Atuty oferty

Opis hotelu

Wyróżniliśmy hotel ze względu na:

  • Zachwycający ogród pełen pachnących kwiatów
  • Komfortowe i dobrze wyposażone pokoje
  • Piaszczystą plażę z łagodnym zejściem do morza
  • Spokojną atmosferę i zadbany kompleks basenowy

5*
Egipt/Marsa Alam

Kategoryzacja hotelu

- kat. Exim Tours 5*
- kat. lokalna 5*

Położenie

- ok. 300 metrów od prywatnej plaży
- ok. 30 km od centrum Marsa Alam
- ok. 90 km od lotniska Marsa Alam

Plaża

- piaszczysto (miejscami rafa koralowa przy brzegu, zalecane obuwie ochronne)
- łagodne zejście do morza,
- parasole i leżaki (bezpłatne)

Pokoje

- klimatyzacja indywidualna
- TV-Sat, telefon, sejf
- mini bar (płatny)
- łazienka (WC, wanna/prysznic, suszarka)
- balkon/taras

Sport, Relaks, Rozrywka

Bezpłatne
- 5 basenów
- siatkówka plażowa
- tenis stołowy
- rzutki
- boccia
- siłownia
- animacje
Płatne
- centra SPA, łaźnia turecka, masaże
- centrum nurkowe

Dla dzieci

- basen
- plac zabaw
- mini klub
- animacje

Wyżywienie

All inclusive: śniadanie, obiad, kolacja w formie bufetu, późne śniadanie, przekąski w ciągu dnia w wybranych barach. Lokalne napoje alkoholowe i bezalkoholowe serwowane są w godzinach 09:00 - 24:00.

Restauracje i bary

- restauracja główna
- restauracja a la carte (w sąsiednim hotelu Floriana Emerald Lagoon)
- lobby bar
- bar przy basenie
- bar na plaży

Dodatkowe informacje

- Wi Fi (płatne)
- fryzjer
- sklepy
- hotel dysponuje 252 pokojami, rok otwarcia hotelu: 2006 r.
- www.settemari.it

Cena

Cena zawiera (PLN): bilet lotniczy, zakwaterowanie w hotelu (doba hotelowa zaczyna się w dniu przyjazdu od godz. 14:00, kończy o godz. 12:00), transfer lotnisko - hotel - lotnisko; opiekę polskojęzycznego rezydenta;  wyżywienie wg opisu,  podatek VAT, obowiązkowe ubezpieczenie (KL I NW, BAGAŻU, ubezpieczenia od chorób przewlekłych Europaische Reiseversicherung AG EuropejskieA), opłaty lotniskowe i paliwowe.
Cena nie zawiera: opłaty za transport sprzętu sportowego (dotyczy linii lotniczych oraz transferów w Egipcie) oraz wizy płatnej przez klientów na lotnisku.

Dodatkowa informacja wizowa

Przy wjeździe do Egiptu należy posiadać paszport ważny co najmniej 6 miesięcy licząc od daty powrotu oraz wizę, która uprawnia do miesięcznego pobytu w Egipcie. Wizę można otrzymać na lotnisku przy wjeździe do Egiptu (znaczek wklejany jest do paszportu - koszt 25 USD).

* Udogodnienia:

  • Kurorty nadmorskie
  • Dla rodzin z dziećmi
  • Fitness / siłownia
  • Bezpośrednio przy plaży
  • Basen odkryty
  • Sport
  • Tenis
  • Sporty wodne
  • Nurkowanie
  • Dostęp do internetu
  • Klimatyzacja
  • Życie nocne
* Poprawność udogodnień zawsze weryfikuj z opisem hotelu

Dokumenty podróży:

Lokalizacja

Opinie

Znasz ten hotel? Podziel się opinią! Dodaj opinię
4.0

Ocena klientów
na podstawie 18 dodanych opinii

Lokalizacja: 3,4
Pokój: 4,1
Posiłki: 3,6
Basen: 4,6
Czystość: 4,3
Obsługa: 4,3
Klienci polecają hotel dla:
  • par
  • ceniących spokój i ciszę
  • rodzin z dziećmi poniżej 5 roku życia
  • seniorów
  • rodzin z dziećmi powyżej 5 roku życia
  • 3.0
    ( styczeń 2019 )

