EUR) / cena ok. 47.12 PLN/ os/tydz.), opłaty za bagaż rejestrowany [na połączeniach low costowych ok. 300pln/bagaż / na połączeniach rejsowych LOT ok 250pln/bagaż], wycieczek fakultatywnych.Przy połączeniach rejsowych cena uzależniona jest od dostępności miejsc w samolocie w danej taryfie cenowej. Linie lotnicze podają ceny aktualne na chwile zapytania. W związku z powyższym ze względu na wyczerpanie się danych taryf, do momentu podpisania umowy cena może ulegać zmianom.
W przypadku bagażu, który przekracza obowiązujący bezpłatny limit (ilość sztuk lub wymiary) pobierane będą opłaty za nadbagaż. Przekroczenie dozwolonego limitu bagażu podręcznego podlegać będzie dodatkowej opłacie zgodnie z przepisami dotyczącymi nadbagażu w samolocie.

BAGAŻ

LIMIT BAGAŻU PODRĘCZNEGO w cenie:
Wizzair: Klienci Prima Holiday mają wykupioną usługę WIZZ PRIORITY!
Usługa daje mozliwość:
* zabrania na pokład jednej sztuki małego bagażu, która musi zmieścić się pod fotelem, np. torbę na aparat, na laptopa, lub torebkę ( 40 x 30 x 20 cm, maks. 10 kg))
* zabrania na pokład jednej podręcznej walizki na kółkach (55 x 40 x 23 cm, maks. 10 kg)
* pierwszeństwo wejścia na pokład
* możesz zabrać obie sztuki bagażu ze sobą do kabiny, chyba że będzie to niemożliwe ze względu na ograniczenia operacyjne.
Ryanair: 10kg, nieprzekraczający wymiarów 55 x 40 x 20 cm, oraz dodatkowo jeden mały bagaż, np. torebkę lub torbę na laptopa, nieprzekraczający wymiarów 35 x 20 x 20 cm. Pasażerowie, którzy wykupili opcję pierwszeństwa wejścia na pokład mogą wnieść na pokład jeden mały oraz jeden duży bagaż podręczny, chyba że ze względów operacyjnych konieczne jest umieszczenie dużego bagażu podręcznego w luku. Pasażerowie korzystający ze standardowej taryfy będą zobowiązani pozostawić swój duży bagaż podręczny przy bramce do wejścia na pokład w celu bezpłatnego umieszczenia go w luku jako bagaż rejestrowany. Obowiązuje Regulamin dotyczący bagażu rejestrowanego.
EasyJet: o wymiarach nie przekraczających 56x45x25 cm (w tym kółka, kieszonki i rączki)
LOT: 8 kg nieprzekraczający wymiarów 55 x 40 x 23 cm. Dodatkowo jako bagaż podręczny pasażer może zabrać ze sobą torebkę damską lub torbę męską lub laptopa (wymiary 40 cm x 35 cm x 12 cm)
Bułgaria Air: waga bagażu łączonego nie może przekroczyć 23kg!
W przypadku bagażu, który przekracza obowiązujący bezpłatny limit (ilość sztuk lub wymiary) pobierane będą opłaty za nadbagaż. Przekroczenie dozwolonego limitu bagażu podręcznego podlegać będzie dodatkowej opłacie zgodnie z przepisami dotyczącymi nadbagażu w samolocie.
CENY DODATKOWEGO BAGAŻU REJESTROWANEGO:
Wizzair: 10kg/20kg/32kg - od ok. 100 do ok. 440 zł - cena na potwierdzenie uzależniona od wagi bagażu, trasy i terminu lotu
Ryanair: 20 kg - ok. 300 zł - cena na potwierdzenie uzależniona od trasy i terminu lotu
EasyJet: 15 kg ok. 350 PLN
LOT: 23KG - ok. 300 PLN 
Uwaga!! Ceny podane na moment zakładania rezerwacji. Po potwierdzeniu rezerwacji cena bagażu dodatkowego może ulec zmianie!

