Hotel Regatta Palace

Bułgaria, Słoneczny Brzeg, Słoneczny Brzeg

Piaszczysta plaża 200 m

Więcej o hotelu

od 378 za osobę

Wybierz termin

Wybraliśmy dla was

Obserwuj spodziewany rozwój cen w nadchodzących miesiącach

Wybierz termin

Opis hotelu

Numer hotelu: 12 646

Naszym zdaniem

Przyjemny, nieduży i spokojny hotel zbudowany w 2004 r., zmodernizowany w 2010 r.

Położenie

W południowo-zachodniej części Słonecznego Brzegu, ok. 250 od ładnej, piaszczystej plaży (przejście przez ulicę, serwis plażowy płatny), ok. 2 km od centrum, blisko głównej ulicy. Przy plaży Cacao Beach znajdują się dyskoteki i kluby nocne.

Wyposażenie

Recepcja z odpłatnymi sejfami, restauracja w ogrodzie, bar, sklep, punkt wymiany walut, pralnia, room-service, salon fryzjerski, wypożyczalnia samochodów.

Pokoje

41 pokoi z klimatyzacją, łazienką (suszarka do włosów), bezpłatnymi łączami internetowymi, LCD TV, telefonem, balkonem (widok na morze lub na basen lub na hotel i okolicę). W hotelu znajdują się także 3 studia i 4 apartamenty.

Wyżywienie

Light all Inclusive - śniadania, obiady i kolacje w formie bufetów. Lokalne napoje alkoholowe i bezalkoholowe serwowane w wyznaczonych godzinach.

Sport i rozrywka

Basen zewnętrzny z tarasem słonecznym, sauna, fitness, bilard, sporty wodne oferowane przez lokalne agencje.

Dla dzieci

Brodzik, łóżeczko dla niemwlaka 2,50eu/dzień

Cena zawiera

Bilet lotniczy z opłatami lotniskowymi, transfer lotnisko-hotel-lotnisko, zakwaterowanie wg oferty, wyżywienie wg oferty, polskojęzyczny rezydent, ubezpieczenie od KL, NNW, bagażu i chorób przewlekłych, VAT.

Cena nie zawiera

Wycieczek fakultatywnych, napiwków, wydatków własnych, dodatkowych ubezpieczeń od kosztów rezygnacji i pakiet SPORT.

Informacje o lotach liniami Enter Air / LOT Polish Airlines / Wizzair / Ryanair

Enter Air
W przypadku przelotów liniami Enter Air wszelkie zmiany zgłoszone po potwierdzeniu rezerwacji i wystawieniu biletów są rozpatrywane indywidualnie. Odpowiedzialność za konsekwencje zmian i wszelkie koszty z tym związane ponosi klient.
Cena aktualizuje się sama po założeniu rezerwacji. Rozkład lotów podany jest na "Zgłoszeniu rezerwacji". Aby cena mogła zostać ostatecznie potwierdzona, muszą być wprowadzone poprawnie dane uczestników: płeć "Pan/Pani", imię, nazwisko, data urodzenia (takie same jak w paszportach/dowodach ososbistych). Po założeniu rezerwacji wstępnej nie mamy możliwości edycji danych uczestników.
Przy rezerwacjach założonych na wyloty do Bułgarii z przelotem liniami Enter Air , obowiązują warunki anulacji, zmiany danych uczestników zgodne z warunkami przewoźnika. Nie mają zastosowania warunki rezerwacji dla przelotów czarterowych. Lecąc z LOT każdy pasażer może wziąć ze sobą:
do kabiny można wnieść jeden bagaż podręczny (max 8kg) który musi zostać umieszczony pod poprzedzającym fotelem. W przypadku chęci zabrania dodatkowego bagażu za dodatkową opłatą dostępne są opcje:
- bagaż rejestrowany 23kg; cena 250PLN/sztuka
Dodanie ww usług już po założeniu rezerwacji  będzie wiązało się z wyższymi ich cenami.
Podczas odprawy on-line miejsca w samolocie przydzielane automatycznie przez system. Nie możemy zagwarantować, że osoby z jednej rezerwacji będą siedziały obok siebie. Istnieje jednak możliwość rezerwacji konkretnych miejsc za dodatkową opłatą dzięki której klienci będą mieli gwarancję miejsc obok siebie.
//
Wizzair:
jedna sztuka bagażu podręcznego, nie większa niż 40 x 30 x 20 cm, maks. 10 kg (domyślnie w cenie).    Bagaż główny za dopłatą:
- 20 kg w cenie 450 PLN/sztuka
- 32 kg w cenie 600 PLN/sztuka
WIZZ Priority
Jeśli wykupisz usługę WIZZ Priority (lub masz do niej prawo na podstawie pakietu WIZZ Privilege Pass, WIZZ GO lub WIZZ Plus), będziesz mieć prawo do wniesienia na pokład jednej sztuki bezpłatnego bagażu podręcznego (maks. wymiary: 40 x 30 x 20 cm) i dodatkowej sztuki bagażu podręcznego na kółkach (maks. wymiary: 55 x 40 x 23 cm). Gwarantujemy, że możesz zabrać obie sztuki bagażu ze sobą do kabiny, chyba że będzie to niemożliwe ze względu na ograniczenia operacyjne. Koszt usługi Wizz Priority to 140 PLN/os. za lot w dwie strony.
Wybór miejsca (za opłatą)
Możesz wybrać miejsca za opłatą podczas rezerwacji. Jeśli nie chcesz rezerwować miejsca, przydzielimy Ci losowe miejsce podczas odprawy, na 48 godzin przed odlotem. W tym wypadku nie możemy zagwarantować, że osoby na tej samej rezerwacji będą siedziały obok siebie.
//
Ryanair:
Do kabiny można wnieść jeden bagaż podręczny (max 40cm x 20cm x 25cm), który musi zostać umieszczony pod poprzedzającym hotelem. W przypadku chęci zabrania dodatkowego bagażu za dodatkową opłatą dostępne są opcje:
- pierwszeństwo wejścia na pokład - Pasażerowie, którzy zakupią usługę mogą zabrać 1 dodatkową 10 kg torbę, która musi zmieścić się w koszu do mierzenia bagażu (nie przekraczająca 10 kg i o wymiarach 55 cm x 40 cm x 20 cm), umieszczona będzie w schowku nad siedzeniem : cena 120 PLN/os.
- bagaż rejestrowany 10 kg; cena 180 PLN/sztuka
- bagaż rejestrowany 20kg; cena 270 PLN/sztuka
Dodanie ww usług już po założeniu rezerwacji  będzie wiązało się z wyższymi ich cenami.
Podczas odprawy on-line miejsca w samolocie przydzielane automatycznie przez system. Nie możemy zagwarantować, że osoby z jednej rezerwacji będzą siedziały obok siebie. Istnieje jednak możliwość rezerwacji konkretnych miejsc za dodatkową opłatą dzięki której klienci będą mieli gwarancję miejsc obok siebie.

