Aktualne na Zanzibar

Hotel Canary Golden (ex. Canary Nungwi)

Ocena: 4/5

Zanzibar, Nungwi, Nungwi

Klienci nie ocenili jeszcze tego hotelu Hotel nie został oceniony

Wyświetl wszystkie recenzje

Więcej o hotelu

od 3 647 za os.

Wybierz termin

Wybraliśmy dla was

Prognozowane ceny wycieczek w nadchodzących miesiącach

Wykres przedstawia prognozowane ceny wycieczek w nadchodzących miesiącach

Minimalna cena za osobę z możliwymi różnicami w czasie trwania podróży

Wybierz termin

Nieoficjalny opis hotelu

Położenie

Canary Nungwi Hotel & Restaurant to hotel czterogwiazdkowy, który leży w północno-wschodniej części Zanzibaru, słonecznej wyspy w basenie Oceanu Atlantyckiego, która należy do Tanzanii. Ośrodek wakacyjny znajduje się w miejscowości turystycznej Nungawi, tylko 150 metrów od niezwykle malowniczej plaży piaszczystej, zaopatrzonej w liczne atrakcje dla plażowiczów. Placówka jest usytuowane w ścisłym centrum dzielnicy hotelowej miasta, na której terenie można znaleźć wiele różnorodnych lokali gastronomicznych, sklepów wielobranżowych oraz lokali usługowych i atrakcji turystycznych. 200 metrów od hotelu znajduje się przystanek autobusowy, z którego można pojechać do innych, ciekawych miejscowości w regionie. Czas dojazdu do portu lotniczego wynosi około 60 minut.

Wyposażenie

Hotel Canary Nungwi przygotował dla swoich gości wiele atrakcji i udogodnień. Na potrzeby urlopowiczów udostępniono nowoczesne wyposażenie obejmujące całodobową i wielojęzyczną recepcję, hol recepcyjny z wygodnymi meblami wypoczynkowymi, punkt wymiany walut, pralnię chemiczną (za opłatą) oraz przechowalnię bagażu. Urlopowicze skorzystają też z lokali gastronomicznych (restauracja regionalna i międzynarodowa, dwa bary w różnych miejscach), zewnętrznego i bezpłatnego parkingu niestrzeżonego (potrzebna rezerwacja miejsca), bezpłatnego, bezprzewodowego internetu (pokoje i części wspólne). Na zewnątrz znajdują się dwa słodkowodne baseny (1 rekreacyjny, 1 brodzik dziecięcy) wyposażone w taras do opalania. Zapewniono też dostęp do centrum Spa & Wellness (zabiegi, masaże, saunarium), animacji czasu wolnego, infrastruktury sportowej (sporty wodne, siłownia, rzutki, rowery górskie).

Zakwaterowanie

Ośrodek Canary Nungwi oferuje swoim gościom komfortowy nocleg w 32 pokojach, które usytuowane są w niskim, podłużnym budynku z 2021 roku (wyremontowany w 2025 r.). Na urlopowiczów czekają pokoje trzyosobowe (z możliwością dodatkowej dostawki), które są stylowe, przestronne i nowoczesne. Układ każdego jest podobny i obejmuje dużą sypialnię z łóżkiem podwójnym, fotelem, szafą, balkon lub taras z krzesłami i stolikiem oraz łazienkę z prysznicem, umywalką i WC. Apartamenty zaopatrzono również w czajnik elektryczny, bezpłatny internet bezprzewodowy, suszarkę do włosów, żelazko i deskę do prasowania, centralnie sterowaną klimatyzację, telewizor z satelitą, sejf i minibar. Sprzątanie codzienne wliczono w cenę.

