Aktualne do Turcji

Hotel Grand Miramor

Ocena: 4/5

Turcja, Kemer, Kemer

Klienci nie ocenili jeszcze tego hotelu Hotel nie został oceniony

Wyświetl wszystkie recenzje

Niedaleko prywatnej plaży 5 barów, bar na plaży i cukiernia 2 baseny

Więcej o hotelu

od 1 891 za os.

Wybierz termin

Wybraliśmy dla was

Prognozowane ceny wycieczek w nadchodzących miesiącach

Wykres przedstawia prognozowane ceny wycieczek w nadchodzących miesiącach

Minimalna cena za osobę z możliwymi różnicami w czasie trwania podróży

Wybierz termin

Nieoficjalny opis hotelu

Położenie

Hotel Grand Miramor znajduje się w Turcji w mieście Kemer-Kiriş nad Zatoką Antalya. Lokalizacja w samym centrum natury stwarza idealną przestrzeń do relaksu, a bliskość prywatnej plaży (250 m) docenią wszyscy miłośnicy kąpieli w Morzu Śródziemnym. Kompleks znajduje się na skraju Parku Narodowego Olympos, a z jego okien rozpościera się piękny widok na góry Taurus. Najbliższe bary i restauracje oddalone są o ok. 400 m, a w pobliżu samego hotelu dostępny jest supermarket. Transfer z lotniska w Antalyi zajmuje mniej więcej jedną godzinę. Największe atrakcje w regionie to m.in.: Phaselis Koyu, Dinopark, Tahtalı Dagi. Z obsługą można porozumieć się w języku angielskim lub tureckim.

Wyposażenie

W tym hotelu dostępne są usługi całodobowej recepcji, w związku z czym goście mogą korzystać z indywidualnego/ekspresowego zameldowania i wymeldowania, zamykanych szafek, pomocy konsjerża, przechowalni bagażu oraz biura informacji turystycznej. Znajdują się tutaj także kantor, biblioteka, parking, zaplecze biznesowe z salą konferencyjną, pralnia, wypożyczalnia samochodów. Na odwiedzających czekają basen główny, basen z dwoma zjeżdżalniami oraz brodzik dla maluchów o maksymalnej głębokości 0,2 m. Przy akwenach parasole, leżaki i ręczniki kąpielowe. Darmowe Wi-Fi w pomieszczeniach ogólnodostępnych. Budynek posiada usprawnienia dla osób z niepełnosprawnością fizyczną. Na miejscu można płacić kartami Visa, MasterCard.

Zakwaterowanie

Odnowiony w 2022 roku, 4-gwiazdkowy hotel Gran Miramor oddaje do dyspozycji gości 346 pokoi rozlokowanych w trzech, 7-piętrowych budynkach z windami. Pokój Standard – dla dwóch osób z możliwością max. dwóch dostawek, metraż 20-24 m2. Na wyposażeniu znajdują się indywidualnie sterowana klimatyzacja, internet bezprzewodowy, telewizor z telewizją satelitarną, telefon, sejf, zestaw do parzenia kawy i herbaty, minibar (za opłatą), łazienka z prysznicem, WC i suszarką do włosów. Pokój ekonomiczny – to propozycja dla osób szukających noclegu w tym obiekcie w możliwie jak najniższej cenie. Takie pokoje mogą różnić się lokalizacją, standardem oraz wyposażeniem od pozostałych. Na życzenie bezpłatne łóżeczka dla dzieci w wieku 0-2 lat. Pobyt zwierząt w tym hotelu jest możliwy (mogą występować dodatkowe opłaty z tego tytułu).

Wyżywienie

Grand Miramor to obiekt Ultra All Inclusive. Śniadanie (7.30-10.00), późne śniadanie (10.00-10.30), obiad (12.30-14.00) i kolacja (19.00-21.00) serwowane w formie bufetu w restauracji głównej, która gotuje dania kuchni lokalnej i międzynarodowej (na życzenie dania wegetariańskie). Dodatkowo zapewniona jest późna kolacja (23:00-1:30) w wyznaczonym barze. Podawane są także przekąski, kawa, desery, lokalne i importowane napoje alkoholowe, lokalne napoje bezalkoholowe. Uwaga! Wymagane noszenie opasek all inclusive. W obiekcie znajduje się również restauracja à la carte oraz 6 barów. Na życzenie wysokie krzesełka dla dzieci do posiłków.

