Aktualne do Albanii

Hotel Marika

Ocena: 3/5

Albania, Durrës, Durrës

Klienci nie ocenili jeszcze tego hotelu Hotel nie został oceniony

Wyświetl wszystkie recenzje

Częściowo odnowiony hotel Blisko długiej piaszczystej plaży Doskonały stosunek jakości do ceny Przyjazna atmosfera

Więcej o hotelu

od 1 189 za os.

Wybierz termin

Wybraliśmy dla was

Prognozowane ceny wycieczek w nadchodzących miesiącach

Wykres przedstawia prognozowane ceny wycieczek w nadchodzących miesiącach

Minimalna cena za osobę z możliwymi różnicami w czasie trwania podróży

Wybierz termin

Nieoficjalny opis hotelu

Ważne informacje:

Nasze ceny są aktualizowane i obowiązują w momencie zakładania rezerwacji. Dzięki nowoczesnej technologii dynamicznego pakietowania, oferty są odświeżane 24h/7. Potwierdzamy koszt rezerwacji niezwłocznie tego samego dnia (dni robocze).

Cena zawiera:

Przelot - Zakwaterowanie - Transfer - Ubezpieczenie: KL NNW Bagaż. Przy zakupie samego hotelu nie jest zawarty: przelot oraz transfer.

Informacje o destynacji:

Klienci mają możliwość skorzystania z linii alarmowej dostępnej w języku polskim 24h/7  (Szczegółowe informacje klienci znajdą w dokumentach podróży).

Położenie - Hotel Marika:

Hotel Marika znajduje się około 50 m od prywatnej piaszczystej plaży, na której dostępne są bezpłatne leżaki i parasole. Do turystycznego centrum jest około 13 km, a miasto Durres oddalone jest o tyle samo. Najbliższe sklepy znajdują się 13 km od hotelu, natomiast supermarket, bary i restauracje położone są w odległości około 100 m. Z hotelu można wygodnie dotrzeć do atrakcji, takich jak Amphitheatre (ok. 13 km) oraz Venetian Tower (ok. 13 km). Mobilność podczas pobytu zapewniają wypożyczalnia samochodów oraz przystanek autobusowy oddalony o 150 m. Lotnisko (TIA) znajduje się około 40 km od obiektu.

Wyposażenie:

Ten 5-piętrowy hotel, częściowo odnowiony w 2024 roku, oddaje do dyspozycji gości 51 pokoi. Obiekt posiada recepcję (check-in od godz. 14:00, check-out do godz. 11:00), lobby z barem, windę, klimatyzację, sejf (bezpłatny) oraz parking (bezpłatny). W hotelu znajduje się klimatyzowana restauracja. Goście hotelowi mogą bezpłatnie korzystać z wi-fi. Usługa sprzątania pokoi jest bezpłatna. Część usług zależy od pory roku i lokalnych warunków klimatycznych. Personel hotelu mówi po angielsku.

Pokoje:

Pokoje (20 m²) wyposażone w podwójne łóżko lub dwa łóżka pojedyncze, rozkładaną sofę z funkcją spania, balkon, indywidualnie regulowaną klimatyzację i ogrzewanie. Dostępne są telewizor z płaskim ekranem, telewizja kablowa oraz bezpłatny Internet. W łazience znajduje się prysznic, a ręczniki wymieniane są trzy razy w tygodniu. Możliwość rezerwacji do użytku indywidualnego lub dla dwóch osób.

Informacje dodatkowe (Pokoje Ekonomiczne/ Promocyjne/ Aneks/ Run Of the House):

Pokoje ekonomiczne (pokoje eko, Ecco-Rooms) , pokoje promocyjne (promo, promotion room), pokoje Run Of the House lub Pokoje Aneks (Annex – typ pokoju bez kuchni) zazwyczaj różnią się od pokoi standardowych wielkością, wyposażeniem, lokalizacją i widokiem. Ten rodzaj pokoju zostanie przydzielony niezależnie przez hotelarza na miejscu, w zależności od dostępności.

Wyżywienie:

Śniadanie (serwowane w godzinach 07:30 - 10:00) w formie bufetu. Opcja częściowego wyżywienia obejmuje śniadanie i kolację.

Oferta sportowo-rozrywkowa:

Aktywności sportowe i rekreacyjne: siatkówka plażowa. W odległości ok. 100 m od hotelu można skorzystać z oferty sportów wodnych (realizacja przez firmy zewnętrzne).

Karty płatnicze:

Dostępne opcje płatnicze: Eurocard/MasterCard.