Aktualizacje Covid - 19

Ze względu na bardzo dynamicznie zmieniającą się ogólnoświatową sytuację związaną z epidemią Covid-19, hotel zastrzega sobie prawo do wprowadzenia obostrzeń i zmian dotyczących korzystania z infrastruktury hotelu oraz formuły wyżywienia zgodnej z wprowadzanymi wymogami i zasadami władz odwiedzanego kraju. Prosimy mieć na uwadze, że tego typu zamiany mogą być wprowadzone w trybie nagłym i bez wcześniejszego informowania organizatora. Różnice w opisie oferty wynikające z powyższej informacji nie stanowią podstawy reklamacyjnej.Dodatkowo, przed wyjazdem prosimy o zapoznanie się z komunikatem MSZ, przepisami wizowymi, paszportowymi dotyczącymi odwiedzanego kraju: https://polakzagranica.msz.gov.pl/ Środki bezpieczeństwa przeciwko Covid-19 na zalecenie i wymagania Ministerstwa Zdrowia Bułgarii
Jak zawsze, bezpieczeństwo naszych gości i współpracowników pozostaje naszym najwyższym priorytetem.
Bardzo poważnie podchodzimy do standardów higieny i czystości i aktywnie wdrażamy dodatkowe procedury i środki higieny.
Dokładamy wszelkich starań, aby zapobiec rozprzestrzenianiu się Covid-19. Prosimy, aby nasi goście zrobili to samo i postępowali zgodnie z wytycznymi opieki zdrowotnej.
Środki podejmowane w celu zapewnienia bezpieczeństwa gości i personelu
· Higiena rąk: Właściwe i częste mycie rąk jest niezbędne, aby pomóc w walce z rozprzestrzenianiem się wirusów.
Podczas codziennych spotkań naszemu zespołowi przypomina się, że czystość zaczyna się od tego prostego czynu. Jest to ważne dla ich zdrowia i zdrowia naszych gości.
· Plakaty w toaletach publicznych informujące o dobrej higienie rąk
· Wszystkie wspólne obszary i toalety kompleksu są regularnie czyszczone i dezynfekowane i wentylowane.
· Przy wejściach do budynków, recepcji i basenu umieściliśmy środki do dezynfekcji rąk.
· Dodatkowe czyszczenie miejsc publicznych i często dotykanych powierzchni (klamki / recepcja / przyciski windy) - przy użyciu produktów skutecznie zabijających wirusy.
· Bielizna pościelowa prana w wyższej temperaturze.
· Dla wspólnego bezpieczeństwa umieściliśmy szkło ochronne na recepcji.
· Zameldowanie odbywa się indywidualnie, przy ograniczonej liczbie osób z jednej rezerwacji, przy maksymalnym ograniczeniu liczby procedur.
· Używamy znakowania podłogi, aby zapewnić bezpieczną odległość między ludźmi, jeśli powstanie duża grupa ludzi, niektórzy z nich zostaną poproszeni o poczekanie na zewnątrz.
· Podczas meldowania się goście mogą wybrać, czy personel hotelu może wejść do pokoju. Jeśli zrezygnują z tego, będą to standardowe usługi codziennej konserwacji
wykonywane przez pozostawienie czystych ręczników i kosmetyków przed pokojem, starannie zapakowanych w
torby sanitarne.
· Regularna dezynfekcja wszystkich kluczy do pokojów i terminali płatniczych.
· W punktach płatności preferowane są karty zbliżeniowe.
· Na basenie leżaki zostaną umieszczone w bezpiecznej odległości od siebie.
· Pokoje gościnne: Protokoły czyszczenia i dezynfekcji w celu czyszczenia pomieszczeń po wymeldowaniu gości i przed przybyciem następnego gościa.· Każdy pracownik wykonuje swoje obowiązki w rękawiczkach jednorazowych oraz, zgodnie z wymogami, w masce lub hełmie ochronnym, w częściach obiektu, w których odbywa się bezpośredni kontakt z gościem.
Działania w podejrzanych sprawach COVID-19
Jak postępować z gośćmi, którzy wykazują objawy związane z wirusem:
* Wyślemy gości hotelowych do ich pokoi, izolacja od innych osób przebywających w hotelu
* Wezwanie lekarza lub karetki pogotowia, który podejmie niezbędne środkiKażdy ze środków opisanych powyżej może zostać odpowiednio zmieniony zgodnie z instrukcjami Ministerstwa Zdrowia i Ministerstwa Turystyki.

