POŁOŻENIE
Położony na tunezyjskim wybrzeżu Morza Śródziemnego, w ogrodzie o powierzchni 3 tys m, oferuje profesjonalną obsługę oraz szeroki wachlarz rozrywek dla całej rodziny. W hotelu znajdują się restauracje serwujące dania z bogatych i tradycyjnych receptur kuchni tunezyjskiej i słynne herbaty, z jakich słynie Tunezja. Wysoki standard usług jaki gwarantuje sieć Iberostar zadowoli każdego klienta.
ok. 4 km od centrum dzielnicy turystycznej Port El Kantaoui, ok. 500 m od sklepów i barów, ok. 11 km od centrum SOUSSE; ok. 25 km od portu lotniczego w Monastirze, ok. 40 km od portu lotniczego w Enfidha; przystanek autobusowy ok. 1 km od hotelu.
PLAŻA
hotelowa, piaszczysta, szeroka, łagodne zejście do morza, bezpośrednio przy hotelu, bezpłatne leżaki, parasole i ręczniki; bar (czynny w sezonie letnim).
HOTEL
czterogwiazdkowy, stylowy, zbudowany w 1981 r., całkowicie odnowiony w 2012 r., budynek główny, łącznie 301 pokoi, 3 piętra,
DO DYSPOZYCJI GOŚCI
Winda, przestronne i eleganckie lobby, całodobowa recepcja, restauracje: główna Alahambra - dania w formie bufetu, kuchnia międzynarodowa, dania wegetariańskie, live cooking show, restauracja la carte Le Rebeb - kuchnia tunezyjska, 3 bary: Le Rimel snack-bar przy basenie, Le Boutre w lobby, bar na plaży (czynny w sezonie letnim), kawiarnia mauretańska La Chicha Cafe, kantor, minimarket, sklepy z pamiątkami; centrum konferencyjne, sejf w recepcji (3,5 TND/dzień), room-service, pralnia, wypożyczalnia samochodów; akceptowane karty kredytowe: Visa, MasterCard.
INTERNET
bezpłatny internet bezprzewodowy w lobby; za opłatą: punkt internetowy (ok. 6 TND/30 min, 10 TND/godz.)
KONFERENCJE/INCENTIVE
centrum konferencyjne
SPORT, REKREACJA I ROZRYWKA
basen, nieregularny kształt, słodka woda, ok. 400 m, brodzik dla dzieci, ok. 15 m, przy basenach bezpłatne parasole, leżaki, materace i ręczniki; basen kryty, słodka woda, ok. 100 m, podgrzewany w sezonie zimowym; 3 korty tenisowe (godzina gry w ramach all inclusive, wymagana wcześniejsza rezerwacja), wypożyczalnia sprzętu (za kaucją), tenis stołowy, siatkówka, łaźnia turecka (raz na tydzień w ramach all inclusive od godz. 18.00; wymagana wcześniejsza rezerwacja); plac zabaw dla dzieci, miniklub (4-12 lat), minidisco, animacje sportowe i programy rozrywkowe dla dorosłych i dzieci: aerobik, minipiłka nożna, siatkówka, strzelanie z łuku, waterpolo; za opłatą: bilard, golf; centrum welness: sauna, masaże.
DLA DZIECI
Brodzik, plac zabaw, krzesełka w restauracji, opiekunka (płatna).
ZAKWATEROWANIE
standardowy: 2-os. (możliwość 1 dostawki), ok. 24-27 m, elegancki, przestronny, indywidualnie sterowana klimatyzacja (15.06-15.09) lub ogrzewanie, łazienka (wanna, wc; suszarka), telewizja satelitarna, telefon; za opłatą: sejf (ok. 3,5 TND/dzień), minibar (raz na pobyt woda); bezpłatne łóżeczko dla dziecka do 2 lat na zamówienie przed przyjazdem; balkon lub taras (stolik i krzesełka); widok na morze za dopłatą; rodzinny: 2-os. (możliwość 1 lub 2 dostawek, maks. 3 os. dorosłe), łazienka (wanna/prysznic, wc), pokój dzienny, sypialnia, wyposażenie jak w pokoju standardowym; pokój rodzinny za dopłatą.
