Hotel Hotel Benczúr

Ocena: 3/5

Węgry, Budapeszt, Budapeszt

Klienci nie ocenili jeszcze tego hotelu Hotel nie został oceniony

Wyświetl wszystkie recenzje

W szerszym centrum miasta Kąpielisko Széchenyi 15 min spacerem Parking strzeżony

Więcej o hotelu

od 206 za os.

Wybierz termin

Wybraliśmy dla was

Prognozowane ceny wycieczek w nadchodzących miesiącach

Wykres przedstawia prognozowane ceny wycieczek w nadchodzących miesiącach

Minimalna cena za osobę z możliwymi różnicami w czasie trwania podróży

Wybierz termin

Nieoficjalny opis hotelu

Informacje o destynacji:

Klienci mają możliwość skorzystania z linii alarmowej dostępnej w języku polskim 24h/7  (Szczegółowe informacje klienci znajdą w dokumentach podróży).

Cena zawiera:

Przelot - Zakwaterowanie – Ubezpieczenie: KL NNW Bagaż . OFERTA NIE ZAWIERA TRANSFERU Z/DO LOTNISKA!
Przy zakupie samego hotelu nie jest zawarty przelot.

Ważne informacje:

Nasze ceny są aktualizowane i obowiązują w momencie zakładania rezerwacji. Dzięki nowoczesnej technologii dynamicznego pakietowania, oferty są odświeżane 24h/7. Potwierdzamy koszt rezerwacji niezwłocznie tego samego dnia (dni robocze).

Położenie - Hotel Benczur:

Hotel Benczur znajduje się w spokojnej części Budapesztu, w dzielnicy ambasad, zaledwie około 1 km od centrum miasta. Najbliższe atrakcje turystyczne, takie jak Plac Bohaterów i Park Miejski Városliget, są oddalone o około 500 m. Ulica Andrássy, główna arteria miasta, leży w odległości zaledwie 300 m od hotelu, co zapewnia łatwy dostęp do zabytków i atrakcji kulturalnych. Do najbliższych sklepów, restauracji i kawiarni można dotrzeć w ciągu kilku minut spacerem. Stacja metra Bajza utca znajduje się około 500 m od hotelu, co ułatwia poruszanie się po mieście. Lotnisko międzynarodowe Ferenc Liszt (BUD) jest oddalone o około 20 km.

Adres - Hotel Benczur:


H-1068 Budapest, Benczúr utca 35.
Tel: +361 479-5650 , Web: www.hotelbenczur.hu

Wyposażenie:

Hotel zbudowany został w roku 1969. Serdecznie zapraszamy naszych gości do łącznie 160 pokoi. Na większość pięter można dostać się za pomocą windy. Na miejscu znajduje się szatnia, przechowalnia bagażu, sejf, kantor wymiany walut i bankomat. Wi-Fi umożliwia dostęp do internetu również w pomieszczeniach ogólnodostępnych. Pomocą w rezerwacji wycieczek służy Państwu nasz tour-desk. Obiekt dysponuje szeregiem udogodnień dla niepełnosprawnych. Na urozmaiconą ofertę gastronomiczną składają się restauracja, jadalnia, sala śniadaniowa, kawiarnia i bar. Dostępna jest baza handlowa w postaci sklepów. W obrębie obiektu znajduje się malowniczy ogród i plac zabaw. Na terenie hotelu znajduje się również sala telewizyjna. Goście przybywający własnym autem skorzystać mogą z parkingu. Poza tym goście skorzystać mogą z przechowalni rowerów. Do pozostałych świadczonych usług należą wielojęzyczny personel, 24-godzinna ochrona, wypożyczalnia samochodów, transfer hotelowy, serwis pokojowy, pobudka na życzenie, pralnia i usługi fryzjerskie. Istnieje możliwość skorzystania z transportu wahadłowego. Podróżnych preferujących zapoznanie się z okolicą w sposób aktywny ucieszy z pewnością możliwość wypożyczenia rowerów. Istnieje możliwość skorzystania z pomieszczeń konferencyjnych wraz z faksem i projektorem. Odczyty, prezentacje oraz zjazdy mogą odbyć się w jednym z pomieszczeń konferencyjnych.

