Znakomity wybór! Nasi Klienci byli tym hotelem zachwyceni.

Hotel Iberostar Selection Diar El Andalous

Tunezja, Port El Kantaoui, Kantaoui

Znakomita lokalizacja tuż przy plaży i centrum Rewelacyjne zaplecze sportowo-rekreacyjne Niezwykle zadbany teren otoczony pięknym ogrodem Najwyższa jakość zakwaterowania i usług

Więcej o hotelu

od 1 029 za osobę

Wybierz termin

Wybraliśmy dla was

Obserwuj spodziewany rozwój cen w nadchodzących miesiącach

Wybierz termin

Opis hotelu

Numer hotelu: 52 832

POŁOŻENIE

Położony na tunezyjskim wybrzeżu Morza Śródziemnego, w ogrodzie o powierzchni 3 tys m, oferuje profesjonalną obsługę oraz szeroki wachlarz rozrywek dla całej rodziny. W hotelu znajdują się restauracje serwujące dania z bogatych i tradycyjnych receptur kuchni tunezyjskiej i słynne herbaty, z jakich słynie Tunezja. Wysoki standard usług jaki gwarantuje sieć Iberostar zadowoli każdego klienta.
ok. 4 km od centrum dzielnicy turystycznej Port El Kantaoui, ok. 500 m od sklepów i barów, ok. 11 km od centrum SOUSSE; ok. 25 km od portu lotniczego w Monastirze, ok. 40 km od portu lotniczego w Enfidha; przystanek autobusowy ok. 1 km od hotelu.

PLAŻA

hotelowa, piaszczysta, szeroka, łagodne zejście do morza, bezpośrednio przy hotelu, bezpłatne leżaki, parasole i ręczniki; bar (czynny w sezonie letnim).

HOTEL

czterogwiazdkowy, stylowy, zbudowany w 1981 r., całkowicie odnowiony w 2012 r., budynek główny, łącznie 301 pokoi, 3 piętra,

DO DYSPOZYCJI GOŚCI

Winda, przestronne i eleganckie lobby, całodobowa recepcja, restauracje: główna Alahambra - dania w formie bufetu, kuchnia międzynarodowa, dania wegetariańskie, live cooking show, restauracja la carte Le Rebeb - kuchnia tunezyjska, 3 bary: Le Rimel snack-bar przy basenie, Le Boutre w lobby, bar na plaży (czynny w sezonie letnim), kawiarnia mauretańska La Chicha Cafe, kantor, minimarket, sklepy z pamiątkami; centrum konferencyjne, sejf w recepcji (3,5 TND/dzień), room-service, pralnia, wypożyczalnia samochodów; akceptowane karty kredytowe: Visa, MasterCard.

INTERNET

 bezpłatny internet bezprzewodowy w lobby; za opłatą: punkt internetowy (ok. 6 TND/30 min, 10 TND/godz.)

KONFERENCJE/INCENTIVE

centrum konferencyjne

SPORT, REKREACJA I ROZRYWKA

basen, nieregularny kształt, słodka woda, ok. 400 m, brodzik dla dzieci, ok. 15 m, przy basenach bezpłatne parasole, leżaki, materace i ręczniki; basen kryty, słodka woda, ok. 100 m, podgrzewany w sezonie zimowym; 3 korty tenisowe (godzina gry w ramach all inclusive, wymagana wcześniejsza rezerwacja), wypożyczalnia sprzętu (za kaucją), tenis stołowy, siatkówka, łaźnia turecka (raz na tydzień w ramach all inclusive od godz. 18.00; wymagana wcześniejsza rezerwacja); plac zabaw dla dzieci, miniklub (4-12 lat), minidisco, animacje sportowe i programy rozrywkowe dla dorosłych i dzieci: aerobik, minipiłka nożna, siatkówka, strzelanie z łuku, waterpolo; za opłatą: bilard, golf; centrum welness: sauna, masaże.

DLA DZIECI

Brodzik, plac zabaw, krzesełka w restauracji, opiekunka (płatna).

ZAKWATEROWANIE

standardowy: 2-os. (możliwość 1 dostawki), ok. 24-27 m, elegancki, przestronny, indywidualnie sterowana klimatyzacja (15.06-15.09) lub ogrzewanie, łazienka (wanna, wc; suszarka), telewizja satelitarna, telefon; za opłatą: sejf (ok. 3,5 TND/dzień), minibar (raz na pobyt woda); bezpłatne łóżeczko dla dziecka do 2 lat na zamówienie przed przyjazdem; balkon lub taras (stolik i krzesełka); widok na morze za dopłatą; rodzinny: 2-os. (możliwość 1 lub 2 dostawek, maks. 3 os. dorosłe), łazienka (wanna/prysznic, wc), pokój dzienny, sypialnia, wyposażenie jak w pokoju standardowym; pokój rodzinny za dopłatą.

