Aktualne do Turcji

Hotel Dg Hotels Rose Resort

Ocena: 4/5

Turcja, Kemer, Kemer

Klienci nie ocenili jeszcze tego hotelu Hotel nie został oceniony

Wyświetl wszystkie recenzje

Blisko plaży Hotel dla dorosłych W spokojniejszym miejscu Sauna, fitness

Więcej o hotelu

od 1 680 za os.

Wybierz termin

Wybraliśmy dla was

Prognozowane ceny wycieczek w nadchodzących miesiącach

Wykres przedstawia prognozowane ceny wycieczek w nadchodzących miesiącach

Minimalna cena za osobę z możliwymi różnicami w czasie trwania podróży

Wybierz termin

Nieoficjalny opis hotelu

Położenie

Na Riwierze Tureckiej w mieście Kemer znajduje się hotel Rose Resort. Położenie w zielonym ogrodzie z roślinnością tropikalną zapewnia przyjemny cień w szczególnie gorące dni, a z tarasu można podziwiać piękny widok na okolicę. Centrum handlowe z licznymi sklepami i restauracjami oddalone jest o ok. 1 km, a bliskość przystanku autobusowego sprawia, że w wygodny sposób można przemieszać się po okolicy. Transfer z lotniska w Antalyi zajmuje mniej więcej jedną godzinę. Atrakcje w okolicy to m.in. Dinopark, ruiny starożytnego miasta Fazelis, park przy plaży Beldibi. Z obsługą można porozumieć się w języku angielskim, niemieckim lub tureckim.

Wyposażenie

W ramach pobytu goście mogą korzystać z usług całodobowej recepcji m.in. budzenia na życzenie, biura informacji turystycznej oraz przechowalni bagażu. Znajdują się tutaj także minimarket, sklep z biżuterią, sala konferencyjna, wypożyczalnia samochodów, fryzjer, pralnia, a także parking. Darmowe Wi-Fi w całym kompleksie. Na odwiedzających czeka jeden główny basen zewnętrzny, basen zewnętrzny dla dzieci oraz jeden basen kryty. Akweny odkryte z tarasem słonecznym, na którym dostępne są leżaki i parasole. Budynek posiada usprawnienia dla osób z niepełnosprawnością fizyczną. Na miejscu akceptuje się płatności kartą Visa, Maestro, MasterCard oraz American Express.

Zakwaterowanie

Odnowiony w 2011 roku, 4-gwiazdkowy hotel Rose Resort, oddaje do dyspozycji gości 130 pokoi 2-osobowych, rozlokowanych w jednym, 4-piętrowym budynku. Metraż każdego z nich to ok. 25 m2, możliwość jednej dostawki. Na wyposażeniu znajdują się klimatyzacja, sejf, telewizor, żelazko, ręczniki, zestaw do parzenia kawy i herbaty, pościel, minibar, szafa/garderoba, łazienka z wanną lub prysznicem, WC, suszarką do włosów i bezpłatnym zestawem kosmetyków. Dostępny balkon. Na życzenie dostępne bezpłatne łóżeczka dziecięce (0-2 lat). Zwierzęta domowe nie są akceptowane.

Wyżywienie

W ośrodku dostępne jest wyżywienie w formule all inclusive. Śniadanie (7.00-10.00), obiad (12.00-14.00) i kolacja (19.00-21.00) serwowane w formie bufetu w restauracji głównej, która gotuje dania kuchni śródziemnomorskiej i tureckiej (dostępne potrawy wegetariańskie). Dodatkowo podawane są kawa, herbata, nocna zupa, przekąski, tureckie placki gozleme, napoje bezalkoholowe i lokalne napoje alkoholowe. Goście mają również do dyspozycji usługi trzech barów (w tym jednego znajdującego się na plaży). Na życzenie wysokie krzesełka dla dzieci do posiłków.

Usługi

Hotelowi goście bezpłatnie mogą korzystać z basenów wraz ze znajdującymi się przy nich leżakami i parasolami, a także tenisa stołowego, aerobiku, gimnastyki w wodzie, centrum fitness, a także łaźni tureckiej i sauny. Dla dzieci przygotowano brodzik, miniklub, minidyskotekę, kino oraz plac zabaw. W kompleksie realizowany jest międzynarodowy program animacyjny skierowany do osób w każdym wieku.

