Opis
Niewielki, rodzinny hotel, położony przy samej plaży - zapewnia luźną atmosferę, animacje w wysokim sezonie, zjeżdżalnie dla dzieci i dorosłych, zakwaterowanie pośród zieleni oraz niewielką odległość od lotniska w Monastirze.
Położenie
W turystycznej części Monastiru, niedaleko hotleu Helya Beach i One Resort, 10 km od centrum zabytkowego Monastiru. Lotnisko: Enfidha ok 65 km. od hotelu, Monastir ok 2 km od hotelu.
Plaża
Bezpośrednio przy hotelu, prywatna, piaszczysta, z łagodnym zejściem do morza; parasole i leżaki bezpłatne, kaucja za ręczniki.
Hotel
Internet - bezpłatne Wi Fi w lobby.
Trzypiętrowy budynek główny i dwupiętrowe, kilkupokojowe bungalowy rozmieszczone w ogrodzie. Oferuje Gościom całodobową recepcję, punkt wymiany walut. Płatnie: sejf, wypożyczalnia samochodów. Oficjalna kategoria lokalna: ****, kategoria Turoperatora ***+.
Pokoje
Klimatyzacja sterowana centralnie, łazienka (wanna lub prysznic) z WC, telefon, TV, balkon lub taras; płatne mini bar i sejf (ok 3 TUD/dzień), bezpłatnie mini lodówka.
Standardowe - 2 osobowe z możliwością-1 dostawki dla osoby dorosłej, 2 dostawek dla dzieci lub 1 dostawki dla osoby dorosłej i 1 dla dziecka; dostawka dla 2 dzieci może być w postaci jednego łóżka, sofy lub łóżka piętrowego.
Pokoje z widokiem na morze dodatkowo płatne. Brak możliwości wyboru lokalizacji pokoju. Oferta może zawierać przykładowe zdjęcia pokoi.
UWAGA - pokoje typu standard mogą być w budynku głównym lub w bungalowach. Pokoje rodzinne w bungalowach.
Rekreacja, sport, atrakcje
Główny basen zewnętrzny oraz dwa niewielkie baseny ze zjeżdżalniami (bezpłatnie leżaki i parasole). Bezpłatnie przykładowe atrakcje i aktywności sportowe: animacje dzienne i wieczorne (w wysokim sezonie): aerobik, zabawy taneczne, gimnastyka wodna, mini golf, tenis stołowy, siatkówka plażowa. Płatne: masaże, sauna, hammam, korty tenisowe, sporty wodne na plaży (poza ofertą hotelu).
Dla dzieci
Oddzielny brodzik dla dzieci, zjeżdżalnie w basenie, mini klub, animacje.
Wyżywienie
All inclusive - śniadanie, obiad i kolacja w formie bufetu (kawa i herbata do śniadań); w wyznaczonych miejscach i godzinach w ciągu dnia lekkie przekąski oraz wybrane lokalne napoje alkoholowe i bezalkoholowe (10:00-24.00).
Restauracje i bary
Restauracja główna, restauracje a la carte: rybna i włoska (płatne), w obu wymagana rezerwacja z odpowiednim wyprzedzeniem. Bar przy basenie, bar na plaży - płatny, zniżka dla Gości hotelu. Piano & disco bar, kawiarnia mauretańska płatne.
Informacje dodatkowe
Część sportów i gier dodatkowo płatna. Szczegółowe informacje na temat płatnych i bezpłatnych usług w ramach pakietu All Inclusive Goście otrzymują w hotelu. Hotel zastrzega sobie prawdo do modyfikacji oferty All Inclusive. Pakiet różni się w zależności od sezonu (wysoki/niski). All Inclusive w wyznaczonych barach. Terminy oraz godziny działania klimatyzacji określa dyrekcja hotelu. Organizator podaje przykładowe propozycje animacji i zabaw, szczegółowe informacje Klienci otrzymują na miejscu. Aktualizacja oferty barów, restauracji i atrakcji w hotelu-październik 2019.
UWAGA! Cena nie obejmuje obowiązkowego lokalnego podatku turystycznego. Opłatę należy uregulować w hotelowej recepcji, przed zakwaterowaniem. Wysokość podatku: hotele 2* - 1 TND za noc/os; hotele 3* - 2 TND za noc/os; hotele 4* i 5*- 3 TND za noc/os. Podatek nie obejmuje dzieci do lat 12. Opłata dotyczy tylko pierwszego tygodnia pobytu (7 dni).
Świadczenia w cenie
Cena zawiera (PLN): obowiązkowe ubezpieczenie (KL, NW, bagaż), bilet lotniczy, zakwaterowanie w hotelu (doba hotelowa zaczyna się w dniu przyjazdu od godz. 14:00, kończy o godz. 12:00), transfer: lotnisko - hotel - lotnisko; opiekę polskojęzycznego rezydenta; wyżywienie w/g opisu, opłaty lotniskowe i paliwowe, podatek VAT.
Warto wyróżnić
* bezpośrednio przy plaży
* rodzinna atmosfera
* zjeżdżalnie w basenie
Aktualizacja
Oficjalna kategoria lokalna 4*, kategoria Organizatora 3*+
ZMIANA DLA PODRÓŻUJĄCYCH
Od 28 marca 2022 zostaje zniesiony obowiązek odbycia kwarantanny po przekroczeniu granicy RP.
