Aktualne do Turcji

Hotel Grand Alisa (ex. Royalisa)

Ocena: 3/5

Turcja, Alanya, Alanya

Klienci nie ocenili jeszcze tego hotelu Hotel nie został oceniony

Wyświetl wszystkie recenzje

Świetna lokalizacja Komfortowe zakwaterowanie Bliskość atrakcji

Więcej o hotelu

od 1 620 za os.

Wybierz termin

Wybraliśmy dla was

Prognozowane ceny wycieczek w nadchodzących miesiącach

Wykres przedstawia prognozowane ceny wycieczek w nadchodzących miesiącach

Minimalna cena za osobę z możliwymi różnicami w czasie trwania podróży

Wybierz termin

Nieoficjalny opis hotelu

Opis ogólny

Uroczy hotel Royalisa Hotel jest oddalony o ok. 120 m od piaszczystej/żwirowej plaży. Na plaży parasole słoneczne i leżaki do opalania dostępne są za opłatą. Do turystycznego centrum jest ok. 2 km. Miasto Antalya jest oddalone o około 130 km. Najbliższe bary i restauracje znajdują się w odległości ok. 2 km. Dyskoteka również znajduje się w odległości ok. 2 km. Przystanek autobusowy (bezpośrednio przy hotelu) i postój taksówek (ok. 50 m) zapewniają mobilność podczas urlopu. W nagłych sytuacjach opieki medycznej udzieli oddalony o ok. 1 km szpital. Lotnisko (AYT) położone jest ok. 127 km od hotelu. Między hotelem a lotniskiem dostępny jest odpłatny transfer. Kolejne lotnisko (GZP) jest oddalone o ok. 38 km.

Wyposażenie

Ten hotel oddaje do dyspozycji gości 118 pokoi. Hotel posiada całodobową recepcję (check-in od godz. 14:00, check-out do godz. 12:00), lobby, windę, klimatyzację, sejf (odpłatny), salon fryzjerski, minimarket oraz parking (bezpłatny). W hotelu znajdują się trzy klimatyzowane restauracje. Wi-fi jest do dyspozycji gości za dodatkową opłatą. Na zewnątrz hotelu dzieci mogą korzystać z placu zabaw. Usługa sprzątania pokoi jest bezpłatna. Usługa prania oraz opieka medyczna są dostępne odpłatnie.

Basen

Na terenie zewnętrznym hotelu znajdują się 2 baseny ze słodką wodą z zintegrowanym basenikiem dla dzieci i jedna zjeżdżalnia wodna. W strefie basenowej są dostępne parasole słoneczne i leżaki do opalania (bezpłatnie). Goście mogą zrelaksować się przy drinku w barze znajdującym się przy basenie (bar zaprasza od godziny 10:00 - 22:00).

Wyżywienie

Śniadanie (serwowane w godzinach 07:00 - 10:00) w formie szwedzkiego stołu. All Inclusive: śniadanie, obiad i kolacja. Śniadanie, obiad i kolację można zjeść jedynie w wybranych restauracjach. Woda w określonych godzinach. Napoje bezalkoholowe (10:00 - 22:00), piwo (10:00 - 22:00), wino (10:00 - 22:00), kawa i herbata (10:00 - 22:00), ciasta i wyroby cukiernicze (16:30 - 17:00), lokalne alkohole (10:00 - 22:00), przekąski (14:00 - 16:30) oraz nocne przekąski (23:00 - 23:30).

Sport/czas wolny

Aktywności sportowe i rekreacyjne: siłownia i siatkówka plażowa. Oferty wellness: strefa spa, saunę, łaźnia parowa, hammam i masaże za opłatą.

Informacje dodatkowe

Niektóre obiekty oraz aktywności mogą podlegać dodatkowym opłatom. Część usług zależy od pory roku i lokalnych warunków klimatycznych. Personel hotelu mówi po angielsku i po turecku. Dostępne opcje płatnicze: Eurocard/MasterCard oraz Visa.

Pięcioosobowy Standard pokój rodzinny

Pokoje wyposażone są w terakotę, łóżeczko dziecięce (bezpłatnie), ogrzewanie (regulowane indywidualnie), minibar (za ewentualną opłatą), Internet (odpłatnie), sejf (za opłatą) oraz telewizję satelitarną i telewizor z płaskim ekranem oraz indywidualnie regulowaną klimatyzację.