WYŻYWIENIE

śniadanie (7.00-10.00), obiad (12.30-14.30), kolacja (18.30-21.30) w formie bufetu w restauracji głównej; późne śniadanie w barze w lobby (10.00-11.30); woda mineralna, zimne napoje bezalkoholowe, lokalne wino i piwo do obiadu i kolacji; przekąski: pizza, pasta, kanapki, ciasta w barze przy basenie (10.00-18.00); kawa, herbata, zimne napoje bezalkoholowe, lokalne alkohole w wyznaczonych barach (10.00-23.00); raz na pobyt kolacja w restauracji la carte (wymagana wcześniejsza rezerwacja); wymagane noszenie opasek all inclusive.

DODATKOWE INFORMACJE

Check-in:  from 15.00h.
Check-out: until 11.00h.

CENA

Cena PLN zawiera bilet lotniczy, transfer lotnisko - hotel - lotnisko, zakwaterowanie w hotelu, wyżywienie wg oferty, opłaty lotniskowe, opiekę polskojęzycznego rezydenta, ubezpieczenie ERGO Reiseversicherung NNW, KL, bagaż, OC organizatora, składkę na Turystyczny Fundusz Gwarancyjny (TFG - uruchamiany w przypadku niewypłacalności touroperatora), Turystyczny Fundusz Pomocowy (TFP - uruchamiany w przypadku opóźnień w zwrotach przedpłat na skutek wystąpienia nieuniknionych i nadzwyczajnych okoliczności uniemożliwiających realizację imprezy turystycznej. Składka na TFP jest bezzwrotna nawet w przypadku rezygnacji Klienta z imprezy turystycznej), VAT.
Od 26.11.2016r wszystkie oferty zawierają w cenie składkę na Turystyczny Fundusz Gwarancyjny (TFG), 
oraz od 01.01.2021 analogiczą wyskość składki na Turystyczny Fundusz Pomocowy (TFP): 
15PLN - za imprezy samolotowe czarterowe (za wyjątkiem krajów mających granicę lądową z Polską)
13PLN - za imprezy nieczarterowe realizowane poza Europę
10PLN - za imprezy oparte o loty rejsowe oraz autokarowe i dojazd własny na terenie Europy (za wyjątkiem krajów mających granicę lądową z Polską)Cena nie zawiera obowiązkowej opłaty klimatycznej (płatna w hotelu), dodatkowego ubezpieczenia: od kosztów rezygnacji, chorób przewlekłych( ok. 68 PLN/os/tydz.), a także dodatkowego ubezpieczenie KL w okresie pandemii (w tym COVID-19 - KL do 20 000 EUR) / cena ok. 47.12 PLN/ os/tydz.) , wycieczek fakultatywnych.
Od sezonu 2019 zgodnie z decyzją rządu tunezyjskiego, będzie pobierany podatek turystyczny. Zapłata za podatek odbywa się podczas zakwaterowania w hotelu. Wysokość podatku  turystycznego zależy od kategorii lokalnej hotelu:
Hotele 2* - 1 TND za noc/os
Hotele 3* -  2 TND za noc/os
Hotele 4* i 5*- 3 TND  za noc/os
Opłata dotyczy tylko pierwszego tygodnia pobytu ( max 7 noclegów). Dzieci do lat 12 zwolnione są z podatku.
W przypadku bagażu, który przekracza obowiązujący bezpłatny limit (ilość sztuk lub wymiary) pobierane będą opłaty za nadbagaż. Przekroczenie dozwolonego limitu bagażu podręcznego podlegać będzie dodatkowej opłacie zgodnie z przepisami dotyczącymi nadbagażu w samolocie.

WARUNKI WJAZDOWE

* wymagany paszport ważny 3 m-ce (ważność liczona od daty powrotu)
* obywatele polscy udający się do Tunezji są zwolnieni z obowiązku wizowego na okres do 90 dni
* każdy uczestnik imprezy zobowiązany jest do przestrzegania paszportowych, celnych, zdrowotnych i innych przepisów kraju, do którego podróżuje. Klient odpowiedzialny jest za dotrzymanie wszelkich przepisów niezbędnych do przeprowadzenia imprezy turystycznej, o których został poinformowany przez organizatora.
KAŻDY Z NASZYCH KLIENTÓW ZOBLIGOWANY JEST DO POTWIERDZENIA GODZIN NA 24h PRZED WYLOTEM (DOTYCZY TO WYLOTÓW Z POLSKI JAK I POWROTÓW DO POLSKI). Odprawa lotnicza rozpo­czyna się na 2 godziny przed planowanym lotem i kończy się na 40 minut przed. Każdy klient zobligowany jest do zgłoszenia się do od­prawy we właściwym czasie przed realizowanym lotem.Uwaga przeczytaj koniecznie! http://msz.gov.pl/pl/informacje_konsularne/profile_krajow/tunezja

