Ľubomira F.
Zweryfikowana opinia (Invia.sk) Data pobytu 14.4. - 22.4.2024 Oceniono: Kwiecień 2024
BM Beach Resort (ex. Smartline Bin Majid Beach Resort) Ocena: 4/5 Emiraty Arabskie, Ras Al Khaimah
Nigdy więcej CK.......W samolocie wszyscy dostali poczęstunek, my nie. Po przybyciu do hotelu dowiedzieliśmy się, że nie znają opcji inclusive+ za którą w ogóle zapłaciliśmy. Zapłaciliśmy za pokój standardowy, ale nie był dostępny, więc dali nam pokój deluxe. Drugiego dnia przechodziliśmy do standardu. Około 2 dni później powiedziano nam, że z sufitu w naszej łazience kapie woda. Następnego dnia byłem w recepcji, aby ponownie zgłosić, że woda w łazience nadal kapie i nic. Kiedy nie naprawili tego nawet po 3 powiadomieniach, zostawiłem to tak, jak było i cieszyłem się, że wyjeżdżamy za 2 dni. Mieliśmy wylecieć w niedzielę, a w sobotę wieczorem nie wiedzieliśmy, kiedy i jak dotrzemy na lotnisko. Kolejny lot do domu bez poczęstunku w samolocie. Zdecydowanie nigdy więcej z biletem podróżnym............
Nigdy więcej CK.......W samolocie wszyscy dostali poczęstunek, my nie. Po przybyciu do hotelu dowiedzieliśmy się, że nie znają opcji inclusive+ za którą w ogóle zapłaciliśmy. Zapłaciliśmy za pokój standardowy, ale nie był dostępny, więc dali nam pokój deluxe. Drugiego dnia przechodziliśmy do standardu. Około 2 dni później powiedziano nam, że z sufitu w naszej łazience kapie woda. Następnego dnia byłem w recepcji, aby ponownie zgłosić, że woda w łazience nadal kapie i nic. Kiedy nie naprawili tego nawet po 3 powiadomieniach, zostawiłem to tak, jak było i cieszyłem się, że wyjeżdżamy za 2 dni. Mieliśmy wylecieć w niedzielę, a w sobotę wieczorem nie wiedzieliśmy, kiedy i jak dotrzemy na lotnisko. Kolejny lot do domu bez poczęstunku w samolocie. Zdecydowanie nigdy więcej z biletem podróżnym............
Ta recenzja została automatycznie przetłumaczona za pomocą Google Translate
Czy ta recenzja była pomocna? (0) (0)