Atuty oferty

Opis hotelu

Opinia Doradcy Travelplanet.pl
Martyna

Absolutne pięć gwiazdek!

Absolutne 5 gwiazdek. Nie można się do niczego przyczepić. Hotel zapewnia wszystkie atrakcje dużego resortu. Baseny, strefę spa, restauracje, korty tenisowe, pola golfowe itd. Kompleks zlokalizowany tuż przy pięknej i szerokiej plaży więc każdy znajdzie wszystko czego szuka na wakacjach. Chociaż w hotelu jest ponad 500 pokoi nie jest odczuwalna jego wielkość. Uważam, że jest to luksusowy, ale nie przytłaczający obiekt, urządzony z gustem jednak bez nadmiaru przepychu. Można spędzić w tym hotelu rodzinne wakacje i być zadowolony, można też jechać na romantyczny pobyt we dwoje i cieszyć się spokojem.

Polecam dla: dla rodzin z dziećmi poniżej 5 roku życia, dla rodzin z dziećmi powyżej 5 roku życia, dla par, dla ceniących spokój i ciszę

Lokalizacja
4.0
Pokój
5.0
Posiłki
5.0
Basen
4.0
Czystość
5.0
Obsługa
5.0

KATEGORIA:

5*

REGION:

Belek

OPIS:

Ten elegancki hotel to doskonałe miejsce na wypoczynek - baseny, zjeżdżalnie, bogata oferta sportowo-rekreacyjna dla osób chcących aktywnie spędzić czas, centrum spa z bogatą ofertą zabiegów pielęgnacyjnych dla osób spragnionych relaksu dla ciała i duszy, a ponadto liczne bary i restauracje z wyśmienitą ofertą kulinarną.

lokalizacja:

12 km od centrum Belek, 5 km od Kadriye, 35 km od lotniska w Antalyi-AYT. Hotel usytuowany na powierzchni: 101000 m2.

kategoria organizatora:

5*

kategoria lokalna:

5*

Data otwarcia:

1993 r. Odnowiony w 2012 r.
Na terenie hotelu: restauracje (6), bary (8), room service (płatny), pralnia (płatna), sale konferencyjne (3), basen odkryty, 4 zjeżdżlanie wodne (działają w godzinach 10:00-12:00,14:00-16:00).Hotel przystosowany dla osób niepełnosprawnych.

rabaty i zniżki:

1. dziecko do 12 lat pobyt w hotelu gratis

internet:

- Wi-Fi w częściach wspólnych bezpłatne

plaża:

Przy hotelu, prywatna, pomost, piaszczysto-żwirowa, 300 m długości, odznaczona certyfikatem Błękitnej Flagi.Bezpłatne: parasole, leżaki, ręczniki plażowe (depozyt), płatne: pawilony, bar na plaży.

pokoje:

Zlokalizowane są w 1 budynku (liczba pięter: 6, liczba wind: 6)
Typy pokoi:
- STANDARD ROOM dla max. 3 os.: 1 sypialnia, klimatyzacja centralna, sejf (bezpłatny), minibar (bezpłatny), TV, telefon, łazienka (prysznic, WC), balkon
- STANDARD ROOM WITH BUNKBED OR SOFA BED dla max. 5 os.: 1 sypialnia, klimatyzacja centralna, sejf (bezpłatny), minibar (bezpłatny), TV, telefon, łazienka (prysznic, WC), balkon
- FAMILY ROOM dla max. 4 os.: 2 sypialnie, drzwi łączące między pokojami, klimatyzacja centralna, sejf (bezpłatny), zestaw do parzenia kawy/herbaty (bezpłatny), minibar (bezpłatny), TV, telefon, łazienka (prysznic, WC), balkon

Wyżywienie:

- restauracja główna, restauracje a la carte (5), bary (8), cukiernia
Ultimate All Inclusive (24h)
- śniadanie (07:00-10:00), późne śniadanie (10:00-11:00), obiad (12:30-14:30), kolacja (19:00-21:30), późny posiłek (23:30-01:30) w restauracji głównej
- przekąski (12:00-16:00) w wyznaczonym barze
- podwieczorek (11:00-22:00), późny posiłek (22:00-17:00) w cukierni
- lody
- napoje bezalkoholowe, lokalne napoje alkoholowe, wybrane alkohole importowane
- pakiety dla nowożeńców (na życzenie), pakiety urodzinowe (na życzenie)
Restauracje a la carte
- wymagana rezerwacja.
- ITALYAN MUTFAGI włoska, TURK MUTFAGI turecka, BARBEQUE lokalna - 1 wizyta w trakcie pobytu w wybranej restauracji gratis
- MEKSIKA MUTFAGI meksykańska, BALIK MUTFAGI owoce morza - płatne

z myślą o dzieciach:

- brodzik
- animacje dla dzieci oraz miniklub dla dzieci w wieku 4-12 lat
- dzieci w wieku 1-3 lat mogą przebywać na terenie miniklubu tylko pod opieką rodzica/opiekuna
- plac zabaw
- menu dla dzieci w restauracji
- krzesełka dla dzieci w restauracji
- opiekunka dla dzieci (płatna)
- łóżeczko dla dziecka do 2 lat (na zamówienie przed przyjazdem) - bezpłatne
- możliwość wypożyczenia wózka (w miarę dostępności)

w cenie:

- korty do tenisa ziemnego (5)
- tenis stołowy
- rzutki
- badminton
- koszykówka
- siatkówka plażowa
- squash
- minigolf
- miniboisko do piłki nożnej
- bilard
- aerobik
- siłownia
- animacje soft, w nocy, w dzień
- sauna
- jacuzzi
- dyskoteka
- kino

płatne:

- oświetlenie kortów
- rakiety i piłki do tenisa ziemnego
- sporty wodne na plaży
- centrum SPA
- masaż
- salon piękności
- łaźnia turecka

dodatkowe informacje:

Zasady funkcjonowania hoteli sieci Crystal w związku z epidemią wywołaną przez COVID-19:
- w hotelach, w tym w restauracjach, jak i w barach zostały przeprowadzone prace w celu wdrożenia zasad przestrzegania dystansu społecznego i nie narażania zdrowia zarówno wśród pracowników, jak i Gości
- po transferze Gości do hotelu pojazd jest poddawany dezynfekcji
- podczas zameldowania Goście oprócz ogólnych informacji dotyczących funkcjonowania hotelu otrzymują również informacje o tym, jak ustrzec się przed zarażeniem się COVID-19
- w hotelach jest personel medyczny, który towarzyszy Gościom podczas ich zameldowania w celu bieżącej obserwacji i analizy stanu zdrowia. Osoby, które mogą być zakażone koronawirusem, wykazują objawy, takie jak: wysoka gorączka, niewydolność oddechowa płuc i kaszel są kierowane przez personel medyczny na kwarantannę
- dezynfekcja bagażu Gości jest przeprowadzana w wyznaczonym do tego miejscu dezynfekcji w hotelu
- na obszarze ogólnodostępnym oraz w pokojach znajdują się środki dezynfekujące dla Gości. Ponadto teren hotelu jest dokładnie czyszczony i dezynfekowany
- zabawki w miniklubie są poddawane dezynfekcji zarówno przed, jak i po ich użyciu
- systemy wentylacyjne i klimatyzacja w hotelu są pod kontrolą 24 h oraz są czyszczone zgodnie z normami prawnymi

Aktualizacja opisu:

19.05.2020 18:05

usługi dostępne w hotelu:

Hotel rodzinny
Niepełnosprawni
Wi-Fi
Przy plaży
SPA
Disco
Siłownia
Tenis
Mini Klub
All Inclusive 24H
Serwis plażowy
Sporty wodne
Zjeżdżalnie

Sale konferencyjne:

Pokoje 4 osobowe
Pokoje 5 osobowe
Błękitna Flaga

* Udogodnienia:

Kurorty nadmorskie Dla rodzin z dziećmi Hotel klubowy Fitness / siłownia Bezpośrednio przy plaży Basen odkryty Basen kryty Zjeżdżalnie wodne Blisko lotniska Animacje dla dorosłych Sport Tenis Golf Sporty wodne Windsurfing Dostęp do internetu Klimatyzacja Życie nocne Wellness / spa Darmowe WiFi

* Poprawność udogodnień zawsze weryfikuj z opisem hotelu.

