TURCJA – NOWE
  • Przed wylotem wymagany negatywny wynik testu RT-PCR (maks. 72h) lub antygenowego (maks. 48h)
  • Zwolnione z testu są osoby zaszczepione (pełna dawka co najmniej 14 dni przed przybyciem), ozdrowieńcy (pozytywny wynik testu od 28 dni do 6 miesięcy przed wylotem) oraz dzieci poniżej 6 r.ż.. Zaświadczenia należy pobrać z Internetowego Konta Pacjenta lub aplikacji mObywatel.
  • Wymagane wypełnienie elektronicznego formularza wjazdowego na stronie register.health.gov.tr w ciągu ostatnich 72 godzin przed wylotem oraz wygenerowanie kodu QR (1 uczestnik powyżej 6 r.ż. = 1 formularz i kod QR)
  • Wymagane wypełnienie deklaracji zdrowia (również dla dzieci) POBIERZ TUTAJ
  • Powrót do Polski
    • Obowiązuje 10-dniowa kwarantanna dla powracających do Polski transportem zorganizowanym. Z obowiązku zwalnia negatywny wynik testu PCR lub antygenowego wykonany do 48h przed powrotem lub maks. 48h po powrocie, zaświadczenie o pełnym szczepieniu (od którego upłynęło min. 14 dni) lub przebyciu izolacji/hospitalizacji spowodowanej COVID-19 nie później niż 6 miesięcy przed przekroczeniem granicy RP. Obowiązek nie dotyczy dzieci poniżej 12 r.ż. będących pod opieką zaszczepionych lub ozdrowieńców.
    • Obowiązek wypełnienia Karty Lokalizacji Podróżnego www.gov.pl/web/gov/wypelnij-klp
    • Warunki te mogą ulec zmianie. Przed podróżą sprawdź aktualne przepisy rządowe na stronie www.gov.pl

    od 789 za osobę

    Wybierz termin

    Wybraliśmy dla was

    Obserwuj spodziewany rozwój cen w nadchodzących miesiącach

    Wybierz termin

    Nieoficjalny opis hotelu

    Numer hotelu: 159 429

    POŁOŻENIE

    Położony w miejscowości Gumbet, ok. 3 km od centrum Bodrum. Oddalony od międzynarodowego lotniska o ok. 40 km, przystanek autobusowy w odległości ok. 100 m od hotelu.

    PLAŻA

    Bezpośrednio przy hotelu, piaszczysto-żwirowa, leżaki i parasole bezpłatnie.

    HOTEL

    KATEGORIA LOKALNA 4*
    Kompleks hotelowy składa się z 7 budynków położonych w ogrodzie tuż przy plaży. Polecany szczególnie dla par lub grup znajomych jako baza wypadowa do słynącego nocnym życiem Gumbet.
    Hotel odznaczony nagrodą Tripadvisor TRavelers Choice2021,  która przyznawana jest  obiektom,  które stale zdobywają świetne recenzje podróżnych i znajdują się wśród 10% najlepszych obiektów na stronie Tripadvisor.

    DO DYSPOZYCJI GOŚCI

    Recepcja, taras słoneczny, ogród, restauracja, bar, lobby, parking, pralnia: płatna, wypożyczalnia aut: płatna.

    INTERNET

    Internet Wi-Fi w ogólnodostępnych miejscach.

    SPORT, REKREACJA I ROZRYWKA

    Bezpłanie: basen, leżaki i parasole przy basenie
    Odpłatnie: rzutki, sporty wodne na plaży.

    DLA DZIECI

    brodzik.

    ZAKWATEROWANIE

    56 pokoi
    Pokoje typu Standard wyposażone w lażienkę z prysznicem, klimatyzację, telewizor, telefon, lodówka, sejf: płatny, balkon.

    WYŻYWIENIE

    All inclusive: śniadania, obiady i kolacje w formie bufetu, przekaski w ciągu dnia w wyznaczonych przez hotel godzinach. Wybrane napoje lokalne alkoholowe i bezalkoholowe podawane są w wyznaczonych godzinach.

