Znakomity wybór! Nasi Klienci byli tym hotelem zachwyceni.

Prognozowane ceny wycieczek w nadchodzących miesiącach

Wykres przedstawia prognozowane ceny wycieczek w nadchodzących miesiącach

Minimalna cena za osobę z możliwymi różnicami w czasie trwania podróży

Wybierz termin

Nieoficjalny opis hotelu

Ważne informacje:

Nasze ceny są aktualizowane i obowiązują w momencie zakładania rezerwacji. Dzięki nowoczesnej technologii dynamicznego pakietowania, oferty są odświeżane 24h/7. Potwierdzamy koszt rezerwacji niezwłocznie tego samego dnia (dni robocze).

Cena zawiera:

Przelot - Zakwaterowanie – Ubezpieczenie: KL NNW Bagaż . OFERTA NIE ZAWIERA TRANSFERU Z/DO LOTNISKA!
Przy zakupie samego hotelu nie jest zawarty przelot.

Wyposażenie:

Goście mogą rozgościć się w jednym z 522 przytulnych pokoi. Do dyspozycji gości jest lobby wraz z recepcją z check-out-service. Dostępne w hotelu Wi-Fi zapewnia wygodny dostęp do sieci. Na urozmaiconą ofertę gastronomiczną składają się restauracja, kawiarnia i bar. Do pozostałych usług należy pobudka na życzenie. W pomieszczeniach konferencyjnych skorzystać można z beamera i flipchartu z pisakami. Zaplecze biznesowe w postaci 5 pomieszczeń konferencyjnych doskonale nadaje się do organizacji konferencji, odczytów oraz zjazdów.

Pokoje:

W ofercie znajdują się pokoje z klimatyzacją, centralnym ogrzewaniem i łazienką. W pokoju znajduje się sejf. Do wyposażenia należą również telewizor, radio i Wi-Fi (bezpłatnie). Dobrane poduszki zapewnią Państwu błogi sen. Dostępne są pokoje przystosowane dla osób poruszających się na wózkach inwalidzkich. Hotel oferuje pokoje dla niepalących.

Informacje dodatkowe (Pokoje Ekonomiczne/ Promocyjne/ Aneks/ Run Of the House):

Pokoje ekonomiczne (pokoje eko, Ecco-Rooms) , pokoje promocyjne (promo, promotion room), pokoje Run Of the House lub Pokoje Aneks (Annex – typ pokoju bez kuchni) zazwyczaj różnią się od pokoi standardowych wielkością, wyposażeniem, lokalizacją i widokiem. Ten rodzaj pokoju zostanie przydzielony niezależnie przez hotelarza na miejscu, w zależności od dostępności.

Oferta sportowo-rozrywkowa:


Wyżywienie:

Podawane na miejscu posiłki to śniadanie, obiad i kolacja. Potrawy bezglutenowe i potrawy wegetariańskie mogą być przygotowane na życzenie gościa. Polecamy również przekąski. Dostępne są napoje bezalkoholowe i napoje alkoholowe.

Karty kredytowe:


Kaucja w hotelach, Kilamtyzacja, Wi-Fi, dzieci poniżej 18 i inne:

Kaucja (inaczej depozyt zabezpieczający) to określona kwota pieniędzy pobierana przez część hoteli podczas zameldowania. Hotele pobierają taki depozyt, aby zabezpieczyć koszty dodatkowe, jakie powstają w związku z pobytem gościa w hotelu.Kaucja (deposit) może zostać zablokowana na karcie kredytowej w formie preautoryzacji  lub alternatywnie można dokonać wpłaty gotówkowej w recepcji. Wysokość kaucji ustalana jest przez hotel. Kaucja (deposit) podlega zwrotowi w przypadku braku dodatkowych kosztów.
Nie wszystkie pokoje są wyposażane w sejfy, telefony oraz inne dodatkowe sprzęty. W przypadku szczegółowego opisu, prosimy o kontakt z naszym działem call center.

Jeśli hotele mają takie udogodnienia, jak klimatyzacja lub sieć WIFI, nie oznacza to, że są one bezpłatne. Informujemy, że niektóre hotele pobierają dodatkową opłatę za korzystanie z klimatyzacji lub Wi-Fi. Tak jest w przypadku wielu hoteli i apartamentów w Europie, na przykład we Włoszech, Grecji, Cyprze, Bułgarii, Portugalii i Hiszpanii.