Pokoje:

W ofercie znajdują się pokoje z klimatyzacją, centralnym ogrzewaniem i łazienką. Pomieszczenia mieszkalne i sypialne wyłożone są wykładziną dywanową oraz wyposażone w łóżko podwójne, łóżko typu queen size bądź sofę. Istnieje możliwość dostawki. Ponadto skorzystać można z sejfu, minibarku i biurka. Do wyposażenia należą również internet, telefon, telewizor, radio, budzik i Wi-Fi (bezpłatnie). Dostępne są pokoje przystosowane dla osób poruszających się na wózkach inwalidzkich. Łazienki wyposażone są w prysznic i wannę. W łazienkach znajdują się suszarka do włosów i telefon. Ekskluzywnie dla naszych podróżnych przygotowaliśmy w łazienkach artykuły kosmetyczne i komplet ręczników. Istnieje również możliwość rezerwacji kwatery z łazienką dla osób niepełnosprawnych. Obiekt oferuje pokoje rodzinne i pokoje dla niepalących.

Informacje dodatkowe (Pokoje Ekonomiczne/ Promocyjne/ Aneks/ Run Of the House):

Pokoje ekonomiczne (pokoje eko, Ecco-Rooms) , pokoje promocyjne (promo, promotion room), pokoje Run Of the House lub Pokoje Aneks (Annex – typ pokoju bez kuchni) zazwyczaj różnią się od pokoi standardowych wielkością, wyposażeniem, lokalizacją i widokiem. Ten rodzaj pokoju zostanie przydzielony niezależnie przez hotelarza na miejscu, w zależności od dostępności.

Oferta sportowo-rozrywkowa:

Obiekt posiada basen. Na leżakach możecie się Państwo rozkoszować ciepłem urlopowego słońca. Entuzjastom ruchu i aktywności fizycznej proponujemy rower / rower górski, tenisa ziemnego i siatkówkę plażową. Narty wodne, windsurfing, kanadyjki, żeglowanie, rejsy katamaranem i spływy kajakowe zapewnią mnóstwo dobrej zabawy amatorom sportów wodnych. W hotelu znajdziecie Państwo Strefę Wellness ze spa, sauną i zabiegami masażu.

Wyżywienie:

Dostępne warianty żywieniowe to nocleg ze śniadaniem, wyżywienie częściowe i wyżywienie pełne. W ofercie posiłków znajdują się śniadanie, obiad i kolacja. Dania dietetyczne i potrawy wegetariańskie mogą być przygotowane na życzenie gościa. Polecamy również inne opcje żywieniowe.

Karty kredytowe:

W obiekcie akceptowane są następujące karty kredytowe: American Express, Visa i MasterCard.

Kaucja w hotelach, Kilamtyzacja, Wi-Fi, dzieci poniżej 18 i inne:

Kaucja (inaczej depozyt zabezpieczający) to określona kwota pieniędzy pobierana przez część hoteli podczas zameldowania. Hotele pobierają taki depozyt, aby zabezpieczyć koszty dodatkowe, jakie powstają w związku z pobytem gościa w hotelu.Kaucja (deposit) może zostać zablokowana na karcie kredytowej w formie preautoryzacji  lub alternatywnie można dokonać wpłaty gotówkowej w recepcji. Wysokość kaucji ustalana jest przez hotel. Kaucja (deposit) podlega zwrotowi w przypadku braku dodatkowych kosztów.
Nie wszystkie pokoje są wyposażane w sejfy, telefony oraz inne dodatkowe sprzęty. W przypadku szczegółowego opisu, prosimy o kontakt z naszym działem call center.

Jeśli hotele mają takie udogodnienia, jak klimatyzacja lub sieć WIFI, nie oznacza to, że są one bezpłatne. Informujemy, że niektóre hotele pobierają dodatkową opłatę za korzystanie z klimatyzacji lub Wi-Fi. Tak jest w przypadku wielu hoteli i apartamentów w Europie, na przykład we Włoszech, Grecji, Cyprze, Bułgarii, Portugalii i Hiszpanii.