Usługi płatne

Dodatkowo płatne są oferta dostępna w strefie spa (masaże, peelingi i zabiegi pielęgnacyjno-kosmetyczne), a także bilard i sporty wodne na plaży. Koszty związane z usługami ekstra (pranie, prasowanie) każdy pokrywa we własnym zakresie.

Plaża

Ok. 300 m od obiektu znajduje się prywatna, hotelowa plaża (przejście przez ulicę). Na miejscu odwiedzający mają zapewnione bezpłatne leżaki, parasole i materace, a także dostępny jest bar objęty all inclusive. Ze względu na piaszczysto-żwirowe wybrzeże zalecamy noszenie obuwia ochronnego, zwłaszcza u dzieci. Łagodne wejście do wody. Inne plaże w okolicy: Merkez Bati (1,2 km), Ayisig (2,3 km), Club Med Kemer (3,1 km).

Prezentowane w informacji opisy, opinie oraz zdjęcia przedstawiają subiektywne odczucia ich autora i nie stanowią części oficjalnego opisu obiektu organizatora turystyki (przedsiębiorcy turystycznego). Pokoje oraz udogodnienia mogą się różnić od zawartych w informacji, za co Travelplanet.pl S.A. nie ponosi odpowiedzialności. Oficjalny opis dostarczony przez organizatora turystyki znajdziesz na stronie poświęconej wybranej przez Ciebie imprezie turystycznej, po wskazaniu interesującego Cię terminu wyjazdu.

Nieoficjalny opis hotelu

Informacje o hotelu

  • Odległość od plaży Plaża 200 m
  • Odległość od centrum miasta Centrum miasta 1000 m
  • Odległość od lotniska Lotnisko 40 km
  • Klimatyzacja Klimatyzacja tak
  • Basen zewnętrzny Basen zewnętrzny tak
  • Basen wewnętrzny Basen wewnętrzny tak
  • Bezpłatne leżaki i parasole przy basenie, Bezpłatne leżaki i parasole na plaży Bezpłatne leżaki i parasole przy basenie tak
  • TV TV tak
  • Minibar, Bar Minibar tak
  • Kącik dziecięcy, Plac zabaw, Basen dla dzieci Kącik dziecięcy tak
  • Surfing Surfing tak
  • Centrum nurkowania Centrum nurkowania tak
  • Hotel przy ulicy Hotel przy ulicy tak
  • Spokojna okolica Spokojna okolica tak
  • Fitness Fitness tak
  • Programy animacyjne Programy animacyjne tak
  • Zwierzęta dozwolone Zwierzęta dozwolone tak
  • Hotelowa restauracja Hotelowa restauracja tak
  • Kawiarnia Kawiarnia tak
  • Recepcja 24h Recepcja 24h tak

Opinie o hotelu

Bardzo Dobry (Na podstawie 88 opinii)

Informacje dotyczące weryfikacji opinii

Ocena 4,1 / 5

Zakwaterowanie 3,9 / 5

Wyżywienie 4,1 / 5

Okolica 4,2 / 5

Cena 4,2 / 5

71. najwyższa ocena z 570 hoteli w Kemer

Jiřina B.

Ocena 4,5 / 5

Zweryfikowana opinia (Invia.cz) Data pobytu 26.9. - 1.10.2025 Oceniono: Październik 2025

Dg Hotels Rose Resort Ocena: 4/5 Turcja, Kemer

Zadowolenie z wakacji

Zadowolenie z wakacji

Zakwaterowanie 4,3 / 5

Wyżywienie 5,0 / 5

Okolica 3,5 / 5

Cena 5,0 / 5

Zakwaterowanie
Pokoje są starsze, ale czyste

Wyżywienie
Jedzenie jest naprawdę doskonałe.

Obsługa w hotelu
Hotel ogólnie bardzo dobre wrażenie

Plaża
Plaża jest dobra, tylko leżaki są zużyte, ale funkcjonalne

Ta recenzja została automatycznie przetłumaczona za pomocą Google Translate

Czy ta recenzja była pomocna? (0) (0)

Aleksander P.

