Aktualne do Turcji

Hotel Alin

Ocena: 3/5

Turcja, Alanya, Alanya

Klienci nie ocenili jeszcze tego hotelu Hotel nie został oceniony

Wyświetl wszystkie recenzje

Więcej o hotelu

od 1 310 za os.

Wybierz termin

Wybraliśmy dla was

Prognozowane ceny wycieczek w nadchodzących miesiącach

Wykres przedstawia prognozowane ceny wycieczek w nadchodzących miesiącach

Minimalna cena za osobę z możliwymi różnicami w czasie trwania podróży

Wybierz termin

Nieoficjalny opis hotelu

Odległości

  • Plaża 250 m

Wyposażenie

Do dyspozycji gości jest lobby wraz z recepcją z check-out-service. Na większość pięter można dostać się za pomocą windy. Na miejscu znajduje się przechowalnia bagażu, sejf i kantor wymiany walut. W pomieszczeniach ogólnodostępnych skorzystać można z Wi-Fi. Pomocą w rezerwacji wycieczek służy Państwu nasz tour-desk. Na urozmaiconą ofertę gastronomiczną składają się restauracja i bar. Dostępna jest baza handlowa w postaci sklepów. Gości hotelu serdecznie zapraszamy do chwili relaksu w naszym ogrodzie. Na terenie obiektu znajduje się również sala telewizyjna. Auto pozostawić można w garażu oraz na parkingu (bezpłatnie). Do pozostałych oferowanych na miejscu usług należą: wielojęzyczny personel, wypożyczalnia samochodów, transfer hotelowy, serwis pokojowy, pralnia i usługi fryzjerskie. Istnieje możliwość skorzystania z transportu wahadłowego. W kwestiach biznesowych pomocą i radą służy Państwu nasze dysponujące faksem Buisness Center.

Zakwaterowanie

Pokoje wyposażone są w klimatyzację i łazienkę. Balkon lub taras stanowią standardowe wyposażenie większości pokoi. Urzekającą atmosferę wielu kwater podkreśla widok na morze. Wygodnie i przyjemnie spędzicie Państwo noc na łóżku podwójnym. Istnieje możliwość dostawki. Ponadto skorzystać można z sejfu, minibarku i biurka. W skład standardowego wyposażenia wchodzi również lodówka. Elementami podwyższającymi komfort pobytu są telefon, telewizor i Wi-Fi (bezpłatnie). Łazienki wyposażone są w prysznic i wannę. W łazience goście znajdą suszarkę do włosów.

Wyżywienie

Istnieje możliwość wykupienia wyżywienia częściowego. W ofercie posiłków znajdują się śniadanie, obiad i kolacja. Na życzenie istnieje możliwość przygotowania menu dla dzieci.

Usługi

Zapraszamy do skorzystania z naszej oferty sportowo-rekreacyjnej. Na terenie obiektu znajduje się basen otwarty oraz brodzik dla dzieci. Do dyspozycji gości jest taras, leżaki i parasole przeciwsłoneczne. Na miejscu dostępny jest ponadto bar z przekąskami. Urozmaicony pobyt zapewnią Państwu nasze pozostałe propozycje jak snorkeling i nurkowanie. Copyright GIATA 2004 - 2025. Multilingual, powered by www.giata.com for client no. 701940

Zvláštnosti

W obiekcie akceptowane są następujące karty kredytowe: Visa i MasterCard.

Prezentowane w informacji opisy, opinie oraz zdjęcia przedstawiają subiektywne odczucia ich autora i nie stanowią części oficjalnego opisu obiektu organizatora turystyki (przedsiębiorcy turystycznego). Pokoje oraz udogodnienia mogą się różnić od zawartych w informacji, za co Travelplanet.pl S.A. nie ponosi odpowiedzialności. Oficjalny opis dostarczony przez organizatora turystyki znajdziesz na stronie poświęconej wybranej przez Ciebie imprezie turystycznej, po wskazaniu interesującego Cię terminu wyjazdu.