Usługi

W ramach pobytu bezpłatnie można korzystać z siłowni, tenisa stołowego, rzutek, bilarda, hotelowych basenów oraz zajęć aerobiku. W strefie spa na gości czekają basen kryty, rytuał hammam, łaźnia parowa, sauna i jacuzzi. Dla dzieci przygotowano pokój gier, mini klub, minidyskotekę. Rozrywki dorosłym dostarczy dyskoteka. W kompleksie realizowany jest międzynarodowy program animacyjny skierowany do osób w każdym wieku.

Usługi płatne

Za opłatą, w strefie spa dostępne są masaże, a także zabiegi pielęgnacyjno-kosmetyczne. Koszty związane z usługami ekstra, takimi jak pranie, prasowanie, opieka nad dziećmi, wypożyczenie samochodu każdy pokrywa we własnym zakresie wedle użycia.

Plaża

Hotel dysponuje prywatną plażą oddaloną o ok. 250 m. Na miejscu zapewnione są bezpłatne parasole, leżaki i ręczniki kąpielowe, a także beach bar objęty all inclusive (tylko napoje bezalkoholowe oraz przekąski). Ze względu na piaszczysto-kamieniste wybrzeże zalecamy noszenie obuwia ochronnego, zwłaszcza u dzieci. Łagodne wejście do wody. Inne plaże w okolicy: Camyuva (550 m), Merkez Bati (5 km), Ayisigi (5 km).

Prezentowane w informacji opisy, opinie oraz zdjęcia przedstawiają subiektywne odczucia ich autora i nie stanowią części oficjalnego opisu obiektu organizatora turystyki (przedsiębiorcy turystycznego). Pokoje oraz udogodnienia mogą się różnić od zawartych w informacji, za co Travelplanet.pl S.A. nie ponosi odpowiedzialności. Oficjalny opis dostarczony przez organizatora turystyki znajdziesz na stronie poświęconej wybranej przez Ciebie imprezie turystycznej, po wskazaniu interesującego Cię terminu wyjazdu.

Nieoficjalny opis hotelu

Informacje o hotelu

  • Odległość od plaży Plaża 250 m
  • Odległość od centrum miasta Centrum miasta 4 km
  • Odległość od lotniska Lotnisko 50 km
  • Klimatyzacja Klimatyzacja tak
  • Basen zewnętrzny Basen zewnętrzny tak
  • Basen wewnętrzny Basen wewnętrzny tak
  • Bezpłatne leżaki i parasole przy basenie Bezpłatne leżaki i parasole przy basenie tak
  • TV TV tak
  • Minibar, Bar Minibar tak
  • Kącik dziecięcy, Plac zabaw, Basen dla dzieci Kącik dziecięcy tak
  • Fitness Fitness tak
  • Programy animacyjne Programy animacyjne tak
  • Hotelowa restauracja Hotelowa restauracja tak
  • Kawiarnia Kawiarnia tak
  • Siatkówka Siatkówka tak
  • Wifi Wifi tak

Opinie o hotelu

Dobry (Na podstawie 22 opinii)

Informacje dotyczące weryfikacji opinii

Ocena 3,3 / 5

Zakwaterowanie 3,1 / 5

Wyżywienie 3,5 / 5

Okolica 3,5 / 5

Cena 3,3 / 5

132. najwyższa ocena z 570 hoteli w Kemer

Martin L.

Ocena 3,2 / 5

Zweryfikowana opinia (Invia.cz) Data pobytu 31.10. - 8.11.2025 Oceniono: Listopad 2025

Grand Miramor Ocena: 4/5 Turcja, Kemer

Ogólnie rzecz biorąc, hotel był przyzwoicie wyposażony, ale brakowało czystości. Usługi były dość ograniczone i czasami i tak nie mieliśmy czasu, żeby ze wszystkiego skorzystać. Personel był raczej niechętny, co mogło wynikać z bariery językowej (nie znali dobrze angielskiego, mówili głównie po rosyjsku).

Ogólnie rzecz biorąc, hotel był przyzwoicie wyposażony, ale brakowało czystości. Usługi były dość ograniczone i czasami i tak nie mieliśmy czasu, żeby ze wszystkiego skorzystać. Personel był raczej niechętny, co mogło wynikać z bariery językowej (nie znali dobrze angielskiego, mówili głównie po rosyjsku).

Zakwaterowanie 2,5 / 5

Wyżywienie 3,0 / 5

Okolica 4,0 / 5

Cena 3,0 / 5

Zakwaterowanie
Czystość pozostawiała wiele do życzenia. Ręczniki i pościel były poplamione. Podłogi były raczej wytarte, żeby nie było widać. Ale zdecydowanie spotkałem się z gorszymi sytuacjami.

