Znakomity wybór! Nasi Klienci byli tym hotelem zachwyceni.

  • Wszyscy obywatele Polski podróżujący do Bułgarii, są zwolnieni z obowiązku okazywania negatywnego testu COVID-19 oraz certyfikatu szczepień.
  • Wymagane wypełnienie i posiadanie deklaracji zdrowia oraz karty lokacyjnej POBIERZ ZE STRONY
  • Powrót do Polski
    • Od 28.03.2022 został zniesiony obowiązek odbycia kwarantanny po przekroczeniu polskiej granicy, co oznacza że po powrocie z wakacji nie ma już obowiązku: legitymowania się podczas przekraczania granicy certyfikatami szczepienia, wykonywania testów w kierunku COVID-19 oraz odbywania tzw. kwarantanny przyjazdowej.
    • Warunki te mogą ulec zmianie. Przed podróżą sprawdź aktualne przepisy rządowe na stronie www.gov.pl

Hotel Flagman

Bułgaria, Sozopol, Sozopol

W mniejszym ogrodzie w nowej części miasta 500 metrów do historycznego centrum Plaża 150 m Basen

Więcej o hotelu

od 1 138 za osobę

Wybierz termin

Wybraliśmy dla was

Obserwuj spodziewany rozwój cen w nadchodzących miesiącach

Wybierz termin

Nieoficjalny opis hotelu

Numer hotelu: 12 274

Opis

LOKALIZACJA - w Sozopolu, ok. 250 m od centrum miasta, ok. 150 m od najbliższe sklepy, ok. 15 km od parku przyrodniczego Ropotamo, ok. 45 km od lotniska w Burgas
PLAŻA - ok. 100 m od hotelu, dojście chodnikiem, publiczna, piaszczysta, parasole i leżaki płatne
HOTEL - 56 pokoi, 24h recepcja, kantor, restauracja bufetowa Flagman, bar przy basenie
Płatne: sala konferencyjna, sejf w recepcjiWi-Fi w miejscach ogólnodostępnych bezpłatne
POKOJE  - Typu Standard - ok. 26 m2,  dla 2 osób dorosłych z możliwością jednej dostawki (2+1)
Wysposażenie standardowe: klimatyzacja, łazienka (WC, wanna/prysznic, suszarka do włosów), TV-sat, telefon, minilodówka, bakon/taras (stolik, krzesełka)Inne dostępne pokoje:
Typu Studio dla max. 4 osób (2+2)
Typu Apartament z jedną sypialnią dla max. 4 osób (2+2)
Typu Apartament z dwiema sypialniami dla max. 6 osób (4+2)
Typu SINGLE (pokój jednoosobowy)
Oferta zawiera zdjęcia przykładowych pokoi.REKREACJA, SPORT, ATRAKCJE  - basen, wydzielona część dla dzieci, przy basenie bezpłatne leżaki i parasole
Płatne: sauna, jacuzzi, masażeWięcej informacji o hotelu:www.hotel-flagman.com 
 


WYŻYWIENIE

WYŻYWIENIE  (w zależności od wykupionej oferty)
RO - oferta bez wyżywenia
BB - śniadania w formie bufetu
HB (Half Board - 2 posiłki) - śniadanie i obiadokolacja w formie bufetu. Napoje do obiadokolacji płatne.
FB (Full Board - 3 posiłki) - śniadanie, obiad i kolacja w formie bufetu. Napoje do obiadu i kolacji płatne.
All Inclusive: śniadanie, obiad, kolacja w formie bufetu; wybrane lokalne napoje alkoholowe i bezalkoholowe serwowane w wyznaczonych barach w wyznaczonych przez hotel godzinach; w większości hoteli w ciągu dnia dostępne są przekąski

DOKONANIE REZERWACJI

Każda rezerwacja wstępna, po potwierdzeniu przez Agenta/Klienta, uzyskuje status "Do potwierdzenia", co oznacza, że Organizator sprawdza dostępność miejsc w hotelu/samolocie (rodzaj pokoju lub inne składniki zarezerwowane przez Klienta)  i dopiero po sprawdzeniu dostępności nadaje rezerwacji odpowiedni status (Potwierdzona/Anulowana).