    INFORMACJE DODATKOWE

    Tripadvisor choice 2021
    Gümbet, Gümbet Mah.Adnan Menderes Cad M,
    Kaşif Ertekin Sk. No:10, 48400 Bodrum / Mulahttps://www.costaluvihotel.com/

    CENA

    Cena zawiera: bilet lotniczy, bagaż podręczny (Turkish Airlines 8kg, Corendon Airlines 5kg), bagaż główny (Turkish Airlines 25kg, Corendon Airlines 20kg) / przy połączeniach z Rzeszowa bagaż rejestrowany dodatowo płatny ok. 350-400pln/szt, w cenie bagaż podręczny 8kg;  transfer lotnisko - hotel - lotnisko, zakwaterowanie w hotelu, wyżywienie wg oferty, opłaty lotniskowe, opiekę polskojęzycznego rezydenta, ubezpieczenie ERGO Reiseversicherung NNW, KL, bagaż, OC organizatora, składkę na Turystyczny Fundusz Gwarancyjny (TFG - uruchamiany w przypadku niewypłacalności touroperatora), Turystyczny Fundusz Pomocowy (TFP - uruchamiany w przypadku opóźnień w zwrotach przedpłat na skutek wystąpienia nieuniknionych i nadzwyczajnych okoliczności uniemożliwiających realizację imprezy turystycznej. Składka na TFP jest bezzwrotna nawet w przypadku rezygnacji Klienta z imprezy turystycznej), VAT.
    Od 26.11.2016r wszystkie oferty zawierają w cenie składkę na Turystyczny Fundusz Gwarancyjny (TFG), 
    oraz od 01.01.2021 analogiczą wyskość składki na Turystyczny Fundusz Pomocowy (TFP): 
    15PLN - za imprezy samolotowe czarterowe (za wyjątkiem krajów mających granicę lądową z Polską)
    13PLN - za imprezy nieczarterowe realizowane poza Europę
    10PLN - za imprezy oparte o loty rejsowe oraz autokarowe i dojazd własny na terenie Europy (za wyjątkiem krajów mających granicę lądową z Polską)
    Cena nie zawiera: dodatkowego ubezpieczenia: od kosztów rezygnacji, chorób przewlekłych( ok. 68 PLN/os/tydz.), a także dodatkowego ubezpieczenie KL w okresie pandemii (w tym COVID-19 - KL do 20 000 EUR) / cena ok. 47.12 PLN/ os/tydz.), wycieczek fakultatywnych.
    Uwaga!!! Przy połączeniach rejsowych cena uzależniona jest od dostępności miejsc w samolocie w danej taryfie cenowej. Linie lotnicze podają ceny aktualne na chwile zapytania. W związku z powyższym ze względu na wyczerpanie się danych taryf, do momentu podpisania umowy cena może ulegać zmianom. W przypadku bagażu, który przekracza obowiązujący bezpłatny limit (ilość sztuk lub wymiary) pobierane będą opłaty za nadbagaż. Przekroczenie dozwolonego limitu bagażu podręcznego podlegać będzie dodatkowej opłacie zgodnie z przepisami dotyczącymi nadbagażu w samolocie.

    WARUNKI WJAZDOWE

    Wjazd obywateli polskich do Turcji jest możliwy wyłącznie na podstawie ważnego paszportu
    Od 15.03.2021 wszyscy Podróżni niezależnie od narodowości, udający się do Turcji, zobowiązani są wypełnić, na 72 h przed wylotem, elektroniczny formularz zgłoszenia Podróżnego - Traveler Entry Form.
    Formularz dostępny jest na stronie https://register.health.gov.tr/. Po wypełnieniu formularza klient otrzyma dokument potwierdzający rejestrację wraz z unikatowym kodem HES. Dokument należy wydrukować lub zachować na urządzeniu mobilnym, w celu okazania go obsłudze linii lotniczej przed wylotem.
    Od 2 marca 2020 r. obywatele Rzeczpospolitej Polskiej podróżujący do Turcji turystycznie na okres do 90 dni są zwolnieni z obowiązku wizowego.
    Zgodnie z oświadczeniem QA-11 rzecznika Ministerstwa Spraw Zagranicznych Republiki Turcji z 20 lutego 2020 r. (http://www.mfa.gov.tr/sc_-11_-ulkemizin-bazi-avrupa-ulkelerine-vize-muafiyeti-saglamasi-hk-sc.en.mfa) z dniem 2 marca 2020 r. Turcja znosi obowiązek wizowy dla obywateli polskich przy pobytach turystycznych do 90 dni w okresie półrocznym (180 dni). 
    Reguła dotycząca ważności dokumentu podróży: paszport musi być ważny co najmniej 60 dni dłużej niż dozwolony okres pobytu bezwizowego. Oznacza to, że paszport powinien być ważny jeszcze przez minimum 150 dni licząc od dnia pierwszego wjazdu do Turcji.
    Posiadaczom paszportów tymczasowych oraz osobom udającym się do Turcji po 2 marca 2020 r. w celu innym niż turystyczny zaleca się wcześniejszy kontakt z Ambasadą Turcji w Warszawie.
    Uwaga przeczytaj koniecznie! 
    https://www.gov.pl/web/dyplomacja/turcja