Lokalizacja

Opinie

3.9

Ocena klientów
na podstawie 7 dodanych opinii

Lokalizacja
3,6
Pokój
3,7
Posiłki
3,7
Basen
4,2
Czystość
4,3
Obsługa
4,1
Klienci polecają hotel dla:
  • rodzin z dziećmi poniżej 5 roku życia
  • rodzin z dziećmi powyżej 5 roku życia
  • aktywnych
  • seniorów
  • miłośników życia nocnego
  • 2.8
    lipiec 2019

    Proszę się zastanowić zanim dokonacie wyboru tego hotelu i biura TUI

    Byliśmy z trójką dzieci w lipcu 2019 r. i wszystko było ok do czasu kiedy wykupiłem wycieczkę tzw. rafting -fullday u rezydenta a w nocy przed wyjazdem 3 z naszej rodziny zaczęła źle się czuć: bóle głowy, brzucha, wymioty, biegunka. Żona rano przed wyjazdem ok. 1 godziny napisała smsa do biura z informacją że niestety nikt nie pojedzie, dostaliśmy smsa zwrotnego, że rezydent zostanie powiadomiony i że w razie czego będzie w hotelu ok. 12.00 i on nas pokieruje co dalej. Potem żona zadzwoniła do ubezpieczyciela przedstawiła sytuację i otrzymała wiadomość, że przyjedzie lekarz o godz. 11 do pokoju, mamy zapłacić mu 23 czy 24 euro i czekaliśmy o 11 poinformowano nas, że jednak lekarz nie przyjdzie bo nie wejdzie do hotelu bo oni nie wpuszczają z zewnątrz i że pod hotel przyjedzie samochód i zabierze do lekarza, mąż szedł na dół, syn już nie dał rady, ale pomimo chwilowego czekania nikt nie przyjechał a mąż poleciał do WC bo niestety przy tej przypadłości to trzymał się toalety. Potem zadzwoniliśmy znowu do ubezpieczyciela Pani była zdziwiona że nikt nie przyjechał kazała zadzwonić za chwile, okazało się, że owszem samochód podjedzie ale nie pod hotel ale pod szlaban całego hotelu przypomnę , że hotel położony był na wielkim obszarze i trzeba było iść kawałek. Ale jak iść jak ma się biegunkę i wymioty???? Ja nie wiem.....to jakaś paranoja. W końcu podziękowaliśmy bo jak udać się do lekarza nie mogąc do niego pójść . Pani powiedziała, że jej przykro ale ona nic nie może zrobić. Mało tego okazało się że rezydent też miał to gdzieś nawet nie podniósł tyłka z fotela jak mu o tym żona powiedziała, pytał tylko ale czego Pani ode mnie oczekuje, ja tu nic nie mogę ani nie pomógł dogadać się przy recepcji zapytać nic!!!!! A pieniądze za wycieczkę też powiedział że nie zwróci bo musiał by ze swoich a my mamy mieć zaświadczenie, że byliśmy chorzy więc pyta go żona no jak skoro tu nie przyszedł ale to nie jego już sprawa możecie państwo iść do lekarza hotelowego no będzie was to więcej kosztowało ale nic na to nie poradzę.... Gdybyśmy wiedzieli, że tak wygląda sytuacja to pewnie nie wybralibyśmy tego hotelu, to były tylko dolegliwości żołądkowe i sami poradziliśmy sobie a co gdyby było coś poważniejszego my mieliśmy 3 dzieci????!!!! A mało tego za rozmowy z ubezpieczycielem przyszedł super rachunek po powrocie plus pieniądze za wycieczkę bo niestety tych nie odzyskaliśmy plus 2 dni w łóżku. Po powrocie złożyliśmy reklamacje i poprosiliśmy o zwrot pieniędzy ale jak już byłeś i zapłaciłeś to teraz mają Cię w d...... dostaliśmy odpowiedz, że bardzo nam przykro, że nie był Pan zadowolony ze wszystkich świadczeń i usług, co było powodem do złożenia reklamacji, ale to nie oni są odpowiedzialni za wycieczki a ich rezydent tylko pośredniczy w tej transakcji.<br />Mieliśmy 2 pokoje i musieliśmy biegać pomiędzy pokojami oddalonymi o 5 pokoi w innym korytarzu tak super było rodzinnie, bo przecież buro nie wiedziało że to rodzina... NIE POLECAM byliśmy już 2 raz z TUI , myślałam że obsługa rezydenta polskiego w drugim wypadku będzie lepsza, ale porażka i tym razem, podpisuję się wieloma opiniami, że to biuro podróży to porażka. A hotelu za tego lekarza nie polecam.<br />
