Petr Kašpar
Zweryfikowana opinia (Invia.cz) Data pobytu 26.3. - 27.3.2022 Oceniono: Kwiecień 2022
Lucia Austria, Wiedeń
Miłego pobytu w Wiedniu. Hotel nie bardzo.
Miłego pobytu w Wiedniu. Hotel nie bardzo.
Zakwaterowanie
Hotel nas rozczarował. Nie tak wyobrażam sobie obsługę klienta.
Wyżywienie
Totalne rozczarowanie. Chociaż mieliśmy opłacony nocleg ze śniadaniem w cenie ponad 100 EUR/dzień, nie pozwolono nam zjeść śniadania. Powodem było to, że nie mamy pełnego szczepienia przeciwko Covid-19 (brak 3. dawki lub nie mieliśmy Covida w ciągu ostatnich 6 miesięcy) i „przepisy” nie pozwalają nam zjeść śniadania w hotelu ( świeży test PCR nie był wystarczający zgodnie z „zasadami”). Wszystko to zrozumiałem i zaakceptowałem z pełnym zrozumieniem i szacunkiem („zasady to zasady”). Zszokowało mnie jednak to, że personel nadal odmawiał nam nawet minimalnego pakietu śniadaniowego (na przykład jabłka) do pokoju lub zjedzenia go na ulicy na zewnątrz. Pracownicy najwyraźniej nie martwili się Covidem, chętnie i obszernie „wyjaśnili”, że nie przysługuje nam śniadanie ani w hotelu, ani w pokoju, ani na zewnątrz. Fakt, że zapłaciliśmy, nie uprawniał nas do pakietu śniadaniowego. . .
Obsługa w hotelu
W mojej subiektywnej ocenie, jednym słowem - źle. Niechęć i brak elastyczności personelu do rozwiązania czegokolwiek i dostosowania się do klienta.
review_paragraph_heading_7
Wszystko zorganizowałem sam. Zwiedzanie nie było częścią zakwaterowania. Nie mogę nic zarzucić.
Ta recenzja została automatycznie przetłumaczona za pomocą Google Translate
Czy ta recenzja była pomocna? (1) (0)