Klient chciał pozostać anonimowy
Zweryfikowana opinia (Invia.hu) Data pobytu 26.10. - 1.11.2025 Oceniono: Listopad 2025
Amber Ocena: 4/5 Turcja, Stambuł
Hotel nie zasługuje na 4 gwiazdki, nawet przy odrobinie dobrej woli, dałbym mu raczej 1 lub 2 gwiazdki. Nie ma żadnych napraw, po przyjeździe migała tylko jedna lampka w jadalni, po tygodniu migały już 3. Lokalizacja jest dobra, wszystko jest oddalone o około 20 minut, ale biorąc pod uwagę bliskość starego miasta, należy wspomnieć o dwóch rzeczach: hotel znajduje się wśród podupadłych bodegas w jednej części starego miasta, u podnóża zbocza góry (nie warto patrzeć w górę, bo widać tylko te bodegas), ale z drugiej strony widok na morze był piękny. Trzeba uważać podczas śniadania, ponieważ w okolicy krążą stada mew, które wypatrują resztek i bezlitośnie rzucają się na nieostrożnych, ale warto o tym wspomnieć jako o czymś, a nie jako o wadzie.
Hotel nie zasługuje na 4 gwiazdki, nawet przy odrobinie dobrej woli, dałbym mu raczej 1 lub 2 gwiazdki. Nie ma żadnych napraw, po przyjeździe migała tylko jedna lampka w jadalni, po tygodniu migały już 3. Lokalizacja jest dobra, wszystko jest oddalone o około 20 minut, ale biorąc pod uwagę bliskość starego miasta, należy wspomnieć o dwóch rzeczach: hotel znajduje się wśród podupadłych bodegas w jednej części starego miasta, u podnóża zbocza góry (nie warto patrzeć w górę, bo widać tylko te bodegas), ale z drugiej strony widok na morze był piękny. Trzeba uważać podczas śniadania, ponieważ w okolicy krążą stada mew, które wypatrują resztek i bezlitośnie rzucają się na nieostrożnych, ale warto o tym wspomnieć jako o czymś, a nie jako o wadzie.
Zakwaterowanie
Lokalizacja obiektu jest dobra, wszystkie główne atrakcje znajdują się w odległości 20 minut spacerem. Pod łóżkiem w pokojach był kurz, papieru toaletowego prawie nie było, czasami prosiliśmy o więcej. Sprzątanie odbywało się codziennie, łóżko było ładnie pościelone, ręczniki wymieniane. Front i lobby są bardzo ładne, ale w środku jest kilka rzeczy do poprawy. Jeden z concierge'ów był bardzo poprawny i pomocny, drugi, o ile dobrze pamiętam, chciał, żebyśmy siedzieli mu na środku pleców i to niestety bardzo nie pasowało. O gościach: głównie Rosjanie - ludzie hałasujący w nocy, trzaskający drzwiami, przeklinający - na których wszystko było ignorowane, nawet jeśli rozmawialiśmy na próżno, to tak, jakbyśmy rozmawiali ze ścianą. Mówię to dobrze, to może się zdarzyć wszędzie, ale kiedy hotel tętni hałasem, to nieprawda, że concierge nic o tym nie słyszy i nic nie robi.
Wyżywienie
Poprosiliśmy o półpensjonat, no cóż... Ta sama zupa każdego dnia na kolację, drugiego dnia było bardziej urozmaicone, nie widzieliśmy żadnej ryby, tylko kurczaka. Śniadanie było wystarczające, kontynentalne, ale czasami musieliśmy prosić o jajecznicę, bo jej nie było.
Obsługa w hotelu
Poprosiliśmy o dwa śniadania na wynos, ponieważ nasze programy zaczynały się wcześnie – np. przyjeżdżali do hotelu o 7 rano (był to program Booking), było bardzo cicho, ale i tak je dostaliśmy. Nie korzystaliśmy z tych usług, chociaż był masaż i sauna. Hotel również organizował programy, ale woleliśmy z nich nie korzystać ze względu na inne drobiazgi. Poprosiliśmy o taksówkę, zadzwonili, było w porządku, nie za wysoką cenę. To dość absurdalne żądać 65 dolarów za półgodzinny przejazd na lotnisko, ale tak to już jest, mieliśmy takie same doświadczenia z każdą inną taksówką, ale nie winię za to hotelu, tylko miejsca.
Plaża
Było tłoczno, po południu było bardziej znośnie, czysto, byliśmy przy moście, można było zjeść dania rybne w rozsądnej cenie. Ludzie są przyjaźni, ale i tu natknęliśmy się na taksówkarza, który zażądał sporo lirów za 15-minutowy przejazd. Zapłaciliśmy za rejs o zachodzie słońca, to było piękne przeżycie, byłbym zadowolony, gdyby doliczyli coś takiego do naszego pobytu oprócz ceny hotelu, ale zarezerwowaliśmy to w systemie rezerwacji.
Ta recenzja została automatycznie przetłumaczona za pomocą Google Translate
Czy ta recenzja była pomocna? (0) (0)







