Znakomity wybór! Nasi Klienci byli tym hotelem zachwyceni.

Aktualne warunki podróży na Wyspy Zielonego Przylądka

Hotel Melia Dunas Beach

Ocena: 5/5

Wyspy Zielonego Przylądka, Sal, Santa Maria

od 4 475 za os.

Wybierz termin

Wybraliśmy dla was

Prognozowane ceny wycieczek w nadchodzących miesiącach

Wykres przedstawia prognozowane ceny wycieczek w nadchodzących miesiącach

Minimalna cena za osobę z możliwymi różnicami w czasie trwania podróży

Wybierz termin

Nieoficjalny opis hotelu

Położenie

Hotel znajduje się na Sal – jednej z wysp archipelagu Wysp Zielonego Przylądka (język urzędowy to portugalski), położonego na zachód od Afryki, nad Oceanem Atlantyckim. Obiekt znajduje się 3 km od centrum Santa Maria (z barami, restauracjami i sklepami) oraz 17 km od lotniska w Espargos. Do Santa Maria można się dostać piechotą albo bezpłatnym hotelowym busem, który kursuje 3 razy dziennie. Plaża znajduje się tuż przy hotelu, druga plaża oddalona jest o 800 metrów od hotelu.

Wyposażenie

Pięciogwiazdkowy, otwarty w 2014 roku hotel posiada 420 pokoi, kilkanaście budynków (do 2 pięter), windę w budynku głównym, przestronne, eleganckie lobby, restauracja bufetowa Atlantis - kuchnia międzynarodowa (niektóre dania dodatkowo płatne), 3 restauracje á la carte: Aqua - kuchnia międzynarodowa, Saheel - kuchnia indyjska, Rancho - dania z grilla (niektóre dania dodatkowo płatne), w restauracjach dostępne foteliki dla dzieci, dostępne 8 barów na terenie hotelu (dwa z nich nie są objęte all inclusive), w tym bar w lobby, na plaży i w dyskotece. Ponadto w hotelu: sklepy z pamiątkami, butiki, bezpłatny internet bezprzewodowy w lobby. Wyposażenie i usługi hotelu, z których można korzystać za opłatą: pralnia, fryzjer, salon piękności, lekarz na wezwanie. Akceptowane karty kredytowe: Visa, MasterCard. Basen dla dorosłych oraz basen dla dzieci, ze słodką wodą, miniaquapark dla dzieci w sąsiednim hotelu Sol Dunas, przy basenach bezpłatne parasole i leżaki, ręczniki za kaucją (ok. 20 EUR).

Zakwaterowanie

Do wyboru pokoje standardowe premium oraz suite rodzinne. Pokój standardowy premium: 2 osobowy (możliwość 1 dostawki dla dziecka), ok. 40 m², elegancki, klimatyzowany, łazienka (wanna, wc oraz suszarka), telewizja satelitarna, telefon, lodówka, sejf, bezpłatne łóżeczko dla dziecka do 2 lat na zamówienie przed przyjazdem, balkon lub taras (posiada stolik i krzesełka). Pokój suite rodzinny: 2 osobowy (możliwość 1 lub 2 dostawek), ok. 75 m², wyposażenie jak w pokoju standarodwym premium, dodatkowo część dzienna i sypialnia z 2 łóżkami pojedyńczymi. Pokój suite rodzinny oferowany jest za dopłatą.

Wyżywienie

Śniadanie, obiad), kolacja w wyznaczonych restauracjach. Przekąski (12:30 do 17;00), napoje bezalkoholowe i lokalne napoje alkoholowe w wyznaczonych barach (10:00 do 2:00), wymagane noszenie opasek all inclusive.

Usługi

Plac i pokój zabaw dla dzieci w hotelu Sol Dunas, 3 kluby dla dzieci w hotelu Sol Dunas (od 8 miesięcy do 4 lat, 5-12 lat, 13-17 lat), dyskoteka, dzienne i wieczorne animacje dla dzieci i dorosłych, gry i zabawy na plaży oraz przy basenie, wieczorny show w amfiteatrze w hotelu Sol Dunas, wieczory tematyczne. Dostępne także spa z bezpłatną siłownią.

Usługi płatne

Sporty wodne na plaży, w SPA: sauna, jacuzzi, łaźnia parowa, masaże i zabiegi pielęgnacyjne.