    COVID-19

    Podejmując decyzję o wyjeździe należy liczyć się z możliwymi trudnościami w powrocie do kraju, ograniczeniami w ruchu lotniczym, obowiązkiem poddania się kwarantannie lub samoizolacji, a także przeprowadzenia dodatkowych badań lekarskich na zlecenie władz miejscowych.
    W związku z powyższym prosimy o bieżące śledzenie warunków wjazdowych do krajów odwiedzanych : https://www.gov.pl/web/dyplomacja/informacje-dla-podrozujacych , jak również obostrzeń na polskiej granicy przy powrocie z wakacji: https://www.strazgraniczna.pl/ .
    Podróżując w  czasie pandemi należy liczyć się z pewnymi obostrzeniami i ograniczeniami.
    Część infrastruktury hotelowej (restauracje, oferta rekreacyjno - sportowa),  animacje może być ograniczona, czy też niedostępna ze względu na obostrzenia sanitarne.Aktualne regulacje dotyczące cudzoziemców wjeżdżających do Turcji:
    Tureckie granice pozostają otwarte dla cudzoziemców. Funkcjonują międzynarodowe połączenia lotnicze z wybranymi krajami. Informacje o siatce połączeń lotniczych znajdują się na stronie Turkish Airlines: https://www.turkishairlines.com/ oraz PLL LOT https://www.lot.com/.
    Od 01.06.2021 pasażerowie przybywający do Turcji drogą powietrzną, lądową lub morską są zwolnieni z posiadania testów PCR, którzy
    - zostali zaszczepieni wymaganą dawką (tj. minęło 14 dni od podania ostatniej dawki szczepienia) i są w stanie to potwierdzić, przedstawiając odpowiednie świadectwo szczepienia w języku angielskim
    -są Ozdrowieńcami, którzy przeszli COVID-19 i minęło co najmniej 28 dni od pierwszego pozytywnego testu ale nie więcej niz 6 miesięcy od wejścia na pokład samolotu, pod warunkiem przedstawienia zaświadczenia lekarskiego wydanego przez właściwe organy w języku angielskim,
    -dzieci do lat 6.
    Pasażerowie podróżujący do Turcji, którzy nie zostali zaszczepieni przeciw Covid-19 i nie przeszli zakażenia Covid-19 i nie są w stanie przedłożyć oficjalnych dokumentów potwierdzających przejście zakażenia lub szczepienie, będą zobowiązani do przedstawienia negatywnego wyniku jednego z testów wykrywających zakażenie Covid-19:
    - PCR wykonanego nie wcześniej niż 72 godziny przed wjazdem do Turcji
    lub
    - antygenowego wykonanego nie wcześniej niż 48 godzin przed wjazdem do Turcji.
    Wszyscy pasażerowie obowiązkowo muszą wypełnić formularz dostępny na stronie Ministerstwa Zdrowia Republiki Turcja https://register.health.gov.tr/  Formularz należy wypełnić najwcześniej 72 godziny przed podróżą. Wypełniony formularz należy okazać w wersji papierowej lub elektronicznej zapisanej na urządzeniach mobilnych. Podróżny, który nie wypełni formularza lub poda nieprawdziwe dane, może spotkać się z sankcjami prawnymi i administracyjnymi. Powyższy wymóg nie dotyczy podróży tranzytowych przez Turcję.Komunikat Ministerstwa Spraw Wewnętrznych RT o ograniczeniach wprowadzonych przez władze Republiki Turcji w związku z pandemią COVID-19 obowiązujących od 02.03.2021 r. (w języku tureckim): https://www.icisleri.gov.tr/koronavirus-ile-mucadelede-kontrollu-normallesme-sureci 
    Informacje o procedurach ochronnych na pokładach THY oraz na lotniskach znajdują się na stronie THY: https://www.turkishairlines.com/en-pl/announcements/coronavirus-outbreak/
    Od dnia 15.03.2021 roku Pasażerowie podróżujący do Turcji zobowiązani są do wypełnienia Formularza Wjazdowego dla Podróżnych. Formularz znajduje się na stronie internetowej https://register.health.gov.tr. Formularz należy wypełnić na 72 godziny przed wylotem. Może on zostać wydrukowany lub przedstawiony obsłudze lotniska w formie elektronicznej (na smartfonie lub tablecie). Wypełnienie formularza nie zwalnia podróżnych z przedstawienie negatywnego testu PCR. 
    Konieczność wypełnienia formularza wjazdowego nie dotyczy pasażerów tranzytowych. 
    Zaleca się osobom przybywającym do Turcji wcześniejsze wykupienie ubezpieczenia medycznego obejmującego koszty leczenia COVID19. W przypadku jego braku, podróżny sam musi pokryć koszty leczenia w szpitalu w Turcji.
    Powrót do Polski z zagranicy:
    UWAGA! Ze względu na dynamiczną sytuację i częstotliwość zmian dotyczących procedur podróżowania, prosimy o zapoznanie się z komunikatem na temat aktualnych informacji i wymogów dotyczących kwarantanny na stronie STRAŻY GRANICZNEJ.Od 17 lipca każdy, kto przyleci do naszego kraju, musi wypełnić przez internet Kartę Lokalizacji Podróznego.  https://aplikacje.gov.pl/app/klp/#/home
     