Użytek Indywidualny Pokój

Pokoje wyposażone są w terakotę, łóżeczko dziecięce (bezpłatnie), ogrzewanie (regulowane indywidualnie), minibar (za ewentualną opłatą), Internet (odpłatnie), sejf (za opłatą) oraz telewizję satelitarną i telewizor z płaskim ekranem oraz indywidualnie regulowaną klimatyzację.

Double Standard Pokój

Pokoje wyposażone są w terakotę, łóżeczko dziecięce (bezpłatnie), ogrzewanie (regulowane indywidualnie), minibar (za ewentualną opłatą), Internet (odpłatnie), sejf (za opłatą) oraz telewizję satelitarną i telewizor z płaskim ekranem oraz indywidualnie regulowaną klimatyzację. Powierzchnia: 25 m.

Warunki wjazdu do kraju

Obywatele RP mogą przebywać na terenie Turcji łącznie przez 90 dni. Paszport powinien być ważny co najmniej 6 miesięcy od daty powrotu. 
Aktualnie obywatele polscy mogą przylatywać do Turcji także na podstawie ważnego dowodu osobistego.

Cena zawiera

Bilet lotniczy z opłatami lotniskowymi (w przypadku ofert z przelotem), transfer lotnisko-hotel-lotnisko (w przypadku ofert z przelotem), zakwaterowanie wg oferty, wyżywienie wg oferty, anglojęzyczną telefoniczną opiekę lokalnego przedstawiciela, ubezpieczenie od KL, NNW, bagażu i chorób przewlekłych, VAT.

Przelot liniami lotniczymi Corendon Airlines/Sun Express/Pegasus Airlines

Wszystkie oferty do Turcji oparte są o dynamiczne pakietowanie.
* Przelot liniami CORENDON AIRLINES
Bagaże zawarte w cenie - 20 kg bagaż rejestrowany + 8 kg bagaż podręczny.
Warunki przewozu linii lotniczych Corendon Airlines: https://www.corendonairlines.com/en/page/travel-information/rules-regulations/rules-for-tickets-and-reservations
Samodzielna odprawa na lotnisku na podstawie otrzymanych dokumentów.
* Przelot liniami SUN EXPRESS
Bagaże zawarte w cenie - 20 kg bagaż rejestrowany + 8 kg bagaż podręczny o maksymalnych wymiarach 55x40x20 cm.
Warunki przewozu linii lotniczych Sun Express: https://www.sunexpress.com/en/terms-conditions-sunexpress/
Bezpłatna odprawa online 24h przed wylotem (wymagane jest wypełnienie formularza z danymi do odprawy). Karty pokładowe są przesyłane na wskazany w rezerwacji adres mailowy.
W przypadku Klientów podróżujących na innym niż polskie paszporcie/dowodzie brak bezpłatnej odprawy online (formularz linii wymaga dodatkowych dokumentów typu nr karty pobytu lub wizy). Klienci odprawiają się samodzielnie na lotnisku za dodatkową opłatą (ok. 3 Euro od osoby w jedną stronę). 
* Przelot liniami PEGASUS AIRLINES
Bagaże zawarte w cenie - 20 kg bagaż rejestrowany + 3 kg bagaż podręczny.
Warunki przewozu linii lotniczych Pegaus Airlines: https://www.flypgs.com/en/useful-info/info-about-flights/general-rules?_gl=1*sc6123*_up*MQ..&gclid=EAIaIQobChMIjP_Ehp21hQMVBA8GAB1X8Q2WEAAYASAAEgKWE_D_BwE&gclsrc=aw.ds
Samodzielna odprawa na lotnisku na podstawie otrzymanych dokumentów.
* Przelot liniami PLL LOT
Bagaże zawarte w cenie - 8 kg bagaż podręczny. Bagaż rejestrowany 1 sztuka do 23 kg płatny dodatkowo - 300 zł.
Warunki przewozu linii lotniczych PLL LOT: https://www.lot.com/pl/pl/regulacje/ogolne-warunki-przewozu
Samodzielna odprawa na lotnisku na podstawie otrzymanych dokumentów.
* Przelot liniami TURKISH AIRLINES
Bagaże zawarte w cenie - 8 kg bagaż podręczny. Bagaż rejestrowany 1 sztuka do 23 kg płatny dodatkowo - 300 zł. Uwaga, w liniach Turkish Airlines po zakupie biletu z bagażem podręcznym nie ma możliwości dokupienia bagażu rejestrowanego.
Warunki przewozu linii lotniczych Turkish Airlines: https://www.turkishairlines.com/en-pl
Samodzielna odprawa na lotnisku na podstawie otrzymanych dokumentów.
Przy rezerwacjach założonych na wyloty do Turcji liniami Corendon Airlines, Sun Express, Pegasus Airlines, PLL LOT oraz Turkish Airlines zastosowanie mają warunki anulacji, zmiany danych uczestników zgodne z warunkami przewoźnika. Nie mają zastosowania warunki rezerwacji/anulacji dla przelotów czarterowych.

