Aktualne do Turcji

Hotel Melissa Residence Boutique Hotel & SPA

Ocena: 4/5

Turcja, Kemer, Kemer

Klienci nie ocenili jeszcze tego hotelu Hotel nie został oceniony

Wyświetl wszystkie recenzje

Basen

Więcej o hotelu

od 1 815 za os.

Wybierz termin

Wybraliśmy dla was

Prognozowane ceny wycieczek w nadchodzących miesiącach

Wykres przedstawia prognozowane ceny wycieczek w nadchodzących miesiącach

Minimalna cena za osobę z możliwymi różnicami w czasie trwania podróży

Wybierz termin

Nieoficjalny opis hotelu

Kraj

TURCJA

Opis

Kameralny hotel położony w spokojnej, zielonej okolicy w Kemer. Oferuje podstawowe udogodnienia, basen ze zjeżdżalnią oraz bezpłatny serwis plażowy na wydzielonej części plaży. Dobry wybór dla osób szukających niedrogiego wypoczynku w otoczeniu przyrody i z łatwym dostępem do centrum kurortu.

Położenie




- Kemer – ok. 750 m od plaży
- Lotnisko w Antalyi – ok. 60 km

Plaża




- Publiczna, ok. 750 m od hotelu
- Dojazd busem hotelowym
- Wydzielona część hotelowa

- Bezpłatne

leżaki i parasole

Hotel




- 70 pokoi
- Budynek główny, winda
- Recepcja z lobby, sala telewizyjna
- Restauracja, bar

- Płatne

pralnia, sklep, fryzjer

Internet




- Wi-Fi w recepcji – płatne

Sport i rekreacja


W cenie




- Basen zewnętrzny ze zjeżdżalnią
- Brodzik dla dzieci
- Taras słoneczny
- Leżaki i parasole przy basenie
- Sauna
- Okazjonalne pokazy rozrywkowe

Dodatkowo płatne




- Sporty wodne na plaży
- Masaże, peeling, jacuzzi

Dla dzieci




- Brodzik


 

Side co warto zobaczyć



- Stare Miasto w Side z ruinami świątyni Apollina
- Teatr Antyczny Aspendos z najlepiej zachowanym na świecie rzymskim amfiteatrem oraz wspaniała akustyką odczuwalną z każdego miejsca na widowni
- Wyspę Delfinów w trakcie rejsu można podziwiać prawdziwe delfiny a także popływać w czystych wodach rzeki Manavgat
- Pamukale wpisane na listę światowego dziedzictwa UNESCO, które jest jednym z najczęściej odwiedzanych atrakcji turystycznych w Turcji
- Kapadocję wraz z lotem balontem

Side atrakcje dla dzieci


- Green Canion relaksujący rejs statkiem po jeziorze zaporowym w górach Taurus
- The Land of Legends imponujący park rozrywki z ogromnym wyborem atrakcji dla dorosłych i dla dzieci
- Aquarium w Alanyi z podwodnym tunelem, gdzie można podziwiać przepływające ponad głowami rekiny czy płaszczki

Zakupy w Side

Wielowiekową tradycję targowania się, spotkać można na bazarach i targowiskach. Bazar w Manavgat to największy bazar na Riwierze Tureckiej. Można tam kupić dosłownie wszystko i warzywa, i owoce, ale i ubrania, torebki, buty i wiele innych wyrobów. W rejonie Side znajduje się kilka pomniejszych bazarów: Bazar Sorgun, targ w Colakli, Evrenseki Sasmaz Bazaar, czy tekstylny targ w Kumkoy

