Aktualne do Tunezji

Hotel TMK L'Atrium Yasmine By Turismark

Ocena: 4/5

Tunezja, Yasmine Hammamet, Yasmine Hammamet

Klienci nie ocenili jeszcze tego hotelu Hotel nie został oceniony

Wyświetl wszystkie recenzje

Więcej o hotelu

od 1 770 za os.

Wybierz termin

Wybraliśmy dla was

Prognozowane ceny wycieczek w nadchodzących miesiącach

Wykres przedstawia prognozowane ceny wycieczek w nadchodzących miesiącach

Minimalna cena za osobę z możliwymi różnicami w czasie trwania podróży

Wybierz termin

Nieoficjalny opis hotelu

Naszym zdaniem

Hotel dogodnie usytuowany w drugiej linii brzegowej, kilometr od portu Yasmine Hammamet, w pobliżu innych hoteli, restauracji, sklepów itp. Przestronne pokoje, ogród, pakiet all inclusive.  

Położenie

Hammamet, kilka minut spacerem od piaszczystej plaży (przejście przez ulicę, leżaki i parasole bezpłatnie), kilometr od portu, ok. 2 km od tzw. nowej mediny, kilometr od parku rozrywki Carthage Land, ok. 43 km od portu lotniczego Enfidha, ok. 100 km od Monastiru. 

Wyposażenie

Ten 4-piętrowy hotel został zaprojektowany w stylu art déco i oddaje do dyspozycji gości 225 pokoi. Zostały one całkowicie wyremontowane w 2020 roku. Obiekt posiada całodobową recepcję (check-in od godz. 14:00, check-out do godz. 12:00), ciekawie zaprojektowane atrium, bezpłatne Wi-Fi, restaurację główną, 2 restauracje a'la carte (tunezyjska i rybna), bar w lobby, bar przy basenie, sala konferencyjna, sklepik z pamiątkami, pralnia.
Niektóre aktywności mogą podlegać dodatkowym opłatom. Część usług zależy od pory roku i lokalnych warunków klimatycznych. Personel hotelu mówi po angielsku, francusku i po arabsku. Dostępne opcje płatnicze: Eurocard/MasterCard oraz Visa.

Pokoje

Standard room - standardowy pokój z łazienką, klimatyzacja (15.06-15.09), telewizor, sejf (płatny), telefon, mała lodówka, balkon. Powierzchnia - ok. 30 m kw.
Sea view Room - standardowy pokój z częściowym widokiem na morze.

Wyżywienie

All Inclusive (AI) - śniadania, obiady, kolacje, podwieczorek, kawa, herbata, napoje, lokalne alkohole (10.00-23.00), jedna kolacja a'la carte (wymagana wcześniejsza rezerwacja).

Sport i rozrywka

Basen o owalnym kształcie, taras słoneczny, minigolf, tenis stołowy, rzutki, lekkie animacje i rozrywka, odpłatnie: bilard, basen kryty, sporty wodne oferowane przez lokalne agencje. Ok. 3 km od hotelu znajduje sie pole golfowe.  

Dla dzieci

Brodzik, animacje, wysokie krzesełka w restauracji.

Ograniczenia zimą

W sezonie zimowym (zazwyczaj październik/ listopad - marzec/kwiecień) niektóre usługi mogą być niedostępne lub ich działanie ograniczone ze względu na warunki atmosferyczne, szczególnie atrakcje odbywające się na świeżym powietrzu, funkcjonowanie basenów oraz zjeżdżalni wodnych. W zależności od aktualnej ilości gości hotelowych, hotel zastrzega sobie prawo do zmiany formuły wyżywienia bez wcześniejszego powiadomienia.

Podatek turystyczny płatny na miejscu

W Tunezji obowiązuje obligatoryjny podatek, pobierany jednorazowo przy meldowaniu się w hotelu.
* 4 TND / za noc za osobę powyżej 12 roku życia - w hotelu 2 gwiazdkowym
* 8 TND / za noc za osobę powyżej 12 roku życia - w hotelu 3 gwiazdkowym
* 12 TND / za noc za osobę powyżej 12 roku życia - w hotelu 4 i 5 gwiazdkowym
Przy pobytach dłuższych niż 10 dni podatek jest równowartością pobytu 10 dniowego. Dzieci do 12 roku życia (liczy się data urodzenia) są zwolnione z podatku.
 
