Lukáš R.
Zweryfikowana opinia (Invia.cz) Data pobytu 11.7. - 19.7.2024 Oceniono: Lipiec 2024
Vincci Marillia Ocena: 4/5 Tunezja, Hammamet
Ogólne wrażenie było dobre, choć przyjazd do hotelu nie obył się bez zwyczajowych targów z hotelową recepcjonistką, która w nadziei, że coś ekstra może wpaść mu do kieszeni, bawiła się w teatrzyk z niedostępnością pokoi według rezerwacja, ciągłe telefony, jakby intensywnie rozwiązywał problem i czekał, co dalej. W końcu zaoferował rzekomo lepszy pokój, ale za dodatkową opłatą gotówkową. Ponieważ wielokrotnie doświadczyłem tej samej sytuacji w Tunezji, jest to prawdopodobnie norma w tych częściach.
Ogólne wrażenie było dobre, choć przyjazd do hotelu nie obył się bez zwyczajowych targów z hotelową recepcjonistką, która w nadziei, że coś ekstra może wpaść mu do kieszeni, bawiła się w teatrzyk z niedostępnością pokoi według rezerwacja, ciągłe telefony, jakby intensywnie rozwiązywał problem i czekał, co dalej. W końcu zaoferował rzekomo lepszy pokój, ale za dodatkową opłatą gotówkową. Ponieważ wielokrotnie doświadczyłem tej samej sytuacji w Tunezji, jest to prawdopodobnie norma w tych częściach.
Zakwaterowanie
Ostatecznie dla 5 osób przydzielono wspólny, rodzinny pokój. W pokoju było cały czas wilgotno, co może być normalne w tym czasie, czemu pomagała stale włączona klimatyzacja w jednym z pokoi, w którym nie mieszkaliśmy. Sprzęt jest raczej starszy, co już coś pamięta, ale jest czysty, a sprzątanie jest codzienne i dokładne.
Wyżywienie
Jedzenie w porządku, duży wybór dla każdego, jedzenie dobrze przyprawione, pojemność jadalni wewnątrz i na zewnątrz wystarcza nawet w okresie, kiedy hotel jest praktycznie obłożony.
Obsługa w hotelu
Usługi hotelu są szerokie, chociaż nie korzystaliśmy z nich szczególnie.
Ta recenzja została automatycznie przetłumaczona za pomocą Google Translate
Czy ta recenzja była pomocna? (0) (0)