Covid-19

Podejmując decyzję o wyjeździe należy liczyć się z możliwymi trudnościami w powrocie do kraju, ograniczeniami w ruchu lotniczym, obowiązkiem poddania się kwarantannie lub samoizolacji, a także przeprowadzenia dodatkowych badań lekarskich na zlecenie władz miejscowych.
W związku z powyższym prosimy o bieżące śledzenie warunków wjazdowych do krajów odwiedzanych : https://www.gov.pl/web/dyplomacja/informacje-dla-podrozujacych , jak również obostrzeń na polskiej granicy przy powrocie z wakacji: https://www.strazgraniczna.pl/ .
Osoby podróżujące z Polski do Tunezji samolotem czarterowym i posiadające voucher hotelowy wystawiony przez touroperatora zwolnione są z obowiązku wcześniejszego wykonania testu na obecność COVID oraz odbywania kwarantanny w Tunezji.
Osoby, które zakupiły wyłącznie przelot, zobowiązane są do przedstawienia negatywnego wyniku testu wykonanego nie później niż 72 h przed wyjazdem i nie później niż na 120 h przed wjazdem do Tunezji i odbycia kwarantanny. W razie dodatkowych pytań prosimy o kontakt z Ambasadą Tunezji w Warszawie.
* Przed wylotem klienci są zobowiązani do wypełnienia Formularza Podróżnego: https://app.e7mi.tn  ( na chwilę obecną wypełnienie formularza nie jest obowiązkowe - strona jest w fazie testów, o zmianach poinformujemy)
* Wypełnienia Deklaracji zdrowia"  oraz wydrukowania Potwierdzenia polityki covid-19"
* Dodatkowo muszą posiadać przy sobie wydrukowany voucher hotelowy oraz bilet lotniczy 
Turyści zobowiązani są do przestrzegania zasad Protokołu Sanitarnego dla Sektora Turystycznego Tunezji. 
Wycieczki fakultatywne (muzea, atrakcje turystyczne, obiekty historyczne) są organizowane przez operatorów zgodnie z zasadami ww. Protokołu. Bezpieczeństwo podczas przylotu i transferu:
- nakaz noszenia maseczek i odpowiednich rękawiczek przez obsługę odpowiedzialną za transfer Klientów do hoteli. Zachowanie zalecanej odległości między klientami podczas przylotu/wylotu, transferu.
- w pojazdach służących do transferu obłożenie miejsc na poziomie 50%. Wszystkie pojazdy będą dezynfekowane każdorozawo po wykonaniu usługi. 
Bezpieczeńśtwo na terenie hoteli: 
- nakaz noszenia maseczek lub przyłbic przez personel hotelowy
- obłożenie hoteli do 50%
- zakaz przebywania w hotelu osób z zewnątrz tj. niezakwaterowanych w danym hotelu
- obowiązek usługi " A la Carte" w restauracjach hotelowych (nie bufet) 
- udostępnienie przez jptel materiałów informacyjnych odnoszących się do nowo obowiazujących procedur sanitarnych
- zawieszenie wszelkich wydarzeń tworzących skupiska ludzi oraz aktywności sportowych w basenach
- wyznaczenie i przygotowanie odpowiedniej liczby pokoi, w których będzie można czasowo odizolować osobę w przypadku stwierdzenia objawów chorobowych
- sprawdzanie temperatury całego personelu hotelowego oraz kwaterujących się Gości
- ograniczenie do minimum czasu przebywania Klienta przy recepcji
- umieszczenie dodatkowych dozowników z płynem do dezynfekcji
- systematyczne czyszczenie i dezynfekcja częsci wspólnych jak również kluczy i kart po każdorazowym ich użyciu
- systematyczne wietrzenie wszsytkich pomieszczeńBezpieczeństwo w restauracjach hotelowych: 
- nakaz noszenia maszeczek przez personel restauracyjny
- zmniejszenie pojemności restauracji do 50%
- zachowanie odstępu 2 metry między każdym stolikiem
- umieszczenie dodatkowych dozowników z płynem do dezynfekcjiBezpieczeństwo podczas wycieczek fakultatywnych: 
- zachowanie dystansu między Klientami podczas zwiedzania zabytków, jak również postojów i przebywania w miejscach publicznych
- nakaz noszenia maseczek przez przewodnika jak również wszystkich uczestników wycieczki 
 