Cena nie zawiera

Wizy, podatku turystycznego lub opłaty klimatycznej, jeśli są lokalnie wymagane (płatny na miejscu w hotelu), wycieczek fakultatywnych, napiwków, wydatków własnych, dodatkowych ubezpieczeń, m.in. od kosztów rezygnacji i pakietu Sport.

Zmiana świadczeń w okresie zimowym

W okresie zimowym oraz poza sezonem niektóre usługi są niedostępne lub ich działanie ograniczone, szczególnie atrakcje odbywające się na świeżym powietrzu, funkcjonowanie basenów oraz zjeżdżalni wodnych są ograniczone. Również - ze względu na mniejszą liczbę gości - nie działają wszystkie lokale gastronomiczne.

Oferta pakietowana dynamicznie

W przypadku ofert pakietowanych dynamicznie (przeloty liniami rejsowymi i tzw. "low costami") cena aktualizuje się sama po założeniu rezerwacji. Rozkład lotów podany jest na "Zgłoszeniu rezerwacji". Aby cena mogła zostać ostatecznie potwierdzona, muszą być wprowadzone poprawnie dane uczestników: płeć "Pan/Pani", imię, nazwisko, data urodzenia (takie same jak w paszportach). Po założeniu rezerwacji wstępnej nie mamy możliwości edycji danych.
W przypadku braku możliwości rezerwacji biletów lotniczych w przyjętych taryfach cena ostateczna imprezy może ulec zmianie. Ewentualna dopłata podlega akceptacji klienta. W przypadku przelotów rejsowych wszelkie zmiany zgłoszone po potwierdzeniu rezerwacji i wystawieniu biletów są rozpatrywane indywidualnie. Odpowiedzialność za konsekwencje zmian i wszelkie koszty z tym związane ponosi klient.

Podróżni z paszportem innym niż polski

Jeśli uczestnik wyjazdu nie jest obywatelem polskim (nie posiada paszportu polskiego) - powinien nas o tym fakcie bezzwłocznie powiadomić, ponieważ ceny naszych ofert są skalkulowane dla klientów legitymujących się polskimi paszportami. Dodatkowo osoby nieposiadające obywatelstwa polskiego zobowiązane są we własnym zakresie zrealizować kwestie wizowe. Biuro nie ponosi odpowiedzialności w sytuacji, gdy klient nie wyleci do kraju docelowego, zostanie zawrócony lub w jakikolwiek inny sposób sprawy paszportowo-wizowe wpłyną na jego wylot i pobyt.

Wyjazd osoby małoletniej z osobą trzecią

Na podróż dziecka z osobą trzecią, szczególnie poza strefę Schengen, zalecamy wziąć pisemną zgodę rodziców/ opiekunów prawnych. Funkcjonariusze służb na granicy czasami proszą o okazanie takowej zgody. Jest ona niezbędna również ze względu na konieczność np. decydowania o opiece medycznej lub w przypadku wyrobienia dokumentu po utracie paszportu. Zgoda taka powinna być potwierdzona notarialnie z tłumaczeniem przysięgłym na język angielski. Zdarza się także, że hotel prosi o okazanie takiej zgody przy zameldowaniu. 

Prezentowane w informacji opisy, opinie oraz zdjęcia przedstawiają subiektywne odczucia ich autora i nie stanowią części oficjalnego opisu obiektu organizatora turystyki (przedsiębiorcy turystycznego). Pokoje oraz udogodnienia mogą się różnić od zawartych w informacji, za co Travelplanet.pl S.A. nie ponosi odpowiedzialności. Oficjalny opis dostarczony przez organizatora turystyki znajdziesz na stronie poświęconej wybranej przez Ciebie imprezie turystycznej, po wskazaniu interesującego Cię terminu wyjazdu.