    Piękny hotel z kiepskim jedzeniem

    Bardzo ładny hotel z bajecznymi ogrodami. Baseny bardzo czyste, leżaki i materace przy basenie i na plaży bardzo zadbane. Pracownicy na bieżąco wymieniają pokrowce na materacach. Plaża bardzo piękna, ale bez rafy :-( Jedynym, ale dużym minusem było wyżywienie. Praktycznie wcale nie było mięsa ani ryb, tylko sałatki i makarony. Trzeba było dojadać słodkim, żeby nie chodzić głodnym. W hotelu są dwa kolory opasek all, czerwone dla Polaków, białe dla Włochów. Włosi z białymi opaskami chodzili do innej restauracji, do której nie mieli wstępu Polacy z czerwonymi opaskami. Jeśli lubicie mięso to nie polecam tego hotelu, bo będziecie głodni. Hotel tylko dla tych co lubią warzywa :-)
    Bardzo ładny hotel z bajecznymi ogrodami. Baseny bardzo czyste, leżaki i materace przy basenie i na plaży bardzo zadbane. Pracownicy na bieżąco wymieniają pokrowce na materacach. Plaża bardzo piękna, ale bez rafy :-( Jedynym, ale dużym minusem było wyżywienie. Praktycznie wcale nie było mięsa ani ryb,
    tylko sałatki i makarony. Trzeba było dojadać słodkim, żeby nie chodzić głodnym. W hotelu są dwa kolory opasek all, czerwone dla Polaków, białe dla Włochów. Włosi z białymi opaskami chodzili do innej restauracji, do której nie mieli wstępu Polacy z czerwonymi opaskami. Jeśli lubicie mięso to nie polecam tego hotelu, bo będziecie głodni. Hotel tylko dla tych co lubią warzywa :-)
  • 2.5
    ( styczeń 2019 )

    Zdecydowanie nie polecam.

    Hotel z pięknym ogrodem. Chyba najładniejszy hotel w Marsa Alam. I na tym kończą się jego zalety. Wyżywienie w "restauracji" Gardenia przy wykupionej opcji all inclusive to okrutny żart z klientów tego hotelu. Bar mleczny w Wąchocku przy tej jadłodajni to 5* Francuzka restauracja. Do tego brak rafy - no chyba że za rafę uznamy podwodną łączkę. Zdecydowanie nie polecam tego hotelu. Piękne ogrody to za mało na udany wypoczynek.
    Hotel z pięknym ogrodem. Chyba najładniejszy hotel w Marsa Alam. I na tym kończą się jego zalety. Wyżywienie w "restauracji" Gardenia przy wykupionej opcji all inclusive to okrutny żart z klientów tego hotelu. Bar mleczny w Wąchocku przy tej jadłodajni to 5* Francuzka restauracja. Do tego brak rafy
    - no chyba że za rafę uznamy podwodną łączkę. Zdecydowanie nie polecam tego hotelu. Piękne ogrody to za mało na udany wypoczynek.
  • 5.0
    ( grudzień 2018 )

    Najlepsza relacja ceny do usługi pośród hoteli w Marsa Alam. Polecam ten hotel.

