Katalin H. B.
Zweryfikowana opinia (Invia.hu) Data pobytu 16.9. - 23.9.2025 Oceniono: Wrzesień 2025
Marhaba Palace Ocena: 5/5 Tunezja, Port El Kantaoui
To było bardzo dobre
To było bardzo dobre
Czy ta recenzja była pomocna? (0) (0)
Przejdź do... | Przejdź do głównego menu
od 2 584 zł za os.
Wykres przedstawia prognozowane ceny wycieczek w nadchodzących miesiącach
Minimalna cena za osobę z możliwymi różnicami w czasie trwania podróży
Prezentowane w informacji opisy, opinie oraz zdjęcia przedstawiają subiektywne odczucia ich autora i nie stanowią części oficjalnego opisu obiektu organizatora turystyki (przedsiębiorcy turystycznego). Pokoje oraz udogodnienia mogą się różnić od zawartych w informacji, za co Travelplanet.pl S.A. nie ponosi odpowiedzialności. Oficjalny opis dostarczony przez organizatora turystyki znajdziesz na stronie poświęconej wybranej przez Ciebie imprezie turystycznej, po wskazaniu interesującego Cię terminu wyjazdu.
Bardzo Dobry (Na podstawie 47 opinii)
8. najwyższa ocena z 51 hoteli w Port El Kantaoui
Katalin H. B.
Zweryfikowana opinia (Invia.hu) Data pobytu 16.9. - 23.9.2025 Oceniono: Wrzesień 2025
Marhaba Palace Ocena: 5/5 Tunezja, Port El Kantaoui
To było bardzo dobre
To było bardzo dobre
Czy ta recenzja była pomocna? (0) (0)
Gyula F.
Zweryfikowana opinia (Invia.hu) Data pobytu 9.9. - 16.9.2025 Oceniono: Wrzesień 2025
Marhaba Palace Ocena: 5/5 Tunezja, Port El Kantaoui
To był nasz czwarty pobyt w Tunezji, ale na pewno ostatni. Hotel musiał kiedyś być pięciogwiazdkowym hotelem w Tunezji, ale jego blask znacznie przygasł, a na konserwację, naprawy i rozwój wydano niewiele. Nieuprzejmość recepcji jest niedopuszczalna jak na pięciogwiazdkowy hotel, nawet jeśli to Tunezja. Pomimo wszystkich negatywnych komentarzy, każdy, kto akceptuje to, co napisano i chce cieszyć się tunezyjską kuchnią i piękną plażą, powinien bez wahania zarezerwować tu nocleg.
To był nasz czwarty pobyt w Tunezji, ale na pewno ostatni. Hotel musiał kiedyś być pięciogwiazdkowym hotelem w Tunezji, ale jego blask znacznie przygasł, a na konserwację, naprawy i rozwój wydano niewiele. Nieuprzejmość recepcji jest niedopuszczalna jak na pięciogwiazdkowy hotel, nawet jeśli to Tunezja. Pomimo wszystkich negatywnych komentarzy, każdy, kto akceptuje to, co napisano i chce cieszyć się tunezyjską kuchnią i piękną plażą, powinien bez wahania zarezerwować tu nocleg.
