Aktualne warunki podróży do Bułgarii

Hotel Aphrodite

Ocena: 4/5

Bułgaria, Złote Piaski, Złote Piaski

W centrum kurortu Złote Piaski i blisko plaży Smaczna kuchnia Basen z wydzieloną częścią dla dzieci

Więcej o hotelu

od 1 668 za os.

Wybierz termin

Wybraliśmy dla was

Prognozowane ceny wycieczek w nadchodzących miesiącach

Wykres przedstawia prognozowane ceny wycieczek w nadchodzących miesiącach

Minimalna cena za osobę z możliwymi różnicami w czasie trwania podróży

Wybierz termin

Nieoficjalny opis hotelu

WYŻYWIENIE

WYŻYWIENIE  (w zależności od wykupionej oferty)
RO - oferta bez wyżywenia
BB - śniadania w formie bufetu
HB (Half Board - 2 posiłki) - śniadanie i obiadokolacja w formie bufetu. Napoje do obiadokolacji płatne.
FB (Full Board - 3 posiłki) - śniadanie, obiad i kolacja w formie bufetu. Napoje do obiadu i kolacji płatne.
All Inclusive: śniadanie, obiad, kolacja w formie bufetu; wybrane lokalne napoje alkoholowe i bezalkoholowe serwowane w wyznaczonych barach w wyznaczonych przez hotel godzinach; w większości hoteli w ciągu dnia dostępne są przekąski

DOKONANIE REZERWACJI

Każda rezerwacja wstępna, po potwierdzeniu przez Agenta/Klienta, uzyskuje status "Do potwierdzenia", co oznacza, że Organizator sprawdza dostępność miejsc w hotelu/samolocie (rodzaj pokoju lub inne składniki zarezerwowane przez Klienta)  i dopiero po sprawdzeniu dostępności nadaje rezerwacji odpowiedni status (Potwierdzona/Anulowana).

BAGAŻ, REZYDENT, ZMIANA UCZESTNIKA NA PRZELOTACH LINIAMI LOT, RYANAIR, WIZZAIR, CORENDON

Oferta z przelotem liniami rejsowymi np. LOT, WIZZAIR, RYANAIR jest ofertą pochodzącą z DYNAMICZNEGO PAKIETOWANIA, ceny przelotów są stale aktualizowane przez linie lotnicze, co oznacza, że cena wycieczki od momentu zrobienia rezerwacji do momentu potwierdzenia jej przez Organizatora może ulec zmianie. OBSŁUGA REZYDENTA/PRZEDSTAWICIELA KONTRAHENTA na telefon z możliwością ustalenia spotkania w hotelu. Uczestnik imprezy zobowiązany jest DO POTWIERDZENIA U TOUROPERATORA LUB AGENTA AKTUALNYCH GODZIN LOTU NA 48 H PRZED WYLOTEM (DOTYCZY TO WYLOTÓW Z POLSKI, JAK I DO POLSKI). Zmiana Uczestnika wiąże się z kosztami zgodnie z taryfą przewoźnika i może być równoznaczna z koniecznością wykupienia nowego biletu.
Wszystkie przeloty odbywają się zgodnie z Ogólnymi warunkami przewozu pasażerów i bagażu danego przewoźnika. Klientów obowiązują prawa i obowiązki danej linii lotniczej.
Wizzair - Cena oferty zawiera 1 szt. bagażu podręcznego o wymiarach 40x30x20 cm. Istnieje możliwość dokupienia dodatkowego bagażu podręcznego 10 kg lub bagażu rejestrowanego 10kg, 20kg, 26 kg lub 32 kg -cena w systemie rezerwacyjnym.Ryanair - cena oferty zawiera 1 szt. bagażu podręcznego o wymiarach 40x20x25 cm. Do każdej rezerwacji istnieje możliwość dokupienia dodatkowego bagażu: 10 kg o wymiarach 55x40x20 - jako bagaż podręczny z pierwszeństwem wejścia na pokład -dostępność tej usługi jest ograniczona na każdym locie; 10 kg rejestrowanego - należy nadać go w punkcie odprawy przed kontrolą bezpieczeństwa;  lub bagażu rejestrowanego o wadze 20 kg - cena w systemie rezerwacyjnym.
PL LOT - cena oferty zawiera bagaż podręczny 8 kg (55x40x23) oraz małą torebkę (40x35x12). Do każdej rezerwacji istnieje możliwość dokupienia bagażu rejestrowanego 23 kg.
CORENDON- cena oferty zawiera bagaż podręczny 8 kg (55x40x25) oraz małą torebkę (40x35x12). Do każdej rezerwacji istnieje możliwość dokupienia bagażu rejestrowanego 20 kg.
Przekroczenie dozwolonego limitu bagażu (ilość, wymiary, waga) podlegać będzie dodatkowej opłacie zgodnie z przepisami dotyczącymi nadbagażu w samolocie zgodnie z taryfą obowiązującą u danego przewoźnika. Jeżeli bagaż zostanie dodany już po potwierdzeniu rezerwacji jego cena może być wyższa. Dokupienie bagażu możliwe jest do 5 dni przed datą wylotu.
Klienci zobowiązani są podać właściwe dane Uczestników (imię, nazwisko, data urodzenia, płeć - zgodne z danymi w paszporcie/dowodzie). Po założeniu rezerwacji i potwierdzeniu jej nie ma możliwości bezpłatnej zmiany istotnych danych niezbędnych do zakupienia i wystawienia biletu.