    Byliśmy z trójką dzieci w lipcu 2019 r. i wszystko było ok do czasu kiedy wykupiłem wycieczkę tzw. rafting -fullday u rezydenta a w nocy przed wyjazdem 3 z naszej rodziny zaczęła źle się czuć: bóle głowy, brzucha, wymioty, biegunka. Żona rano przed wyjazdem ok. 1 godziny napisała smsa do biura z informacją
    że niestety nikt nie pojedzie, dostaliśmy smsa zwrotnego, że rezydent zostanie powiadomiony i że w razie czego będzie w hotelu ok. 12.00 i on nas pokieruje co dalej. Potem żona zadzwoniła do ubezpieczyciela przedstawiła sytuację i otrzymała wiadomość, że przyjedzie lekarz o godz. 11 do pokoju, mamy zapłacić mu 23 czy 24 euro i czekaliśmy o 11 poinformowano nas, że jednak lekarz nie przyjdzie bo nie wejdzie do hotelu bo oni nie wpuszczają z zewnątrz i że pod hotel przyjedzie samochód i zabierze do lekarza, mąż szedł na dół, syn już nie dał rady, ale pomimo chwilowego czekania nikt nie przyjechał a mąż poleciał do WC bo niestety przy tej przypadłości to trzymał się toalety. Potem zadzwoniliśmy znowu do ubezpieczyciela Pani była zdziwiona że nikt nie przyjechał kazała zadzwonić za chwile, okazało się, że owszem samochód podjedzie ale nie pod hotel ale pod szlaban całego hotelu przypomnę , że hotel położony był na wielkim obszarze i trzeba było iść kawałek. Ale jak iść jak ma się biegunkę i wymioty???? Ja nie wiem.....to jakaś paranoja. W końcu podziękowaliśmy bo jak udać się do lekarza nie mogąc do niego pójść . Pani powiedziała, że jej przykro ale ona nic nie może zrobić. Mało tego okazało się że rezydent też miał to gdzieś nawet nie podniósł tyłka z fotela jak mu o tym żona powiedziała, pytał tylko ale czego Pani ode mnie oczekuje, ja tu nic nie mogę ani nie pomógł dogadać się przy recepcji zapytać nic!!!!! A pieniądze za wycieczkę też powiedział że nie zwróci bo musiał by ze swoich a my mamy mieć zaświadczenie, że byliśmy chorzy więc pyta go żona no jak skoro tu nie przyszedł ale to nie jego już sprawa możecie państwo iść do lekarza hotelowego no będzie was to więcej kosztowało ale nic na to nie poradzę.... Gdybyśmy wiedzieli, że tak wygląda sytuacja to pewnie nie wybralibyśmy tego hotelu, to były tylko dolegliwości żołądkowe i sami poradziliśmy sobie a co gdyby było coś poważniejszego my mieliśmy 3 dzieci????!!!! A mało tego za rozmowy z ubezpieczycielem przyszedł super rachunek po powrocie plus pieniądze za wycieczkę bo niestety tych nie odzyskaliśmy plus 2 dni w łóżku. Po powrocie złożyliśmy reklamacje i poprosiliśmy o zwrot pieniędzy ale jak już byłeś i zapłaciłeś to teraz mają Cię w d...... dostaliśmy odpowiedz, że bardzo nam przykro, że nie był Pan zadowolony ze wszystkich świadczeń i usług, co było powodem do złożenia reklamacji, ale to nie oni są odpowiedzialni za wycieczki a ich rezydent tylko pośredniczy w tej transakcji.
    Mieliśmy 2 pokoje i musieliśmy biegać pomiędzy pokojami oddalonymi o 5 pokoi w innym korytarzu tak super było rodzinnie, bo przecież buro nie wiedziało że to rodzina... NIE POLECAM byliśmy już 2 raz z TUI , myślałam że obsługa rezydenta polskiego w drugim wypadku będzie lepsza, ale porażka i tym razem, podpisuję się wieloma opiniami, że to biuro podróży to porażka. A hotelu za tego lekarza nie polecam.
  • 4.2
    maj 2019