Kuchnia turecka – czego spróbować


- Kebab,a właściwie kebap to najpopularniejsze danie tureckiej. Prawdziwy turecki kebap jest przygotowany z baraniny lub z kurczaka
- Kofte to to mięsne kotleciki z wołowiny lub baraniny formowane w małe kulki. Dodatkiem jest cebula i aromatyczne zioła, takie jak kolendra, czy mięta, które nadają charakterystyczny smak
- Manti to małe pierożki wypełnione mięsem lub serem, podawane z jogurtem i sosem pomidorowym
- Meze to to rodzaj przekąsek podawanych przed głównym posiłkiem. Składa się z różnorodnych potraw, takich jak hummus, oliwki, grillowane warzywa, pieczywo czy ciasto
- Burek to to rodzaj potrawy wykonanej z bardzo cienkiego ciasta zwanego yufka. Nadziewa się je różnego rodzaju farszem- serowym (zazwyczaj biały ser), mięsnym lub warzywnym (szpinak, ziemniak, por, cukinia)

Cena zawiera

Noclegi, wyżywienie zgodnie z rezerwacją. Dodatkowo w przypadku imprez pakietowych z przelotem, oprócz ww. świadczeń w cenie zawarty jest: ubezpieczenie podstawowe (8000 EUR KL i 2000 EUR NNW) przelot, opłata lotniskowa, opłata za wylot z lotniska lokalnego, transfer lotnisko-hotel-lotnisko (chyba, że dana oferta stanowi inaczej).

W sezonie letnim tj. w okresie od 01.06. do 15.09. br. oferujemy opiekę polskojęzycznego rezydenta. W pozostałym okresie opiekę lokalnego przedstawiciela, a także kontakt telefoniczny lub poprzez czat (na portalu moja.nekera.pl) z polskojęzycznym rezydentem.

Wycieczki fakultatywne dostępne u rezydenta.

Podane godziny serwowania posiłków oraz funkcjonowania poszczególnych elementów infrastruktury hotelowej mogą ulec nieznacznym zmianom, ze względu na sezonowość, siły wyższe i inne okoliczności.

Przelot

Do Turcji oferujemy możliwości przelotu następującymi liniami lotniczymi:
Corendon Airlines (w cenie bagaż rejestrowany 20 kg oraz bagaż podręczny 5 kg)
SunExpress (w cenie bagaż rejestrowany 20 kg oraz bagaż podręczny 5 kg)


 


Mocne strony


- Kameralny
- Jakość do ceny
- Przyjazna obsługa

Prezentowane w informacji opisy, opinie oraz zdjęcia przedstawiają subiektywne odczucia ich autora i nie stanowią części oficjalnego opisu obiektu organizatora turystyki (przedsiębiorcy turystycznego). Pokoje oraz udogodnienia mogą się różnić od zawartych w informacji, za co Travelplanet.pl S.A. nie ponosi odpowiedzialności. Oficjalny opis dostarczony przez organizatora turystyki znajdziesz na stronie poświęconej wybranej przez Ciebie imprezie turystycznej, po wskazaniu interesującego Cię terminu wyjazdu.

Nieoficjalny opis hotelu

Informacje o hotelu

  • Odległość od plaży Plaża 1.5 km
  • Odległość od centrum miasta Centrum miasta 45 km
  • Odległość od lotniska Lotnisko 60 km
  • Klimatyzacja Klimatyzacja tak
  • Basen zewnętrzny Basen zewnętrzny tak
  • Bezpłatne leżaki i parasole przy basenie, Bezpłatne leżaki i parasole na plaży Bezpłatne leżaki i parasole przy basenie tak
  • TV TV tak
  • Kącik dziecięcy, Basen dla dzieci Kącik dziecięcy tak
  • Bar Bar tak
  • Hotelowa restauracja Hotelowa restauracja tak
  • Siatkówka Siatkówka tak

Opinie o hotelu

Dobry (Na podstawie 30 opinii)

Informacje dotyczące weryfikacji opinii

Ocena 3,2 / 5

Zakwaterowanie 3,2 / 5

Wyżywienie 3,1 / 5

Okolica 3,2 / 5

Cena 3,3 / 5

134. najwyższa ocena z 570 hoteli w Kemer

Liudmyla K.

