Znakomity wybór! Nasi Klienci byli tym hotelem zachwyceni.

Hotel Alma Resort (Castidas)

Włochy, Sardynia, Costa Rei

W kompleksie akceptowane są następujące karty kredytowe: Visa i MasterCard.

Wyposażenie

Goście mogą dostać się na poszczególne poziomy kurortu szybko i wygodnie za pomocą windy. Dopełnieniem komfortowego pobytu jest możliwość skorzystania z przechowalni bagażu i sejfu. Wi-Fi (bezpłatnie) umożliwia dostęp do internetu również w pomieszczeniach ogólnodostępnych. Pomocą w rezerwacji wycieczek służy Państwu nasz tour-desk. Ośrodek wczasowy dysponuje wyposażeniem przystosowanym do gości niepełnosprawnch. Na urozmaiconą ofertę gastronomiczną składają się restauracja, kawiarnia i bar. Udane zakupy zrealizujecie Państwo w supermarkecie oraz w pozostałych placówkach handlowych. W obrębie obiektu znajduje się malowniczy ogród i plac zabaw. Do Państwa dyspozycji jest również sala telewizyjna i pokój zabaw dla dzieci. Goście przybywający własnym autem skorzystać mogą z parkingu (bezpłatnie). Do pozostałych oferowanych na miejscu usług należą: wielojęzyczny personel, babysitting, opieka nad dziećmi, serwis pokojowy i pralnia. Podróżnych preferujących zapoznanie się z okolicą w sposób aktywny ucieszy z pewnością możliwość wypożyczenia rowerów.

Pokoje wyposażone są w klimatyzację i łazienkę. Większość pokoi posiada balkon z widokiem na okolicę. Wygodnie i przyjemnie spędzicie Państwo noc na łóżku podwójnym. Opcjonalnie dostępne są oddzielne sypialnie. Ponadto skorzystać można z sejfu i minibarku. Dopełnieniem wyposażenia jest internet, telefon, telewizor i Wi-Fi (bezpłatnie). Dostępne są pokoje przystosowane dla osób poruszających się na wózkach inwalidzkich. Łazienki dysponują prysznicem i wanną. W łazienkach znajduje się ponadto suszarka do włosów. Istnieje również możliwość rezerwacji kwatery z łazienką dla osób niepełnosprawnych. Rodziny z dziećmi zamieszkać mogą w przygotowanych specjalnie z myślą o nich pokojach rodzinnych.

Dostępne warianty żywieniowe to wyżywienie pełne i opcja all inclusive. W ofercie posiłków znajdują się śniadanie, obiad i kolacja. Potrawy bezglutenowe, potrawy wegetariańskie i menu dla dzieci mogą być przygotowane na życzenie gościa. Serwowane są napoje bezalkoholowe i napoje alkoholowe.

Usługi

Na terenie kompleksu znajduje się basen otwarty oraz brodzik dla dzieci. Do dyspozycji gości jest również taras do opalania, leżaki oraz parasole przeciwsłoneczne. Na miejscu znajduje się bar z przekąskami. Urozmaicenie stanowią liczne i różnorodne aktywności rekreacyjne oferowane w kurorcie, jak np. rower / rower górski, tenis ziemny, boccia, siatkówka plażowa i strzelanie z łuku. Kanadyjki i nurkowanie dostarczą miłośnikom sportów wodnych wyśmienitej zabawy. Studio fitness, tenis stołowy i dart stanowią część oferty sportowo-rekreacyjnej ośrodka wczasowego. W obiekcie znajdziecie Państwo Strefę Wellness ze spa i zabiegami masażu. W ramach oferty rozrywkowej proponujemy Państwu program animacyjny i miniklub. Copyright GIATA 2004 - 2024. Multilingual, powered by www.giata.com for client no. 701940

• Odległość od centrum miasta Centrum miasta 5.6 km
  • Leżaki i parasole przy basenie, Leżaki i parasole na plaży Leżaki i parasole przy basenie tak
  • Tenis, Siatkówka Tenis tak
  • Centrum nurkowania Centrum nurkowania tak
  • Hotel przy ulicy Hotel przy ulicy tak
  • Ułatwienia dla niepełnosprawnych Ułatwienia dla niepełnosprawnych tak
  • Zwierzęta dozwolone Zwierzęta dozwolone tak
  • Wypożyczalnia rowerów Wypożyczalnia rowerów tak

39. najwyższa ocena z 2086 hoteli w Sardynia

Veronika T.