PRZEPISY WIZOWE, PASZPORTOWE, SANITARNE

Należy każdorazowo przed wylotem zapoznać się z komunikatami MSZ, przepisami wizowymi, paszportowymi i sanitarnymi dotyczącymi odwiedzanego kraju: https://www.gov.pl/web/dyplomacja/informacje-dla-podrozujacych. W przypadku rezerwacji wakacji w Polsce: https://www.gov.pl/web/rozwoj/hotele-i-inne-miejsca-noclegowe.
Aktualne wytyczne można również znaleźć na stronie Głównego Inspektoratu Sanitarnego, Światowej Organizacji Zdrowia oraz Europejskiego Centrum ds. Zapobiegania i Kontroli Chorób.
W każdym hotelu znajdą się wytyczne dotyczące korzystania z: infrastruktury (baseny, siłownie, SPA, sale zabaw, wspólne pomieszczenia, sposób wydawania posiłków itp.), z systemu All Inclusive, atrakcji, animacji itp - zasady zmieniają się ze wzgledu na sezon, ilości gości, warunki pogodowe. Hotele zastrzegają sobie prawo do wprowadzania  zmiany zasad korzystania z oferty hotelowej również zgodnie z wymogami sanitarnymi/bepieczeństwa. Zalecenia i regulacje mogą się zmieniać dynamicznie i mogą być wprowadzane w trybie nagłym.

ŚWIADCZENIA W CENIE

Cena z przelotem zawiera:
- ubezpieczenie (KL, NW, bagaż),
- bilet lotniczy,
- zakwaterowanie w hotelu (doba hotelowa zaczyna się zazwyczaj w dniu przyjazdu od godz. 14:00-15:00, kończy o godz.11:00-12:00),
- wyżywienie według wybranej opcji,
- bagaż podręczny w przypadku przelotów liniami rejsowymi i czarterowymi (Wizzair,  Ryanair, Easyjet, PLL LOT tylko mały bagaż),
- bagaż główny tylko w przypadku przelotów liniami czarterowymi
- transfer lotnisko-hotel-lotnisko
- opieka anglo lub polskojęzycznego przedstawiciela lokalnego kontrahenta, w regionach Primorsko, Sozopol, Lozenec, Obzor - telefoniczny kontakt.UWAGA! PODSTAWA CENY NIE ZAWIERA:
- bagażu głównego w przypadku przelotów liniami rejsowymi oraz miejsc obok siebie (Wizzair/Ryanair)
- lokalnych opłat klimatycznych, podatku turystycznego, itp.Klienci przylatujący do Bułgarii są pod telefoniczną opieką polskojęzycznego lub anglojęzycznego przedstawiciela organizatora.  Oferta nie obejmuje standardowych spotkań informacyjnych z rezydentem, Klienci dysponują telefonem w przypadku pytań, chęci wykupienia wycieczek, rezydent umawia się z Klientami w hotelu określonego dnia o określonej godzinie.
UWAGA! Dodatkowy bagaż/miejsca obok siebie można dokupić minimum na 5 dni przed datą wylotu - licząc dni pracujące.
UWAGA! Oferta obejmuje telefoniczną opiekę polsko lub anglojęzycznego rezydenta. Godziny transferów powrotnych potwierdzane są 1 dzień przed powrotem do kraju - telefonicznie, poprzez informację w recepcji lub w pokoju.
Oferta dojazdem własnym: obowiązkowe ubezpieczenie (KL, NW, bagaż), zakwaterowanie w hotelu (doba hotelowa zaczyna się w dniu przyjazdu od godz. 14:00, kończy o godz. 12:00), opiekę polskojęzycznego rezydenta na telefon; wyżywienie w/g opisu.