Ocena 4,1 / 5

Zweryfikowana opinia (Travelplanet.pl) Data pobytu 31.8. - 6.9.2025 Oceniono: Wrzesień 2025

Dg Hotels Rose Resort Ocena: 4/5 Turcja, Kemer

Hotel zrobił na mnie bardzo dobre wrażenie, przede wszystkim pod względem jedzenia. Różnorodność posiłków była ogromna – od głównej sali, przez grill/fast food, włoską restaurację, francuski punkt z lodami, aż po bar, co łącznie daje pięć różnych opcji gastronomicznych. Kolacje i dania główne były naprawdę rewelacyjne, z dużą ilością mięsa i tematycznymi dniami, które urozmaicały pobyt. Niestety śniadania wypadały dużo słabiej – kiepska jakość wędlin i serów, ograniczony wybór, przez co ciężko było się nimi zachwycić.

Na plus na pewno czysta i prywatna plaża z serwisem napojów, piękny widok z hotelu i dogodna odległość do plaży. Obsługa była bardzo miła, choć czasem brakowało znajomości angielskiego, ale zawsze można się było dogadać.

Na minus – tzw. siłownia okazała się małą salą fitness ze zniszczonym sprzętem i praktycznie nie nadawała się do treningu. Problemem była też karta do pokoju, która często się rozmagnesowywała, co bywało irytujące. Widać też, że hotel mógłby przejść lekkie odświeżenie.

Ogólnie jednak, biorąc pod uwagę cenę i całościowe doświadczenie, oceniam hotel na 7,5/10. Minusy to śniadania, słaba sala fitness i problematyczne karty do pokoju, ale reszta – zwłaszcza jedzenie, plaża i obsługa – była naprawdę na wysokim poziomie.

Hotel zrobił na mnie bardzo dobre wrażenie, przede wszystkim pod względem jedzenia. Różnorodność posiłków była ogromna – od głównej sali, przez grill/fast food, włoską restaurację, francuski punkt z lodami, aż po bar, co łącznie daje pięć różnych opcji gastronomicznych. Kolacje i dania główne były naprawdę rewelacyjne, z dużą ilością mięsa i tematycznymi dniami, które urozmaicały pobyt. Niestety śniadania wypadały dużo słabiej – kiepska jakość wędlin i serów, ograniczony wybór, przez co ciężko było się nimi zachwycić.

Na plus na pewno czysta i prywatna plaża z serwisem napojów, piękny widok z hotelu i dogodna odległość do plaży. Obsługa była bardzo miła, choć czasem brakowało znajomości angielskiego, ale zawsze można się było dogadać.

Na minus – tzw. siłownia okazała się małą salą fitness ze zniszczonym sprzętem i praktycznie nie nadawała się do treningu. Problemem była też karta do pokoju, która często się rozmagnesowywała, co bywało irytujące. Widać też, że hotel mógłby przejść lekkie odświeżenie.

Ogólnie jednak, biorąc pod uwagę cenę i całościowe doświadczenie, oceniam hotel na 7,5/10. Minusy to śniadania, słaba sala fitness i problematyczne karty do pokoju, ale reszta – zwłaszcza jedzenie, plaża i obsługa – była naprawdę na wysokim poziomie.

Zakwaterowanie 3,3 / 5

Wyżywienie 4,0 / 5

Okolica 4,0 / 5

Cena 5,0 / 5

Zakwaterowanie
Pokój / nocleg:

Sam pokój sprawiał wrażenie, że najlepsze lata ma już za sobą – wystrój raczej z 2012 roku, w łazience miejscami pojawiał się ciemny nalot (wyglądał jak grzyb). Łóżko było całkiem wygodne, w pokoju znajdowała się lodówka, ale generalnie standard nie był wysoki. Pokój na parterze przy ulicy – w naszym przypadku najtańsza opcja ekonomiczna – więc można to uznać za w miarę akceptowalne.

Ogólne wrażenie: pokój po prostu był, spełniał swoje podstawowe funkcje. Nie był to standard premium, ale dało się komfortowo przespać, umyć i spędzić czas, jeśli nie miało się wygórowanych oczekiwań. Uczciwie oceniam go na 5,5/10.

