Atuty oferty

Lato 2020

Wystarczy 20% zaliczki, by dokonać rezerwacji

dowiedz się więcej

Gwarancja najniższej ceny

dowiedz się więcej

Możesz później dokonać zmiany tej rezerwacji

dowiedz się więcej

Opis hotelu

KATEGORIA:

4*

REGION:

Bodrum

OPIS:

Hotel przy słonecznej przystani i prywatnej plaży nad błękitnym Morzem Egejskim oferuje ogród z odkrytym basenem i basen dla dzieci oraz urządzone w tematyce oceanicznej pokoje z turkusowymi dekoracjami. Z restauracji podziwiać można panoramiczne widoki na morze.

kategoria organizatora:

4*

kategoria lokalna:

4*

Data otwarcia:

2010 r. Odnowiony w 2016 r.
Na terenie hotelu: restauracja, bar, pralnia (płatna), basen odkryty.

rabaty i zniżki:

1. dziecko do 13 lat pobyt w hotelu gratis

internet:

Wi-Fi w hotelu bezpłatne

plaża:

Przy hotelu, prywazne!: parasole, leżaki, ręczniki plażowe, bar na plaży.

pokoje:

Zlokalizowane są w 8 budynkach (liczba pięter: 2, liczba wind: 0)
Typy pokoi:
pokoje standardowe dla max. 3 os.: 1 sypialnia, klimatyzacja indywidualna, sejf (bezpłatny), minibar (pusty), TV, telefon, łazienka (prysznic, WC), balkon lub taras ,
suity rodzinne dla max. 4 os.: salon, 2 sypialnie, przepierzenie, klimatyzacja indywidualna, sejf (bezpłatny), minibar (pusty), TV, telefon, łazienka (prysznic, WC), balkon ,
pokoje rodzinne dla max. 4 os.: 1 sypialnia, przepierzenie, klimatyzacja indywidualna, sejf (bezpłatny), minibar (pusty), TV, telefon, łazienka (wanna lub prysznic, WC), balkon lub taras

Wyżywienie:

restauracja główna, bar, cukiernia
All Inclusive
(24h)
śniadanie (08:00-10:00), obiad (12:30-14:00), przekąski (15:00-17:00), podwieczorek (17:00-18:00), kolacja (19:30-21:00) w restauracji głównej, napoje bezalkoholowe, lokalne napoje alkoholowe, pakiety dla nowożeńców (na życzenie)

w cenie:

animacje soft

dodatkowe informacje:

OPIS NA LATO 2020.

Aktualizacja opisu:

24.10.2019 14:47

usługi dostępne w hotelu:

Wi-Fi
Przy plaży
All Inclusive 24H
Serwis plażowy
Pokoje 4 osobowe

* Udogodnienia:

Kurorty nadmorskie

* Poprawność udogodnień zawsze weryfikuj z opisem hotelu.

Lokalizacja

Opinie

2.5

Ocena klientów
na podstawie 3 dodanych opinii

Lokalizacja
3,3
Pokój
2,0
Posiłki
2,7
Basen
3,0
Czystość
2,0
Obsługa
2,3
Klienci polecają hotel dla:
  • par
  • aktywnych
  • miłośników życia nocnego
  • 2.3
    październik 2018

    Porażka

    Pokoje z łazienkami brudne ,klima nie działała ,za 150 uro dopłaty mogliśmy dostać pokój z balkonem ,na stołówce brudno , pełno bezpańskich psów i kotów, jedzenie ubogie, zero reakcji personelu. Piękne widoki , ciepłe morze i bardzo ładna pogoda rekompensowała wyjazd. Hotelu nie polecam!!!!
    Pokoje z łazienkami brudne ,klima nie działała ,za 150 uro dopłaty mogliśmy dostać pokój z balkonem ,na stołówce brudno , pełno bezpańskich psów i kotów, jedzenie ubogie, zero reakcji personelu. Piękne widoki , ciepłe morze i bardzo ładna pogoda rekompensowała wyjazd. Hotelu nie polecam!!!!
  • 4.3
    wrzesień 2018