Wyżywienie
Wybór jedzenia w pierwszej połowie tygodnia był świetny i zróżnicowany. Co więcej, wraz ze spadkiem liczby gości (byliśmy w pierwszym tygodniu listopada, a hotel miał być zamknięty w następnym tygodniu), zmniejszyła się również oferta barów, co jest chyba zrozumiałe w tej sytuacji. Napoje były rozczarowujące, podawane albo w plastikowych szklankach, albo w samych kubkach. Szklanki były dostępne tylko w jednym miejscu. Wybór alkoholi był również ograniczony (nawet te, które mieli do wyboru, ostatecznie nie były dostępne), a do tego w każdym barze były inne napoje.

Obsługa w hotelu
SPA i fitness otwierały się o 8:00 i kończyły o 18:00, więc jeśli chcieliśmy być na słońcu i zjeść śniadanie, nie mogliśmy z nich w ogóle skorzystać (nie udało nam się tego zrobić ani razu). Inne usługi (animacje) również były bardzo ograniczone w przedostatnim tygodniu sezonu – w zasadzie tylko poranna joga i jedna dyskoteka, na której grano pół rosyjskie piosenki.

Plaża
Plaża jest dość kamienista. Bardzo czysta. Ale po około kilometrze spaceru można dotrzeć do piasku. Morze jest czyste.

Ta recenzja została automatycznie przetłumaczona za pomocą Google Translate

Czy ta recenzja była pomocna? (0) (0)

Bożena K.

Ocena 2,2 / 5

Zweryfikowana opinia (Travelplanet.pl) Data pobytu 24.9. - 1.10.2025 Oceniono: Październik 2025

Grand Miramor Ocena: 4/5 Turcja, Kemer

Nie polecam tego hotelu

Nie polecam tego hotelu

Zakwaterowanie 1,5 / 5

Wyżywienie 1,5 / 5

Okolica 3,0 / 5

Cena 2,5 / 5

Zakwaterowanie
Pokój dostaliśmy z dwoma pojedynczymi łóżkami, łazienka śmierdziała grzybem ,wszędzie brudno, o sprzątanie trzeba było się prosić a jak już raczył ktoś przyjść to tylko wymienił ręczniki i wyrzucił śmieci

Wyżywienie
Jedzenie nie dobre, brak mięsa , brud na stołówce

Obsługa w hotelu
Słabe sprzątanie, obsługa w miarę uprzejma

Plaża
Plaża nie 250m tylko ok.900m od hotelu, kamienista ,leżaków jest dużo, bar na plaży all inclusive, wida w morzu czysta i przyjemnie ciepła

Czy ta recenzja była pomocna? (1) (0)

Filtruj opinie

Martin L.

Ocena 3,2 / 5

Zweryfikowana opinia (Invia.cz) Data pobytu 31.10. - 8.11.2025 Oceniono: Listopad 2025

Grand Miramor Ocena: 4/5 Turcja, Kemer

Ogólnie rzecz biorąc, hotel był przyzwoicie wyposażony, ale brakowało czystości. Usługi były dość ograniczone i czasami i tak nie mieliśmy czasu, żeby ze wszystkiego skorzystać. Personel był raczej niechętny, co mogło wynikać z bariery językowej (nie znali dobrze angielskiego, mówili głównie po rosyjsku).

Ogólnie rzecz biorąc, hotel był przyzwoicie wyposażony, ale brakowało czystości. Usługi były dość ograniczone i czasami i tak nie mieliśmy czasu, żeby ze wszystkiego skorzystać. Personel był raczej niechętny, co mogło wynikać z bariery językowej (nie znali dobrze angielskiego, mówili głównie po rosyjsku).

Zakwaterowanie 2,5 / 5

Wyżywienie 3,0 / 5

Okolica 4,0 / 5

Cena 3,0 / 5

Zakwaterowanie
Czystość pozostawiała wiele do życzenia. Ręczniki i pościel były poplamione. Podłogi były raczej wytarte, żeby nie było widać. Ale zdecydowanie spotkałem się z gorszymi sytuacjami.

Wyżywienie
Wybór jedzenia w pierwszej połowie tygodnia był świetny i zróżnicowany. Co więcej, wraz ze spadkiem liczby gości (byliśmy w pierwszym tygodniu listopada, a hotel miał być zamknięty w następnym tygodniu), zmniejszyła się również oferta barów, co jest chyba zrozumiałe w tej sytuacji. Napoje były rozczarowujące, podawane albo w plastikowych szklankach, albo w samych kubkach. Szklanki były dostępne tylko w jednym miejscu. Wybór alkoholi był również ograniczony (nawet te, które mieli do wyboru, ostatecznie nie były dostępne), a do tego w każdym barze były inne napoje.