 

Cena zawiera

Bilet lotniczy z opłatami lotniskowymi (w przypadku ofert z przelotem), transfer lotnisko-hotel-lotnisko (w przypadku ofert z przelotem), zakwaterowanie wg oferty, wyżywienie wg oferty, anglojęzyczną telefoniczną opiekę lokalnego przedstawiciela, ubezpieczenie od KL, NNW, bagażu i chorób przewlekłych, VAT.

Cena nie zawiera

Wizy, podatku turystycznego lub opłaty klimatycznej, jeśli są lokalnie wymagane (płatny na miejscu w hotelu), wycieczek fakultatywnych, napiwków, wydatków własnych, dodatkowych ubezpieczeń, m.in. od kosztów rezygnacji i pakietu Sport.

Tunezja - warunki wjazdu do kraju

Uwaga: od 1 stycznia 2025 r. obowiązuje wjazd do Tunezji wyłącznie na podstawie paszportu.
Polacy udający się do Tunezji na okres do 90 dni nie muszą mieć wizy. Paszport powinien być ważny jeszcze co najmniej 3 miesiące od daty planowego opuszczenia Tunezji. Paszport nie może budzić wątpliwości co do swojej autentyczności.
Informujemy o możliwości zapoznania się z aktualnymi komunikatami MSZ dotyczącymi pobytu w Tunezji:
https://www.gov.pl/web/tunezja/informacje-dla-podrozujacych
Komunikat w sprawie wycieczek po Tunezji - Polska w Tunezji - Portal Gov.pl (www.gov.pl)
Ambasada RP w Tunisie informuje, że organizatorzy wycieczek turystycznych na terenie Tunezji muszą posiadać odpowiednie uprawnienia wydane przez władze tunezyjskie. To samo dotyczy osób oferujących usługi przewodnika turystycznego. Zarówno Polacy, jak i Tunezyjczycy, którzy posługują się językiem polskim, muszą legitymować się kartą przewodnika. Działalność w sektorze turystycznym jest przedmiotem ścisłej kontroli ze strony władz tunezyjskich.  Apelujemy o weryfikację ofert przed skorzystaniem z nich, gdyż udział w nielegalnie zorganizowanym przedsięwzięciu może skutkować negatywnymi konsekwencjami, które mogą wpłynąć na przebieg zaplanowanego przez Państwa pobytu w Tunezji.

Oferta pakietowana dynamicznie

W przypadku ofert pakietowanych dynamicznie (przeloty liniami rejsowymi i tzw. "low costami") cena aktualizuje się sama po założeniu rezerwacji. Rozkład lotów podany jest na "Zgłoszeniu rezerwacji". Aby cena mogła zostać ostatecznie potwierdzona, muszą być wprowadzone poprawnie dane uczestników: płeć "Pan/Pani", imię, nazwisko, data urodzenia (takie same jak w paszportach). Po założeniu rezerwacji wstępnej nie mamy możliwości edycji danych.
W przypadku braku możliwości rezerwacji biletów lotniczych w przyjętych taryfach cena ostateczna imprezy może ulec zmianie. Ewentualna dopłata podlega akceptacji klienta. W przypadku przelotów rejsowych wszelkie zmiany zgłoszone po potwierdzeniu rezerwacji i wystawieniu biletów są rozpatrywane indywidualnie. Odpowiedzialność za konsekwencje zmian i wszelkie koszty z tym związane ponosi klient.

Uwagi

Zakwaterowanie zaczyna się o godzinie 15:00, wykwaterowanie do godziny 12:00.
Zgodnie z decyzją tunezyjskiego rządu, klimatyzacja w hotelach działa wyłącznie w okresie 15/06 - 15/09.
Informujemy, że w rzadkich przypadkach hotele mogą zmienić warunki wyżywienia oraz oferty sportowo-rekreacyjnej bez wcześniejszej informacji (np. zamknięte bary na świeżym powietrzu, grill, część basenów zewnętrznych). Takie decyzje są uzależnione od obłożenia, pory roku, warunków pogodowych i wewnętrznych decyzji hotelu, na co nie mamy wpływu.