WYŻYWIENIE
śniadanie (7.00-10.00), obiad (12.30-14.30), kolacja (18.30-21.30) w formie bufetu w restauracji głównej; późne śniadanie w barze w lobby (10.00-11.30); woda mineralna, zimne napoje bezalkoholowe, lokalne wino i piwo do obiadu i kolacji; przekąski: pizza, pasta, kanapki, ciasta w barze przy basenie (10.00-18.00); kawa, herbata, zimne napoje bezalkoholowe, lokalne alkohole w wyznaczonych barach (10.00-23.00); raz na pobyt kolacja w restauracji la carte (wymagana wcześniejsza rezerwacja); wymagane noszenie opasek all inclusive.
DODATKOWE INFORMACJE
Check-in: from 15.00h.
Check-out: until 11.00h.
CENA
Cena PLN zawiera bilet lotniczy, transfer lotnisko - hotel - lotnisko, zakwaterowanie w hotelu, wyżywienie wg oferty, opłaty lotniskowe, opiekę polskojęzycznego rezydenta, ubezpieczenie ERGO Reiseversicherung NNW, KL, bagaż, OC organizatora, składkę na Turystyczny Fundusz Gwarancyjny (TFG - uruchamiany w przypadku niewypłacalności touroperatora), Turystyczny Fundusz Pomocowy (TFP - uruchamiany w przypadku opóźnień w zwrotach przedpłat na skutek wystąpienia nieuniknionych i nadzwyczajnych okoliczności uniemożliwiających realizację imprezy turystycznej. Składka na TFP jest bezzwrotna nawet w przypadku rezygnacji Klienta z imprezy turystycznej), VAT.
Od 26.11.2016r wszystkie oferty zawierają w cenie składkę na Turystyczny Fundusz Gwarancyjny (TFG),
oraz od 01.01.2021 analogiczą wyskość składki na Turystyczny Fundusz Pomocowy (TFP):
15PLN - za imprezy samolotowe czarterowe (za wyjątkiem krajów mających granicę lądową z Polską)
13PLN - za imprezy nieczarterowe realizowane poza Europę
10PLN - za imprezy oparte o loty rejsowe oraz autokarowe i dojazd własny na terenie Europy (za wyjątkiem krajów mających granicę lądową z Polską)Cena nie zawiera obowiązkowej opłaty klimatycznej (płatna w hotelu), dodatkowego ubezpieczenia: od kosztów rezygnacji, chorób przewlekłych( ok. 68 PLN/os/tydz.), a także dodatkowego ubezpieczenie KL w okresie pandemii (w tym COVID-19 - KL do 20 000 EUR) / cena ok. 47.12 PLN/ os/tydz.) , wycieczek fakultatywnych.
Od sezonu 2019 zgodnie z decyzją rządu tunezyjskiego, będzie pobierany podatek turystyczny. Zapłata za podatek odbywa się podczas zakwaterowania w hotelu. Wysokość podatku turystycznego zależy od kategorii lokalnej hotelu:
Hotele 2* - 1 TND za noc/os
Hotele 3* - 2 TND za noc/os
Hotele 4* i 5*- 3 TND za noc/os
Opłata dotyczy tylko pierwszego tygodnia pobytu ( max 7 noclegów). Dzieci do lat 12 zwolnione są z podatku.
W przypadku bagażu, który przekracza obowiązujący bezpłatny limit (ilość sztuk lub wymiary) pobierane będą opłaty za nadbagaż. Przekroczenie dozwolonego limitu bagażu podręcznego podlegać będzie dodatkowej opłacie zgodnie z przepisami dotyczącymi nadbagażu w samolocie.
WARUNKI WJAZDOWE
* wymagany paszport ważny 3 m-ce (ważność liczona od daty powrotu)
* obywatele polscy udający się do Tunezji są zwolnieni z obowiązku wizowego na okres do 90 dni
* każdy uczestnik imprezy zobowiązany jest do przestrzegania paszportowych, celnych, zdrowotnych i innych przepisów kraju, do którego podróżuje. Klient odpowiedzialny jest za dotrzymanie wszelkich przepisów niezbędnych do przeprowadzenia imprezy turystycznej, o których został poinformowany przez organizatora.
KAŻDY Z NASZYCH KLIENTÓW ZOBLIGOWANY JEST DO POTWIERDZENIA GODZIN NA 24h PRZED WYLOTEM (DOTYCZY TO WYLOTÓW Z POLSKI JAK I POWROTÓW DO POLSKI). Odprawa lotnicza rozpoczyna się na 2 godziny przed planowanym lotem i kończy się na 40 minut przed. Każdy klient zobligowany jest do zgłoszenia się do odprawy we właściwym czasie przed realizowanym lotem.Uwaga przeczytaj koniecznie! http://msz.gov.pl/pl/informacje_konsularne/profile_krajow/tunezja
Covid-19
Podejmując decyzję o wyjeździe należy liczyć się z możliwymi trudnościami w powrocie do kraju, ograniczeniami w ruchu lotniczym, obowiązkiem poddania się kwarantannie lub samoizolacji, a także przeprowadzenia dodatkowych badań lekarskich na zlecenie władz miejscowych.