WARUNKI WJAZDOWE

* dokumentem podróży uprawniającym do wjazdu i pobytu (niezależnie od jego celu) na terytorium Bułgarii jest ważny  dowód osobisty lub paszport. 
* Obywatele polscy korzystają z prawa do swobodnego przepływu osób w ramach Unii Europejskiej/Europejskiego Obszaru Gospodarczego.
* każdy uczestnik imprezy zobowiązany jest do przestrzegania paszportowych, celnych, zdrowotnych i innych przepisów kraju, do którego podróżuje. Klient odpowiedzialny jest za dotrzymanie wszelkich przepisów niezbędnych do przeprowadzenia imprezy turystycznej, o których został poinformowany przez organizatora.

DOKUMENTY PODRÓŻY

DOKUMENTY PODRÓŻY WYSYŁANE SĄ MAILEM NA 2 DZNI PRZED WYLOTEM PO GODZINIE 12:00

COVID-19

Podejmując decyzję o wyjeździe należy liczyć się z możliwymi trudnościami w powrocie do kraju, ograniczeniami w ruchu lotniczym, obowiązkiem poddania się kwarantannie lub samoizolacji, a także przeprowadzenia dodatkowych badań lekarskich na zlecenie władz miejscowych.
W związku z powyższym prosimy o bieżące śledzenie warunków wjazdowych do krajów odwiedzanych : https://www.gov.pl/web/dyplomacja/informacje-dla-podrozujacych , jak również obostrzeń na polskiej granicy przy powrocie z wakacji: https://www.strazgraniczna.pl/ .
Podróżując w  czasie pandemi należy liczyć się z pewnymi obostrzeniami i ograniczeniami.
Część infrastruktury hotelowej (restauracje, oferta rekreacyjno - sportowa),  animacje może być ograniczona, czy też niedostępna ze względu na obostrzenia sanitarne. Osoby podróżujące linią Easy Jet, podczas przelotu zobowiązane są do posiadania maseczek FFP2 (chirurgiczne lub materiałowe). Szaliki, osłony twarzy (przyłbice) oraz maski z zaworami nie będą przez przewoźnika akceptowane. 
Ogolne wytyczne sanitarne w Bułgarii
LOTNISKO W WARNIE I BURGAS
- na lotnisko mogą wejść tylko pasażerowie
- elektroniczny pomiar temperatury osób wchodzących 
- zwiększona częstotliwość dezynfekcji urządzeń do kontroli 
- markery podłogowe do dystansu społecznego (min. 1,5 m)
- ogólnodostępne środki do dezynfekcji na terenie lotniska
- obsługa lotniska wyposażona w środki osobistej ochrony (maseczki i rękawiczki)Przyjazd gosci hotelowych:
- Musza byc zachowane odpowiednie normy odległosci, wynoszace połtora metra, pomiedzy osobami, również członkami tej samej rodziny lub grupy.
- Hotel Informuje o maksymalnej liczbie Gosci, ktora moze przebywac w danej czesci obiektu, a takze obowiązku zachowania odległosci przestrzennej co najmniej 1,5 metra.
- Dozowniki z płynnymi srodkami odkazajacymi będą umieszczane w punktach dostepnych dla Gosci i personelu wewnatrz obiektu - w szczegolnosci przy wejsciach, w recepcji, przy wejsciach do windy, przy wejsciu do pomieszczen w ktorych serwowany jest catering i rozrywka, a takze przy wejsciach do publicznych toalet, stref basenowych itp.Zalecenia dla hoteli podczas kwaterowania w recepcji: 
- Jednoczesnie mozna meldowac do 2 osob, chyba, ze naleza do jednej rodziny lub grupy.
- Zaleca sie korzystac z płatnosci bezgotowkowych/zblizeniowych. Nalezy ograniczyc do minimum czas jaki goscie spedzaja w recepcji.
- Recepcjonisci sa odpowiednio przeszkoleni w zakresie COVID-19 aby moc skutecznie, bezpiecznie i profesjonalnie wykonywac swoje obowiazki nie dopuszczajac do rozprzestrzeniania sie wirusa w obiekcie.
- Goscie będą informowani o procedurach i polityce obiektu dotyczacej bezpieczenstwa i ochrony oraz srodkach zapobiegawczych zastosowanych w stosunku do COVID-19 w danym obiekcie.