Wyżywienie

Gastronomiczna oferta hotelu Canary Nungwi składa się z trzech pakietów wyżywienia o zróżnicowanym zakresie. Można zdecydować się na wykupienie formuły Bed & Breakfast, która zawiera śniadania bufetowe. Alternatywnym wyborem jest pakiet Half Board z bufetowymi śniadaniami i kolacjami lub Full Board, składający się ze śniadań, obiadów i kolacji w formie bufetu. Wszystkie trzy posiłki główne zostały zapewnione również w ostatnim z dostępnych pakietów, All Inclusive Soft. Jego cena zawiera też przekąski serwowane w wersji słodkiej i wytrawnej w wyznaczonych, popołudniowych godzinach, a także nielimitowane napoje, zarówno alkoholowe, jak i bezalkoholowe, dostępne w czasie posiłków i w barach, usytuowanych w lobby i przy basenie. Dania bufetowe bazują na kuchni międzynarodowej i śródziemnomorskiej z opcjami regionalnymi. Noszenie opasek All Inclusive jest wymagane.

Usługi

Osoby spędzające wczasy w hotelu Canary Nungwi mają dostęp do wielu atrakcji. Przewidziano je między innymi dla aktywnych fizycznie urlopowiczów. Mają oni do dyspozycji aż dwa przestronne baseny rekreacyjne, które sprawdzą się do pływania i orzeźwienia, a obok nich znajdują się bezpłatne leżaki i parasole. W ośrodku można też spędzić aktywnie czas na siłowni, która ma rozmaity sprzęt treningowy. Urozmaiceniem wypoczynku w grupie będzie zorganizowanie gry w rzutki oraz tenisa stołowego, do których sprzęt jest bezpłatny. Istnieje też możliwość wypożyczenia roweru górskiego na zwiedzanie okolicy w sposób aktywny. Przez większość miesięcy w roku w placówce odbywają się animacje czasu wolnego (międzynarodowe). Ich program zawiera koncerty muzyki na żywo, wieczory tematyczne (pokazy taneczne, karaoke) oraz przedstawienia artystów lokalnych.

Usługi płatne

Na potrzeby gości obiektu Canary Nungwi przygotowano usługi specjalne (oferta hotelowa i zewnętrzna). W hotelu położone jest centrum Spa & Wellness, które muszą odwiedzić koniecznie spragnieni relaksu turyści. Do ich dyspozycji oddano tam płatne usługi i atrakcje, przede wszystkim przestronne saunarium i łaźnię parową, a także gabinety zabiegowe, w których przeprowadzane są zabiegi kosmetyczno-pielęgnacyjne. W Spa można też wybrać się na masaż relaksacyjny, antycellulitowy oraz sportowy. Usługi premium przewidziano też dla osób aktywnych, które na plaży znajdą ofertę sportów wodnych, takich jak nurkowanie z butlą i snorkeling.

Plaża

Ośrodek Canary Nungwi leży 150 metrów od wybrzeża Oceanu Atlantyckiego, które jest niezwykle malownicze. Na miejscu usytuowana jest publiczna plaża pokryta bardzo delikatnym i jasnym piaskiem, na której obuwie ochronne nie jest wymagane. Wyróżnia się ona łagodnym zejściem do wody i niezbędną infrastrukturą turystyczną. Plażowicze mogą za dodatkową opłatą korzystać z leżaków i parasoli oraz oferty sportowej i gastronomicznej.

Prezentowane w informacji opisy, opinie oraz zdjęcia przedstawiają subiektywne odczucia ich autora i nie stanowią części oficjalnego opisu obiektu organizatora turystyki (przedsiębiorcy turystycznego). Pokoje oraz udogodnienia mogą się różnić od zawartych w informacji, za co Travelplanet.pl S.A. nie ponosi odpowiedzialności. Oficjalny opis dostarczony przez organizatora turystyki znajdziesz na stronie poświęconej wybranej przez Ciebie imprezie turystycznej, po wskazaniu interesującego Cię terminu wyjazdu.

Nieoficjalny opis hotelu

Informacje o hotelu

Opinie o hotelu

Dobry (Na podstawie 3 opinii)

Informacje dotyczące weryfikacji opinii

Ocena 3,7 / 5

Zsófia H. K.