Jeśli ktoś szuka fotogenicznego pokoju i planuje spędzać w nim dużo czasu – opcja ekonomiczna raczej się nie sprawdzi. Ale jeśli potrzebujesz tylko miejsca do spania i odświeżenia się, to w tej cenie jest w porządku

Wyżywienie
Wyżywienie:

Pod względem jedzenia hotel naprawdę robi świetne wrażenie. W ciągu dnia były aż cztery główne momenty posiłkowe – śniadanie, późne śniadanie, lunch i kolacja. Dodatkowo praktycznie przez cały dzień działał grill na zewnątrz (ok. 10–22), punkt włoski z pizzą oraz francuski kącik (10–17) z lodami, ciastkami i kawą.

Posiłki były różnorodne, pojawiały się dni tematyczne (np. fish day z rybami, rakami, sushi i owocami morza, czy też kebab day). Pieczywo było naprawdę świetne. Bardzo duży wybór owoców – arbuz, melon, jabłka, pomarańcze, czasem winogrona.

Na minus zdecydowanie śniadania – ubogi wybór serów, fatalnej jakości wędliny i generalnie brak mocnych pozycji, które by je ratowały. Kolejną słabością były desery – tureckie słodkości w mojej ocenie były fatalne, ale to raczej kwestia lokalnej tradycji, a nie jakości w samym hotelu (w mieście smakują identycznie).

Ogólnie jedzenie oceniam wysoko – 8,5/10. Duża różnorodność, świetne tematyczne kolacje i świeże produkty, minus głównie za śniadania i lokalne desery

Obsługa w hotelu
Usługi i obsługa hotelowa:

Pod względem obsługi hotel naprawdę wyróżniał się na plus. Sprzątanie pokoju było w porządku, recepcja działała sprawnie, a menadżer praktycznie cały czas był obecny na terenie hotelu – od rana do wieczora pytał gości, czy wszystko jest w porządku i kontrolował pracowników. To świadczyło o dużym profesjonalizmie i faktycznym zaangażowaniu w jakość usług.

Kelnerzy szybko sprzątali ze stołów, barmani byli responsywni, a cała obsługa sprawiała wrażenie sympatycznej i naprawdę starającej się. Można było odnieść wrażenie, że zespół pracuje pod dobrym nadzorem i faktycznie dba o gości.

Na drobny minus – ograniczona znajomość angielskiego, ale mimo to dało się bez problemu porozumieć. Z dodatkowych usług (np. tureckie masaże) nie korzystałem, ale wyglądały bardzo profesjonalnie.

Ogólnie usługi i obsługę oceniam na 7,5/10 – naprawdę solidny poziom, bez większych zastrzeżeń

Plaża
Plaża:

Plaża znajdowała się w odległości około 5 minut spacerem od hotelu. Dużo dostępnych miejsc leżakowych – choć same leżaki miały już swoje lata i przydałaby się ich wymiana na nowsze. Ogólnie jednak wszystko było w porządku. Plaża była czysta, z dostępem do pryszniców i łazienek, które były utrzymane w dobrym stanie.

Na miejscu dostępny był dystrybutor z wodą, napojami gazowanymi i kawa – szkoda, że zabrakło przekąsek lub bardziej rozbudowanego punktu gastronomicznego, bo to podniosłoby komfort plażowania.

Sama plaża prywatna, wydzielona, z dużą ilością przestrzeni. Pogoda dopisała, co tylko podkreśliło pozytywne wrażenia. Ogólna ocena plaży to 7,5/10

Czy ta recenzja była pomocna? (2) (1)

Filtruj opinie

Jiřina B.

Ocena 4,5 / 5

Zweryfikowana opinia (Invia.cz) Data pobytu 26.9. - 1.10.2025 Oceniono: Październik 2025

Dg Hotels Rose Resort Ocena: 4/5 Turcja, Kemer

Zadowolenie z wakacji

Zadowolenie z wakacji

Zakwaterowanie 4,3 / 5

Wyżywienie 5,0 / 5

Okolica 3,5 / 5

Cena 5,0 / 5

Zakwaterowanie
Pokoje są starsze, ale czyste

Wyżywienie
Jedzenie jest naprawdę doskonałe.

Obsługa w hotelu
Hotel ogólnie bardzo dobre wrażenie

Plaża
Plaża jest dobra, tylko leżaki są zużyte, ale funkcjonalne

Ta recenzja została automatycznie przetłumaczona za pomocą Google Translate

Czy ta recenzja była pomocna? (0) (0)

Aleksander P.