Podróżni z paszportem innym niż polski

Jeśli uczestnik wyjazdu nie jest obywatelem polskim (nie posiada paszportu polskiego) - powinien nas o tym fakcie bezzwłocznie powiadomić, ponieważ ceny naszych ofert są skalkulowane dla klientów legitymujących się polskimi paszportami. Dodatkowo osoby nieposiadające obywatelstwa polskiego zobowiązane są we własnym zakresie zrealizować kwestie wizowe. Biuro nie ponosi odpowiedzialności w sytuacji, gdy klient nie wyleci do kraju docelowego, zostanie zawrócony lub w jakikolwiek inny sposób sprawy paszportowo-wizowe wpłyną na jego wylot i pobyt.

Przeloty do Tunezji

Dotyczy wszystkich przelotów do Tunezji (rejsowych - Nouvelair i czarterowych):
* w przypadku braku możliwości rezerwacji biletów lotniczych w przyjętych taryfach cena ostateczna imprezy może ulec zmianie. Ewentualna dopłata podlega akceptacji klienta. 
* wszelkie zmiany zgłoszone po potwierdzeniu rezerwacji i wystawieniu biletów są rozpatrywane indywidualnie. Odpowiedzialność za konsekwencje zmian i wszelkie koszty z tym związane ponosi klient.
* przy rezerwacjach założonych na wyloty do Tunezji liniami Nouvelair obowiązują warunki anulacji, zmiany danych uczestników zgodne z warunkami przewoźnika. Nie mają zastosowania warunki rezerwacji dla przelotów czarterowych.


Wyjazd osoby małoletniej z osobą trzecią

Na podróż dziecka z osobą trzecią, szczególnie poza strefę Schengen, zalecamy wziąć pisemną zgodę rodziców/ opiekunów prawnych. Funkcjonariusze służb na granicy czasami proszą o okazanie takowej zgody. Jest ona niezbędna również ze względu na konieczność np. decydowania o opiece medycznej lub w przypadku wyrobienia dokumentu po utracie paszportu. Zgoda taka powinna być potwierdzona notarialnie z tłumaczeniem przysięgłym na język angielski. Zdarza się także, że hotel prosi o okazanie takiej zgody przy zameldowaniu. 

Prezentowane w informacji opisy, opinie oraz zdjęcia przedstawiają subiektywne odczucia ich autora i nie stanowią części oficjalnego opisu obiektu organizatora turystyki (przedsiębiorcy turystycznego). Pokoje oraz udogodnienia mogą się różnić od zawartych w informacji, za co Travelplanet.pl S.A. nie ponosi odpowiedzialności. Oficjalny opis dostarczony przez organizatora turystyki znajdziesz na stronie poświęconej wybranej przez Ciebie imprezie turystycznej, po wskazaniu interesującego Cię terminu wyjazdu.

Nieoficjalny opis hotelu

Informacje o hotelu

  • Klimatyzacja Klimatyzacja tak
  • Basen zewnętrzny Basen zewnętrzny tak
  • Basen wewnętrzny Basen wewnętrzny tak
  • TV TV tak
  • Minibar, Bar Minibar tak
  • Golf Golf tak
  • Hotelowa restauracja Hotelowa restauracja tak

Opinie o hotelu

Słaby (Na podstawie 6 opinii)

Informacje dotyczące weryfikacji opinii

Ocena 1,5 / 5

Zakwaterowanie 1,7 / 5

Wyżywienie 2,0 / 5

Okolica 0,7 / 5

Cena 1,2 / 5

10. najwyższa ocena z 31 hoteli w Yasmine Hammamet

Martina M.

Ocena 1,0 / 5

Zweryfikowana opinia (Invia.sk) Data pobytu 8.8. - 18.8.2023 Oceniono: Wrzesień 2023

TMK L'Atrium Yasmine By Turismark Ocena: 4/5 Tunezja, Yasmine Hammamet

Totalne niezadowolenie od początku do końca naszych wakacji. Nigdy więcej tej lokalizacji i ani biura podróży. Złożyliśmy również reklamację na wyjazd, ale niestety nas nie przyjęli, pomimo dokumentacji zdjęciowej z naszej strony. Brud, karaluchy, bezużyteczna brudna plaża.

