Lokalizacja: Hotel położony jest w Örensehir/Manavgat, przy plaży. Najbliższa osada, Okurcalar, oddalona jest o około 10 km. Lotnisko w Antalyi oddalone jest o około 100 km.
Umeblowanie: Kompleks ma 1 budynek główny z 9 piętrami. Udogodnienia obejmują lobby z recepcją, WLAN, windy, restaurację bufetową, restauracje a la carte (za opłatą/po wcześniejszej rezerwacji), bary, dyskotekę, salę konferencyjną (za opłatą), fryzjera (za opłatą), kilka sklepy (za opłatą) oraz pralnia i room service (za opłatą). Na zewnątrz znajduje się przestronny basen, zjeżdżalnie wodne (co godzinę iw zależności od pogody), taras słoneczny i basen/bar z przekąskami. Przy basenie dostępne są bezpłatne leżaki, parasole i ręczniki kąpielowe.
Zakwaterowanie: Standardowe pokoje wyposażone są w prysznic/toaletę, suszarkę do włosów, klimatyzację (centralną, w zależności od pogody/na godzinę), telefon, telewizję satelitarną, minibar (woda i piwo w cenie), czajnik, sejf i balkon. Opcjonalnie można je zarezerwować do pojedynczego wykorzystania. Pokoje ekonomiczne są dostępne z tym samym wyposażeniem, w ograniczonym zakresie.
Posiłki: Ultra All Inclusive obejmuje śniadanie, lunch i kolację w formie bufetu, późne wstawanie, popołudniowe przekąski, kawę/herbatę i ciasto, przekąskę o północy oraz wybrane lokalne napoje alkoholowe i bezalkoholowe od 10:00 do północy w otwartych barach .
Sport/rozrywka: Bezpłatnie: sala fitness, łaźnia turecka, sauna, tenis stołowy, boccia, siatkówka plażowa, program animacyjny. Za opłatą: lekarz, opiekunka (na życzenie), masaże i różne zabiegi w strefie SPA.
Dzieci: Brodzik dla dzieci, opiekunka (na zapytanie/za opłatą).
Uwaga: Ograniczona mobilność
Należy pamiętać, że nasze zorganizowane wakacje z reguły nie są odpowiednie dla osób o ograniczonej sprawności ruchowej, chyba że w opisie produktu zaznaczono inaczej.Jednak na życzenie chętnie udzielimy Państwu bardziej szczegółowych informacji na temat takiej przydatności, biorąc pod uwagę Państwa potrzeby.
Uwaga dotycząca wycieczek zorganizowanych (przelot + hotel): Należy pamiętać, że nasze informacje na temat przepisów dotyczących bagażu i wyżywienia na pokładzie zarezerwowanej linii lotniczej, a także przepisy dotyczące wjazdu, miejsca docelowego i informacje specjalne są częścią umowy podróżnej. Informacje te można znaleźć w Internecie pod adresem: LMX Flight and Destination Information (http://www.lmx.info).
Informacje — opłaty za zameldowanie Należy pamiętać, że w przypadku następujących linii lotniczych należy przeprowadzić odprawę online, w przeciwnym razie za odprawę na lotnisku zostaną naliczone dodatkowe koszty. Godziny odprawy online i opłaty na lotnisku za osobę/dziecko są następujące: odprawa online Sun Express najwcześniej 36 godzin i najpóźniej 3,5 godziny przed odlotem, w przeciwnym razie 5,00 €; Odprawa online Eurowings najwcześniej na 72 godziny i najpóźniej na 3 godziny przed odlotem, w przeciwnym razie 15 €; Odprawa online TuiFly najwcześniej 48 godzin i najpóźniej 5 godzin przed odlotem, w przeciwnym razie 25 €; Odprawa online Ryanair
plus w razie potrzeby wcześniejsza weryfikacjanajwcześniej 24 godziny i najpóźniej 2 godziny przed odlotem, w przeciwnym razie 55 €.
Uwaga dotycząca obłożenia pokoju: Uwaga: w przypadku zakwaterowania w pokoju dwuosobowym z kilkoma dostawkami powierzchnia użytkowa pokoju ulegnie zmniejszeniu. Dlatego zalecamy, jeśli jest to możliwe, zarezerwowanie pokoju rodzinnego składającego się bezpośrednio z jednego pokoju lub kilku pokoi, w zależności od dostępności i ofert danego hotelu. Ponadto wielkość dostarczonych łóżek zależy od regionalnej charakterystyki mebli hotelowych.
Ważna informacja: Zwracamy uwagę, że w żadnym momencie nie można wykluczyć wpływu na obiekty hotelowe, obiekty zewnętrzne, usługi i działalność gastronomiczną, np.
Specjalne środki higieny Ogólnie
- zasady odległości
- Ściany ochrony higienicznej
- dozownik środka dezynfekującego
- Wzmocnione środki czyszczące
- Kontrole stanu zdrowia personelu
- Szkolenia z higieny dla personelu
- Dodatkowe środki higieny w gastronomii
- Dodatkowe środki bezpieczeństwa w branży gastronomicznej
- Szkolenie z higieny rąk dla personelu
- sprzęt ochronny dla personelu
- Przerwa czasowa między rezerwacjami pokoi
- Używanie dostępnych w handlu środków dezynfekujących
- Zaplecze odnowy biologicznej z prywatną strefą
- wydłużone godziny: program rozrywkowy (dorośli)
posiłki
- Wymagana wcześniejsza rezerwacja: kawiarnia, restauracja
Pokój
usługi
- Maseczki ochronne dla gości (na życzenie)
- Płatność zbliżeniowa
- Dezynfekcja plastikowych kart-kluczy
- Sprzęt ochronny dla gości
Informacji o szczególnych środkach higieny udzieli bezpośrednio operator hotelu. Ani organizator, ani GIATA nie ponoszą żadnej odpowiedzialności za aktualność i poprawność informacji.