Nieoficjalny opis hotelu

Informacje o hotelu

  • Odległość od lotniska Lotnisko 39 km
  • Klimatyzacja Klimatyzacja tak
  • Basen zewnętrzny Basen zewnętrzny tak
  • TV TV tak
  • Minibar, Bar Minibar tak
  • Plac zabaw, Basen dla dzieci Plac zabaw tak
  • Tenis, Siatkówka Tenis tak
  • Programy animacyjne Programy animacyjne tak
  • Ułatwienia dla niepełnosprawnych Ułatwienia dla niepełnosprawnych tak
  • Hotelowa restauracja Hotelowa restauracja tak
  • Recepcja 24h Recepcja 24h tak

Opinie o hotelu

Dobry (Na podstawie 11 opinii)

Informacje dotyczące weryfikacji opinii

Ocena 3,1 / 5

Zakwaterowanie 3,0 / 5

Wyżywienie 3,1 / 5

Okolica 3,0 / 5

Cena 3,4 / 5

203. najwyższa ocena z 878 hoteli w Alanya

Roman A.

Ocena 3,1 / 5

Zweryfikowana opinia (Invia.cz) Data pobytu 26.9. - 3.10.2025 Oceniono: Październik 2025

Grand Alisa (ex. Royalisa) Ocena: 3/5 Turcja, Alanya

Internet za opłatą. Podobno hotel 4-gwiazdkowy, ale nie odpowiada standardowi w Czechach. Z mojego doświadczenia wynika, że ledwo dałbym mu 2 gwiazdki.

Internet za opłatą. Podobno hotel 4-gwiazdkowy, ale nie odpowiada standardowi w Czechach. Z mojego doświadczenia wynika, że ledwo dałbym mu 2 gwiazdki.

Zakwaterowanie 3,3 / 5

Wyżywienie 1,5 / 5

Okolica 3,5 / 5

Cena 4,0 / 5

Zakwaterowanie
Łóżko z materacem było niesamowicie twarde, spanie na nim na piętrze przypominało spanie na wezgłowiu łóżka piętrowego.

Wyżywienie
Jedzenie było „bogate”, ale danie główne było cały czas takie samo, zmieniały się tylko dodatki. Niestety, nie zawierało warzyw, wystarczyły owoce.

Obsługa w hotelu
No cóż, jeśli miałbym wybierać hotel z biura podróży..., to na pewno nie będzie to ten hotel.

Plaża
Do plaży jest około 8 minut spacerem, ale fale były tak duże, że poszedłem do zatoki.

Ta recenzja została automatycznie przetłumaczona za pomocą Google Translate

Czy ta recenzja była pomocna? (0) (0)

Bożena N.

Ocena 1,5 / 5

Zweryfikowana opinia (Travelplanet.pl) Data pobytu 21.6. - 27.6.2025 Oceniono: Czerwiec 2025

Grand Alisa (ex. Royalisa) Ocena: 3/5 Turcja, Alanya

Brudno w pokojach , przez 7 dni tylko raz była pani by posprzątać . Łazienki w obskurnym stanie , było nas 5 osób a ręczników na dwie osoby , pościel na łózkach na 4 osoby, kiedy prosiliśmy dostarczono dopiero po 3 prośbach, nigdy więcej do tego hotelu , na balkon nie można było wieczorem wyjść ponieważ na wszystkich balkonach były zamontowane wentylatory z klimatyzacji i było tak gorąco od tych wentylatorów że temperatura na balkonie była podwójnie wyższa niż na zewnątrz , nikt z gości nie przebywał na balkonach , jak już wyszło sie na balkon to gorące powietrze z wentylatorów dmuchało prosto w twarz. Po 4 dniach zmieniono nam pokój bo nasza łazienka zalewała poniżej pokój co nas ucieszyło bo myśleliśmy że mając większy balkon będziemy mogli wieczorem posiedzieć ale niestety było tak samo , wszyscy goście narzekali że nie można korzystać z balkonu bo się nie dało przez gorąc uderzający prosto w twarz .