Podatek Turystyczny – Albania:

W Albanii obowiązuje podatek turystyczny w wysokości około 1,5 EUR za osobę za dzień. Zmiana jest możliwa. Nie ponosimy żadnej odpowiedzialności. (update 10-2024)

Kaucja w hotelach, Kilamtyzacja, Wi-Fi, dzieci poniżej 18 i inne:

Kaucja (inaczej depozyt zabezpieczający) to określona kwota pieniędzy pobierana przez część hoteli podczas zameldowania. Hotele pobierają taki depozyt, aby zabezpieczyć koszty dodatkowe, jakie powstają w związku z pobytem gościa w hotelu.Kaucja (deposit) może zostać zablokowana na karcie kredytowej w formie preautoryzacji  lub alternatywnie można dokonać wpłaty gotówkowej w recepcji. Wysokość kaucji ustalana jest przez hotel. Kaucja (deposit) podlega zwrotowi w przypadku braku dodatkowych kosztów.
Nie wszystkie pokoje są wyposażane w sejfy, telefony oraz inne dodatkowe sprzęty. W przypadku szczegółowego opisu, prosimy o kontakt z naszym działem call center.

Jeśli hotele mają takie udogodnienia, jak klimatyzacja lub sieć WIFI, nie oznacza to, że są one bezpłatne. Informujemy, że niektóre hotele pobierają dodatkową opłatę za korzystanie z klimatyzacji lub Wi-Fi. Tak jest w przypadku wielu hoteli i apartamentów w Europie, na przykład we Włoszech, Grecji, Cyprze, Bułgarii, Portugalii i Hiszpanii.

Dzieci poniżej 18 roku - Wymagania wiekowe dotyczące pobytu:
Wszyscy Goście muszą mieć ukończone 18 lat, aby móc samodzielnie zameldować się i przebywać w pokoju.
Jeśli rodziny z dziećmi zarezerwują 2 pokoje, rodzice są odpowiedzialni za oba pokoje, nawet jeśli dzieci przebywają samodzielnie w oddzielnym pokoju.
Osoby niepełnoletnie:
Osoby niepełnoletnie poniżej 18 roku życia mogą przebywać na terenie obiektu wyłącznie w towarzystwie stałych, okazjonalnych opiekunów prawnych lub dorosłych opiekunów będących członkami rodziny i posiadających oficjalne zezwolenie właściwych organów kraju wysyłającego.

Hotel Check-in / Check-out:

Proszę zwrócić uwagę, że zgodnie z międzynarodowym standardem dobra hotelowa:
- zaczyna się meldunkiem - od ok. godziny 14:00- 15:00 w dniu przyjazdu 
- kończy się po wymeldowaniu - do ok. godziny 11:00 - 12:00 w dniu wyjazdu 
Godziny te mogą nieznacznie różnić się w zależności od kraju i hotelu.
Dostęp do wszelkich wykupionych usług hotelowych, w tym posiłków i napojów, jest możliwy tylko w godzinach meldunku w hotelu.
W przypadku opcji half board, full board i all inclusive pierwszym dostępnym posiłkiem po godzinie meldunku jest zazwyczaj lunch (wydawany w godzinach urzędowania restauracji hotelowej), w przypadku pobytu ze śniadaniem, jest ono serwowane następnego dnia rano.
Część hoteli oferuje odpłatną możliwość wcześniejszego meldunku i późniejszego wymeldowania. Potrzebę taką należy zgłosić bezpośrednio na recepcji w dniu przyjazdu, a jej realizacja zależna jest od dostępności pokoi w hotelu, w danym dniu.

Ważne - Przeloty nocne:

W przypadku nocnych przelotów i przybyciu na miejsce o godzinie 04:00 i późniejszej, zameldowanie w hotelu nastąpi dopiero o godzinie 14:00.
W przypadku nocnych lotów powrotnych i wylotu do godziny 04:00 dnia następnego wymeldowanie z hotelu następuje o 12:00 dnia poprzedniego.
Istnieje możliwość przedłużenia doby hotelowej lub wcześniejszego zameldowania za dodatkową opłatą w zależności od dostępności pokoi po uprzednim zapytaniu w recepcji hotelowej.