Od dnia 28 marca 2022 r. na podstawie przepisów Rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 25 marca 2022 r. w sprawie ustanowienia określonych ograniczeń, nakazów i zakazów w związku z wystąpieniem stanu epidemii (Dz.U. poz 673) zniesione zostają wszelkie ograniczenia w podróżowaniu do Rzeczypospolitej Polskiej, co oznacza, że od 28.03.2022 podczas przekraczania granicy nie ma obowiązku:
- przedstawiania certyfikatu szczepienia,
- wykonywania testów w kierunku SARS-COV-2,
- odbywania tzw. kwarantanny przyjazdowej.
Link do aktualnego rozporządzenia:
https://dziennikustaw.gov.pl/D2022000067901.pdf
https://www.strazgraniczna.pl/pl/aktualnosci/informacje-dla-podrozny/9977,Zniesiono-ograniczenia-pandemiczne-w-podrozowaniu.html
UWAGA!
Przypominamy, że w dalszym ciągu przed przekroczeniem granicy należy wypełnić Kartę Lokalizacji Podróżnego
Powracający do Polski uzupełniają elektroniczną KARTĘ LOKALIZACJI PODRÓŻNEGO (KLP) na stronie https://www.gov.pl/web/gov/wypelnij-klp
KLP zastępuje konieczność uzupełniania papierowej wersji Karty Lokalizacji Pasażera.
Elektroniczna KLP dotyczy tylko lotu powrotnego do Polski. Należy ją wypełnić przed odprawą.WAŻNE! Przypominamy, że maski są nadal wymagane na pokładach większości samolotów - pamiętaj o zabraniu jednej ze sobą, wymagane jest noszenie maski przed wejściem na pokład naszego samolotu.
DOKONANIE REZERWACJI
Każda rezerwacja wstępna, po potwierdzeniu przez Agenta/Klienta, uzyskuje status "Do potwierdzenia", co oznacza, że Organizator sprawdza dostępność miejsc w hotelu/samolocie (rodzaj pokoju lub inne składniki zarezerwowane przez Klienta) i dopiero po sprawdzeniu dostępności nadaje rezerwacji odpowiedni status (Potwierdzona/Anulowana).
SERWIS HOTELOWY
W następstwie pandemii hotele wdrażają regulacje sanitarne mające na celu zapewnienie Klientom bezpiecznego wypoczynku. W każdym hotelu znajdą się wytyczne dotyczące korzystania z: infrastruktury (baseny, siłownie, SPA, sale zabaw, wspólne pomieszczenia, sposób wydawania posiłków itp.), z systemu All Inclusive, atrakcji, animacji itp. Hotele zastrzegają sobie prawo do wprowadzania zmiany zasad korzystania z oferty hotelowej zgodnie z wymogami. Zalecenia i regulacje mogą się zmieniać dynamicznie i mogą być wprowadzane w trybie nagłym. Obiekty działają zgodnie z wytycznymi władz danego kraju obowiązującymi w związku z przeciwdziałaniem epidemii COVID-19. Wszelkie zmiany wynikają z wdrażania przepisów sanitarnych, do których stosowania zobowiązane są hotele oraz turyści. Zmiany te mogą wpłynąć na niektóre usługi. Obowiązek dostosowania się do reżimu sanitarnego nie uprawnia Klienta do możliwości żądania odszkodowania.
Prosimy każdorazowo o zapoznawanie się z komunikatami MSZ, przepisami wizowymi, paszportowymi i sanitarnymi dotyczącymi odwiedzanego kraju: https://www.gov.pl/web/dyplomacja/informacje-dla-podrozujacych. W przypadku rezerwacji wakacji w Polsce: https://www.gov.pl/web/rozwoj/hotele-i-inne-miejsca-noclegowe.
Aktualne wytyczne można również znaleźć na stronie Głównego Inspektoratu Sanitarnego, Światowej Organizacji Zdrowia oraz Europejskiego Centrum ds. Zapobiegania i Kontroli Chorób.
Światowa Organizacja Zdrowia uznała epidemię wywołaną wirusem SARS-CoV-2 za pandemię. Podejmując decyzję o wyjeździe należy liczyć się z ograniczeniami w ruchu lotniczym, w przypadku uzasadnionych podejrzeń wystąpienia SARS-CoV-2 z koniecznością pobytu w wyznaczonym przez władze kraju obiekcie lub szpitalu, z trudnościami w powrocie do kraju, obowiązkiem poddania się kwarantannie lub samoizolacji, a także przeprowadzenia dodatkowych badań lekarskich na zlecenie władz miejscowych.
WARUNKI PODRÓŻOWANIA
Należy każdorazowo przed wylotem zapoznać się z komunikatami MSZ, przepisami wizowymi, paszportowymi i sanitarnymi dotyczącymi odwiedzanego kraju: https://www.gov.pl/web/dyplomacja/informacje-dla-podrozujacych. W przypadku rezerwacji wakacji w Polsce: https://www.gov.pl/web/rozwoj/hotele-i-inne-miejsca-noclegowe.
Aktualne wytyczne można również znaleźć na stronie Głównego Inspektoratu Sanitarnego, Światowej Organizacji Zdrowia oraz Europejskiego Centrum ds. Zapobiegania i Kontroli Chorób.
W każdym hotelu znajdą się wytyczne dotyczące korzystania z: infrastruktury (baseny, siłownie, SPA, sale zabaw, wspólne pomieszczenia, sposób wydawania posiłków itp.), z systemu All Inclusive, atrakcji, animacji itp. Hotele zastrzegają sobie prawo do wprowadzania zmiany zasad korzystania z oferty hotelowej zgodnie z wymogami. Zalecenia i regulacje mogą się zmieniać dynamicznie i mogą być wprowadzane w trybie nagłym.