Ocena 5,0 / 5

Zweryfikowana opinia (Invia.cz) Data pobytu 30.8. - 2.9.2025 Oceniono: Wrzesień 2025

Melissa Residence Boutique Hotel & SPA Ocena: 4/5 Turcja, Kemer

Jestem zadowolony, morze jest ciepłe,

Jestem zadowolony, morze jest ciepłe,

Zakwaterowanie 5,0 / 5

Wyżywienie 5,0 / 5

Okolica 5,0 / 5

Cena 5,0 / 5

Zakwaterowanie
Wszystko było czyste, ale pokój był mały

Wyżywienie
Wszystko było pyszne.

Obsługa w hotelu
OK

Ta recenzja została automatycznie przetłumaczona za pomocą Google Translate

Czy ta recenzja była pomocna? (0) (0)

Marie S.

Ocena 2,2 / 5

Zweryfikowana opinia (Invia.cz) Data pobytu 18.8. - 25.8.2025 Oceniono: Sierpień 2025

Melissa Residence Boutique Hotel & SPA Ocena: 4/5 Turcja, Kemer

Nie poleciłbym hotelu nikomu. Chyba tylko bardzo niewymagającemu podróżnikowi, który za wszystko będzie wdzięczny. Myślę, że przed rozpoczęciem wakacji w tym hotelu każdy powinien przeczytać tę recenzję, żeby nie był rozczarowany tak jak my. I jak wszyscy inni Czesi, którzy tu byli. Stosunek ceny do jakości jest chyba w porządku. Nie można oczekiwać cudów od wakacji za 11 tysięcy od osoby za tydzień z biletem lotniczym. Więc przyjąłem to wszystko z dystansem. Choć moje rozczarowania rzeczywiście były częste. Delegatka Marta z biura podróży *** jest bardzo sympatyczna.

Nie poleciłbym hotelu nikomu. Chyba tylko bardzo niewymagającemu podróżnikowi, który za wszystko będzie wdzięczny. Myślę, że przed rozpoczęciem wakacji w tym hotelu każdy powinien przeczytać tę recenzję, żeby nie był rozczarowany tak jak my. I jak wszyscy inni Czesi, którzy tu byli. Stosunek ceny do jakości jest chyba w porządku. Nie można oczekiwać cudów od wakacji za 11 tysięcy od osoby za tydzień z biletem lotniczym. Więc przyjąłem to wszystko z dystansem. Choć moje rozczarowania rzeczywiście były częste. Delegatka Marta z biura podróży *** jest bardzo sympatyczna.

Zakwaterowanie 1,8 / 5

Wyżywienie 2,0 / 5

Okolica 2,5 / 5

Cena 2,5 / 5

Zakwaterowanie
Sam pokój był czysty, bez kurzu, a łóżka czyste. Jednak łazienka, choć dobrze posprzątana, była bardzo zniszczona. Silny zapach śmieci i odchodów. Nie było możliwości wywietrzenia tego zapachu, więc musieliśmy trzymać drzwi do korytarza hotelowego prawie cały czas otwarte. Kran praktycznie nadawał się do wymiany (patrz zdjęcie). Uchwyt suszarki do włosów był przymocowany pianką montażową, która również się łuszczyła. Woleliśmy nie korzystać z zepsutych drzwi prysznica, które nie chciały się przesuwać – w przeciwnym razie spadłyby na moje dziecko. Nawet nic nie zgłosiliśmy. Około piątego dnia pobytu personel wszedł do naszego pokoju bez ostrzeżenia, mimo że leżeliśmy w łóżku i odpoczywaliśmy półnago. Poszli naprawić drzwi. Następnego ranka z sufitu nad prysznicem zaczęła cieknąć woda. Sufit (patrz zdjęcie) dawał znaki, że to nie pierwszy raz – wyglądał, jakby miał zaraz spaść. Po zgłoszeniu tego w recepcji nawet nie przeprosili, tylko wprost zapewnili mnie, że to naprawią. Ich sposób rozwiązywania problemów jest dziwny dla nas, Czechów — przynajmniej przepraszaliśmy gości, oferowaliśmy jakąś drobną rekompensatę, cokolwiek. Oni po prostu rzucali jedno zdanie i szli dalej. Nie jestem konfliktowy i kłótliwy, więc wyszedłem z myślą, że może to naprawią. Sufit już nie przeciekał, ale nieestetyczna dziura wisiała nad naszymi głowami. Jakość łóżka jest wątpliwa — każdy, kto lubi bardzo, bardzo twarde łóżka, będzie zadowolony. To było dla mnie za dużo i po tygodniu byłem kompletnie rozbity, a plecy bolały. Klimatyzacja działała dobrze. Wi-Fi jest mocne i stabilne, ale za opłatą — około 50 CZK za dobę. Nie jest wliczona w cenę noclegu.