    Wszystko na miejscu, na wysokim poziomie.

    Hotel komfortowy, czysty, wszystko dostępne. Wyżywienie smaczne. <br />Obsługa życzliwa.
    Hotel komfortowy, czysty, wszystko dostępne. Wyżywienie smaczne.
    Obsługa życzliwa.
  • 4.8
    kwiecień 2019

    Polecam dla wymagajacych

    Hotel i organizacja pobytu przez biuro coral travel i pośrednika travel planet spełniał nasze najwyższe wymagania. Byliśmy razem z dzieckiem. Czysto, elegancko, mnóstwo atrakcji w hotelu, duży resort, mnóstwo naturalnej zieleni, profesjonalna obsługa i bardzo życzliwy personel całego hotelu. Kuchnia z całego swiata, trafi do najbardziej wymagajacego podniebienia. Adekwatna jakość do ceny.
    Hotel i organizacja pobytu przez biuro coral travel i pośrednika travel planet spełniał nasze najwyższe wymagania. Byliśmy razem z dzieckiem. Czysto, elegancko, mnóstwo atrakcji w hotelu, duży resort, mnóstwo naturalnej zieleni, profesjonalna obsługa i bardzo życzliwy personel całego hotelu. Kuchnia
    z całego swiata, trafi do najbardziej wymagajacego podniebienia. Adekwatna jakość do ceny.
  • 3.5
    październik 2017

    HOTEL SWIETNIE POLOZONY ALE NIE NALEZA MU SIE 5 GWIAZDEK

    SERWIS DOBRY ALE JEDZENIE OKROPNE BEZSMAKOWE I MAŁY WYBÓR.NIE JEST TO JEDZENIE DLA EUROPEJCZYKÓW.
    SERWIS DOBRY ALE JEDZENIE OKROPNE BEZSMAKOWE I MAŁY WYBÓR.NIE JEST TO JEDZENIE DLA EUROPEJCZYKÓW.
  • 4.0
    październik 2011

    dobry dla rodzin z dziećmi

    przyjazny hotel ,odpowiedni do wartości oferty ,trochę nużące menu ,sympatyczne rozwiązania rekreacyjne . Raczej polecam.
    przyjazny hotel ,odpowiedni do wartości oferty ,trochę nużące menu ,sympatyczne rozwiązania rekreacyjne . Raczej polecam.
  • 4.0
    sierpień 2011

    Bardzo fajny Hotel !!

    Polecam ten Hotel dla rodzin z dziećmi. B. duża zielona przestrzeń, super animacje dla dzieci, młodzieży i dorosłych. Baseny, obsługa, plaża - rewelacja.
    Polecam ten Hotel dla rodzin z dziećmi. B. duża zielona przestrzeń, super animacje dla dzieci, młodzieży i dorosłych. Baseny, obsługa, plaża - rewelacja.
  • 4.0
    czerwiec 2010

    Hotel Barcelo ogólnie nie wart tych pieniędzy.

    <strong>Ogólnie:</strong> Hotel to typowe naciągnięte 4 gwiazdki a pokoje na poziomie 3 gwiazdek. Wokół hotelu bardzo ładnie, plaża słaba, obsługa dobra. Wycieczki to jeden wielki shopping, gdzie byś nie pojechała to na sile cie na bazar zawiozą.<br><strong>Jakość/cena:</strong> Zdecydowanie hotel przepłacony i nie ma nic wspólnego z hotelami 5 gwiazdkowymi.<br><strong>Infrastruktura:</strong> jest wszystko czego trzeba choć aqua park powinien być bardziej rozbudowany i czynny dłużej niż 4 godziny.<br><strong>Pokoje:</strong> To największy minus hotelu, pokoje stare, brudne i zaniedbane. Sprzątanie codzienne, ale na odwal. TV to tragedia, programy i jakość beznadzieja. brak PL programów oprócz ViVY.<br><strong>Posiłki:</strong> Tu piątka z minusem, troszkę monotonni jest, ale wybór bardzo duży i bez niespodzianek po posiłkach.<br><strong>Basen:</strong> Dość fajny, średnia wielkość i czysto. Leżaki są tylko przy basenie trzeba walczyć o nie z PL i ruskimi. Plus za ręczniki tylko szkoda że niby prane ale śmierdzą.<br><strong>Czystość i obsługa:</strong> Tu hotel ma sporo do nadrobienia, jeśli chce mieć 5 gwiazdek, o ile na zewnątrz jest ładnie to sam hotel juz wymaga renowacji a pokoje remontów. Obsługa miła i nie żebra o napiwki. Barmani mili.<br><strong>Lokalizacja:</strong> Lokalizacja na końcu świata, wszędzie daleko. Najlepiej wogóle sie nie ruszać poza hotel - oprócz wycieczek oczywiście, taxi podwozi za duże pieniądze nie tam gdzie sie chce tylko tam gdzie oni maja swoje bazary.<br>
    Ogólnie: Hotel to typowe naciągnięte 4 gwiazdki a pokoje na poziomie 3 gwiazdek. Wokół hotelu bardzo ładnie, plaża słaba, obsługa dobra. Wycieczki to jeden wielki shopping, gdzie byś nie pojechała to na sile cie na bazar zawiozą.
    Jakość/cena: Zdecydowanie hotel przepłacony
    i nie ma nic wspólnego z hotelami 5 gwiazdkowymi.
    Infrastruktura: jest wszystko czego trzeba choć aqua park powinien być bardziej rozbudowany i czynny dłużej niż 4 godziny.
    Pokoje: To największy minus hotelu, pokoje stare, brudne i zaniedbane. Sprzątanie codzienne, ale na odwal. TV to tragedia, programy i jakość beznadzieja. brak PL programów oprócz ViVY.
    Posiłki: Tu piątka z minusem, troszkę monotonni jest, ale wybór bardzo duży i bez niespodzianek po posiłkach.
    Basen: Dość fajny, średnia wielkość i czysto. Leżaki są tylko przy basenie trzeba walczyć o nie z PL i ruskimi. Plus za ręczniki tylko szkoda że niby prane ale śmierdzą.
    Czystość i obsługa: Tu hotel ma sporo do nadrobienia, jeśli chce mieć 5 gwiazdek, o ile na zewnątrz jest ładnie to sam hotel juz wymaga renowacji a pokoje remontów. Obsługa miła i nie żebra o napiwki. Barmani mili.
    Lokalizacja: Lokalizacja na końcu świata, wszędzie daleko. Najlepiej wogóle sie nie ruszać poza hotel - oprócz wycieczek oczywiście, taxi podwozi za duże pieniądze nie tam gdzie sie chce tylko tam gdzie oni maja swoje bazary.
Znasz ten hotel? Podziel się opinią!