Ocena 4,1 / 5

Zweryfikowana opinia (Travelplanet.pl) Data pobytu 31.8. - 6.9.2025 Oceniono: Wrzesień 2025

Dg Hotels Rose Resort Ocena: 4/5 Turcja, Kemer

Hotel zrobił na mnie bardzo dobre wrażenie, przede wszystkim pod względem jedzenia. Różnorodność posiłków była ogromna – od głównej sali, przez grill/fast food, włoską restaurację, francuski punkt z lodami, aż po bar, co łącznie daje pięć różnych opcji gastronomicznych. Kolacje i dania główne były naprawdę rewelacyjne, z dużą ilością mięsa i tematycznymi dniami, które urozmaicały pobyt. Niestety śniadania wypadały dużo słabiej – kiepska jakość wędlin i serów, ograniczony wybór, przez co ciężko było się nimi zachwycić.

Na plus na pewno czysta i prywatna plaża z serwisem napojów, piękny widok z hotelu i dogodna odległość do plaży. Obsługa była bardzo miła, choć czasem brakowało znajomości angielskiego, ale zawsze można się było dogadać.

Na minus – tzw. siłownia okazała się małą salą fitness ze zniszczonym sprzętem i praktycznie nie nadawała się do treningu. Problemem była też karta do pokoju, która często się rozmagnesowywała, co bywało irytujące. Widać też, że hotel mógłby przejść lekkie odświeżenie.

Ogólnie jednak, biorąc pod uwagę cenę i całościowe doświadczenie, oceniam hotel na 7,5/10. Minusy to śniadania, słaba sala fitness i problematyczne karty do pokoju, ale reszta – zwłaszcza jedzenie, plaża i obsługa – była naprawdę na wysokim poziomie.

Hotel zrobił na mnie bardzo dobre wrażenie, przede wszystkim pod względem jedzenia. Różnorodność posiłków była ogromna – od głównej sali, przez grill/fast food, włoską restaurację, francuski punkt z lodami, aż po bar, co łącznie daje pięć różnych opcji gastronomicznych. Kolacje i dania główne były naprawdę rewelacyjne, z dużą ilością mięsa i tematycznymi dniami, które urozmaicały pobyt. Niestety śniadania wypadały dużo słabiej – kiepska jakość wędlin i serów, ograniczony wybór, przez co ciężko było się nimi zachwycić.

Na plus na pewno czysta i prywatna plaża z serwisem napojów, piękny widok z hotelu i dogodna odległość do plaży. Obsługa była bardzo miła, choć czasem brakowało znajomości angielskiego, ale zawsze można się było dogadać.

Na minus – tzw. siłownia okazała się małą salą fitness ze zniszczonym sprzętem i praktycznie nie nadawała się do treningu. Problemem była też karta do pokoju, która często się rozmagnesowywała, co bywało irytujące. Widać też, że hotel mógłby przejść lekkie odświeżenie.

Ogólnie jednak, biorąc pod uwagę cenę i całościowe doświadczenie, oceniam hotel na 7,5/10. Minusy to śniadania, słaba sala fitness i problematyczne karty do pokoju, ale reszta – zwłaszcza jedzenie, plaża i obsługa – była naprawdę na wysokim poziomie.

Zakwaterowanie 3,3 / 5

Wyżywienie 4,0 / 5

Okolica 4,0 / 5

Cena 5,0 / 5

Zakwaterowanie
Pokój / nocleg:

Sam pokój sprawiał wrażenie, że najlepsze lata ma już za sobą – wystrój raczej z 2012 roku, w łazience miejscami pojawiał się ciemny nalot (wyglądał jak grzyb). Łóżko było całkiem wygodne, w pokoju znajdowała się lodówka, ale generalnie standard nie był wysoki. Pokój na parterze przy ulicy – w naszym przypadku najtańsza opcja ekonomiczna – więc można to uznać za w miarę akceptowalne.

Ogólne wrażenie: pokój po prostu był, spełniał swoje podstawowe funkcje. Nie był to standard premium, ale dało się komfortowo przespać, umyć i spędzić czas, jeśli nie miało się wygórowanych oczekiwań. Uczciwie oceniam go na 5,5/10.