Wyżywienie
W restauracji zawsze był duży wybór serów, sałatek i warzyw — było bardzo smacznie. Mięso było gorszej jakości, ryby ościste i słabej jakości. Jedynym dobrym mięsem przez cały tydzień był grillowany gyros. Często jedliśmy gotowane szkielety kurczaka z dodatkiem warzywnym. Mięso mielone było kiepskiej jakości, kotlety z kurczaka pochodziły z gotowego kurczaka. Zupy były dobre. Po tygodniu jedzenia oboje dorośli doświadczyliśmy poważnych problemów trawiennych, ale dziecko, które przez cały czas mogło jeść tylko kilka dań z makaronem, ziemniaki, warzywa i melona, ich nie ma. Jeśli chodzi o napoje — na śniadanie jest kawa z automatu o bardzo słabej jakości. Wszystkie napoje, nawet gorące, są spożywane z kubków jednorazowych. Beczka wody jest dostępna bezpłatnie. Słodkie napoje również z automatu — ale nie nadawały się do picia, ponieważ były zbyt słodkie. Za to piwo było bardzo dobre — zimne i dobre.

Obsługa w hotelu
Basen jest czysty, zjeżdżalnia również – nie ma na co narzekać. Niestety, basen znajduje się bardzo blisko restauracji, więc do jedzenia można dostać się tylko przez bardzo mokrą powierzchnię, gdzie jest rozpylana woda, i trzeba zachować szczególną ostrożność. Jest tam bardzo ślisko i ludzie ciągle się przewracali. Korzystaliśmy również ze spa i masaży – jest tam bardzo przyjemnie i byliśmy zadowoleni. Duże różnice w podejściu personelu. Kelnerzy i kucharze byli bardzo mili, pomocni i przyjaźni. Pracownica spa, Lin, była bardzo miła i przyjazna. Męska obsługa w recepcji również. Jednak recepcjonistka, pomimo naszego uprzejmego i miłego zachowania, wydawała się bardzo arogancka i niemiła. Jej wrażenie, jako pierwszej osoby, z którą się spotyka, jest po prostu okropne. Jakby wszyscy jej przeszkadzali i w ogóle nie lubiła swojej pracy. Ich nienasycona żądza napiwków w postaci „skrzynek na napiwki” na każdym rogu wydawała się bardzo nieprofesjonalna i wręcz komiczna. Problemem była znajomość angielskiego przez personel restauracji.

Plaża
Plaża Panorama była czysta, z bezpłatnymi leżakami. Jedzenie i napoje są dodatkowo płatne i nie są wliczone w cenę all inclusive. Przy wejściu widnieje duży znak informujący o zakazie wnoszenia własnych rzeczy. Jest prysznic z zimną, słodką wodą. Przez cały dzień gra bardzo głośna muzyka. Plaża jest zarezerwowana dla kilku innych hoteli. Odmówili mi podania hasła do Wi-Fi, nawet za opłatą nie było to możliwe. Jest silny sygnał „Panorama Beach”, ale personel powiedział, że po prostu nie poda mi hasła. Aroganckie zachowanie personelu.

Ta recenzja została automatycznie przetłumaczona za pomocą Google Translate

Czy ta recenzja była pomocna? (1) (0)

Filtruj opinie

Liudmyla K.

