Paulina W.
Zweryfikowana opinia (Travelplanet.pl) Data pobytu 22.9. - 29.9.2025 Oceniono: Październik 2025
Leonardo Ocena: 4/5 Albania, Durrës
Na wakacje wybraliśmy się w drugiej połowie września. Ogólne wrażenia po odwiedzeniu Albanii bardzo dobre, kraj z pięknymi widokami i plażami.
Nie jesteśmy zbyt wymagający, jeśli chodzi o wybór wakacji, jednak jeśli miałabym wybrać się ponownie do hotelu Leonardo, to bez opcji wyżywienia. W okolicy jest mnóstwo restauracji z przystępnymi cenami.
Na wakacje wybraliśmy się w drugiej połowie września. Ogólne wrażenia po odwiedzeniu Albanii bardzo dobre, kraj z pięknymi widokami i plażami.
Nie jesteśmy zbyt wymagający, jeśli chodzi o wybór wakacji, jednak jeśli miałabym wybrać się ponownie do hotelu Leonardo, to bez opcji wyżywienia. W okolicy jest mnóstwo restauracji z przystępnymi cenami.
Zakwaterowanie
Zakwaterowanie otrzymaliśmy od razu po przyjeździe do hotelu, mimo że było jeszcze kilka godzin do zameldowania pokój już był gotowy. Położenie hotelu blisko plaży, jak większość hoteli w okolicach Durres. Balkon mały z suszarka na ubrania, która ledwo się tam miescila jak również dwa krzesła i stolik. Na balkonie odpływ z klimatyzatora zrobiony z butelki coli. Jednego dnia czekaliśmy kilka godzin na to aż ktoś zareaguje na naszą prośbę- butelka się przelała i zalała cały balkon. Łóżko czyste, jednak pościel oraz ręczniki widać, że już przeszły swoje- są zszarzałe. Ręczniki wymieniane codziennie na duży plus.
Wyżywienie
Posiłki mało urozmaicone oraz bardzo ubogi wybór. Obsługa bez pośpiechu donosiła brakujące na bufecie dania. Przez cały tygodniowy pobyt podawany był makaron z sosem pomidorowym. Mięsa oraz ryby były suche. Zupy to sama woda bez wkładki chociażby w postaci pieczywa- nie zawsze było podawane. Frytki, mimo prostoty przygotowania niedosmażone. Nie do każdego posiłku były dostępne słodkie przekąski do kawy. Śniadania to standardowo jajka w trzech formach oraz parówki. Niestety temperatura podania nie była zachęcająca. Na plus serwowane risotto oraz warzywa do zrobienia sałatki. Wybór owoców też średni. Napoje all inclusive bez wyboru drinków. Korzystaliśmy jedynie z piwa a nawet jednego dnia go brakło i obsługa wzruszyła ramionami mówiąc że nie wiedzą kiedy będzie dostawa.
Na samym początku po przyjeździe aby zorientować się z czego możemy skorzystać odnieśliśmy wrażenie, że klient All inclusive jest traktowany gorzej. „ Jesli nie zamawiasz napoi dodatkowo płatnych to nie podam ci go do stolika, takie są u nas zasady”- to była odpowiedź obsługi na pytanie co hotel oferuje z baru.
Woda w butelkach dodatkowo płatna, w pokoju jej brak. Kupowaliśmy w pobliskim sklepie.
Na wyjazd powrotny dostaliśmy bułkę i banana jako lunch box, dobrze że zaopatrzyliśmy się w swoje napoje.
Obsługa w hotelu
Obsługa dostępna ale jakby nieobecna. Mało zaangażowana. Bufety niezbyt czyste. A szczególnie automaty do kawy oraz dystrybutory z napojami. Bar dostępny w hotelu obsługiwany w międzyczasie. Trzeba było szukać pracownika, aby podszedł do baru. W ofercie miał być dostępny bar na plaży, co też nas zachęciło, do wybrania tego hotelu. Po przyjeździe zapytaliśmy na recepcji gdzie znajdziemy bar dostępny dla nas, recepcjonistka podał nam informację. Gdy doszliśmy na plażę bar był „zabijany” deskami i jeden z pracowników na pytanie kiedy bar będzie otwarty odparł, że już nie będzie. Jak wspominali inni mieszkańcy hotelu, dzień przed naszym przyjazdem jeszcze można było tam coś zamówić. Niestety, już nie na naszym turnusie, a szkoda bo taka informacja widniała w ofercie hotelu.
Z basenu praktycznie nikt nie korzystał. Woda była lodowata a basen nie był czyszczony, na dnie zbierał się już zielony osad. Leżaki przy basenie dostępne, ale słońce było tam dosłownie przez godzinę lub dwie, z powodu otaczających hotel innych budynków. Możliwe że już o tej porze basen nie jest atrakcyjny z racji tego że woda nie może się sama nagrzać (we wrześniu zachód słońca był już około godziny 18:30).
Plaża
Plaża bardzo blisko hotelu. Piaszczysta. Jednak w połowie wyjazdu czuliśmy się jak intruzi. Leżaki oraz stoliki z parasolami były sukcesywnie zbierane przez obsługę tak, że ostatniego dnia zostało tylko 7 leżaków, gdzie nie było to wystarczające na aktualne obłożenie hotelu. W ofercie była informacja że na pokój są dostępne 2 leżaki oraz parasol. Niektórzy musieli korzystać ze swoich ręczników.
Czy ta recenzja była pomocna? (0) (0)

