Plaża

Plaża publiczna, wydzielona część hotelowa, piaszczysta, kamieniste zejście do wody, bezpośrednio przy hotelu, bezpłatne parasole i leżaki, ręczniki za kaucją (ok. 20 EUR), bar objęty opcją all inlcuisve. Druga plaża Ponta Preta, polecana miłośnikom sportów wodnych: wind i kitesurferom, publiczna, piaszczysta, łagodne zejście do morza, ok. 800 m od hotelu.

Prezentowane w informacji opisy, opinie oraz zdjęcia przedstawiają subiektywne odczucia ich autora i nie stanowią części oficjalnego opisu obiektu organizatora turystyki (przedsiębiorcy turystycznego). Pokoje oraz udogodnienia mogą się różnić od zawartych w informacji, za co Travelplanet.pl S.A. nie ponosi odpowiedzialności. Oficjalny opis dostarczony przez organizatora turystyki znajdziesz na stronie poświęconej wybranej przez Ciebie imprezie turystycznej, po wskazaniu interesującego Cię terminu wyjazdu.

Nieoficjalny opis hotelu

Informacje o hotelu

  • Odległość od plaży Plaża 0 m
  • Odległość od centrum miasta Centrum miasta 5 km
  • Odległość od lotniska Lotnisko 18 km
  • Klimatyzacja Klimatyzacja tak
  • Basen zewnętrzny Basen zewnętrzny tak
  • Basen wewnętrzny Basen wewnętrzny tak
  • Bezpłatne leżaki i parasole przy basenie, Bezpłatne leżaki i parasole na plaży Bezpłatne leżaki i parasole przy basenie tak
  • TV TV tak
  • Minibar, Bar Minibar tak
  • Lódowka Lódowka tak
  • Kącik dziecięcy, Plac zabaw, Basen dla dzieci Kącik dziecięcy tak
  • Tenis, Siatkówka Tenis tak
  • Surfing Surfing tak
  • Centrum nurkowania Centrum nurkowania tak
  • Fitness Fitness tak
  • Programy animacyjne Programy animacyjne tak
  • Ułatwienia dla niepełnosprawnych Ułatwienia dla niepełnosprawnych tak
  • Hotelowa restauracja Hotelowa restauracja tak
  • Kawiarnia Kawiarnia tak
  • Wifi Wifi tak

Opinie o hotelu

Bardzo Dobry (Na podstawie 85 opinii)

Ocena 4,2 / 5

Zakwaterowanie 4,1 / 5

Wyżywienie 4,2 / 5

Okolica 4,4 / 5

Cena 4,1 / 5

Informacje dotyczące weryfikacji opinii

29. najwyższa ocena z 210 hoteli w Wyspy Zielonego Przylądka

Pavlína

Ocena 1,2 / 5

Zweryfikowana opinia (Invia.cz) Data pobytu 23.12. - 31.12.2024 Oceniono: Styczeń 2025

Melia Dunas Beach Ocena: 5/5 Wyspy Zielonego Przylądka, Sal

Reklamacje dotyczące wyjazdu pobytowego Nasze wakacje miały odbyć się w kurorcie Meliá Tortuga na Wyspach Zielonego Przylądka - Sal. Wakacje rozpoczęły się 23.12.2024 odlotem z Pragi o godzinie 13:00 linią SmartWings, lot nr QS 4130. Lot, przebieg lotu i przylot był absolutnie w porządku. Zaraz po przybyciu na lotnisko w Sal dowiedzieliśmy się od delegata, a było nas więcej, że w ostatniej chwili z niewiadomych przyczyn zmieniono nasz hotel, co wyjaśnimy później. Następnie dwoma autobusami zawieziono nas do trzech ośrodków. Powiedziano nam, że bez prawa do jakiejkolwiek zgody i sprzeciwu przydzielono nas do ośrodka Meliá Dunas, gdzie wysadzono nas z autobusu, delegat kazał nam stać w recepcji i czekać, aż nas zakwaterują i wyszedł z inną grupą gdzie indziej. Na recepcji panował chaos, bo w ośrodku nie było wolnych pokoi, więc czekaliśmy około 2 godzin, zanim dotarliśmy do pokoju. Na szczęście obsługa recepcji była na tyle uprzejma, że wysłała nas na kolację przed zameldowaniem, dzięki czemu mogliśmy zdążą to zjeść, bo już byliśmy przy tym, że mieli do tego prawo. Myślę, że w tak wyjątkowej sytuacji delegata powinna była tam być, ale niestety nie została z nami. Jednak w końcu nas zakwaterowali. Problem pojawił się już podczas pierwszej nocy. Podróżowałem z moją 78-letnią mamą, która otrzymała wyjazd w prezencie świątecznym i ze względu na swój wiek oraz chęć spędzenia wakacji w spokoju wybrałem mniejszy ośrodek biorąc pod uwagę wielkość i odległość od plaży i według opinii w internecie. Zakwaterowano nas w głównym hotelu na pierwszym piętrze w pokoju 155, co było w porządku, jednak znajdowało się ono w ośrodku, w którym do późnej nocy było dość głośno i nie było to spowodowane niesfornymi klientami, ale głośną muzyką, która grał i obudził nas do 2 lub 3 godzin rano. Poszedłem zobaczyć parter poniżej, gdzie grała muzyka. Czasami ludzie tam byli i dobrze się bawili, ostatniej nocy o 1:45 w nocy nie było żadnego klienta, właściwie ani jednego, a DJ grał tam na pustym boisku i na pełnych obrotach, więc spokój i odpoczynek, jaki nam towarzyszył szukanego na nasze wymarzone wakacje niestety nie było