WAŻNE INFORMACJE

Część usług, sportów i gier dodatkowo płatna. Szczegółowe informacje na temat płatnych i bezpłatnych usług w ramach pakietu (All Inclusive, FB, HB, BB, bez wyżywienia) Goście otrzymują w hotelu. Hotel zastrzega sobie prawdo do modyfikacji wykupionej oferty (godziny podawania posiłków, sposób podawania posiłków, rodzaje napojów itp.). Pakiet różni się w zależności od sezonu (wysoki/niski). All Inclusive (określone napoje i posiłki) w wyznaczonych barach i godzinach. Terminy oraz godziny działania klimatyzacji określa dyrekcja hotelu. Organizator podaje przykładowe propozycje animacji, zabaw, zajęć sportowych, szczegółowe informacje Klienci otrzymują na miejscu. W sezonie zimowym i w  niskim sezonie (do połowy czerwca, od połowy września) hotele ograniczają działalność aqua parków, animacji, zajęć sportowych. Oferty zawierają zdjęcia przykładowych pokoi, różnych rodzajów. Pokoje rodzinne o niepodwyższonym standardzie mogą mieć dostawkę dla dzieci w postaci rozkładanej sofy, rozkładanych foteli, jednego łóżka, dwóch mniejszych łóżek, łóżka piętrowego. W przypadku późnych przylotów niektóre hotele przgotowują "lunch box`y" zamiast obiadokolacj, przy wylocie we wczesnych godzinach rannych należy zapytać w recepcji dzień wcześniej o możliwość pobrania rano "lunch box`u"; w przypadku późnego wyjazdu z hotelu oferta zakwaterowania włącznie ze świadczeniami (ALL, HB, FB) kończy się wraz z wymeldowaniem.

Prezentowane w informacji opisy, opinie oraz zdjęcia przedstawiają subiektywne odczucia ich autora i nie stanowią części oficjalnego opisu obiektu organizatora turystyki (przedsiębiorcy turystycznego). Pokoje oraz udogodnienia mogą się różnić od zawartych w informacji, za co Travelplanet.pl S.A. nie ponosi odpowiedzialności. Oficjalny opis dostarczony przez organizatora turystyki znajdziesz na stronie poświęconej wybranej przez Ciebie imprezie turystycznej, po wskazaniu interesującego Cię terminu wyjazdu.

Nieoficjalny opis hotelu

Informacje o hotelu

  • Odległość od plaży Plaża 200 m
  • Klimatyzacja Klimatyzacja tak
  • Basen zewnętrzny Basen zewnętrzny tak
  • Basen wewnętrzny Basen wewnętrzny tak
  • Bezpłatne leżaki i parasole przy basenie, Bezpłatne leżaki i parasole na plaży Bezpłatne leżaki i parasole przy basenie tak
  • TV TV tak
  • Minibar, Bar Minibar tak
  • Fitness Fitness tak
  • Basen dla dzieci Basen dla dzieci tak
  • Hotelowa restauracja Hotelowa restauracja tak

Opinie o hotelu

Dobry (Na podstawie 4 opinii)

Ocena 3,7 / 5

Zakwaterowanie 3,7 / 5

Wyżywienie 3,2 / 5

Okolica 4,4 / 5

Cena 3,7 / 5

Informacje dotyczące weryfikacji opinii

44. najwyższa ocena z 310 hoteli w Złote Piaski

Jana D.