Przewodnik

Wycieczki fakultatywne

Uwaga! Cena uległa zmianie.
Cena za osobę:
zł/os.
1 577 zł/os.
Kod oferty: 07042021WEZY3871
śr. 07.04.2021
3 dni
Gdańsk
AI - All Inclusive
Coral Travel
Zobacz inne warianty
Zakwaterowanie

Szczegóły lotu

Wylot:
śr. 07.04.2021 , godz. 00:00
Gdańsk
Pegasus Airlines
śr. 07.04.2021 , godz. 00:00
Antalya
Powrót:
sob. 10.04.2021 , godz. 00:00
Antalya
Onur Air
sob. 10.04.2021 , godz. 00:00
Gdańsk
Zamówienie wstępne
Prosimy o wypełnienie formularza w celu dokonania rezerwacji miejsc na wybraną wycieczkę. Przesłanie formularza nie wiąże się z żadnymi kosztami i jest niezobowiązujące.
Ta oferta jest dostępna online. W kolejnych krokach otrzymasz możliwość jej opłacenia.
Cena całkowita (): 2 460
Zaliczka:  zł
  • (zaliczka + ubezpieczenie)
Kup na raty 0%: 5 x  zł
Rzeczywiste raty 0% - bez odsetek i pierwszej wpłaty. Wybór płatności ratalnej będzie dostępny w dalszych krokach.
Wystarczy 100 zł zaliczki aby zarezerwować tę ofertę. Pozostałą kwotę należy wpłacić do 30 dni przed datą wyjazdu.
Czytaj więcej

Przeczytaj klauzulę informacyjną i dowiedz się, na jakich zasadach będziemy przetwarzać Twoje dane osobowe. Klikając przycisk „Dalej”, potwierdzasz, że zapoznałeś/aś się z tymi zasadami.
KLAUZULA INFORMACYJNA
ADMINISTRATOR DANYCH OSOBOWYCH
Administratorem podanych przez Ciebie danych osobowych na etapie poszukiwania imprezy turystycznej jest Travelplanet.pl S.A. z siedzibą we Wrocławiu, kod pocztowy 50-418, ul. Traugutta 45. W związku z zawarciem i realizacją umowy...

Wybrana oferta:

Crystal Tat Beach

Liczba osób:
2 dorosłych
Wyżywienie:
Ultra All Inclusive
Termin:
śr. 07.04.2021
Wylot z:
Gdańsk
Cena
3 154
ZGŁOŚ UWAGI DO STRONY
śr. 07.04.2021
3 dni
Gdańsk
AI - All Inclusive
Coral Travel
ECONOMY ROOM (48163) 3 154
STANDARD ROOM LAND VIEW WITH BALCONY (50982) 3 204
STANDARD ROOM SIDE SEA VIEW WITH BALCONY (52493) 3 329
STANDARD ROOM LAND VIEW WITH BUNKBED (53054) 3 518
FAMILY ROOM LAND VIEW 2 BEDROOMS (50966) 3 832