Zakwaterowanie
Pojechaliśmy z grupą znajomych, zarezerwowaliśmy i opłaciliśmy trzy pokoje, z których jeden miał dopłatę za łóżko pojedyncze. Z góry zaznaczyliśmy, że chcemy pokoje blisko siebie. Po przyjeździe recepcjonista powiedział, że żąda 10 euro za pokój. Nie zrozumieliśmy, ale dla dobrego humoru odpuściliśmy. Potem recepcjonista powiedział, że żąda 10 euro za pokój! Z oburzeniem spełniliśmy tę prośbę. Zarezerwowaliśmy pięciogwiazdkowy hotel, aby uniknąć takich nadużyć, ale to nie zadziałało. Pół godziny później recepcjonista powiedział, że może nam dać tylko dwa pokoje! Zamiast łóżka pojedynczego i podwójnego, dał nam łóżko potrójne i pokój z otwartą przestrzenią! Jesteśmy przyjaciółmi, ale nie zapłaciliśmy za trzy pokoje plus dopłatę za łóżko pojedyncze, żeby spać w jednym pokoju. Ostatecznie dostaliśmy trzy pokoje dość daleko od siebie, z których jeden wychodził na salę konferencyjną, więc nie dało się tam odpocząć. Po trzech dniach wszyscy w końcu dostali pokój, za który zapłacili, ale poranki pierwszych trzech dni spędziliśmy na załatwianiu i oczekiwaniu na zmianę pokoju. Spędziliśmy siedem nocy w dwóch pokojach, ponieważ poprosiliśmy o zmianę pokoju. Zmiana nie poprawiła sytuacji. Woda nie spływała z wanny w żadnej z łazienek, tylko bardzo powoli. W drugim pokoju woda nie spływała również z umywalki, nie dało się wyjąć korka spustowego. W ulotce podano, że minibar zostanie napełniony jednorazowo. Nie został napełniony ani razu. Kodu do sejfu nie dało się wpisać, albo było to bardzo trudne, a zazwyczaj kody generowane przez sejf trzeba było zaakceptować. W drugim pokoju dozownik żelu pod prysznic był napełniony, ale zanim dotarliśmy do pokoju, cała jego zawartość była już w wannie. Od tego czasu nie zajęto się tym problemem, pewnego dnia wyjęto go z uchwytu i położono na krawędzi umywalki. Pozostał tam przez cały nasz pobyt. Sterownik klimatyzacji naściennej był tak stary, że nie odważyliśmy się go dotknąć, a regulacja temperatury i prędkości była niemożliwa. Nasi znajomi w drugim pokoju próbowali go wyregulować, ale jednostka wewnętrzna zaczęła przeciekać. Łóżka były stosunkowo wygodne, ale łóżko podwójne było zsunięte.
Wyżywienie
W restauracji w budynku głównym, wróble latające i lądujące na stole były częścią serwisu. W otwartej restauracji na plaży, drzwi do magazynu żywności były zepsute, więc trzeba było dzielić się jedzeniem z muchami i innymi owadami. Wybór jedzenia na wszystkich trzech posiłkach był obfity, zróżnicowany i bez zarzutu. To była prawdziwa gratka dla miłośników owoców morza, każdego dnia były jakieś owoce morza. Wybór warzyw, owoców i słodyczy był wystawny. Obsługa była niezwykle miła i uważna. Zazwyczaj dostawaliśmy przekąski (ser, oliwki) do zamówionych napojów. Napoje bezalkoholowe były zwykłymi napojami komercyjnymi, piwo było dobre, jeśli nie poprosiłeś o colę z automatu, dostawałeś colę butelkowaną (Cola, Fanta, Tonic itp.), a nawet całe butelki. Było dużo jedzenia dostępnego na śniadanie i lunch, a także między lunchem a kolacją.
Obsługa w hotelu
Nie korzystaliśmy zbyt często z usług hotelu, więc nie mam z nimi żadnego doświadczenia, ale był masaż, pedicure rybny i dwie restauracje a'la carte. Nie mieliśmy żadnych zastrzeżeń do personelu.
Plaża
Plaża była, jak się spodziewaliśmy, piękna i piaszczysta. Za każdym razem, gdy tam byliśmy, zawsze był wolny parasol i leżak, na które natychmiast przynoszono pokrowce na materace lub można było je zabrać samemu. Niestety, przez pierwsze cztery dni mieliśmy wietrzną pogodę, przez co fale zmywały roślinność blisko brzegu, przez co morze nie było piękne, ale niestety nie mogliśmy wpłynąć na pogodę. W ciągu kolejnych czterech dni morze się uspokoiło i stało się czyste, więc kąpiele w wodzie również były bezchmurne. Obsługa na plaży również działała sprawnie, personel bez słowa spełniał nasze prośby.