Jeśli ktoś szuka fotogenicznego pokoju i planuje spędzać w nim dużo czasu – opcja ekonomiczna raczej się nie sprawdzi. Ale jeśli potrzebujesz tylko miejsca do spania i odświeżenia się, to w tej cenie jest w porządku

Wyżywienie
Wyżywienie:

Pod względem jedzenia hotel naprawdę robi świetne wrażenie. W ciągu dnia były aż cztery główne momenty posiłkowe – śniadanie, późne śniadanie, lunch i kolacja. Dodatkowo praktycznie przez cały dzień działał grill na zewnątrz (ok. 10–22), punkt włoski z pizzą oraz francuski kącik (10–17) z lodami, ciastkami i kawą.

Posiłki były różnorodne, pojawiały się dni tematyczne (np. fish day z rybami, rakami, sushi i owocami morza, czy też kebab day). Pieczywo było naprawdę świetne. Bardzo duży wybór owoców – arbuz, melon, jabłka, pomarańcze, czasem winogrona.

Na minus zdecydowanie śniadania – ubogi wybór serów, fatalnej jakości wędliny i generalnie brak mocnych pozycji, które by je ratowały. Kolejną słabością były desery – tureckie słodkości w mojej ocenie były fatalne, ale to raczej kwestia lokalnej tradycji, a nie jakości w samym hotelu (w mieście smakują identycznie).

Ogólnie jedzenie oceniam wysoko – 8,5/10. Duża różnorodność, świetne tematyczne kolacje i świeże produkty, minus głównie za śniadania i lokalne desery

Obsługa w hotelu
Usługi i obsługa hotelowa:

Pod względem obsługi hotel naprawdę wyróżniał się na plus. Sprzątanie pokoju było w porządku, recepcja działała sprawnie, a menadżer praktycznie cały czas był obecny na terenie hotelu – od rana do wieczora pytał gości, czy wszystko jest w porządku i kontrolował pracowników. To świadczyło o dużym profesjonalizmie i faktycznym zaangażowaniu w jakość usług.

Kelnerzy szybko sprzątali ze stołów, barmani byli responsywni, a cała obsługa sprawiała wrażenie sympatycznej i naprawdę starającej się. Można było odnieść wrażenie, że zespół pracuje pod dobrym nadzorem i faktycznie dba o gości.

Na drobny minus – ograniczona znajomość angielskiego, ale mimo to dało się bez problemu porozumieć. Z dodatkowych usług (np. tureckie masaże) nie korzystałem, ale wyglądały bardzo profesjonalnie.

Ogólnie usługi i obsługę oceniam na 7,5/10 – naprawdę solidny poziom, bez większych zastrzeżeń

Plaża
Plaża:

Plaża znajdowała się w odległości około 5 minut spacerem od hotelu. Dużo dostępnych miejsc leżakowych – choć same leżaki miały już swoje lata i przydałaby się ich wymiana na nowsze. Ogólnie jednak wszystko było w porządku. Plaża była czysta, z dostępem do pryszniców i łazienek, które były utrzymane w dobrym stanie.

Na miejscu dostępny był dystrybutor z wodą, napojami gazowanymi i kawa – szkoda, że zabrakło przekąsek lub bardziej rozbudowanego punktu gastronomicznego, bo to podniosłoby komfort plażowania.

Sama plaża prywatna, wydzielona, z dużą ilością przestrzeni. Pogoda dopisała, co tylko podkreśliło pozytywne wrażenia. Ogólna ocena plaży to 7,5/10

Czy ta recenzja była pomocna? (2) (1)

Renata M.

Ocena 4,7 / 5

Zweryfikowana opinia (Travelplanet.pl) Data pobytu 3.5. - 10.5.2025 Oceniono: Sierpień 2025

Dg Hotels Rose Resort Ocena: 4/5 Turcja, Kemer

Ogólnie hotel bardzo fajny pomimo ,że ma już swoje lata i wystrój w pokojach nie jest najnowszy ale to nie jest najważniejsze ,pokoje ogólnie czyste i duże .Po przyjeżdzie nie zostaliśmy zakwaterowani w takim pokou za jaki zapłaciłam i oczekiwałam gdyż był to pokój w piwnicy gdzie cuchnęło stęchlizną a widok był na mur i krzaki .Po interwencji następnego dnia pokój został zmieniony i byłam już zadowolona