    Zalety hotelu<br />Położony przy pięknej lagunie, wśród WSPANIAŁEGO ogrodu z wieloma basenami (w tym z podgrzawaną wodą),<br />Piękna rafa w niedalekiej odległości od hotelu,<br />Bardzo smaczne i urozmaicone posiłki,<br />Obsługa serwisowa gości na bardzo wysokim poziomie,<br />Budynki i pokoje zadbane. Czysto i porządek w hotelu. Zieleń zadbana i pięlegnowana.<br />Ciekawe animacje wieczorne.<br />Wady hotelu:<br />Mało istotne, w tym:<br />- informacja o godzinach posiłków wprowadza gości w błąd, gdyż podana jest wg . czasu egipskiego a hotel stosuje tzw villeage time, w tym przypadku czas środkowo europejski , czyli nasz czas. W skutek czego posiłki zaczynają się o godz. wcześniej niż podano na tablicy informacyjnej .<br />- niektóre wieczorne animacje, np. kabarety mogłyby być prowadzone w j. angielskim zamiast po włosku.<br /><br />Opinia o hotelu Dream Lagoon została napisana na podstawie moich i mojej żony osobistych wrażeń z pobytu w tym hotelu, w okresie od 01-08 grudnia 2018 r. Był to już nasz 5 pobyt w Marsa Alam i posiadamy już pewne doświadczenie jako turyści odwiedzający ten rejon Egiptu. <br /><br />Wybór hotelu:<br />Przy wyborze tego hotelu mieliśmy pewne wątpliwosci co do słuszności wyboru, gdyż nie wszystkie wcześniejsze opinie były pozytywne. <br />Naszym głównym kryterium wyboru hotelu w Egipcie jest zadbane otoczenie hotelu, w szczególnosci rośliny, które stwarzają niepowtarzalny klimat do wypoczynku, przyzwoity standard hotelu i dobra obsługa serwisowa gości oraz możliwość snurkowania i podziwiania rafy , ryb, żółwi i życia podwodnego . <br /> Wybór tego hotelu, pomimo wczesniejszych wątpliwosci, okazał się wyjątkowo trafny a wcześniejsze opinie albo już się zdeaktualizowały albo były nieprawdziwe. Z informacji uzyskanych bezpośrednio z tego hotelu wynika, iz Dream Lagoon od tego roku zmienił radykalnie swoją koncepcję świadczenia swoich usług i z hotelu przeznaczonego głównie dla Włochów stał się już hotelem międzynarodowym, gdzie większosć stanowią goście z Polski, Włoch, Niemiec i Czech .<br /><br />Infrastruktura:<br />Jest to duży kompleks hotelowy umiejscowiony ok. 20 km na południe od miasteczka Marsa Alam i ok. 70 km od lotniska (ok. 1,5 h jazdy), Na terenie hotelu znajduje się doskonale utrzymana bujna roślinność (przepiękne kwiaty, kaktusy i palmy) co w większosci hoteli jest rzadkoscią (może jedynie hotel Brayka oferuje podobne otoczenie). Utrzymanie i pielęgnacja takiej roślinnosci na pustyni jest dużym wyzwaniem , gdyż deszcz tam prawie w ogóle nie pada, a jeśli już to kilka razu w roku przez parę godzin. Woda jest tam na wagę złota i nalezy docenić to zadbane i przepiękne otoczenie. Poza hotelem jest pustynia i jeśli ktoś oczekuje i lubi wyjścia poza hotel to powinien wybrac lokalizację raczej w Hurghadzie lub Sharm El Sheik, a nie w Marsa Alam.<br />Hotel Dream Lagoon podzielony jest głównie na 2 części, które dedykane są odrębnie dla gości z Włoch oraz dla gosci z pozostałych krajów. Każda z tych części posiada swoje baseny, bary oraz swoją restaurację. Poza przypisaną restauracją to bary , baseny są wspólne i można dowolnie z nich korzystać. <br />Budynki w częsci międzynarodowej, gdzie lokowani są Polacy, są 2 piętrowe i wydają się być nowsze od pozostałej części hotelu. Pokoje są duże, czyste i zadbane. Jeśli czegoś w pokoju brakuje lub coś nie działa to obsługa sprawnie usuwa niedociągnięcia. Pokoje sprzątane są na bieżąco . <br />Ciekawą rzeczą , która rzuciła nam się w oczy jest fakt, iż hotel ten zatrudnia bardzo dużo pracowników. Nie mozna narzekać na brak kelnerow, barmanów i obsługę pokojową. Wszyscy się bardzo starają i są bardzo życzliwie nastawieni do gości. Wg mojej oceny obsługa gości jest wzorcowa. W tym miejscu kieruję sugestię do wszystkich rodaków, abyście nie byli skąpi w obdarowywaniu obsługi napiwkami. Egipcjanie zatrudnieni w hotelach zarabiają naprawdę mało - ich wynagrodzenie wynosi ok. 1000 funtów egipskich, co daje w przeliczeniu ok. 200 zł na miesiąc i otrzymywanie napiwków jest istotnym zwiększeniem ich dochodów oraz często jedyną możliwością utrzymania rodziny. Poza tym , 1 lub 2 $ napiwku przekazane parę razy nie zrujnuje Waszego budżetu a będziecie traktowani zazwyczaj wyjątkowo.<br /><br />Posiłki<br />Jedzenie bardzo smaczne i urozmaicone. Wybór spory. Ryby przepyszne, mięsa również. Sporo różnych i smacznych sałatek.<br />Owoców pod dostatkiem (khaki, melony, jabłka, banany). Spory wybór ciast a kilka razy pojawiły także lody ze świeżymi truskawkami. Wino dostępne do kazdego posiłku i serwowane w kieliszkach. Potrawy donoszone i uzupełniane na bieżąco.Obsługa kuchni bardzo się stara aby zadowolić gości. Szefowie kuchni i restauracji cały czas kontrolują czy czegoś nie brakuje. Kolacje wyborne i wykwintne., np. kraby. Dla tych co mają ochotę zjeść kolację na zewnatrz stoły udekorowane i ustawione przy basenie. <br /><br />Plaża i morze:<br />Spora plaża, czysta - sprzatana każdego dnia, leżaków nie brakuje. Plaża położona jest przy lagunie. Nad bezpieczeństwem pływających czuwają ratownicy. Bezposrednio przy plaży hotelowej rafy raczej nie ma. Dla tych, którzy delektują się oglądaniem rafy i życia wodnego polecam krótką, pieszą wycieczkę poza hotel. Ok. 500 m w lewo, po wyjściu z plaży hotelowej znajdziecie piękną rafę w płytkiej lagunie (przy plaży sąsiedniego hotelu) - warto zabrac ze sobą z Polski płetwy, rurkę i maskę. Z kolei idąc dalej w lewo, czyli na pólnoc, po 10-15 minutach dotrzecie do zatoki o nazwie Marsa Nakari, gdzie również można podziwiac piękną rafę po obu stronach zatoki. Teren przy tej zatoce jest prywatny i należy do Red Diving Center. Chcąc po snurkowac w zatoce musicie zapłacić 6$. Warto jednak zapłacić te parę dolarów i nacieszyć się widokiem rafy.<br />Podsumowując<br />Dream Lagoon oferuje bardzo dobry standard w porównaniu do bardzo przystępnej ceny. Osobiście rekomenduję i polecam ten hotel.<br />
    Zalety hotelu
    Położony przy pięknej lagunie, wśród WSPANIAŁEGO ogrodu z wieloma basenami (w tym z podgrzawaną wodą),
    Piękna rafa w niedalekiej odległości od hotelu,
    Bardzo smaczne i urozmaicone posiłki,
    Obsługa serwisowa gości na bardzo wysokim poziomie,
    Budynki i pokoje zadbane.
    Czysto i porządek w hotelu. Zieleń zadbana i pięlegnowana.
    Ciekawe animacje wieczorne.
    Wady hotelu:
    Mało istotne, w tym:
    - informacja o godzinach posiłków wprowadza gości w błąd, gdyż podana jest wg . czasu egipskiego a hotel stosuje tzw villeage time, w tym przypadku czas środkowo europejski , czyli nasz czas. W skutek czego posiłki zaczynają się o godz. wcześniej niż podano na tablicy informacyjnej .
    - niektóre wieczorne animacje, np. kabarety mogłyby być prowadzone w j. angielskim zamiast po włosku.