SERWIS HOTELOWY

W następstwie pandemii hotele wdrażają regulacje sanitarne mające na celu zapewnienie Klientom bezpiecznego wypoczynku. W każdym hotelu znajdą się wytyczne dotyczące korzystania z: infrastruktury (baseny, siłownie, SPA, sale zabaw, wspólne pomieszczenia, sposób wydawania posiłków itp.), z systemu All Inclusive, atrakcji, animacji itp. Hotele zastrzegają sobie prawo do wprowadzania  zmiany zasad korzystania z oferty hotelowej zgodnie z wymogami. Zalecenia i regulacje mogą się zmieniać dynamicznie i mogą być wprowadzane w trybie nagłym. Obiekty działają zgodnie z wytycznymi władz danego kraju obowiązującymi w związku z przeciwdziałaniem epidemii COVID-19. Wszelkie zmiany wynikają z wdrażania przepisów sanitarnych, do których stosowania zobowiązane są hotele oraz turyści. Zmiany te mogą wpłynąć na niektóre usługi. Obowiązek dostosowania się do reżimu sanitarnego nie uprawnia Klienta do możliwości żądania odszkodowania.
Prosimy każdorazowo o zapoznawanie się z komunikatami MSZ, przepisami wizowymi, paszportowymi i sanitarnymi dotyczącymi odwiedzanego kraju: https://www.gov.pl/web/dyplomacja/informacje-dla-podrozujacych. W przypadku rezerwacji wakacji w Polsce: https://www.gov.pl/web/rozwoj/hotele-i-inne-miejsca-noclegowe.
Aktualne wytyczne można również znaleźć na stronie Głównego Inspektoratu Sanitarnego, Światowej Organizacji Zdrowia oraz Europejskiego Centrum ds. Zapobiegania i Kontroli Chorób.
Światowa Organizacja Zdrowia uznała epidemię wywołaną wirusem SARS-CoV-2 za pandemię. Podejmując decyzję o wyjeździe należy liczyć się z ograniczeniami w ruchu lotniczym, w przypadku uzasadnionych podejrzeń wystąpienia SARS-CoV-2 z koniecznością pobytu w wyznaczonym przez władze kraju obiekcie lub szpitalu, z trudnościami w powrocie do kraju, obowiązkiem poddania się kwarantannie lub samoizolacji, a także przeprowadzenia dodatkowych badań lekarskich na zlecenie władz miejscowych.

BAGAŻ, REZYDENT, ZMIANA UCZESTNIKA NA PRZELOTACH LINIAMI LOT, RYANAIR, WIZZAIR, CORENDON

Oferta z przelotem liniami: LOT, WIZZAIR, RYANAIR, CORENDON jest ofertą pochodzącą z DYNAMICZNEGO PAKIETOWANIA, ceny przelotów są stale aktualizowane przez linie lotnicze, co oznacza, że cena wycieczki od momentu zrobienia rezerwacji do momentu potwierdzenia jej przez Organizatora może ulec zmianie. OBSŁUGA REZYDENTA/PRZEDSTAWICIELA KONTRAHENTA na telefon z możliwością ustalenia spotkania w hotelu. Uczestnik imprezy zobowiązany jest DO POTWIERDZENIA U TOUROPERATORA LUB AGENTA AKTUALNYCH GODZIN LOTU NA 48 H PRZED WYLOTEM (DOTYCZY TO WYLOTÓW Z POLSKI, JAK I DO POLSKI). Zmiana Uczestnika wiąże się z kosztami zgodnie z taryfą przewoźnika i może być równoznaczna z koniecznością wykupienia nowego biletu.
Wszystkie przeloty odbywają się zgodnie z Ogólnymi warunkami przewozu pasażerów i bagażu danego przewoźnika. Klientów obowiązują prawa i obowiązki danej linii lotniczej.
Wizzair - Cena oferty zawiera 1 szt. bagażu podręcznego o wymiarach 40x30x20 cm. Istnieje możliwość dokupienia dodatkowego bagażu podręcznego 10 kg lub bagażu rejestrowanego 10kg, 20kg lub 32 kg -cena w systemie rezerwacyjnym.Ryanair - cena oferty zawiera 1 szt. bagażu podręcznego o wymiarach 40x20x25 cm. Do każdej rezerwacji istnieje możliwość dokupienia dodatkowego bagażu 10 kg i o wymiarach 55x40x23 cm (w taryfie standard jako bagaż rejestrowany - należy nadać go w punkcie odprawy przed kontrolą bezpieczeństwa; w taryfie z wykupioną usługą Pierwszeństwa wejścia na pokład będzie przewożony jako podręczny - dostępność usługi jest ograniczona na każdym locie) lub bagażu rejestrowanego o wadze 20 kg - cena w systemie rezerwacyjnym.
PL LOT - cena oferty zawiera bagaż podręczny 8 kg (55x40x23) oraz małą torebkę (40x35x12). Do każdej rezerwacji istnieje możliwość dokupienia bagażu rejestrowanego 23 kg.
CORENDON- cena oferty zawiera bagaż podręczny 8 kg (55x40x25) oraz małą torebkę (40x35x12). Do każdej rezerwacji istnieje możliwość dokupienia bagażu rejestrowanego 20 kg.
Przekroczenie dozwolonego limitu bagażu (ilość, wymiary, waga) podlegać będzie dodatkowej opłacie zgodnie z przepisami dotyczącymi nadbagażu w samolocie zgodnie z taryfą obowiązującą u danego przewoźnika. Jeżeli bagaż zostanie dodany już po potwierdzeniu rezerwacji jego cena może być wyższa.