Nieoficjalny opis hotelu

Informacje o hotelu

  • Odległość od plaży Plaża 100 m
  • Odległość od centrum miasta Centrum miasta 200 m
  • Odległość od lotniska Lotnisko 125 km
  • Klimatyzacja Klimatyzacja tak
  • Basen zewnętrzny Basen zewnętrzny tak
  • Bezpłatne leżaki i parasole przy basenie Bezpłatne leżaki i parasole przy basenie tak
  • TV TV tak
  • Minibar, Bar Minibar tak
  • Lódowka Lódowka tak
  • Basen dla dzieci Basen dla dzieci tak
  • Hotelowa restauracja Hotelowa restauracja tak
  • Recepcja 24h Recepcja 24h tak
  • Siatkówka Siatkówka tak
  • Wifi Wifi tak

Opinie o hotelu

Bardzo Dobry (Na podstawie 3 opinii)

Informacje dotyczące weryfikacji opinii

Ocena 4,1 / 5

Zakwaterowanie 3,7 / 5

Wyżywienie 4,0 / 5

Okolica 5,0 / 5

Cena 4,2 / 5

106. najwyższa ocena z 878 hoteli w Alanya

Kamila B.

Ocena 3,2 / 5

Zweryfikowana opinia (Invia.cz) Data pobytu 7.8. - 21.8.2025 Oceniono: Sierpień 2025

Alin Ocena: 3/5 Turcja, Alanya

To nie był mój pierwszy pobyt w Alanyi, więc wybrałem hotel w miejscu, w którym chciałem się zatrzymać. Kontakt z personelem Invia był bezproblemowy. Otrzymałem wszystkie informacje od razu, a Invia sprawdziła, czy wszystko zrobiłem :-) Komplikacje pojawiły się podczas odprawy w liniach lotniczych. Chociaż odprawiłem się online i otrzymałem e-mail z potwierdzeniem, na lotnisku zmuszono mnie do ponownej odprawy bezpośrednio na lotnisku za opłatą. Nieprzyjemnie było stać w kolejce do stanowiska bagażowego, a personel lotniska zawracał i odsyłał do ponownej odprawy. W drodze powrotnej odprawa online przebiegła bez problemów.

To nie był mój pierwszy pobyt w Alanyi, więc wybrałem hotel w miejscu, w którym chciałem się zatrzymać. Kontakt z personelem Invia był bezproblemowy. Otrzymałem wszystkie informacje od razu, a Invia sprawdziła, czy wszystko zrobiłem :-) Komplikacje pojawiły się podczas odprawy w liniach lotniczych. Chociaż odprawiłem się online i otrzymałem e-mail z potwierdzeniem, na lotnisku zmuszono mnie do ponownej odprawy bezpośrednio na lotnisku za opłatą. Nieprzyjemnie było stać w kolejce do stanowiska bagażowego, a personel lotniska zawracał i odsyłał do ponownej odprawy. W drodze powrotnej odprawa online przebiegła bez problemów.

Zakwaterowanie 2,0 / 5

Wyżywienie 3,0 / 5

Okolica 5,0 / 5

Cena 2,5 / 5

Zakwaterowanie
Byłem w Alanyi kilka razy. Ostatnie dwa pobyty odbyły się z niemieckimi biurami podróży. Wszystkie poprzednie pobyty odbywały się z czeskimi biurami podróży. Oba noclegi z niemieckimi biurami podróży były poniżej średniej. Hotele pochodzą prawdopodobnie z lat 80. i nie były remontowane. W tym roku w pokoju było też dużo hałasu. Łazienka miała obniżony sufit, w którym koncentrowały się odpływy ścieków i wody z wyższych pięter. Nawet gdy drzwi łazienki były zamknięte, słychać było ciągły prysznic i spłukiwanie z wyższych pięter. Bardzo głośno. Wyposażenie pokoju było standardowe, ale przestarzałe. Niektóre lampy nie działały. Dobrze, że lodówka, klimatyzacja i Wi-Fi były bezpłatne (lub wliczone w cenę wycieczki). Zachowanie gości również było negatywne. To nie jest odpowiedzialność hoteli, ale kiedy goście biegają po hotelu do 2 w nocy, trzaskając drzwiami i krzycząc na siebie pijacko, nie ma się zbyt wiele spokoju. Może się to zdarzyć raz, ale to była reguła każdej nocy. Najgłośniejsi byli goście ze wschodu i lokalni turyści. Czasami któryś z gości rozwiązywał zagadkę, ale potem inni krzyczeli na siebie :-)

Wyżywienie
Zjadłem śniadanie z mojego vouchera. Oferta była skromna, ale wystarczająca. Trzy rodzaje sera, trzy rodzaje salami. Bufet z gorącymi przekąskami (jajka, frytki, zupa miso (coś w rodzaju lecho)). Do tego pomidory, ogórki, rukola, pietruszka. Płatki, chipsy itp., jogurt, mleko, rodzynki, Nutella, dżemy i masło. Kawa z ekspresu, herbata, a także 4 rodzaje soków. Przy bufecie śniadaniowym zawsze była pani, która w razie braku składników organizowała kuchnię.