Brudno w pokojach , przez 7 dni tylko raz była pani by posprzątać . Łazienki w obskurnym stanie , było nas 5 osób a ręczników na dwie osoby , pościel na łózkach na 4 osoby, kiedy prosiliśmy dostarczono dopiero po 3 prośbach, nigdy więcej do tego hotelu , na balkon nie można było wieczorem wyjść ponieważ na wszystkich balkonach były zamontowane wentylatory z klimatyzacji i było tak gorąco od tych wentylatorów że temperatura na balkonie była podwójnie wyższa niż na zewnątrz , nikt z gości nie przebywał na balkonach , jak już wyszło sie na balkon to gorące powietrze z wentylatorów dmuchało prosto w twarz. Po 4 dniach zmieniono nam pokój bo nasza łazienka zalewała poniżej pokój co nas ucieszyło bo myśleliśmy że mając większy balkon będziemy mogli wieczorem posiedzieć ale niestety było tak samo , wszyscy goście narzekali że nie można korzystać z balkonu bo się nie dało przez gorąc uderzający prosto w twarz .

Zakwaterowanie 1,5 / 5

Wyżywienie 2,0 / 5

Okolica 1,5 / 5

Cena 1,0 / 5

Zakwaterowanie
Za mało pościeli , u nas dla jednej brakowało , pościel przez 7 dni nie była zmieniana . Łóżka za to były wygodne .

Wyżywienie
Nic specjalnego , jedno i to samo nie było w czym wybierać ,

Obsługa w hotelu
O wszystko trzeba było sie prosić po kilka razy ,

Plaża
Plaża nam się podobała , bardzo lubiliśmy tam chodzić i okolica od głównej ulicy też bardzo piękna.

Czy ta recenzja była pomocna? (0) (0)

Filtruj opinie

Roman A.

Ocena 3,1 / 5

Zweryfikowana opinia (Invia.cz) Data pobytu 26.9. - 3.10.2025 Oceniono: Październik 2025

Grand Alisa (ex. Royalisa) Ocena: 3/5 Turcja, Alanya

Internet za opłatą. Podobno hotel 4-gwiazdkowy, ale nie odpowiada standardowi w Czechach. Z mojego doświadczenia wynika, że ledwo dałbym mu 2 gwiazdki.

Internet za opłatą. Podobno hotel 4-gwiazdkowy, ale nie odpowiada standardowi w Czechach. Z mojego doświadczenia wynika, że ledwo dałbym mu 2 gwiazdki.

Zakwaterowanie 3,3 / 5

Wyżywienie 1,5 / 5

Okolica 3,5 / 5

Cena 4,0 / 5

Zakwaterowanie
Łóżko z materacem było niesamowicie twarde, spanie na nim na piętrze przypominało spanie na wezgłowiu łóżka piętrowego.

Wyżywienie
Jedzenie było „bogate”, ale danie główne było cały czas takie samo, zmieniały się tylko dodatki. Niestety, nie zawierało warzyw, wystarczyły owoce.

Obsługa w hotelu
No cóż, jeśli miałbym wybierać hotel z biura podróży..., to na pewno nie będzie to ten hotel.

Plaża
Do plaży jest około 8 minut spacerem, ale fale były tak duże, że poszedłem do zatoki.

Ta recenzja została automatycznie przetłumaczona za pomocą Google Translate

Czy ta recenzja była pomocna? (0) (0)

Bożena N.

Ocena 1,5 / 5

Zweryfikowana opinia (Travelplanet.pl) Data pobytu 21.6. - 27.6.2025 Oceniono: Czerwiec 2025

Grand Alisa (ex. Royalisa) Ocena: 3/5 Turcja, Alanya

Brudno w pokojach , przez 7 dni tylko raz była pani by posprzątać . Łazienki w obskurnym stanie , było nas 5 osób a ręczników na dwie osoby , pościel na łózkach na 4 osoby, kiedy prosiliśmy dostarczono dopiero po 3 prośbach, nigdy więcej do tego hotelu , na balkon nie można było wieczorem wyjść ponieważ na wszystkich balkonach były zamontowane wentylatory z klimatyzacji i było tak gorąco od tych wentylatorów że temperatura na balkonie była podwójnie wyższa niż na zewnątrz , nikt z gości nie przebywał na balkonach , jak już wyszło sie na balkon to gorące powietrze z wentylatorów dmuchało prosto w twarz. Po 4 dniach zmieniono nam pokój bo nasza łazienka zalewała poniżej pokój co nas ucieszyło bo myśleliśmy że mając większy balkon będziemy mogli wieczorem posiedzieć ale niestety było tak samo , wszyscy goście narzekali że nie można korzystać z balkonu bo się nie dało przez gorąc uderzający prosto w twarz .