Ocena 5,0 / 5

Zweryfikowana opinia (Invia.hu) Data pobytu 13.10. - 21.10.2025 Oceniono: Październik 2025

Canary Golden (ex. Canary Nungwi) Ocena: 4/5 Zanzibar, Nungwi

Podróż była udana, mogę ją tylko polecić. Warto wspomnieć z góry, że obejmowała półgodzinną przesiadkę na innym lotnisku. To wywołało pewną rozpacz, gdy zaprowadzono nas do samolotu i okazało się, że celem podróży jest kontynent.

Podróż była udana, mogę ją tylko polecić. Warto wspomnieć z góry, że obejmowała półgodzinną przesiadkę na innym lotnisku. To wywołało pewną rozpacz, gdy zaprowadzono nas do samolotu i okazało się, że celem podróży jest kontynent.

Zakwaterowanie 5,0 / 5

Wyżywienie 5,0 / 5

Okolica 5,0 / 5

Cena 5,0 / 5

Zakwaterowanie
Zakwaterowanie było doskonałe. W opisie podano, że obiekt znajduje się 300 metrów od plaży, ale nie wydawało mi się to aż tak daleko. W pobliżu znajdowało się również wiele sklepów, sklepów z pamiątkami i sklepów spożywczych. Sam pokój był ładny, schludny, wygodny i, moim zdaniem, niezbędny na wakacjach na plaży – czysty, dzięki codziennemu sprzątaniu i wymianie pościeli.

Wyżywienie
Jedzenie również było doskonałe. Wybraliśmy opcję z półpensjonatem, ze śniadaniami i obiadokolacjami w formie bufetu, które były bardzo obfite, a personel był pogodny i uprzejmy. W niedziele można było również zamówić kolację a'la carte, co było szczególnie korzystne, biorąc pod uwagę, że w obiekcie znajduje się restauracja z bardzo bogatym wyborem dań.

Obsługa w hotelu
Podczas zameldowania nie poinformowano nas o tym, kiedy będziemy musieli opuścić pokój ostatniego dnia. Nasz ostatni dzień był wyjątkowy, ponieważ bus odebrał nas o 23:00, a samolot do domu odleciał o 3:00 nad ranem następnego dnia. To również stanowiło problem, ponieważ na tej podstawie, a także dlatego, że nie otrzymaliśmy żadnych szczegółowych informacji ani po przyjeździe, ani rano, założyliśmy, że wymeldowanie nastąpi później. O 11:50 rano, będąc na plaży, recepcjonista (którego mijaliśmy już 4 razy tego dnia) zapytał, kiedy wymeldujemy się – tego dnia czy następnego. Ponieważ w tym czasie nie otrzymałem nawet informacji o godzinie odjazdu busa z biura, nie mogłem tego powiedzieć, więc poprosiłem o minutę cierpliwości, abym mógł się z nim skontaktować i zapytać, czy możemy jeszcze poczekać na samochód tego dnia, czy też przyjedzie on po północy. (Powinnam dodać, że już zadałam to pytanie zewnętrznej pomocy dzień po naszym przyjeździe, ale nie otrzymałam wtedy żadnych informacji. Poprosił mnie konkretnie, abym zapytała o to ponownie dzień przed odlotem). Otrzymałam odpowiedź, poinformowałam recepcjonistę, że autobus odbierze nas o 23:00, który uśmiechnął się i powiedział OK, kazał nam wypełnić kwestionariusz satysfakcji, a następnie, gdy wystawiłam wszystkiemu maksymalną ocenę, powiedział nam, że mamy 10 minut na opuszczenie pokoju, ponieważ wymeldowanie jest w południe. Potem pojawiło się pytanie, OK, ale powinniśmy wziąć prysznic, spakować to, czego jeszcze nie zrobiliśmy, i co zrobimy do 23:00, jeśli ktoś będzie nam przeszkadzał w naszym pokoju. Mój mąż zapytał, czy możemy poprosić o późniejsze wymeldowanie, jeśli za to zapłacimy, odpowiedź brzmiała Nie. Potem zapytaliśmy OK, ale czy możemy skorzystać z łazienki lub prysznica gdzieś indziej, jeśli zajdzie taka potrzeba. Gotowa odpowiedź brzmiała, że oczywiście, jest w SPA, możemy z niego skorzystać. Tak, ale gdy po południu chcieliśmy wziąć prysznic, była inna recepcjonistka, która wysłuchała naszej historii, ale nie wpuściła nas do SPA. Mogliśmy korzystać tylko z pomieszczenia za recepcją, gdzie była tylko toaleta. Nasz dzień był tak okropny.