Obsługa w hotelu
SPA i fitness otwierały się o 8:00 i kończyły o 18:00, więc jeśli chcieliśmy być na słońcu i zjeść śniadanie, nie mogliśmy z nich w ogóle skorzystać (nie udało nam się tego zrobić ani razu). Inne usługi (animacje) również były bardzo ograniczone w przedostatnim tygodniu sezonu – w zasadzie tylko poranna joga i jedna dyskoteka, na której grano pół rosyjskie piosenki.

Plaża
Plaża jest dość kamienista. Bardzo czysta. Ale po około kilometrze spaceru można dotrzeć do piasku. Morze jest czyste.

Ta recenzja została automatycznie przetłumaczona za pomocą Google Translate

Czy ta recenzja była pomocna? (0) (0)

Bożena K.

Ocena 2,2 / 5

Zweryfikowana opinia (Travelplanet.pl) Data pobytu 24.9. - 1.10.2025 Oceniono: Październik 2025

Grand Miramor Ocena: 4/5 Turcja, Kemer

Nie polecam tego hotelu

Nie polecam tego hotelu

Zakwaterowanie 1,5 / 5

Wyżywienie 1,5 / 5

Okolica 3,0 / 5

Cena 2,5 / 5

Zakwaterowanie
Pokój dostaliśmy z dwoma pojedynczymi łóżkami, łazienka śmierdziała grzybem ,wszędzie brudno, o sprzątanie trzeba było się prosić a jak już raczył ktoś przyjść to tylko wymienił ręczniki i wyrzucił śmieci

Wyżywienie
Jedzenie nie dobre, brak mięsa , brud na stołówce

Obsługa w hotelu
Słabe sprzątanie, obsługa w miarę uprzejma

Plaża
Plaża nie 250m tylko ok.900m od hotelu, kamienista ,leżaków jest dużo, bar na plaży all inclusive, wida w morzu czysta i przyjemnie ciepła

Czy ta recenzja była pomocna? (1) (0)

Jan N.

Ocena 3,7 / 5

Zweryfikowana opinia (Invia.cz) Data pobytu 23.8. - 31.8.2025 Oceniono: Wrzesień 2025

Grand Miramor Ocena: 4/5 Turcja, Kemer

Byliśmy niezwykle zadowoleni z naszych wakacji. Jedzenie i napoje były świetne, pogoda idealna, a w okolicy hotelu znajdowały się sklepy. Dla nas to było coś.

Byliśmy niezwykle zadowoleni z naszych wakacji. Jedzenie i napoje były świetne, pogoda idealna, a w okolicy hotelu znajdowały się sklepy. Dla nas to było coś.

Zakwaterowanie 3,5 / 5

Wyżywienie 4,0 / 5

Okolica 2,0 / 5

Cena 5,0 / 5

Zakwaterowanie
Pokój był czysty, choć mały, ale nie spodziewaliśmy się Hiltona. Spędza się tam czas tylko po to, żeby się przespać. Klimatyzacja jest oczywistością, a każdy pokój ma balkon.

Wyżywienie
Bardzo urozmaicone jedzenie, grill na świeżym powietrzu, bufety.

Plaża
Plaża jest w zasięgu krótkiego spaceru, woda jest super ciepła i czysta. Bar tuż przy plaży. Szkoda tylko, że ludzie to świnie i chociaż kosze na śmieci są wszędzie, to wyrzucają śmieci, a zwłaszcza niedopałki papierosów, na ziemię...

Ta recenzja została automatycznie przetłumaczona za pomocą Google Translate

Czy ta recenzja była pomocna? (2) (1)

Mirosław K.

Ocena 2,3 / 5

Zweryfikowana opinia (Travelplanet.pl) Data pobytu 13.8. - 20.8.2025 Oceniono: Sierpień 2025

Grand Miramor Ocena: 4/5 Turcja, Kemer

Nie polecam. Sprzątanie pokoi pozostawiało wiele do życzenia, pomijając, że odbywało się co drugi dzień. Po przyjeździe zgłosiłem brak papieru toaletowego i "już" po dwóch dniach go otrzymaliśmy.