Ogólnie hotel bardzo fajny pomimo ,że ma już swoje lata i wystrój w pokojach nie jest najnowszy ale to nie jest najważniejsze ,pokoje ogólnie czyste i duże .Po przyjeżdzie nie zostaliśmy zakwaterowani w takim pokou za jaki zapłaciłam i oczekiwałam gdyż był to pokój w piwnicy gdzie cuchnęło stęchlizną a widok był na mur i krzaki .Po interwencji następnego dnia pokój został zmieniony i byłam już zadowolona

Zakwaterowanie 3,8 / 5

Wyżywienie 5,0 / 5

Okolica 5,0 / 5

Cena 5,0 / 5

Zakwaterowanie
Pokoje ok ale nie te w piwnicy bo one są pokojami promo a ja zapłaciłam za pokój standardowy

Wyżywienie
bardzo dobre i dużo nie dało się wszystkiego spróbować przez cały pobyt.Obsługa bardzo miła podziw i szacunek dla wszystkich kucharzy i kelnerów

Obsługa w hotelu
Wszystko było ok

Plaża
fajna ale szybko robi się głęboko i jest dużo kamieni w wodzie buty do wody koniecznie

Czy ta recenzja była pomocna? (1) (0)

Martina T.

Ocena 4,5 / 5

Zweryfikowana opinia (Invia.cz) Data pobytu 20.5. - 26.5.2025 Oceniono: Maj 2025

Dg Hotels Rose Resort Ocena: 4/5 Turcja, Kemer

Zadowolenie.

Zadowolenie.

Zakwaterowanie 5,0 / 5

Wyżywienie 4,0 / 5

Okolica 4,0 / 5

Cena 5,0 / 5

Zakwaterowanie
Codzienne sprzątanie, wymiana ręczników. W hotelu panuje cisza. Piękny ogród.

Wyżywienie
Bardziej skromny.

Obsługa w hotelu
Przy basenie jest sporo leżaków. WiFi za opłatą.

Ta recenzja została automatycznie przetłumaczona za pomocą Google Translate

Czy ta recenzja była pomocna? (1) (0)

Eliza K.

Ocena 2,5 / 5

Zweryfikowana opinia (Travelplanet.pl) Data pobytu 17.5. - 25.5.2025 Oceniono: Maj 2025

Dg Hotels Rose Resort Ocena: 4/5 Turcja, Kemer

Średnie

Hotel nie zasługuje na 4*

Średnie

Hotel nie zasługuje na 4*

Zakwaterowanie 1,3 / 5

Wyżywienie 5,0 / 5

Okolica 1,0 / 5

Cena 2,5 / 5

Zakwaterowanie
Otrzymaliśmy pokoj bez balkonu. Po zmianie pokoju dostaliśmy pokój poniżej standardów. Na poziomie -1. Stary pokój z grzybem w łazience. Balkon był ale całkowicie zabudowany

Wyżywienie
Jedzenie smaczne i różnorodne

Obsługa w hotelu
Pokój przez 7 dni nie był sprzątany. Wymieniali jedynie codziennie ręczniki i zabierali śmieci

Plaża
Plaża kamienista ze starymi leżakami

Czy ta recenzja była pomocna? (0) (0)

Nie udało się znaleźć oferty Twoich marzeń?

Zadzwoń lub wyślij zapytanie, a my wyszukamy dla Ciebie wyjazd, który będziesz długo i mile wspominać!

Jesteśmy dostępni 7 dni/tyg. 8:00-23:00.

+48 71 771 76 83

Ładuję

Ładowanie położenia hotelu i opisu...

Pogoda

Aktualna pogoda

  • Temperatura powietrza 16 °C

  • Temperatura wody 19 °C

Najlepsze miesiące na wakacje w tym miejscu

  • Najlepszy
  • Dobry
  • Niski sezon
  1. Styczeń: Niski sezon
  2. Luty: Niski sezon
  3. Marzec: Niski sezon
  4. Kwiecień: Niski sezon
  5. Maj: Dobry
  6. Czerwiec: Najlepszy
  7. Lipiec: Najlepszy
  8. Sierpień: Najlepszy
  9. Wrzesień: Najlepszy
  10. Październik: Dobry
  11. Listopad: Niski sezon
  12. Grudzień: Niski sezon

Więcej hoteli, które mogą Cię zainteresować