Informacje odnośnie przelotów samolotem:

Wszystkie przeloty na destynacjach oferowanych przez TOP Touristik odbywają się zgodnie z Ogólnymi Warunkami Przewozu Pasażerów i Bagażu danego przewoźnika.
W przypadku tanich linii lotniczych oraz regularnych linii lotniczych na krótkich dystansach cena zawiera tylko bagaż podręczny. Istnieje możliwość dokupienia bagażu rejestrowanego za dodatkową opłatą (*). Podane ceny bagażu obowiązują do momentu zakupu rezerwacji lotniczej (biletu), cena bagażu po zakupie biletów zwiększa się.
+ W przypadku czarterów np. Travel Service, Enter Air cena zawiera bagaż podręczny 5 kg oraz bagaż rejestrowany 15 kg.
+ Smartwings (QS) : 55x40x23 cm, 8 kg. *Bagaż rejestrowany: 23 kg, cena 270 - 390 PLN
++ Ryanair & Buzz (FR), bezpłatnie: tylko 1 mała torebka - wymiary: 40x30x20 cm, max. 10 kg.
Pierwszeństwo wejścia na pokład i 2 sztuki bagażu (na pokład) - Priorytet: ok 220 – 250 PLN/ osobę/ obie strony. 1 mała torebka do 40x30x20 cm + 1 bagaż do 10 kg 55x40x20 cm, usługa dodawana jest dla całej rezerwacji (wszystkich pasażerów). *Bagaż rejestrowany: 500 – 680 PLN / 1 szt. 20 kg w obie strony. Bagaż odprawiany przed kontrolą bezpieczeństwa przy stanowisku check-in. 
>>> Uwaga – karty pokładowe linii lotniczych Ryanair:
Informujemy że od 12.11.2025 linia lotnicza Ryanair akceptuje jedynie karty pokładowe w wersji elektronicznej. 
Wyjątek stanowią wyloty z Maroko, gdzie z elektronicznymi kartami pokładowymi należy podejść do stanowiska przewoźnika na lotnisku. Karty pokładowe zostaną wydane po zeskanowaniu kodu QR.
++ Wizz Air (W6), bezpłatnie: tylko 1 mała torebka - wymiary: 40x30x20 cm, max 10 kg.
Pierwszeństwo wejścia na pokład i 2 sztuki bagażu (na pokład) - Priorytet: ok 275 - 400 PLN / osobę/ obie strony. 1 mała torebka do 40x30x20 cm + 1 bagaż do 10 kg 55x40x23 cm, usługa może być dodana dla poszczególnych pasażerów. *Bagaż rejestrowany: 20 kg, cena 600 – 890 PLN.
++ Easyjet (U2): 45 x 36 x 20 cm, *Bagaż rejestrowany: 15 kg, cena 420 – 550 PLN.
+++ LOT (LO), Lufthansa (LH), Air France (AF), KLM (KL), TAP (TP), British Airways (BA), Alitalia (AZ), El Al (LY): 55x40x23 cm, 8 kg. *Bagaż rejestrowany: 23 kg, cena 265 - 400 PLN.
Serwis pokładowy - napoje, przekąski zwyczajowo nie jest zawarty w cenie przelotu. Gwarancja miejsc obok siebie w liniach lotniczych low cost (np. Ryanair, Wizzair, easyJet) dodatkowo płatna.

Uwaga – karty pokładowe linii lotniczych Ryanair:

Informujemy że od 12.11.2025 linia lotnicza Ryanair akceptuje jedynie karty pokładowe w wersji elektronicznej. 
Wyjątek stanowią wyloty z Maroko, gdzie z elektronicznymi kartami pokładowymi należy podejść do stanowiska przewoźnika na lotnisku. Karty pokładowe zostaną wydane po zeskanowaniu kodu QR. (update 05.11.2025)

Prezentowane w informacji opisy, opinie oraz zdjęcia przedstawiają subiektywne odczucia ich autora i nie stanowią części oficjalnego opisu obiektu organizatora turystyki (przedsiębiorcy turystycznego). Pokoje oraz udogodnienia mogą się różnić od zawartych w informacji, za co Travelplanet.pl S.A. nie ponosi odpowiedzialności. Oficjalny opis dostarczony przez organizatora turystyki znajdziesz na stronie poświęconej wybranej przez Ciebie imprezie turystycznej, po wskazaniu interesującego Cię terminu wyjazdu.