- Recepcjonisci są odpowiednio szkoleni na wypadek,  gdy zajdzie podejrzenie obecnosci wirusa wsrod gosci hotelowych. Lista odpowiednich numerow telefonow do regionalnych władz ds. zdrowia, instytucji medycznej, z ktora obiekt zakwaterowania ma umowe o swiadczenie usług, pogotowia ratunkowa, apteki itp. musi byc dostepna dla pracownikow recepcji w łatwo dostepnym miejscu.W Lobby hotelowym:
Nalezy unikac gromadzenia sie obcych ludzi. Nalezy przestrzegac 1,5m odstepu od obcych osob. Korzystanie z wind powinno byc ograniczone do jak najmniejszej liczby osobSprzatanie:
Podczas pandemii Covid hotele bedą stosować  bardziej specjalistyczne srodki czyszczace i dezynfekujace (biocydy).
W szczególności dotyczy to powierzchni, takich jak klamki, przyciski windy, porecze, przełaczniki, klamki, ramiona krzeseł i płaskie powierzchnie, w tym blaty w obszarach roboczych i jadalniach itp. Tam, gdzie to mozliwe, drzwi i okna powinny pozostac otwarte w ciagu dnia. Wymagane jest zachowanie niezbednej odległosci miedzy personelem a goscmi (co najmniej 2 metry). Zastosowanie będzie miała również czesta dezynfekcja publicznych toalet, wind, recepcji (po kazdym kontakcie z Klientem), klamek, poreczy, uchwytow, telefonow, klawiatur komputerowych i innych czesto dotykanych powierzchni.Restauracje i miejsca rozrywki:
- Konieczne jest przestrzeganie wytycznych, wydanych przez Bułgarska Agencje Bezpieczenstwa Zywnosci i koordynowanych przez Ministra Zdrowia. Priorytetem musi byc ochrona zdrowia. Nalezy, tam gdzie to mozliwe, stosowac techniki bezdotykowe", takie jak np. serwowanie dan a'la carte zamiast bufetow.
- Nalezy zachecac Gosci do umycia rak przed jedzeniem i stosowac dozowniki płynow wirusobojczych podczas wchodzenia i wychodzenia ze stref gastronomicznych.
- Musza byc zachowane odpowiednie odległosci pomiedzy obcymi osobami oraz wyznaczone odpowiednie ciagi piesze.
- Wdrozenie srodkow czyszczenia i dezynfekcji we wszystkich obszarach roboczych restauracji (bufety, otwarte obszary restauracji; kuchnie itp.) jako ogolny srodek zapobiegawczy podczas całej epidemii COVID-19. Zwłaszcza przy czesto dotykanych przedmiotach - takich jak stoły, krzesła, porcelana, sztucce, przyprawy itp.
- Dozwolone jest oferowanie jedzenia w formie bufetu, ale pod warunkiem, ze jedzenie jest umieszczone za przezroczysta bariera i jest wydawane przez pracownika wyposazonego w maske i rekawiczki. Niedozwolona jest samoobsługa ani bezposredni kontakt gosci z jedzeniem.
- Przy stole powinny siedziec maksymalnie 4 osoby. Odległosci pomiedzy stolikami powinny wynosic minimum 1,5 metra.Baseny i obiekty sportowe:
- Dozwolone jest korzystanie z basenow. Przy basenach powinien znalezc sie dozownik z płynem do dezynfekcji.
- Animacje powinny byc przeprowadzane na zewnatrz budynkow z zachowaniem odpowiednich odległosci.
- Nie zezwala sie na korzystanie z hal do zajec rekreacyjnych wewnatrz pomieszczen, placow zabaw dla dzieci, sal gier, basenow krytych, dyskotek i innych, ktore wiaza sie z tłumem ludzi, chyba ze nastapi zmiana w zarzadzeniu Ministra Zdrowia.
- W centrach spa/wellness czynne beda tylko baseny, chyba, ze nastapi zmiana w zarzadzeniu Ministra Zdrowia.Ponadto przy wjeździe do Bułgarii Klienci powinni wypełnić oświadczenie załączone do dokumentów podróży (do pobrania również na stronie Prima Holiday) i przekazać je organom celnym na lotnisku. Zalecamy wykupienie dodatkowego ubezpieczenia KL chroniącego w przypadku zachorowania na COVID. 

