Romana J.
Zweryfikowana opinia (Invia.cz) Data pobytu 17.8. - 24.8.2025 Oceniono: Sierpień 2025
Futura Club Baja Bianca (ex. Baja Bianca) Ocena: 4/5 Włochy, Sardynia
Rozczarowanie obsługą hotelową – zdecydowanie nie polecam. Niestety, pobyt w tym hotelu był dla nas dużym rozczarowaniem. Już po przyjeździe byliśmy pod wrażeniem czystości – pomieszczenia ogólnodostępne, w tym jadalnia, były brudne przez cały tydzień, szklane drzwi i okna były stale zabrudzone i ewidentnie nie były regularnie sprzątane. Godziny otwarcia jadalni nie były przestrzegane – wielokrotnie otwierano je 10–15 minut po oficjalnym czasie, co jest szczególnie nieprzyjemne, jeśli chce się zaplanować dzień. Niektórzy goście mieli ewidentnie „uprzywilejowaną pozycję”, ponieważ stoliki były dla nich zarezerwowane, podczas gdy my kilkakrotnie nie mieliśmy gdzie usiąść. Organizacja w jadalni wydawała się chaotyczna i nieprofesjonalna. Jednak jednym z największych problemów był brak ciepłej wody jednego wieczoru, co jest całkowicie niedopuszczalne w czterogwiazdkowym hotelu. Usługi all inclusive były raczej poniżej średniej – wybór napojów i jedzenia był ograniczony, a jakość nie spełniała oczekiwań ani ceny. Ogólnie rzecz biorąc, hotel zdecydowanie nie spełnił naszych oczekiwań, a obsługa była na bardzo niskim poziomie.
Rozczarowanie obsługą hotelową – zdecydowanie nie polecam. Niestety, pobyt w tym hotelu był dla nas dużym rozczarowaniem. Już po przyjeździe byliśmy pod wrażeniem czystości – pomieszczenia ogólnodostępne, w tym jadalnia, były brudne przez cały tydzień, szklane drzwi i okna były stale zabrudzone i ewidentnie nie były regularnie sprzątane. Godziny otwarcia jadalni nie były przestrzegane – wielokrotnie otwierano je 10–15 minut po oficjalnym czasie, co jest szczególnie nieprzyjemne, jeśli chce się zaplanować dzień. Niektórzy goście mieli ewidentnie „uprzywilejowaną pozycję”, ponieważ stoliki były dla nich zarezerwowane, podczas gdy my kilkakrotnie nie mieliśmy gdzie usiąść. Organizacja w jadalni wydawała się chaotyczna i nieprofesjonalna. Jednak jednym z największych problemów był brak ciepłej wody jednego wieczoru, co jest całkowicie niedopuszczalne w czterogwiazdkowym hotelu. Usługi all inclusive były raczej poniżej średniej – wybór napojów i jedzenia był ograniczony, a jakość nie spełniała oczekiwań ani ceny. Ogólnie rzecz biorąc, hotel zdecydowanie nie spełnił naszych oczekiwań, a obsługa była na bardzo niskim poziomie.
Obsługa w hotelu
Rozczarowująca obsługa hotelu - zdecydowanie nie polecam
Plaża
Plaża przy hotelu była ładna, ale plaża dalej położona, ta na terenie rezerwacji, jest o wiele piękniejsza
Ta recenzja została automatycznie przetłumaczona za pomocą Google Translate
Czy ta recenzja była pomocna? (0) (0)