Totalne niezadowolenie od początku do końca naszych wakacji. Nigdy więcej tej lokalizacji i ani biura podróży. Złożyliśmy również reklamację na wyjazd, ale niestety nas nie przyjęli, pomimo dokumentacji zdjęciowej z naszej strony. Brud, karaluchy, bezużyteczna brudna plaża.

Zakwaterowanie 1,3 / 5

Wyżywienie 1,5 / 5

Okolica 0,5 / 5

Cena 0,5 / 5

Zakwaterowanie
Po przyjeździe zostaliśmy zakwaterowani w pokoju połączonym z innym pokojem zamykanymi drzwiami. Drzwi w pokojach często nie dawały się otworzyć i ciężko je było zamknąć, trzaskanie było słychać nawet w nocy. Personel był chętny, ale tylko wtedy, gdy rozumiał, czego chcemy, co rzadko się zdarzało. Porozumiewaliśmy się rękami i nogami, ponieważ oni nie znali angielskiego. Kilka razy widzieliśmy karaluchy we wspólnych toaletach, często były obrzydliwie brudne. Sprzątanie pokoi przeprowadzono w taki sposób, że chociaż posprzątali cię rano, zabrali także ręczniki i wczesnym wieczorem przynieśli nowe. Jedyną dobrą rzeczą był basen, na którym spędziliśmy prawie cały czas ze względu na brudną plażę.

Wyżywienie
Jedzenie nie było złe, jednak było w czym wybierać i dania powtarzały się codziennie. Jadalnia była malutka, tworzyły się niekończące się kolejki, brakowało talerzy, które często były brudne, a także obrusów, które obsługa tylko odwracała na drugą stronę. Przez pierwsze dni nie mieliśmy problemów z jedzeniem, jednak pod koniec wakacji nie mogliśmy już jeść bez biegania do toalety.

Obsługa w hotelu
Personel był miły, ale komunikacja była problemem. Bar miał słaby wybór. Na wspomnienie baru na plaży chce nam się płakać, jeśli w ogóle można go nazwać barem. Przez pierwsze dni nawet drewniana chatka na zanieczyszczonej plaży nie działała. Po reklamacjach otworzyli go, bez możliwości siedzenia, do wyboru tylko rowery i woda.

Plaża
Największą katastrofą była plaża. Nadal mogliśmy sobie poradzić z obecnością glonów, ponieważ jest to część natury, ale przez 10 dni, gdy tam byliśmy, nikt nie próbował oczyścić plaży z glonów. Wszędzie były też śmieci, popiół, szkło i bałagan. Nie odważyliśmy się chodzić boso po plaży. Po kilku dniach, kiedy żałowaliśmy, że nie pojechaliśmy nad morze i mimo brudu próbowaliśmy cieszyć się wakacjami, przestaliśmy chodzić na plażę i korzystaliśmy tylko z hotelowego basenu, który dzięki Bogu był czysty. Tego samego nie można było powiedzieć o otoczeniu basenu.

Ta recenzja została automatycznie przetłumaczona za pomocą Google Translate

Czy ta recenzja była pomocna? (2) (0)

Mária M.

Ocena 0,7 / 5

Zweryfikowana opinia (Invia.sk) Data pobytu 4.8. - 15.8.2023 Oceniono: Sierpień 2023

TMK L'Atrium Yasmine By Turismark Ocena: 4/5 Tunezja, Yasmine Hammamet

Urlop w ogóle nie odpowiadał cenie, którą zapłaciliśmy. W tym hotelu nic nie działało poprawnie. Pracownicy hotelu słabo rozumieją angielski, wszystko muszą powtarzać kilka razy i szukać słów, które zrozumieją. Skład klienteli był w 90% lokalny iw 10% europejski. Zachowanie domowników było okropne, wszędzie się pchają i robią bałagan. Zupełnie nie nadaje się dla klientów z Europy, którzy są przyzwyczajeni do innego standardu.