Reklamacje dotyczące wyjazdu pobytowego Nasze wakacje miały odbyć się w kurorcie Meliá Tortuga na Wyspach Zielonego Przylądka - Sal. Wakacje rozpoczęły się 23.12.2024 odlotem z Pragi o godzinie 13:00 linią SmartWings, lot nr QS 4130. Lot, przebieg lotu i przylot był absolutnie w porządku. Zaraz po przybyciu na lotnisko w Sal dowiedzieliśmy się od delegata, a było nas więcej, że w ostatniej chwili z niewiadomych przyczyn zmieniono nasz hotel, co wyjaśnimy później. Następnie dwoma autobusami zawieziono nas do trzech ośrodków. Powiedziano nam, że bez prawa do jakiejkolwiek zgody i sprzeciwu przydzielono nas do ośrodka Meliá Dunas, gdzie wysadzono nas z autobusu, delegat kazał nam stać w recepcji i czekać, aż nas zakwaterują i wyszedł z inną grupą gdzie indziej. Na recepcji panował chaos, bo w ośrodku nie było wolnych pokoi, więc czekaliśmy około 2 godzin, zanim dotarliśmy do pokoju. Na szczęście obsługa recepcji była na tyle uprzejma, że wysłała nas na kolację przed zameldowaniem, dzięki czemu mogliśmy zdążą to zjeść, bo już byliśmy przy tym, że mieli do tego prawo. Myślę, że w tak wyjątkowej sytuacji delegata powinna była tam być, ale niestety nie została z nami. Jednak w końcu nas zakwaterowali. Problem pojawił się już podczas pierwszej nocy. Podróżowałem z moją 78-letnią mamą, która otrzymała wyjazd w prezencie świątecznym i ze względu na swój wiek oraz chęć spędzenia wakacji w spokoju wybrałem mniejszy ośrodek biorąc pod uwagę wielkość i odległość od plaży i według opinii w internecie. Zakwaterowano nas w głównym hotelu na pierwszym piętrze w pokoju 155, co było w porządku, jednak znajdowało się ono w ośrodku, w którym do późnej nocy było dość głośno i nie było to spowodowane niesfornymi klientami, ale głośną muzyką, która grał i obudził nas do 2 lub 3 godzin rano. Poszedłem zobaczyć parter poniżej, gdzie grała muzyka. Czasami ludzie tam byli i dobrze się bawili, ostatniej nocy o 1:45 w nocy nie było żadnego klienta, właściwie ani jednego, a DJ grał tam na pustym boisku i na pełnych obrotach, więc spokój i odpoczynek, jaki nam towarzyszył szukanego na nasze wymarzone wakacje niestety nie było

Zakwaterowanie 1,5 / 5

Wyżywienie 1,5 / 5

Okolica 1,0 / 5

Cena 0,5 / 5

Zakwaterowanie
Ponieważ zastąpiony ośrodek mógł pochwalić się pięcioma gwiazdkami, pokoje w pięciogwiazdkowym hotelu tak nie wyglądają

Wyżywienie
Jedzenie importowano z USA, więc nie spodziewaj się, że na wyspie należącej do Portugalii znajdziesz tylko owoce kompotowe, z wyjątkiem melonów i jabłek. Oczekujecie świeżych ryb, których nie było zbyt wiele, nie było wyboru, tylko jeden rodzaj, tuńczyk i ośmiornica tylko w wigilijnym menu, smutno na pięć gwiazdek. Co więcej, nie było o tym mowy w opisie hotelu na stronie internetowej biura podróży, czyli nie było ostrzeżenia, że będziecie mieli do dyspozycji taki posiłek all inclusive. Poza tym po czterech dniach Twój żołądek jest pełen wody, więc albo wymiotujesz, albo siadasz na toalecie.

