Atuty oferty

Opis hotelu

Naszym zdaniem :

Przytulny,  zadbany hotel z przyjaznym personelem,  świetnie usytuowany: w mieście, ale dalej od głównej ulicy. Oferuje malowniczy widok na zatokę Ghadira, zabudowania, zabytkowy kościół oraz wyspy Gozo i Comino.

Położenie :

Na niewielkim wzniesieniu w miejscowości Mellieha, kilometr od piaszczystej plaży. W pobliżu są bary, kawiarnie, sklepy, przystanki komunikacji miejskiej.

Wyposażenie :

Recepcja, restauracja na dachu hotelu z panoramicznym widokiem na zatokę i miasto, oryginalnie usytuowany sezonowy The Cave Bar z tarasem na zewnątrz, restauracja główna Bonaventura,  restauracja Da Ciccio Cucina (specjalność: owoce morza i pizza), sala konferencyjna, windy. Niedaleko hotelu jest wypożyczalnia samochodów i motocykli.

Pokoje :

91 pokoi w kilku kategoriach na siedmiu piętrach;
Standard (ok. 25 m kw.) - klasycznie urządzone, wyposażone w łazienkę z prysznicem i suszarką, klimatyzację, telefon, TV sat, serwis do przygotowywania kawy/herbaty, sejf (odpłatnie), W-Fi (bezpłatnie),  balkon.
Studio apartament  (ok. 25 m kw.) - dodatkowo kuchnia z wyposażeniem (elektryczna płyta grzewcza, mikrofalówka, sztućce, naczynia, garnki), balkon.
Apartament z jedną sypialnią - eleganckie mieszkanie, idealne na urlop dla rodziny. Oprócz łazienki i sypialni jest pokój dzienny z sofą i wyposażoną kuchnią, balkon. Możliwa także rezerwacja  apartamentu z 2 sypialniami (dla maks. 7 osób).  
Internal -  pokój ekonomiczny, mniejszy, bez balkonu. Podstawowe wyposażenie takie samo jak w pokoju standard.

Wyżywienie :

BB - śniadania w formie bufetów
HB - śniadania i obiadokolacje w formie bufetów
FB - śniadania, obiady i kolacje w formie bufetów

Sport i rozrywka :

Basen typu infinity (cały rok, ale temperatura nie jest kontrolowana) z ładnym widokiem na zabytkową zabudowę miasta, drewniany taras z leżakami. Do dyspozycji gości także całoroczny podgrzewany basen wewnętrzny, siłownia, centrum nurkowe(kursy PADI, snorkelling safari, sprzęt), okazjonalnie program rekreacyjny, jacuzzi, Da Vinci Spa (zabiegi pielęgnacyjne i kosmetyczne, masaże, hydroterapia, sauna).

Dla dzieci :

Basen zewnętrzny (czynny w sezonie letnim), sala zabaw.

Uwagi :

Oferta jest oparta o tzw. dynamiczne pakietowanie. Cena aktualizuje się sama po założeniu rezerwacji. Rozkład lotów podany jest na "Zgłoszeniu rezerwacji". Aby cena mogła zostać ostatecznie potwierdzona, muszą być wprowadzone poprawnie dane uczestników: płeć "Pan/Pani", imię, nazwisko, data urodzenia (takie same jak w paszportach). Po założeniu rezerwacji wstępnej nie mamy możliwości edycji danych.
W przypadku braku możliwości rezerwacji biletów lotniczych w przyjętych taryfach cena ostateczna imprezy może ulec zmianie. Ewentualna dopłata podlega akceptacji klienta. W przypadku przelotów rejsowych wszelkie zmiany zgłoszone po potwierdzeniu rezerwacji i wystawieniu biletów są rozpatrywane indywidualnie. Odpowiedzialność za konsekwencje zmian i wszelkie koszty z tym związane ponosi klient.
Jeśli uczestnik wyjazdu nie jest obywatelem polskim (nie posiada paszportu polskiego) - powinien nas o tym fakcie bezzwłocznie powiadomić, ponieważ ceny naszych ofert są skalkulowane dla klientów legitymujących się polskimi paszportami. Dodatkowo osoby nieposiadające obywatelstwa polskiego zobowiązane są we własnym zakresie zrealizować kwestie wizowe. Biuro nie ponosi odpowiedzialności w sytuacji, gdy klient nie wyleci do kraju docelowego, zostanie zawrócony lub w jakikolwiek inny sposób sprawy paszportowo-wizowe wpłyną na jego wylot i pobyt.
Obywateli polskich nie obowiązują wizy. Należy mieć paszport (ważny minimum 6 miesięcy od daty powrotu) lub dowód osobisty. Dokument tożsamości muszą posiadać także dzieci.