Dzieci poniżej 18 roku - Wymagania wiekowe dotyczące pobytu:
Wszyscy Goście muszą mieć ukończone 18 lat, aby móc samodzielnie zameldować się i przebywać w pokoju.
Jeśli rodziny z dziećmi zarezerwują 2 pokoje, rodzice są odpowiedzialni za oba pokoje, nawet jeśli dzieci przebywają samodzielnie w oddzielnym pokoju.
Osoby niepełnoletnie:
Osoby niepełnoletnie poniżej 18 roku życia mogą przebywać na terenie obiektu wyłącznie w towarzystwie stałych, okazjonalnych opiekunów prawnych lub dorosłych opiekunów będących członkami rodziny i posiadających oficjalne zezwolenie właściwych organów kraju wysyłającego.

Hotel Check-in / Check-out:

Proszę zwrócić uwagę, że zgodnie z międzynarodowym standardem dobra hotelowa:
- zaczyna się meldunkiem - od ok. godziny 14:00- 15:00 w dniu przyjazdu 
- kończy się po wymeldowaniu - do ok. godziny 11:00 - 12:00 w dniu wyjazdu 
Godziny te mogą nieznacznie różnić się w zależności od kraju i hotelu.
Dostęp do wszelkich wykupionych usług hotelowych, w tym posiłków i napojów, jest możliwy tylko w godzinach meldunku w hotelu.
W przypadku opcji half board, full board i all inclusive pierwszym dostępnym posiłkiem po godzinie meldunku jest zazwyczaj lunch (wydawany w godzinach urzędowania restauracji hotelowej), w przypadku pobytu ze śniadaniem, jest ono serwowane następnego dnia rano.
Część hoteli oferuje odpłatną możliwość wcześniejszego meldunku i późniejszego wymeldowania. Potrzebę taką należy zgłosić bezpośrednio na recepcji w dniu przyjazdu, a jej realizacja zależna jest od dostępności pokoi w hotelu, w danym dniu.

Ważne - Przeloty nocne:

W przypadku nocnych przelotów i przybyciu na miejsce o godzinie 04:00 i późniejszej, zameldowanie w hotelu nastąpi dopiero o godzinie 14:00.
W przypadku nocnych lotów powrotnych i wylotu do godziny 04:00 dnia następnego wymeldowanie z hotelu następuje o 12:00 dnia poprzedniego.
Istnieje możliwość przedłużenia doby hotelowej lub wcześniejszego zameldowania za dodatkową opłatą w zależności od dostępności pokoi po uprzednim zapytaniu w recepcji hotelowej.

Higiena
Ogólnie
Zasady dystansu społecznego
Ekrany ochronne
Dozownik z dezynfekcją
Wzmożone działania dotyczące czystości
Kontrole zdrowia wśród personelu
Trening higieny dla personelu
Dodatkowe środki higieny w branży gastronomicznej
Dodatkowe środki bezpieczeństwa w branży gastronomicznej
Szkolenie w zakresie higieny rąk dla personelu
Sprzęt ochronny dla personelu
Stosowanie dostępnych w sprzedaży środków dezynfekujących
Wyżywienie
Potrawy pakowane
Pokoje
Zwiększona intensywność sprzątania pokoi
Usługi
Bezdotykowy check-in/-out
Maski ochronne dla gości
Płatności bezdotykowe
Dezynfekcja plastikowych kart magnetycznych
Sprzęt ochronny dla gości
Informationen über die besonderen Hygienemaßnahmen werden unmittelbar vom Hotelbetreiber zugesteuert. Weder der Veranstalter noch GIATA übernehmen Gewähr für Aktualität und Korrektheit der Angaben.

Prezentowane w informacji opisy, opinie oraz zdjęcia przedstawiają subiektywne odczucia ich autora i nie stanowią części oficjalnego opisu obiektu organizatora turystyki (przedsiębiorcy turystycznego). Pokoje oraz udogodnienia mogą się różnić od zawartych w informacji, za co Travelplanet.pl S.A. nie ponosi odpowiedzialności. Oficjalny opis dostarczony przez organizatora turystyki znajdziesz na stronie poświęconej wybranej przez Ciebie imprezie turystycznej, po wskazaniu interesującego Cię terminu wyjazdu.

Nieoficjalny opis hotelu

Informacje o hotelu

  • Odległość od centrum miasta Centrum miasta 1.6 km
  • Odległość od lotniska Lotnisko 21 km
  • Klimatyzacja Klimatyzacja tak
  • Bezpłatne leżaki i parasole przy basenie Bezpłatne leżaki i parasole przy basenie tak
  • TV TV tak
  • Minibar, Bar Minibar tak
  • Plac zabaw Plac zabaw tak
  • Tenis, Siatkówka Tenis tak
  • Ułatwienia dla niepełnosprawnych Ułatwienia dla niepełnosprawnych tak
  • Hotelowa restauracja Hotelowa restauracja tak
  • Kawiarnia Kawiarnia tak
  • Recepcja 24h Recepcja 24h tak
  • Wifi Wifi tak

Opinie o hotelu

Bardzo Dobry (Na podstawie 3 opinii)

Ocena 4,2 / 5

Zakwaterowanie 4,5 / 5

Wyżywienie 4,2 / 5

Okolica 4,0 / 5

Cena 3,5 / 5

Informacje dotyczące weryfikacji opinii

27. najwyższa ocena z 922 hoteli w Wiedeń

Jaroslav R.