    Na wakacyjny pobyt dla nie wymagających

    Na pewno na plus: <br />- lokalizacja hotelu (blisko Bodrum i w centrum Gumbet, busy i postój taksówek przed hotelem)<br />- wielkość hotelu (hotel jest dosyć mały, składa się z kilku budynków 1. piętrowych, ma prywatną maleńką plażę i pomost, 2 baseny, bar i restaurację na zewnątrz)<br />- all inclusive (dla nas było w sam raz, ale nie wymagaliśmy cudów - śniadanie, lunch, przekąski, kolacja, bar od 10 do 23, czego wymagać więcej... zawsze było kilka ciepłych dań, dużo warzyw i owoców, ciast; rano omlety smażone na bieżąco przez kucharza, na kolacje zawsze rozpalany grill; jedyne co nam nie smakowało to kawa i napoje z automatów - rozwodnione i sztuczne; w barze zawsze wódka, piwo, raki, wino białe i czerwone, likiery, whisky, gin, napoje - można było zamówić drinki, ale raczej nic wymyślnego barmani nie potrafią zrobić :) dodatkowo za śmieszne pieniądze można było zamówić kawę po turecku)<br />- obsługa (miła, uśmiechnięta, niestety poza recepcją i managerem, słabo u kelnerów i barmanów z angielskim... raczej się nie pogada, ale rozumieją podstawowe słowa gdy chcemy zamówić coś do picia itd.)<br /><br />O kilku rzeczach, które nam się nie podobały muszę też wspomnieć:<br />- internet (bardzo kiepski na terenie całego kompleksu, są miejsca gdzie można się połączyć, ale i tak zaraz się zacina lub rozłącza, więc jeśli ktoś nie chce rezygnować z korzystania z internetu, to lepiej się zaopatrzyć w turecką kartę sim; a jeśli już hotel reklamuje się, że internet jest dostępny bezpłatnie, to mógłby zadbać też o jego jakość...)<br />- podejście do gości (mimo rezerwacji w styczniu na miejscu dostaliśmy nie ten rodzaj pokoju, który rezerwowaliśmy i tylko dzięki temu, że nie odpuściliśmy i nie daliśmy się nabrać na teksty typu 'hotel jest pełny', na drugi dzień mogliśmy się przenieść do pokoju o który nam chodziło)<br />- plaża jak i pomost są małe, więc przy samym morzu liczba miejsc jest ograniczona (trzeba się niestety liczyć z 'rezerwacją' leżaków), Niemcy, którzy zawsze oblegali plażę chyba musieli wstawać koło 7 rano! za to na pomoście nawet po 8 znajdzie się jeszcze jakiś leżak, natomiast przy basenach nie było raczej problemu z miejscem.<br />- muzyka, którą było słychać przy basenie, barze czy w restauracji leciała ciągle taka sama i było to lekko drażniące<br /><br />W okresie w którym byliśmy czyli druga połowa września 90% gości stanowili Turcy, reszta to Niemcy, było też kilkoro Anglików, Polaków wliczając nas było kilkanaście osób. Nie było żadnych ekscesów, ludzie zachowywali się ok.<br /><br />Pobyt całościowo oceniam bardzo pozytywnie. Mimo kilku mankamentów można się tam wybrać i miło spędzić czas o ile nie ma się zbyt wygórowanych oczekiwań :)
    Na pewno na plus:
    - lokalizacja hotelu (blisko Bodrum i w centrum Gumbet, busy i postój taksówek przed hotelem)
    - wielkość hotelu (hotel jest dosyć mały, składa się z kilku budynków 1. piętrowych, ma prywatną maleńką plażę i pomost, 2 baseny, bar i restaurację na zewnątrz)
    - all inclusive
    (dla nas było w sam raz, ale nie wymagaliśmy cudów - śniadanie, lunch, przekąski, kolacja, bar od 10 do 23, czego wymagać więcej... zawsze było kilka ciepłych dań, dużo warzyw i owoców, ciast; rano omlety smażone na bieżąco przez kucharza, na kolacje zawsze rozpalany grill; jedyne co nam nie smakowało to kawa i napoje z automatów - rozwodnione i sztuczne; w barze zawsze wódka, piwo, raki, wino białe i czerwone, likiery, whisky, gin, napoje - można było zamówić drinki, ale raczej nic wymyślnego barmani nie potrafią zrobić :) dodatkowo za śmieszne pieniądze można było zamówić kawę po turecku)
    - obsługa (miła, uśmiechnięta, niestety poza recepcją i managerem, słabo u kelnerów i barmanów z angielskim... raczej się nie pogada, ale rozumieją podstawowe słowa gdy chcemy zamówić coś do picia itd.)