Urlop w ogóle nie odpowiadał cenie, którą zapłaciliśmy. W tym hotelu nic nie działało poprawnie. Pracownicy hotelu słabo rozumieją angielski, wszystko muszą powtarzać kilka razy i szukać słów, które zrozumieją. Skład klienteli był w 90% lokalny iw 10% europejski. Zachowanie domowników było okropne, wszędzie się pchają i robią bałagan. Zupełnie nie nadaje się dla klientów z Europy, którzy są przyzwyczajeni do innego standardu.

Zakwaterowanie 1,3 / 5

Wyżywienie 0,5 / 5

Okolica 0,5 / 5

Cena 0,5 / 5

Zakwaterowanie
Czystość pokoju była w porządku, ale w pokoju nie było lodówki. Poprosiliśmy o to następnego dnia u delegata, więc ostatecznie dali nam go trzy dni później. Elektroniczny zamek w drzwiach nie działał niezawodnie. Co jakiś czas pękał, trzeba było w niego cały czas uderzać, żeby latarki się zetknęły. Dwukrotnie musieliśmy doładować kartę w recepcji.

Wyżywienie
Dieta jest monotonna, zawsze taka sama, ale przede wszystkim brak. To samo dotyczyło talerzy, sztućców, kubków. Kiedy je przynieśli, była dosłownie bitwa. Miejscowi w ogóle nie stoją w kolejce, wyprzedzają się i strasznie marnują jedzenie. Musieliśmy stać w kolejce po jedzenie, a oni zbierali łatwopalne ilości i zostawiali niezjedzone, które potem trzeba było wyrzucać. Czekaliśmy pół godziny, podczas gdy oni robili smażony ryż na śniadanie. To samo z ekspresem do kawy, półgodzinna kolejka. Był tylko jeden ekspres do kawy, oczywiście za mało dla takiej liczby gości. Nie mieli czasu na sprzątanie stołów, obrusy były brudne.

Obsługa w hotelu
Bar był dość kiepski, kiepski wybór. Brak leżaków przy basenie, na ręczniki czekaliśmy 15 minut zanim zostały przyniesione. Organizacja ich pracy to tragedia. Grali tylko swoją domową muzykę arabską, z odrobiną muzyki europejskiej tu i tam. Grali muzykę bardzo głośno aż do północy. Wcześniej nie mieliśmy spokoju, bo pokój wychodził na basen.

Plaża
Najgorsza była plaża. Brudny, w ogóle go nie czyszczą. Pełno glonów i śmieci. To samo morze, pełne alg i roślin wodnych, a gdy były fale, które były prawie zawsze, także z odpowiednią ilością śmieci, plastików, mikrotenów. Przerażenie. Kiedy przyjechaliśmy, było ustawionych tylko 6 parasoli! Leżaki były połamane, uszkodzone. Ratownik powiedział, że powinniśmy iść wcześniej, jeśli chcemy leżak. Dwa razy wysłał nas na leżaki z innego hotelu, że było w porządku. Ale tak nie było, zwolnili nas. Więc tylko na piasku. Bar na plaży w ogóle nie działał. W połowie naszego pobytu zamierzali go po prostu pomalować! Teren wokół plaży był również brudny, nikt go nie sprzątał.

Ta recenzja została automatycznie przetłumaczona za pomocą Google Translate

Czy ta recenzja była pomocna? (4) (0)

Filtruj opinie

Martina M.

Ocena 1,0 / 5

Zweryfikowana opinia (Invia.sk) Data pobytu 8.8. - 18.8.2023 Oceniono: Wrzesień 2023

TMK L'Atrium Yasmine By Turismark Ocena: 4/5 Tunezja, Yasmine Hammamet

Totalne niezadowolenie od początku do końca naszych wakacji. Nigdy więcej tej lokalizacji i ani biura podróży. Złożyliśmy również reklamację na wyjazd, ale niestety nas nie przyjęli, pomimo dokumentacji zdjęciowej z naszej strony. Brud, karaluchy, bezużyteczna brudna plaża.

Totalne niezadowolenie od początku do końca naszych wakacji. Nigdy więcej tej lokalizacji i ani biura podróży. Złożyliśmy również reklamację na wyjazd, ale niestety nas nie przyjęli, pomimo dokumentacji zdjęciowej z naszej strony. Brud, karaluchy, bezużyteczna brudna plaża.