Nieoficjalny opis hotelu

Informacje o hotelu

  • Odległość od plaży Plaża 30 m
  • Odległość od centrum miasta Centrum miasta 15 m
  • Odległość od lotniska Lotnisko 45 km
  • Klimatyzacja Klimatyzacja tak
  • Basen zewnętrzny Basen zewnętrzny tak
  • Bezpłatne leżaki i parasole przy basenie, Bezpłatne leżaki i parasole na plaży Bezpłatne leżaki i parasole przy basenie tak
  • TV TV tak
  • Hotelowa restauracja Hotelowa restauracja tak
  • Wifi Wifi tak

Opinie o hotelu

Bardzo Dobry (Na podstawie 60 opinii)

Informacje dotyczące weryfikacji opinii

Ocena 4,0 / 5

Zakwaterowanie 4,2 / 5

Wyżywienie 3,9 / 5

Okolica 3,6 / 5

Cena 4,1 / 5

47. najwyższa ocena z 881 hoteli w Albania

Aneta D.

Ocena 4,5 / 5

Zweryfikowana opinia (Travelplanet.pl) Data pobytu 12.10. - 17.10.2025 Oceniono: Październik 2025

Marika Ocena: 3/5 Albania, Durrës

Warunki adekwatne do ceny.

Warunki adekwatne do ceny.

Zakwaterowanie 5,0 / 5

Wyżywienie 5,0 / 5

Okolica 3,0 / 5

Cena 5,0 / 5

Czy ta recenzja była pomocna? (0) (0)

Jaroslava K.

Ocena 4,8 / 5

Zweryfikowana opinia (Invia.cz) Data pobytu 1.9. - 8.9.2025 Oceniono: Wrzesień 2025

Marika Ocena: 3/5 Albania, Durrës

Wakacje minęły dobrze.

Wakacje minęły dobrze.

Zakwaterowanie 5,0 / 5

Wyżywienie 5,0 / 5

Okolica 4,0 / 5

Cena 5,0 / 5

Zakwaterowanie
Hotel jest mały, ale ładny, czysty, obsługa miła i pomocna.

Wyżywienie
Jedzenie było bardzo dobrze doprawione, wybór był dobry, po prostu niczego nam nie brakowało.

Obsługa w hotelu
Obsługa hotelu jest pomocna, miła, punktualna, po prostu najwyższej klasy.

Plaża
Plaża jest piaszczysta, z łagodnym zejściem do morza. Niestety, dojście do plaży, choć ma około 100-150 metrów długości, jest zaniedbane i zaśmiecone. Warto nad tym popracować, bo psuje to ogólne wrażenie, choć zdarza się to również w innych południowych krajach poza kurortami.

Ta recenzja została automatycznie przetłumaczona za pomocą Google Translate

Czy ta recenzja była pomocna? (0) (0)

Filtruj opinie

Aneta D.

Ocena 4,5 / 5

Zweryfikowana opinia (Travelplanet.pl) Data pobytu 12.10. - 17.10.2025 Oceniono: Październik 2025

Marika Ocena: 3/5 Albania, Durrës

Warunki adekwatne do ceny.

Warunki adekwatne do ceny.

Zakwaterowanie 5,0 / 5

Wyżywienie 5,0 / 5

Okolica 3,0 / 5

Cena 5,0 / 5

Czy ta recenzja była pomocna? (0) (0)

Jaroslava K.

Ocena 4,8 / 5

Zweryfikowana opinia (Invia.cz) Data pobytu 1.9. - 8.9.2025 Oceniono: Wrzesień 2025

Marika Ocena: 3/5 Albania, Durrës

Wakacje minęły dobrze.

Wakacje minęły dobrze.

Zakwaterowanie 5,0 / 5

Wyżywienie 5,0 / 5

Okolica 4,0 / 5

Cena 5,0 / 5

Zakwaterowanie
Hotel jest mały, ale ładny, czysty, obsługa miła i pomocna.

Wyżywienie
Jedzenie było bardzo dobrze doprawione, wybór był dobry, po prostu niczego nam nie brakowało.

Obsługa w hotelu
Obsługa hotelu jest pomocna, miła, punktualna, po prostu najwyższej klasy.

Plaża
Plaża jest piaszczysta, z łagodnym zejściem do morza. Niestety, dojście do plaży, choć ma około 100-150 metrów długości, jest zaniedbane i zaśmiecone. Warto nad tym popracować, bo psuje to ogólne wrażenie, choć zdarza się to również w innych południowych krajach poza kurortami.

Ta recenzja została automatycznie przetłumaczona za pomocą Google Translate

Czy ta recenzja była pomocna? (0) (0)

Marie L.

Ocena 4,2 / 5

Zweryfikowana opinia (Invia.cz) Data pobytu 28.8. - 4.9.2025 Oceniono: Wrzesień 2025

Marika Ocena: 3/5 Albania, Durrës

Podobało nam się święto.

