PRZEGLĄD NAJWAŻNIEJSZYCH WYDARZEŃ - nowoczesny kompleks hotelowy
- przyjazny rodzinie
LOKALIZACJA - ok. 600 m do plaży (wliczony transfer, zależny od pogody)
- do lotnisk: (AYT) ok. 60 km, (GZP) ok. 105 km
- do Antalyi (centrum) ok. 65 km
- do Manavgat ok. 4 km (połączenia minibusem)
- do Side około 2 km
WYPOSAŻENIE - 140 pokoi w 3 apartamentowcach, każdy po 5 pięter, windy
- Recepcja (24h), WiFi w lobby (w cenie)
- Restauracja bufetowa z tarasem
- 2 bary
- Sklepy, usługi prasowania i prania, wypożyczalnia samochodów za opłatą
PLAŻA I BASEN - Hotelowa część rozległej, łagodnie opadającej piaszczystej plaży (przy sprzyjającej pogodzie)
- Basen ze zjeżdżalniami wodnymi (co godzinę, jeśli pozwala na to pogoda)
- Parasole, leżaki i ręcznik plażowy (zmiana ręczników za opłatą) są wliczone w cenę przy basenie, ale nie są wliczone w cenę na plaży
DLA DZIECI - Basen dla dzieci (w zależności od pogody)
- Miniklub (4-11 lat, co godzinę)
- animacja dla dzieci
- Pokój zabaw
ŻYWNOŚCIOWY Ultra All Inclusive
- Śniadania, obiady i kolacje w formie bufetu
- przekąski w ciągu dnia
- popołudniowa kawa i ciasto
- Lody i świeże owoce w barze przy basenie (co godzinę)
- Lokalne napoje alkoholowe i bezalkoholowe dostępne są w barach czynnych od 10:00 do 24:00
- Świeżo wyciskane soki owocowe, jedzenie i napoje na plaży nie są wliczone w cenę
SPORT, WELLNESS I ROZRYWKA - Animacja, wieczorne pokazy (w zależności od pogody)
- Centrum fitness, aerobik, gimnastyka, tenis stołowy, rzutki, boccia
- Siatkówka plażowa, gry planszowe
- Wypożyczalnia rowerów (za opłatą)
- Sporty wodne oferowane przez lokalnych dostawców (za opłatą)
- łaźnia turecka, sauna
- Masaże, zabiegi odnowy biologicznej i upiększające (za opłatą)
INFORMACJA - Karty kredytowe: VISA, MasterCard
- Otwarcie: 2013, ostatni remont: 2020
- Języki: turecki, niemiecki, angielski
- Zameldowanie od 14:00, wymeldowanie do 12:00
- Kategoria kraju: 4 gwiazdki
PODWÓJNY POKÓJ - Widok na ląd (DZL), Ekonomiczny (608), Widok na morze (DZM)
- ok. 20 m², balkon lub taras
- Podwójne łóżko lub dwa pojedyncze łóżka
- Wanna lub prysznic/toaleta, suszarka do włosów
- SAT-TV, telefon, sejf do wynajęcia
- Minibar (2 butelki wody po 0,5 ml wliczone w cenę na powitanie), czajnik
- Klimatyzacja (regulowana indywidualnie), podłoga laminowana
POKÓJ DWUOSOBOWY Z ŁÓŻKIEM PIĘTROWYM - (DBL)
- ok. 23 m², balkon lub taras
- Podwójne łóżko lub dwa pojedyncze łóżka
- Wanna lub prysznic/toaleta, suszarka do włosów
- SAT-TV, telefon, sejf do wynajęcia
- Minibar (2 butelki wody po 0,5 ml wliczone w cenę na powitanie), czajnik
- Klimatyzacja (regulowana indywidualnie), podłoga laminowana
POKÓJ RODZINNY - (F Z)
- 2 sypialnie połączone drzwiami. jeden z łóżkiem podwójnym, drugi z dwoma łóżkami pojedynczymi
- Wanna lub prysznic/toaleta, suszarka do włosów
- SAT-TV, telefon, sejf do wynajęcia
- Minibar (2 butelki wody po 0,5 ml wliczone w cenę na powitanie), czajnik
- Klimatyzacja (regulowana indywidualnie), podłoga laminowana
Rezerwacje tylko w hotelu: Należy pamiętać, że wszyscy goście, którzy nie mieszkają na terenie UE, mogą doświadczyć problemów z zameldowaniem się w hotelu, szczególnie w przypadku „rezerwacji wyłącznie hotelowych” w obszarze docelowym. W takim przypadku hotelarze mają prawo zażądać dopłaty na miejscu lub odrzucić rezerwację!