Cena zawiera :

Bilet lotniczy z opłatami lotniskowymi, transfer lotnisko-hotel-lotnisko, zakwaterowanie wg oferty, wyżywienie wg oferty, anglojęzyczną obsługę, ubezpieczenie od KL, NNW, bagażu i chorób przewlekłych, VAT.

Cena nie zawiera :

Wycieczek fakultatywnych, napiwków, wydatków własnych, dodatkowych ubezpieczeń od kosztów rezygnacji i pakiet SPORT, obowiązkowego podatku turystycznego (0,50 EUR za dzień/osobę pełnoletnią; płatne bezpośrednio w hotelu).

Informacje o lotach liniami Wizzair / Ryanair / Air Malta :

Lecąc z WIZZ, każdy pasażer może wziąć ze sobą:
jedna sztuka bagażu podręcznego, nie większa niż 40 x 30 x 20 cm, maks. 10 kg (domyślnie w cenie).    Bagaż główny za dopłatą:
- 20 kg w cenie 400 PLN/sztuka z wylotem z Katowic, 450 PLN/sztuka z wylotem z Warszawy
- 32 kg w cenie 600 PLN/sztuka z wylotem z Katowic, 650 PLN/sztuka z wylotem z Warszawy
WIZZ Priority
Jeśli wykupisz usługę WIZZ Priority (lub masz do niej prawo na podstawie pakietu WIZZ Privilege Pass, WIZZ GO lub WIZZ Plus), będziesz mieć prawo do wniesienia na pokład jednej sztuki bezpłatnego bagażu podręcznego (maks. wymiary: 40 x 30 x 20 cm) i dodatkowej sztuki bagażu podręcznego na kółkach (maks. wymiary: 55 x 40 x 23 cm). Gwarantujemy, że możesz zabrać obie sztuki bagażu ze sobą do kabiny, chyba że będzie to niemożliwe ze względu na ograniczenia operacyjne. Koszt usługi Wizz Priority to 240 PLN/os. za lot w dwie strony.
Wybór miejsca (za opłatą)
Możesz wybrać miejsca za opłatą podczas rezerwacji. Jeśli nie chcesz rezerwować miejsca, przydzielimy Ci losowe miejsce podczas odprawy, na 48 godzin przed odlotem. W tym wypadku nie możemy zagwarantować, że osoby na tej samej rezerwacji będą siedziały obok siebie.
//
Ryanair:
do kabiny można wnieść jeden bagaż podręczny (max 40cm x 20cm x 25cm), który musi zostać umieszczony pod poprzedzającym hotelem. W przypadku chęci zabrania dodatkowego bagażu za dodatkową opłatą dostępne są opcje:
- pierwszeństwo wejścia na pokład - Pasażerowie, którzy zakupią usługę mogą zabrać 1 dodatkową 10 kg torbę, która musi zmieścić się w koszu do mierzenia bagażu (nie przekraczająca 10 kg i o wymiarach 55 cm x 40 cm x 20 cm); cena 100 PLN/os.
- bagaż rejestrowany 20kg; cena 300 PLN/sztuka
Dodanie ww usług już po założeniu rezerwacji  będzie wiązało się z wyższymi ich cenami.
Podczas odprawy on-line miejsca w samolocie przydzielane automatycznie przez system. Nie możemy zagwarantować, że osoby z jednej rezerwacji będzą siedziały obok siebie. Istnieje jednak możliwość rezerwacji konkretnych miejsc za dodatkową opłatą dzięki której klienci będą mieli gwarancję miejsc obok siebie.
//
Air Malta:
Z uwagi na różne taryfy przelotu dostępne w liniach lotniczych Air Malta dopiero po założeniu wstępnej rezerwacji przelotu (na poprawne dane uczestników wyjazdu) jesteśmy w stanie zweryfikować czy bagaż rejestrowany zawarty jest w cenie danej taryfy czy też nie. W przypadku gdy bagażu nie będzie w cenie taryfy można go dokupić za dodatkową opłatą (kalkulacja indywidualna w zależności od terminu). Limit wagowy takiego bagażu to 23 kg.