Ocena 3,8 / 5

Zweryfikowana opinia (Invia.cz) Data pobytu 10.11. - 12.11.2023 Oceniono: Listopad 2023

Austria Trend Ananas Ocena: 4/5 Austria, Wiedeń

Wszystko jest po prostu w porządku

Wszystko jest po prostu w porządku

Zakwaterowanie 4,0 / 5

Wyżywienie 4,0 / 5

Okolica 3,5 / 5

Cena 3,5 / 5

Zakwaterowanie
Ok

Wyżywienie
Ok

Obsługa w hotelu
Ok

Plaża
Brak plaży

Ta recenzja została automatycznie przetłumaczona za pomocą Google Translate

Czy ta recenzja była pomocna? (0) (0)

Jakub B.

Ocena 3,7 / 5

Zweryfikowana opinia (Invia.cz) Data pobytu 1.9. - 3.9.2023 Oceniono: Wrzesień 2023

Austria Trend Ananas Ocena: 4/5 Austria, Wiedeń

Przyjemny hotel w centrum miasta, zaledwie kilka kroków od stacji metra.

Przyjemny hotel w centrum miasta, zaledwie kilka kroków od stacji metra.

Zakwaterowanie 4,5 / 5

Wyżywienie 3,5 / 5

Okolica 3,5 / 5

Cena 3,0 / 5

Czy ta recenzja była pomocna? (0) (0)

Filtruj opinie

Jaroslav R.

Ocena 3,8 / 5

Zweryfikowana opinia (Invia.cz) Data pobytu 10.11. - 12.11.2023 Oceniono: Listopad 2023

Austria Trend Ananas Ocena: 4/5 Austria, Wiedeń

Wszystko jest po prostu w porządku

Wszystko jest po prostu w porządku

Zakwaterowanie 4,0 / 5

Wyżywienie 4,0 / 5

Okolica 3,5 / 5

Cena 3,5 / 5

Zakwaterowanie
Ok

Wyżywienie
Ok

Obsługa w hotelu
Ok

Plaża
Brak plaży

Ta recenzja została automatycznie przetłumaczona za pomocą Google Translate

Czy ta recenzja była pomocna? (0) (0)

Jakub B.

Ocena 3,7 / 5

Zweryfikowana opinia (Invia.cz) Data pobytu 1.9. - 3.9.2023 Oceniono: Wrzesień 2023

Austria Trend Ananas Ocena: 4/5 Austria, Wiedeń

Przyjemny hotel w centrum miasta, zaledwie kilka kroków od stacji metra.

Przyjemny hotel w centrum miasta, zaledwie kilka kroków od stacji metra.

Zakwaterowanie 4,5 / 5

Wyżywienie 3,5 / 5

Okolica 3,5 / 5

Cena 3,0 / 5

Czy ta recenzja była pomocna? (0) (0)

Nie udało się znaleźć oferty Twoich marzeń?

Zadzwoń lub wyślij zapytanie, a my wyszukamy dla Ciebie wyjazd, który będziesz długo i mile wspominać!

Jesteśmy dostępni 7 dni/tyg. 8:00-23:00.

+48 71 771 76 83

Ładuję

Ładowanie położenia hotelu i opisu...

Pogoda

Aktualna pogoda

  • Temperatura 5 °C temperatura w nocy 1 °C

  • Temperatura powietrza 4 °C

Prognoza pogody na następne dni

  • Jutro 5 °C temperatura w nocy 1 °C

  • Sobota 6 °C temperatura w nocy 3 °C

  • Niedziela 4 °C temperatura w nocy 3 °C

  • Poniedziałek 3 °C temperatura w nocy 2 °C

Najlepsze miesiące na wakacje w tym miejscu

  • Najlepszy
  • Dobry
  • Niski sezon
  1. Styczeń: Niski sezon
  2. Luty: Niski sezon
  3. Marzec: Niski sezon
  4. Kwiecień: Niski sezon
  5. Maj: Dobry
  6. Czerwiec: Najlepszy
  7. Lipiec: Dobry
  8. Sierpień: Najlepszy
  9. Wrzesień: Najlepszy
  10. Październik: Niski sezon
  11. Listopad: Niski sezon
  12. Grudzień: Niski sezon

Więcej hoteli, które mogą Cię zainteresować