Informacje o hotelu

  • Odległość od plaży 200 m
  • Odległość od centrum miasta 2 km
  • Odległość od lotniska 40 km
  • Klimatyzacja tak
  • Basen zewnętrzny tak
  • Leżaki i parasole przy basenie tak
  • TV tak
  • Minibar, Bar tak
  • Lódowka tak
  • Plac zabaw, Basen dla dzieci tak
  • Surfing tak
  • Centrum nurkowania tak
  • Fitness tak
  • Hotelowa restauracja tak
  • Recepcja 24h tak

Opinie o hotelu

Ocena 4,0/5
Travelplanet

Doskonałe (8 ocena hotelu)

Zakwaterowanie 4,2/5

Wyżywienie 3,3/5

Okolica 3,9/5

Cena 3,9/5

135. najwyższa ocena z 539 hoteli w Słoneczny Brzeg

Marta Lipiec 2020

Data pobytu: 7.9. - 14.9.2019

Ocena 5,0/5
Pokoje czyste, codzienne sprzątane, ręczniki wymieniane, klimatyzacja. Bardzo miła obsługa, która bez problemu potrafi porozumieć się w języku angielskim....
Całkowita ocena

Pokoje czyste, codzienne sprzątane, ręczniki wymieniane, klimatyzacja. Bardzo miła obsługa, która bez problemu potrafi porozumieć się w języku angielskim. Dobrze działające Wi-fi w całym obiekcie, również nad basenem. Jedzenie bardzo smaczne, czasem monotonne, ale nam to nie przeszkadzało. Dobra lokalizacja, blisko sklep, plaża jak i piekarnia.

Zakwaterowanie 5,0/5

Wyżywienie 5,0/5

Okolica 5,0/5

Martunia29 Lipiec 2019

Data pobytu: 1.6. - 8.6.2019

Ocena 4,8/5
Miła obsługa, pokoje i hotel czysty zadbany, smaczne, urozmaicone i swieze posilki. Blisko pieknej szerokiej plazy oraz sklepow ktore otwarte sa 24 h,mozna...
Całkowita ocena

Miła obsługa, pokoje i hotel czysty zadbany, smaczne, urozmaicone i swieze posilki. Blisko pieknej szerokiej plazy oraz sklepow ktore otwarte sa 24 h,mozna niedrogo wykupic alternatywne wycieczki.