* Udogodnienia:

Bez paszportu Kurorty nadmorskie Dla rodzin z dziećmi Fitness / siłownia Basen odkryty Basen kryty Przedszkole Blisko lotniska Sport Sporty wodne Nurkowanie Windsurfing Ułatwienia dla niepełnosprawnych Żeglarstwo Dostęp do internetu Klimatyzacja Życie nocne Wellness / spa Darmowe WiFi

* Poprawność udogodnień zawsze weryfikuj z opisem hotelu.

Lokalizacja

Opinie

3.0

Ocena klientów
na podstawie 1 dodanych opinii

Lokalizacja
4,0
Pokój
2,0
Posiłki
3,0
Basen
4,0
Czystość
3,0
Obsługa
3,0
  • 3.0
    czerwiec 2017

    Meldowanie Gości w pokojach bez okien

    Pierwsze wrażenie: całkiem przyjemny hotel, ładny hol, uśmiechnięta obsługa, fajny basen. Trochę różnił się od zdjęć z oferty, no ale to nic - standard dużo nie odbiegał od zdjęć. Czar prysł gdy weszliśmy do pokoju. Jak się okazało został nam przydzielony pokój BEZ OKNA - ciemna dziura, bez światła dziennego. Nad łóżkiem wisiała tylko atrapa okna z pięknym widokiem na wybrzeże. Poszliśmy więc do osoby, która nas meldowała. Pan stwierdził, że w pokoju jest okno i nam pokaże. Okeeeej, może coś przeoczyliśmy. Recepcjonista z zadowoleniem na twarzy pokazał nam coś, co w jego miemaniu miało być oknem. Za "oknem" widok na szyb, w którym znajdowały się rury a na jego dnie różnego rodzaju śmieci. Po dyskusji z Panem i wymianie zdań co dla każdego z nas jest oknem w końcu zostaliśmy zameldowani w normalnym pokoju. Brzmi jak koniec historii, ale nic bardziej mylnego. Analizując dokument potwierdzający uiszczenie opłaty klimatycznej, który został wystawiony na dzień przed naszym przyjazdem okazało się, że widnieje tam numer pokoju, który wręcz dosłownie wywalczyliśmy a nie ten, który został nam przydzielony na początku (ten bez okna) ! Doświadczenie w branży hotelarskiej i znajomość angielskiego pozwoliła nam na spędzenie urlopu w normalnych warunkach. Współczuję osobom, które np. nie mówią po angielsku i które zostają zmuszane do spędzenia wakacji w tak kiepskich warunkach - meldowanie w takich pokojach jest niedopuszczalne!!! Miałam wrażenie, że wspomniany Pan doszedł do wniosku, że przyjechały Polaczki, których można zameldować byle gdzie, w każdej norze i i tak się nie odezwą. Co więcej hotel organizuje wesela w części basenowej, co wiąże się oczywiście z brakiem dostępu do basenu przez gości hotelowych. <br />Mimo tego, że pracuję w tej branży dawno nie byłam na wakacjach więc przykre jest to, że na początku pobytu musiało mnie spotkać coś tak beznadziejnego. Dla dobra Państwa i Państwa klientów radzę z tym hotelem nie współpracować. Ja go nie polecam i będę mówić o nim same najgorsze rzeczy. Sprawę monotonnych i kiepskiej jakości śniadań już pominę, tak samo jak sprzątania pokoju.
    Pierwsze wrażenie: całkiem przyjemny hotel, ładny hol, uśmiechnięta obsługa, fajny basen. Trochę różnił się od zdjęć z oferty, no ale to nic - standard dużo nie odbiegał od zdjęć. Czar prysł gdy weszliśmy do pokoju. Jak się okazało został nam przydzielony pokój BEZ OKNA - ciemna dziura, bez światła
    dziennego. Nad łóżkiem wisiała tylko atrapa okna z pięknym widokiem na wybrzeże. Poszliśmy więc do osoby, która nas meldowała. Pan stwierdził, że w pokoju jest okno i nam pokaże. Okeeeej, może coś przeoczyliśmy. Recepcjonista z zadowoleniem na twarzy pokazał nam coś, co w jego miemaniu miało być oknem. Za "oknem" widok na szyb, w którym znajdowały się rury a na jego dnie różnego rodzaju śmieci. Po dyskusji z Panem i wymianie zdań co dla każdego z nas jest oknem w końcu zostaliśmy zameldowani w normalnym pokoju. Brzmi jak koniec historii, ale nic bardziej mylnego. Analizując dokument potwierdzający uiszczenie opłaty klimatycznej, który został wystawiony na dzień przed naszym przyjazdem okazało się, że widnieje tam numer pokoju, który wręcz dosłownie wywalczyliśmy a nie ten, który został nam przydzielony na początku (ten bez okna) ! Doświadczenie w branży hotelarskiej i znajomość angielskiego pozwoliła nam na spędzenie urlopu w normalnych warunkach. Współczuję osobom, które np. nie mówią po angielsku i które zostają zmuszane do spędzenia wakacji w tak kiepskich warunkach - meldowanie w takich pokojach jest niedopuszczalne!!! Miałam wrażenie, że wspomniany Pan doszedł do wniosku, że przyjechały Polaczki, których można zameldować byle gdzie, w każdej norze i i tak się nie odezwą. Co więcej hotel organizuje wesela w części basenowej, co wiąże się oczywiście z brakiem dostępu do basenu przez gości hotelowych.
    Mimo tego, że pracuję w tej branży dawno nie byłam na wakacjach więc przykre jest to, że na początku pobytu musiało mnie spotkać coś tak beznadziejnego. Dla dobra Państwa i Państwa klientów radzę z tym hotelem nie współpracować. Ja go nie polecam i będę mówić o nim same najgorsze rzeczy. Sprawę monotonnych i kiepskiej jakości śniadań już pominę, tak samo jak sprzątania pokoju.
Znasz ten hotel? Podziel się opinią!