Ta recenzja została automatycznie przetłumaczona za pomocą Google Translate
Czy ta recenzja była pomocna? (0) (0)
Filtruj opinie
Katalin H. B.
Zweryfikowana opinia (Invia.hu) Data pobytu 16.9. - 23.9.2025 Oceniono: Wrzesień 2025
Marhaba Palace Ocena: 5/5 Tunezja, Port El Kantaoui
To było bardzo dobre
To było bardzo dobre
Czy ta recenzja była pomocna? (0) (0)
Gyula F.
Zweryfikowana opinia (Invia.hu) Data pobytu 9.9. - 16.9.2025 Oceniono: Wrzesień 2025
Marhaba Palace Ocena: 5/5 Tunezja, Port El Kantaoui
To był nasz czwarty pobyt w Tunezji, ale na pewno ostatni. Hotel musiał kiedyś być pięciogwiazdkowym hotelem w Tunezji, ale jego blask znacznie przygasł, a na konserwację, naprawy i rozwój wydano niewiele. Nieuprzejmość recepcji jest niedopuszczalna jak na pięciogwiazdkowy hotel, nawet jeśli to Tunezja. Pomimo wszystkich negatywnych komentarzy, każdy, kto akceptuje to, co napisano i chce cieszyć się tunezyjską kuchnią i piękną plażą, powinien bez wahania zarezerwować tu nocleg.
To był nasz czwarty pobyt w Tunezji, ale na pewno ostatni. Hotel musiał kiedyś być pięciogwiazdkowym hotelem w Tunezji, ale jego blask znacznie przygasł, a na konserwację, naprawy i rozwój wydano niewiele. Nieuprzejmość recepcji jest niedopuszczalna jak na pięciogwiazdkowy hotel, nawet jeśli to Tunezja. Pomimo wszystkich negatywnych komentarzy, każdy, kto akceptuje to, co napisano i chce cieszyć się tunezyjską kuchnią i piękną plażą, powinien bez wahania zarezerwować tu nocleg.
Zakwaterowanie
Pojechaliśmy z grupą znajomych, zarezerwowaliśmy i opłaciliśmy trzy pokoje, z których jeden miał dopłatę za łóżko pojedyncze. Z góry zaznaczyliśmy, że chcemy pokoje blisko siebie. Po przyjeździe recepcjonista powiedział, że żąda 10 euro za pokój. Nie zrozumieliśmy, ale dla dobrego humoru odpuściliśmy. Potem recepcjonista powiedział, że żąda 10 euro za pokój! Z oburzeniem spełniliśmy tę prośbę. Zarezerwowaliśmy pięciogwiazdkowy hotel, aby uniknąć takich nadużyć, ale to nie zadziałało. Pół godziny później recepcjonista powiedział, że może nam dać tylko dwa pokoje! Zamiast łóżka pojedynczego i podwójnego, dał nam łóżko potrójne i pokój z otwartą przestrzenią! Jesteśmy przyjaciółmi, ale nie zapłaciliśmy za trzy pokoje plus dopłatę za łóżko pojedyncze, żeby spać w jednym pokoju. Ostatecznie dostaliśmy trzy pokoje dość daleko od siebie, z których jeden wychodził na salę konferencyjną, więc nie dało się tam odpocząć. Po trzech dniach wszyscy w końcu dostali pokój, za który zapłacili, ale poranki pierwszych trzech dni spędziliśmy na załatwianiu i oczekiwaniu na zmianę pokoju. Spędziliśmy siedem nocy w dwóch pokojach, ponieważ poprosiliśmy o zmianę pokoju. Zmiana nie poprawiła sytuacji. Woda nie spływała z wanny w żadnej z łazienek, tylko bardzo powoli. W drugim pokoju woda nie spływała również z umywalki, nie dało się wyjąć korka spustowego. W ulotce podano, że minibar zostanie napełniony jednorazowo. Nie został napełniony ani razu. Kodu do sejfu nie dało się wpisać, albo było to bardzo trudne, a zazwyczaj kody generowane przez sejf trzeba było zaakceptować. W drugim pokoju dozownik żelu pod prysznic był napełniony, ale zanim dotarliśmy do pokoju, cała jego zawartość była już w wannie. Od tego czasu nie zajęto się tym problemem, pewnego dnia wyjęto go z uchwytu i położono na krawędzi umywalki. Pozostał tam przez cały nasz pobyt. Sterownik klimatyzacji naściennej był tak stary, że nie odważyliśmy się go dotknąć, a regulacja temperatury i prędkości była niemożliwa. Nasi znajomi w drugim pokoju próbowali go wyregulować, ale jednostka wewnętrzna zaczęła przeciekać. Łóżka były stosunkowo wygodne, ale łóżko podwójne było zsunięte.