Obsługa w hotelu
Jeśli chodzi o usługi - starali się jak mogli - recepcja - po przyjeździe padł im internet, więc na klucz do pokoju, wellness i spa musieliśmy w końcu czekać dwie godziny z powodu problemów jelitowych. Obsługa gastronomiczna jest doskonała, bar jest zawsze pełen.

Plaża
Plaża jest ogromna, wystarczająco dużo leżaków, wystarczająco dużo miejsca. Nie ma koszy na śmieci, więc wszędzie pełno niedopałków i gdy jako osoba niepaląca chcesz urządzić kawałek plaży na dwa ręczniki bez niedopałków, zaczynasz odkopywać warstwę myśląc, że dolna warstwa zostanie bądź wolny od tyłków, a znajdziesz tylko więcej tyłków, i nie piszę o kilku tyłkach, ale o setkach. Nie mam zdjęć, bo nie chcę robić ze sobą wielu kiepskich zdjęć z wakacji, jeśli ktoś z Waszego biura podróży w to nie wierzy, niech tam pojedzie i spróbuje sam zrobić zdjęcia przed wysłaniem wielu ich klientów tam za duże pieniądze. Niestety utwierdziłem się w przekonaniu, że dla CK............... klient jest tylko kłopotliwym insektem, który i tak musi zapłacić za wycieczkę fakultatywną, czyli jeśli chce poznać kraju, do którego udał się, a delegaci są tam tylko po to, aby pobierać te opłaty. CA pośredniczyło w tym wszystkim, więc żadne z tych biur nie ma dla mnie ani krzty kredytu i wiem, z kim nie jechać na wakacje następnym razem. niestety nie mogę nawet podziękować za pieniądze, po prostu zmarnowałem pieniądze.

Ta recenzja została automatycznie przetłumaczona za pomocą Google Translate

Czy ta recenzja była pomocna? (0) (0)

Jaroslava J.

Ocena 1,8 / 5

Zweryfikowana opinia (Invia.cz) Data pobytu 9.1. - 17.1.2025 Oceniono: Styczeń 2025

Melia Dunas Beach Ocena: 5/5 Wyspy Zielonego Przylądka, Sal

CK oferuje luksusowy hotel 5☆ z pierwszorzędnymi usługami, jeden z najlepszych w Sal. Jednak rzeczywistość jest inna. Wakacje były dla nas rozczarowaniem, nie spełniły naszych oczekiwań.

CK oferuje luksusowy hotel 5☆ z pierwszorzędnymi usługami, jeden z najlepszych w Sal. Jednak rzeczywistość jest inna. Wakacje były dla nas rozczarowaniem, nie spełniły naszych oczekiwań.

Zakwaterowanie 1,0 / 5

Wyżywienie 2,0 / 5

Okolica 2,5 / 5

Cena 1,5 / 5

Zakwaterowanie
Zaniedbany pokój z obskurnymi meblami, wąskim łóżkiem dla dwóch osób i zapadającymi się materacami. Brudne zasłony w oknie, dawno nie prane. Niestarannie umyta podłoga ze smugami i martwymi komarami w rogach. Plamy krwi na ścianach pokoju po zabitych komarach, to samo na poduszkach. Podczas naszego pobytu - 8 dni - sprzątano tylko 2 razy i dość niedbale, ręczniki zmieniano 1 raz.

Wyżywienie
Z bufetu w dużej jadalni korzystaliśmy do minimum, jedzenie było przeważnie zimne lub letnie.

Obsługa w hotelu
Sauna i wanna z hydromasażem nie były używane, tylko masaże.

Plaża
Łatwy dostęp do plaży, dużo leżaków i parasoli. Większość parasoli była wykonana ze słomy, co było bardzo rzadkie, więc parasol prawie nie zapewniał cienia, niektóre leżaki były uszkodzone.