Dzieci poniżej 18 roku - Wymagania wiekowe dotyczące pobytu:
Wszyscy Goście muszą mieć ukończone 18 lat, aby móc samodzielnie zameldować się i przebywać w pokoju.
Jeśli rodziny z dziećmi zarezerwują 2 pokoje, rodzice są odpowiedzialni za oba pokoje, nawet jeśli dzieci przebywają samodzielnie w oddzielnym pokoju.
Osoby niepełnoletnie:
Osoby niepełnoletnie poniżej 18 roku życia mogą przebywać na terenie obiektu wyłącznie w towarzystwie stałych, okazjonalnych opiekunów prawnych lub dorosłych opiekunów będących członkami rodziny i posiadających oficjalne zezwolenie właściwych organów kraju wysyłającego.

Ważne - Przeloty nocne:

W przypadku nocnych przelotów i przybyciu na miejsce o godzinie 04:00 i późniejszej, zameldowanie w hotelu nastąpi dopiero o godzinie 14:00.
W przypadku nocnych lotów powrotnych i wylotu do godziny 04:00 dnia następnego wymeldowanie z hotelu następuje o 12:00 dnia poprzedniego.
Istnieje możliwość przedłużenia doby hotelowej lub wcześniejszego zameldowania za dodatkową opłatą w zależności od dostępności pokoi po uprzednim zapytaniu w recepcji hotelowej.

Hotel Check-in / Check-out:

Proszę zwrócić uwagę, że zgodnie z międzynarodowym standardem dobra hotelowa:
- zaczyna się meldunkiem - od ok. godziny 14:00- 15:00 w dniu przyjazdu 
- kończy się po wymeldowaniu - do ok. godziny 11:00 - 12:00 w dniu wyjazdu 
Godziny te mogą nieznacznie różnić się w zależności od kraju i hotelu.
Dostęp do wszelkich wykupionych usług hotelowych, w tym posiłków i napojów, jest możliwy tylko w godzinach meldunku w hotelu.
W przypadku opcji half board, full board i all inclusive pierwszym dostępnym posiłkiem po godzinie meldunku jest zazwyczaj lunch (wydawany w godzinach urzędowania restauracji hotelowej), w przypadku pobytu ze śniadaniem, jest ono serwowane następnego dnia rano.
Część hoteli oferuje odpłatną możliwość wcześniejszego meldunku i późniejszego wymeldowania. Potrzebę taką należy zgłosić bezpośrednio na recepcji w dniu przyjazdu, a jej realizacja zależna jest od dostępności pokoi w hotelu, w danym dniu.

Informacje odnośnie przelotów samolotem:

Wszystkie przeloty na destynacjach oferowanych przez TOP Touristik odbywają się zgodnie z Ogólnymi Warunkami Przewozu Pasażerów i Bagażu danego przewoźnika.
W przypadku tanich linii lotniczych oraz regularnych linii lotniczych na krótkich dystansach cena zawiera tylko bagaż podręczny. Istnieje możliwość dokupienia bagażu rejestrowanego za dodatkową opłatą (*). Podane ceny bagażu obowiązują do momentu zakupu rezerwacji lotniczej (biletu), cena bagażu po zakupie biletów zwiększa się.
+ W przypadku czarterów np. Travel Service, Enter Air cena zawiera bagaż podręczny 5 kg oraz bagaż rejestrowany 15 kg.
+ Smartwings (QS) : 55x40x23 cm, 8 kg. *Bagaż rejestrowany: 23 kg, cena 270 - 390 PLN
++ Ryanair & Buzz (FR), bezpłatnie: tylko 1 mała torebka - wymiary: 40x30x20 cm, max. 10 kg.
Pierwszeństwo wejścia na pokład i 2 sztuki bagażu (na pokład) - Priorytet: ok 220 – 250 PLN/ osobę/ obie strony. 1 mała torebka do 40x30x20 cm + 1 bagaż do 10 kg 55x40x20 cm, usługa dodawana jest dla całej rezerwacji (wszystkich pasażerów). *Bagaż rejestrowany: 500 – 680 PLN / 1 szt. 20 kg w obie strony. Bagaż odprawiany przed kontrolą bezpieczeństwa przy stanowisku check-in. 
>>> Uwaga – karty pokładowe linii lotniczych Ryanair:
Informujemy że od 12.11.2025 linia lotnicza Ryanair akceptuje jedynie karty pokładowe w wersji elektronicznej. 
Wyjątek stanowią wyloty z Maroko, gdzie z elektronicznymi kartami pokładowymi należy podejść do stanowiska przewoźnika na lotnisku. Karty pokładowe zostaną wydane po zeskanowaniu kodu QR.
++ Wizz Air (W6), bezpłatnie: tylko 1 mała torebka - wymiary: 40x30x20 cm, max 10 kg.
Pierwszeństwo wejścia na pokład i 2 sztuki bagażu (na pokład) - Priorytet: ok 275 - 400 PLN / osobę/ obie strony. 1 mała torebka do 40x30x20 cm + 1 bagaż do 10 kg 55x40x23 cm, usługa może być dodana dla poszczególnych pasażerów. *Bagaż rejestrowany: 20 kg, cena 600 – 890 PLN.
++ Easyjet (U2): 45 x 36 x 20 cm, *Bagaż rejestrowany: 15 kg, cena 420 – 550 PLN.
+++ LOT (LO), Lufthansa (LH), Air France (AF), KLM (KL), TAP (TP), British Airways (BA), Alitalia (AZ), El Al (LY): 55x40x23 cm, 8 kg. *Bagaż rejestrowany: 23 kg, cena 265 - 400 PLN.
Serwis pokładowy - napoje, przekąski zwyczajowo nie jest zawarty w cenie przelotu. Gwarancja miejsc obok siebie w liniach lotniczych low cost (np. Ryanair, Wizzair, easyJet) dodatkowo płatna.