W związku z powyższym prosimy o bieżące śledzenie warunków wjazdowych do krajów odwiedzanych : https://www.gov.pl/web/dyplomacja/informacje-dla-podrozujacych , jak również obostrzeń na polskiej granicy przy powrocie z wakacji: https://www.strazgraniczna.pl/ .
Osoby podróżujące z Polski do Tunezji samolotem czarterowym i posiadające voucher hotelowy wystawiony przez touroperatora zwolnione są z obowiązku wcześniejszego wykonania testu na obecność COVID oraz odbywania kwarantanny w Tunezji.
Osoby, które zakupiły wyłącznie przelot, zobowiązane są do przedstawienia negatywnego wyniku testu wykonanego nie później niż 72 h przed wyjazdem i nie później niż na 120 h przed wjazdem do Tunezji i odbycia kwarantanny. W razie dodatkowych pytań prosimy o kontakt z Ambasadą Tunezji w Warszawie.
* Przed wylotem klienci są zobowiązani do wypełnienia Formularza Podróżnego: https://app.e7mi.tn ( na chwilę obecną wypełnienie formularza nie jest obowiązkowe - strona jest w fazie testów, o zmianach poinformujemy)
* Wypełnienia Deklaracji zdrowia" oraz wydrukowania Potwierdzenia polityki covid-19"
* Dodatkowo muszą posiadać przy sobie wydrukowany voucher hotelowy oraz bilet lotniczy
Turyści zobowiązani są do przestrzegania zasad Protokołu Sanitarnego dla Sektora Turystycznego Tunezji.
Wycieczki fakultatywne (muzea, atrakcje turystyczne, obiekty historyczne) są organizowane przez operatorów zgodnie z zasadami ww. Protokołu. Bezpieczeństwo podczas przylotu i transferu:
- nakaz noszenia maseczek i odpowiednich rękawiczek przez obsługę odpowiedzialną za transfer Klientów do hoteli. Zachowanie zalecanej odległości między klientami podczas przylotu/wylotu, transferu.
- w pojazdach służących do transferu obłożenie miejsc na poziomie 50%. Wszystkie pojazdy będą dezynfekowane każdorozawo po wykonaniu usługi.
Bezpieczeńśtwo na terenie hoteli:
- nakaz noszenia maseczek lub przyłbic przez personel hotelowy
- obłożenie hoteli do 50%
- zakaz przebywania w hotelu osób z zewnątrz tj. niezakwaterowanych w danym hotelu
- obowiązek usługi " A la Carte" w restauracjach hotelowych (nie bufet)
- udostępnienie przez jptel materiałów informacyjnych odnoszących się do nowo obowiazujących procedur sanitarnych
- zawieszenie wszelkich wydarzeń tworzących skupiska ludzi oraz aktywności sportowych w basenach
- wyznaczenie i przygotowanie odpowiedniej liczby pokoi, w których będzie można czasowo odizolować osobę w przypadku stwierdzenia objawów chorobowych
- sprawdzanie temperatury całego personelu hotelowego oraz kwaterujących się Gości
- ograniczenie do minimum czasu przebywania Klienta przy recepcji
- umieszczenie dodatkowych dozowników z płynem do dezynfekcji
- systematyczne czyszczenie i dezynfekcja częsci wspólnych jak również kluczy i kart po każdorazowym ich użyciu
- systematyczne wietrzenie wszsytkich pomieszczeńBezpieczeństwo w restauracjach hotelowych:
- nakaz noszenia maszeczek przez personel restauracyjny
- zmniejszenie pojemności restauracji do 50%
- zachowanie odstępu 2 metry między każdym stolikiem
- umieszczenie dodatkowych dozowników z płynem do dezynfekcjiBezpieczeństwo podczas wycieczek fakultatywnych:
- zachowanie dystansu między Klientami podczas zwiedzania zabytków, jak również postojów i przebywania w miejscach publicznych
- nakaz noszenia maseczek przez przewodnika jak również wszystkich uczestników wycieczki