WARUNKI PODRÓŻOWANIA

Należy każdorazowo przed wylotem zapoznać się z komunikatami MSZ, przepisami wizowymi, paszportowymi i sanitarnymi dotyczącymi odwiedzanego kraju: https://www.gov.pl/web/dyplomacja/informacje-dla-podrozujacych. W przypadku rezerwacji wakacji w Polsce: https://www.gov.pl/web/rozwoj/hotele-i-inne-miejsca-noclegowe.
Aktualne wytyczne można również znaleźć na stronie Głównego Inspektoratu Sanitarnego, Światowej Organizacji Zdrowia oraz Europejskiego Centrum ds. Zapobiegania i Kontroli Chorób.
W każdym hotelu znajdą się wytyczne dotyczące korzystania z: infrastruktury (baseny, siłownie, SPA, sale zabaw, wspólne pomieszczenia, sposób wydawania posiłków itp.), z systemu All Inclusive, atrakcji, animacji itp. Hotele zastrzegają sobie prawo do wprowadzania  zmiany zasad korzystania z oferty hotelowej zgodnie z wymogami. Zalecenia i regulacje mogą się zmieniać dynamicznie i mogą być wprowadzane w trybie nagłym.

COVID 19

TEST:  BRAK
RODZAJ TESTU: BRAK
ZWOLNIENIE Z TESTU:  BRAK TESTUOd 13 kwietnia 2022 r. Bułgaria zniosła ograniczenia wjazdowe.
Turyści z Polski, przybywający do Bułgarii nie muszą już przedstawiać certyfikatów covidowych czy negatywnych wyników testów!
Więcej informacji: https://www.mfa.bg/en/customnews/main/24737

ŚWIADCZENIA W CENIE

Cena z przelotem zawiera:
- ubezpieczenie (KL, NW, bagaż),
- bilet lotniczy,
- zakwaterowanie w hotelu (doba hotelowa zaczyna się zazwyczaj w dniu przyjazdu od godz. 14:00-15:00, kończy o godz.12:00),
- wyżywienie według wybranej opcji,
- bagaż podręczny w przypadku przelotów liniami rejsowymi i czarterowymi (Wizzair,  Ryanair, Easyjet, PLL LOT tylko mały bagaż),
- bagaż główny tylko w przypadku przelotów liniami czarterowymi
- transfer lotnisko-hotel-lotnisko
- opieka anglo lub polskojęzycznego przedstawiciela lokalnego kontrahenta, w regionach Primorsko, Sozopol, Lozenec, Obzor - telefoniczny kontakt do rezydenta.
UWAGA! PODSTAWA CENY NIE ZAWIERA:
- bagażu głównego w przypadku przelotów liniami rejsowymi
Klienci przylatujący do Bułgarii są pod telefoniczną opieką polskojęzycznego lub anglojęzycznego przedstawiciela organizatora.  Oferta nie obejmuje standardowych spotkań informacyjnych z rezydentem, Klienci dysponują telefonem w przypaku pytań, chęci wykupienia wycieczek, rezydent może umówić się z Klientami w hotelu określonego dnia o określonej godzinie.
UWAGA! Dodatkowy bagaż można dokupić minimum na 2 dni przed datą wylotu - licząc dni pracujące.
UWAGA! Oferta obejmuje telefoniczną opiekę polsko lub anglojęzycznego rezydenta. Godziny transferów powrotnych potwierdzane są do 1 dnia przed powrotem do kraju - telefonicznie, poprzez informację w recepcji lub w pokoju.
Oferta dojazdem własnym: obowiązkowe ubezpieczenie (KL, NW, bagaż), zakwaterowanie w hotelu (doba hotelowa zaczyna się w dniu przyjazdu od godz. 14:00, kończy o godz. 12:00), opiekę polskojęzycznego rezydenta na telefon; wyżywienie w/g opisu.
W przypadku dojazdu własnego i przelotu samolotami rejsowymi takimi jak: PLL LOT, Ryan Air, Wizzair, Corendon i inne, obsługa polskojęzycznego rezydenta na telefon, możliwość umówienia spotkania.