Ocena 5,0 / 5

Zweryfikowana opinia (Invia.cz) Data pobytu 30.8. - 2.9.2025 Oceniono: Wrzesień 2025

Melissa Residence Boutique Hotel & SPA Ocena: 4/5 Turcja, Kemer

Jestem zadowolony, morze jest ciepłe,

Jestem zadowolony, morze jest ciepłe,

Zakwaterowanie 5,0 / 5

Wyżywienie 5,0 / 5

Okolica 5,0 / 5

Cena 5,0 / 5

Zakwaterowanie
Wszystko było czyste, ale pokój był mały

Wyżywienie
Wszystko było pyszne.

Obsługa w hotelu
OK

Ta recenzja została automatycznie przetłumaczona za pomocą Google Translate

Czy ta recenzja była pomocna? (0) (0)

Marie S.

Ocena 2,2 / 5

Zweryfikowana opinia (Invia.cz) Data pobytu 18.8. - 25.8.2025 Oceniono: Sierpień 2025

Melissa Residence Boutique Hotel & SPA Ocena: 4/5 Turcja, Kemer

Nie poleciłbym hotelu nikomu. Chyba tylko bardzo niewymagającemu podróżnikowi, który za wszystko będzie wdzięczny. Myślę, że przed rozpoczęciem wakacji w tym hotelu każdy powinien przeczytać tę recenzję, żeby nie był rozczarowany tak jak my. I jak wszyscy inni Czesi, którzy tu byli. Stosunek ceny do jakości jest chyba w porządku. Nie można oczekiwać cudów od wakacji za 11 tysięcy od osoby za tydzień z biletem lotniczym. Więc przyjąłem to wszystko z dystansem. Choć moje rozczarowania rzeczywiście były częste. Delegatka Marta z biura podróży *** jest bardzo sympatyczna.

Nie poleciłbym hotelu nikomu. Chyba tylko bardzo niewymagającemu podróżnikowi, który za wszystko będzie wdzięczny. Myślę, że przed rozpoczęciem wakacji w tym hotelu każdy powinien przeczytać tę recenzję, żeby nie był rozczarowany tak jak my. I jak wszyscy inni Czesi, którzy tu byli. Stosunek ceny do jakości jest chyba w porządku. Nie można oczekiwać cudów od wakacji za 11 tysięcy od osoby za tydzień z biletem lotniczym. Więc przyjąłem to wszystko z dystansem. Choć moje rozczarowania rzeczywiście były częste. Delegatka Marta z biura podróży *** jest bardzo sympatyczna.

Zakwaterowanie 1,8 / 5

Wyżywienie 2,0 / 5

Okolica 2,5 / 5

Cena 2,5 / 5

Zakwaterowanie
Sam pokój był czysty, bez kurzu, a łóżka czyste. Jednak łazienka, choć dobrze posprzątana, była bardzo zniszczona. Silny zapach śmieci i odchodów. Nie było możliwości wywietrzenia tego zapachu, więc musieliśmy trzymać drzwi do korytarza hotelowego prawie cały czas otwarte. Kran praktycznie nadawał się do wymiany (patrz zdjęcie). Uchwyt suszarki do włosów był przymocowany pianką montażową, która również się łuszczyła. Woleliśmy nie korzystać z zepsutych drzwi prysznica, które nie chciały się przesuwać – w przeciwnym razie spadłyby na moje dziecko. Nawet nic nie zgłosiliśmy. Około piątego dnia pobytu personel wszedł do naszego pokoju bez ostrzeżenia, mimo że leżeliśmy w łóżku i odpoczywaliśmy półnago. Poszli naprawić drzwi. Następnego ranka z sufitu nad prysznicem zaczęła cieknąć woda. Sufit (patrz zdjęcie) dawał znaki, że to nie pierwszy raz – wyglądał, jakby miał zaraz spaść. Po zgłoszeniu tego w recepcji nawet nie przeprosili, tylko wprost zapewnili mnie, że to naprawią. Ich sposób rozwiązywania problemów jest dziwny dla nas, Czechów — przynajmniej przepraszaliśmy gości, oferowaliśmy jakąś drobną rekompensatę, cokolwiek. Oni po prostu rzucali jedno zdanie i szli dalej. Nie jestem konfliktowy i kłótliwy, więc wyszedłem z myślą, że może to naprawią. Sufit już nie przeciekał, ale nieestetyczna dziura wisiała nad naszymi głowami. Jakość łóżka jest wątpliwa — każdy, kto lubi bardzo, bardzo twarde łóżka, będzie zadowolony. To było dla mnie za dużo i po tygodniu byłem kompletnie rozbity, a plecy bolały. Klimatyzacja działała dobrze. Wi-Fi jest mocne i stabilne, ale za opłatą — około 50 CZK za dobę. Nie jest wliczona w cenę noclegu.