    DOKUMENTY PODRÓŻY

    DOKUMENTY PODRÓŻY WYSYŁANE SĄ MAILEM NA 2 DNI PRZED WYLOTEM PO GODZINIE 12:00

    Prezentowane w informacji opisy, opinie oraz zdjęcia przedstawiają subiektywne odczucia ich autora i nie stanowią części oficjalnego opisu obiektu organizatora turystyki (przedsiębiorcy turystycznego). Pokoje oraz udogodnienia mogą się różnić od zawartych w informacji, za co Travelplanet.pl S.A. nie ponosi odpowiedzialności. Oficjalny opis dostarczony przez organizatora turystyki znajdziesz na stronie poświęconej wybranej przez Ciebie imprezie turystycznej, po wskazaniu interesującego Cię terminu wyjazdu.

    Informacje o hotelu

    • Odległość od plaży 0 m
    • Odległość od centrum miasta 250 m
    • Odległość od lotniska 35 km
    • Klimatyzacja tak
    • Basen zewnętrzny tak
    • Leżaki i parasole przy basenie tak
    • TV tak
    • Minibar, Bar tak
    • Plac zabaw, Basen dla dzieci tak
    • Programy animacyjne tak
    • Ułatwienia dla niepełnosprawnych tak
    • Hotelowa restauracja tak

    Opinie o hotelu

    Ocena 2,3/5
    Travelplanet

    Zadowalające (4 ocena hotelu)

    Zakwaterowanie 2,1/5

    Wyżywienie 2,7/5

    Okolica 2,8/5

    Cena 1,5/5

    144. najwyższa ocena z 638 hoteli w Bodrum

    P Listopad 2018

    Data pobytu: 1.9. - 8.9.2018

    Ocena 4,4/5
    Na pewno na plus: - lokalizacja hotelu (blisko Bodrum i w centrum Gumbet, busy i postój taksówek przed hotelem) - wielkość hotelu (hotel jest dosyć
    Całkowita ocena

    Na pewno na plus:

    - lokalizacja hotelu (blisko Bodrum i w centrum Gumbet, busy i postój taksówek przed hotelem)

    - wielkość hotelu (hotel jest dosyć mały, składa się z kilku budynków 1. piętrowych, ma prywatną maleńką plażę i pomost, 2 baseny, bar i restaurację na zewnątrz)