WAŻNE INFORMACJE

Część usług, sportów i gier dodatkowo płatna. Szczegółowe informacje na temat płatnych i bezpłatnych usług w ramach pakietu (All Inclusive, FB, HB, BB, bez wyżywienia) Goście otrzymują w hotelu. Hotel zastrzega sobie prawdo do modyfikacji wykupionej oferty (godziny podawania posiłków, sposób podawania posiłków, rodzaje napojów itp.). Pakiet różni się w zależności od sezonu (wysoki/niski). All Inclusive (określone napoje i posiłki) w wyznaczonych barach i godzinach. Terminy oraz godziny działania klimatyzacji określa dyrekcja hotelu. Organizator podaje przykładowe propozycje animacji, zabaw, zajęć sportowych, szczegółowe informacje Klienci otrzymują na miejscu. W sezonie zimowym i w  niskim sezonie (do połowy czerwca, od połowy września) hotele ograniczają działalność aqua parków, animacji, zajęć sportowych. Oferty zawierają zdjęcia przykładowych pokoi. Pokoje rodzinne o niepodwyższonym standardzie mogą mieć dostawkę dla dzieci w postaci rozkładanej sofy, rozkładanych foteli, jednego łóżka, dwóch mniejszych łóżek, łóżka piętrowego. W przypadku późnych przylotów hotele mogą przygotować "lunch pakiety", w przypadku późnego wyjazdu z hotelu oferta zakwaterowania włącznie ze świadczeniami (ALL, HB, FB) kończy się wraz z wymeldowaniem.

Prezentowane w informacji opisy, opinie oraz zdjęcia przedstawiają subiektywne odczucia ich autora i nie stanowią części oficjalnego opisu obiektu organizatora turystyki (przedsiębiorcy turystycznego). Pokoje oraz udogodnienia mogą się różnić od zawartych w informacji, za co Travelplanet.pl S.A. nie ponosi odpowiedzialności. Oficjalny opis dostarczony przez organizatora turystyki znajdziesz na stronie poświęconej wybranej przez Ciebie imprezie turystycznej, po wskazaniu interesującego Cię terminu wyjazdu.

Informacje o hotelu

  • Odległość od plaży Plaża 80 m
  • Odległość od centrum miasta Centrum miasta 500 m
  • Klimatyzacja Klimatyzacja tak
  • Basen zewnętrzny Basen zewnętrzny tak
  • Leżaki i parasole przy basenie Leżaki i parasole przy basenie tak
  • TV TV tak
  • Minibar, Bar Minibar tak
  • Lódowka Lódowka tak
  • Kącik dziecięcy, Plac zabaw, Basen dla dzieci Kącik dziecięcy tak
  • Spokojna okolica Spokojna okolica tak
  • Fitness Fitness tak
  • Zwierzęta dozwolone Zwierzęta dozwolone tak
  • Hotelowa restauracja Hotelowa restauracja tak
  • Wifi Wifi tak

Opinie o hotelu

Ocena 4,1 / 5
Travelplanet

Doskonałe (117 ocena hotelu)

Zakwaterowanie 4,2 / 5

Wyżywienie 4,1 / 5

Okolica 3,8 / 5

Cena 4,0 / 5

Informacje dotyczące weryfikacji opinii

29. najwyższa ocena z 176 hoteli w Sozopol

Lenka H.

Ocena 3,9 / 5

Zweryfikowana opinia (Invia.cz) Data pobytu 25.7. - 1.8.2022 Oceniono: Sierpień 2022

Flagman Bułgaria, Sozopol

Cel był świetny, okolica tętniła życiem. Było wiele miejsc do spacerów i sklepów. Nie byłem zadowolony z usług delegata CC. Po zapłaceniu za wycieczkę zadzwonił do mnie około 2 godziny później, aby powiedzieć, że wycieczka się nie odbędzie i że zwrot pieniędzy dostanę dopiero wieczorem przed lotem, co było dla mnie bezużyteczne, gdy lot był wczesny rankiem. Dokończyłem więc wyjazd na własny koszt, a po kilku kolejnych rozmowach przelał pieniądze na moje konto. Podczas całego pobytu pojawił się w hotelu tylko 2 razy.