    Opinia o hotelu Dream Lagoon została napisana na podstawie moich i mojej żony osobistych wrażeń z pobytu w tym hotelu, w okresie od 01-08 grudnia 2018 r. Był to już nasz 5 pobyt w Marsa Alam i posiadamy już pewne doświadczenie jako turyści odwiedzający ten rejon Egiptu.

    Wybór hotelu:
    Przy wyborze tego hotelu mieliśmy pewne wątpliwosci co do słuszności wyboru, gdyż nie wszystkie wcześniejsze opinie były pozytywne.
    Naszym głównym kryterium wyboru hotelu w Egipcie jest zadbane otoczenie hotelu, w szczególnosci rośliny, które stwarzają niepowtarzalny klimat do wypoczynku, przyzwoity standard hotelu i dobra obsługa serwisowa gości oraz możliwość snurkowania i podziwiania rafy , ryb, żółwi i życia podwodnego .
    Wybór tego hotelu, pomimo wczesniejszych wątpliwosci, okazał się wyjątkowo trafny a wcześniejsze opinie albo już się zdeaktualizowały albo były nieprawdziwe. Z informacji uzyskanych bezpośrednio z tego hotelu wynika, iz Dream Lagoon od tego roku zmienił radykalnie swoją koncepcję świadczenia swoich usług i z hotelu przeznaczonego głównie dla Włochów stał się już hotelem międzynarodowym, gdzie większosć stanowią goście z Polski, Włoch, Niemiec i Czech .