Ta recenzja została automatycznie przetłumaczona za pomocą Google Translate

Czy ta recenzja była pomocna? (1) (0)

Filtruj opinie

Pavlína

Ocena 1,2 / 5

Zweryfikowana opinia (Invia.cz) Data pobytu 23.12. - 31.12.2024 Oceniono: Styczeń 2025

Melia Dunas Beach Ocena: 5/5 Wyspy Zielonego Przylądka, Sal

Reklamacje dotyczące wyjazdu pobytowego Nasze wakacje miały odbyć się w kurorcie Meliá Tortuga na Wyspach Zielonego Przylądka - Sal. Wakacje rozpoczęły się 23.12.2024 odlotem z Pragi o godzinie 13:00 linią SmartWings, lot nr QS 4130. Lot, przebieg lotu i przylot był absolutnie w porządku. Zaraz po przybyciu na lotnisko w Sal dowiedzieliśmy się od delegata, a było nas więcej, że w ostatniej chwili z niewiadomych przyczyn zmieniono nasz hotel, co wyjaśnimy później. Następnie dwoma autobusami zawieziono nas do trzech ośrodków. Powiedziano nam, że bez prawa do jakiejkolwiek zgody i sprzeciwu przydzielono nas do ośrodka Meliá Dunas, gdzie wysadzono nas z autobusu, delegat kazał nam stać w recepcji i czekać, aż nas zakwaterują i wyszedł z inną grupą gdzie indziej. Na recepcji panował chaos, bo w ośrodku nie było wolnych pokoi, więc czekaliśmy około 2 godzin, zanim dotarliśmy do pokoju. Na szczęście obsługa recepcji była na tyle uprzejma, że wysłała nas na kolację przed zameldowaniem, dzięki czemu mogliśmy zdążą to zjeść, bo już byliśmy przy tym, że mieli do tego prawo. Myślę, że w tak wyjątkowej sytuacji delegata powinna była tam być, ale niestety nie została z nami. Jednak w końcu nas zakwaterowali. Problem pojawił się już podczas pierwszej nocy. Podróżowałem z moją 78-letnią mamą, która otrzymała wyjazd w prezencie świątecznym i ze względu na swój wiek oraz chęć spędzenia wakacji w spokoju wybrałem mniejszy ośrodek biorąc pod uwagę wielkość i odległość od plaży i według opinii w internecie. Zakwaterowano nas w głównym hotelu na pierwszym piętrze w pokoju 155, co było w porządku, jednak znajdowało się ono w ośrodku, w którym do późnej nocy było dość głośno i nie było to spowodowane niesfornymi klientami, ale głośną muzyką, która grał i obudził nas do 2 lub 3 godzin rano. Poszedłem zobaczyć parter poniżej, gdzie grała muzyka. Czasami ludzie tam byli i dobrze się bawili, ostatniej nocy o 1:45 w nocy nie było żadnego klienta, właściwie ani jednego, a DJ grał tam na pustym boisku i na pełnych obrotach, więc spokój i odpoczynek, jaki nam towarzyszył szukanego na nasze wymarzone wakacje niestety nie było

Reklamacje dotyczące wyjazdu pobytowego Nasze wakacje miały odbyć się w kurorcie Meliá Tortuga na Wyspach Zielonego Przylądka - Sal. Wakacje rozpoczęły się 23.12.2024 odlotem z Pragi o godzinie 13:00 linią SmartWings, lot nr QS 4130. Lot, przebieg lotu i przylot był absolutnie w porządku. Zaraz po przybyciu na lotnisko w Sal dowiedzieliśmy się od delegata, a było nas więcej, że w ostatniej chwili z niewiadomych przyczyn zmieniono nasz hotel, co wyjaśnimy później. Następnie dwoma autobusami zawieziono nas do trzech ośrodków. Powiedziano nam, że bez prawa do jakiejkolwiek zgody i sprzeciwu przydzielono nas do ośrodka Meliá Dunas, gdzie wysadzono nas z autobusu, delegat kazał nam stać w recepcji i czekać, aż nas zakwaterują i wyszedł z inną grupą gdzie indziej. Na recepcji panował chaos, bo w ośrodku nie było wolnych pokoi, więc czekaliśmy około 2 godzin, zanim dotarliśmy do pokoju. Na szczęście obsługa recepcji była na tyle uprzejma, że wysłała nas na kolację przed zameldowaniem, dzięki czemu mogliśmy zdążą to zjeść, bo już byliśmy przy tym, że mieli do tego prawo. Myślę, że w tak wyjątkowej sytuacji delegata powinna była tam być, ale niestety nie została z nami. Jednak w końcu nas zakwaterowali. Problem pojawił się już podczas pierwszej nocy. Podróżowałem z moją 78-letnią mamą, która otrzymała wyjazd w prezencie świątecznym i ze względu na swój wiek oraz chęć spędzenia wakacji w spokoju wybrałem mniejszy ośrodek biorąc pod uwagę wielkość i odległość od plaży i według opinii w internecie. Zakwaterowano nas w głównym hotelu na pierwszym piętrze w pokoju 155, co było w porządku, jednak znajdowało się ono w ośrodku, w którym do późnej nocy było dość głośno i nie było to spowodowane niesfornymi klientami, ale głośną muzyką, która grał i obudził nas do 2 lub 3 godzin rano. Poszedłem zobaczyć parter poniżej, gdzie grała muzyka. Czasami ludzie tam byli i dobrze się bawili, ostatniej nocy o 1:45 w nocy nie było żadnego klienta, właściwie ani jednego, a DJ grał tam na pustym boisku i na pełnych obrotach, więc spokój i odpoczynek, jaki nam towarzyszył szukanego na nasze wymarzone wakacje niestety nie było