Brudno w pokojach , przez 7 dni tylko raz była pani by posprzątać . Łazienki w obskurnym stanie , było nas 5 osób a ręczników na dwie osoby , pościel na łózkach na 4 osoby, kiedy prosiliśmy dostarczono dopiero po 3 prośbach, nigdy więcej do tego hotelu , na balkon nie można było wieczorem wyjść ponieważ na wszystkich balkonach były zamontowane wentylatory z klimatyzacji i było tak gorąco od tych wentylatorów że temperatura na balkonie była podwójnie wyższa niż na zewnątrz , nikt z gości nie przebywał na balkonach , jak już wyszło sie na balkon to gorące powietrze z wentylatorów dmuchało prosto w twarz. Po 4 dniach zmieniono nam pokój bo nasza łazienka zalewała poniżej pokój co nas ucieszyło bo myśleliśmy że mając większy balkon będziemy mogli wieczorem posiedzieć ale niestety było tak samo , wszyscy goście narzekali że nie można korzystać z balkonu bo się nie dało przez gorąc uderzający prosto w twarz .

Zakwaterowanie 1,5 / 5

Wyżywienie 2,0 / 5

Okolica 1,5 / 5

Cena 1,0 / 5

Zakwaterowanie
Za mało pościeli , u nas dla jednej brakowało , pościel przez 7 dni nie była zmieniana . Łóżka za to były wygodne .

Wyżywienie
Nic specjalnego , jedno i to samo nie było w czym wybierać ,

Obsługa w hotelu
O wszystko trzeba było sie prosić po kilka razy ,

Plaża
Plaża nam się podobała , bardzo lubiliśmy tam chodzić i okolica od głównej ulicy też bardzo piękna.

Czy ta recenzja była pomocna? (0) (0)

Klient chciał pozostać anonimowy

Ocena 1,7 / 5

Zweryfikowana opinia (Invia.cz) Data pobytu 10.8. - 17.8.2024 Oceniono: Sierpień 2024

Grand Alisa (ex. Royalisa) Ocena: 3/5 Turcja, Alanya

Nie wiem co napisać, do hotelu dotarliśmy o 20:00 wieczorem, z powrotem o 2:00 w nocy, więc minus dwa dni....zatrucie pokarmowe, szalone wejście do morza, złamanie głowę, na szczęście wytrzymały ją tylko kolana

Nie wiem co napisać, do hotelu dotarliśmy o 20:00 wieczorem, z powrotem o 2:00 w nocy, więc minus dwa dni....zatrucie pokarmowe, szalone wejście do morza, złamanie głowę, na szczęście wytrzymały ją tylko kolana

Zakwaterowanie 2,5 / 5

Wyżywienie 3,0 / 5

Okolica 0,5 / 5

Cena 0,5 / 5

Zakwaterowanie
Całkiem ok, łazienka okropna

Wyżywienie
Wybór był dobry, ale przywiezienie do domu zatrucia pokarmowego i wylądowanie na OIOM-ie? Brak mi słów….

Obsługa w hotelu
Nie było żadnych usług

Plaża
Nigdzie nie jest napisane, że plaża była na skale. Nie miałam absolutnie nic wspólnego z małymi dziećmi. 2 złamane kolana mówią wszystko….

Ta recenzja została automatycznie przetłumaczona za pomocą Google Translate

Czy ta recenzja była pomocna? (0) (2)

Jana G.

Ocena 3,1 / 5

Zweryfikowana opinia (Invia.cz) Data pobytu 10.8. - 17.8.2024 Oceniono: Sierpień 2024

Grand Alisa (ex. Royalisa) Ocena: 3/5 Turcja, Alanya

Ogólnie byliśmy mile zaskoczeni hotelem i obsługą. Niestety morze nas bardzo rozczarowało i wiemy, że więcej tu nie zajrzymy, bo możemy zostać w ogródku przy basenie.

Ogólnie byliśmy mile zaskoczeni hotelem i obsługą. Niestety morze nas bardzo rozczarowało i wiemy, że więcej tu nie zajrzymy, bo możemy zostać w ogródku przy basenie.