    Infrastruktura:
    Jest to duży kompleks hotelowy umiejscowiony ok. 20 km na południe od miasteczka Marsa Alam i ok. 70 km od lotniska (ok. 1,5 h jazdy), Na terenie hotelu znajduje się doskonale utrzymana bujna roślinność (przepiękne kwiaty, kaktusy i palmy) co w większosci hoteli jest rzadkoscią (może jedynie hotel Brayka oferuje podobne otoczenie). Utrzymanie i pielęgnacja takiej roślinnosci na pustyni jest dużym wyzwaniem , gdyż deszcz tam prawie w ogóle nie pada, a jeśli już to kilka razu w roku przez parę godzin. Woda jest tam na wagę złota i nalezy docenić to zadbane i przepiękne otoczenie. Poza hotelem jest pustynia i jeśli ktoś oczekuje i lubi wyjścia poza hotel to powinien wybrac lokalizację raczej w Hurghadzie lub Sharm El Sheik, a nie w Marsa Alam.
    Hotel Dream Lagoon podzielony jest głównie na 2 części, które dedykane są odrębnie dla gości z Włoch oraz dla gosci z pozostałych krajów. Każda z tych części posiada swoje baseny, bary oraz swoją restaurację. Poza przypisaną restauracją to bary , baseny są wspólne i można dowolnie z nich korzystać.
    Budynki w częsci międzynarodowej, gdzie lokowani są Polacy, są 2 piętrowe i wydają się być nowsze od pozostałej części hotelu. Pokoje są duże, czyste i zadbane. Jeśli czegoś w pokoju brakuje lub coś nie działa to obsługa sprawnie usuwa niedociągnięcia. Pokoje sprzątane są na bieżąco .
    Ciekawą rzeczą , która rzuciła nam się w oczy jest fakt, iż hotel ten zatrudnia bardzo dużo pracowników. Nie mozna narzekać na brak kelnerow, barmanów i obsługę pokojową. Wszyscy się bardzo starają i są bardzo życzliwie nastawieni do gości. Wg mojej oceny obsługa gości jest wzorcowa. W tym miejscu kieruję sugestię do wszystkich rodaków, abyście nie byli skąpi w obdarowywaniu obsługi napiwkami. Egipcjanie zatrudnieni w hotelach zarabiają naprawdę mało - ich wynagrodzenie wynosi ok. 1000 funtów egipskich, co daje w przeliczeniu ok. 200 zł na miesiąc i otrzymywanie napiwków jest istotnym zwiększeniem ich dochodów oraz często jedyną możliwością utrzymania rodziny. Poza tym , 1 lub 2 $ napiwku przekazane parę razy nie zrujnuje Waszego budżetu a będziecie traktowani zazwyczaj wyjątkowo.

    Posiłki
    Jedzenie bardzo smaczne i urozmaicone. Wybór spory. Ryby przepyszne, mięsa również. Sporo różnych i smacznych sałatek.
    Owoców pod dostatkiem (khaki, melony, jabłka, banany). Spory wybór ciast a kilka razy pojawiły także lody ze świeżymi truskawkami. Wino dostępne do kazdego posiłku i serwowane w kieliszkach. Potrawy donoszone i uzupełniane na bieżąco.Obsługa kuchni bardzo się stara aby zadowolić gości. Szefowie kuchni i restauracji cały czas kontrolują czy czegoś nie brakuje. Kolacje wyborne i wykwintne., np. kraby. Dla tych co mają ochotę zjeść kolację na zewnatrz stoły udekorowane i ustawione przy basenie.

    Plaża i morze:
    Spora plaża, czysta - sprzatana każdego dnia, leżaków nie brakuje. Plaża położona jest przy lagunie. Nad bezpieczeństwem pływających czuwają ratownicy. Bezposrednio przy plaży hotelowej rafy raczej nie ma. Dla tych, którzy delektują się oglądaniem rafy i życia wodnego polecam krótką, pieszą wycieczkę poza hotel. Ok. 500 m w lewo, po wyjściu z plaży hotelowej znajdziecie piękną rafę w płytkiej lagunie (przy plaży sąsiedniego hotelu) - warto zabrac ze sobą z Polski płetwy, rurkę i maskę. Z kolei idąc dalej w lewo, czyli na pólnoc, po 10-15 minutach dotrzecie do zatoki o nazwie Marsa Nakari, gdzie również można podziwiac piękną rafę po obu stronach zatoki. Teren przy tej zatoce jest prywatny i należy do Red Diving Center. Chcąc po snurkowac w zatoce musicie zapłacić 6$. Warto jednak zapłacić te parę dolarów i nacieszyć się widokiem rafy.
    Podsumowując
    Dream Lagoon oferuje bardzo dobry standard w porównaniu do bardzo przystępnej ceny. Osobiście rekomenduję i polecam ten hotel.
  • 4.0
    ( grudzień 2018 )

    Zdecydowanie polecam

    Minus to lokalizacja (około 1,5h jazdy od lotniska). Piękna plaża i morze. Dużo basenów i ogrodów. Przemiła obsługa. Jedzenie momotonne, ale każdy coś wybierze dla siebie. Fajnie zorganizowana impreza sylwestrowa.
    Minus to lokalizacja (około 1,5h jazdy od lotniska). Piękna plaża i morze. Dużo basenów i ogrodów. Przemiła obsługa. Jedzenie momotonne, ale każdy coś wybierze dla siebie. Fajnie zorganizowana impreza sylwestrowa.
  • 3.5
    ( grudzień 2018 )