Zakwaterowanie 1,5 / 5

Wyżywienie 1,5 / 5

Okolica 1,0 / 5

Cena 0,5 / 5

Zakwaterowanie
Ponieważ zastąpiony ośrodek mógł pochwalić się pięcioma gwiazdkami, pokoje w pięciogwiazdkowym hotelu tak nie wyglądają

Wyżywienie
Jedzenie importowano z USA, więc nie spodziewaj się, że na wyspie należącej do Portugalii znajdziesz tylko owoce kompotowe, z wyjątkiem melonów i jabłek. Oczekujecie świeżych ryb, których nie było zbyt wiele, nie było wyboru, tylko jeden rodzaj, tuńczyk i ośmiornica tylko w wigilijnym menu, smutno na pięć gwiazdek. Co więcej, nie było o tym mowy w opisie hotelu na stronie internetowej biura podróży, czyli nie było ostrzeżenia, że będziecie mieli do dyspozycji taki posiłek all inclusive. Poza tym po czterech dniach Twój żołądek jest pełen wody, więc albo wymiotujesz, albo siadasz na toalecie.

Obsługa w hotelu
Jeśli chodzi o usługi - starali się jak mogli - recepcja - po przyjeździe padł im internet, więc na klucz do pokoju, wellness i spa musieliśmy w końcu czekać dwie godziny z powodu problemów jelitowych. Obsługa gastronomiczna jest doskonała, bar jest zawsze pełen.

Plaża
Plaża jest ogromna, wystarczająco dużo leżaków, wystarczająco dużo miejsca. Nie ma koszy na śmieci, więc wszędzie pełno niedopałków i gdy jako osoba niepaląca chcesz urządzić kawałek plaży na dwa ręczniki bez niedopałków, zaczynasz odkopywać warstwę myśląc, że dolna warstwa zostanie bądź wolny od tyłków, a znajdziesz tylko więcej tyłków, i nie piszę o kilku tyłkach, ale o setkach. Nie mam zdjęć, bo nie chcę robić ze sobą wielu kiepskich zdjęć z wakacji, jeśli ktoś z Waszego biura podróży w to nie wierzy, niech tam pojedzie i spróbuje sam zrobić zdjęcia przed wysłaniem wielu ich klientów tam za duże pieniądze. Niestety utwierdziłem się w przekonaniu, że dla CK............... klient jest tylko kłopotliwym insektem, który i tak musi zapłacić za wycieczkę fakultatywną, czyli jeśli chce poznać kraju, do którego udał się, a delegaci są tam tylko po to, aby pobierać te opłaty. CA pośredniczyło w tym wszystkim, więc żadne z tych biur nie ma dla mnie ani krzty kredytu i wiem, z kim nie jechać na wakacje następnym razem. niestety nie mogę nawet podziękować za pieniądze, po prostu zmarnowałem pieniądze.

Ta recenzja została automatycznie przetłumaczona za pomocą Google Translate

Czy ta recenzja była pomocna? (0) (0)

Jaroslava J.