Cel był świetny, okolica tętniła życiem. Było wiele miejsc do spacerów i sklepów. Nie byłem zadowolony z usług delegata CC. Po zapłaceniu za wycieczkę zadzwonił do mnie około 2 godziny później, aby powiedzieć, że wycieczka się nie odbędzie i że zwrot pieniędzy dostanę dopiero wieczorem przed lotem, co było dla mnie bezużyteczne, gdy lot był wczesny rankiem. Dokończyłem więc wyjazd na własny koszt, a po kilku kolejnych rozmowach przelał pieniądze na moje konto. Podczas całego pobytu pojawił się w hotelu tylko 2 razy.

Zakwaterowanie 4,0 / 5

Wyżywienie 4,5 / 5

Okolica 3,5 / 5

Cena 3,5 / 5

Zakwaterowanie
Byliśmy zadowoleni z zakwaterowania. Wszystko działało, wszystko było czyste i uporządkowane. Sprzątanie i zmiana ręczników codziennie.

Wyżywienie
Jedzenie było smaczne, dobrej jakości i było go dużo. Mogło być trochę bardziej urozmaicone, ale jesteśmy zadowoleni. Tylko brak wody w pokoju - musieliśmy ją kupić i wybór napojów alkoholowych tylko z 5 rodzajów i piwo. Reszta za pieniądze, których nie pamiętam z All inclusive.

Obsługa w hotelu
Usługi są normalne, personel jest miły i pomocny.

Plaża
Plaża czysta, zadbana. Parasole i leżaki dość drogie. Pieszo około 500 mk do najbliższej plaży.

Ta recenzja została automatycznie przetłumaczona za pomocą Google Translate

Czy ta recenzja była pomocna? (0) (0)

Mgr. Jana K.

Ocena 4,5 / 5

Zweryfikowana opinia (Invia.cz) Data pobytu 2.6. - 9.6.2022 Oceniono: Czerwiec 2022

Flagman Bułgaria, Sozopol

Poza wahaniami pogody - satysfakcja

Poza wahaniami pogody - satysfakcja

Zakwaterowanie 4,5 / 5

Wyżywienie 4,5 / 5

Okolica 4,5 / 5

Cena 4,5 / 5

Zakwaterowanie
Czysto i przytulnie.

Wyżywienie
Jedzenie było smaczne i wystarczające.

Obsługa w hotelu
Przyjemny i pomocny personel.

Plaża
Plaża jest czysta, niedaleko hotelu, codziennie sprzątana. Znajdują się tu restauracje i kawiarnie.

Ta recenzja została automatycznie przetłumaczona za pomocą Google Translate

Czy ta recenzja była pomocna? (0) (0)

Filtruj opinie

Lenka H.

Ocena 3,9 / 5

Zweryfikowana opinia (Invia.cz) Data pobytu 25.7. - 1.8.2022 Oceniono: Sierpień 2022

Flagman Bułgaria, Sozopol

Cel był świetny, okolica tętniła życiem. Było wiele miejsc do spacerów i sklepów. Nie byłem zadowolony z usług delegata CC. Po zapłaceniu za wycieczkę zadzwonił do mnie około 2 godziny później, aby powiedzieć, że wycieczka się nie odbędzie i że zwrot pieniędzy dostanę dopiero wieczorem przed lotem, co było dla mnie bezużyteczne, gdy lot był wczesny rankiem. Dokończyłem więc wyjazd na własny koszt, a po kilku kolejnych rozmowach przelał pieniądze na moje konto. Podczas całego pobytu pojawił się w hotelu tylko 2 razy.

Cel był świetny, okolica tętniła życiem. Było wiele miejsc do spacerów i sklepów. Nie byłem zadowolony z usług delegata CC. Po zapłaceniu za wycieczkę zadzwonił do mnie około 2 godziny później, aby powiedzieć, że wycieczka się nie odbędzie i że zwrot pieniędzy dostanę dopiero wieczorem przed lotem, co było dla mnie bezużyteczne, gdy lot był wczesny rankiem. Dokończyłem więc wyjazd na własny koszt, a po kilku kolejnych rozmowach przelał pieniądze na moje konto. Podczas całego pobytu pojawił się w hotelu tylko 2 razy.