Plaża
Plaża była blisko, z „promenady”, obok dobrej restauracji, znajdowało się miejsce do cumowania. W zależności od przypływu, doświadczaliśmy zalewu wodorostów na plaży lub w wodzie. Poza tym plaża była piaszczysta, a woda ciepła. W październiku tętniło życie, ale nie powiedziałbym, że było szczególnie tłoczno. Z drugiej strony, miejscowi otaczali cię swoimi towarami na każdym kroku, co było strasznie nieprzyjemne.

Ta recenzja została automatycznie przetłumaczona za pomocą Google Translate

Czy ta recenzja była pomocna? (0) (0)

Barbara W.

Ocena 3,3 / 5

Zweryfikowana opinia (Travelplanet.pl) Data pobytu 10.9. - 18.9.2025 Oceniono: Wrzesień 2025

Canary Golden (ex. Canary Nungwi) Ocena: 4/5 Zanzibar, Nungwi

Biuro *** sprzedaje wakacje w hotelu Canary Golden ilustrując zdjęciami i opiniami o hotelu Canary Hotel &Spa to dwa różne budynki.

Biuro *** sprzedaje wakacje w hotelu Canary Golden ilustrując zdjęciami i opiniami o hotelu Canary Hotel &Spa to dwa różne budynki.

Zakwaterowanie 3,0 / 5

Wyżywienie 3,0 / 5

Okolica 4,5 / 5

Cena 2,5 / 5

Zakwaterowanie
Nocleg w hotelu Canary Golden przyzwoity. Plusy personel bardzo się stara. Minus zapach.

Nocleg w hotelu Canary Hotel i Spa na dużo wyższym poziomie.

Wyżywienie
Śniadania - ok

Obsługa w hotelu
nie korzystałam

Plaża
Piękna, czysta.

opinia moderowana

Czy ta recenzja była pomocna? (0) (0)

Filtruj opinie

Zsófia H. K.

Ocena 5,0 / 5

Zweryfikowana opinia (Invia.hu) Data pobytu 13.10. - 21.10.2025 Oceniono: Październik 2025

Canary Golden (ex. Canary Nungwi) Ocena: 4/5 Zanzibar, Nungwi

Podróż była udana, mogę ją tylko polecić. Warto wspomnieć z góry, że obejmowała półgodzinną przesiadkę na innym lotnisku. To wywołało pewną rozpacz, gdy zaprowadzono nas do samolotu i okazało się, że celem podróży jest kontynent.

Podróż była udana, mogę ją tylko polecić. Warto wspomnieć z góry, że obejmowała półgodzinną przesiadkę na innym lotnisku. To wywołało pewną rozpacz, gdy zaprowadzono nas do samolotu i okazało się, że celem podróży jest kontynent.

Zakwaterowanie 5,0 / 5

Wyżywienie 5,0 / 5

Okolica 5,0 / 5

Cena 5,0 / 5

Zakwaterowanie
Zakwaterowanie było doskonałe. W opisie podano, że obiekt znajduje się 300 metrów od plaży, ale nie wydawało mi się to aż tak daleko. W pobliżu znajdowało się również wiele sklepów, sklepów z pamiątkami i sklepów spożywczych. Sam pokój był ładny, schludny, wygodny i, moim zdaniem, niezbędny na wakacjach na plaży – czysty, dzięki codziennemu sprzątaniu i wymianie pościeli.