Prezentowane w informacji opisy, opinie oraz zdjęcia przedstawiają subiektywne odczucia ich autora i nie stanowią części oficjalnego opisu obiektu organizatora turystyki (przedsiębiorcy turystycznego). Pokoje oraz udogodnienia mogą się różnić od zawartych w informacji, za co Travelplanet.pl S.A. nie ponosi odpowiedzialności. Oficjalny opis dostarczony przez organizatora turystyki znajdziesz na stronie poświęconej wybranej przez Ciebie imprezie turystycznej, po wskazaniu interesującego Cię terminu wyjazdu.

Informacje o hotelu

  • Odległość od plaży 20 m
  • Odległość od centrum miasta 1000 m
  • Odległość od lotniska 30 km
  • Klimatyzacja tak
  • Basen zewnętrzny tak
  • Basen wewnętrzny tak
  • Leżaki i parasole przy basenie, Leżaki i parasole na plaży tak
  • TV tak
  • Minibar, Bar tak
  • Kącik dziecięcy, Plac zabaw, Basen dla dzieci tak
  • Fitness tak
  • Programy animacyjne tak
  • Hotelowa restauracja tak
  • Wifi tak

Opinie o hotelu

Ocena 4,4/5
Travelplanet

Znakomity (22 ocena hotelu)

Zakwaterowanie 4,5/5

Wyżywienie 4,4/5

Okolica 4,3/5

Cena 4,5/5

21. najwyższa ocena z 233 hoteli w Złote Piaski

Edward Lipiec 2017

Data pobytu: 1.7. - 8.7.2017

Ocena 4,9/5
Hotel,obsługa-b.młoda -na piątkę. Wyżywienie też bdb.... (malkontenci będą narzekać że były np. jajka w 7 postaciach-bo w domu jadają w 10). Położen
Całkowita ocena

Hotel,obsługa-b.młoda -na piątkę.

Wyżywienie też bdb.... (malkontenci będą narzekać że były np. jajka w 7 postaciach-bo w domu jadają w 10).

Położenie- na plaży-rzadkość w Grecji,na Kanarach itp.

Zakwaterowanie 4,9/5

Wyżywienie 5,0/5

Okolica 5,0/5

Czy ta recenzja była pomocna? (0) (0)

Paulina Lipiec 2014

Data pobytu: 7.6. - 14.6.2014

Ocena 4,5/5
Jak na bułgarskie warunki to bardzo dobry hotel 4*. Obiekt składa się z dwóch osobnych hoteli Golden Star Family przeznaczonej dla rodzin dziećmi oraz
Całkowita ocena

Jak na bułgarskie warunki to bardzo dobry hotel 4*. Obiekt składa się z dwóch osobnych hoteli Golden Star Family przeznaczonej dla rodzin dziećmi oraz części Golden Star przeznaczonej dla osób dorosłych. Położenie jest dużym atutem hotelu, to spokojna okolica, z której spacerkiem promenadą w 15-20 min dojdziemy do centrum rozrywkowej części Złotych Piasków. Jedynym mankamentem hotelu jest niezbyt duży basen zewnętrzny rekompensuje go jednak basen kryty oraz hotelowa prywatna plaża z duża ilością leżaków i parasoli zlokalizowana zaraz obok hotelu. Pokoje są przestronne i komfortowo wyposażone z dużą łazienką. Restauracja serwuje duży wybór potraw, które są przede wszystkim bardzo smacznie przyrządzone i nawet osoby wymagające znajdą coś dla siebie. Hotel właściwie dla każdego!

Zakwaterowanie 4,0/5

Wyżywienie 5,0/5

Okolica 5,0/5

Czy ta recenzja była pomocna? (0) (0)

Filtruj opinie

Edward Lipiec 2017

Data pobytu: 1.7. - 8.7.2017

Ocena 4,9/5
Hotel,obsługa-b.młoda -na piątkę. Wyżywienie też bdb.... (malkontenci będą narzekać że były np. jajka w 7 postaciach-bo w domu jadają w 10). Położenie- na plaży-rzadkość w Grecji,na Kanarach itp.
Całkowita ocena

Hotel,obsługa-b.młoda -na piątkę.

Wyżywienie też bdb.... (malkontenci będą narzekać że były np. jajka w 7 postaciach-bo w domu jadają w 10).

Położenie- na plaży-rzadkość w Grecji,na Kanarach itp.