Uwaga – karty pokładowe linii lotniczych Ryanair:

Informujemy że od 12.11.2025 linia lotnicza Ryanair akceptuje jedynie karty pokładowe w wersji elektronicznej. 
Wyjątek stanowią wyloty z Maroko, gdzie z elektronicznymi kartami pokładowymi należy podejść do stanowiska przewoźnika na lotnisku. Karty pokładowe zostaną wydane po zeskanowaniu kodu QR. (update 05.11.2025)

Prezentowane w informacji opisy, opinie oraz zdjęcia przedstawiają subiektywne odczucia ich autora i nie stanowią części oficjalnego opisu obiektu organizatora turystyki (przedsiębiorcy turystycznego). Pokoje oraz udogodnienia mogą się różnić od zawartych w informacji, za co Travelplanet.pl S.A. nie ponosi odpowiedzialności. Oficjalny opis dostarczony przez organizatora turystyki znajdziesz na stronie poświęconej wybranej przez Ciebie imprezie turystycznej, po wskazaniu interesującego Cię terminu wyjazdu.

Nieoficjalny opis hotelu

Informacje o hotelu

  • Odległość od centrum miasta Centrum miasta 200 m
  • Klimatyzacja Klimatyzacja tak
  • Bezpłatne leżaki i parasole przy basenie Bezpłatne leżaki i parasole przy basenie tak
  • TV TV tak
  • Minibar, Bar Minibar tak
  • Plac zabaw Plac zabaw tak
  • Tenis, Siatkówka Tenis tak
  • Surfing Surfing tak
  • Fitness Fitness tak
  • Ułatwienia dla niepełnosprawnych Ułatwienia dla niepełnosprawnych tak
  • Zwierzęta dozwolone Zwierzęta dozwolone tak
  • Hotelowa restauracja Hotelowa restauracja tak
  • Kawiarnia Kawiarnia tak
  • Recepcja 24h Recepcja 24h tak
  • Wypożyczalnia rowerów Wypożyczalnia rowerów tak

Opinie o hotelu

Bardzo Dobry (Na podstawie 27 opinii)

Informacje dotyczące weryfikacji opinii

Ocena 4,1 / 5

Zakwaterowanie 4,0 / 5

Wyżywienie 4,0 / 5

Okolica 4,3 / 5

Cena 4,1 / 5

26. najwyższa ocena z 734 hoteli w Budapeszt

Lukáš H.

Ocena 4,3 / 5

Zweryfikowana opinia (Invia.cz) Data pobytu 10.8. - 15.8.2025 Oceniono: Sierpień 2025

Hotel Benczúr Ocena: 3/5 Węgry, Budapeszt

Hotel położony w spokojnej okolicy, pokoje przestronne, czyste.

Hotel położony w spokojnej okolicy, pokoje przestronne, czyste.