Wszystko"pod reką"

Zakwaterowanie 4,7/5

Wyżywienie 5,0/5

Okolica 5,0/5

Filtruj opinie

Marta Lipiec 2020

Data pobytu: 7.9. - 14.9.2019

Ocena 5,0/5
Pokoje czyste, codzienne sprzątane, ręczniki wymieniane, klimatyzacja. Bardzo miła obsługa, która bez problemu potrafi porozumieć się w języku angielskim. Dobrze działające Wi-fi w całym obiekcie, również nad basenem. Jedzenie bardzo smaczne, czasem monotonne, ale nam to nie przeszkadzało. Dobra lokalizacja, blisko sklep, plaża jak i piekarnia.
Całkowita ocena

Pokoje czyste, codzienne sprzątane, ręczniki wymieniane, klimatyzacja. Bardzo miła obsługa, która bez problemu potrafi porozumieć się w języku angielskim. Dobrze działające Wi-fi w całym obiekcie, również nad basenem. Jedzenie bardzo smaczne, czasem monotonne, ale nam to nie przeszkadzało. Dobra lokalizacja, blisko sklep, plaża jak i piekarnia.

Zakwaterowanie 5,0/5

Wyżywienie 5,0/5

Okolica 5,0/5

Krzysztof Lipiec 2019

Data pobytu: 6.7. - 13.7.2019

Ocena 4,1/5
Hotel był ciut lepszy niż się spodziewałem. Główny minus, ale nie aż tak znaczący, to ruchliwa droga za płotem basenu, a przed drogą na plażę morską. Uczynny i kompetentny pan na recepcji. Wyjscie wprost na publiczną plażę, bez konieczności płacenia za leżak, parasol.
Całkowita ocena

Hotel był ciut lepszy niż się spodziewałem. Główny minus, ale nie aż tak znaczący, to ruchliwa droga za płotem basenu, a przed drogą na plażę morską. Uczynny i kompetentny pan na recepcji. Wyjscie wprost na publiczną plażę, bez konieczności płacenia za leżak, parasol.

Zakwaterowanie 4,2/5

Wyżywienie 4,0/5

Okolica 4,0/5

Martunia29 Lipiec 2019

Data pobytu: 1.6. - 8.6.2019

Ocena 4,8/5
Miła obsługa, pokoje i hotel czysty zadbany, smaczne, urozmaicone i swieze posilki. Blisko pieknej szerokiej plazy oraz sklepow ktore otwarte sa 24 h,mozna niedrogo wykupic alternatywne wycieczki. Wszystko"pod reką"
Całkowita ocena

Miła obsługa, pokoje i hotel czysty zadbany, smaczne, urozmaicone i swieze posilki. Blisko pieknej szerokiej plazy oraz sklepow ktore otwarte sa 24 h,mozna niedrogo wykupic alternatywne wycieczki.

Wszystko"pod reką"

Zakwaterowanie 4,7/5

Wyżywienie 5,0/5

Okolica 5,0/5

Artur Maj 2019

Data pobytu: 4.5. - 11.5.2019

Ocena 3,0/5
Hotel 4 **** , a w rzeczywistości maksymalnie 3 *** i nic więcej. Obsługa miła , z jedzeniem bardzo słabo zdarzało się tak że dzisiejszy obiad byl przerobiony na obiad pod inna postacią zwłaszcza obiad. Napoje bardzo kiepskie tylko i wyłącznie zamienniki , alkohole tylko bułgarskie podawane w kubeczkach o,2 ml. Mając wykupiona opcje all in. Trzeba bylo sie stolowac na mieście. Pokoje w miarę ok...
Całkowita ocena

Hotel 4 **** , a w rzeczywistości maksymalnie 3 *** i nic więcej.

Obsługa miła , z jedzeniem bardzo słabo zdarzało się tak że dzisiejszy obiad byl przerobiony na obiad pod inna postacią zwłaszcza obiad.

Napoje bardzo kiepskie tylko i wyłącznie zamienniki , alkohole tylko bułgarskie podawane w kubeczkach o,2 ml.

Mając wykupiona opcje all in. Trzeba bylo sie stolowac na mieście.

Pokoje w miarę ok czyste ale wymagają juz remontu glownie lazienki. Tak jak napisałem wyżej hotel zasługuje na maksymalnie trzy gwiazdki.

Plaza około 300 metrów , przystanek przy hotelu , piekarnia , mini market 24h

Zakwaterowanie 3,4/5

Wyżywienie 1,0/5

Okolica 4,0/5

Ładuję

Ładowanie mapy i opisu...

Pogoda

Aktualna pogoda

  • Temperatura 3 °C temperatura w nocy -1 °C

  • Temperatura wody 10 °C

Prognoza pogody na następne dni

  • Jutro 0 °C temperatura w nocy -3 °C

  • Pon 1 °C temperatura w nocy -3 °C

  • Wt 1 °C temperatura w nocy -3 °C

  • Śr 5 °C temperatura w nocy -2 °C

Najlepsze miesiące na wakacje:

  • Najlepszy
  • Dobry
  • Niski sezon
  1. Styczeń
  2. Luty
  3. Marzec
  4. Kwiecień
  5. Maj
  6. Czerwiec
  7. Lipiec
  8. Sierpień
  9. Wrzesień
  10. Październik
  11. Listopad
  12. Grudzień