    Jak już ktoś napisał--"Dla niewymagających"

    Łazienka brudna, pleśń pod prysznicem, brudne fugi, ręczniki powiększone na kabinie- odwieszone na wieszak jako czyste. Pokój przedzielony drzwiami- mała intymność (słychać dźwięki z drugiego pokoju). Przekąski na barach niskiej jakości (mrożone hamburgery itd). Śniadanie-codziennie to samo (dużo słodkości, ale wszystko na cieście francuskim), obiady i kolacje smaczne, zawsze coś nowego na grillu. Animatorzy nie są namolni, w przeciwieństwie do pracowników namawiajacych do innych usług. Piękne ogrody. Długi dojazd z lotniska (1,5 godz, przez co powrót do Polski dłuży się jeszcze bardziej- sam lot to 4,5 godz). Obcinają opaski All inclusive, można przedłużyć za 14 dolarów (za parę). Wyznaczone baseny są podgrzewane, różne głębokości, codziennie czyszczone. Nie wiem jak to wygląda w innych porach roku, ale w zimie jest dosłownie PLAGA much. Nie pomagają preparaty na insekty itd. Najbardziej uciążliwe przy basenach. Klimatyzacja zagrzybiona i "brzeczala". Do polecenia wyłącznie w zimę, przy cenie do maks 1500 zł za osobę. Naprawdę nie warto płacić więcej!
    Łazienka brudna, pleśń pod prysznicem, brudne fugi, ręczniki powiększone na kabinie- odwieszone na wieszak jako czyste. Pokój przedzielony drzwiami- mała intymność (słychać dźwięki z drugiego pokoju). Przekąski na barach niskiej jakości (mrożone hamburgery itd). Śniadanie-codziennie to samo (dużo słodkości,
    ale wszystko na cieście francuskim), obiady i kolacje smaczne, zawsze coś nowego na grillu. Animatorzy nie są namolni, w przeciwieństwie do pracowników namawiajacych do innych usług. Piękne ogrody. Długi dojazd z lotniska (1,5 godz, przez co powrót do Polski dłuży się jeszcze bardziej- sam lot to 4,5 godz). Obcinają opaski All inclusive, można przedłużyć za 14 dolarów (za parę). Wyznaczone baseny są podgrzewane, różne głębokości, codziennie czyszczone. Nie wiem jak to wygląda w innych porach roku, ale w zimie jest dosłownie PLAGA much. Nie pomagają preparaty na insekty itd. Najbardziej uciążliwe przy basenach. Klimatyzacja zagrzybiona i "brzeczala". Do polecenia wyłącznie w zimę, przy cenie do maks 1500 zł za osobę. Naprawdę nie warto płacić więcej!
  • 3.0
    ( grudzień 2018 )