Zakwaterowanie 1,3 / 5

Wyżywienie 1,5 / 5

Okolica 0,5 / 5

Cena 0,5 / 5

Zakwaterowanie
Po przyjeździe zostaliśmy zakwaterowani w pokoju połączonym z innym pokojem zamykanymi drzwiami. Drzwi w pokojach często nie dawały się otworzyć i ciężko je było zamknąć, trzaskanie było słychać nawet w nocy. Personel był chętny, ale tylko wtedy, gdy rozumiał, czego chcemy, co rzadko się zdarzało. Porozumiewaliśmy się rękami i nogami, ponieważ oni nie znali angielskiego. Kilka razy widzieliśmy karaluchy we wspólnych toaletach, często były obrzydliwie brudne. Sprzątanie pokoi przeprowadzono w taki sposób, że chociaż posprzątali cię rano, zabrali także ręczniki i wczesnym wieczorem przynieśli nowe. Jedyną dobrą rzeczą był basen, na którym spędziliśmy prawie cały czas ze względu na brudną plażę.

Wyżywienie
Jedzenie nie było złe, jednak było w czym wybierać i dania powtarzały się codziennie. Jadalnia była malutka, tworzyły się niekończące się kolejki, brakowało talerzy, które często były brudne, a także obrusów, które obsługa tylko odwracała na drugą stronę. Przez pierwsze dni nie mieliśmy problemów z jedzeniem, jednak pod koniec wakacji nie mogliśmy już jeść bez biegania do toalety.

Obsługa w hotelu
Personel był miły, ale komunikacja była problemem. Bar miał słaby wybór. Na wspomnienie baru na plaży chce nam się płakać, jeśli w ogóle można go nazwać barem. Przez pierwsze dni nawet drewniana chatka na zanieczyszczonej plaży nie działała. Po reklamacjach otworzyli go, bez możliwości siedzenia, do wyboru tylko rowery i woda.

Plaża
Największą katastrofą była plaża. Nadal mogliśmy sobie poradzić z obecnością glonów, ponieważ jest to część natury, ale przez 10 dni, gdy tam byliśmy, nikt nie próbował oczyścić plaży z glonów. Wszędzie były też śmieci, popiół, szkło i bałagan. Nie odważyliśmy się chodzić boso po plaży. Po kilku dniach, kiedy żałowaliśmy, że nie pojechaliśmy nad morze i mimo brudu próbowaliśmy cieszyć się wakacjami, przestaliśmy chodzić na plażę i korzystaliśmy tylko z hotelowego basenu, który dzięki Bogu był czysty. Tego samego nie można było powiedzieć o otoczeniu basenu.

Ta recenzja została automatycznie przetłumaczona za pomocą Google Translate

Czy ta recenzja była pomocna? (2) (0)

Mária M.

Ocena 0,7 / 5

Zweryfikowana opinia (Invia.sk) Data pobytu 4.8. - 15.8.2023 Oceniono: Sierpień 2023

TMK L'Atrium Yasmine By Turismark Ocena: 4/5 Tunezja, Yasmine Hammamet

Urlop w ogóle nie odpowiadał cenie, którą zapłaciliśmy. W tym hotelu nic nie działało poprawnie. Pracownicy hotelu słabo rozumieją angielski, wszystko muszą powtarzać kilka razy i szukać słów, które zrozumieją. Skład klienteli był w 90% lokalny iw 10% europejski. Zachowanie domowników było okropne, wszędzie się pchają i robią bałagan. Zupełnie nie nadaje się dla klientów z Europy, którzy są przyzwyczajeni do innego standardu.

Urlop w ogóle nie odpowiadał cenie, którą zapłaciliśmy. W tym hotelu nic nie działało poprawnie. Pracownicy hotelu słabo rozumieją angielski, wszystko muszą powtarzać kilka razy i szukać słów, które zrozumieją. Skład klienteli był w 90% lokalny iw 10% europejski. Zachowanie domowników było okropne, wszędzie się pchają i robią bałagan. Zupełnie nie nadaje się dla klientów z Europy, którzy są przyzwyczajeni do innego standardu.