Zakwaterowanie 4,5 / 5

Wyżywienie 4,0 / 5

Okolica 4,0 / 5

Cena 4,5 / 5

Wyżywienie
Śniadanie było obfite, ale napoje nie były najlepsze - sok był za słodki, a kawa za mało.

Ta recenzja została automatycznie przetłumaczona za pomocą Google Translate

Czy ta recenzja była pomocna? (0) (0)

Jiří K.

Ocena 3,9 / 5

Zweryfikowana opinia (Invia.cz) Data pobytu 24.7. - 27.7.2025 Oceniono: Lipiec 2025

Hotel Benczúr Ocena: 3/5 Węgry, Budapeszt

Ogólnie rzecz biorąc, przyzwoite zakwaterowanie blisko centrum, w rozsądnej cenie i spokojnej okolicy.

Ogólnie rzecz biorąc, przyzwoite zakwaterowanie blisko centrum, w rozsądnej cenie i spokojnej okolicy.

Zakwaterowanie 5,0 / 5

Wyżywienie 0,5 / 5

Okolica 5,0 / 5

Cena 5,0 / 5

Zakwaterowanie
Zakwaterowano nas w pokoju nr 512. Ładny, odnowiony pokój z widokiem na dach restauracji, co nie stanowiło problemu. Płatny parking na podwórku, nie ryzykowaliśmy parkowania na zewnątrz. Cztery windy w zupełności wystarczą. Niewielkim minusem jest brak wieszaka na ścianie w pokoju – gdy pada deszcz, nie ma gdzie powiesić mokrych ubrań, tylko w szafie. Trochę niefortunna szklana kabina prysznicowa. Jest elegancka, otwarta, ale nie ma drzwi, a podczas prysznica woda leje się wszędzie. Dodatkowo szlaban na wjazd/wyjazd z parkingu na kartę nie działa, trzeba zadzwonić dzwonkiem w recepcji i czekać na otwarcie (w sobotę czekałem 10 minut).

Wyżywienie
Śniadanie było wystarczające, nie mieliśmy co do niego żadnych zastrzeżeń.

Obsługa w hotelu
Restauracja to osobna sprawa. Wieczorem w dniu przyjazdu, w piątek 24 lipca, wizyta przebiegła pomyślnie, obsługa działała prawidłowo. Gorzej było w sobotę 25 lipca. Około 18:30 usiedliśmy na patio i zamówiliśmy napoje. Kiedy po około 20 minutach chcieliśmy zamówić jedzenie, kelnera nie było. Po około 10 minutach zadzwoniliśmy dzwonkiem, który powtarzaliśmy jeszcze około 2 razy w ciągu godziny, a następnie przytrzymałem przycisk dzwonka przez około pół minuty. W końcu pojawił się zdenerwowany kelner. Po godzinie zamówiłem menu i jedno piwo lane. Po kolejnych 10 minutach kelner przyszedł przyjąć zamówienie, ale piwa nie było. Po kolejnych 10 minutach przyniósł sałatkę Cezar z szaszłykami z krewetek i sałatkę z wędzonym łososiem. Piwa nie było. Zamówiłem ponownie i po 5 minutach piwo było na stole, ale butelkowane. Taktownie zwróciłem mu uwagę, że chcę piwo lane, które ostatecznie przyniósł. Cały ten „incydent” całkowicie zepsuł wrażenie tego dnia. W hotelu odbywało się przyjęcie urodzinowe, ale restauracja nie była zamknięta. W sobotę wieczorem, z powodu jakiejś imprezy hotelowej, wejście do restauracji zostało odgrodzone taśmą i zamknięte dla wszystkich. Musieliśmy więc zjeść kolację na zewnątrz hotelu. To nie jest dobry znak, gdy hotel/restauracja nie szanuje swoich gości.

Ta recenzja została automatycznie przetłumaczona za pomocą Google Translate

Czy ta recenzja była pomocna? (0) (0)

Filtruj opinie

Lukáš H.

Ocena 4,3 / 5

Zweryfikowana opinia (Invia.cz) Data pobytu 10.8. - 15.8.2025 Oceniono: Sierpień 2025

Hotel Benczúr Ocena: 3/5 Węgry, Budapeszt

Hotel położony w spokojnej okolicy, pokoje przestronne, czyste.