Ocena 1,8 / 5

Zweryfikowana opinia (Invia.cz) Data pobytu 9.1. - 17.1.2025 Oceniono: Styczeń 2025

Melia Dunas Beach Ocena: 5/5 Wyspy Zielonego Przylądka, Sal

CK oferuje luksusowy hotel 5☆ z pierwszorzędnymi usługami, jeden z najlepszych w Sal. Jednak rzeczywistość jest inna. Wakacje były dla nas rozczarowaniem, nie spełniły naszych oczekiwań.

CK oferuje luksusowy hotel 5☆ z pierwszorzędnymi usługami, jeden z najlepszych w Sal. Jednak rzeczywistość jest inna. Wakacje były dla nas rozczarowaniem, nie spełniły naszych oczekiwań.

Zakwaterowanie 1,0 / 5

Wyżywienie 2,0 / 5

Okolica 2,5 / 5

Cena 1,5 / 5

Zakwaterowanie
Zaniedbany pokój z obskurnymi meblami, wąskim łóżkiem dla dwóch osób i zapadającymi się materacami. Brudne zasłony w oknie, dawno nie prane. Niestarannie umyta podłoga ze smugami i martwymi komarami w rogach. Plamy krwi na ścianach pokoju po zabitych komarach, to samo na poduszkach. Podczas naszego pobytu - 8 dni - sprzątano tylko 2 razy i dość niedbale, ręczniki zmieniano 1 raz.

Wyżywienie
Z bufetu w dużej jadalni korzystaliśmy do minimum, jedzenie było przeważnie zimne lub letnie.

Obsługa w hotelu
Sauna i wanna z hydromasażem nie były używane, tylko masaże.

Plaża
Łatwy dostęp do plaży, dużo leżaków i parasoli. Większość parasoli była wykonana ze słomy, co było bardzo rzadkie, więc parasol prawie nie zapewniał cienia, niektóre leżaki były uszkodzone.

Ta recenzja została automatycznie przetłumaczona za pomocą Google Translate

Czy ta recenzja była pomocna? (1) (0)

Petr U.

Ocena 1,3 / 5

Zweryfikowana opinia (Invia.cz) Data pobytu 6.1. - 12.1.2025 Oceniono: Styczeń 2025

Melia Dunas Beach Ocena: 5/5 Wyspy Zielonego Przylądka, Sal

Hotel nie dorównywał jakością 5 gwiazdkom. Znaleźliśmy miejsca, w których w lesie znajdowały się termity, a Wi-Fi rzadko działało. Rezerwacja restauracji a la carte nie była możliwa ze względu na przepełnienie. Nie wrócimy

Hotel nie dorównywał jakością 5 gwiazdkom. Znaleźliśmy miejsca, w których w lesie znajdowały się termity, a Wi-Fi rzadko działało. Rezerwacja restauracji a la carte nie była możliwa ze względu na przepełnienie. Nie wrócimy

Zakwaterowanie 1,0 / 5

Wyżywienie 0,5 / 5

Okolica 2,5 / 5

Cena 1,0 / 5

Zakwaterowanie
OK, ale dali nam mieszkanie z 2 sypialniami, co oznacza, że niepotrzebnie zapłaciliśmy za jedną sypialnię, z której w ogóle nie korzystaliśmy

Wyżywienie
Jedzenie OK, ale nie było możliwości rezerwacji restauracji a la carte. Wtedy u mojej partnerki doszło do zatrucia żołądka i musieliśmy jechać do szpitala.

Obsługa w hotelu
OK, ale wielu rzeczy, takich jak korty tenisowe, nie można było zarezerwować z powodu overbookingu

Plaża
OK

Ta recenzja została automatycznie przetłumaczona za pomocą Google Translate

Czy ta recenzja była pomocna? (1) (0)

Karla K.

Ocena 4,2 / 5

Zweryfikowana opinia (Invia.cz) Data pobytu 30.12.2024 - 7.1.2025 Oceniono: Styczeń 2025

Melia Dunas Beach Ocena: 5/5 Wyspy Zielonego Przylądka, Sal

Teren jest bardzo duży, ale mieliśmy szczęście, że mieliśmy pokój pomiędzy morzem a restauracją, najlepsze dla nas miejsce.

Teren jest bardzo duży, ale mieliśmy szczęście, że mieliśmy pokój pomiędzy morzem a restauracją, najlepsze dla nas miejsce.

Zakwaterowanie 4,5 / 5

Wyżywienie 4,5 / 5

Okolica 4,5 / 5

Cena 3,0 / 5

Zakwaterowanie
Pokój duży, wszystko w porządku, łazienka już o czymś pamięta, ale czysto, wszystko jest funkcjonalne.