Zakwaterowanie 1,3 / 5

Wyżywienie 0,5 / 5

Okolica 0,5 / 5

Cena 0,5 / 5

Zakwaterowanie
Czystość pokoju była w porządku, ale w pokoju nie było lodówki. Poprosiliśmy o to następnego dnia u delegata, więc ostatecznie dali nam go trzy dni później. Elektroniczny zamek w drzwiach nie działał niezawodnie. Co jakiś czas pękał, trzeba było w niego cały czas uderzać, żeby latarki się zetknęły. Dwukrotnie musieliśmy doładować kartę w recepcji.

Wyżywienie
Dieta jest monotonna, zawsze taka sama, ale przede wszystkim brak. To samo dotyczyło talerzy, sztućców, kubków. Kiedy je przynieśli, była dosłownie bitwa. Miejscowi w ogóle nie stoją w kolejce, wyprzedzają się i strasznie marnują jedzenie. Musieliśmy stać w kolejce po jedzenie, a oni zbierali łatwopalne ilości i zostawiali niezjedzone, które potem trzeba było wyrzucać. Czekaliśmy pół godziny, podczas gdy oni robili smażony ryż na śniadanie. To samo z ekspresem do kawy, półgodzinna kolejka. Był tylko jeden ekspres do kawy, oczywiście za mało dla takiej liczby gości. Nie mieli czasu na sprzątanie stołów, obrusy były brudne.

Obsługa w hotelu
Bar był dość kiepski, kiepski wybór. Brak leżaków przy basenie, na ręczniki czekaliśmy 15 minut zanim zostały przyniesione. Organizacja ich pracy to tragedia. Grali tylko swoją domową muzykę arabską, z odrobiną muzyki europejskiej tu i tam. Grali muzykę bardzo głośno aż do północy. Wcześniej nie mieliśmy spokoju, bo pokój wychodził na basen.

Plaża
Najgorsza była plaża. Brudny, w ogóle go nie czyszczą. Pełno glonów i śmieci. To samo morze, pełne alg i roślin wodnych, a gdy były fale, które były prawie zawsze, także z odpowiednią ilością śmieci, plastików, mikrotenów. Przerażenie. Kiedy przyjechaliśmy, było ustawionych tylko 6 parasoli! Leżaki były połamane, uszkodzone. Ratownik powiedział, że powinniśmy iść wcześniej, jeśli chcemy leżak. Dwa razy wysłał nas na leżaki z innego hotelu, że było w porządku. Ale tak nie było, zwolnili nas. Więc tylko na piasku. Bar na plaży w ogóle nie działał. W połowie naszego pobytu zamierzali go po prostu pomalować! Teren wokół plaży był również brudny, nikt go nie sprzątał.

Ta recenzja została automatycznie przetłumaczona za pomocą Google Translate

Czy ta recenzja była pomocna? (4) (0)

Edita T.

Ocena 1,2 / 5

Zweryfikowana opinia (Invia.sk) Data pobytu 1.8. - 8.8.2023 Oceniono: Sierpień 2023

TMK L'Atrium Yasmine By Turismark Ocena: 4/5 Tunezja, Yasmine Hammamet

Wszędzie brud. W pokojach mrówki. Kiedy nie dajesz kelnerom pieniędzy, nawet cię nie zauważają. Trzeba prosić o wodę, to nie jest oczywistość, mimo że nie można pić woda.Plaża jest brudna,bar nie działał.Zasługują na 2 gwiazdki.

Wszędzie brud. W pokojach mrówki. Kiedy nie dajesz kelnerom pieniędzy, nawet cię nie zauważają. Trzeba prosić o wodę, to nie jest oczywistość, mimo że nie można pić woda.Plaża jest brudna,bar nie działał.Zasługują na 2 gwiazdki.

Zakwaterowanie 1,3 / 5

Wyżywienie 2,0 / 5

Okolica 0,5 / 5

Cena 1,0 / 5

Zakwaterowanie
Brud, mrówki.

Wyżywienie
Słabe all inclusive.