    Wczasy odchudzające z pięknym ogrodem i wężem w pokoju

    Zacznę od pozytywów, ogrody są naprawdę piekne , co do rafy jest możliwość zobaczenia różnych ciekawych rybek nie wypływając bardzo daleko. No to tyle z pozytywów. Jedzenie - dramat... jedyne co jadlismy ze smakiem to omlet na śniadanie, makarony poprawne ale nie nazwałbym ich dobrymi no cóż... jadałam lepsze... na dobre mięso też nie ma co liczyć widać że wczorajsza kolacja to dzisiejszy obiad. Niestety wszystkie napoje "soki" rozcienczane, codzienne na śniadanie inny sok lecz niestety cały czas o tym samym smaku. Pizza która ktoś określił pyszną wlaska pizza do pizzy nie podobna. Hot dogi i burgery w dolnym barze krojone "mięso i parówki " na pół. W górnym płacąc za burgera naprawdę dostawalo się coś lepszego. Co do alkoholu dobre piwo lecz mocniejsze trunki słabej jakości. Ryb w restauracji nawet nie polecam wachac. To samo tyczy się owoców morza. Tak jak inni pisali Polacy izolowani od Włochów i traktowani o wiele gorzej, przykładem tego jest postawa pracowników na recepcji czekałam ponad godzinę przy czym pracownicy wyganiali mnie z kolejki a obsługiwali Włochów. Pravownicy recepcji wprost chamscy.Polacy niestety są kwaterowani w najdalszej części hotelu do morza spokojnie trzeba iść kilometr. Na sam koniec wspomnę o wężu którego znalazł mój tata wieczorem w pokoju. Co wydaje mi się niedopuszczalne w hotelu który rekomenduje się na 4.5 gwiazdki. Za tą cene która zapłaciliśmy naprawdę da się znaleźć coś lepszego.OMIJAJCIE SZEROKIM ŁUKIEM.
    Zacznę od pozytywów, ogrody są naprawdę piekne , co do rafy jest możliwość zobaczenia różnych ciekawych rybek nie wypływając bardzo daleko. No to tyle z pozytywów. Jedzenie - dramat... jedyne co jadlismy ze smakiem to omlet na śniadanie, makarony poprawne ale nie nazwałbym ich dobrymi no cóż... jadałam
    lepsze... na dobre mięso też nie ma co liczyć widać że wczorajsza kolacja to dzisiejszy obiad. Niestety wszystkie napoje "soki" rozcienczane, codzienne na śniadanie inny sok lecz niestety cały czas o tym samym smaku. Pizza która ktoś określił pyszną wlaska pizza do pizzy nie podobna. Hot dogi i burgery w dolnym barze krojone "mięso i parówki " na pół. W górnym płacąc za burgera naprawdę dostawalo się coś lepszego. Co do alkoholu dobre piwo lecz mocniejsze trunki słabej jakości. Ryb w restauracji nawet nie polecam wachac. To samo tyczy się owoców morza. Tak jak inni pisali Polacy izolowani od Włochów i traktowani o wiele gorzej, przykładem tego jest postawa pracowników na recepcji czekałam ponad godzinę przy czym pracownicy wyganiali mnie z kolejki a obsługiwali Włochów. Pravownicy recepcji wprost chamscy.Polacy niestety są kwaterowani w najdalszej części hotelu do morza spokojnie trzeba iść kilometr. Na sam koniec wspomnę o wężu którego znalazł mój tata wieczorem w pokoju. Co wydaje mi się niedopuszczalne w hotelu który rekomenduje się na 4.5 gwiazdki. Za tą cene która zapłaciliśmy naprawdę da się znaleźć coś lepszego.OMIJAJCIE SZEROKIM ŁUKIEM.
  • 3.5
    ( październik 2018 )

    średnia klasa

    Hotel położony jest w przepięknym ogrodzie. Jedzenie smaczne. Obsługa sympatyczna - poza wyjątkami : pierwszy raz spotkałam się z pytaniem ze strony pana sprzątającego "czy ma posprzątać pokój? może jutro, może pojutrze?". Gdy pościelił łóżka - czekał na nas przed pokojem, wszedł razem z nami do pokoju i stał przez parę minut - wyraźnie czekając na napiwek. Baseny przyjemne, ale nie ma nigdzie toalet za zewnątrz, poza lobby i stołówką zamkniętą miedzy posiłkami. Brak ręczników na plaży, trzeba je było nosić przez cały teren hotelowy ( wymiana ręczników przy basenie w części "włoskiej" nie wchodziła w rachubę. Z powodu przesuniętych godzin odlotu, za 20 Euro przedłużyliśmy korzystanie z pokoju ale tylko do godz. 17 tej ( wyjazd na lotnisko miał być ok godz. 20-tej). Wraz z oddaniem kluczy z pokoju przecięli nam opaski uprawniające do korzystania z barów i restauracji na terenie hotelu. Było to bardzo nieprzyjemne- niedopuszczalne w hotelach pięciogwiazdkowych.
    Hotel położony jest w przepięknym ogrodzie. Jedzenie smaczne. Obsługa sympatyczna - poza wyjątkami : pierwszy raz spotkałam się z pytaniem ze strony pana sprzątającego "czy ma posprzątać pokój? może jutro, może pojutrze?". Gdy pościelił łóżka - czekał na nas przed pokojem, wszedł razem z nami do pokoju
    i stał przez parę minut - wyraźnie czekając na napiwek. Baseny przyjemne, ale nie ma nigdzie toalet za zewnątrz, poza lobby i stołówką zamkniętą miedzy posiłkami. Brak ręczników na plaży, trzeba je było nosić przez cały teren hotelowy ( wymiana ręczników przy basenie w części "włoskiej" nie wchodziła w rachubę. Z powodu przesuniętych godzin odlotu, za 20 Euro przedłużyliśmy korzystanie z pokoju ale tylko do godz. 17 tej ( wyjazd na lotnisko miał być ok godz. 20-tej). Wraz z oddaniem kluczy z pokoju przecięli nam opaski uprawniające do korzystania z barów i restauracji na terenie hotelu. Było to bardzo nieprzyjemne- niedopuszczalne w hotelach pięciogwiazdkowych.