Zakwaterowanie 3,8 / 5

Wyżywienie 4,0 / 5

Okolica 1,0 / 5

Cena 3,5 / 5

Zakwaterowanie
Dojazd do hotelu z lotniska w Antalyi zajmuje 3 godziny. Nasz pokój był czysty i przestronny, klimatyzacja działała tylko wtedy, gdy byłeś w pokoju, ponieważ dostajesz jedną kartę do pokoju. Łazienka była przestronna, znalazła się tam również suszarka do włosów, jednak przydałaby się renowacja. Mieliśmy balkon z widokiem na jadalnię z basenem i odrobiną morza i tak nam to wystarczyło, całe dnie spędzaliśmy poza pokojem.

Wyżywienie
Jedzenie było naprawdę urozmaicone, każdy może wybrać. Codziennie próbowali zmieniać gorące jedzenie, co było świetne, ponieważ nie jadło się w kółko tego samego. Jeśli chodzi o paluszki owocowo-warzywne, było ich mnóstwo, od pojedynczych kawałków po sałatki, które były wyśmienite. Po prostu polecam zażywanie probiotyków przed wakacjami, bo nigdy nie wiesz, czym myjesz jedzenie, więc nie zaskoczą Cię żadne problemy trawienne.

Obsługa w hotelu
Personel w hotelu był bardzo miły, pomocny i uśmiechnięty. Pomocni byli ochroniarze. Program animacyjny dla dzieci był uboższy, rozrywka dla nich była tylko wieczorem, w przeciwnym razie w ciągu dnia (aerobik, piłka wodna, rzutki i mini dyskoteka) zajmował się animator, który ciągle gwiżdżał, co było denerwujące zwłaszcza dla osób, które nie bierz udziału w rozrywce. Mnie osobiście niepokoiło to, że w hotelu byli ludzie, którzy mieli własne usługi, takie jak masażyści, tatuaże czy handlarze odzieżą (zabrali cię swoim samochodem i zawiozli do centrum miasta do swojego sklepu i próbowali sprzedać ci drogie ubrania) , że oferowali ci usługi 4 razy dziennie i było to denerwujące.

Plaża
Plaża jest okropna, wejście do morza jest fatalne, wszędzie są ogromne kamienie, które trzeba pokonać, a dopiero potem jesteś w morzu, gdzie i tak jest za dużo kamieni. Jeśli chodzi o morze, to dla nas duże rozczarowanie. Nie polecam chodzić tam bez butów. Odległość od hotelu do plaży wynosi ok. 5 minut

Ta recenzja została automatycznie przetłumaczona za pomocą Google Translate

Czy ta recenzja była pomocna? (0) (0)

Klient chciał pozostać anonimowy

Ocena 4,2 / 5

Zweryfikowana opinia (Travelplanet.pl) Data pobytu 22.7. - 28.7.2024 Oceniono: Sierpień 2024

Grand Alisa (ex. Royalisa) Ocena: 3/5 Turcja, Alanya

Ogólnie ok,

Ogólnie ok,

Zakwaterowanie 3,3 / 5

Wyżywienie 4,5 / 5

Okolica 4,5 / 5

Cena 4,5 / 5

Zakwaterowanie
łazienka wymaga remontu

Wyżywienie
Wyżywienie różnorodne, smaczne

Obsługa w hotelu
Zadowoleni

Czy ta recenzja była pomocna? (0) (0)

Nie udało się znaleźć oferty Twoich marzeń?

Zadzwoń lub wyślij zapytanie, a my wyszukamy dla Ciebie wyjazd, który będziesz długo i mile wspominać!

Jesteśmy dostępni 7 dni/tyg. 8:00-23:00.

+48 71 771 76 83

Ładuję

Ładowanie położenia hotelu i opisu...

Pogoda

Aktualna pogoda

  • Temperatura 24 °C temperatura w nocy 18 °C

  • Temperatura powietrza 18 °C

  • Temperatura wody 19 °C

Prognoza pogody na następne dni

  • Jutro 22 °C temperatura w nocy 15 °C

  • Niedziela 19 °C temperatura w nocy 14 °C

Najlepsze miesiące na wakacje w tym miejscu

  • Najlepszy
  • Dobry
  • Niski sezon
  1. Styczeń: Niski sezon
  2. Luty: Niski sezon
  3. Marzec: Niski sezon
  4. Kwiecień: Niski sezon
  5. Maj: Dobry
  6. Czerwiec: Najlepszy
  7. Lipiec: Najlepszy
  8. Sierpień: Najlepszy
  9. Wrzesień: Najlepszy
  10. Październik: Dobry
  11. Listopad: Niski sezon
  12. Grudzień: Niski sezon

Więcej hoteli, które mogą Cię zainteresować