Obsługa w hotelu
Recepcja – fatalna. Miałem pecha z panią, która ewidentnie nie była zadowolona. Po przyjeździe trzasnęła mi kluczem, nie mówiąc ani słowa. Jestem osobą dużo podróżującą, więc dam radę (znajdę windę, wywnioskuję, że pokój 105 prawdopodobnie będzie na 1. piętrze, mogę włączyć klimatyzację itd.), ale obsługa recepcji jest naprawdę fatalna. Wyjeżdżając, powinieneś otrzymać informację 24 godziny przed odlotem, o której godzinie kierowca, który zawiezie cię na lotnisko, cię odbierze. Kilkakrotnie pytałem w recepcji, pech. Otrzymałem informację dopiero 4 godziny przed odlotem, z uśmiechem, że chyba za bardzo „namieszałem”. Po przyjeździe, wchodząc do pokoju, zobaczyłem, że moja pościel jest brudna, więc poszedłem do recepcji, żeby załatwić sprawę, ale spotkałem sprzątaczkę i z nią się tym zająłem. Sprzątanie odbywało się codziennie, a panie sprzątające były świetne. Cokolwiek było potrzebne – dodatkowy ręcznik, papier toaletowy itp. – nic nie stanowiło problemu. W hotelu znajduje się restauracja, a dla gości spoza hotelu jest również restauracja. Personel jest bardzo pomocny, stara się sprostać oczekiwaniom gości, jest bardzo pomocny i miły.

Plaża
W porównaniu z poprzednimi latami plaża w Alanyi jest brudniejsza. Kiedyś ją sprzątano, ale teraz już nie. Miejska plaża, na której byłem, miała kiedyś bezbarierowe wejścia do wody i darmowe leżaki. Teraz leżak kosztuje 190 lir tureckich (około 100 CZK), a wejścia do morza nie są już bezbarierowe. Prysznice są dostępne – są bezpłatne. Za leżaki, toalety i inne opłaty płaci się tylko kartą. Więc musisz wziąć kartę kredytową na plażę :-( 10 lat temu Alanya wprowadziła kamienne platformy na brzegach, które są pod wodą i zarośnięte, więc są śliskie. Dla zdrowej osoby platformy są nieprzyjemne, ale nie stanowią większego problemu. Dla osób starszych lub niepewnych pływaków morze jest niezdatne do użytku. Mogą wejść do wody, ale wiele osób miało duży problem z wyjściem z wody. Temperatura wody w sierpniu była świetna, przejrzystość wody nie stanowiła problemu. Ostatnie 3 dni były duże fale i pływanie było niemożliwe. Ci, którzy próbowali, mieli problem z dotarciem do brzegu. Większość osób zamoczyła stopy, stojąc na granicy fal i plaży. Promenada wokół plaży jest pełna obiektów sportowych, straganów i placów zabaw. Jest tu wiele rozrywek (maszyny do ćwiczeń siłowych, różowe stoły do ping-ponga, boiska do siatkówki, tenisa i padla, koszykówki, place zabaw dla dzieci z drabinkami, huśtawkami itp.), ławki wszędzie, stoiska z przekąskami...

Ta recenzja została automatycznie przetłumaczona za pomocą Google Translate

Czy ta recenzja była pomocna? (0) (0)

Mária Etelka M. I.

Ocena 4,8 / 5

Zweryfikowana opinia (Invia.hu) Data pobytu 26.6. - 7.7.2025 Oceniono: Lipiec 2025

Alin Ocena: 3/5 Turcja, Alanya

Opinia tekstowa w trakcie moderacji.

Opinia tekstowa w trakcie moderacji.

Zakwaterowanie 4,8 / 5

Wyżywienie 4,5 / 5

Okolica 5,0 / 5

Cena 5,0 / 5

Czy ta recenzja była pomocna? (0) (0)

Filtruj opinie

Kamila B.