    O kilku rzeczach, które nam się nie podobały muszę też wspomnieć:
    - internet (bardzo kiepski na terenie całego kompleksu, są miejsca gdzie można się połączyć, ale i tak zaraz się zacina lub rozłącza, więc jeśli ktoś nie chce rezygnować z korzystania z internetu, to lepiej się zaopatrzyć w turecką kartę sim; a jeśli już hotel reklamuje się, że internet jest dostępny bezpłatnie, to mógłby zadbać też o jego jakość...)
    - podejście do gości (mimo rezerwacji w styczniu na miejscu dostaliśmy nie ten rodzaj pokoju, który rezerwowaliśmy i tylko dzięki temu, że nie odpuściliśmy i nie daliśmy się nabrać na teksty typu 'hotel jest pełny', na drugi dzień mogliśmy się przenieść do pokoju o który nam chodziło)
    - plaża jak i pomost są małe, więc przy samym morzu liczba miejsc jest ograniczona (trzeba się niestety liczyć z 'rezerwacją' leżaków), Niemcy, którzy zawsze oblegali plażę chyba musieli wstawać koło 7 rano! za to na pomoście nawet po 8 znajdzie się jeszcze jakiś leżak, natomiast przy basenach nie było raczej problemu z miejscem.
    - muzyka, którą było słychać przy basenie, barze czy w restauracji leciała ciągle taka sama i było to lekko drażniące

    W okresie w którym byliśmy czyli druga połowa września 90% gości stanowili Turcy, reszta to Niemcy, było też kilkoro Anglików, Polaków wliczając nas było kilkanaście osób. Nie było żadnych ekscesów, ludzie zachowywali się ok.

    Pobyt całościowo oceniam bardzo pozytywnie. Mimo kilku mankamentów można się tam wybrać i miło spędzić czas o ile nie ma się zbyt wygórowanych oczekiwań :)
  • 1.0
    sierpień 2018

    Oszukana

    Odradzam wszystkim i przestrzegam przed tym hm.. biurem..? podróży <br />(pobyt wykupiony w Coral Tavel).<br />Pojechałam wraz z moją rodziną (2+2) w wakacje 2018 r do Turcji, miał być hotel 4**** - Costa Luvi w Bodrum – pokój rodzinny. Po przyjeździe okazało się, że nie ma dla nas wolnego pokoju – wszystkie zajęte. Wieczorem z 2 dzieci zostaliśmy zaprowadzeni do hotelu obok – okazało się tureckie 2** - nora, gdzie mąż i syn spali na brudnych materacach rzuconych na podłodze. Bez ręczników i pościeli. Bez sprawnej klimatyzacji za to z wylewającą się ubikacją i smrodem.<br />Zostaliśmy postawieni przed faktem dokonanym.<br />Nikt nie był w stanie nam pomóc, ani hotel ani Odeon (centrum awaryjne dla klientów Coral ani rezydent), nawet właścicielka licencjonowanego biura z Nowego Tagu, gdzie była zakupiony wyjazd. Typowa spychologia i przeczekanie, aż klient wyjedzie i problem z głowy.<br />Po powrocie do Polski złożyłam reklamacje i dowiedział się, że zakwaterowanie odpowiadało wykupionemu pokoju i reklamacja zostaje uznana za bezzasadną.<br />Ja zostałam przez to biuro oszukana, nie godziłam się na takie warunki i nie taką zawierałam z nimi umowę. <br />Ostrzegam wszystkich przed tym pseudo biurem, działania, które podjęli w stosunku do mnie to moim zdaniem typowe oszustwo – sprzedaż zupełnie czegoś innego niż się okazało na miejscu.<br />Nawet nie potrafią za to wziąć odpowiedzialności.<br />Overbooking, nerwy i zmarnowane wakacje całej rodziny.<br />
    Odradzam wszystkim i przestrzegam przed tym hm.. biurem..? podróży
    (pobyt wykupiony w Coral Tavel).
    Pojechałam wraz z moją rodziną (2+2) w wakacje 2018 r do Turcji, miał być hotel 4**** - Costa Luvi w Bodrum – pokój rodzinny. Po przyjeździe okazało się, że nie ma dla nas wolnego pokoju – wszystkie
    zajęte. Wieczorem z 2 dzieci zostaliśmy zaprowadzeni do hotelu obok – okazało się tureckie 2** - nora, gdzie mąż i syn spali na brudnych materacach rzuconych na podłodze. Bez ręczników i pościeli. Bez sprawnej klimatyzacji za to z wylewającą się ubikacją i smrodem.
    Zostaliśmy postawieni przed faktem dokonanym.
    Nikt nie był w stanie nam pomóc, ani hotel ani Odeon (centrum awaryjne dla klientów Coral ani rezydent), nawet właścicielka licencjonowanego biura z Nowego Tagu, gdzie była zakupiony wyjazd. Typowa spychologia i przeczekanie, aż klient wyjedzie i problem z głowy.
    Po powrocie do Polski złożyłam reklamacje i dowiedział się, że zakwaterowanie odpowiadało wykupionemu pokoju i reklamacja zostaje uznana za bezzasadną.
    Ja zostałam przez to biuro oszukana, nie godziłam się na takie warunki i nie taką zawierałam z nimi umowę.
    Ostrzegam wszystkich przed tym pseudo biurem, działania, które podjęli w stosunku do mnie to moim zdaniem typowe oszustwo – sprzedaż zupełnie czegoś innego niż się okazało na miejscu.
    Nawet nie potrafią za to wziąć odpowiedzialności.
    Overbooking, nerwy i zmarnowane wakacje całej rodziny.
Znasz ten hotel? Podziel się opinią!

