Hotel jest potwornie zaniedbany. W pokojach jest brudno, śmierdzi stęchlizną i panuje wilgoć. Z łazienek pokojowych wylewa się woda, ze względu na uszkodzone kabiny lub ich brak. Kabiny prysznicowe pokrywa pleśń, a wentylatory zasłonięte są kabinami. W pokojach i nie tylko w pokojach - są uszkodzone i brudne meble w tym nawet ręczniki hotelowe, lodówka, ściany i pościel. 2 razy w ciągu naszego pobytu brakowało ciepłej wody. Pokoje sprzątane są niedokładnie, a w niektórych codziennie wędrowały mrówki, których obsługa nie sprzątała tylko zostawiła miotłę do samodzielnego sprzątnięcia. Pokoje nie są sprzątane dokładnie. Balkony były brudne i zaniedbane, krzesła i balustrady pokryte były grubą warstwą kurzu. Dźwięki z zewnątrz były bardzo mocno słyszalne w pokojach, było słychać każdą najmniejszą rzecz... Spuszczenie wody w pokoju obok czy na piętrze, jak ktoś szedł po schodach, rozmawiał w pokoju, otwierał/zamykał drzwi itp. Klimatyzator w naszym pokoju chodził bardzo głośno, nie dało się przy nim spać. Krzesła i obrusy na stołówce (bo na nazwę restauracji to pomieszczenie nie zasługuje) były zniszczone i ciągle poplamione. Obsługa hotelowa zbywała osoby, które prosiły o zmianę pokoju. Jedzenie było niesmaczne, monotonne ograniczone i wydzielane mimo opcji all inclusive w naszym wypadku. Najczęściej podawana była mortadela i ser biały pod postacią różnych kształtów (kwadraty, paski, kółka itp.) parówki pływające w czerwonej brei lub solo, ryż wymieszany z makaronem z dnia poprzedniego. Przekąski składały się codziennie głównie z makaronu i sztucznego mięsa do burgerów. Frytek - jeżeli już były, nie dało się zjeść. Codziennie ta sama ryba, tak samo przyprawiona. Brakowało sztućców. Napoje alkoholowe wysokoprocentowe ograniczone były do dwóch rodzajów (wódka i gin) i nawet chcąc zapłacić dodatkowo za inny rodzaj alkoholu nie było takiej możliwości, bo obsługa nie potrafiła wytłumaczyć dlaczego i po prostu odmawiała. W pewnym momencie gin się skończył i została wyłącznie wódka. Napoje bezalkoholowe kończyły się kilkakrotnie w ciągu dnia i z danego "soku" np. pomarańczowego z dystrybutora leciała woda. Po deszczowym dniu woda w basenach zzieleniała i przez cały kolejny dzień nikt się tym nie zajął. Plaże, które opisywane są jako piaszczyste, są w rzeczywistości żwirkowe i nieczyste. Wszędzie porozrzucane są śmieci i woda również jest brudna, a w niej jest mnóstwo kamieni i głazów, które uniemożliwiają swobodne pływanie i przebywanie w wodzie. Obsługa hotelu praktycznie w ogóle nie porozumiewa się w języku angielskim. Hotel nastawiony jest wyłącznie na turystów z Rosji, wszystkie atrakcje prowadzone są w języku rosyjskim - bajki dla dzieci, animacje dla dzieci i dorosłych oraz gry i inne "atrakcje". Padliśmy nawet próbie wyłudzenia pieniędzy w wysokości 10$ za udział w atrakcji jaką miał być wieczór iluzji. Odmówiliśmy udziału i płatności, po czym okazało się, że ta sama Pani, która chciała wyciągnąć od nas pieniądze, za jakieś 10 minut zachęcała nas ponownie (bo już nas nie pamiętała) do bezpłatnego udziału w karaoke... Wywnioskowaliśmy, że Pani musiała się nam przysłuchiwać i stwierdziła, że skoro jesteśmy Polakami to pewnie słabo znamy język angielski i zapłacimy. A animacje, które odbywają się w danym dniu zawsze rozpisane są na tablicach informacyjnych i są bezpłatne dla gości hotelu. Toalety przy basenach są w opłakanym stanie, wylewa się z nich woda, nie ma żadnej wentylacji, jest brudno i śmierdzi. Hotel podaje informacje, że jest przystosowany dla osób niepełnosprawnych, niestety to nieprawda. Do wszystkich pokoi prowadzą schody lub podesty, szyny prowadzące do tunelu aby można było swobodnie zjechać wózkiem inwalidzkim i dotrzeć na plaże są źle wymierzone i nie ma takiej możliwości. Basen przy plaży jest dość duży i jest to niewątpliwie jeden z plusów obiektu, oprócz tego zieleń, która jest wszechobecna w tym hotelu oraz biegające króliki. Kelnerzy są bardzo mili i pomocni. Wifi było tak słabe, że nie mogliśmy się przez kilka dni połączyć z internetem. W otoczeniu hotelu czuć było nieprzyjemny zapach ścieków. Hotel w klasyfikacji jednego z biur podróży, podaje informację, że jest to hotel 4-gwiazdkowy według własnej opinii lub opinii gości. Hotel ten nie zasługuje nawet na 2 gwiazdki. Zieleń w otoczeniu hotelu i duży basen to za mało aby można było przydzielić 4 gwiazdki. O jedno doświadczenie jesteśmy bogatsi - patrzeć zawsze i wyłącznie na klasyfikacje lokalną hotelu i wierzyć w negatywne komentarze.