Wyżywienie
Świetnie, duży wybór. Problem był - problemy jelitowe /kilku klientów jednocześnie/, więc na pewno od jedzenia!!!

Obsługa w hotelu
Przez 2 dni brakowało nam wody w pokoju, przedstawiciel załatwił nam jej naprawę, po czym wszystko poszło gładko!!! Pracownicy całego ośrodka są mili i pracowici.

Plaża
Podobało nam się, było w połowie pusto, byliśmy tu codziennie /nie korzystaliśmy z basenu/, świetna kąpiel w oceanie.

Ta recenzja została automatycznie przetłumaczona za pomocą Google Translate

Czy ta recenzja była pomocna? (0) (0)

Miluše D.

Ocena 3,0 / 5

Zweryfikowana opinia (Invia.cz) Data pobytu 26.12.2024 - 3.1.2025 Oceniono: Styczeń 2025

Melia Dunas Beach Ocena: 5/5 Wyspy Zielonego Przylądka, Sal

Na wyspie Sal znajduje się wiele bardzo ciekawych miejsc. Nawet w tydzień nie udało nam się zobaczyć wszystkiego, co chcieliśmy. Zdecydowanie polecam rekiny cytrynowe i Salinas.

Na wyspie Sal znajduje się wiele bardzo ciekawych miejsc. Nawet w tydzień nie udało nam się zobaczyć wszystkiego, co chcieliśmy. Zdecydowanie polecam rekiny cytrynowe i Salinas.

Zakwaterowanie 3,5 / 5

Wyżywienie 2,5 / 5

Okolica 4,0 / 5

Cena 2,0 / 5

Zakwaterowanie
Zakwaterowanie nie było złe, więc nie oceniłbym hotelu na 5*, ale ogólnie byliśmy zadowoleni. Jedyne co zepsuło nasze ogólne wrażenie to kradzież telefonu w pokoju gościnnym ostatniego dnia tuż przed wyjazdem. Nawet po napisaniu e-maila nikt z hotelu mi nie odpowiedział.

Wyżywienie
Zawsze było w czym wybierać. To nie była całkiem nasza filiżanka kawy, ale nie byliśmy głodni. Były dni, kiedy dobrze się bawiliśmy i dni, kiedy jedliśmy w stylu „neurazi ne enzachne”, ale zdecydowanie widać, że się starają. Napoje są doskonałe.

Obsługa w hotelu
Ogólne wrażenie hotelu jest żenujące. Następnym razem zdecydowanie wybrałbym inny hotel. To ogromny ośrodek, do oceanu byliśmy jakieś 12 minut. Jak na mój gust ośrodek jest bardzo kompleksowy. Programy animacyjne były świetne. Program dla dzieci każdego wieczoru. Niektórzy barmani udawali, że im przeszkadzamy.

Plaża
Plaża jest świetna. Głównie dzięki falochronom można było pięknie pływać. Wejście do morza jest dość stopniowe. Drobny piasek.

Ta recenzja została automatycznie przetłumaczona za pomocą Google Translate

Czy ta recenzja była pomocna? (0) (0)

Nie udało się znaleźć oferty Twoich marzeń?

Zadzwoń lub wyślij zapytanie, a my wyszukamy dla Ciebie wyjazd, który będziesz długo i mile wspominać!

Jesteśmy dostępni 7 dni/tyg. 8:00-23:00.

+48 71 771 76 83

Ładuję

Ładowanie położenia hotelu i opisu...

Pogoda

Aktualna pogoda

  • Temperatura 24 °C temperatura w nocy 21 °C

  • Temperatura powietrza 25 °C

  • Temperatura wody 23 °C

Prognoza pogody na następne dni

  • Jutro 24 °C temperatura w nocy 21 °C

  • Wtorek 25 °C temperatura w nocy 21 °C

Najlepsze miesiące na wakacje w tym miejscu

  • Najlepszy
  • Dobry
  • Niski sezon
  1. Styczeń: Najlepszy
  2. Luty: Dobry
  3. Marzec: Dobry
  4. Kwiecień: Dobry
  5. Maj: Najlepszy
  6. Czerwiec: Najlepszy
  7. Lipiec: Najlepszy
  8. Sierpień: Najlepszy
  9. Wrzesień: Najlepszy
  10. Październik: Najlepszy
  11. Listopad: Najlepszy
  12. Grudzień: Najlepszy

Więcej hoteli, które mogą Cię zainteresować