Informacje o hotelu

  • Odległość od plaży 0 m
  • Odległość od centrum miasta 11 km
  • Odległość od lotniska 25 km
  • Klimatyzacja tak
  • Basen zewnętrzny tak
  • Basen wewnętrzny tak
  • Leżaki i parasole przy basenie tak
  • TV tak
  • Minibar, Bar tak
  • Lódowka tak
  • Plac zabaw, Basen dla dzieci tak
  • Fitness tak
  • Programy animacyjne tak
  • Hotelowa restauracja tak
  • Kawiarnia tak
  • Siatkówka tak

Opinie o hotelu

Ocena 4,4/5
Travelplanet

Znakomity (18 ocena hotelu)

Zakwaterowanie 4,4/5

Wyżywienie 4,6/5

Okolica 4,3/5

Cena 4,4/5

4. najwyższa ocena z 49 hoteli w Port El Kantaoui

Joanna Sierpień 2019

Data pobytu: 6.4. - 13.4.2019

Ocena 5,0/5
Nie ma lepszego hotelu w okolicy Port El Kantaoui. Jedzenie wyborne. Obsługa wspaniała i pomocna. Hotel czysty zadbany. Wszędzie jest wi fi. Super klimat...
Całkowita ocena

Nie ma lepszego hotelu w okolicy Port El Kantaoui. Jedzenie wyborne. Obsługa wspaniała i pomocna. Hotel czysty zadbany. Wszędzie jest wi fi. Super klimat hotelu.

Zakwaterowanie 5,0/5

Wyżywienie 5,0/5

Okolica 5,0/5

Czy ta recenzja była pomocna? (0) (0)

Marzena Lipiec 2013

Data pobytu: 1.6. - 8.6.2013

Ocena 5,0/5
Hotel fajny, bardzo miła atmosfera.
Całkowita ocena

Hotel fajny, bardzo miła atmosfera.

Zakwaterowanie 5,0/5

Wyżywienie 5,0/5

Okolica 5,0/5

Czy ta recenzja była pomocna? (0) (0)

Filtruj opinie

Joanna Sierpień 2019

Data pobytu: 6.4. - 13.4.2019

Ocena 5,0/5
Nie ma lepszego hotelu w okolicy Port El Kantaoui. Jedzenie wyborne. Obsługa wspaniała i pomocna. Hotel czysty zadbany. Wszędzie jest wi fi. Super klimat hotelu.
Całkowita ocena

Nie ma lepszego hotelu w okolicy Port El Kantaoui. Jedzenie wyborne. Obsługa wspaniała i pomocna. Hotel czysty zadbany. Wszędzie jest wi fi. Super klimat hotelu.

Zakwaterowanie 5,0/5

Wyżywienie 5,0/5

Okolica 5,0/5

Czy ta recenzja była pomocna? (0) (0)

Marzena Lipiec 2013

Data pobytu: 1.6. - 8.6.2013

Ocena 5,0/5
Hotel fajny, bardzo miła atmosfera.
Całkowita ocena

Hotel fajny, bardzo miła atmosfera.

Zakwaterowanie 5,0/5

Wyżywienie 5,0/5

Okolica 5,0/5

Czy ta recenzja była pomocna? (0) (0)

Anonim Sierpień 2008

Data pobytu: 5.7. - 12.7.2008

Ocena 4,2/5
Przyjemnie usytułowany -niska zabudowa, blisko plaży , miła obsługa, bogaty program animacji. Dobra kuchnia.
Całkowita ocena

Przyjemnie usytułowany -niska zabudowa, blisko plaży , miła obsługa, bogaty program animacji. Dobra kuchnia.

Zakwaterowanie 4,0/5

Wyżywienie 4,0/5

Okolica 5,0/5

Usługi hoteli
wszystko co było do wypoczynku i relaksu potrzebne było w hotelu lub na plaży hotelowej

Czy ta recenzja była pomocna? (0) (0)

Ładuję

Ładowanie położenia hotelu i opisu...

Pogoda

Aktualna pogoda

  • Temperatura 18 °C temperatura w nocy 12 °C

  • Temperatura wody 15 °C

Prognoza pogody na następne dni

  • Jutro 18 °C temperatura w nocy 12 °C

  • Ndz 17 °C temperatura w nocy 13 °C

  • Pon 16 °C temperatura w nocy 13 °C

  • Wt 16 °C temperatura w nocy 13 °C

Najlepsze miesiące na wakacje:

  • Najlepszy
  • Dobry
  • Niski sezon
  1. Styczeń
  2. Luty
  3. Marzec
  4. Kwiecień
  5. Maj
  6. Czerwiec
  7. Lipiec
  8. Sierpień
  9. Wrzesień
  10. Październik
  11. Listopad
  12. Grudzień