Przewodnik

Wycieczki fakultatywne

Uwaga! Cena uległa zmianie.
Cena za osobę:
zł/os.
1 323 zł/os.
Kod oferty: 15102020WEZY193152
czw. 15.10.2020
3 dni
Katowice
AI - All Inclusive
Coral Travel
Zobacz inne warianty
Zakwaterowanie
Zapytaj o ofertę

Szczegóły lotu

Wylot:
czw. 15.10.2020 , godz. 18:30
Katowice
Onur Air
czw. 15.10.2020 , godz. 22:00
Bodrum
Powrót:
niedz. 18.10.2020 , godz. 15:20
Bodrum
niedz. 18.10.2020 , godz. 17:00
Katowice
Zamówienie wstępne
Prosimy o wypełnienie formularza w celu dokonania rezerwacji miejsc na wybraną wycieczkę. Przesłanie formularza nie wiąże się z żadnymi kosztami i jest niezobowiązujące.
Ta oferta jest dostępna online. W kolejnych krokach otrzymasz możliwość jej opłacenia.
Cena całkowita (): 2 460
Zaliczka:  zł
  • (zaliczka + ubezpieczenie)
Kup na raty 0%: 5 x  zł
Rzeczywiste raty 0% - bez odsetek i pierwszej wpłaty. Wybór płatności ratalnej będzie dostępny w dalszych krokach.
Wystarczy 100 zł zaliczki aby zarezerwować tę ofertę. Pozostałą kwotę należy wpłacić do 30 dni przed datą wyjazdu.
Czytaj więcej

Przeczytaj klauzulę informacyjną i dowiedz się, na jakich zasadach będziemy przetwarzać Twoje dane osobowe. Klikając przycisk „Dalej”, potwierdzasz, że zapoznałeś/aś się z tymi zasadami.
KLAUZULA INFORMACYJNA
ADMINISTRATOR DANYCH OSOBOWYCH
Administratorem podanych przez Ciebie danych osobowych na etapie poszukiwania imprezy turystycznej jest Travelplanet.pl S.A. z siedzibą we Wrocławiu, kod pocztowy 50-418, ul. Traugutta 45. W związku z zawarciem i realizacją umowy...

Wybrana oferta:

Costa Luvi

Liczba osób:
2 dorosłych
Wyżywienie:
All Inclusive
Termin:
czw. 15.10.2020
Wylot z:
Katowice
Cena
2 646
czw. 15.10.2020
3 dni
Katowice
AI - All Inclusive
Coral Travel
STANDARD ROOM (38K) 2 646
FAMILY ROOM 1 ( 1+1 ) (LGN) 2 839