Wyżywienie
W restauracji zawsze był duży wybór serów, sałatek i warzyw — było bardzo smacznie. Mięso było gorszej jakości, ryby ościste i słabej jakości. Jedynym dobrym mięsem przez cały tydzień był grillowany gyros. Często jedliśmy gotowane szkielety kurczaka z dodatkiem warzywnym. Mięso mielone było kiepskiej jakości, kotlety z kurczaka pochodziły z gotowego kurczaka. Zupy były dobre. Po tygodniu jedzenia oboje dorośli doświadczyliśmy poważnych problemów trawiennych, ale dziecko, które przez cały czas mogło jeść tylko kilka dań z makaronem, ziemniaki, warzywa i melona, ich nie ma. Jeśli chodzi o napoje — na śniadanie jest kawa z automatu o bardzo słabej jakości. Wszystkie napoje, nawet gorące, są spożywane z kubków jednorazowych. Beczka wody jest dostępna bezpłatnie. Słodkie napoje również z automatu — ale nie nadawały się do picia, ponieważ były zbyt słodkie. Za to piwo było bardzo dobre — zimne i dobre.

Obsługa w hotelu
Basen jest czysty, zjeżdżalnia również – nie ma na co narzekać. Niestety, basen znajduje się bardzo blisko restauracji, więc do jedzenia można dostać się tylko przez bardzo mokrą powierzchnię, gdzie jest rozpylana woda, i trzeba zachować szczególną ostrożność. Jest tam bardzo ślisko i ludzie ciągle się przewracali. Korzystaliśmy również ze spa i masaży – jest tam bardzo przyjemnie i byliśmy zadowoleni. Duże różnice w podejściu personelu. Kelnerzy i kucharze byli bardzo mili, pomocni i przyjaźni. Pracownica spa, Lin, była bardzo miła i przyjazna. Męska obsługa w recepcji również. Jednak recepcjonistka, pomimo naszego uprzejmego i miłego zachowania, wydawała się bardzo arogancka i niemiła. Jej wrażenie, jako pierwszej osoby, z którą się spotyka, jest po prostu okropne. Jakby wszyscy jej przeszkadzali i w ogóle nie lubiła swojej pracy. Ich nienasycona żądza napiwków w postaci „skrzynek na napiwki” na każdym rogu wydawała się bardzo nieprofesjonalna i wręcz komiczna. Problemem była znajomość angielskiego przez personel restauracji.

Plaża
Plaża Panorama była czysta, z bezpłatnymi leżakami. Jedzenie i napoje są dodatkowo płatne i nie są wliczone w cenę all inclusive. Przy wejściu widnieje duży znak informujący o zakazie wnoszenia własnych rzeczy. Jest prysznic z zimną, słodką wodą. Przez cały dzień gra bardzo głośna muzyka. Plaża jest zarezerwowana dla kilku innych hoteli. Odmówili mi podania hasła do Wi-Fi, nawet za opłatą nie było to możliwe. Jest silny sygnał „Panorama Beach”, ale personel powiedział, że po prostu nie poda mi hasła. Aroganckie zachowanie personelu.

Ta recenzja została automatycznie przetłumaczona za pomocą Google Translate

Czy ta recenzja była pomocna? (1) (0)

Kristýna M.

