Znakomity wybór! Nasi Klienci byli tym hotelem zachwyceni.

• Możliwość przekroczenia granicy na podstawie ważnego dowodu osobistego​​​​ lub paszportu.
  • Brak wymogu posiadania wizy.
  • Brak wymaganej minimalnej ważności paszportu.
  • Szczepienia nie są wymagane.
[data: 03.04.2024]
Przed wykupieniem wycieczki polecamy sprawdzić aktualne informacje na oficjalnej stronie rządowej.

Hotel Cinema

REGION

Bułgaria/Słoneczny Brzeg

OPIS

Obiekt Cinema Hotel, usytuowany w miejscowości Primorsko, oferuje sezonowy odkryty basen, prywatny parking, ogród oraz taras.  Otwarty w 2021

POŁOŻENIE

Hotel położony ok 10 minut od centrum Primorska, 6 km od sanktuarium Beglic Tas.

Odległość od Aquaparku- ok. 1km
Odległość od plaży- ok 1 km
Odległośc od lotniska w Burgaas: 60 km

PLAŻA

Odległość od piaszczystej plaży południowej- ok 200 m

HOTEL UDOGODNIENIA

Hotel posiada nastepuiące udogodnienia:restauracja, bar, brodzik dla dzieci, taras, 24-godzinna recepcja, klimatyzacja, ogród, pralnia, przechowalnia bagażu, WiFi. Hotel posiada 3 windy, parking, słoneczny taras z leżakami przy basenie.

Check in: 15:00
Check-out: 12:00

Hotel nie przyjmuje zwierząt, niedostosowany dla osób niepełnosprawnych.

POKOJE

Pokój dwuososbowy: ok 25m2, 2 oddzielne łóżka, dostawka, klimatyzacja, TV-SAT, telefon,biurko, szafa, sejf, łazienka z prysznicem/ wanną, balkon
Maksymalne obłożenie: 2+1 lub 3.

łóżeczko na zapytanie

WYŻYWIENIE

Hotel oferuje wyżywienie z opcją śniadań, śniadan i obiadokolacji i Ultra All Inclusive.

Bar serwuje napoje bezalkoholowe

Śniadania bufetowe: 08:00-10:00 z gorącymi napojami.

Ultra All Inclusive:
Lunch: 12:00-14:00 obejmuje soft drinki, piwo, wino i importowane napoje
Kolacja: 18:30-21:00 obejmuje soft drinki, piwo, wino i importowane napoje

Lobby bar 10:00-22:00 obejmuje soft drinki, piwo, wino i importowane napoje

DODATKOWE INFORMACJE

*Podane w ofercie godziny serwowania posiłków oraz ich formy, a także funkcjonowanie poszczególnych elementów infrastruktury hotelowej, w tym atrakcji, retauracji, barów, mogą ulegać nieznacznym zmianom ze względu na sezonowość, warunki pogodowe, prośby Gości lub siły wyższe, na które Organizator nie będzie miał wpływu.
** Prezentowane w ofercie zdjęcia pokojów są zdjęciami przykładowymi. Pokoje mogą różnić się od tych prezentowanych w ofercie. Nie każdy pokój w danym hotelu wygląda tak samo jak ten prezentowany w ofercie. Zdjęcia pokojów nie stanowią części oferty.
*** Hotel zastrzega sobie prawo wymeldowania Klientów, którzy w sposób rażący naruszają zasady hotelu i ogólnie przyjęte dobre obyczaje.

• Odległość od centrum miasta Centrum miasta 100 m
  • Leżaki i parasole przy basenie Leżaki i parasole przy basenie tak

55. najwyższa ocena z 407 hoteli w Primorsko

Irena S.

Zweryfikowana opinia (Invia.cz) Data pobytu 6.9. - 13.9.2022 Oceniono: Wrzesień 2022

Hotel CINEMA oceniam bardzo pozytywnie. Cichy, czysty, niezbyt duży hotel. Jeśli jeszcze kiedyś odwiedzę Primorsko, prawdopodobnie ponownie wybiorę ten hotel. Jedyne, co uważam za niedopuszczalne, to palenie przy jedzeniu, nawet przy śniadaniu, obiedzie i kolacji, ale to inny region, inne zwyczaje, a Bułgaria to kraj palaczy, więc dla niepalących nic...

All inclusive - śniadania trochę monotonne, ale satysfakcjonujące i smaczne. Obiady i kolacje jak dla mnie rewelacyjne, działający bar z napojami alkoholowymi i bezalkoholowymi

Młody, półprofesjonalny, dość chętny personel oceniam na 50%. Niestety, choć mi się to nie podoba, jestem zmuszony skomentować jedną niedogodność, a mianowicie dzień wyjazdu. Zaplanowaliśmy go na stosunkowo wczesną poranną godzinę (6.15 rano). Delegat zapewnił nas, że otrzymamy pakiety śniadaniowe, niestety tak się nie stało. Oddając klucze w recepcji, recepcjonista powiedział nam, że o niczym nie wie, więc albo naprawdę nie wiedział, albo nie rozumiał (angielski) albo nie chciał zrozumieć. Gdybym się domyślił, załatwiłbym to odpowiednio, zamiast tego byliśmy zmuszeni kupić przynajmniej częściowe napoje na lotnisku, które były niesamowicie zawyżone. Ogólnie rzecz biorąc, ta niedogodność zepsuła moje wrażenie bezbłędnego, komfortowego pobytu.

Bliższą plażę południową odwiedziliśmy tylko raz, plaża północna była dalej, ale nieznacznie, ale z przepięknie czystą wodą, stopniowym wejściem do morza i trochę „żywszymi” falami, co nam zupełnie nie przeszkadzało, na przeciwnie. Plaża jest stosunkowo czysta, a liczba odwiedzających jest znośna. Gdybym miał to porównać ze Słonecznym Wybrzeżem, Primorsko wydaje mi się absolutnym zwycięzcą w większości ocenianych kategorii, ale to moje zdanie.

Miroslav Volák

Zweryfikowana opinia (Invia.cz) Data pobytu 25.7. - 31.7.2022 Oceniono: Sierpień 2022

Świetnie. co ja bym wymyślił....miękkie materace. wszędzie klasyka, nikomu nie podziękujesz… nie, nie mam nic przeciwko.

Nie mam ani jednej skargi. Świetnie.

usługa sprzątania doskonała. Dziękuję

nie ma błędu.

Irena S.

Miroslav Volák

Nie mam ani jednej skargi. Świetnie.