Wyżywienie
Jedzenie również było doskonałe. Wybraliśmy opcję z półpensjonatem, ze śniadaniami i obiadokolacjami w formie bufetu, które były bardzo obfite, a personel był pogodny i uprzejmy. W niedziele można było również zamówić kolację a'la carte, co było szczególnie korzystne, biorąc pod uwagę, że w obiekcie znajduje się restauracja z bardzo bogatym wyborem dań.

Obsługa w hotelu
Podczas zameldowania nie poinformowano nas o tym, kiedy będziemy musieli opuścić pokój ostatniego dnia. Nasz ostatni dzień był wyjątkowy, ponieważ bus odebrał nas o 23:00, a samolot do domu odleciał o 3:00 nad ranem następnego dnia. To również stanowiło problem, ponieważ na tej podstawie, a także dlatego, że nie otrzymaliśmy żadnych szczegółowych informacji ani po przyjeździe, ani rano, założyliśmy, że wymeldowanie nastąpi później. O 11:50 rano, będąc na plaży, recepcjonista (którego mijaliśmy już 4 razy tego dnia) zapytał, kiedy wymeldujemy się – tego dnia czy następnego. Ponieważ w tym czasie nie otrzymałem nawet informacji o godzinie odjazdu busa z biura, nie mogłem tego powiedzieć, więc poprosiłem o minutę cierpliwości, abym mógł się z nim skontaktować i zapytać, czy możemy jeszcze poczekać na samochód tego dnia, czy też przyjedzie on po północy. (Powinnam dodać, że już zadałam to pytanie zewnętrznej pomocy dzień po naszym przyjeździe, ale nie otrzymałam wtedy żadnych informacji. Poprosił mnie konkretnie, abym zapytała o to ponownie dzień przed odlotem). Otrzymałam odpowiedź, poinformowałam recepcjonistę, że autobus odbierze nas o 23:00, który uśmiechnął się i powiedział OK, kazał nam wypełnić kwestionariusz satysfakcji, a następnie, gdy wystawiłam wszystkiemu maksymalną ocenę, powiedział nam, że mamy 10 minut na opuszczenie pokoju, ponieważ wymeldowanie jest w południe. Potem pojawiło się pytanie, OK, ale powinniśmy wziąć prysznic, spakować to, czego jeszcze nie zrobiliśmy, i co zrobimy do 23:00, jeśli ktoś będzie nam przeszkadzał w naszym pokoju. Mój mąż zapytał, czy możemy poprosić o późniejsze wymeldowanie, jeśli za to zapłacimy, odpowiedź brzmiała Nie. Potem zapytaliśmy OK, ale czy możemy skorzystać z łazienki lub prysznica gdzieś indziej, jeśli zajdzie taka potrzeba. Gotowa odpowiedź brzmiała, że oczywiście, jest w SPA, możemy z niego skorzystać. Tak, ale gdy po południu chcieliśmy wziąć prysznic, była inna recepcjonistka, która wysłuchała naszej historii, ale nie wpuściła nas do SPA. Mogliśmy korzystać tylko z pomieszczenia za recepcją, gdzie była tylko toaleta. Nasz dzień był tak okropny.

Plaża
Plaża była blisko, z „promenady”, obok dobrej restauracji, znajdowało się miejsce do cumowania. W zależności od przypływu, doświadczaliśmy zalewu wodorostów na plaży lub w wodzie. Poza tym plaża była piaszczysta, a woda ciepła. W październiku tętniło życie, ale nie powiedziałbym, że było szczególnie tłoczno. Z drugiej strony, miejscowi otaczali cię swoimi towarami na każdym kroku, co było strasznie nieprzyjemne.

Ta recenzja została automatycznie przetłumaczona za pomocą Google Translate

Czy ta recenzja była pomocna? (0) (0)

Barbara W.