Podobało nam się święto.

Zakwaterowanie 4,0 / 5

Wyżywienie 5,0 / 5

Okolica 2,5 / 5

Cena 5,0 / 5

Czy ta recenzja była pomocna? (0) (0)

Joanna M.

Ocena 4,4 / 5

Zweryfikowana opinia (Travelplanet.pl) Data pobytu 17.8. - 24.8.2025 Oceniono: Sierpień 2025

Marika Ocena: 3/5 Albania, Durrës

...kameralny hotel to coś czego powinniście szukać...kelnerzy, obsługa, manager, recepcja - pomogą, podpowiedzą i dadzą z siebie więcej niż możecie się spodziewać ...przepysznie to hasło na które możesz się powołać ????

...jeszcze tam wrócimy...

...kameralny hotel to coś czego powinniście szukać...kelnerzy, obsługa, manager, recepcja - pomogą, podpowiedzą i dadzą z siebie więcej niż możecie się spodziewać ...przepysznie to hasło na które możesz się powołać ????

...jeszcze tam wrócimy...

Zakwaterowanie 5,0 / 5

Wyżywienie 4,5 / 5

Okolica 3,0 / 5

Cena 5,0 / 5

Zakwaterowanie
Klasycznie, dobrze ...serwis ponad przeciętny.

Wyżywienie
Różnorodnie, lokalnie ale też dopasowanie do naszych smaków...każdy znajdzie coś dla siebie...owoce do wyboru do koloru ...słodkości ..hmm ...baaaaaardzo słodkie, albańskie, do cudownej kawy akuratne

Obsługa w hotelu
110% albo i więcej... udało się zlecić małe pranie mimo że nie ma tego w ofercie hotelu...obsługa ponad przeciętną

Plaża
Typowo albańska ????

Czy ta recenzja była pomocna? (1) (0)

Kristína S.

Ocena 3,9 / 5

Zweryfikowana opinia (Invia.sk) Data pobytu 14.8. - 20.8.2025 Oceniono: Sierpień 2025

Marika Ocena: 3/5 Albania, Durrës

Doskonały stosunek jakości do ceny, jedynym problemem, który trzeba rozwiązać w tym miejscu, jest gospodarka odpadami. Sprzątanie plaży i wywóz śmieci, a także modernizacja okolicznych dróg dojazdowych do plaży.

Doskonały stosunek jakości do ceny, jedynym problemem, który trzeba rozwiązać w tym miejscu, jest gospodarka odpadami. Sprzątanie plaży i wywóz śmieci, a także modernizacja okolicznych dróg dojazdowych do plaży.

Zakwaterowanie 4,0 / 5

Wyżywienie 4,0 / 5

Okolica 3,0 / 5

Cena 4,5 / 5

Zakwaterowanie
Wystarczy dopracować drobne szczegóły i powstanie wspaniały hotel.

Wyżywienie
Cudownie zrównoważony bufet, z minimalną ilością odpadów żywnościowych. Zawsze było w czym wybierać.

Plaża
Jednakże droga dojazdowa wymaga natychmiastowej poprawy.

Ta recenzja została automatycznie przetłumaczona za pomocą Google Translate

Czy ta recenzja była pomocna? (1) (0)

Nie udało się znaleźć oferty Twoich marzeń?

Zadzwoń lub wyślij zapytanie, a my wyszukamy dla Ciebie wyjazd, który będziesz długo i mile wspominać!

Jesteśmy dostępni 7 dni/tyg. 8:00-23:00.

+48 71 771 76 83

Ładuję

Ładowanie położenia hotelu i opisu...

Pogoda

Aktualna pogoda

  • Temperatura 13 °C temperatura w nocy 8 °C

  • Temperatura powietrza 12 °C

  • Temperatura wody 15 °C

Najlepsze miesiące na wakacje w tym miejscu

  • Najlepszy
  • Dobry
  • Niski sezon
  1. Styczeń: Niski sezon
  2. Luty: Niski sezon
  3. Marzec: Niski sezon
  4. Kwiecień: Niski sezon
  5. Maj: Dobry
  6. Czerwiec: Najlepszy
  7. Lipiec: Najlepszy
  8. Sierpień: Najlepszy
  9. Wrzesień: Najlepszy
  10. Październik: Dobry
  11. Listopad: Niski sezon
  12. Grudzień: Niski sezon

Więcej hoteli, które mogą Cię zainteresować