Udogodnienia, usługi, oferty rozrywkowe i sportowe w sezonie zimowym: W sezonie zimowym (zwykle od początku listopada do końca marca/połowy kwietnia) oraz na początku i pod koniec sezonu (kwiecień i październik) niektóre z wymienionych tu obiektów nie są dostępne w ogóle lub są dostępne jedynie dla ograniczonym zakresie ze względu na warunki pogodowe lub małą liczbę odwiedzających. Dotyczy to w szczególności obiektów plażowych i basenowych (parasole i leżaki, pomosty kąpielowe, bary basenowe i plażowe), rozrywki na świeżym powietrzu oraz działalności sportowej (zwłaszcza sportów wodnych). W wielu hotelach baseny są serwisowane lub całkowicie opróżniane w miesiącach zimowych, a zjeżdżalnie wodne/aquaparki nie są czynne. W okresie zimowym może także nastąpić ograniczenie oferty restauracji a la carte, restauracji z przekąskami i barów, a także ograniczenie godzin obsługi, zamiast bufetu posiłki mogą być podawane w formie menu. Wieczorne imprezy plenerowe zostają odwołane lub zostaną przeniesione do pomieszczeń zamkniętych. Minikluby często nie są oferowane w ogóle w sezonie zimowym lub oferowane są tylko w czasie wakacji szkolnych. Jeżeli pomieszczenie jest wyposażone w klimatyzację, w miesiącach zimowych służy ona jako ogrzewanie.
Wymagania wstępne Turcja: Wymagają
obywatele Niemiec (w tym osoby niepełnoletnie).
W przypadku wjazdu do Turcji i
pobytu do 90 dni dowód osobisty, paszport lub paszport tymczasowy. Dzieci do 12. roku życia mogą wejść także z
ważnym paszportem dziecięcym (od 10. roku życia ze zdjęciem i wpisem narodowości „niemieckiej”). Wjazd nie jest możliwy z dokumentem podróży wydanym przez Policję Federalną w nagłych przypadkach jako zamiennik paszportu lub tymczasowy dowód tożsamości.
Paszporty muszą mieć co najmniej jedną wolną stronę, ponieważ przy wjeździe są ostemplowane stemplem wjazdowym i datą. Tureckie władze celne wjeżdżając do kraju na podstawie dowodu osobistego wystawiają dokument wjazdu, który należy starannie przechowywać, gdyż należy go ponownie okazać przy opuszczaniu kraju.
W przypadku osób niepełnoletnich podróżujących do Turcji bez rodziców należy mieć przy sobie formularz zgody podpisany przez oboje rodziców (w języku niemieckim i przetłumaczony na język turecki). Dzieci posiadające obywatelstwo niemieckie i tureckie, aby ponownie wjechać do Niemiec, potrzebują niemieckiego paszportu lub dowodu tożsamości, o który należy wystąpić do właściwych władz niemieckich przed wyjazdem, lub, jeśli to konieczne, ważnego paszportu dla dzieci.
Obywatele innych krajów powinni zapytać o warunki wjazdu w Ambasadzie Republiki Turcji w Berlinie lub właściwym konsulacie.
Źródło: Federalne Ministerstwo Spraw Zagranicznych/Turcja: Informacje dotyczące podróży i bezpieczeństwa – Federalne Ministerstwo Spraw Zagranicznych (auswaertiges-amt.de) (stan na styczeń 2024 r.)
Specjalne środki higieny Ogólnie
- zasady odległości
- Wzmocnione środki czyszczące
- Kontrole stanu zdrowia personelu
- sprzęt ochronny dla personelu
- Używanie dostępnych w handlu środków dezynfekujących
usługi
- Bezkontaktowe zameldowanie/wymeldowanie
- Maseczki ochronne dla gości
- Płatność zbliżeniowa
- Sprzęt ochronny dla gości
Informacji o szczególnych środkach higieny udzieli bezpośrednio operator hotelu. Ani organizator, ani GIATA nie ponoszą żadnej odpowiedzialności za aktualność i poprawność informacji.