Przewodnik

Wycieczki fakultatywne

Uwaga! Cena uległa zmianie.
Cena za osobę: Kod oferty: 29062019EXIM30943
2 439 2 699 - 10 %
Zobacz wszystkie warianty
Zapytaj o ofertę »
Teraz płacisz tylko zaliczkę
Cena całkowita:
(dla 2 osób)
4 878
Szczegóły ceny
  •  
 

Zgodnie z ustawą z dnia 24 listopada 2017 r. o imprezach turystycznych i powiązanych usługach turystycznych do rezerwacji imprezy turystycznej doliczona zostanie składka, którą Organizator turystyki w całości odprowadza na Turystyczny Fundusz Gwarancyjny.

Wysokość składki zależna jest od rodzaju transportu oraz miejsca docelowego imprezy i wynosi:

  • 1) 15 PLN/os. – za imprezy lotnicze czarterowe za wyjątkiem imprez, o których mowa w pkt 6;
  • 2) 13 PLN/os. – za imprezy innym środkiem transportu niż loty czarterowe realizowane poza Europę;
  • 3) 10 PLN/os. – za imprezy innym środkiem transportu niż loty czarterowe realizowane w Europie za wyjątkiem imprez, o których mowa w pkt 6;
  • 4) 7 PLN/os. – za imprezy z dojazdem własnym poza Europą;
  • 5) 5 PLN/os. – za imprezy z dojazdem własnym w Europie;
  • 6) 0 PLN – za imprezy realizowane do krajów mających granicę lądową z Polską oraz na terytorium Polski.
Kup na raty 0%
5 x  zł
Oferta w promocji
Rezerwuj za 100 zł
Zapytaj o ofertę »
So 29.06.2019
7 dni
Warszawa
AI - All Inclusive
Exim Tours
Wylot:
Air Cairo
So 29.06.2019
09:30 - Warszawa
14:00 - Marsa Alam
Powrót:
Air Cairo
So 06.07.2019
04:00 - Marsa Alam
08:30 - Warszawa

Szybki kontakt

Jesteś zainteresowany tą ofertą? Zostaw numer telefonu,
oddzwonimy!
* Wyrażam zgodę na kierowanie do mnie przez Travelplanet.pl S.A. informacji handlowejrozwiń drogą elektroniczną i telefoniczną (zgodnie z art. 172 ust. z 16 lipca 2004 r. Prawo telekomunikacyjne).
Przeczytaj klauzulę informacyjną i dowiedz się, na jakich zasadach będziemy przetwarzaćrozwiń Twoje dane osobowe. Klikając przycisk „Proszę o kontakt”, potwierdzasz, że zapoznałeś/aś się z tymi zasadami.

Gwarancje Travelplanet.pl

  • 1,4 mln zadowolonych Klientów

    Doświadczeni i profesjonalni konsultanci dobiorą najlepszą ofertę do Twoich potrzeb.

  • Gwarancja Ceny

    Wycieczki kosztują dokładnie tyle, ile u organizatorów!

  • Największa liczba wycieczek

    W jednym miejscu możesz porównać i kupić wakacje od ponad 50 organizatorów.

Zamówienie wstępne
  • (zaliczka + ubezpieczenie)
Zaliczka:
 zł
Rzeczywiste raty 0% - bez odsetek i pierwszej wpłaty. Wybór płatności ratalnej będzie dostępny w dalszych krokach.
Kup na raty 0%:
5 x  zł
Wystarczy 100 zł zaliczki aby zarezerwować tę ofertę. Pozostałą kwotę należy wpłacić do 30 dni przed datą wyjazdu.
Czytaj więcej

Przeczytaj klauzulę informacyjną i dowiedz się, na jakich zasadach będziemy przetwarzać Twoje dane osobowe. Klikając przycisk „Dalej”, potwierdzasz, że zapoznałeś/aś się z tymi zasadami.

KLAUZULA INFORMACYJNA

ADMINISTRATOR DANYCH OSOBOWYCH
Administratorem podanych przez Ciebie danych osobowych na etapie poszukiwania imprezy turystycznej jest Travelplanet.pl S.A. z siedzibą we Wrocławiu, kod pocztowy 53-238, ul. Ostrowskiego 9. W związku z zawarciem i realizacją umowy...

Czytaj całość

Wybrana
oferta:

Future Dream Lagoon & Garden (ex. Floriana Dream Lagoon)

Liczba osób:
2 dorosłych
Wyżywienie:
All Inclusive
Termin:
So 29.06.2019
Wylot z:
Warszawa
Cena
4 878
So 29.06.2019
7 dni
Warszawa
AI - All Inclusive
Exim Tours
standard dbl (1U1) 2 439
standard [pool view] dbl (2KR) 2 529
standard [sea view] dbl (2KV) 2 679