Zakwaterowanie 4,0 / 5

Wyżywienie 4,5 / 5

Okolica 3,5 / 5

Cena 3,5 / 5

Zakwaterowanie
Byliśmy zadowoleni z zakwaterowania. Wszystko działało, wszystko było czyste i uporządkowane. Sprzątanie i zmiana ręczników codziennie.

Wyżywienie
Jedzenie było smaczne, dobrej jakości i było go dużo. Mogło być trochę bardziej urozmaicone, ale jesteśmy zadowoleni. Tylko brak wody w pokoju - musieliśmy ją kupić i wybór napojów alkoholowych tylko z 5 rodzajów i piwo. Reszta za pieniądze, których nie pamiętam z All inclusive.

Obsługa w hotelu
Usługi są normalne, personel jest miły i pomocny.

Plaża
Plaża czysta, zadbana. Parasole i leżaki dość drogie. Pieszo około 500 mk do najbliższej plaży.

Ta recenzja została automatycznie przetłumaczona za pomocą Google Translate

Czy ta recenzja była pomocna? (0) (0)

Mgr. Jana K.

Ocena 4,5 / 5

Zweryfikowana opinia (Invia.cz) Data pobytu 2.6. - 9.6.2022 Oceniono: Czerwiec 2022

Flagman Bułgaria, Sozopol

Poza wahaniami pogody - satysfakcja

Poza wahaniami pogody - satysfakcja

Zakwaterowanie 4,5 / 5

Wyżywienie 4,5 / 5

Okolica 4,5 / 5

Cena 4,5 / 5

Zakwaterowanie
Czysto i przytulnie.

Wyżywienie
Jedzenie było smaczne i wystarczające.

Obsługa w hotelu
Przyjemny i pomocny personel.

Plaża
Plaża jest czysta, niedaleko hotelu, codziennie sprzątana. Znajdują się tu restauracje i kawiarnie.

Ta recenzja została automatycznie przetłumaczona za pomocą Google Translate

Czy ta recenzja była pomocna? (0) (0)

Joanna

Ocena 4,3 / 5

Niezweryfikowana opinia

Flagman Bułgaria, Sozopol

Bardzo miła obsługa, dobre jedzenie, można mieć ze sobą zwierzaki domowe :) Do Sezopolu około 500 metrów, ale blisko plaży jednak za leżaki trzeba dodatkowo dopłacić. Dla dzieciaków znajduje się mały basen przy hotelu. Hotel niedawno wyremontowany więc pokoje ładne i czyste.

Bardzo miła obsługa, dobre jedzenie, można mieć ze sobą zwierzaki domowe :) Do Sezopolu około 500 metrów, ale blisko plaży jednak za leżaki trzeba dodatkowo dopłacić. Dla dzieciaków znajduje się mały basen przy hotelu. Hotel niedawno wyremontowany więc pokoje ładne i czyste.

Zakwaterowanie 4,2 / 5

Wyżywienie 5,0 / 5

Okolica 4,0 / 5

Czy ta recenzja była pomocna? (0) (0)

Nie udało się znaleźć oferty Twoich marzeń?

Zadzwoń lub wyślij zapytanie, a my wyszukamy dla Ciebie wyjazd, który będziesz długo i mile wspominać!

Jesteśmy dostępni pn. - pt: 7:00 - 23:00, sb. - nd.: 8:00 - 22:00.

+48 71 771 76 55

Ładuję

Ładowanie położenia hotelu i opisu...

Pogoda

Aktualna pogoda

  • Temperatura 22 °C temperatura w nocy 14 °C

  • Temperatura wody 21 °C

Prognoza pogody na następne dni

  • Jutro 23 °C temperatura w nocy 14 °C

  • day_5 25 °C temperatura w nocy 14 °C

  • day_6 26 °C temperatura w nocy 16 °C

  • day_7 25 °C temperatura w nocy 16 °C

Najlepsze miesiące na wakacje w tym miejscu

  • Najlepszy
  • Dobry
  • Niski sezon
  1. Styczeń
  2. Luty
  3. Marzec
  4. Kwiecień
  5. Maj
  6. Czerwiec
  7. Lipiec
  8. Sierpień
  9. Wrzesień
  10. Październik
  11. Listopad
  12. Grudzień