Hotel położony w spokojnej okolicy, pokoje przestronne, czyste.

Zakwaterowanie 4,5 / 5

Wyżywienie 4,0 / 5

Okolica 4,0 / 5

Cena 4,5 / 5

Wyżywienie
Śniadanie było obfite, ale napoje nie były najlepsze - sok był za słodki, a kawa za mało.

Ta recenzja została automatycznie przetłumaczona za pomocą Google Translate

Czy ta recenzja była pomocna? (0) (0)

Jiří K.

Ocena 3,9 / 5

Zweryfikowana opinia (Invia.cz) Data pobytu 24.7. - 27.7.2025 Oceniono: Lipiec 2025

Hotel Benczúr Ocena: 3/5 Węgry, Budapeszt

Ogólnie rzecz biorąc, przyzwoite zakwaterowanie blisko centrum, w rozsądnej cenie i spokojnej okolicy.

Ogólnie rzecz biorąc, przyzwoite zakwaterowanie blisko centrum, w rozsądnej cenie i spokojnej okolicy.

Zakwaterowanie 5,0 / 5

Wyżywienie 0,5 / 5

Okolica 5,0 / 5

Cena 5,0 / 5

Zakwaterowanie
Zakwaterowano nas w pokoju nr 512. Ładny, odnowiony pokój z widokiem na dach restauracji, co nie stanowiło problemu. Płatny parking na podwórku, nie ryzykowaliśmy parkowania na zewnątrz. Cztery windy w zupełności wystarczą. Niewielkim minusem jest brak wieszaka na ścianie w pokoju – gdy pada deszcz, nie ma gdzie powiesić mokrych ubrań, tylko w szafie. Trochę niefortunna szklana kabina prysznicowa. Jest elegancka, otwarta, ale nie ma drzwi, a podczas prysznica woda leje się wszędzie. Dodatkowo szlaban na wjazd/wyjazd z parkingu na kartę nie działa, trzeba zadzwonić dzwonkiem w recepcji i czekać na otwarcie (w sobotę czekałem 10 minut).

Wyżywienie
Śniadanie było wystarczające, nie mieliśmy co do niego żadnych zastrzeżeń.

Obsługa w hotelu
Restauracja to osobna sprawa. Wieczorem w dniu przyjazdu, w piątek 24 lipca, wizyta przebiegła pomyślnie, obsługa działała prawidłowo. Gorzej było w sobotę 25 lipca. Około 18:30 usiedliśmy na patio i zamówiliśmy napoje. Kiedy po około 20 minutach chcieliśmy zamówić jedzenie, kelnera nie było. Po około 10 minutach zadzwoniliśmy dzwonkiem, który powtarzaliśmy jeszcze około 2 razy w ciągu godziny, a następnie przytrzymałem przycisk dzwonka przez około pół minuty. W końcu pojawił się zdenerwowany kelner. Po godzinie zamówiłem menu i jedno piwo lane. Po kolejnych 10 minutach kelner przyszedł przyjąć zamówienie, ale piwa nie było. Po kolejnych 10 minutach przyniósł sałatkę Cezar z szaszłykami z krewetek i sałatkę z wędzonym łososiem. Piwa nie było. Zamówiłem ponownie i po 5 minutach piwo było na stole, ale butelkowane. Taktownie zwróciłem mu uwagę, że chcę piwo lane, które ostatecznie przyniósł. Cały ten „incydent” całkowicie zepsuł wrażenie tego dnia. W hotelu odbywało się przyjęcie urodzinowe, ale restauracja nie była zamknięta. W sobotę wieczorem, z powodu jakiejś imprezy hotelowej, wejście do restauracji zostało odgrodzone taśmą i zamknięte dla wszystkich. Musieliśmy więc zjeść kolację na zewnątrz hotelu. To nie jest dobry znak, gdy hotel/restauracja nie szanuje swoich gości.

Ta recenzja została automatycznie przetłumaczona za pomocą Google Translate

Czy ta recenzja była pomocna? (0) (0)

Jana P.

Ocena 3,5 / 5

Zweryfikowana opinia (Invia.cz) Data pobytu 8.5. - 11.5.2025 Oceniono: Maj 2025

Hotel Benczúr Ocena: 3/5 Węgry, Budapeszt

Hotel jest ładny, w dobrej lokalizacji. Do centrum można dotrzeć również pieszo. Obiekt położony jest blisko uzdrowiska i pięknego parku.