Ocena 2,4 / 5

Zweryfikowana opinia (Invia.cz) Data pobytu 3.8. - 9.8.2025 Oceniono: Sierpień 2025

Melissa Residence Boutique Hotel & SPA Ocena: 4/5 Turcja, Kemer

Spodziewałem się większego wyboru jedzenia

Spodziewałem się większego wyboru jedzenia

Zakwaterowanie 2,5 / 5

Wyżywienie 2,5 / 5

Okolica 2,5 / 5

Cena 2,0 / 5

Czy ta recenzja była pomocna? (3) (0)

Sławomir B.

Ocena 5,0 / 5

Zweryfikowana opinia (Travelplanet.pl) Data pobytu 29.6. - 5.7.2025 Oceniono: Lipiec 2025

Melissa Residence Boutique Hotel & SPA Ocena: 4/5 Turcja, Kemer

Wakacje udane na 100%

Wakacje udane na 100%

Zakwaterowanie 5,0 / 5

Wyżywienie 5,0 / 5

Okolica 5,0 / 5

Cena 5,0 / 5

Zakwaterowanie
Pokoje czyste codziennie sprzatane

Wyżywienie
Posiłki zróżnicowane każdy znajdzie coś dla siebie

Obsługa w hotelu
Nie korzystałem

Plaża
Kamienisto żwirowa czysta

Czy ta recenzja była pomocna? (0) (0)

Klient chciał pozostać anonimowy

Ocena 3,3 / 5

Zweryfikowana opinia (Invia.cz) Data pobytu 15.10. - 21.10.2024 Oceniono: Październik 2024

Melissa Residence Boutique Hotel & SPA Ocena: 4/5 Turcja, Kemer

Całkiem miłe wakacje

Całkiem miłe wakacje

Zakwaterowanie 3,3 / 5

Wyżywienie 2,0 / 5

Okolica 4,0 / 5

Cena 4,0 / 5

Zakwaterowanie
Czysty pokój, codzienne sprzątanie, zmiana ręczników, miła obsługa.

Wyżywienie
Jedzenie nie do końca nam odpowiadało, codziennie to samo, mały wybór. W zeszłym roku byliśmy w Alanyi i jedzenie było świetne, więc ponownie wybraliśmy Turcję. Wielkie rozczarowanie w tym roku.

Obsługa w hotelu
Personel jest przeznaczony głównie dla obywateli Rosji.

Plaża
Plaża piaszczysta z kamyczkami, lepiej nosić buty do wody. W przeciwnym razie pięknie czyste morze. To jest po prostu daleko od hotelu. Autobus kursuje tam w regularnych odstępach czasu. Spacer przez miasto zajmuje około 20 minut.

Ta recenzja została automatycznie przetłumaczona za pomocą Google Translate

Czy ta recenzja była pomocna? (0) (0)

Nie udało się znaleźć oferty Twoich marzeń?

Zadzwoń lub wyślij zapytanie, a my wyszukamy dla Ciebie wyjazd, który będziesz długo i mile wspominać!

Jesteśmy dostępni 7 dni/tyg. 8:00-23:00.

+48 71 771 76 83

Ładuję

Ładowanie położenia hotelu i opisu...

Pogoda

Aktualna pogoda

  • Temperatura powietrza 16 °C

  • Temperatura wody 19 °C

Najlepsze miesiące na wakacje w tym miejscu

  • Najlepszy
  • Dobry
  • Niski sezon
  1. Styczeń: Niski sezon
  2. Luty: Niski sezon
  3. Marzec: Niski sezon
  4. Kwiecień: Niski sezon
  5. Maj: Dobry
  6. Czerwiec: Najlepszy
  7. Lipiec: Najlepszy
  8. Sierpień: Najlepszy
  9. Wrzesień: Najlepszy
  10. Październik: Dobry
  11. Listopad: Niski sezon
  12. Grudzień: Niski sezon

Więcej hoteli, które mogą Cię zainteresować