Zweryfikowana opinia (Invia.cz) Data pobytu 19.9. - 25.9.2023 Oceniono: Wrzesień 2023

Alma Resort (Castidas) Ocena: 4/5 Włochy, Sardynia

Mniejszy, skromniejszy hotel..raczej dla Włochów, niektórzy pracownicy nawet nie znali angielskiego..ale nam to nie przeszkadzało

Mieliśmy dwa połączone pokoje dwuosobowe, mniejsze, ale czyste.

Włoskie jedzenie, prawie brak wyboru jedzenia dla dzieci.. więc nasze dzieci jadły suchy makaron :)..

Basen jest w porządku, personel jest przyjazny z jednym wyjątkiem, dzieci i ja lubiliśmy grać w piłkę nożną i ping-ponga za darmo...zespół animatorów był świetny...

Plaża jest piękna, nawet jeśli trzeba przejść trochę dalej od hotelu.. bezpłatne leżaki, świetnie

Klient chciał pozostać anonimowy

Zweryfikowana opinia (Invia.cz) Data pobytu 27.8. - 3.9.2023 Oceniono: Wrzesień 2023

Alma Resort (Castidas) Ocena: 4/5 Włochy, Sardynia

Moja żona i ja nie mogliśmy się doczekać Sardynii. Jak wynika z prezentacji biura podróży, przed nami był pobyt w raju. Byliśmy bardzo rozczarowani, szczególnie brudem naczyń i sztućców. Oboje od kilku dni zmagaliśmy się z problemami jelitowymi wynikającymi z jedzenia i nie byliśmy sami. Czystość toalet publicznych była absolutnie tragiczna. Muszę powiedzieć, że jestem całkowicie niezadowolony z porównania ceny i jakości.

Przeciętne zakwaterowanie z regularną obsługą pokoju. Zakwaterowali nas na obrzeżach kurortu z widokiem na wysypisko nierealnego bałaganu. Byli pomocni w recepcji i zmienili pokój.

Z wyglądu dieta była świetna, jednak ze względu na kilkudniowe problemy jelitowe nie bardzo nam smakowała. Pasta z owoców morza spełniła swoje zadanie. Niestety czystość nie jest jednym z najważniejszych parametrów kurortu.

Wyżywienie All inclusive odpowiada opisowi. Jednak za takie pieniądze oczekiwałbym dużo więcej. Nie można było zjeść nic małego między posiłkami, nawet za pieniądze. Personel baru nie był najbardziej pomocny.

Duża i piękna plaża z czystą wodą. W czasie naszych wakacji były dość duże fale, nawet zakaz kąpieli. Ogólnie rzecz biorąc, wrażenie plaży jest doskonałe. Odległość od ośrodka ok. 250 m, od naszego pokoju ok. 400-500 m. Jesteśmy przyzwyczajeni do chodzenia, więc nam to nie przeszkadzało.

Veronika T.

Alma Resort (Castidas) Ocena: 4/5 Włochy, Sardynia

Mieliśmy dwa połączone pokoje dwuosobowe, mniejsze, ale czyste.

Klient chciał pozostać anonimowy

Zweryfikowana opinia (Invia.cz) Data pobytu 31.7. - 7.8.2022 Oceniono: Sierpień 2022

Alma Resort (Castidas) Ocena: 4/5 Włochy, Sardynia

Włoskie doświadczenie gastronomiczne. Super plaża i usługi. Pięknie czyste i ciepłe morze. Zakwaterowanie w przyjemnych niskich domach z tarasami. Miły i pracowity personel. Świetne rodzinne wakacje.

Petr

Zweryfikowana opinia (Invia.cz) Data pobytu 17.7. - 24.7.2022 Oceniono: Lipiec 2022

Alma Resort (Castidas) Ocena: 4/5 Włochy, Sardynia

Sardynia jest bardzo piękna, ładne plaże, miła obsługa. Jedno z najpiękniejszych mórz jakie widziałem, bardzo lubię Karaiby. Należy obliczyć, że hotel nie jest częścią resortu, w pobliżu jest inny podobny hotel i kilka willi. Hotel jest prawdopodobnie bardzo nastawiony na rodzimą klientelę, zarówno jeśli chodzi o animacje, jak i wyposażenie językowe pracowników. Wycieczka została zrealizowana za pośrednictwem niemieckiego biura - nie jest to wycieczka odpowiednia dla osób, które wymagają/potrzebują usług delegata. W ogóle nie będziesz miał kontaktu z biurem, żaden delegat się tobą nie zajmie, pasażer musi być niezależny i mieć możliwość konsultacji. Z niemieckiego biura otrzymałem wszystkie instrukcje w NJ, z kontaktami do włoskiego biura w Olbii w razie problemów. Odprawę lotniczą załatwiłem online, transport czekał na nas na lotnisku a recepcjonistka odebrała voucher na nocleg w hotelu, odprawa online i transport w drodze powrotnej.