Zakwaterowanie 4,9/5

Wyżywienie 5,0/5

Okolica 5,0/5

Czy ta recenzja była pomocna? (0) (0)

Paulina Lipiec 2014

Data pobytu: 7.6. - 14.6.2014

Ocena 4,5/5
Jak na bułgarskie warunki to bardzo dobry hotel 4*. Obiekt składa się z dwóch osobnych hoteli Golden Star Family przeznaczonej dla rodzin dziećmi oraz części Golden Star przeznaczonej dla osób dorosłych. Położenie jest dużym atutem hotelu, to spokojna okolica, z której spacerkiem promenadą w 15-20 min dojdziemy do centrum rozrywkowej części Złotych Piasków. Jedynym mankamentem hotelu jest niezbyt
Całkowita ocena

Jak na bułgarskie warunki to bardzo dobry hotel 4*. Obiekt składa się z dwóch osobnych hoteli Golden Star Family przeznaczonej dla rodzin dziećmi oraz części Golden Star przeznaczonej dla osób dorosłych. Położenie jest dużym atutem hotelu, to spokojna okolica, z której spacerkiem promenadą w 15-20 min dojdziemy do centrum rozrywkowej części Złotych Piasków. Jedynym mankamentem hotelu jest niezbyt duży basen zewnętrzny rekompensuje go jednak basen kryty oraz hotelowa prywatna plaża z duża ilością leżaków i parasoli zlokalizowana zaraz obok hotelu. Pokoje są przestronne i komfortowo wyposażone z dużą łazienką. Restauracja serwuje duży wybór potraw, które są przede wszystkim bardzo smacznie przyrządzone i nawet osoby wymagające znajdą coś dla siebie. Hotel właściwie dla każdego!

Zakwaterowanie 4,0/5

Wyżywienie 5,0/5

Okolica 5,0/5

Czy ta recenzja była pomocna? (0) (0)

Anonim Październik 2008

Data pobytu: 5.7. - 12.7.2008

Ocena 4,5/5
Dobre 4 gwiazdki, bardzo dobre jedzenie, czysto, obsługa w recepcji opryskliwa, miejsce dla lubiących nieco spokoju z pięknym widokiem na morze
Całkowita ocena

Dobre 4 gwiazdki, bardzo dobre jedzenie,

czysto, obsługa w recepcji opryskliwa,

miejsce dla lubiących nieco spokoju z pięknym

widokiem na morze

Zakwaterowanie 4,2/5

Wyżywienie 5,0/5

Okolica 5,0/5

Zakwaterowanie
odpowiedni do ceny, czysty klimatyzacja dobra

Wyżywienie
różnorodne i dobre

Usługi hoteli
sport trudny do uprawiania bo basen raczej dla dzieci, nad możem, banany,lotnie i inne

Czy ta recenzja była pomocna? (0) (0)

Anonim Sierpień 2008

Data pobytu: 2.8. - 9.8.2008

Ocena 3,9/5
jeśli chce sie ciszy i bliskości dużej zabawy to miejsce wyśmienite
Całkowita ocena

jeśli chce sie ciszy i bliskości dużej zabawy to miejsce wyśmienite

Zakwaterowanie 3,2/5

Wyżywienie 5,0/5

Okolica 5,0/5

Zakwaterowanie
pokój z widokiem na morze bardzo przytulny

Wyżywienie
posiłki bardzo smaczne i duży wybór

Czy ta recenzja była pomocna? (0) (0)

Ładuję

Ładowanie położenia hotelu i opisu...

Pogoda

Aktualna pogoda

  • Temperatura 17 °C temperatura w nocy 5 °C

  • Temperatura wody 10 °C

Prognoza pogody na następne dni

  • Jutro 17 °C temperatura w nocy 7 °C

  • Pt 16 °C temperatura w nocy 8 °C

  • Sob 14 °C temperatura w nocy 6 °C

  • Ndz 14 °C temperatura w nocy 7 °C

Najlepsze miesiące na wakacje:

  • Najlepszy
  • Dobry
  • Niski sezon
  1. Styczeń
  2. Luty
  3. Marzec
  4. Kwiecień
  5. Maj
  6. Czerwiec
  7. Lipiec
  8. Sierpień
  9. Wrzesień
  10. Październik
  11. Listopad
  12. Grudzień