Ocena 3,2 / 5

Zweryfikowana opinia (Invia.cz) Data pobytu 7.8. - 21.8.2025 Oceniono: Sierpień 2025

Alin Ocena: 3/5 Turcja, Alanya

To nie był mój pierwszy pobyt w Alanyi, więc wybrałem hotel w miejscu, w którym chciałem się zatrzymać. Kontakt z personelem Invia był bezproblemowy. Otrzymałem wszystkie informacje od razu, a Invia sprawdziła, czy wszystko zrobiłem :-) Komplikacje pojawiły się podczas odprawy w liniach lotniczych. Chociaż odprawiłem się online i otrzymałem e-mail z potwierdzeniem, na lotnisku zmuszono mnie do ponownej odprawy bezpośrednio na lotnisku za opłatą. Nieprzyjemnie było stać w kolejce do stanowiska bagażowego, a personel lotniska zawracał i odsyłał do ponownej odprawy. W drodze powrotnej odprawa online przebiegła bez problemów.

To nie był mój pierwszy pobyt w Alanyi, więc wybrałem hotel w miejscu, w którym chciałem się zatrzymać. Kontakt z personelem Invia był bezproblemowy. Otrzymałem wszystkie informacje od razu, a Invia sprawdziła, czy wszystko zrobiłem :-) Komplikacje pojawiły się podczas odprawy w liniach lotniczych. Chociaż odprawiłem się online i otrzymałem e-mail z potwierdzeniem, na lotnisku zmuszono mnie do ponownej odprawy bezpośrednio na lotnisku za opłatą. Nieprzyjemnie było stać w kolejce do stanowiska bagażowego, a personel lotniska zawracał i odsyłał do ponownej odprawy. W drodze powrotnej odprawa online przebiegła bez problemów.

Zakwaterowanie 2,0 / 5

Wyżywienie 3,0 / 5

Okolica 5,0 / 5

Cena 2,5 / 5

Zakwaterowanie
Byłem w Alanyi kilka razy. Ostatnie dwa pobyty odbyły się z niemieckimi biurami podróży. Wszystkie poprzednie pobyty odbywały się z czeskimi biurami podróży. Oba noclegi z niemieckimi biurami podróży były poniżej średniej. Hotele pochodzą prawdopodobnie z lat 80. i nie były remontowane. W tym roku w pokoju było też dużo hałasu. Łazienka miała obniżony sufit, w którym koncentrowały się odpływy ścieków i wody z wyższych pięter. Nawet gdy drzwi łazienki były zamknięte, słychać było ciągły prysznic i spłukiwanie z wyższych pięter. Bardzo głośno. Wyposażenie pokoju było standardowe, ale przestarzałe. Niektóre lampy nie działały. Dobrze, że lodówka, klimatyzacja i Wi-Fi były bezpłatne (lub wliczone w cenę wycieczki). Zachowanie gości również było negatywne. To nie jest odpowiedzialność hoteli, ale kiedy goście biegają po hotelu do 2 w nocy, trzaskając drzwiami i krzycząc na siebie pijacko, nie ma się zbyt wiele spokoju. Może się to zdarzyć raz, ale to była reguła każdej nocy. Najgłośniejsi byli goście ze wschodu i lokalni turyści. Czasami któryś z gości rozwiązywał zagadkę, ale potem inni krzyczeli na siebie :-)

Wyżywienie
Zjadłem śniadanie z mojego vouchera. Oferta była skromna, ale wystarczająca. Trzy rodzaje sera, trzy rodzaje salami. Bufet z gorącymi przekąskami (jajka, frytki, zupa miso (coś w rodzaju lecho)). Do tego pomidory, ogórki, rukola, pietruszka. Płatki, chipsy itp., jogurt, mleko, rodzynki, Nutella, dżemy i masło. Kawa z ekspresu, herbata, a także 4 rodzaje soków. Przy bufecie śniadaniowym zawsze była pani, która w razie braku składników organizowała kuchnię.