Ocena 4,8 / 5

Zweryfikowana opinia (Invia.cz) Data pobytu 18.6. - 25.6.2024 Oceniono: Czerwiec 2024

Aphrodite Ocena: 4/5 Bułgaria, Złote Piaski

Wakacje były wspaniałe, personel był pomocny i pomagał we wszystkim, wszystko było czyste.

Wakacje były wspaniałe, personel był pomocny i pomagał we wszystkim, wszystko było czyste.

Zakwaterowanie 5,0 / 5

Wyżywienie 5,0 / 5

Okolica 4,0 / 5

Cena 5,0 / 5

Zakwaterowanie
Zakwaterowanie było również świetne, a sprzątaczka przychodziła codziennie, aby zmienić ręczniki i posprzątać.

Wyżywienie
Jedzenie też było super, był wybór, dużo warzyw i surówek. Mieli dobre małe desery.

Obsługa w hotelu
Usługi były doskonałe, personel był chętny do pomocy i uprzejmy.

Plaża
Do plaży było około 400 metrów, ale to jest w porządku, był to miły spacer po sklepach. W cenę wliczone mogą być jedynie leżaki i parasole. Wiele z nich było pustych, ale potrzebowali dla nich wystarczającej ilości pieniędzy, aby człowiek mógł tam poleżeć tylko na chwilę.

Ta recenzja została automatycznie przetłumaczona za pomocą Google Translate

Czy ta recenzja była pomocna? (0) (0)

Katarína M.

Ocena 5,0 / 5

Zweryfikowana opinia (Invia.sk) Data pobytu 9.7. - 17.7.2023 Oceniono: Lipiec 2023

Aphrodite Ocena: 4/5 Bułgaria, Złote Piaski

Hotel był przytulny, miał wszystko, czego potrzebujesz na wakacjach.

Hotel był przytulny, miał wszystko, czego potrzebujesz na wakacjach.

Zakwaterowanie 5,0 / 5

Wyżywienie 5,0 / 5

Okolica 5,0 / 5

Cena 5,0 / 5

Zakwaterowanie
Zakwaterowanie w porządku, pokój, toaleta i ogólnie hotel czysty.

Wyżywienie
Zróżnicowane jedzenie, doskonałe dla wszystkich grup wiekowych.

Obsługa w hotelu
Personel jest miły, pomocny.

Plaża
Plaża piaszczysta, sprzęt który był potrzebny.

Ta recenzja została automatycznie przetłumaczona za pomocą Google Translate

Czy ta recenzja była pomocna? (0) (0)

Filtruj opinie

Jana D.

Ocena 4,8 / 5

Zweryfikowana opinia (Invia.cz) Data pobytu 18.6. - 25.6.2024 Oceniono: Czerwiec 2024

Aphrodite Ocena: 4/5 Bułgaria, Złote Piaski

Wakacje były wspaniałe, personel był pomocny i pomagał we wszystkim, wszystko było czyste.

Wakacje były wspaniałe, personel był pomocny i pomagał we wszystkim, wszystko było czyste.

Zakwaterowanie 5,0 / 5

Wyżywienie 5,0 / 5

Okolica 4,0 / 5

Cena 5,0 / 5

Zakwaterowanie
Zakwaterowanie było również świetne, a sprzątaczka przychodziła codziennie, aby zmienić ręczniki i posprzątać.

Wyżywienie
Jedzenie też było super, był wybór, dużo warzyw i surówek. Mieli dobre małe desery.

Obsługa w hotelu
Usługi były doskonałe, personel był chętny do pomocy i uprzejmy.

Plaża
Do plaży było około 400 metrów, ale to jest w porządku, był to miły spacer po sklepach. W cenę wliczone mogą być jedynie leżaki i parasole. Wiele z nich było pustych, ale potrzebowali dla nich wystarczającej ilości pieniędzy, aby człowiek mógł tam poleżeć tylko na chwilę.

Ta recenzja została automatycznie przetłumaczona za pomocą Google Translate

Czy ta recenzja była pomocna? (0) (0)

Katarína M.

Ocena 5,0 / 5

Zweryfikowana opinia (Invia.sk) Data pobytu 9.7. - 17.7.2023 Oceniono: Lipiec 2023

Aphrodite Ocena: 4/5 Bułgaria, Złote Piaski

Hotel był przytulny, miał wszystko, czego potrzebujesz na wakacjach.