Ocena 3,3 / 5

Zweryfikowana opinia (Travelplanet.pl) Data pobytu 10.9. - 18.9.2025 Oceniono: Wrzesień 2025

Canary Golden (ex. Canary Nungwi) Ocena: 4/5 Zanzibar, Nungwi

Biuro *** sprzedaje wakacje w hotelu Canary Golden ilustrując zdjęciami i opiniami o hotelu Canary Hotel &Spa to dwa różne budynki.

Biuro *** sprzedaje wakacje w hotelu Canary Golden ilustrując zdjęciami i opiniami o hotelu Canary Hotel &Spa to dwa różne budynki.

Zakwaterowanie 3,0 / 5

Wyżywienie 3,0 / 5

Okolica 4,5 / 5

Cena 2,5 / 5

Zakwaterowanie
Nocleg w hotelu Canary Golden przyzwoity. Plusy personel bardzo się stara. Minus zapach.

Nocleg w hotelu Canary Hotel i Spa na dużo wyższym poziomie.

Wyżywienie
Śniadania - ok

Obsługa w hotelu
nie korzystałam

Plaża
Piękna, czysta.

opinia moderowana

Czy ta recenzja była pomocna? (0) (0)

Henryk Józef S.

Ocena 2,9 / 5

Zweryfikowana opinia (Travelplanet.pl) Data pobytu 25.6. - 3.7.2025 Oceniono: Lipiec 2025

Canary Golden (ex. Canary Nungwi) Ocena: 4/5 Zanzibar, Nungwi

Nie ma takiego hotelu,którego z uporem maniaka oferuje ***.Opisze mój przypadek,który mnie dotknął.Na stronie *** zarezerwowałem i zapłaciłem za hotel Canary Nungwi Hotel&Restaurant,a otrzymałem umowę na Canary Nungwi Hotel&Spa.W rzeczywistości nazwa hotelu to Canary Hotel&Spa.Po przybyciu do tego hotelu w nocy 25.06.2025r. ok.godz.23-ej,w hotelu recepcja nie miała mojej rezerwacji,pomimo okazania voucheru z biuro *** na zakwaterowanie.Po godzinie wydzwaniania przez manegera hotelu do rezydenta biuro *** oraz okazania [przeze mnie niezadowolenia,znaleziono moją rezerwacje,ale zakwaterowano mnie w innym hotelu,Canary Golden,oddalonego ok.100-150m od Canary Hotel&Spa.Pomimo ,że protestowałem,musiałem się gdzieś przespać.Napisałem na czat w aplikacji My *** o całej sytuacji,poinformowałem biuro ***, że jeżeli nie otrzymam zarezerwowanego pokoju,będę się domagał zwrotu pieniędzy.Mimo to manager hotelu cały czas mnie przekonywał,że mam pokój zgodnie z rezerwacją.Ponownie napiasłem na czacie My *** ,że nie zmieniono mi pokoju i hotelu.Dopiero kolejna moja wizyta w recepcji w hotelu Canary Hotel&Spa,spowodował,że ok.godz 16-tej dnia 26.07.2025r.,przydzelono mi pokój Luxury w hotelu ,który zamówiłem,czyli Canary Nungwi Hotel&Restaurant, a właściwie Canary Hotel&Spa.

Nie ma takiego hotelu,którego z uporem maniaka oferuje ***.Opisze mój przypadek,który mnie dotknął.Na stronie *** zarezerwowałem i zapłaciłem za hotel Canary Nungwi Hotel&Restaurant,a otrzymałem umowę na Canary Nungwi Hotel&Spa.W rzeczywistości nazwa hotelu to Canary Hotel&Spa.Po przybyciu do tego hotelu w nocy 25.06.2025r. ok.godz.23-ej,w hotelu recepcja nie miała mojej rezerwacji,pomimo okazania voucheru z biuro *** na zakwaterowanie.Po godzinie wydzwaniania przez manegera hotelu do rezydenta biuro *** oraz okazania [przeze mnie niezadowolenia,znaleziono moją rezerwacje,ale zakwaterowano mnie w innym hotelu,Canary Golden,oddalonego ok.100-150m od Canary Hotel&Spa.Pomimo ,że protestowałem,musiałem się gdzieś przespać.Napisałem na czat w aplikacji My *** o całej sytuacji,poinformowałem biuro ***, że jeżeli nie otrzymam zarezerwowanego pokoju,będę się domagał zwrotu pieniędzy.Mimo to manager hotelu cały czas mnie przekonywał,że mam pokój zgodnie z rezerwacją.Ponownie napiasłem na czacie My *** ,że nie zmieniono mi pokoju i hotelu.Dopiero kolejna moja wizyta w recepcji w hotelu Canary Hotel&Spa,spowodował,że ok.godz 16-tej dnia 26.07.2025r.,przydzelono mi pokój Luxury w hotelu ,który zamówiłem,czyli Canary Nungwi Hotel&Restaurant, a właściwie Canary Hotel&Spa.