Obsługa w hotelu
Recepcja – fatalna. Miałem pecha z panią, która ewidentnie nie była zadowolona. Po przyjeździe trzasnęła mi kluczem, nie mówiąc ani słowa. Jestem osobą dużo podróżującą, więc dam radę (znajdę windę, wywnioskuję, że pokój 105 prawdopodobnie będzie na 1. piętrze, mogę włączyć klimatyzację itd.), ale obsługa recepcji jest naprawdę fatalna. Wyjeżdżając, powinieneś otrzymać informację 24 godziny przed odlotem, o której godzinie kierowca, który zawiezie cię na lotnisko, cię odbierze. Kilkakrotnie pytałem w recepcji, pech. Otrzymałem informację dopiero 4 godziny przed odlotem, z uśmiechem, że chyba za bardzo „namieszałem”. Po przyjeździe, wchodząc do pokoju, zobaczyłem, że moja pościel jest brudna, więc poszedłem do recepcji, żeby załatwić sprawę, ale spotkałem sprzątaczkę i z nią się tym zająłem. Sprzątanie odbywało się codziennie, a panie sprzątające były świetne. Cokolwiek było potrzebne – dodatkowy ręcznik, papier toaletowy itp. – nic nie stanowiło problemu. W hotelu znajduje się restauracja, a dla gości spoza hotelu jest również restauracja. Personel jest bardzo pomocny, stara się sprostać oczekiwaniom gości, jest bardzo pomocny i miły.

Plaża
W porównaniu z poprzednimi latami plaża w Alanyi jest brudniejsza. Kiedyś ją sprzątano, ale teraz już nie. Miejska plaża, na której byłem, miała kiedyś bezbarierowe wejścia do wody i darmowe leżaki. Teraz leżak kosztuje 190 lir tureckich (około 100 CZK), a wejścia do morza nie są już bezbarierowe. Prysznice są dostępne – są bezpłatne. Za leżaki, toalety i inne opłaty płaci się tylko kartą. Więc musisz wziąć kartę kredytową na plażę :-( 10 lat temu Alanya wprowadziła kamienne platformy na brzegach, które są pod wodą i zarośnięte, więc są śliskie. Dla zdrowej osoby platformy są nieprzyjemne, ale nie stanowią większego problemu. Dla osób starszych lub niepewnych pływaków morze jest niezdatne do użytku. Mogą wejść do wody, ale wiele osób miało duży problem z wyjściem z wody. Temperatura wody w sierpniu była świetna, przejrzystość wody nie stanowiła problemu. Ostatnie 3 dni były duże fale i pływanie było niemożliwe. Ci, którzy próbowali, mieli problem z dotarciem do brzegu. Większość osób zamoczyła stopy, stojąc na granicy fal i plaży. Promenada wokół plaży jest pełna obiektów sportowych, straganów i placów zabaw. Jest tu wiele rozrywek (maszyny do ćwiczeń siłowych, różowe stoły do ping-ponga, boiska do siatkówki, tenisa i padla, koszykówki, place zabaw dla dzieci z drabinkami, huśtawkami itp.), ławki wszędzie, stoiska z przekąskami...

Ta recenzja została automatycznie przetłumaczona za pomocą Google Translate

Czy ta recenzja była pomocna? (0) (0)

Nie udało się znaleźć oferty Twoich marzeń?

Zadzwoń lub wyślij zapytanie, a my wyszukamy dla Ciebie wyjazd, który będziesz długo i mile wspominać!

Jesteśmy dostępni 7 dni/tyg. 8:00-23:00.

+48 71 771 76 83

Ładuję

Ładowanie położenia hotelu i opisu...

Pogoda

Aktualna pogoda

  • Temperatura 23 °C temperatura w nocy 18 °C

  • Temperatura powietrza 18 °C

  • Temperatura wody 19 °C

Prognoza pogody na następne dni

  • Jutro 22 °C temperatura w nocy 16 °C

Najlepsze miesiące na wakacje w tym miejscu

  • Najlepszy
  • Dobry
  • Niski sezon
  1. Styczeń: Niski sezon
  2. Luty: Niski sezon
  3. Marzec: Niski sezon
  4. Kwiecień: Niski sezon
  5. Maj: Dobry
  6. Czerwiec: Najlepszy
  7. Lipiec: Najlepszy
  8. Sierpień: Najlepszy
  9. Wrzesień: Najlepszy
  10. Październik: Dobry
  11. Listopad: Niski sezon
  12. Grudzień: Niski sezon

Więcej hoteli, które mogą Cię zainteresować