Hotel jest ładny, w dobrej lokalizacji. Do centrum można dotrzeć również pieszo. Obiekt położony jest blisko uzdrowiska i pięknego parku.

Zakwaterowanie 1,5 / 5

Wyżywienie 4,5 / 5

Okolica 4,5 / 5

Cena 3,5 / 5

Zakwaterowanie
Zapłaciliśmy za dwa pokoje trzyosobowe, niestety oba były pokojami dwuosobowymi z dodatkowym łóżkiem. Obsługa długo szukała innego pokoju dwuosobowego, bo nie wzięła nas pod uwagę. Oczekiwanie na pokój po długiej podróży było nieprzyjemne.

Wyżywienie
Było w porządku, ale czasami obsługa nie miała czasu, żeby uzupełnić zapasy.

Ta recenzja została automatycznie przetłumaczona za pomocą Google Translate

Czy ta recenzja była pomocna? (0) (0)

Klient chciał pozostać anonimowy

Ocena 4,3 / 5

Zweryfikowana opinia (Invia.cz) Data pobytu 25.10. - 27.10.2024 Oceniono: Listopad 2024

Hotel Benczúr Ocena: 3/5 Węgry, Budapeszt

Hotel jest starszy, ale czysty. Ściany są bardzo cienkie i słychać sąsiadów. Jednak hotel jest w centrum, blisko metra, więc wystarczą dwie noce.

Hotel jest starszy, ale czysty. Ściany są bardzo cienkie i słychać sąsiadów. Jednak hotel jest w centrum, blisko metra, więc wystarczą dwie noce.

Zakwaterowanie 4,0 / 5

Wyżywienie 4,0 / 5

Okolica 4,5 / 5

Cena 4,5 / 5

Zakwaterowanie
Hotel jest starszy, ale czysty. Starszy sprzęt, ale wszystko było czyste.

Wyżywienie
Śniadanie było obfite, jednak uzupełnianie jedzenia zajęło personelowi dużo czasu.

Obsługa w hotelu
Wszystko jest w porządku. Przyjemny.

Ta recenzja została automatycznie przetłumaczona za pomocą Google Translate

Czy ta recenzja była pomocna? (0) (0)

Dušan P.

Ocena 5,0 / 5

Zweryfikowana opinia (Invia.cz) Data pobytu 11.8. - 14.8.2024 Oceniono: Sierpień 2024

Hotel Benczúr Ocena: 3/5 Węgry, Budapeszt

Hotel niedaleko dworca PKP, niecałe 2 km. Kilka minut spacerem od głównej ulicy i blisko centrum. Stacja metra ok. 300m od hotelu. Cicha dzielnica dyplomatyczna. Jesteśmy bardzo zadowoleni z naszego pobytu.

Hotel niedaleko dworca PKP, niecałe 2 km. Kilka minut spacerem od głównej ulicy i blisko centrum. Stacja metra ok. 300m od hotelu. Cicha dzielnica dyplomatyczna. Jesteśmy bardzo zadowoleni z naszego pobytu.

Zakwaterowanie 4,8 / 5

Wyżywienie 5,0 / 5

Okolica 5,0 / 5

Cena 5,0 / 5

Zakwaterowanie
Zakwaterowanie odpowiadające cenie. Pokój jest przestronny. Łazienka z wanną, sprzęt starszy, ale utrzymany. Doceniliśmy klimatyzację w pokoju.

Wyżywienie
Śniadanie w formie bufetu obejmujące węgierskie specjały. Jedzenie w restauracji jest doskonałe.

Ta recenzja została automatycznie przetłumaczona za pomocą Google Translate

Czy ta recenzja była pomocna? (0) (2)

Nie udało się znaleźć oferty Twoich marzeń?

Zadzwoń lub wyślij zapytanie, a my wyszukamy dla Ciebie wyjazd, który będziesz długo i mile wspominać!

Jesteśmy dostępni 7 dni/tyg. 8:00-23:00.

+48 71 771 76 83

Ładuję

Ładowanie położenia hotelu i opisu...

Więcej hoteli, które mogą Cię zainteresować