    - all inclusive (dla nas było w sam raz, ale nie wymagaliśmy cudów - śniadanie, lunch, przekąski, kolacja, bar od 10 do 23, czego wymagać więcej... zawsze było kilka ciepłych dań, dużo warzyw i owoców, ciast; rano omlety smażone na bieżąco przez kucharza, na kolacje zawsze rozpalany grill; jedyne co nam nie smakowało to kawa i napoje z automatów - rozwodnione i sztuczne; w barze zawsze wódka, piwo, raki, wino białe i czerwone, likiery, whisky, gin, napoje - można było zamówić drinki, ale raczej nic wymyślnego barmani nie potrafią zrobić :) dodatkowo za śmieszne pieniądze można było zamówić kawę po turecku)

    - obsługa (miła, uśmiechnięta, niestety poza recepcją i managerem, słabo u kelnerów i barmanów z angielskim... raczej się nie pogada, ale rozumieją podstawowe słowa gdy chcemy zamówić coś do picia itd.)

    O kilku rzeczach, które nam się nie podobały muszę też wspomnieć:

    - internet (bardzo kiepski na terenie całego kompleksu, są miejsca gdzie można się połączyć, ale i tak zaraz się zacina lub rozłącza, więc jeśli ktoś nie chce rezygnować z korzystania z internetu, to lepiej się zaopatrzyć w turecką kartę sim; a jeśli już hotel reklamuje się, że internet jest dostępny bezpłatnie, to mógłby zadbać też o jego jakość...)

    - podejście do gości (mimo rezerwacji w styczniu na miejscu dostaliśmy nie ten rodzaj pokoju, który rezerwowaliśmy i tylko dzięki temu, że nie odpuściliśmy i nie daliśmy się nabrać na teksty typu 'hotel jest pełny', na drugi dzień mogliśmy się przenieść do pokoju o który nam chodziło)

    - plaża jak i pomost są małe, więc przy samym morzu liczba miejsc jest ograniczona (trzeba się niestety liczyć z 'rezerwacją' leżaków), Niemcy, którzy zawsze oblegali plażę chyba musieli wstawać koło 7 rano! za to na pomoście nawet po 8 znajdzie się jeszcze jakiś leżak, natomiast przy basenach nie było raczej problemu z miejscem.

    - muzyka, którą było słychać przy basenie, barze czy w restauracji leciała ciągle taka sama i było to lekko drażniące

    W okresie w którym byliśmy czyli druga połowa września 90% gości stanowili Turcy, reszta to Niemcy, było też kilkoro Anglików, Polaków wliczając nas było kilkanaście osób. Nie było żadnych ekscesów, ludzie zachowywali się ok.

    Pobyt całościowo oceniam bardzo pozytywnie. Mimo kilku mankamentów można się tam wybrać i miło spędzić czas o ile nie ma się zbyt wygórowanych oczekiwań :)

    Zakwaterowanie 4,0/5

    Wyżywienie 5,0/5

    Okolica 5,0/5

    Czy ta recenzja była pomocna? (1) (0)

    Mirek Październik 2018

    Data pobytu: 6.10. - 13.10.2018

    Ocena 2,2/5
    Pokoje z łazienkami brudne ,klima nie działała ,za 150 uro dopłaty mogliśmy dostać pokój z balkonem ,na stołówce brudno , pełno bezpańskich psów i kot
    Całkowita ocena

    Pokoje z łazienkami brudne ,klima nie działała ,za 150 uro dopłaty mogliśmy dostać pokój z balkonem ,na stołówce brudno , pełno bezpańskich psów i kotów, jedzenie ubogie, zero reakcji personelu. Piękne widoki , ciepłe morze i bardzo ładna pogoda rekompensowała wyjazd. Hotelu nie polecam!!!!

