Miroslava K.
Zweryfikowana opinia (Invia.cz) Data pobytu 30.6. - 7.7.2024 Oceniono: Lipiec 2024
Nona Ocena: 3/5 Bułgaria, Albena
Ogólne wrażenie jest w porządku, po prostu nie podobały nam się pewne rzeczy pod względem organizacji. Pozostałe informacje o wyjazdach w książce w recepcji (np. wyjazd do Warny zapisany na środę na godz. 9:30-15:30, ale na spotkaniu delegat powiedział nam, że wyjazd jest we wtorek lub piątek na godz. 8-13; na wyjazd musieliśmy jechać do innego hotelu, po czym okazało się, że autobus zatrzymał się również pod naszym hotelem). Pasy w ramach all inclusive - zobacz usługi hotelowe.
Ogólne wrażenie jest w porządku, po prostu nie podobały nam się pewne rzeczy pod względem organizacji. Pozostałe informacje o wyjazdach w książce w recepcji (np. wyjazd do Warny zapisany na środę na godz. 9:30-15:30, ale na spotkaniu delegat powiedział nam, że wyjazd jest we wtorek lub piątek na godz. 8-13; na wyjazd musieliśmy jechać do innego hotelu, po czym okazało się, że autobus zatrzymał się również pod naszym hotelem). Pasy w ramach all inclusive - zobacz usługi hotelowe.
Zakwaterowanie
Hotel jest stary i wymaga wielu renowacji. Jak się dowiedzieliśmy, pokoje tutaj są ładne, a pokoi jest nie za dużo. Zapłaciliśmy za pokój z widokiem na morze i ze strony CK mamy wrażenie, że będzie ok. Jednak pokój, do którego trafiliśmy, wyglądał nieco inaczej. Zwłaszcza łazienka. Dodatkowym łóżkiem dla córki była niestabilna rozkładana kanapa. Poszliśmy więc do recepcji i poprosiliśmy o zmianę pokoju. W końcu przy pomocy delegata udało się to zrobić i następnego dnia spaliśmy w pokoju odpowiadającym temu za co zapłaciliśmy.
Wyżywienie
Podobało nam się to. Świetny wybór. Mięso, owoce, warzywa, słodycze,... wszystkiego pod dostatkiem. Tylko kawa z ekspresu, nic wielkiego.
Obsługa w hotelu
Przy all inclusive nigdy nam się nie zdarzyło (do tej pory), że przy wyjeździe poinformowano nas, że nie przysługuje nam już obiad (wyszliśmy z hotelu po czwartej po południu). Chcieli przeciąć taśmy, kiedy zwracaliśmy klucze. Inni klienci, którzy przyszli po nas wcześnie rano, nie otrzymali taśm od razu, musieli na nie czekać kilka godzin. Jeżeli zapłaciliśmy za 8 dni all inclusive to nie powinno się to zdarzyć. Personel mógłby być bardziej przychylny - nasz klient, nasz mistrz, nie zawsze tu płacił.
Plaża
Plaża jest ładna, zaledwie dwa dni pełne glonów, których nikt nie sprząta. Ale po zmianie pogody tak nie było. Mnóstwo leżaków. Bar na plaży, prysznice, chodziliśmy do toalety w hotelu (na parterze, super).
Ta recenzja została automatycznie przetłumaczona za pomocą Google Translate
Czy ta recenzja była pomocna? (1) (0)