Hotel jest "włoski 4*" - więc nie zaskoczy Cię tu i ówdzie mrówka, popękana dachówka, w restauracji czasem przegapisz coś na stole - ale ogólnie funkcjonalny. Sprzątanie odbywało się codziennie, pościel zmieniana. Jest to tak naprawdę kompleks „domów” z apartamentami, od strony morza znajduje się centralny budynek z basenem recepcyjnym, restauracją i barem przy basenie oraz na dachu. Pokój wygląda zgodnie z opisem i zdjęciami na stronie. W naszym przypadku łazienka, garderoba i pokój na piętrze. Wyposażenie klimatyzacja, telewizor, łóżko, stolik, lampka. W szafie sejf, lodówka, dodatkowa poduszka i koc. W łazience suszarka do włosów, ręczniki, drobne kosmetyki, prysznic, toaleta i bidet. Przed pokojem znajduje się małe przejście z dwoma rattanowymi krzesłami, stołem i suszarką.

Jedzenie serwowane 3 razy dziennie: śniadanie, obiad, kolacja - woda gratis w lodówce + wino z kranu. W menu są zwykle 3 rodzaje makaronów i jakieś dwa grillowane mięsa, z których jedno to ryba. Następnie bufet z dodatkami, warzywami, sałatkami, dużym wyborem owoców. Wieczorem serwowane są desery z obsługą. Podczas posiłków All Inclusive - w barze przy basenie znajduje się lista dozwolonych napojów, a wieczorem na dachu - napoje bezalkoholowe, koktajle bezalkoholowe, kawa i 5 koktajli alkoholowych z lokalnych alkoholi. Lody to tylko Algida - płatne w barze przy basenie.

Wifi - w budynku centralnym i wokół basenu. Programy animacyjne - tylko we włoskiej aquagym, różne małe gry dla dzieci, strzelanie z łuku, sesja zdjęciowa z fotografem. Ping - pong, piłkarzyki, wieczorem w barze najczęściej nagrywana muzyka z miejscami do siedzenia. Za restauracją znajduje się małe podium na małe występy. Kort tenisowy, parking na terenie. Działał klub dla dzieci, znowu tylko w języku włoskim. Stojaki z drobnymi przedmiotami raz w tygodniu. Basen jest czysty, w tym brodzik dla małych dzieci. Zamówienie samochodu z wypożyczalni zostało załatwione przez recepcję bez żadnych problemów. Na terenie hotelu codziennie przebywa przedstawicielka lokalnego biura podróży, która oferuje różne wycieczki. Ręczniki plażowe w recepcji bezpłatnie, za kaucją 20 € za sztukę.

Plaża z leżakami ok. 3-5 minut spacerem od hotelu, gruboziarnisty piasek, wiata dla wózków, prysznic. Leżaki w pierwszym rzędzie za 30 €, 2 - 4 rzędy 25 € od czwartego rzędu bezpłatnie dla członków klubu, w przeciwnym razie 15 €. Najlepszym rozwiązaniem jest leżenie na leżakach przy basenie i barze oraz wyjście nad morze. Najbliższa plaża, około 200 m od hotelu, ma drobny żółty piasek i jest tam również bar. Na obu plażach jest stopniowe zejście do morza, pomiędzy plażami jest kamienny cypel, można też nurkować, jest też trochę ryb.

Šárka Dunovská

Zweryfikowana opinia (Invia.cz) Data pobytu 19.6. - 26.6.2022 Oceniono: Czerwiec 2022

Alma Resort (Castidas) Ocena: 4/5 Włochy, Sardynia

Maksymalna satysfakcja od początku do końca. Świetna komunikacja, zarówno z recepcją hotelu, jak iz personelem... Nie mam absolutnie nic do zarzucenia.

Pokoje były pięknie zadbane, czyste, codziennie było sprzątanie i zmiana pościeli, ręczników oraz uzupełnianie higieny. wymagania.

Dla mnie jedzenie tutaj było kompletnym przeżyciem kulinarnym. Duży wybór dań zarówno ciepłych jak i zimnych, nie brakowało mięs, owoców morza, świeżych ryb, owoców, warzyw, luksusowych deserów, ciast…. Satysfakcja absolutna.

Wszystko działało jak należy, z niczym nie było najmniejszego problemu. Idealna komunikacja, transfer na lotnisko..... Również nie mam nic do zarzucenia.

Droga na plażę przypominała polną drogę, ale była otoczona piękną dziką przyrodą. Bardzo przyjemny spacer z możliwością siedzenia na huśtawce. Morze jest pięknie szmaragdowozielone, ale czyste i przejrzyste. Plaża jest piaszczysta, czysta, wystarczająco duża.