    Zakwaterowanie 1,7/5

    Wyżywienie 2,0/5

    Okolica 4,0/5

    Czy ta recenzja była pomocna? (0) (0)

    Filtruj opinie

    Oszukana Kwiecień 2019

    Data pobytu: 4.8. - 11.8.2018

    Ocena 1,0/5
    Odradzam wszystkim i przestrzegam przed tym hm.. biurem..? podróży (pobyt wykupiony w Coral Tavel). Pojechałam wraz z moją rodziną (2+2) w wakacje 2018 r do Turcji, miał być hotel 4**** - Costa Luvi w Bodrum – pokój rodzinny. Po przyjeździe okazało się, że nie ma dla nas wolnego pokoju – wszystkie zajęte. Wieczorem z 2 dzieci zostaliśmy zaprowadzeni do hotelu obok – okazało się tureckie 2** - n
    Całkowita ocena

    Odradzam wszystkim i przestrzegam przed tym hm.. biurem..? podróży

    (pobyt wykupiony w Coral Tavel).

    Pojechałam wraz z moją rodziną (2+2) w wakacje 2018 r do Turcji, miał być hotel 4**** - Costa Luvi w Bodrum – pokój rodzinny. Po przyjeździe okazało się, że nie ma dla nas wolnego pokoju – wszystkie zajęte. Wieczorem z 2 dzieci zostaliśmy zaprowadzeni do hotelu obok – okazało się tureckie 2** - nora, gdzie mąż i syn spali na brudnych materacach rzuconych na podłodze. Bez ręczników i pościeli. Bez sprawnej klimatyzacji za to z wylewającą się ubikacją i smrodem.

    Zostaliśmy postawieni przed faktem dokonanym.

    Nikt nie był w stanie nam pomóc, ani hotel ani Odeon (centrum awaryjne dla klientów Coral ani rezydent), nawet właścicielka licencjonowanego biura z Nowego Tagu, gdzie była zakupiony wyjazd. Typowa spychologia i przeczekanie, aż klient wyjedzie i problem z głowy.

    Po powrocie do Polski złożyłam reklamacje i dowiedział się, że zakwaterowanie odpowiadało wykupionemu pokoju i reklamacja zostaje uznana za bezzasadną.

    Ja zostałam przez to biuro oszukana, nie godziłam się na takie warunki i nie taką zawierałam z nimi umowę.

    Ostrzegam wszystkich przed tym pseudo biurem, działania, które podjęli w stosunku do mnie to moim zdaniem typowe oszustwo – sprzedaż zupełnie czegoś innego niż się okazało na miejscu.

    Nawet nie potrafią za to wziąć odpowiedzialności.

    Overbooking, nerwy i zmarnowane wakacje całej rodziny.

    Zakwaterowanie 1,0/5

    Wyżywienie 1,0/5

    Okolica 1,0/5

    Czy ta recenzja była pomocna? (0) (0)

    P Listopad 2018

    Data pobytu: 1.9. - 8.9.2018

    Ocena 4,4/5
    Na pewno na plus: - lokalizacja hotelu (blisko Bodrum i w centrum Gumbet, busy i postój taksówek przed hotelem) - wielkość hotelu (hotel jest dosyć mały, składa się z kilku budynków 1. piętrowych, ma prywatną maleńką plażę i pomost, 2 baseny, bar i restaurację na zewnątrz) - all inclusive (dla nas było w sam raz, ale nie wymagaliśmy cudów - śniadanie, lunch, przekąski, kolacja, bar od 10 do 23
    Całkowita ocena

    Na pewno na plus:

    - lokalizacja hotelu (blisko Bodrum i w centrum Gumbet, busy i postój taksówek przed hotelem)

    - wielkość hotelu (hotel jest dosyć mały, składa się z kilku budynków 1. piętrowych, ma prywatną maleńką plażę i pomost, 2 baseny, bar i restaurację na zewnątrz)

    - all inclusive (dla nas było w sam raz, ale nie wymagaliśmy cudów - śniadanie, lunch, przekąski, kolacja, bar od 10 do 23, czego wymagać więcej... zawsze było kilka ciepłych dań, dużo warzyw i owoców, ciast; rano omlety smażone na bieżąco przez kucharza, na kolacje zawsze rozpalany grill; jedyne co nam nie smakowało to kawa i napoje z automatów - rozwodnione i sztuczne; w barze zawsze wódka, piwo, raki, wino białe i czerwone, likiery, whisky, gin, napoje - można było zamówić drinki, ale raczej nic wymyślnego barmani nie potrafią zrobić :) dodatkowo za śmieszne pieniądze można było zamówić kawę po turecku)

    - obsługa (miła, uśmiechnięta, niestety poza recepcją i managerem, słabo u kelnerów i barmanów z angielskim... raczej się nie pogada, ale rozumieją podstawowe słowa gdy chcemy zamówić coś do picia itd.)