Hotel był przytulny, miał wszystko, czego potrzebujesz na wakacjach.

Zakwaterowanie 5,0 / 5

Wyżywienie 5,0 / 5

Okolica 5,0 / 5

Cena 5,0 / 5

Zakwaterowanie
Zakwaterowanie w porządku, pokój, toaleta i ogólnie hotel czysty.

Wyżywienie
Zróżnicowane jedzenie, doskonałe dla wszystkich grup wiekowych.

Obsługa w hotelu
Personel jest miły, pomocny.

Plaża
Plaża piaszczysta, sprzęt który był potrzebny.

Ta recenzja została automatycznie przetłumaczona za pomocą Google Translate

Czy ta recenzja była pomocna? (0) (0)

Kika

Ocena 3,6 / 5

Niezweryfikowana opinia Opinia utworzona 3 lub więcej lat temu 

Aphrodite Ocena: 4/5 Bułgaria, Złote Piaski

Hotel taki sobie jedzenie monotonne, odpocząć się nie da bo wszędzie rządzą młodzi Niemcy ich muzyka słabi, brudasy itp. Polacy traktowani na drugim miejscu. Jeden plus to że pokoje są sprzatane codziennie. Nie polecam rodzinom z dziećmi i osobom starszym bo muzyka i imprezowanie Niemców może doprowadzić do szaleństwa

Hotel taki sobie jedzenie monotonne, odpocząć się nie da bo wszędzie rządzą młodzi Niemcy ich muzyka słabi, brudasy itp. Polacy traktowani na drugim miejscu. Jeden plus to że pokoje są sprzatane codziennie. Nie polecam rodzinom z dziećmi i osobom starszym bo muzyka i imprezowanie Niemców może doprowadzić do szaleństwa

Zakwaterowanie 3,7 / 5

Wyżywienie 3,0 / 5

Okolica 4,0 / 5

Czy ta recenzja była pomocna? (0) (0)

Krys

Ocena 3,5 / 5

Niezweryfikowana opinia Opinia utworzona 3 lub więcej lat temu 

Aphrodite Ocena: 4/5 Bułgaria, Złote Piaski

Jedzenie smaczne ale nie porywające. Obsługa neutralna. Łazienki nie sprzątane przez cały tygodniowy pobyt, ręczniki wymieniane codziennie ale są bardzo stare. Leżaki przy basenie klejące się od brudu.

Jedzenie smaczne ale nie porywające. Obsługa neutralna. Łazienki nie sprzątane przez cały tygodniowy pobyt, ręczniki wymieniane codziennie ale są bardzo stare. Leżaki przy basenie klejące się od brudu.

Zakwaterowanie 2,4 / 5

Wyżywienie 4,0 / 5

Okolica 4,0 / 5

Czy ta recenzja była pomocna? (0) (0)

Nie udało się znaleźć oferty Twoich marzeń?

Zadzwoń lub wyślij zapytanie, a my wyszukamy dla Ciebie wyjazd, który będziesz długo i mile wspominać!

Jesteśmy dostępni 7 dni/tyg. 8:00-23:00.

+48 71 771 76 83

Ładuję

Ładowanie położenia hotelu i opisu...

Pogoda

Aktualna pogoda

  • Temperatura 7 °C temperatura w nocy 0 °C

  • Temperatura powietrza 8 °C

  • Temperatura wody 10 °C

Prognoza pogody na następne dni

  • Jutro 9 °C temperatura w nocy 3 °C

  • Poniedziałek 8 °C temperatura w nocy 1 °C

  • Wtorek 12 °C temperatura w nocy 4 °C

  • Środa 12 °C temperatura w nocy 5 °C

Najlepsze miesiące na wakacje w tym miejscu

  • Najlepszy
  • Dobry
  • Niski sezon
  1. Styczeń: Niski sezon
  2. Luty: Niski sezon
  3. Marzec: Niski sezon
  4. Kwiecień: Niski sezon
  5. Maj: Dobry
  6. Czerwiec: Najlepszy
  7. Lipiec: Najlepszy
  8. Sierpień: Najlepszy
  9. Wrzesień: Dobry
  10. Październik: Niski sezon
  11. Listopad: Niski sezon
  12. Grudzień: Niski sezon

Więcej hoteli, które mogą Cię zainteresować