Nie polecam. Sprzątanie pokoi pozostawiało wiele do życzenia, pomijając, że odbywało się co drugi dzień. Po przyjeździe zgłosiłem brak papieru toaletowego i "już" po dwóch dniach go otrzymaliśmy.

Zakwaterowanie 1,5 / 5

Wyżywienie 2,5 / 5

Okolica 2,5 / 5

Cena 2,5 / 5

Zakwaterowanie
Pokój/ budka przy hotelowym parkingu zawilgocona, nieprzyjemny zapach, sprzątanie pozostawiało wiele do życzenia. Pomimo, że pokój był mały, to oprócz trzech łóżek zalegała jeszcze bezużyteczna dostawka.

Wyżywienie
Duży wybór jedzenia, ale czystość talerzy pozostawiała czasami wiele do życzenia.

Obsługa w hotelu
Poza sprzątaniem pokoi, to w miarę akceptowalne.

Plaża
Plaża czysta, z hotelowymi leżakami.

Czy ta recenzja była pomocna? (1) (0)

Anna S.

Ocena 1,1 / 5

Zweryfikowana opinia (Travelplanet.pl) Data pobytu 4.8. - 12.8.2025 Oceniono: Sierpień 2025

Grand Miramor Ocena: 4/5 Turcja, Kemer

Mój pobyt w tym hotelu był niestety rozczarowujący. Po przyjeździe od razu zwróciłam uwagę na czystość obiektu, która pozostawiała wiele do życzenia.

Mój pobyt w tym hotelu był niestety rozczarowujący. Po przyjeździe od razu zwróciłam uwagę na czystość obiektu, która pozostawiała wiele do życzenia.

Zakwaterowanie 0,8 / 5

Wyżywienie 0,5 / 5

Okolica 2,0 / 5

Cena 1,0 / 5

Zakwaterowanie
O ile na pierwszy rzut oka w pokojach było czysto, to widok który zastaliśmy w łazience był daleki od standardów. Brudno, pleśń, grzyb na ścianach i mnóstwo kamienia. Łazienka była w bardzo złym stanie.

Wyżywienie
Jedzenie w hotelowej restauracji również nie spełniało naszych oczekiwań. Wiele potraw było niesmacznych, a różnorodność menu ograniczona. Te potrawy, które ewentualnie dało się zjeść szybko się rozchodziły. Jak ktoś przyszedł później na posiłek, to się już nie załapał. W porównaniu do innych hoteli, w których mieliśmy okazję przebywać, ten wypadał bardzo blado pod względem kulinarnym.

Obsługa w hotelu
Kolejnym słabym aspektem pobytu była obsługa, która poprostu była nie miła. Odnosiło się wrażenie, że pracują za karę. Jakość drinków uzależniona od humoru barmanów. Animacje głównie dla dorosłych. Zajęcia wydawały się mało interesujące i powtarzalne. Dla dzieci dwie zjeżdżalnie, otwarte tylko w określonym czasie. W basenach woda raczej nie jest odpowiednio czyszczona. Na duży plus oferta spa. Dostępna sauna oraz basen kryty.

Plaża
Plaża żwirowa oddalona od hotelu. Przejście na plażę drogą miejską zajmuje około 10 minut. Raczej nie było problemów z dostępnością leżaków. Na plaży dostępny bar hotelowy czynny do godziny 18.00. Serwowane są w nim napoje, drinki oraz przekąski. Lody dodatkowo płatne.

Czy ta recenzja była pomocna? (0) (0)

Nie udało się znaleźć oferty Twoich marzeń?

Zadzwoń lub wyślij zapytanie, a my wyszukamy dla Ciebie wyjazd, który będziesz długo i mile wspominać!

Jesteśmy dostępni 7 dni/tyg. 8:00-23:00.

+48 71 771 76 83

Ładuję

Ładowanie położenia hotelu i opisu...

Pogoda

Aktualna pogoda

  • Temperatura powietrza 16 °C

  • Temperatura wody 19 °C

Najlepsze miesiące na wakacje w tym miejscu

  • Najlepszy
  • Dobry
  • Niski sezon
  1. Styczeń: Niski sezon
  2. Luty: Niski sezon
  3. Marzec: Niski sezon
  4. Kwiecień: Niski sezon
  5. Maj: Dobry
  6. Czerwiec: Najlepszy
  7. Lipiec: Najlepszy
  8. Sierpień: Najlepszy
  9. Wrzesień: Najlepszy
  10. Październik: Dobry
  11. Listopad: Niski sezon
  12. Grudzień: Niski sezon

Więcej hoteli, które mogą Cię zainteresować