    O kilku rzeczach, które nam się nie podobały muszę też wspomnieć:

    - internet (bardzo kiepski na terenie całego kompleksu, są miejsca gdzie można się połączyć, ale i tak zaraz się zacina lub rozłącza, więc jeśli ktoś nie chce rezygnować z korzystania z internetu, to lepiej się zaopatrzyć w turecką kartę sim; a jeśli już hotel reklamuje się, że internet jest dostępny bezpłatnie, to mógłby zadbać też o jego jakość...)

    - podejście do gości (mimo rezerwacji w styczniu na miejscu dostaliśmy nie ten rodzaj pokoju, który rezerwowaliśmy i tylko dzięki temu, że nie odpuściliśmy i nie daliśmy się nabrać na teksty typu 'hotel jest pełny', na drugi dzień mogliśmy się przenieść do pokoju o który nam chodziło)

    - plaża jak i pomost są małe, więc przy samym morzu liczba miejsc jest ograniczona (trzeba się niestety liczyć z 'rezerwacją' leżaków), Niemcy, którzy zawsze oblegali plażę chyba musieli wstawać koło 7 rano! za to na pomoście nawet po 8 znajdzie się jeszcze jakiś leżak, natomiast przy basenach nie było raczej problemu z miejscem.

    - muzyka, którą było słychać przy basenie, barze czy w restauracji leciała ciągle taka sama i było to lekko drażniące

    W okresie w którym byliśmy czyli druga połowa września 90% gości stanowili Turcy, reszta to Niemcy, było też kilkoro Anglików, Polaków wliczając nas było kilkanaście osób. Nie było żadnych ekscesów, ludzie zachowywali się ok.

    Pobyt całościowo oceniam bardzo pozytywnie. Mimo kilku mankamentów można się tam wybrać i miło spędzić czas o ile nie ma się zbyt wygórowanych oczekiwań :)

    Zakwaterowanie 4,0/5

    Wyżywienie 5,0/5

    Okolica 5,0/5

    Czy ta recenzja była pomocna? (1) (0)

    Mirek Październik 2018

    Data pobytu: 6.10. - 13.10.2018

    Ocena 2,2/5
    Pokoje z łazienkami brudne ,klima nie działała ,za 150 uro dopłaty mogliśmy dostać pokój z balkonem ,na stołówce brudno , pełno bezpańskich psów i kotów, jedzenie ubogie, zero reakcji personelu. Piękne widoki , ciepłe morze i bardzo ładna pogoda rekompensowała wyjazd. Hotelu nie polecam!!!!
    Całkowita ocena

    Pokoje z łazienkami brudne ,klima nie działała ,za 150 uro dopłaty mogliśmy dostać pokój z balkonem ,na stołówce brudno , pełno bezpańskich psów i kotów, jedzenie ubogie, zero reakcji personelu. Piękne widoki , ciepłe morze i bardzo ładna pogoda rekompensowała wyjazd. Hotelu nie polecam!!!!

    Zakwaterowanie 1,7/5

    Wyżywienie 2,0/5

    Okolica 4,0/5

    Czy ta recenzja była pomocna? (0) (0)

    Ładuję

    Ładowanie położenia hotelu i opisu...

    Pogoda

    Aktualna pogoda

    • Temperatura 38 °C temperatura w nocy 24 °C

    • Temperatura wody 24 °C

    Prognoza pogody na następne dni

    • Jutro 41 °C temperatura w nocy 25 °C

    • Ndz 39 °C temperatura w nocy 27 °C

    • Pon 39 °C temperatura w nocy 26 °C

    • Wt 39 °C temperatura w nocy 26 °C

    Najlepsze miesiące na wakacje:

    • Najlepszy
    • Dobry
    • Niski sezon
    1. Styczeń
    2. Luty
    3. Marzec
    4. Kwiecień
    5. Maj
    6. Czerwiec
    7. Lipiec
    8. Sierpień
    9. Wrzesień
    10. Październik
    11. Listopad
    12. Grudzień