Przewodnik

Wycieczki fakultatywne

Uwaga! Cena uległa zmianie.
Cena za osobę:
1 208 zł/os.
1 072 zł/os.
Kod oferty: 23102019BVBX20274
śr. 23.10.2019
3 dni
Kraków
RO - Bez wyżywienia
Best Reisen
Zobacz inne warianty
Zakwaterowanie
Zapytaj o ofertę

Szczegóły lotu

Wylot:
śr. 23.10.2019 , godz. 21:10
Kraków
RyanAir Ltd
śr. 23.10.2019 , godz. 23:50
Malta
Powrót:
sob. 26.10.2019 , godz. 06:30
Malta
-
sob. 26.10.2019 , godz. 09:10
Kraków
Zamówienie wstępne
Prosimy o wypełnienie formularza w celu dokonania rezerwacji miejsc na wybraną wycieczkę. Przesłanie formularza nie wiąże się z żadnymi kosztami i jest niezobowiązujące.
Ta oferta jest dostępna online. W kolejnych krokach otrzymasz możliwość jej opłacenia.
Cena całkowita (): 2 460
Zaliczka:  zł
  • (zaliczka + ubezpieczenie)
Kup na raty 0%: 5 x  zł
Rzeczywiste raty 0% - bez odsetek i pierwszej wpłaty. Wybór płatności ratalnej będzie dostępny w dalszych krokach.
Wystarczy 100 zł zaliczki aby zarezerwować tę ofertę. Pozostałą kwotę należy wpłacić do 30 dni przed datą wyjazdu.
Czytaj więcej

Przeczytaj klauzulę informacyjną i dowiedz się, na jakich zasadach będziemy przetwarzać Twoje dane osobowe. Klikając przycisk „Dalej”, potwierdzasz, że zapoznałeś/aś się z tymi zasadami.
KLAUZULA INFORMACYJNA
ADMINISTRATOR DANYCH OSOBOWYCH
Administratorem podanych przez Ciebie danych osobowych na etapie poszukiwania imprezy turystycznej jest Travelplanet.pl S.A. z siedzibą we Wrocławiu, kod pocztowy 53-238, ul. Ostrowskiego 9. W związku z zawarciem i realizacją umowy...

Wybrana oferta:

Pergola Hotel & SPA

Liczba osób:
2 dorosłych
Wyżywienie:
RO - Bez wyżywienia
Termin:
śr. 23.10.2019
Wylot z:
Kraków
Cena
2 144
śr. 23.10.2019
3 dni
Kraków
RO - Bez wyżywienia
Best Reisen
Double Standard Pool View Room (1LM) 2 144
Studio Sea View (1M1) 2 338