Wyżywienie
W restauracji w budynku głównym, wróble latające i lądujące na stole były częścią serwisu. W otwartej restauracji na plaży, drzwi do magazynu żywności były zepsute, więc trzeba było dzielić się jedzeniem z muchami i innymi owadami. Wybór jedzenia na wszystkich trzech posiłkach był obfity, zróżnicowany i bez zarzutu. To była prawdziwa gratka dla miłośników owoców morza, każdego dnia były jakieś owoce morza. Wybór warzyw, owoców i słodyczy był wystawny. Obsługa była niezwykle miła i uważna. Zazwyczaj dostawaliśmy przekąski (ser, oliwki) do zamówionych napojów. Napoje bezalkoholowe były zwykłymi napojami komercyjnymi, piwo było dobre, jeśli nie poprosiłeś o colę z automatu, dostawałeś colę butelkowaną (Cola, Fanta, Tonic itp.), a nawet całe butelki. Było dużo jedzenia dostępnego na śniadanie i lunch, a także między lunchem a kolacją.
Obsługa w hotelu
Nie korzystaliśmy zbyt często z usług hotelu, więc nie mam z nimi żadnego doświadczenia, ale był masaż, pedicure rybny i dwie restauracje a'la carte. Nie mieliśmy żadnych zastrzeżeń do personelu.
Plaża
Plaża była, jak się spodziewaliśmy, piękna i piaszczysta. Za każdym razem, gdy tam byliśmy, zawsze był wolny parasol i leżak, na które natychmiast przynoszono pokrowce na materace lub można było je zabrać samemu. Niestety, przez pierwsze cztery dni mieliśmy wietrzną pogodę, przez co fale zmywały roślinność blisko brzegu, przez co morze nie było piękne, ale niestety nie mogliśmy wpłynąć na pogodę. W ciągu kolejnych czterech dni morze się uspokoiło i stało się czyste, więc kąpiele w wodzie również były bezchmurne. Obsługa na plaży również działała sprawnie, personel bez słowa spełniał nasze prośby.
Ta recenzja została automatycznie przetłumaczona za pomocą Google Translate
Czy ta recenzja była pomocna? (0) (0)
Jozef V.
Zweryfikowana opinia (Invia.sk) Data pobytu 15.8. - 22.8.2025 Oceniono: Sierpień 2025
Marhaba Palace Ocena: 5/5 Tunezja, Port El Kantaoui
Moim zdaniem hotel nie spełnia standardu 5*, max 4*
Moim zdaniem hotel nie spełnia standardu 5*, max 4*
Zakwaterowanie
Zakwaterowanie jest standardowe.