Obsługa w hotelu
Bardzo słaba obsługa

Plaża
Plaża była bardzo brudna, podobnie jak morze. Wszystkie śmieci. Nieporządek. Przynajmniej woda była ciepła. Dwa razy woleliśmy być w basenie. Było czysto.

Ta recenzja została automatycznie przetłumaczona za pomocą Google Translate

Czy ta recenzja była pomocna? (0) (0)

Janka T.

Ocena 2,5 / 5

Zweryfikowana opinia (Invia.sk) Data pobytu 7.7. - 14.7.2023 Oceniono: Lipiec 2023

TMK L'Atrium Yasmine By Turismark Ocena: 4/5 Tunezja, Yasmine Hammamet

Wakacje były super, odpoczęliśmy, ale tylko na basenie, bo morze było okropne, a plaża też była nierówna. było po prostu ok, ale nic się nie działo.. nie było źle, ale powiedzieliśmy, że będziemy" t wrócić do tego hotelu ponownie. .

Wakacje były super, odpoczęliśmy, ale tylko na basenie, bo morze było okropne, a plaża też była nierówna. było po prostu ok, ale nic się nie działo.. nie było źle, ale powiedzieliśmy, że będziemy" t wrócić do tego hotelu ponownie. .

Zakwaterowanie 2,3 / 5

Wyżywienie 5,0 / 5

Okolica 0,5 / 5

Cena 2,0 / 5

Zakwaterowanie
Co do hotelu spodziewaliśmy się trochę więcej, nie było najgorzej, pokój był sprzątany codziennie, ale powiedziano nam, że w pokoju będzie minibarek.. nie było go.. brak wifi lub Telewizor w pokoju.Pierwsze wrażenie, gdy weszliśmy do pokoju, było umeblowane w socjalizmie.. Prysznic ledwo działał, mimo że przyjechali go naprawić, a nam dali zepsutą lodówkę w „minibarku”, którą musieliśmy sami napełnić.

Wyżywienie
Jedzenie było wyśmienite, na które czekaliśmy najbardziej każdego dnia, pełne melonów, mięsa, ryżu, ziemniaków, ciast, sera, zupy, ale każdy dostaje to, na co ma ochotę i je do syta.

Obsługa w hotelu
Niektórzy pracownicy byli chętni, inni nie, kelnerki w jadalni dowodziły, miłe, chętne, traktowali nas jak królów. Ale co z barem, na przykład, nie oczekuj mojito jak tutaj, bar był w zasadzie w połowie pusty

Plaża
Plaża była totalnym rozczarowaniem i fiaskiem.Wstręt,bałagan,brud.Chodziliśmy głównie nad morze i na plaże,ale ponieważ nie mogliśmy się doczekać pływania,to niestety się nie udało.Wszyscy znajomi polecili nam Tunezję bo ma wyjątkowo czystą i przejrzystą wodę, a zwłaszcza czystą plażę, ale to był czysty gnój.. Mam zdjęcia z morza i plaży, ale niestety nie mogę ich dodać do recenzji

Ta recenzja została automatycznie przetłumaczona za pomocą Google Translate

Czy ta recenzja była pomocna? (0) (0)

Nie udało się znaleźć oferty Twoich marzeń?

Zadzwoń lub wyślij zapytanie, a my wyszukamy dla Ciebie wyjazd, który będziesz długo i mile wspominać!

Jesteśmy dostępni 7 dni/tyg. 8:00-23:00.

+48 71 771 76 83

Ładuję

Ładowanie położenia hotelu i opisu...

Pogoda

Aktualna pogoda

  • Temperatura powietrza 17 °C

  • Temperatura wody 18 °C

Najlepsze miesiące na wakacje w tym miejscu

  • Najlepszy
  • Dobry
  • Niski sezon
  1. Styczeń: Niski sezon
  2. Luty: Niski sezon
  3. Marzec: Niski sezon
  4. Kwiecień: Niski sezon
  5. Maj: Dobry
  6. Czerwiec: Najlepszy
  7. Lipiec: Najlepszy
  8. Sierpień: Najlepszy
  9. Wrzesień: Najlepszy
  10. Październik: Dobry
  11. Listopad: Niski sezon
  12. Grudzień: Niski sezon

Więcej hoteli, które mogą Cię zainteresować