Zakwaterowanie 3,0 / 5

Wyżywienie 2,5 / 5

Okolica 3,0 / 5

Cena 3,0 / 5

Zakwaterowanie
Pierwszy nocleg w hotelu Canary Golden ,był koszmarny.Pozostałe 6 noclegów już we właściwym hotelu i pokoju

były OK.

Wyżywienie
Miałem tylko śniadanie.Szału nie ma,z głodu umrzeć nie można,ale jak na 4 gwiazdkowy hotel to naprawdę słabo i mało różnorodnie.Poza tym,czasami brakowało nawet tego skromnego meni,bo było pusto.Raz spróbowałem zjeść lanch(obiad),zamawiając z karty.Było smacznie,ale bardzo długi okres oczekiwania oraz bardzo drogo,ponadto zapłaciłem w euro,które przewalutowano mi po 2000TS(szylingów tanzańskich),a w rzeczywistości w tym czasie euro chodziło w kantorze po 2950TS.Przez powyższe mankamenty restauracji mojego hotelu,był to ostatni posiłek kupiony w hotelu,w którym mieszkałem.Niestety na śniadania byłem jednak nadal skazany.

Obsługa w hotelu
Nie korzystałem,bo masaż taki sam jak na plaży, w moim hotelu kosztował dwukrotnie drożej.

Plaża
Fajna plaża,ale z pogodą było bardzo różnie,bo na 6 dni(1 dzień miałem całodniową wycieczkę),3 dni padało,albo było pochmurnie.Ponadto ,żeby popływać to trzeba wejść daleko w ocean indyjski,bo w dzień jest odpływ i z brzegu jest bardzo płytko.Na domiar złego- jest dużo alg i jakiejś zielonej rzęsy.Na plaży nie ma ratowników.Najgorsze jest jednak to,że nie masz spokoju ,bo ciągle zaczepiają cię handlarze i Masajowie,których jest cały gąszcz,chodzą tabunami.

Może kobietom ,to nie przeszkadza,ale mi to bardzo się nie podobało.Plaże Zanzibaru są przereklamowane.

opinia moderowana

Czy ta recenzja była pomocna? (1) (0)

Nie udało się znaleźć oferty Twoich marzeń?

Zadzwoń lub wyślij zapytanie, a my wyszukamy dla Ciebie wyjazd, który będziesz długo i mile wspominać!

Jesteśmy dostępni 7 dni/tyg. 8:00-23:00.

+48 71 771 76 83

Pogoda

Aktualna pogoda

  • Temperatura powietrza 30 °C

  • Temperatura wody 29 °C

Najlepsze miesiące na wakacje w tym miejscu

  • Najlepszy
  • Dobry
  • Niski sezon
  1. Styczeń: Najlepszy
  2. Luty: Najlepszy
  3. Marzec: Najlepszy
  4. Kwiecień: Dobry
  5. Maj: Dobry
  6. Czerwiec: Dobry
  7. Lipiec: Dobry
  8. Sierpień: Dobry
  9. Wrzesień: Dobry
  10. Październik: Dobry
  11. Listopad: Dobry
  12. Grudzień: Dobry

Więcej hoteli, które mogą Cię zainteresować