Wyżywienie
Jedzenie w porządku
Obsługa w hotelu
Usługi hotelowe były w porządku
Plaża
Plaża jest dość brudna
Ta recenzja została automatycznie przetłumaczona za pomocą Google Translate
Czy ta recenzja była pomocna? (0) (0)
Klient chciał pozostać anonimowy
Zweryfikowana opinia (Invia.sk) Data pobytu 15.8. - 22.8.2025 Oceniono: Sierpień 2025
Marhaba Palace Ocena: 5/5 Tunezja, Port El Kantaoui
Byliśmy zadowoleni z wyboru hotelu, prawdopodobnie jednego z najlepszych w Tunezji, w którym byliśmy. Wiele zalet nas zaskoczyło, zwłaszcza doskonałe jedzenie i zasięg Wi-Fi na terenie całego hotelu i na plaży.
Byliśmy zadowoleni z wyboru hotelu, prawdopodobnie jednego z najlepszych w Tunezji, w którym byliśmy. Wiele zalet nas zaskoczyło, zwłaszcza doskonałe jedzenie i zasięg Wi-Fi na terenie całego hotelu i na plaży.
Zakwaterowanie
Sam hotel prawdopodobnie wymagałby lekkiego remontu, ale pokoje były w porządku, czyste, a łóżko wygodne. Największym minusem było to, że zazwyczaj, gdy przyjeżdżają nowi goście, nie mają gotowych pokoi z balkonami, więc najpierw przydzielają im pokój bez balkonu, co jest absolutnym minusem, ponieważ nie ma możliwości porządnego wysuszenia ubrań na balkonie.
Wyżywienie
Ku naszemu wielkiemu zaskoczeniu jedzenie było doskonałe, z proeuropejskim smakiem, jakiego nie widzieliśmy w innych hotelach, w których dotychczas się zatrzymaliśmy. Wybór dań był naprawdę duży, a posiłki dostępne niemal przez cały dzień.
Plaża
Plaża była w większości ładna i czysta, wejście do morza łagodne, a woda piękna i klarowna. W ostatnich dniach wakacji w pobliżu brzegu rosły glony, ponieważ dzień wcześniej były naprawdę duże fale. Były tu też małe meduzy.
Ta recenzja została automatycznie przetłumaczona za pomocą Google Translate
Czy ta recenzja była pomocna? (1) (0)
Klient chciał pozostać anonimowy
Zweryfikowana opinia (Invia.hu) Data pobytu 22.7. - 29.7.2025 Oceniono: Sierpień 2025
Marhaba Palace Ocena: 5/5 Tunezja, Port El Kantaoui
Świetnie się bawiliśmy. Obsługa jest przyjazna i pomocna.
Świetnie się bawiliśmy. Obsługa jest przyjazna i pomocna.
Zakwaterowanie
Hotel jest czysty. Łóżko było bardzo wygodne. Wi-Fi i klimatyzacja działały bez przerwy. Niestety, nasz pokój nie miał balkonu, tylko okno uchylne. Stroje kąpielowe miały problem z wyschnięciem.
Wyżywienie
Każdy posiłek był urozmaicony. Dużo warzyw, owoców, sałatek. Oprócz wołowiny i kurczaka, ryb i lokalnych potraw.
Obsługa w hotelu
Programy ciągłe: aqua aerobik, rzutki, łucznictwo, joga codziennie. Wieczorami wieczory taneczne i muzyczne, pokaz fakirów, wieczór tunezyjski. Masaż, pedicure rybny, lokalnie organizowane przejażdżki na wielbłądach, rejsy łodzią.
Plaża
Ładna, piaszczysta plaża. Dużo leżaków. Czysta woda. Jedynym problemem było mnóstwo małych meduz.
Ta recenzja została automatycznie przetłumaczona za pomocą Google Translate
Czy ta recenzja była pomocna? (0) (0)
Zadzwoń lub wyślij zapytanie, a my wyszukamy dla Ciebie wyjazd, który będziesz długo i mile wspominać!
Jesteśmy dostępni 7 dni/tyg. 8:00-23:00.
Ładowanie położenia hotelu i opisu...
Temperatura 15 °C temperatura w nocy 13 °C
Temperatura powietrza 18 °C
Temperatura wody 19 °C